mask2011 Δημοσ. 4 Σεπτεμβρίου 2009 Δημοσ. 4 Σεπτεμβρίου 2009 Γειά σας, Πριν από μερικές μέρες μου κάηκαν τρεις από τους 5 δορυφόρους των Logitech G51... λέω λοιπόν να αγοράσω καινούρια ηχεία... έψαξα λοιπόν στο forum και είδα ότι αν θέλω για μουσική και παιχνίδια( καλύτερα θα ήταν να πάρω 2.1... όμως ψάχνωντας είδα ότι καλύτερα θα ήταν να πάρω home cinema... προς το παρόν είμαι φοιτητης και μένω σε εστία αλλά σε ένα χρόνο θα πάω και πάλι σπίτι και άρα έλεγα να πάρω κάτι που να μου μείνει... εσείς τι μου προτείνετε?? πως μπορώ να τα συνδέσω με το pc αν τελικά πάρω home cinema?? η κάρτα ήχου που έχω είναι η creative x-fi extreme audio... Ευχαριστώ...!!!!!
Koritsi_Gia_PC Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου 2009 Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου 2009 Η κάρτα ήχου σου είναι μια χαρά. Δεν ζητάς και πολλά. Όταν λες Home Cinema εννοείς Surround. Δεν έχεις και πολλές επιλογές, και αυτές που έχεις είναι όλες καλές. ΑΝ και μόνο ΑΝ ασχοληθείς και στίσεις το 5.1 σε γωνίες του δωματίου (αν είναι τετράγωνο), σε σωστό ύψος και να κοιτάνε σωστά μέρη τότε σίγουρα θα ήταν καλύτερη επιλογή και για Gaming και για Movies (και για μουσική καλής ποιότητας). Μπορείς να ξαναπάρεις το G51 5.1 το οποίο έχω και εγώ και δεν έχω κανένα πρόβλημα, αλλά αν και ενοχλώ και είμαι μονίμως κραγμένη από τη γειτονιά.. έχω ένα παράπονο από την έντασή τους. (Λίγα Watt, και εγώ λίγο Extreme) Η καλύτερη αγορά 5.1 θα ήταν τα LOGITECH 5.1 Z-5500. Πολλά Watt, THX, ποιότητα στην κατασκευή και πολλά παρελκόμενα. Αν από την άλλη είσαι φλου, τα Logitech Z-2300 είναι ΟΤΙ χρειάζεσαι. Μπορεί να μην είναι Surround, αλλά η ποιότητά τους με το THX σπέρνει και λόγω πολλών Watt η ένταση τους είναι επαρκέστατη ακόμη και για party! Αυτό το 2.1 είναι φτιαγμένο για Gaming.. 10/10 Πάντα Logitech από εμένα, η Creative δεν.. η Microsoft δεν as well. Και πάντα μιλάμε για PC Stuff, διαφορετικά πας όντως για Home Cinema Satellites στα οποία δεν είμαι και πολύ γνώστρια. Koritsi_Gia_PC