liopyr Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου 2009 Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου 2009 Ευτυχως που εψαξα στο forum γιατι ετοιμαζομουν να παραδωσω ελατωματικη mobo που πηρα απο eshop.Τουλαχιστον τωρα θα ειμαι προετοιμασμενος.Να ρωτησω και το εξης, αν παει τελικα για αντικατασταση και δεν υπαρχει το ιδιο μοντελο θα δικαιουμαι να παρω αντιστοιχης αξιας? Αντίστοιχων ή καλύτερων χαρακτηριστικών. Η αξία όπως καταλαβαίνεις μπορεί να αλλάξει δραματικά από μέρα σε μέρα. Αν δεν έχουν ούτε αντίστοιχων ή καλύτερων χαρακτηριστικών, είναι υποχρεωμένοι να σου πιστώσουν την τιμή αγοράς.
euklidis Δημοσ. 30 Σεπτεμβρίου 2009 Δημοσ. 30 Σεπτεμβρίου 2009 Αντίστοιχων ή καλύτερων χαρακτηριστικών. Η αξία όπως καταλαβαίνεις μπορεί να αλλάξει δραματικά από μέρα σε μέρα. Αν δεν έχουν ούτε αντίστοιχων ή καλύτερων χαρακτηριστικών, είναι υποχρεωμένοι να σου πιστώσουν την τιμή αγοράς. + Τοκο συμφωνα με την εφημεριδα της κυβερνησης διοτι σου εχουν παρει τα χρηματα χωρις να εχεις προιον... http://www.efpolis.gr/el/library2.html?func=download&id=5&chk=a4b61f3e38e1232bd6f1a8f2fcf2f1d2&no_html=1 σελιδα 2 αρθρο 547
dimitris__ Δημοσ. 1 Οκτωβρίου 2009 Δημοσ. 1 Οκτωβρίου 2009 Ρε παιδιά εδώ η SONY πουλάει το PS3 παντού με 1 χρόνο εγγύηση επίσημα. Με αυτό τι γίνεται;
StavrosD Δημοσ. 1 Οκτωβρίου 2009 Δημοσ. 1 Οκτωβρίου 2009 Εγω δεν καταλαβα η cisco που κολλαει?Η linksys ειναι η low end εταιρεια της? Ναι. Με την επωνυμία Cisco προωθεί τα επαγγελματικά προϊόντα και με την επωνυμία Linksys τα καταναλωτικά προϊόντα της. Τα Cisco είναι πολύ πιο ακριβά αλλά συνοδεύονται και από τρελές υπηρεσίες υποστήριξης, εκπαίδευσης, πιστοποίησης, κτλ. Συνήθως υπάρχει τακτική επικοινωνία για τυχόν προβλήματα. To Linksys το αγοράζεις, το εγκαθιστάς και αυτό ήταν. Μόνο αν σου χαλάσει θα τους ξαναδείς για να στο αλλάξουν. Ρε παιδιά εδώ η SONY πουλάει το PS3 παντού με 1 χρόνο εγγύηση επίσημα. Με αυτό τι γίνεται; Αν υπάρχει όρος σε ιδιωτικό συμφωνητικό που είναι αντίθετος σε νόμους του κράτους, τότε ο όρος αυτός δεν ισχύει αλλά υπερτερεί ο σχετικός νόμος (στην περίπτωσή μας αυτός που αναφέρθηκε στο post #9).
Predatorkill Δημοσ. 12 Οκτωβρίου 2009 Μέλος Δημοσ. 12 Οκτωβρίου 2009 ενας μηνας και 5 μερες, ουτε φωνη ουτε ακροαση απο το σερβις. απο σημερα και καθε μερα 2 τηλεφωνα την ημερα θα τους παιρνω.
liopyr Δημοσ. 12 Οκτωβρίου 2009 Δημοσ. 12 Οκτωβρίου 2009 Πάρτο από εκεί, και πήγαινε στα κεντρικά στο Μενίδι, πολλαπλασιάζονται οι πιθανότητες να βγάλεις άκρη.
Predatorkill Δημοσ. 12 Οκτωβρίου 2009 Μέλος Δημοσ. 12 Οκτωβρίου 2009 Λογικα το εχουν στειλει στη Cisco, γιατι μου ειχαν πει οτι θα το στειλουν στον αντιπροσωπο.
Super Moderators Thresh Δημοσ. 12 Οκτωβρίου 2009 Super Moderators Δημοσ. 12 Οκτωβρίου 2009 πήγαινε και κράξε, ΠΟΛΥ...πάρα πολύ...
Ian_Dragonheart Δημοσ. 12 Οκτωβρίου 2009 Δημοσ. 12 Οκτωβρίου 2009 Το πλαίσιο δεν κρατα serial number των προιόντων του και σε αναγκάζει να κρατάς τις αποδείξεις αγοράς οπότε σε οποιαδήποτε βλάβη είσαι υποχρεωμένος να προσκομίσεις την αποδειξη εκτος και αν είναι ονομαστική...αλλώς νομιζω δε σε καλύπτει ως προς την εγγύηση...προσωπικά ψωνίζω απο το μαγαζί της γειτονιάς κατ επέκταση απο Oktabit και InfoQuest μιας και αυτοί ειναι οι κύριοι προμηθευτές και ειδικά η Oktabit με εχει εξυπηρετήσει πάλιν και πολλάκις σε θέματα εγγύησης χωρίς απόδειξη και με άμεση αντικατάσταση...
alfas Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2009 Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2009 Μου χάλασε ο εκτυπωτής - αγορασμένος απο το E-shop!!! Δεν έχουν περάσει τα 2 χρόνια ακόμα αλλά ευτυχώς το έχω ξανακάνει και θα το ξανακάνω...Και δεν μου λένε και τίποτα!! Το πηγαίνω για φτιάξιμο προσκομίζω την απόδειξη!!! Αν δεν έχω ζητάω αντίγραφο απο το λογιστήριο τους(εκδίδεται αμέσως) και τους το παραδίδω και γράφουν δικαιολογία βλάβη - αντικατάσταση με βάση νόμο ευρωπαϊκής ένωσης για 2ετή εγγύηση!!! Το έχω κάνει ηδη με 2 DVD-RW... E τώρα θα γίνει με τον εκτυπωτή!!
F33L Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2009 Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2009 Μου χάλασε ο εκτυπωτής - αγορασμένος απο το E-shop!!! Δεν έχουν περάσει τα 2 χρόνια ακόμα αλλά ευτυχώς το έχω ξανακάνει και θα το ξανακάνω...Και δεν μου λένε και τίποτα!! Το πηγαίνω για φτιάξιμο προσκομίζω την απόδειξη!!! Αν δεν έχω ζητάω αντίγραφο απο το λογιστήριο τους(εκδίδεται αμέσως) και τους το παραδίδω και γράφουν δικαιολογία βλάβη - αντικατάσταση με βάση νόμο ευρωπαϊκής ένωσης για 2ετή εγγύηση!!! Το έχω κάνει ηδη με 2 DVD-RW... E τώρα θα γίνει με τον εκτυπωτή!! προσεχε μην τους αγιοποιησεις κιωλλας ετσι που τα λες.. να υποθεσω πως ζεις αθηνα επειδη θεσσαλονικη συμβαινει το εντελως αντιθετο..
Predatorkill Δημοσ. 27 Οκτωβρίου 2009 Μέλος Δημοσ. 27 Οκτωβρίου 2009 Λοιπον, υστερα απο 50 μερες (και που να μην ημασταν εταιρια) εχουμε και λεμε: Απο την προηγουμενη βδομαδα καθε 2 μερες τηλεφωνο, η ιδια απαντηση: το προιον βρισκεται στον αντιπροσωπο θα σας καλεσουμε εμεις. Το τι κραξιμο εχουν φαει δεν λεγεται.... Θα τους ξαναπαρω σημερα να δω τι εχουν να μου πουν (λες και δεν ξερω). Τι να κανω ρε παιδια με δαυτους; Καταγγελια που μπορω να κανω;
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.