Προς το περιεχόμενο

Αίτηση μέσω UCAS για Computer Science

vaggos37

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Γεια σε όλους!

Με λένε Βαγγέλη και από το Σεπτέμβρη θα είμαι μαθητής της Γ' Λυκείου.

Λοιπόν όπως θα καταλάβατε θέλω να κάνω αίτηση για εισαγωγή σε Πανεπιστήμιο της Αγγλίας και το αντικείμενο που θέλω να σπουδάσω είναι Computer Science (with Industrial Experience). Τα πανεπιστήμια στα οποία κατέληξα είναι τα εξής:

* The University of Manchester

* The University of Southampton

* The University of Surrey

* The University of Warwick

* The University of York

Εάν έχετε να κάνετε κάποια άλλη πρόταση όσον αφορά τα πανεπιστήμια είναι δεκτή.

Καταρχήν να πω ότι είμαι non-EU Student (το λεώ γιατί νομίζω αυξάνει τις πιθανότητες εισαγωγής - και τα δίδακτρα)

Δεν θα ήθελα να κάνω Foundation Year!

Αρχές Σεπτέμβρη δίνω το IELTS και πιστεύω ότι ο βαθμός απολυτηρίου που μπορώ να βγάλω είναι πάνω από 17.

Σε ότι έχει να κάνει με την αίτηση, απολυτήριο τι βαθμό να βάλω, έτσι ώστε να έχω όσο το δυνατόν πιο σίγουρη θέση στο Manchester, δηλαδή το 17 είναι καλό ή να βάλω παραπάνω?

Τις αιτήσεις λέω να τις αρχίσω κατά τις 20 Σεπτεμβρίου που θα έχουν βγει και τα αποτελέσματα των εξετάσεων του IELTS.

Υπάρχει κάτι που θα έπρεπε να ξέρω για την διαδικασία των αιτήσεων που την πατάνε πολλοί?

Α, η συστατική επιστολή πρέπει υποχρεωτικά να είναι από την διευθύντρια του σχολείου? Δεν γίνεται από την καθηγήτρια των αγγλικών μου για παράδειγμα?

Η μετάφραση και επικύρωση των βαθμών μου από το λύκειο δεν χρειάζονται νομίζω από τώρα, ε?

Οποιαδήποτε άλλη πληροφορία - συμβουλή έχετε να μου πείτε είναι ευπρόσδεκτη!!!

Ευχαριστώ εκ των προτέρων!

Δημοσ.

Mην ξεχνάς το University of Edinburgh και το Imperial College και UCL.

Αν εισαι non-EU τα διδακτρα ειναι 4 πλασια δυστυχως. Κοιτα να πάρεις συστατικες απο οσο πιο υψηλοβαθμους μπορεις, πχ διευθυντρια κλπ