Προς το περιεχόμενο

τει ή ιδιωτικο κολλεγιο?


kostakis25

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
Εγώ πιστεύω ότι ανεξαρτήτως σχολής ο καθένας θα βρει την ευκαιρία να αποδείξει την αξία του.

 

Εγώ απλώς θα εστιάσω στο ότι η πληροφορική είναι ανοικτό επάγγελμα και η οποιαδήποτε σχολή θα σου δώσει γνώσεις (υπόβαθρο) και θα σου ανοίξει κάποιους διαδρόμους...

 

Αν θέλει κανείς να μάθει.. θα μάθει είτε πάει σε δημόσιο είτε σε ιδιωτικό...

 

Στον ιδιώτικο τομέα και ιδιαίτερα στην πληροφορικη δεν πολυπαιρνουν χαμπαρι απο πτυχια. Θα σου πούνε πχ " Αγόρι μου, ξερεις να στήνεις CISCO μηχανηματα και linux servers; Αν πεις οχι θα σου πούνε "Αντε γεια αγορακι μου και βάλε το πτυχίο που πολυτεχνειου εκει που ξέρεις".

Άρα που καταλήγουμε; Απο το ιδρυμα στο οποίο θα φοιτησεις, θα πρεπει απλα να πάρεις τα ερεθίσματα και να κάτσεις να ασχολήθείς ΜΟΝΟΣ ΣΟΥ.

 

Γενικά συμφωνώ με τις παραπάνω απόψεις (ότι δηλαδή μπορείς και μόνος σου να τα καταφέρεις ακόμα και αν μπεις σε μια όχι και τόσο καλή σχολή) αλλά διαφωνώ απεριόριστα, με την ευκολία με την οποία διατυπώνονται.

 

1) Αυτό που χρειάζεσαι 3 ώρες να το ψάξεις μόνος σου και να το καταλάβεις, με έναν καλό καθηγητή το έχεις μάθει σε 1 ώρα. Πολλαπλασίασε επί 4-5 χρόνια να δεις την διαφορά. Είναι δύσκολο να πρέπει να φτιάξεις μόνος σου το πλάνο (ειδικά όταν δεν έχεις ακόμα γνώση του χώρου), χωρίς να έχεις ασκήσεις και γενικά κινδυνεύεις και να χάσεις την ώρα σου και να μάθεις λάθος πράγματα.

 

2) Άλλο κίνητρο έχεις όταν όλοι δίπλα σου διαβάζουν, και άλλο όταν περάσεις στην σχολή της πλάκας και έχει πάρτι κάθε μέρα. Επιπλέον όταν διαβάζεις μόνος σου δεν έχεις επιβράβευση. Αν ξεκινήσεις στο δεύτερο έτος να ψάχνεσαι αυτό σημαίνει ότι έχεις άλλα 3 χρόνια που θα ασχολείσαι μόνος σου χωρίς να βλέπεις κάποιο αντίκρισμα. Όσο πωρωμένος και να είσαι το να κάθεσαι να διαβάζεις μόνος σου είναι δύσκολο!

 

3) Δεν είναι ότι τελειώνεις την καλή σχολή και είσαι έτοιμος να δουλέψεις, αλλά είσαι πίσω εξαρχής και πρέπει να διαβάσεις και μόνος σου. Οπότε αυτός που είναι στην όχι-και-τόσο-καλή-σχολή είναι ακόμα πιο πίσω. Και αυτό το βλέπω και στον εαυτό μου σε σχέση με φίλους μου που τέλειωσαν χειρότερες αλλά και καλύτερες σχολές από την δικιά μου. Δηλαδή αυτές τις γνώσεις που εγώ απέκτησα διαβάζοντας στον ελεύθερο χρόνο μου, κάποιοι τις είχαν ήδη από την σχολή τους, οπότε ασχολήθηκαν με τα ακόμα παραπέρα (και αντίστροφα).

 

Οπότε ναι μπορείς να τα βγάλεις πέρα όπου και αν περάσεις, αλλά είναι πολύ πιο δύσκολο, γιατί δεν είμαστε μηχανές αλλά άνθρωποι. Προσωπικά πιστεύω ότι λίγοι είναι αυτοί που μπορούν να το καταφέρουν. Μια καλή σχολή σου δίνει μεγάλα πλεονεκτήματα.

  • Απαντ. 118
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
Δημοσ.

DrLo.

Επίσημος investigator του insomnia.gr

(με πτυχίο internet investigator στα καλύτερα ιδιωτικά κολέγια της Ελλάδας)

 

Τόσο παραμύθι καιρό είχα να πετύχω!

Δημοσ.

Μετά το τελευταίο post μου θα πρότεινα να σταμτήσουμε την "έρευνα" - κάζο στο CK, καθώς αν δεν είναι βαλτός διαφημιστής δεν αποκλείω να είναι παθολογική περίπτωση, οπότε ο χαβαλές μπορεί να παρεξηγηθεί.

Δημοσ.
Μετά το τελευταίο post μου θα πρότεινα να σταμτήσουμε την "έρευνα" - κάζο στο CK, καθώς αν δεν είναι βαλτός διαφημιστής δεν αποκλείω να είναι παθολογική περίπτωση, οπότε ο χαβαλές μπορεί να παρεξηγηθεί.

 

Τήνο να συμφωνήσω με το παραπάνω

Δημοσ.

Αυτό που με προβληματίζει είναι ότι αν όλοι οι "απόφοιτοι" ιδιωτικών κολεγίων είναι σαν τον calvinklein, τότε πραγματικά μιλάμε για παθολογικές περιπτώσεις. Γιατί δε νοείται να κάνεις 3 μάστερ μέσα σε λίγα χρόνια και να μη κάνεις ένα PhD μετά απ' αυτά ή έστω στη θέση ενός μάστερ. Πώς θα κατακτήσεις τον κόσμο δηλαδή;

 

calvinklein τρέλα, πότε θα γράψεις κάνα βιβλίο σχετικό με οικονομικά να διαβάσουμε;

  • Super Moderators
Δημοσ.

Γιατί να κλειδωθεί; Η ερώτηση είναι έγκυρη, μπορεί να ενδιαφέρει και άλλους (αν και συνήθως αυτά τα thread καταλήγουν σε ad hominem του στυλ "πάει στο κολέγιο με τα λεφτά του μπαμπά" κτλ.) Αυτά όμως, αντιμετωπίζονται επιτόπου.

Δημοσ.

Δεν ξερω αλλα οσο χαμηλη υποληψη και αν εχω για τα κολεγια, το "παει στο κολεγιο με τα λεφτα του μπαμπα" μου την δινει στα νευρα. Δηλαδη οι "ανωτεροι" φοιτητες των ΤΕΙ και ΑΕΙ πως πανε στα πανεπιστημια? Με ποιανου λεφτα? Το νοικι, οταν σπουδαζει σε αλλη πολη ο κανακαρης, ποιος το δινει?

Δημοσ.
Δεν ξερω αλλα οσο χαμηλη υποληψη και αν εχω για τα κολεγια, το "παει στο κολεγιο με τα λεφτα του μπαμπα" μου την δινει στα νευρα. Δηλαδη οι "ανωτεροι" φοιτητες των ΤΕΙ και ΑΕΙ πως πανε στα πανεπιστημια? Με ποιανου λεφτα? Το νοικι, οταν σπουδαζει σε αλλη πολη ο κανακαρης, ποιος το δινει?

 

Έχω την εντύπωση ότι η συγκεκριμένη άποψη για τα "λεφτά του μπαμπά" έχει επικρατήσει για δύο λόγους. Πρώτον επειδή αυτοί που έχουν τα λεφτά επιλέγουν τα ιδιωτικά πανεπιστήμια (σαν τα ιδιωτικά σχολεία ένα πράμα) και δεύτερον επειδή υποτίθεται πως το μεγαλύτερο ποσοστό των φοιτητών στα κολέγια παίρνει πτυχίο επειδή πληρώνει. Το κατά πόσο στέκει αυτή η άποψη δεν μπορώ να το κρίνω.

Δημοσ.

Πάντως εδω θέλω να κάνω μια παρατήρηση (ναι θα υπερασπιστω τον CK). Είναι πολυ σπαστικο αυτό που κάνουν πολλοι με την ορθογραφια όταν θέλουν να την πουν στον "αντιπαλο". Εντάξει έκανε ενα λαθος, δεν σημαίνει οτι ειναι αγράμματος. Και τα δικα μου ποστς έχουν πολλά λάθη (τωρα που το πήρε το μάτι μου..και σε ενα σε αυτο το τοπικ ειχα γραψει πχ ενα ποιο ως πιο)....Δεν σημαινει όμως οτι δεν ξέρω πως γράφεται. Δεν γράφουμε κανα επίσημο έγγραφο και στην τελική αμα είμαστε ψείρες και στο internet, καληνύχτα. Προσωπικά ούτε καν τόνους δεν βάζω.

Και βέβαια στάνταρ αμα κάτσει κανας DrLo (Official Insomnia Investigator) και ψαξει τα ποστς μας θα βρεί σιγουρα μυριάδες λάθη που έχουν κάνει αυτοί που κατηγορούν τους άλλους. Ακόμα και αυτοί που χρησιμοποιούν ορθογράφους.

 

Γενικά συμφωνώ με τις παραπάνω απόψεις (ότι δηλαδή μπορείς και μόνος σου να τα καταφέρεις ακόμα και αν μπεις σε μια όχι και τόσο καλή σχολή) αλλά διαφωνώ απεριόριστα' date=' με την ευκολία με την οποία διατυπώνονται.

1) Αυτό που χρειάζεσαι 3 ώρες να το ψάξεις μόνος σου και να το καταλάβεις, με έναν καλό καθηγητή το έχεις μάθει σε 1 ώρα. Πολλαπλασίασε επί 4-5 χρόνια να δεις την διαφορά. Είναι δύσκολο να πρέπει να φτιάξεις μόνος σου το πλάνο (ειδικά όταν δεν έχεις ακόμα γνώση του χώρου), χωρίς να έχεις ασκήσεις και γενικά κινδυνεύεις και να χάσεις την ώρα σου και να μάθεις λάθος πράγματα. .[/quote']

Να σε ρωτήσω κάτι; Πως οριοθετεις τους καλούς καθηγητές;

Απο την οποια εμπειρία έχω σε 2 διαφορετικά ιδρύματα με σπουδές πλήρους φοίτησης (το ένα ΑΕΙ και το άλλο ΤΕΙ....και τα 2 στην Αθήνα), ανεξάρτητα απο τη χρηματοδοτηση των σχολών, τα μορια που χρειάζεται για να μπεις, τη φήμη κτλ, οι καθηγητές έχουν τα ίδια χαρακτηριστικά. Δηλαδη υπάρχουν οι εξής κατηγορίες :

α)Καθηγητές με απίστευτα βιογραφικά και τρελή γνώση που τους ακούς και μαθαινεις της Παναγιας τα μάτια.

β)Καθηγητές με απίστευτα βιογραφικά και τρελή γνώση που τους ακούς και δεν παίρνεις χαμπάρι γιατι δεν ξέρουν οι ανθρωποι την επιστήμη της διδακτικης.

γ)Καθηγητές (βοηθοι κτλ) με καλα βιογραφικά που τους ακους και μαθαίνεις περισσοτερα και απο το αν σου έκανε μαθημα ο καθηγητης που έχει την έδρα.

δ)Καθηγητές (βοηθοι κτλ) με καλα βιογραφικά που τους ακους και δεν καταλαβαινεις Χριστό.

Και βέβαια το δέντρο της υποκατηγοριοποίησης μπορει να φτάσει πολυ μακριά.

Τονίζω λοιπον το εξης : Ένας καθηγητης που θα διδάξει σε ένα πανεπιστημιακο ίδρυμα θα χρειαστεί να χρησιμοποιήσει πολύ μικρη γνώση σε σχέση με το σύνολο των γνώσεων που έχει. Άρα ο καλος καθηγητης δεν ειναι αυτος που έχει ένα διδακτορικο παραπάνω απο τον άλλο αλλα αυτός που μπορει το μικρο κομματι αυτό της γνωσης που πρέπει να μεταδώσει, να το κάνει με τον βέλτιστο δυνατό τρόπο.

Και ερωτώ; Ποιά σχολή εγγυάται ότι οι καθηγητές της είναι τόσο ικανοι στο σύνολο τους στο να μεταδίδουν τη γνώση;

Η απάντηση είναι KAMMIA. Μάλιστα από προσωπική εμπειρία αλλα και από φίλους διασκορπισμένους σε ένα σωρο ιδρύματα μπορω να επιβεβαιώσω ότι όλες οι σχολές έχουν «μικτους» καθηγητες. Δηλαδη εχουν απόλες τις κατηγορίες (ο καλός, ο κακός και ο άσχημος).

Επομένως αυτό που λεω με μεγαλη ευκολια όπως λες, είναι ότι εάν καποιος εκμεταλλευόμενος φυσικα τους καλους καθηγητες του για να μαθει 5 πράγματα αλλα και εκμεταλλευόμενος το δικό του μεράκι να μάθει άλλα 5, θα πάει μπροστα. Όπως ανέλυσα παραπάνω τα 5 στα δίνουν όλες οι σχολές.

2) Άλλο κίνητρο έχεις όταν όλοι δίπλα σου διαβάζουν, και άλλο όταν περάσεις στην σχολή της πλάκας και έχει πάρτι κάθε μέρα. Επιπλέον όταν διαβάζεις μόνος σου δεν έχεις επιβράβευση. Αν ξεκινήσεις στο δεύτερο έτος να ψάχνεσαι αυτό σημαίνει ότι έχεις άλλα 3 χρόνια που θα ασχολείσαι μόνος σου χωρίς να βλέπεις κάποιο αντίκρισμα. Όσο πωρωμένος και να είσαι το να κάθεσαι να διαβάζεις μόνος σου είναι δύσκολο!

Πολύ σωστη παρατήρηση σχετικά με τους γύρω σου και εννοειται ότι αυτό το θεωρω δεδομενο για τα περισσότερα (όχι όλα) δημοσια πανεπιστήμια. Από εκει και περα δεν ειπε ρε συ κανείς ότι θα διαβάζεις από την αρχη τα πάντα μόνος σου. Προσωπικα ειπα ότι από τη σχολή πρέπει να παίρνεις το ερέθισμα. Ερεθισμα = Κίνητρο να διαβασεις κατι που σου φάνηκε ενδιαφέρον είτε ο καθηγητης στο παρουσίασε με σωστό είτε με λάθος τρόπο. Ο καθηγητης που στο παρουσιασε με το σωστο τροπο, απλα σου προκαλει μεγαλυτερο ενδιαφερον και προφανως από την τάξη θα μαθεις αρκετα. Από την άλλη όμως στα υπόλοιπα πρέπει να ασχοληθείς περισσότερο μόνος σου, διαβαζοντας, ψαχνοντας στο internet και συζητώντας με συμφοιτητες.

3) Δηλαδή αυτές τις γνώσεις που εγώ απέκτησα διαβάζοντας στον ελεύθερο χρόνο μου, κάποιοι τις είχαν ήδη από την σχολή τους, οπότε ασχολήθηκαν με τα ακόμα παραπέρα (και αντίστροφα).

Δεν ξέρω αν το «και αντίστροφα» παει εκει, πάντως σιγουρα καποια πραγματα που πήρες εσύ από τη σχολή σου, θα τα πηρες με τη σειρα σου καλύτερα απ’αυτους γιατι θα είχες καλυτερους καθηγητες σε αυτά τα μαθήματα. Δεν μπορεί σε όλα να ήταν καλύτεροι.

Δημοσ.
θα παραθέσω κάποια πράγματα σχετικά με το πανεπιστήμιο New York College για να μάθουν όσοι δεν γνωρίζουν.

 

1)Ολιγομελή τμήματα

 

Για να δούμε.

 

 

 

Τα νορμάλ πανεπιστήμια έχω την εντύπωση πως δε λειτουργούν σαν φροντιστήρια, ψάξ' το.

γενικα τα ιδιωτικα επειδη ακριβως ειναι ιδιωτικα και πληρωνεις,φροντιζουν να μην ειναι 100 ατομα σε μια αιθουσα ωστε να μπορει να υπαρχει επικοινωνια και να μην φτιαχνεις σαιτες την ωρα του μαθηματος και να τις πετας στους καθηγητες.

2)Μπορείς να δουλεύεις παράλληλα διότι έχεις την επιλογή πρωινού ή απογευματινού τμήματος

 

Φοιτητής που παράλληλα με τις σπουδές του δουλεύει; Ανήκουστο.

 

εννοει πως εχεις δυνατοτητα να επιλεξεις αν τα μαθηματα θα τα κανεις πρωι η απογευμα κι ετσι σου μενει το υπολοιπο της ημερας για να βρεις μια καλη απασχοληση ειτε πανω στο επαγγελμα σου ειτε οχι.

ρωτα φοιτητες που δουλεουν τι ωραρια εχουν...το ενα μαθημα στις 9 το πρωι,το αλλο στις 3,μετα 5 ωρες εργαστηριο και μετα πρεπει να παει τρεχοντας στη δουλεια

 

3)Οι καθηγητές αξιολογούνται από το μητρικό πανεπιστήμιο αλλά και από τους φοιτητές και όποιος δεν κάνει τη δουλειά του σωστά παίρνει πόδι...Οι μισοί είναι Έλληνες και οι άλλοι μισοί ξένοι.

 

4)Τα μαθήματα γίνονται στα πρώτα χρόνια στα Ελληνικά και μετά στα Αγγλικά.Έτσι μαθαίνεις και τις αγγλικές ορολογίες.

 

5)Μέσα στα τμήματα υπάρχουν άνθρωποι από διάφορες χώρες και διάφορες εθνικότητες π.χ κινέζοι, γερμανοι κ.α. Έτσι αποκτάς μια διαπολιτισμική κουλτούρα και έρχεσαι σε επαφή με καινούργιους πολιτισμούς.

 

6)Τα κτήρια και οι υποδομές είναι σε άριστη κατάσταση και τα εργαστήρια είναι υπερσύγχρονα για να καλύπτουν τις σύγχρονες ανάγκες της εποχής.

 

7)Τα μαθήματα είναι τα ίδια που διδάσκονται στην Αμερική και κάθε χρόνο ανανεώνονται με τις πιο καινούργιες θεωρίες του management και όλες τις αλλαγές σε ότι αφορά τη διοίκηση επιχειρήσεων. Τα βιβλία έρχονται από την Αμερική και είναι τα ίδια που διδάσκονται εκεί.

 

8)Οι καθηγητές είναι υποχρεωμένοι να είναι δίπλα σου. Ακόμα μπορείς να παίρνεις συμβουλές για επιχειρηματικές κινήσεις που θέλεις να κάνεις.

 

9)Γενικά το επίπεδο σπουδών είναι πολύ υψηλό και η βάση είναι το 75% με αποτέλεσμα όποιος δεν είναι καλός να κόβεται. Σε περίπτωση που κοπείς σε πάνω από 3 μαθήματα, θα πρέπει να περιμένεις 1 χρόνο χωρίς να πάρεις μαθήματα και μετά ξαναπαίρνεις τα ίδια που κόπηκες. Αν κοπείς και την δεύτερη χρονιά, το πανεπιστήμιο σε διώχνει.

 

10)Το πτυχίο είναι το ίδιο με αυτό που θα έπαιρνες στην Αμερική και δεν αναγράφει πουθενά το όνομα του κολλεγίου ή τον τόπο σπουδών.

 

11)Υπάρχει career center το οποίο συνεργάζεται με τις περισσότερες πολυεθνικές της αγοράς και σου βρίσκει άμεσα δουλειά

 

12)Ακόμα μέσα στα κολλέγια κάνεις διασυνδέσεις με παιδιά πολύ γνωστών επιχειρηματιών και δημιουργείς διασυνδέσεις οι οποίες θα σε βοηθήσουν μελλοντικά

 

Στα σύν και κάποιες άλλες παροχές.

 

1)Έχεις δικαίωμα συμμετοχής και εγγραφής σε όλα τα facilities της σχολής χωρίς επιπλέον χρέωση όπως: Γυμναστήριο, Κολυμβητήριο, εκμάθηση ξένων γλωσών, χοροί,ξιφασκία, σκι αλλά και μπορείς να παρακολουθήσεις δωρεάν σεμινάρια που γίνονται σε εβδομαδιαία βάση από πολύ γνωστούς ομιλητές.

 

2) 2 εκπαιδευτικές Εκδρομές το χρόνο στο θυγατρικό πανεπιστήμιο όπου μένεις στην εστία και παρακολουθείς κάποια μαθήματα που τα μεταφέρεις στην ελλάδα.

 

3)Δωρεάν εγγραφή στο μηνιαίο περιοδικό Harvard Business Review

 

4)Ημερίσιο email με θέματα γύρω από τον τομέα σπουδών σου

 

Γενικά η διαφορά ανάμεσα σε ιδιωτικό και δημόσιο είναι ότι στο ιδιωτικό πληρώνεις και επομένως απαιτείς άριστη ποιότητα ενώ στο δημόσιο δεν πληρώνεις και σου προσφέρουν λίγα πράγματα που θα πρέπει να πας να τα σκάσεις μετά σε σεμινάρια για να μάθεις....

 

με λιγα λογια αυτο που θελει να πει παραθετοντας ολα αυτα ειναι πως στα κολεγια,συμπεριφερονται ως επιχειρματιες..θελουν να πουλησουν για αυτο και προσεχουν τι καθηγητες θα εχουν,τι θα διδαξουν,πως θα το διδαξουν..θα κανουν σεμιναρια..γενικα θα ψαχνουν αυτοι για σενα και θα ενδιαφερονται αυτοι μεχρι να αποφοιτησεις.δεν βρισκω καπου το αρνητικο.κι οσο για τα μαθηματα και πως τα περνανε...καποια στιγμη 8α πρεπει να δωσουν πιστοποιηση,οποτε αν δεν ξερουν τι τους γινεται απλα δεν θα περασουν τις εξετασεις.

 

κι εξαλλου και σε κολεγιο στο εξωτερικο να πας,παλι θα τα σκας και δεν ειναι και ολα καλα..

 

αποψη μου τωρα...για μενα πηγαινε στο τει...

οπως βλεπεις κι απο τις ατιδρασεις των πολλων ολοι ειναι προκατειλημενοι και αντιθετοι με τα κολεγια.για αυτο για να μην αντιμετωπισεις τα ιδια και αυριο που θα βγεις στην αγορα εργασιας,καλυτερα τει....

 

 

 

Μπήκε τωρα ενας που έγραψε 5 στις πανελλαδικές και τον έστειλε ο μπαμπας στο new york μπανανιας να μας το παίξει επιστήμονας λες και δεν ξέρουμε τι κουφέτα ειναι τα κολλέγια.

 

Μην ασχολείστε και θα σταματήσει.

 

δεν ειναι ωραιος ο τροπος που μιλας..κι οποιος παει κολεγιο δεν σημαινει πως ηταν τουβλο στο λυκειο..

  • Super Moderators
Δημοσ.

Λοιπόν, επειδή δε θα ήθελα να παρεκτραπεί και πάλι η συζήτηση στο τι έγραψε ένας άνθρωπος:

 

ΟΛΟΙ έχουν δικαίωμα να εκφέρουν άποψη. Κρίνονται επ' αυτής, και όχι στη βάση του πόσων χρονών είναι, πόσα λεφτά (φανταζόμαστε ότι) έχει η οικογένειά τους κτλ.

 

Αντίστοιχα, απόλυτο και αναφαίρετο δικαίωμα του κάθε χρήστη είναι να επισημαίνει τις απαντήσεις-κονσέρβες. Που σημαίνει, ότι αν ο ίδιος άνθρωπος κάνει copy-paste το ίδιο κείμενο σε τρία fora, δεν του φταίει κανείς αν το εντοπίσει ένας συνομιλητής του και θέσει ζήτημα.

 

Συνεχίστε τη συζήτηση, αν θέλετε, αλλά χωρίς προσωπικούς χαρακτηρισμούς.

 

Ευχαριστώ.

Δημοσ.
γενικα τα ιδιωτικα επειδη ακριβως ειναι ιδιωτικα και πληρωνεις,φροντιζουν να μην ειναι 100 ατομα σε μια αιθουσα ωστε να μπορει να υπαρχει επικοινωνια και να μην φτιαχνεις σαιτες την ωρα του μαθηματος και να τις πετας στους καθηγητες.

 

Μήπως όμως παίζει ρόλο και ο αριθμός των φοιτητών στο εκάστοτε τμήμα/κολέγιο; Προφανώς για να γεμίζει μια αίθουσα με 100 άτομα, το τμήμα πρέπει να έχει 100+ φοιτητές. Τώρα το αν πετάνε σαΐτες την ώρα της παράδοσης, είναι καθαρά θέμα φοιτητών.

 

εννοει πως εχεις δυνατοτητα να επιλεξεις αν τα μαθηματα θα τα κανεις πρωι η απογευμα κι ετσι σου μενει το υπολοιπο της ημερας για να βρεις μια καλη απασχοληση ειτε πανω στο επαγγελμα σου ειτε οχι.

ρωτα φοιτητες που δουλεουν τι ωραρια εχουν...το ενα μαθημα στις 9 το πρωι,το αλλο στις 3,μετα 5 ωρες εργαστηριο και μετα πρεπει να παει τρεχοντας στη δουλεια

 

Φυσικά και υπάρχει πρόβλημα με τα ωράρια εργαστηρίων-δουλειών. Γνωρίζω όμως φοιτητές που δουλεύουν μια χαρά, δε μπορεί να το προβάλλει ως σοβαρό επιχείρημα.

 

με λιγα λογια αυτο που θελει να πει παραθετοντας ολα αυτα ειναι πως στα κολεγια,συμπεριφερονται ως επιχειρματιες..θελουν να πουλησουν για αυτο και προσεχουν τι καθηγητες θα εχουν,τι θα διδαξουν,πως θα το διδαξουν..θα κανουν σεμιναρια..γενικα θα ψαχνουν αυτοι για σενα και θα ενδιαφερονται αυτοι μεχρι να αποφοιτησεις.δεν βρισκω καπου το αρνητικο.

 

Μια επιχείρηση δε λειτουργεί πάντοτε σωστά. "Σκάρτοι" υπάρχουν παντού, και στο δημόσιο και στον ιδιωτικό τομέα. Δεν έχεις πετύχει ποτέ σε φροντιστήριο (είτε δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης είτε ξένων γλωσσών) "κακό" καθηγητή;

 

κι οσο για τα μαθηματα και πως τα περνανε...καποια στιγμη 8α πρεπει να δωσουν πιστοποιηση,οποτε αν δεν ξερουν τι τους γινεται απλα δεν θα περασουν τις εξετασεις.

 

Δεκτό.

 

κι εξαλλου και σε κολεγιο στο εξωτερικο να πας,παλι θα τα σκας και δεν ειναι και ολα καλα..

 

Προφανώς θα εννοείς κυρίως τα αγγλικά πανεπιστήμια. Σαφώς και θα τα σκας και σαφώς δεν είναι όλα καλά. Το θέμα είναι ότι εκεί σε όποιο πανεπιστήμιο και να πας πληρώνεις (για UK τουλάχιστον), οπότε απλά πρέπει να επιλέξεις ένα καλό πανεπιστήμιο κι όχι ένα μαγαζάκι.

 

αποψη μου τωρα...για μενα πηγαινε στο τει...

οπως βλεπεις κι απο τις ατιδρασεις των πολλων ολοι ειναι προκατειλημενοι και αντιθετοι με τα κολεγια.για αυτο για να μην αντιμετωπισεις τα ιδια και αυριο που θα βγεις στην αγορα εργασιας,καλυτερα τει....

 

Καμία προκατάληψη δεν υπάρχει, ειπώθηκε αρκετές φορές άλλωστε ότι ο κλάδος της πληροφορικής είναι ιδιαίτερος και ότι ουσιαστικά μετράει το τι ξέρεις να κάνεις. Όταν όμως έρχονται χρήστες σαν τον calvinklein και κάνουν copy-paste έναν έτοιμο δεκάλογο για τα καλά των ιδιωτικών κολεγίων, λογικό είναι να υπάρχει καχυποψία.

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...