Προς το περιεχόμενο

Λαστιχα για Suzuki Ignis 2003


papastmars

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλημέρα απο μια ασχετη(στα αυτοκινητα) κάτοχο Suzuki Ignis του 2003 (1300 και 83ίπποι).. το 2007άλλαξα λάστιχα μετα απο υποδειξεις γνωστών και έβαλα Michelin Energy..175/65/R14 ..τωρα πια τα λάστιχα εχουν καταστραφεί..

 

Μερικοι απο τους λόγους καταστροφής μάλλον είναι γιατι..

-οδηγω νευρικά και μαρσάρω

-παρκαρω πάνω στα πεζοδρομια

-μπαίνω σε χωματοδρομους σε εκδρομές

-η περιοχή μου εχει αρκετές αποτομες ανηφόρες-κατηφόρες και το αμαξι υποφερει

-Η Ελλάδα μάλλον είναι η χωρα της λακούβας!

 

Επειγόντως πρέπει να αλλάξω λάστιχα.. θα θελα να ξέρω τι σημαίνουν όλοι αυτοι οι αριθμοί πάνω στο λάστιχο.. και ποιά μαρκα θα έπρεπε να προτιμήσω που να ταιριάζει στην οδηγική μου συμπεριφορά (ως γνησια νεοέλληνίδα!!!)

Ευχαριστώ!:o

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

τα energy ειναι μαλακα αλλα ακομα και ετσι δυσκολα να σου βγαλουν μονο 2 χρονια

 

μηπως δεν τσεκαρεις τον "αερα" στα λαστιχα τακτικα?

 

τα νουμερα ειναι οι διαστασεις του λαστιχου,θα τα χρειαστεις οταν ψαχνεις στους λαστιχαδες για νεα λαστιχα αν και αν τους πεις το αυτοκινητο οι περισσοτεροι ξερουν

 

ζητα λαστιχα σχετικα σκληρα και γενικως πες τους σε τι δρομους οδηγεις κλπ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

το 175 ειναι το πλατος. Οσο πιο μεγαλο το νουμερο, τοσο πιο πλατυ το λαστιχο.

το 65 ειναι το προφιλ. Οσο πιο μεγαλο, τοσο πιο ψηλο το λαστιχο.

το 14 ειναι η διαμετρος της ζαντας.

 

Το πρωτο και το τελευταιο, δηλαδη το 175 και το 14 δεν μπορεις να τα αλλαξεις, καθως αποτελουν χαρακτηριστικα της ζαντας σου. Το προφιλ μπορεις να το αλλαξεις και να βαλεις χαμηλοτερο, αν και δε θεωρω οτι υπαρχει λογος να το κανεις. Θεωρητικα χαμηλοτερο προφιλ=καλυτερο πατημα στο δρομο, αλλα και περισσοτεροι κραδασμοι απο λακουβες κλπ, αρα ειδικα αν καβαλας πεζοδρομια, χωματοδρομους κλπ, ξεχνα το χαμηλοτερο προφιλ. Ουτε και υψηλοτερο φυσικα, μιας και ηδη ειναι αρκετα υψηλο.

 

Απο κει και περα. Με το στυλ οδηγησης που περιγραφεις και για την ασφαλεια σου, θες μαλακο λαστιχο (αν εξαιρεσουμε χωματοδρομους/πεζοδρομια), σαν αυτο που ειχες. Ομως τα μαλακα φθειρονται πολυ πιο γρηγορα στη σκληρη χρηση, ενω αντεδεικνυνται σε χωματοδρομους/πεζοδρομια κλπ που συνηθιζεις να καβαλας :P Τελος παντων για την ιστορια σε αυτη τη κατηγορια προτεινω michelin Pilot Exalto 2 και continental sportcontact 2. Τα μαλακα λαστιχα εχουν δεικτη H. (ομως στα 20.000κμ δε θα σου εχει μεινει τιποτα απο το πελμα και θα θες αλλαγη)

 

Απτην αλλη αν πας να του βαλεις πιο σκληρα, θα ειναι ναι μεν ανθεκτικοτερα στο χρονο και στις κακουχιες, αλλα δεν θα πατανε και πολυ καλα κατω. Ειδικα το χειμωνα αργουν να ζεσταθουν (για την ακριβεια κατι bridgestone σκληρα που εβαλα εγω) ζεσταινονται μονο με ευχελαιο, με αποτελεσμα να θελουν πολυ προσοχη σε στροφες κλπ. Αυτο θα εχει αμεσο αντικτυπο και στις αποτομες ανηφορες που θα σου σπινιαρει ευκολα κατα την εκκινηση απο σταση η το πολυ αποτομο γκαζωμα, αντι να βρισκει προσφυση. Σε αυτη την κατηγορια υπαρχουν τα bridgestone turanza. Γενικα κοιτα για λαστιχο με δεικτη V. Τα εχω 35.000κμ απροβληματιστα, παροτι τα ζοριζω πολυ. Ακομα δε θελουν αλλαγη, ΑΛΛΑ το αμαξι δεν ειναι για ΠΟΛΛΑ ΠΟΛΛΑ ειδικα σε στροφες, γιατι το λαστιχο ειναι κουτσουρο.

 

Για μενα--> διαλεξε σκληρα λαστιχα, αλλα προσεχε πλεον σε ανηφορες/κατηφορες/στροφες/μαρσαρισματα/σπινιαρισματα/κοντρες/drag κλπ :) Το αμαξι θα εχει με διαφορα χειροτερη συμπεριφορα αποτι ειχε ως τωρα με τα Energy στη νευρικη οδηγηση, αλλα θα την παλευει καλυτερα με τα πεζοδρομια, τους χωματοδρομους κλπ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ευχαριστω για τις επεξηγήσεις.... η αλήθεια είναι οτι και με αυτά που εχω το σπινιάρισμα πάει σύννεφο!! αθελά μου πραγματικά.. λίγο το γκάζι παραπάνω , λίγο οι ανηφόρες στα προάστια του Πειραια που μετακινούμαι...

μου είπαν για goodyear και Pirelli Cinturato P4? Ξέρουμε κατι για αυτά?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

τωρα λογικο ειναι να σου σπινιαρουν ακομα και αν οδηγουσες χαλαρα, καθως σου εχουνε φθαρει.. Φαντασου να ηταν και σκληρα τι θα γινοταν, ακομα θα περιμενες να βρουνε προσφυση.

 

Για τα ελαστικα που αναφερεις δεν γνωριζω κατι συγκεκριμενο, πλην του οτι τα εργοστασια στην Ελλαδα των εν λογω εταιρειων που ανεφερες εκλεισαν μεσα στα τελευταια χρονια. Ασχετο με το θεμα μας βεβαια, απλα λεμε τωρα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Άντε γεια....

 

Ο δείκτης Η ΔΕΝ δεν είναι σημείο αναφοράς για το αν το λάστιχο είναι μαλακό ή σκληρό. Είναι ο δείκτης της ανώτατης ταχύτητας του λάστιχου.

 

Το καλύτερο που μπορείς να κάνεις είναι να μάθεις να οδηγείς ήρεμα. Μάθε επιτέλους πως δουλεύει το ρημάδι το γκάζι και ο συμπλέκτης. Και επίσης μάθε τις σωστές πιέσεις που πρέπει να έχουν τα λάστιχά σου, και να τα ελέγχεις συχνά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Άντε γεια....

 

Ο δείκτης Η ΔΕΝ δεν είναι σημείο αναφοράς για το αν το λάστιχο είναι μαλακό ή σκληρό. Είναι ο δείκτης της ανώτατης ταχύτητας του λάστιχου.

Δεν ειπε κανεις το αντιθετο, ουτε ειπε κανεις οτι ειναι δεικτης σκληροτητας το Η. Ωστοσο ο δεικτης ταχυτητας σχετιζεται εμμεσα με την σκληροτητα της γομας.

 

Αυτο ειναι αγραφος νομος, αλλα και λογικη συνεπεια της ρητορικης κατα τ'αλλα ερωτησης "οταν παω με 300 πιο λαστιχο παταει κατω πιο καλα, το μαλακο, η το σκληρο?". Αν θες να στο κανω ακομα πιο απλο ειναι αντιστοιχο με το "οταν τρεχω που ειναι καλυτερα να τρεχω, σε τσιμεντο ή σε ταπητα/χλωοταπητα? Προφανως στο πιο μαλακο εδαφος, ωστε να πατα καλυτερα το ποδι και να εχεις λιγοτερες πιθανοτητες να γλιστρησεις". Το ιδιο ακριβως συμβαινει με το λαστιχο.

 

Οσο πιο μαλακο ειναι ενα λαστιχο τοσο υψηλοτερο δεικτη εχει. Οσο πιο σκληρο ειναι τοσο χαμηλοτερο δεικτη εχει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

MiDi_MiLiZ φαντάστηκα οτι θα το σκεφτόσουν έτσι. Απλά ακόμα και για τον ίδιο δείκτη ταχύτητας υπάρχουν μαλακές ή σκληρές γόμες.

 

Αν χρησιμοποιηθεί μεγάλος δείκτης σε αυτό το αμάξι πχ, δεν θα μπορέσει ποτέ να το ζεστάνει σωστά με αποτέλεσμα να έχει άθλα πρόσφυση. Καλύτερα να πάρει το σωστό λάστιχο με σκληρή γόμα. Και θα κρατήσει περισσότερο αλλά και θα έχει καλή πρόσφυση αφού με τόσο σπινιάρισμα θα το έχει ζεστάνει και με το παραπάνω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Βδομάδα του 2009 που΄μπορώ να δεχτώ? το μεσημερι μου πάσσαραν 6η βδομάδα.. είπα θα το σκεφτώ.. αλλα ο φεβρουαριος του 09 μάλλον περασε εδω και καιρο .. ή να μην κολλάω σε λεπτομέρειες?

 

και πάλι ευχαριστω για το χρονο σας παιδιά!!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Βδομάδα του 2009 που΄μπορώ να δεχτώ? το μεσημερι μου πάσσαραν 6η βδομάδα.. είπα θα το σκεφτώ.. αλλα ο φεβρουαριος του 09 μάλλον περασε εδω και καιρο .. ή να μην κολλάω σε λεπτομέρειες?

 

και πάλι ευχαριστω για το χρονο σας παιδιά!!!

 

Τι θελει να πει ο ποιητης?

 

edit: Μετα απο προσπαθεια, υποψιαζομαι οτι μιλας για εβδομαδα κατασκευης του ελαστικου, αλλα οπως το χεις γραψει ειλικρινα δεν ειμαι καθολου βεβαιος

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

μου σφυριξαν... διοτι εγω ασχετη.. οτι τα πρωτα 2 νουμερα αναφερονται σε βδομαδες κατασκευης του ελαστικου και μετα ακολουθει το έτος

π.χ. 12 09 σημαίνει δωδεκατη βδομαδα του 2009

αν σκεφτουμε οτι οι βδομαδες του χρονου είναι 52 ... 12βδομάδα/4=3μήνας αρα Μάρτιος περίπου... μακριά απο Σεπτέμβρη που εχουμε τώρα

 

το θέμα είναι για ποιο λόγο είναι τοσο σημαντικό να είναι καινουργιο το λάστιχο.. ????

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...