ultralisk Δημοσ. 12 Μαρτίου 2010 Δημοσ. 12 Μαρτίου 2010 Απο χλωμο ως ψοφιο. Φτανει αυτο του Tales of **** ή Valkyrie profile? το Valkyrie παιχνιδάρα αλλά εντελώς άλλο είδος δεν μπορούν να συγκριθούν, αφού το VP έχει πολλά στοιχεία strategy ποιον θα κουνήσεις, τι θα κάνει κτλ από το Tales of Vesperia που και αυτό δεν ήταν ουσιαστικά turn based, ναι πολύ καλύτερο...όπως λέω και μόνο που οι μάχες με τα απλά mobs μου κρατάνε το ενδιαφέρον, είναι εντελώς διαφορετικές μεταξύ τους και δεν μου γίνονται αγγαρεία όπως σε όλα τα jrpg που έχω παίξει μέχρι στιγμής (SO4, Infinite Undiscovery, Last Remnant, Lost Odyssey, Tales of Vesperia, Eternal Sonata), φτάνει και μου περισσεύει Πολυ καλο αυτο μιας κ τα random encounters ειναι κατι που πλεον κουραζει αφανταστα ΙΜΟ.. συμφωνώ απόλυτα
ikaruga24 Δημοσ. 12 Μαρτίου 2010 Δημοσ. 12 Μαρτίου 2010 Δεν διαμορφωσα τιποτα, απλα μου ειναι εξαιρετικα δυσκολο να πιστεψω οτι φτανει τη μαχη των 2 αυτων παιχνιδιων που ειπα. Το προβλημα μου εμενα αλλου ειναι στο FF13 και οχι τοσο με το οποιοδηποτε συστημα μαχης του. Απο αυτα που εχω διαβασει ως τωρα και απο τα review και απο αυτα που λεγονται απο τους συμφορουμητες παντως δεν εχω και τις ψηλοτερες προσδοκιες.
basilis5 Δημοσ. 13 Μαρτίου 2010 Δημοσ. 13 Μαρτίου 2010 Δεν διαμορφωσα τιποτα, απλα μου ειναι εξαιρετικα δυσκολο να πιστεψω οτι φτανει τη μαχη των 2 αυτων παιχνιδιων που ειπα. Το προβλημα μου εμενα αλλου ειναι στο FF13 και οχι τοσο με το οποιοδηποτε συστημα μαχης του. Απο αυτα που εχω διαβασει ως τωρα και απο τα review και απο αυτα που λεγονται απο τους συμφορουμητες παντως δεν εχω και τις ψηλοτερες προσδοκιες. το παιχνιδι ειναι επικο, οπως καθε ff (με εξαιρεση ισως το disidia) τωρα αν δεν ειναι τοσο επικο οσο το 7 η το 10 οκ και τι εγινε; αν εβγαζαν ιδιο συστημα μαχης θα τους λεγαμε πως επαναλαμβανονται,τουλαχιστον τωρα διαφοροποιησαν το συστημα με μερικες ψιλοαλλαγμενες παλιοτερες ιδεες οπως απο 3, 10, 10-2 εμενα προσωπικα δεν με χαλαει. ειμαι ακομα στην αρχη ομως και με εχει μπερδεψει αρκετα η υποθεση και οι χαρακτηρες. μερικοι οπως ο snow ειναι ξεκαθαροι,αλλα αλλοι οπως ο hope αναρωτιεμαι τι ρολο εχουν. τα γραφικα του παιχνιδιου ειναι απλα μεγαλιωδη, και ελπιζω η ιστορια στην συνεχεια να κρατησει την αγωνια και το ενδιαφερον. πιστευω ειναι must για οποιον ασχολειται με rpg ακομα και αν δεν ειναι το καλυτερο ff που εχουμε δει
skanjos Δημοσ. 13 Μαρτίου 2010 Μέλος Δημοσ. 13 Μαρτίου 2010 καταλαβαίνεις ότι με τέτοιον ρυθμό που γίνονται οι μάχες θα ήταν αδύνατον να κουνάς και τους 3 χαρακτήρες...πες μου σε ποιο προηγούμενο Final Fantasy τα απλά mobs σε ζόριζαν...μήπως και εκεί ουσιαστικά τις ίδιες κινήσεις δεν έκανες;...μάλιστα στο FFVII και στο FFVIII που ήταν και τα καλύτερα FF, υπήρχαν στιγμές που τα battles ήταν ψιλοαγγαρεία...και μόνο που οι μάχες είναι τόσο εντυπωσιακές και διαφορετικές μεταξύ τους, κάνουν αυτό το battle system tο καλύτερο...δεν ξέρω κατά πόσο χρησιμοποιείς συνέχεια το auto attack γιατί εγώ χρησιμοποιώ πολλές φορές το skill που κρίνω απαραίτητο και έχει weakness ο εχθρός...το auto attack δεν είναι πάντα η καλύτερη δυνατή κίνηση αν ήθελα να παίξω παιχνίδι με ξέφρενο ρυθμό θα έπαιζα bayonetta/dmc/ninja gaiden,το παιχνίδι ξεφέυγει απο το κλασικό σύστημα μάχης και πάει σε Mmo style combat,όσοι έχετε παίξει ffxi θα καταλάβετε οτι το combat system βασίζεται εκεί,η μόνη διαφορά είναι οτι εκεί κουνιέσαι κιόλας ,όλα τα άλλα είναι ίδια μέχρι και τα tp για special moves.... ναι έχεις δίκαιο είναι αγγαρεία να χρησιμοποιείς 3 χαρακτήρες αντί για 1.... το οτι φτιάξανε πιο δυνατούς και περίεργους εχθρούς δεν κάνει το battle system καλύτερο σήμερα το τερμάτισα το παιχνίδι , τα πράγματα που με ξενέρωσαν : 1. ελένχεις 1 άτομο μέσα στις μάχες 2. δεν έχει καθόλου εξερέυνηση (εκτός απο έναν χάρτη) 3. 1 summon για κάθε χαρακτήρα δλδ 6 μόνο...τα οποία γίνονται πολύ άχρηστα αργότερα γιατί δεν ανεβαίνουν τα Stats τους και ο μόνος λόγος να τα βγάλεις είναι για να κάνει auto rez και full heal το party..... 4. 6 μόνο χαρακτήρες 5. αν πεθάνει ο χαρακτήρας που ελένχεις στην μάχη game over 6. δεν έχει ξεχωριστές κινήσεις limit breaks ,το stagger καμία σχέση... 7. πολύ λίγα όπλα,και καθόλου κρυφά ultimate weapons 8. εντελώς άκυρο customise σε weapons και accesories 9. πολύ μικρό end game (λίγα Missions/quests,ένα mega boss) 10. αναγκαστικό grinding για να τερματίσεις το παιχνίδι (2 φορές)αλλιώς με τις μάχες που κάνεις έτσι πως περπατάς δεν τερματίζεται. 11. καθόλου Mini games. 12. λίγη μουσική,5-6 κομμάτια ακούς μέχρι το τέλος. 13. no battle win sound!!!!!! Wtf !!!!! που είναι ο κλασικός ήχος που ξεχωρίζει όλα τα final fantasy???? 14. καθόλου κρυφά/optional μαγικά/summons και αυτά που μου άρεσαν 1.οι χαρακτήρες 2.η ιστορία (έχει πολύ ωραία ατμόσφαιρα το παιχνίδι) 3.τα chocobo 4.τα 3 παλιά Summons 5.το variety στου εχθρούς και οτι καμία σχεδόν μάχη δεν είναι απλή ακόμα και τα απλά mobs 6.υπέροχα cinematics (ειδικά προς το τέλος έχει ένα απίστευτο) 7.η μπάρα atb που μπορείς να την κόψεις,αλλα και το γεγονός οτι χώνεις 5-6 hit μαζί 8. τα ωραία εφέ στα μαγικά,που όταν σκας ένα water κάτω έχει νερά για λίγη ώρα αυτά και τέλος,τα υπέρ είναι λιγότερα αλλα έχουν περισσότερη αξία απο τα κατά και κάνουν το παιχνίδι πολύ καλό.δεν βλέπω λόγο επιστροφής στο παιχνίδι όμως ούτε να ξοδέψω και άλλο χρόνο ,το 4 καλύτερο κλασικό jrpg για μένα αυτή τη γενιά μετά τα lost odyssey/tales of vesperia/Star ocean 4 τώρα για όποιους το συγκρίνουν με τα ffx και κάτω εντάξυ δεν χρειάζονται λόγια,σε κάποιους τομείς ναι φυσικά ,αλλα σαν σύνολο οχι απλά όχι .απο το ffx φαίνεται η κατρακύλα των ff τίτλων και είναι κρίμα,ελπίζω το ffxv να γυρίσει στις ρίζες των ffiv-ffix
viper2005 Δημοσ. 13 Μαρτίου 2010 Δημοσ. 13 Μαρτίου 2010 αν ήθελα να παίξω παιχνίδι με ξέφρενο ρυθμό θα έπαιζα bayonetta/dmc/ninja gaiden,το παιχνίδι ξεφέυγει απο το κλασικό σύστημα μάχης και πάει σε Mmo style combat,όσοι έχετε παίξει ffxi θα καταλάβετε οτι το combat system βασίζεται εκεί,η μόνη διαφορά είναι οτι εκεί κουνιέσαι κιόλας ,όλα τα άλλα είναι ίδια μέχρι και τα tp για special moves.... ναι έχεις δίκαιο είναι αγγαρεία να χρησιμοποιείς 3 χαρακτήρες αντί για 1.... το οτι φτιάξανε πιο δυνατούς και περίεργους εχθρούς δεν κάνει το battle system καλύτερο σήμερα το τερμάτισα το παιχνίδι , τα πράγματα που με ξενέρωσαν : 1. ελένχεις 1 άτομο μέσα στις μάχες 2. δεν έχει καθόλου εξερέυνηση (εκτός απο έναν χάρτη) 3. 1 summon για κάθε χαρακτήρα δλδ 6 μόνο...τα οποία γίνονται πολύ άχρηστα αργότερα γιατί δεν ανεβαίνουν τα Stats τους και ο μόνος λόγος να τα βγάλεις είναι για να κάνει auto rez και full heal το party..... 4. 6 μόνο χαρακτήρες 5. αν πεθάνει ο χαρακτήρας που ελένχεις στην μάχη game over 6. δεν έχει ξεχωριστές κινήσεις limit breaks ,το stagger καμία σχέση... 7. πολύ λίγα όπλα,και καθόλου κρυφά ultimate weapons 8. εντελώς άκυρο customise σε weapons και accesories 9. πολύ μικρό end game (λίγα Missions/quests,ένα mega boss) 10. αναγκαστικό grinding για να τερματίσεις το παιχνίδι (2 φορές)αλλιώς με τις μάχες που κάνεις έτσι πως περπατάς δεν τερματίζεται. 11. καθόλου Mini games. 12. λίγη μουσική,5-6 κομμάτια ακούς μέχρι το τέλος. 13. no battle win sound!!!!!! Wtf !!!!! που είναι ο κλασικός ήχος που ξεχωρίζει όλα τα final fantasy???? 14. καθόλου κρυφά/optional μαγικά/summons και αυτά που μου άρεσαν 1.οι χαρακτήρες 2.η ιστορία (έχει πολύ ωραία ατμόσφαιρα το παιχνίδι) 3.τα chocobo 4.τα 3 παλιά Summons 5.το variety στου εχθρούς και οτι καμία σχεδόν μάχη δεν είναι απλή ακόμα και τα απλά mobs 6.υπέροχα cinematics (ειδικά προς το τέλος έχει ένα απίστευτο) 7.η μπάρα atb που μπορείς να την κόψεις,αλλα και το γεγονός οτι χώνεις 5-6 hit μαζί 8. τα ωραία εφέ στα μαγικά,που όταν σκας ένα water κάτω έχει νερά για λίγη ώρα αυτά και τέλος,τα υπέρ είναι λιγότερα αλλα έχουν περισσότερη αξία απο τα κατά και κάνουν το παιχνίδι πολύ καλό.δεν βλέπω λόγο επιστροφής στο παιχνίδι όμως ούτε να ξοδέψω και άλλο χρόνο ,το 4 καλύτερο κλασικό jrpg για μένα αυτή τη γενιά μετά τα lost odyssey/tales of vesperia/Star ocean 4 τώρα για όποιους το συγκρίνουν με τα ffx και κάτω εντάξυ δεν χρειάζονται λόγια,σε κάποιους τομείς ναι φυσικά ,αλλα σαν σύνολο οχι απλά όχι .απο το ffx φαίνεται η κατρακύλα των ff τίτλων και είναι κρίμα,ελπίζω το ffxv να γυρίσει στις ρίζες των ffiv-ffix ποσες ωρες ηταν το game στο περιπου?
ultralisk Δημοσ. 13 Μαρτίου 2010 Δημοσ. 13 Μαρτίου 2010 ναι έχεις δίκαιο είναι αγγαρεία να χρησιμοποιείς 3 χαρακτήρες αντί για 1.... το οτι φτιάξανε πιο δυνατούς και περίεργους εχθρούς δεν κάνει το battle system καλύτερο 8. εντελώς άκυρο customise σε weapons και accesories δεν είπα ότι είναι αγγαρεία να κουνάς 3 παίκτες, αλλά καταντούσαν αγγαρεία οι μάχες με τα απλά mobs καθαρά από περιέργεια ποιο battle system σε ποιο FF θεωρείς το καλύτερο της σειράς και σε ποιο επίσης FF είδες κάποιο καλύτερο customization σε weapons και accessories? τέλος με το να το βάζεις πίσω από Tales of Vesperia,LO και Star Ocean, φαίνεται απλά ότι έχουμε διαφορετικές προσδοκίες από το κάθε jrpg
skanjos Δημοσ. 13 Μαρτίου 2010 Μέλος Δημοσ. 13 Μαρτίου 2010 ποσες ωρες ηταν το game στο περιπου? 38 ώρες λέει το save μου ,αλλα γύρω στις 25 ώρες έφτασα στο πρώτο σημείο powerlvl και ξόδεψα σε αυτό και το 2ο καμιά 8 ώρες περίπου(φυσικά είναι αναγκαίο να μαξάρεις τα 3 classes για να έχεις ελπίδες στο τέλος οπότε 38 ώρες πιστέυω είναι στο περίπου οι ώρες που χρειάζεσαι για να το τερματίσεις) σε ξεκλειδώνει μετά και άλλο το crystarium αλλα δίνει περισσότερο hp,αν τα μαξάρεις τέρμα λένε πας 20κ hp οι ποιο πολλοί ,όσο για τα Hit επειδή έπαιζα με buffer και debuffer (αναγκαστικά)βάρεσα αρκετές φορές 99.999 σε stager με 999%.φυσικά με ένα ίτεμ που πέρνεις απο τα μίσσιονς το damage παει 999.999 αλλα εντάξυ δεν παίζουμε disgaea χεχεχε. δεν είπα ότι είναι αγγαρεία να κουνάς 3 παίκτες, αλλά καταντούσαν αγγαρεία οι μάχες με τα απλά mobs καθαρά από περιέργεια ποιο battle system σε ποιο FF θεωρείς το καλύτερο της σειράς και σε ποιο επίσης FF είδες κάποιο καλύτερο customization σε weapons και accessories? τέλος με το να το βάζεις πίσω από Tales of Vesperia,LO και Star Ocean, φαίνεται απλά ότι έχουμε διαφορετικές προσδοκίες από το κάθε jrpg οι μάχες με απλά Mob πρέπει να είναι αγγαρεία,δεν θέλω να σκοτίζομαι και στο grinding,και γιαυτό οι πιο πολλοί κάνουν exp στα πιο συμφαίρουσα mobs ,αλλιώς πάνε στο τέλος εσύ και κάνε exp στο σολο τέρας που σου δίνει 1600cp και κάνεις 20λεπτά να το ρίξεις.... battle system τέλειο θεωρώ του ffx αλλα και τα atb των ffvi-ix ήταν ότι πρέπει,δεν χρειάζεται να το κάνουν τόσο action το παιχνίδι.ffx 100000x καλύτερο customization,συγκριτικά το customization πάει και με το πλήθως των weapons ,στα άλλα ff είχες επιλογές(εκτός απο το ffviii) εμένα προσωπικά μου έδωσαν περισσότερα τα άλλα jrpg ,ίσως γιατί είχα υψηλές προσδοκείες για το xiii και με ξενέρωσε σε βασικά πράγματα,δεν λέω οτι είναι χάλια,αλλα επιμένω στην βαθμολογία που του έδωσα ,για παραπάνω απο 8 δεν είναι.τα lost odyssey/star ocean 4/tales of vesperia για μένα τότε που βγήκαν πέρνανε ένα 9 στο χαλαρό,μην ξεχνάμε οτι είναι και -2 χρόνια παιχνίδια. άντε ρε konami πόσο πρέπει να περιμένουμε για το suikoden vi(και το persona 5 δεν με χαλάει φυσικά)γιατί αν είναι να περιμένουμε το ffxiii versus σωθήκαμε(μετά απο τόσο κράξιμο το κόβω να βάζουν πόλεις μέσα και world map και να δούμε το παιχνίδι σε 2 χρόνια)
ultralisk Δημοσ. 13 Μαρτίου 2010 Δημοσ. 13 Μαρτίου 2010 το battle system του FFX δεν το βρήκα καθόλου ανταγωνιστικό σε σχέση με του FFXIII όπου εκεί που θεωρούσες ότι ελέγχεις την μάχη, γινόταν μια ανατροπή και βρισκόσουνα σε αμυντικό ρόλο...επίσης βρήκα πολύ έξυπνο το σύστημα με τα upgrades στα όπλα που το κάθε ένα σου προσέφερε τελείως διαφορετικά bonus attributes anyway θα συμφωνήσω για την αναμονή του Suikoden, όσον αφορά όμως το versus πολύ φοβάμαι ότι αυτό θα είναι εντελώς action oriented...μπορεί να μου διαφεύγει κάποια ενημέρωση αλλά κάπου είχα διαβάσει για μάχες σε στυλ Crisis Core κάτι που αν συμβεί θα με χαλάσει αφάνταστα
papahlamidas Δημοσ. 15 Μαρτίου 2010 Δημοσ. 15 Μαρτίου 2010 αν ήθελα να παίξω παιχνίδι με ξέφρενο ρυθμό θα έπαιζα bayonetta/dmc/ninja gaiden,το παιχνίδι ξεφέυγει απο το κλασικό σύστημα μάχης και πάει σε Mmo style combat,όσοι έχετε παίξει ffxi θα καταλάβετε οτι το combat system βασίζεται εκεί,η μόνη διαφορά είναι οτι εκεί κουνιέσαι κιόλας ,όλα τα άλλα είναι ίδια μέχρι και τα tp για special moves.... ναι έχεις δίκαιο είναι αγγαρεία να χρησιμοποιείς 3 χαρακτήρες αντί για 1.... το οτι φτιάξανε πιο δυνατούς και περίεργους εχθρούς δεν κάνει το battle system καλύτερο σήμερα το τερμάτισα το παιχνίδι , τα πράγματα που με ξενέρωσαν : 1. ελένχεις 1 άτομο μέσα στις μάχες 2. δεν έχει καθόλου εξερέυνηση (εκτός απο έναν χάρτη) 3. 1 summon για κάθε χαρακτήρα δλδ 6 μόνο...τα οποία γίνονται πολύ άχρηστα αργότερα γιατί δεν ανεβαίνουν τα Stats τους και ο μόνος λόγος να τα βγάλεις είναι για να κάνει auto rez και full heal το party..... 4. 6 μόνο χαρακτήρες 5. αν πεθάνει ο χαρακτήρας που ελένχεις στην μάχη game over 6. δεν έχει ξεχωριστές κινήσεις limit breaks ,το stagger καμία σχέση... 7. πολύ λίγα όπλα,και καθόλου κρυφά ultimate weapons 8. εντελώς άκυρο customise σε weapons και accesories 9. πολύ μικρό end game (λίγα Missions/quests,ένα mega boss) 10. αναγκαστικό grinding για να τερματίσεις το παιχνίδι (2 φορές)αλλιώς με τις μάχες που κάνεις έτσι πως περπατάς δεν τερματίζεται. 11. καθόλου Mini games. 12. λίγη μουσική,5-6 κομμάτια ακούς μέχρι το τέλος. 13. no battle win sound!!!!!! Wtf !!!!! που είναι ο κλασικός ήχος που ξεχωρίζει όλα τα final fantasy???? 14. καθόλου κρυφά/optional μαγικά/summons και αυτά που μου άρεσαν 1.οι χαρακτήρες 2.η ιστορία (έχει πολύ ωραία ατμόσφαιρα το παιχνίδι) 3.τα chocobo 4.τα 3 παλιά Summons 5.το variety στου εχθρούς και οτι καμία σχεδόν μάχη δεν είναι απλή ακόμα και τα απλά mobs 6.υπέροχα cinematics (ειδικά προς το τέλος έχει ένα απίστευτο) 7.η μπάρα atb που μπορείς να την κόψεις,αλλα και το γεγονός οτι χώνεις 5-6 hit μαζί 8. τα ωραία εφέ στα μαγικά,που όταν σκας ένα water κάτω έχει νερά για λίγη ώρα αυτά και τέλος,τα υπέρ είναι λιγότερα αλλα έχουν περισσότερη αξία απο τα κατά και κάνουν το παιχνίδι πολύ καλό.δεν βλέπω λόγο επιστροφής στο παιχνίδι όμως ούτε να ξοδέψω και άλλο χρόνο ,το 4 καλύτερο κλασικό jrpg για μένα αυτή τη γενιά μετά τα lost odyssey/tales of vesperia/Star ocean 4 τώρα για όποιους το συγκρίνουν με τα ffx και κάτω εντάξυ δεν χρειάζονται λόγια,σε κάποιους τομείς ναι φυσικά ,αλλα σαν σύνολο οχι απλά όχι .απο το ffx φαίνεται η κατρακύλα των ff τίτλων και είναι κρίμα,ελπίζω το ffxv να γυρίσει στις ρίζες των ffiv-ffix Skanjos όπως ακριβώς τα λες είναι και εγώ πιστεύω ότι το Battle system του FFX ήταν το καλύτερο. Ήταν και ποιο αμφίρροπες οι μάχες. Τώρα βάζεις έναν medic και τον άλλο commando ή revenger και κούτσα κούτσα τους καθαρίζεις. Εάν παίζεις τα BOSS με τα update στο Full (γιατί στα δίνει και με το στανιό της ιδιότητες που μπορείς να κάνεις Update) δεν έχεις κανένα πρόβλημα. Εγώ το πήρα την παρασκευή και είμαι στο DISC 2 με 16+ ώρες σε ένα BOSS που πετάει Napalm και πρέπει να κάνω μια γύρα πίσω να μαζέψω crystal γιατί ο HOPE τρώει πολύ ξύλο και την βγάζει μέχρι την μέση της μάχης. Με έχει χαλάσει το ότι δεν έχω τίποτα να εξερευνήσω. Δεν έχει τίποτα ανακαλύψω κριμένο. Όλα έχουν μια σειριακή ροή.
ultralisk Δημοσ. 15 Μαρτίου 2010 Δημοσ. 15 Μαρτίου 2010 Τώρα βάζεις έναν medic και τον άλλο commando ή revenger και κούτσα κούτσα τους καθαρίζεις. στις 16 ώρες που είσαι ναι, μετά όμως ξέχνα μόνο αυτήν την στρατηγική...επίσης έχει σημασία να τελειώνεις την μάχη με όσο το δυνατόν περισσότερα αστέρια οπότε αυτή η αμυντική στρατηγική δεν είναι πάντα η καλύτερη, χώρια που παίρνει και πολλή ώρα να καθαρίσεις τα mobs
skanjos Δημοσ. 15 Μαρτίου 2010 Μέλος Δημοσ. 15 Μαρτίου 2010 μπουρδες το battle system καταντάει ρουτίνα και αργότερα ξεκινάς με medic-saboteur-synergenist και όταν πάρεις haste και στους 3 αλλάζεις σε commando-ravager-medic όταν κινδυνέυεις σε medic-medic-medic και όταν πάει stagger σε commando-ravager-ravager και νικάς τα πάντα στο παιχνίδι. αν αυτό δεν το λες ρουτίνα τότε τί θεωρείς ρουτίνα......?
ultralisk Δημοσ. 15 Μαρτίου 2010 Δημοσ. 15 Μαρτίου 2010 skanjos σορρυ κιόλας αλλά εσύ νομίζω είπες ότι grindares και ένα 8ωρο, λογικό να σου φάνηκαν εύκολες οι μάχες...από την άλλη πάλι έλεγες για brutal δυσκολία πιο πριν οπότε με έχεις μπερδέψει πάντως σε αυτό που συμφωνούν σχεδόν όλοι είναι ότι πρόκειται για το καλύτερο battle system...τώρα πως σας φάνηκε καλύτερο το σύστημα μάχης του Χ δεν ξέρω πραγματικά
papahlamidas Δημοσ. 15 Μαρτίου 2010 Δημοσ. 15 Μαρτίου 2010 skanjos σορρυ κιόλας αλλά εσύ νομίζω είπες ότι grindares και ένα 8ωρο, λογικό να σου φάνηκαν εύκολες οι μάχες...από την άλλη πάλι έλεγες για brutal δυσκολία πιο πριν οπότε με έχεις μπερδέψει πάντως σε αυτό που συμφωνούν σχεδόν όλοι είναι ότι πρόκειται για το καλύτερο battle system...τώρα πως σας φάνηκε καλύτερο το σύστημα μάχης του Χ δεν ξέρω πραγματικά Μήπως αυτοί που λένε ότι είναι το καλύτερο Battle System δεν έχουν παίξει το X; Ο Skanjos πιστεύω ότι εννοεί Brutal από το πόσο "ξύλο" πέφτει στη μάχη που ξεκινάνε να βαράνε και οι 3 χαρακτήρες μαζί και γίνεται χαμός. Τα Battle system είναι θέμα γούστου. Σε άλλους αρέσει να είναι στην τσίτα και να περιμένουν τα μόνο μερικά δεύτερα για να κάνουν την επόμενη επίθεση και άλλους να παίξουν με περισσότερη στρατηγική και ηρεμία σε turn based battle systems. Πάντως από ότι φαίνεται θέλουν να κάνουν ριζικές αλλαγές στο παιχνίδι και να το κάνουν ποιο action. Θα φανεί στο μέλλον βέβαια. Το Alan Wake να δούμε τι θα λέει. @ultralisk εάν παίζεις Hardcore TMD στο CODMW2 κάνε add να σκίσουμε τα αλλοδαπά
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.