tsomoloko Δημοσ. 9 Σεπτεμβρίου 2009 Δημοσ. 9 Σεπτεμβρίου 2009 Κάνω Copy Paste το κειμενάκι που έφτιαξε για λογαριασμό της κοινότητας αυτής, ενα φιλαράκι μου (Γιάννης), ο οποίος είναι ένας απο αυτούς που του έτυχε ελλατωματικός δίσκος της συγκεκριμένης παρτίδας. Αναφέρει τις ενέργειες που έπραξε απο τη στιγμή που ο δίσκος "εξαφανίστηκε" σαν συσκευή από τις διαθέσιμες των Windows μέχρι το αίσιο (για εκείνον) τέλος, που του παρέδωσαν τον δίσκο (τον ίδιο ή διαφορετικό θα σας γελάσουμε...) με όλα του τα δεδομένα στη θέση τους (μιλάμε για αμέτρητες ώρες εργασίας...). Η Seagate εχει αναγνωρίσει το σφαλμα με τους σκληρους Barracuda με firmware SD15. Εχει αναθεσει λοιπον στην εταιρεία i365 ( http://www.i365.com'>http://www.i365.com ) την ανακτηση όλων τον δεδομένων που είχε ο σκληρός πριν τη βλάβη και ολα αυτα χωρις καμια χρέωση. Υποψιν ότι δεν υπαρχει χρέωση εαν και αφοσον το προβλημα οφείλεται στο προβληματικο firmware, αλλιως η χρέωση θα γίνεται κανονικά εν γνώση του καταναλωτη. Λέγοντας “αλλιως” εννοω καποια διακοπή ρευματος, κτλ κτλ…. Η διαδικασία που ακολούθησα εγώ ήταν η εξής. 1. Έστειλα mail μέσω της σελίδας http://www.i365.com και τους ενημέρωσα για το πρόβλημα. Η απάντηση τους ήταν εξαιρετικά συντομη. Με πήραν τηλέφωνο και με συνέδεσαν με τα κεντρικά της Seagate στην Αμερική. (αυτό είναι πολύ σημαντικό διότι το να ψάξεις το νουμερο της Seagate και να βγάλεις γραμμή είναι εξαιρετικά δύσκολο κρίνοντας από τη δικιά μου εμπειρία). 2. Μίλησα με εναν εκπρόσωπο της εταιρείας στον οποίο είπα το προβλημά μου (χρειάζονται γνωσείς αγγλικών υποψιν) και απάντησα σε καποιες ερωτήσεις που μου έκανε. 3. Στο τέλος της συνομιλίας μας μου δόθηκε ενα νουμερο (η ουσία του όλου τηλεφωνήματος). Αυτο φανταζομαι το παίρνει καποιος που πληρεί τις προϋποθέσεις να γίνει επισκευή σκρηρού δίσκου απο την i365. 4. Έχοντας το νουμερο αυτο στα χερια μου μπαινω στη ιστοσελίδα http://www.1365.com . Κανω register -> DATA RECOVERY -> GET STARTED – MAKE NEW TOPIC. 5. Στο “MAKE NEW TOPIC” συμπληρώνεις μια φορμα σχετικα με τα στοιχεία σου κτλ κτλ Στη φόρμα αυτη καπου εναι να συμπληρωθεί και το νουμερο που σου δίνουν τα κεντρικά της Seagate. Στέλνεις τη φορμα αυτή και εχει γίνει σχεδον ολη η δύσκολη δουλεια. 6. Καλο θα ήταν να τυπωθουν τετοιου είδους χαρτια για παν ενδεχομενο. Θα υπαρχει συνεχής επικοινωνια απο αυτους προς εσενα για το ο,τιδηποτε. 7. Το μονο που είχα να κανω πλεον ήταν να ακολουθήσω τις οδηγίες πακεταρισματος του σκληρού δίσκου. Το βάζεις σε εκείνο το πλαστικό που ερχεται τυλιγμενος οταν τον πρωτοαγοραζεισ, επειτα το τυλιγεις με ενα σπογγώδες υλικό που δεν ξερω πως λεγεται. Υποψιν ΟΧΙ αυτο με τισ φουσκαλες, πανια, χαρτια κτλ Λενε οτι θελουβν εκεινο το υλικό (φανταζεσαι να σου πουν οτι δεν το φτιαχνουν γιατι οφείλεται στη λάθος συσκεβασια η βλάβη???? ) 8. Εφοσον είναι σωστά πακεταρισμένο περιμενεισ την TNT (courier) να σε παρει τηλεφωνο για να ερθει να το παραλαβει. Η αποστολή απο σενα σε αυτούς και αντίστροφα ειναι εντελώς δωρεαν Σήμερα ελαβα (μετα απο 1 βδομαδα περιπου) το σκληρό μου δίσκο με ολα του τα δεδομένα μεσα. Το ιδανικο θα ήταν να μη χρειαστεί να περασεις όλη αυτη τη διαδικασία και να τρεχεις σαν τον τρελο να βρείς 1Τerra αρχεία που εχεις ιδρωσει να φτιαξεις. Ωστοσο μέσα στην ατυχία μου (μας) ολα πήγαν καλα και εμεινα πλήρως ικανοποιημένος απο τη ολη διαδικασία. (ενας μου ζήταγε 4000euro για data recovery – κατσε ρε μεγαλε!) Ελπίζω να μην ξέχασα κατι και να ήμουν κατατοπιστικός. Αυτά λοιπόν, από το φίλαράκι μου. Ελπίζουμε να βοηθήσει άλλους χρήστες...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.