activex Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 2009 Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 2009 πάντως είναι γεγονός πως το διαθέσιμο ποσό για την κάρτα γραφικών είναι καλύτερο να το διαθέσει σε κάποια quadro! εφόσον παιχνίδια δεν θα παίξει, θα έχει ένα (όποιο) συν, λόγο εξειδίκευσης... αν πρόκειται να δώσει το ποσό των περίπου 400Ε για κάποια gtx 295 με πια λογική να μην δώσει 500+ για μια fx 1800 ; η ακόμα καλύτερα μόνο 150-200 για μια fx 580 ; και στις δυο περιπτώσεις νομίζω κερδισμένος θα βγει
dimitris__ Δημοσ. 9 Σεπτεμβρίου 2009 Δημοσ. 9 Σεπτεμβρίου 2009 ρίξε αν θεσ και μια ματιά εδώ http://www.nvidia.com/object/quadro_geforce.html
EliasKir Δημοσ. 9 Σεπτεμβρίου 2009 Δημοσ. 9 Σεπτεμβρίου 2009 Παιδια, στο review που εδωσα, φαινεται η τεραστια διαφορα που εχει μια OpenGL καρτα των 150 ταπεινων ευρω, σε αντιθεση με ενα SLI configuration με δυο GTX295 που κοστιζουν 750-800 ευρω. Επισης η διαφορα της με την κορυφαια 4800 που κοστιζει 1600+ ειναι σχεδον το ενα τριτο σε επιδοσεις. Βασικα, ας μας πει το παιδι σε τι επιπεδο θα ασχοληθει με αυτα τα προγραμματα για να γινουν οι σωστες προτασεις.
oneofthem Δημοσ. 9 Σεπτεμβρίου 2009 Δημοσ. 9 Σεπτεμβρίου 2009 φαινεται η τεραστια διαφορα που εχει μια OpenGL καρτα των 150 ταπεινων ευρω, σε αντιθεση με ενα SLI configuration με δυο GTX295 που κοστιζουν 750-800 ευρω.το sli δεν χρησιμοποιείται σε opengl πακέτα τελεία και μόνο που το συγκρίνει κάποιος αυτό ή συγκρίνει τα φίλτρα του ps με διαφορετικές κάρτες σημαίνει ότι δεν ξέρουμε τι πρέπει να συγκρίνουμε (σημείωση, παλιότερα benchmarks είχαν δώσει διαφορετικά αποτελέσματα με quadro fx sli - όταν είχε βγει αυτό το 'παιχνίδι' quadro sli - σε ogl προγράμματα που δεν αναγνωρίζεται/ενεργοποιείται το sli.. για να καταλάβουμε τι σημαίνουν μερικές φορές τα benchmarks και ειδικότερα τα svp bm) anyway τα benchmarks στο review δεν πιστεύω πως είναι λάνθασμένα αλλά πως είναι άστοχα, καλά έκανες και τα ανέφερες ως επιχείρημα αντί να πεις μια άποψη ατεκμηρίωτη όμως αν σου έδινα ένα benchmark που συγκρίνει final rendering μέσω καρτών γραφικών και η μία είχε τεράστια διαφορά από την άλλη θα σε ενδιέφερε από την στιγμή που rendering θα κάνει ο επεξεργαστής σου (πχ)? το bm θα έλεγε την αλήθεια, τα αποτελέσματα θα είχαν χρηστική αξία? φαινεται η τεραστια διαφορα που εχει μια OpenGL καρτα των 150 ταπεινων ευρω, σε αντιθεση με ενα SLI configuration με δυο GTX295 που κοστιζουν 750-800 ευρω. τεράστια διαφορά, συμφωνώ, πού ακριβώς όμως υπάρχει αυτή η διαφορά, ξέρεις? σε 3ds σε ogl πχ? γιατί να τρέξεις 3ds σε ogl? τον ενδιαφέρει αυτή η τεράστια διαφορά ή είναι άσχετη?αφού είχαν την κάρτα στα χέρια τους, γιατί δεν συγκρίνουν πραγματικές σκηνές να δουν αυτή η διαφορά πώς γίνεται αντιληπτή στο περιβάλον εργασίας ή απλά μας νοιάζει να ξέρει ο χρήστης βαθιά μέσα του πως υπάρχει διαφορά και να χαίρεται υπερήφανος? ας βάλουν βαριές σκηνές (σε καθαρά ogl προγράμματα) που υποτίθεται οι κάρτες θα δείξουν τα δόντια τους κι ας μας πουν που κολλάει η κάθε μια? εκεί που θα κολλήσουν σε ενδιαφέρει όμως ή είναι εκτός της δουλειάς σου? πάντως είναι γεγονός πως το διαθέσιμο ποσό για την κάρτα γραφικών είναι καλύτερο να το διαθέσει σε κάποια quadro! αν πρόκειται να δώσει το ποσό των περίπου 400Ε για κάποια gtx 295 με πια λογική να μην δώσει 500+ για μια fx 1800 ; η ακόμα καλύτερα μόνο 150-200 για μια fx 580 ; με τη λογική πως οι low end κάρτες quadro έχουν αδύναμους επεξεργαστές και δεν πρόκειται να ανταπεξέλθουν εκεί που θα αντεπεξέλθει μια gf των ίδιων χρημάτων με δυνατό πυρήνα ειδικά σε προγράμματα d3d που είναι και περισσότερααν δεν πιστεύεις εμένα, ψάξε στο internet σε forum για έτοιμα cad barebones που έρχονται με τις φθηνές quadro και πόσο μεγάλα προβλήματα επιδόσεων έχουν οι χρήστες μέχρι να δοκιμάσουν τις σκηνές στο pc του φίλου τους αν δεν μιλήσουμε με hardware και μιλήσουμε με benchmarks και με τη λογική ότι οι quadro drivers κάνουν θαύματα τότε αν οι quadro ήταν όσο καλές όσο δείχνουν τα benchmark με μια quadro fx 5 ετών με πυρήνα γενιάς 6 θα κανες ότι ήθελες γιατί τότε ήταν '5 φορές' καλύτερη από τις gf, αυτό όμως απλά δεν υπάρχει, πάρε μια και δες το μόνος σου απλό είναι, κοιτάτε τα χαραχτηριστικά τους και βγάλτε συμπεράσματα http://en.wikipedia.org/wiki/Nvidia_Quadro διαβάστε αυτό που έγραψε ο dimitris, βασικό doc πάρτε δυο κάρτες βάλτε τις δίπλα δίπλα και βρείτε που πραγματικά στουμπώνουν ή αν θέλετε βγάζετε συμπεράσματα από benchmarks στα οποία δεν έχετε διαβάσει τι ακριβώς τέσταρε στο benchmark, στοίχημα ότι εκεί που γράφει Α fps ο αναγνώστης δεν ξέρει που αντιστοιχούν αυτά καν ούτε ξέρει σε ποιο σημείο της δουλειάς θα δει διαφορά, απλά ξέρει βαθιά (πολύ βαθιά..) μέσα του πως είναι καλύτερη --- anyway, εγώ δεν προτείνω να δώσει πάνω από 200 ευρώ ούτε για gf εκτός αν τα χει και θέλει, με αυτά τα χρήματα πιστεύω παίρνει μια 100% ικανοποιητική gf κάρτα που θα τον καλύψει σε πλειάδα προγραμμάτων (πράγμα που δεν πρόκειται να κάνει η quadro φυσικά αφού τα καθαρά ogl προγράμματα είναι 2, 3, άντε 4 και μάλλον δεν θα δουλέψει με αυτά άλλος ένας λόγος για να πάρει gf αντί μιας φθηνής quadro) και το πιο πιθανό είναι να έχει μεγαλύτερης προτεραιότητας προβλήματα ταχύτητας σε μεγάλα αρχεία εάν δεν κάνει κάποιο λίγο πιο ακριβό raid δίσκων η σύγκριση είναι τέτοια που οι διαφορές στις κάρτες γραφικών θα φαίνονται πραγματικά ασήμαντες μπροστά σε ένα δίσκο που θα ανάβει λαμπάκια κάθε φορά που κουνάς το mouse (λέμε τώρα) και στις μεγάλες αναλύσεις θα βάζει ταινίες παράλληλα για να περνάει το χρόνο του sry για το μπλα μπλα
gznp Δημοσ. 16 Σεπτεμβρίου 2009 Δημοσ. 16 Σεπτεμβρίου 2009 Καλα κανεις και μπλα-μπλάρεις Σε χιλιο-παρακαλώ, επειδή την τελευταία φορά που ασχολήθηκα με τα 3D designs ήταν επί εποχής Need For Speed IV που έφτιαχνα σε έναν ταπεινό editor κάτι αμαξάκια () και καθότι θέλω να τελειοποιώ τα Review όσο περισσότερο γίνεται (σωστά μάντεψες, αυτός που έκανε Review την 4800 και την 580 είμαι ), πες μου έναν αληθινό τρόπο να τις δοκιμάζω, γιατί ειλικρινά δεν ξέρω και ακούω πολλές διάσπαρτες απόψεις. Αν μπορείς πραγματικά θα ήθελα να μάθω, θέλω να είμαι όσο πιο αντικειμενικός μπορώ και τελευταία ακούω πολλά για τη σουίτα της SpecOPC (και την 11η επερχόμενη έκδοση) - συμφωνίες με nVIDIA και άλλα τέτοια όμορφα, τα ξέρεις υποθέτω. Γι' αυτό ζητάω τη βοηθεια σου βασικά, νομίζω ότι απλά παραθέτοντας το τι κανουν στο Spec (ακόμα και με βαριά ΑΑ), δεν γίνεται κάτι αληθινά ουσιαστικό. Δυστυχώς, ο γνωστός μου με την 4800 τρέχει πράγματα που ουδεμία σχέση με 3D έχουν, οπότε δεν με βοηθάνε οι γνώσεις του - εξ' ου και η κίνηση προς τα εσένα
vag3d Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2009 Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2009 Βασικά παιδιά, μεγάλο ρόλο πιστεύω θα παίξει (στο "Live View") η διαθέσιμη μνήμη της κάρτας γραφικών. Όλα τα Chipsets απο 6600 και 6800 GT μέχρι και σήμερα υποστηρίζουν πάνω - κάτω, τα ίδια πράγματα. Δεν έχουμε δηλαδή υποστήριξη σε Hardware επίπεδο καινούριας Version της OpenGL ούτε του DirectX ούτε και του Shader Model. Έχω ένα ένστικτο οτι φέτος θα είναι η χρονιά των αλλαγών για τις κάρτες γραφικών. Εγώ θα ήμουν επιφυλακτικός στο να δώσω πολλά λεφτά για μία ακριβή κάρτα γραφικών αυτή την εποχή. Ας περιοριστεί σε μία GTX-285 με τουλάχιστον 1 GB Ram που προσφέρει αρκετά για τον μέσο 3D Modeler. Τώρα αν έχεις απίστευτα πολλά πολύγωνα στην σκηνή σου, θα σου πρότεινα να δουλέψεις με κάποιο είδος "append" στην Final Scene σου. (δηλαδή δούλεψε τα αντικείμενα ένα-ένα ξεχωριστά και κάνε τα όσο πιό optimized γίνεται. Στην συνέχεια στην τελική σκηνή, απλώς κάνε τα "Link" μέσα, έτσι ώστε να τα "καλεί" απο το έκαστο αρχείο/βιβλιοθήκη που θα έχεις δημιουργήσει. Τέλος κάνε το Viewing "Box", δηλαδή να μη βλέπεις λεπτομέρειες στα αντικείμενά σου και ασχολήσου με τον φωτισμό, κλπ, κλπ....) Για Final Rendering εφόσον μιλάμε για σκηνές που ίσως παίρνουν σε ένα συμβατικό μηχάνημα και 10 ώρες το κάθε καρέ, νομίζω οτι θα μπορούσες να επιλέξεις να κάνεις Rendering σε κάποιο απο τα Payed Render Farms που υπάρχουν στο ίντερνετ. Ετσι θα κάνεις και λιγότερους χρόνους στο Rendering και δεν θα χρειαστεί να ξοδεψεις ολόκληρη περιουσία για να αγοράσεις τους ισχυρότερους επεξεργαστές και να στήσεις πολλά μηχανήματα που θα "μοιράζονται την δουλειά"...!!! Γενικά παντως το Rendering δεν έχει να κάνει με την κάρτα γραφικών. Έχει να κάνει με τον επεξεργαστή και με την μνήμη *(κυρίως ο επεξεργαστής). Βέβαια η apple με το OpenCL έρχεται να δώσει νέα δεδομένα στο προσκήνιο....!!! Ίδωμεν...!!!
tmjuju Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2009 Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2009 Οι τιμές των ενοικίων σε render farms όντος έχουν πέσει. Αλλά είναι σχετικά φθηνό να κάνει κάποιος και το δικό του με commodity hardware. Με 300 ευρώ φτιάχνεις ένα commodity τετραπύρινο στις μέρες μας – όσο κάνει μια κάρτα γραφικών. Ειδικά σε σχέση με επαγγελματικές κάρτες των 1500 ε , σκεφθείτε 5 pc για το render farm σας. (ή τρία/τέσσερα pc για 12/16 cores εφόσον έχετε περιορισμό στο DR)
oneofthem Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2009 Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2009 Καλα κανεις και μπλα-μπλάρεις ... πες μου έναν αληθινό τρόπο να τις δοκιμάζωτο κατάλαβα πως θα απαντούσε ο reviewer και καλά έκανεςαπό την άλλη δεν πιστεύω πως έχεις καμιά δυσκολία για να σε βοηθήσω σε κάτι, ούτε γνωρίζω περισσότερα από εσάς, αν ήθελες, μπορούσες να βγάλεις συμπεράσματα από πραγματικές σκηνές και ρυθμίσεις, δε χρειαζόσουν εμένα να σου το προτείνω αυτό, θα το χες κάνει αν ήταν, ο γνωστός σου θα ξέρει τις διαφορές της πράξης με τα bm δεν χρειάζεται να τις γράψω και φυσικά δεν παριστάνω τον reviewer αλλά το πως θα δοκιμάσεις εσύ τις κάρτες δεν είναι το θέμα μας, οι κάρτες έχουν διαφορές οι οποίες είναι γνωστές, το θέμα είναι ποιες διαφορές αφορούν στο φίλο που άνοιξε το θέμα, μία πρόταση στηρίχτηκε στο review σου εγώ πιστεύω πως το review δεν στηρίζει τη συγκεκριμένη πρόταση γιατί δεν συγκρίνει αυτά που ενδιαφέρεται ο φίλος μας το πως θα κάνεις εσύ τα review είναι δική σου δουλειά, δεν θα σου πω εγώ και έκανα λάθος αν έγραψα κάτι στα προηγούμενα, εγώ μπορώ απλά να πω στο φίλο μας αν τα review έχουν κάτι χρήσιμο για την περίπτωσή του, πιστεύω πως δεν έχουν, ότι είναι άστοχα, σε σχέση με την περίπτωση Αν μπορείς πραγματικά θα ήθελα να μάθω, θέλω να είμαι όσο πιο αντικειμενικός μπορώ και τελευταία ακούω πολλά για τη σουίτα της SpecOPC (και την 11η επερχόμενη έκδοση) - συμφωνίες με nVIDIA και άλλα τέτοια όμορφα, τα ξέρεις υποθέτω.όχι δεν τα ξέρω, κάπου μπερδεύτηκες νομίζωεπίσης έγραψα πολλές φορές πως imo τα svp bm δεν είναι ψεύτικα αλλά άστοχα και αυτό κρίνεται από την χρήση, όπως είναι άστοχη η σύγκριση τετραπύρηνων με διπύρηνους σε πράξεις κινητής υποδιαστολής για κάποιον που θέλει να παίζει μόνο πασιέντσα εκτός αν το πόσα περισσότερα gflops βγάζει ο τετραπύρηνος επηρεάζει το πρόγραμμα της πασιέντζας - τι είναι καλύτερο για τον χρήστη εξαρτάται από τις ανάγκες του, διαφορετικοί χρήστες σημαίνει πιθανόν διαφορετικές ανάγκες Γι' αυτό ζητάω τη βοηθεια σου βασικά, νομίζω ότι απλά παραθέτοντας το τι κανουν στο Spec (ακόμα και με βαριά ΑΑ), δεν γίνεται κάτι αληθινά ουσιαστικό. Δυστυχώς, ο γνωστός μου με την 4800 τρέχει πράγματα που ουδεμία σχέση με 3D έχουν, οπότε δεν με βοηθάνε οι γνώσεις του - εξ' ου και η κίνηση προς τα εσένα ακριβώς, 'με βαριά AA';) ρώτα τον γνωστό σου σε παρακαλώ, την quadro fx την έχει ανάγκη κάποιος επειδή δεν έχει AA σε hardware rendering με την παλιά του κάρτα? αυτό ήταν το κίνητρό του και μου για να τα σκάσουμε σε quadro fx, το AA? τα bm μια χαρά σωστά είναι, ο φίλος μας που άνοιξε το παρόν θέμα πχ και βάσει του οποίου γράφω, ενδιαφέρεται για αυτές τις επιδόσεις? εσένα σε ενδιαφέρει απλώς να συγκρίνεις τις κάρτες δεν έχω καμία ένστανση κάνε το με bm μια χαρά, εγώ εκφράζω άποψη όχι για το ποια κάρτα είναι καλύτερη αλλά ποια είναι καλύτερη για το φίλο μαςόταν σου απαντήσει ο γνωστός σου θα καταλάβεις γιατί γράφω πως είναι άστοχη σύγκριση, πράγμα που επαναλαμβάνω εξαρτάται από τις ανάγκες του χρήστη εσύ που είσαι άλλος χρήστης πχ μπορεί να μη μπορείς να σχεδιάσεις χωρίς AA ούτε σε μια ελαφριά σκηνή, ΑΑ που θα έδινε ακόμη και μια low end quadro fx λόγω driver εάν δεν μπορείς να ζήσεις χωρίς αυτό τι να κάνουμε, με γεια σου με χαρά σου το φίλο μας όμως λογικά δεν τον ενδιαφέρει με σειρά προτεραιότητας το AA άρα ούτε και το σχετικό bm αν στηρίξει κάποιος μια άποψη βάσει του παραπάνω για να προτείνει μια κάρτα στο φίλο μας όπως έγινε, μάλλον θα είναι λάθος πρόταση, γιατί προτείνεις κάτι έχοντας στο μυαλό διαφορετικές ανάγκες για το χρήστη anyway διακρίνω αρκετή προσωπική ειρωνία όμως και δεν θα συνεχιστεί η συζήτηση, συγχαρητήρια για την προσπάθειά σας στα review εάν έχεις να προτείνεις κάποια λύση στο φίλο μας, σύμφωνα με τις δοκιμές που έχεις κάνει πιστεύω πως θα ήταν ευγνώμων γιατί θα έχεις κάποια εμπειρία με πολλά προϊόντα, αυτό είναι το θέμα μας και ο μόνος λόγος που έπιασα τα bm σας στο πληκτρολόγιό μου, δεν έχω καμία άλλη δουλειά να σου πω πως θα κάνεις τα review σου, για τη δική σου δουλειά τα bm σε καλύπτουν δεν έχω κάτι να προσθέσω, οπότε καλή συνέχεια
grimpr Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2009 Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2009 Για ξανασκέψου το... Γενικά παντως το Rendering δεν έχει να κάνει με την κάρτα γραφικών. Έχει να κάνει με τον επεξεργαστή και με την μνήμη *(κυρίως ο επεξεργαστής). Βέβαια η apple με το OpenCL έρχεται να δώσει νέα δεδομένα στο προσκήνιο....!!! Ίδωμεν...!!!
parsifal Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2009 Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2009 Για ξανασκέψου το... Από V-RAY RT homepage: Currently it is CPU-based. Does NOT require special graphics cardsCurrently the V-Ray RT technology is based on CPUs - it does NOT require any special or expensive graphics cards. All V-Ray RT needs is CPUs. As usual - we will use ALL of your CPUs and cores at no extra license cost. However, the V-Ray RT architecture is very robust and if needed - it can seemlessly be implemented to allow new hardware acceleration technologies in the future. Allow...In the future...Φέξε μου και γλίστρησα!
grimpr Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2009 Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2009 Λογικό είναι να δίνουν production ready την CPU έκδοση. Στο video του cgiarchitect λένε ξεκάθαρα οτι κάνουν demonstration, έναν "prototype" GPU renderer σε CUDA και σχεδιάζουν και μεταφορά στο OpenCL.
parsifal Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2009 Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2009 Καλά είναι τα prototypes, αλλά οι επαγγελματίες του χώρου αναβαθμίζουν βάσει ενός πολύ απλού και fault-proof κανόνα: Το καλύτερο δυνατό στο δεδομένο budget, τη στιγμή που το χρειάζονται. Δυστυχώς, εξαιρουμένου του κόσμου του HPC (High Performance Computing), η υπόλοιπη αγορά είναι στο στάδιο των baby steps όσον αφορά το GPGPU computing.
grimpr Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2009 Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2009 Συμφωνώ, αλλά...είναι "εδώ" και όχι σε επεισόδιο του Star Trek.
gznp Δημοσ. 20 Σεπτεμβρίου 2009 Δημοσ. 20 Σεπτεμβρίου 2009 anyway διακρίνω αρκετή προσωπική ειρωνία όμως και δεν θα συνεχιστεί η συζήτηση Με προβληματιζει πραγματικα η ταση των ανθρωπων μεσα στα forum να παρερμηνευουν και να...καταλαβαινουν οτι τους κατεβει, για να το πουμε και λαϊκα. Εχω βαρεθει βασικα να το βλεπω, λες και το Internet ειναι η κυψελη συγκεντρωσης των βλαμμενων που ψαχνουν να την πουν ο ενας στον αλλον και να κανουν ειρωνειες. Σε καμια περιπτωση φιλε μου δε σε ειρωνευτηκα, ουτε τετοια ταση ειχα. Θελω πραγματικα να με βοηθησεις να κανω τα review που κανω καλυτερα και γι αυτο ζητησα τη συμβουλη ενος ανθρωπου που φαινεται πως ξερει. Ο γνωστος μου με την 4800 οπως σου ειπα ουδεμια σχεση εχει με γραφικα και την καρτα τη χρησιμοποιει για αλλους σκοπους. Επειδη ομως το ευαισθητο κομματι για μενα ειναι τα αληθινα τεστ, σε σχεση με οσα λεει το SPEC (και ξαναλεω, εχω διαβασει αρκετους τελευταια να το κατηγορουν και να λενε οτι δειχνει πλασματικες διαφορες, ειδικα μεταξυ ATi και nVIDIA), ζητησα μια εξτρα βοηθεια. Εαν μπορεις και εχεις την επιθυμια, εδω ειμαι Εαν δε θελεις, δε χαθηκε και ο κοσμος.
oneofthem Δημοσ. 23 Σεπτεμβρίου 2009 Δημοσ. 23 Σεπτεμβρίου 2009 ζητώ συγνώμη τότε, τα συγκεκριμένα σχόλια πραγματικά τα έλαβα ως ειρωνικά, μάλλον δεν μπόρεσα να τα ερμηνεύσω αλλιώς, οπότε πολλά έγραψα anyway - παραθέτω δύο links καταρχήν σχετικά με το θέμα http://forums.cgsociety.org/showthread.php?f=23&t=807147&page=1 http://forums.cgsociety.org/showthread.php?f=23&t=783622&page=1 το δεύτερο είναι ένα review χρήστη, δεν είναι τέλειο αλλά έχει υλικό και τα δύο links έχουν κάποια σχόλια από ανθρώπους που δουλεύουν στην 'πρώτη γραμμή' και έχουν κάποια αξία (κάποια άλλα σχόλια είναι λανθασμένα αλλά anyway) δυστυχώς δεν ξέρω αν θα σε βοηθήσουν τα παρακάτω, έχει πολλή φλυαρία εσύ το ζήτησες, δεν φταίω που βγήκε βιβλίο, καλό κουράγιο... ---------- Το μήνυμα προστέθηκε στις 00:52 ---------- πολύ γενικά, διαχωρισμός σκηνών ανά πολύγωνα και επιλογή των σκηνών που δείχνουν σημεία καμπής δλδ αν το το 1 και το 2 δίνουν παρόμοια στοιχεία αφαιρείς ένα από τα δύο για εξοικονόμιση στο review: 1) 0 έως 250,000 πολύγωνα 2) 250,000 έως 500,000 πολύγωνα 3) 500,000 έως 1,000,000 πολύγωνα 3) 3,000,000 - 5,000,000 πολύγωνα 4) και πιο πάνω αν αντέχουν ακόμη οι κάρτες, λογικά μια ακριβή quadro fx θα αντέχει να δώσει κάποια αποτελέσματα παραπάνω άνοιγμα των σκηνών και μετρήσεις στα viewport με διαφορετικές ρυθμίσεις στο κάθε πρόγραμμα καλύτερα με animation αλλά και απλή περιστροφή από τον χρήστη, ενδεικτικά αναφέρω σχεδόν όλες τις επιλογές: επιλογή προγραμμάτων cad, 3d, image editing, και διαχωρισμός σε κατηγορίες: πχ pro/e, maya, xsi, lighwave και 3dsm, cinema 4d, autocad, blender, zbrush, houdini και ps κλπ κλπ - ένας πρώτος άξονας ρυθμίσεων (program) θα ήταν: wireframe, flat, shaded, textured, preview, high quality, lights, shadows, AA, transparency, reflections ανάλογα το πρόγραμμα - ένας δεύτερος άξονας ρυθμίσεων (software): επιλογή λειτουργικού συστήματος φυσικά, ανάλυση οθόνης, επιλογή version του προγράμματος (η τελευταία γενιά πχ διαφημίζει καλύτερο κώδικα και αξιοποίηση του h/w), επιλογή εξιδικευμένων ή γενικευμένων drivers ανά πρόγραμμα για τις quadro fx, επιλογή συγκεκριμένου profile του driver για τις quadro fx ανά πρόγραμμα μέσα από τα οποία μπορούν να ρυθμιστούν επιλογές όπως AA και άλλα, πιθανή επιλογή ogl ή d3d mode ανά πρόγραμμα, επιλογή υποστήριξης cuda πχ για το ps - ένας τρίτος άξονας ρυθμίσεων (scene): user lights στη σκηνή, materials, textures που μπορεί να βαρύνουν τις σκηνές στο preview ανάλογα και με τις σχετικές ρυθμίσεις που τα εμφανίζουν - ένας τέταρτος άξονας ρυθμίσεων (hardware): σε μερικά συστήματα workstation υπάρχουν συγκεκριμένες ρυθμίσεις (στο bios πχ) οι οποίες αφορούν σε λειτουργίες γραφικών, αναφορικά το γράφω μόνο περισσότεροι συνδυασμοί δίνουν πιο πλήρες review μεν αλλά πρέπει να γίνει επιλογή γιατί είναι πάρα πάρα πολλοί όπως βλέπεις ανάλογα τι θέλεις να τονίσεις μπορείς να κάνεις συνδυασμούς που βγάζουν διαφορετικά αποτελέσματα τα απαραίτητα από τον πρώτο άξονα είναι φυσικά wireframe, shaded, textured, από τα υπόλοιπα μπορείς να διαλέξεις κάτι να μπει ως μια extra σύγκριση, δε χρειάζονται όλα και το βασικό είναι πως θα επεξηγήσεις εσύ τις διαφορές παίρνουμε αποτελέσματα ανά σκηνή και ρυθμίσεις, σε fps στο viewport αλλά και προσωπική εντύπωση για το αν τα fps είναι αρκετά για το χρήστη επίσης πολλοί χρήστες αναρωτιούνται για τις επιδόσεις των QFX στα παιχνίδια και αυτό μπορεί να δοκιμαστεί όσο και αν ακούγεται άσχετο, εγώ παίζω ακόμη street fighter και κανά σκάκι οπότε δεν μπορώ να το σχολιάσω συμπεράσματα και επεξηγήσεις - επεξήγηση για το θέμα του rendering στο οποίο πολλοί πιθανόν δεν είναι ενημερωμένοι η κάρτα γραφικών (μέχρι στιγμής) δεν χρησιμοποιείται για rendering όπου χρησιμοποιείται ο επεξεργαστής μόνο, αλλά για τη διαχείριση και απεικόνιση των σκηνών στα viewport εάν ο χρήστης χρειάζεται περισσότερη δύναμη στο rendering τότε μάλλον χρειάζεται επεξεργαστή (εκτός αν υπάρχει θέμα χοντρού bottleneck) (η κίνηση στα viewport ονομάζεται και hardware rendering βέβαια αλλά όταν λέμε rendering εννοούμε το software / final rendering που γίνεται από τον επεξεργαστή αν αναφερθεί αυτό ως διευκρίνηση βέβαια μάλλον θα μπερδέψει παρά θα διευκρινίσει κάτι οπότε καλύτερα απλώς να επεξηγηθεί ότι η κάρτα δεν βοηθάει στο rendering) - επεξήγηση για τις διαφορές των σειρών των καρτών πιο συγκεκριμένα παραλληλισμός των πυρήνων και γενικότερα των καρτών quadro fx με τις αντίστοιχες gf ώστε να υπάρχει μια εικόνα υπό αυτήν την γωνία, μπορούν να μπουν και link από το wiki για τις nvidia κάρτες που έχει τις λίστες με τα χαραχτηριστικά επεξήγηση της διαφοράς των διαφορετικών driver, των δυνατοτήτων των καρτών, κυρίως με εξωτερικά links όπως για παράδειγμα το official document quadro fx vs geforce και άλλα για να μην βαρύνει κι άλλο το review - επεξήγηση των διαφορών όπως τις αντιλαμβάνεται ο χρήστης αν μία κάρτα βγάζει 60+ fps σε μία σκηνή και η άλλη βγάζει 100+ fps, πρέπει στο επί μέρους συμπέρασμα του reviewer αλλά και στα γενικά συμπεράσματα να τονιστεί πως ο χρήστης δεν βλέπει καμία διαφορά μεταξύ των δύο καρτών στο συγκεκριμένο παράδειγμα πράγμα που μπορεί να μην γίνεται κατανοητό με ένα διάγραμμα στο οποίο τονίζεται η αριθμητική διαφορά η μια κάρτα δλδ δεν προσφέρει κάτι παραπάνω απ' την άλλη γιατί πολύ απλά στα 60+ fps ο χρήστης αντιλαμβάνεται ήδη την κίνηση ως απολύτως φυσική - επεξήγηση ως προς τη σημασία και τη σημαντικότητα των διάφορων επιλογών και δυνατοτήτων όταν μία κάρτα δεν μπορεί να σηκώσει μια σκηνή με 'live' AA στα viewport πράγμα πιθανό σε μία GF λόγω driver, αυτό δεν είναι κάτι που εμποδίζει τον σχεδιαστή γιατί το AA δεν είναι στοιχείο απαραίτητο για τη σχεδίαση, είναι απλά ένα feature που διευκολύνει βέβαια αλλά μέχρι εκεί όταν όμως μία κάρτα δεν σηκώνει μια βαριά σκηνή ακόμη και με τις πιο χαμηλές ρυθμίσεις (δλδ χωρίς AA, lights κλπ) πράγμα πιθανόν σε μία 'φθηνή' QFX λόγω hardware τότε ο χρήστης δεν θα μπορεί να σχεδιάσει άρα οι διαφορετικές δυνατότητες, ρυθμίσεις και τα σχετικά fps που βγαίνουν σε κάθε benchmark θα πρέπει να μπουν σε μια προτεραιότητα, εκεί μπορεί να βοηθήσει ο reviewer με τις επεξηγήσεις και τη δομή του review, θα πρέπει δλδ να τονιστούν τα συμπεράσματα με τη θέση τους στο review εκεί βασίζεται και η πρόταση, καλύτερα μια top GF παρά μια low QFX - συγκεκριμένα συμπεράσματα για την αγορά των προϊόντων για τον χρήστη πέρα από τις ρυθμίσεις ακόμη και αν μια κάρτα αποδίδει καλύτερα από την άλλη, τον τελικό χρήστη τον ενδιαφέρει και η σχέση απόδοσης/κόστους οπότε αυτό πρέπει να σχολιαστεί εδώ ο χρήστης πρέπει να αναλογιστεί ποια προγράμματα χρησιμοποιεί και ποια κάρτα θα του δώσει περισσότερο ώφελος στα συγκεκριμένα προγράμματα επίσης πρέπει να αναρωτηθεί αν θα δουλέψει με σκηνές όπως αυτές του review κάτω πχ από τα συγκριτικά για τη σκηνή των 200,000 πρέπει να γραφτεί ότι αυτή είναι μια normal σκηνή ενώ κάτω από μια σκηνή των πολλών εκατομμυρίων πολυγώνων πρέπει να τονιστεί ότι η σκηνή είναι τεράστια και πιθανόν το συγκριτικό να μην ενδιαφέρει το χρήστη γιατί δεν πρόκειται να δουλέψει με τόσα πολύγωνα ή τουλάχιστον τότε θα έχει την υπομονή απέναντι στην καθυστέρηση για παράδειγμα πρόσφατα ένας φίλος μου πήρε ένα μηχάνημα με geforce και με ρώτησε αν θα μπορεί να αποδώσει σε σχέση με μια quadro fx, εάν θα τον καλύψει έβαλα στο usb μια σκηνή με πολλά εκατομύρια πολύγωνα (ένα βουνό με ένα χωριό για να καταλάβεις, με γεωμετρία παντού) και το περιστρέψαμε shaded το αποτέλεσμα σε fps ήταν χαμηλό, στα μάτια έσπαγε λίγο η κίνηση και ήταν ανεκτό το επίπεδο της καθυστέρησης η αντίδραση του ήταν 'πλάκα μου κάνεις, όλο αυτό και πάει τόσο γρήγορα? εγώ νόμιζα πως δεν θα το κουνούσε σήμερα καν' εάν ο χρήστης ενδιαφέρεται για τέτοιες σκηνές τότε ίσως θα πρέπει να πάει σε μια κάρτα quadro fx, μία ακριβή και μάλιστα να κινηθεί και σε αντίστοιχο πρόγραμμα που ευνοείται περισσότερο (πχ maya, xsi) μόνο αν έχει πρόβλημα όμως, γιατί δεν μπορείς να πεις πχ στο τύπο που έγραψε το review πιο πάνω πάρε μια quadro fx αντί της gtx 285, τη στιγμή που βγάζει 50+ fps σε αυτήν την ανάλυση και με αυτά τα πολύγωνα, να την πάρει να την κάνει τι? και η σκηνή που δοκίμασε ήταν duplication απλά για δοκιμή, δεν είχε πραγματική σκηνή με τόσα πολύγωνα - από τη μια πρέπει να υπάρχουν τα στοιχεία, διαγράμματα κι επί μέρους συμπεράσματα ώστε να είναι πλήρες και τεκμηριωμένο για όποιον γνωρίζει να τα ερμηνεύσει και τα αναζητήσει από την άλλη πρέπει να υπάρχει κι ένα γενικό διάγραμμα όμως και συνολικά συμπεράσματα σε μια από τις πρώτες σελίδες ώστε ο νέος χρήστης να μην ψάχνει τα άπειρα στοιχεία για να βγάλει συμπεράσματα εάν δεν το θέλει και ακόμη περισσότερο εάν δεν έχει την γνώση να κρίνει τι ακριβώς του δείχνουν τα διαγράμματα και οι μετρήσεις αυτές είναι κάποιες προσωπικές προτάσεις για review, σε ότι συμφωνείς το κρατάς έγραψα από το μηδέν, δλδ δεν είναι διορθώσεις στο review σου αλλά πως θα ήθελα εγώ ένα review και είναι και σε γενικές γραμμές, γιατί δεν έχω γνώσεις σε όλα τα προγράμματα εάν έγραφες ένα review με τα βασικά μόνο από τα παραπάνω στοιχεία και μάλιστα και σε αγγλική έκδοση (δεν ξέρω αν το κάνεις στα review σου) σου εγγυώμαι ότι θα το αναζητήσουν χιλιάδες αναγνώστες εάν βγαίνει και στα search lists γιατί υπάρχει τεράστια ζήτηση για πραγματικά συγκριτικά σε αυτές τις κάρτες αυτά ,ελπίζω να μην φάγαμε τσάμπα το χρόνο μας, όπως είδες τα πρακτικά του θέματος είναι απλά, απλά παίρνεις κάποες σκηνές και τις τεστάρεις σε διάφορα προγράμματα, επίσης σημαντικό είναι να επεξηγηθούν τα νούμερα και η αναγκαιότητά των ρυθμίσεων στο χρήστη imo, υπάρχουν κι άλλα που μπορείς να τεστάρεις αλλά εντάξει αυτά είναι αρκετά - edit: parsifal, ανεβάσατε το όριο χαρακτήρων ή είμαι κάτω από τις 5000? παλιότερα μου έβγαζε μηνύματα αν το ανεβάσατε κακώς, τώρα που το σκέφτομαι κατεβάστε και πιο κάτω από τα μισά.. και κάνε ban τον gznp σε παρακαλώ όσο προλαβαίνουμε γιατί θα ζητήσει διευκρινήσεις και δεν θέλω τις δώσω
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.