Προς το περιεχόμενο

Remap & chip tuning για αυτοκινητα


stathisbass

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλημερα παιδια,το ονειρο μου παντα ηταν να γινω προγραμματιστης αυτοκινητων,μπορει να με βοηθησει καποιος σε οτι εχει σχεση με το αντικειμενο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το θέμα μεταφέρεται εδώ από την ενότητα Insomnia Wiki. Παρακαλώ πριν να ανοίξετε νέο θέμα, να ελέγχετε τις περιγραφές της κάθε ενότητας στην κεντρική σελίδα του forum ώστε να επιλέγετε αυτήν που είναι καταλληλότερη για να φιλοξενήσει το θέμα σας.

 

Ευχαριστώ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εκτός από υπολογιστές, ξέρεις στοιχεία μηχανών, αντοχή υλικών και τα σχετικά;

 

Αν όχι, δεν έχει νόημα να μάθεις να προγραμματίζεις εγκέφαλο αυτοκινήτου.

Αν ανεβάσεις τα άλογα χωρίς να λάβεις υπ'όψιν την μηχανική αντοχή του κινητήρα, ρισκάρεις την ζωή όσων είναι μέσα.

Αν σκάσει ο κινητήρας με 200 (στις μεγάλες καταπονήσεις συνήθως γίνεται η ζημιά) τότε όσοι είναι στο αμάξι και πιθανόν και όποιο αυτοκίνητο βρεθεί μπροστά του ξέρεις που θα πάει. Χωρίς κινητήρα δεν λειτουργούν και τα φρένα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ΓΙα να το κάνεις αυτο χρειάζεσαι.

 

α. Εξειδίκευση σε κάποιο Group Αυτοκινήτων.

β. Μηχανολογικές γνώσεις σε πολυ΄καλό επίπεδο και αρκετα μεγάλη γνωσιακή βάση σχτικα με το τι έχει ο κάθε κινητηρας του group.

γ. Γνωση βετιώσεων γιατι οπρογραμματιστης θα πρέπει να βγάλει το βελτιστο απο το setup οπτυ κάθε αυτοκινήτου και να κρίνει τι μπορει να υπάρχει λάθος.

 

 

Δεν είναι κάτι απλο αν θες να κανεις δουλεια, δεν ειναι Vag -Com να σβήσεις ενα error στον εγκέφαλο.

 

προσώπικα όσοι το πάνε για επάγγελμα τα βνρήσκουν λίγο δυσκολα αν απο δική τους εμπειρια δεν έχουν καψει και ενα 2 μοτερ και αν δεν ε΄χουν δει άλλα. Αλλα και π΄΄αλι αυτο έχει κορεσμό, πιστεψε με!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Να μάθει να αλλάζει τη χαρτογράφηση του μοτέρ θέλει. Δε θέλει να μάθει να βάζει τούρμπο το οποίο ανεβάζει την πίεση σε μπιέλες, πιστόνια, στρόφαλο, καπάκι μηχανής και τότε υπάρχει περίπτωση να φρακάρει το μοτέρ και να μείνει στο δρόμο. Μια κακή χαρτογράφηση στο μοτέρ μπορεί να προκαλέσει μη ομαλή λειτουργία του, να μη μπορεί να κρατήσει ρελαντί, να μη μπορεί να ανεβάσει στροφές, να τα μπερδεύει στις χαμηλές. Δεν αυξάνει 50% και βάλε την απόδοση όπως το τούρμπο ή ο μηχανικός υπερσυμπιεστής. Είναι περισσότερο ηλεκτρονικής φύσης παρά μηχανικής. Εκτός αν κανείς έχει εμπειρία αλλαγής εγκεφάλου με ταυτόχρονη αλλαγή στα σωθικά του μοτέρ για να αντέξουν την αύξηση της ιπποδύναμης από έναν "πειραγμένο" εγκέφαλο.....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

αν θες αξιοπιστια πηγαινεις σε γνωστους οικους βελτιωσης...αλλιως πηγαινεις σε οποιονδηποτε μπορει να κανει remap(chip tuning δεν νομιζω να γινετε πια).το 2ο λογικα θα το κανουν κ σε σεμιναρια...το 1ο εχεις ετοιμους χαρτες για καθε μοντελο που υπαρχει απο την εταιρια κ απλα τα περνας μεσω θυρας στον εγκεφαλο του αυτοκινητου

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τεχνολογικό forum είμαστε…

 

StavrosD , DimitrisGR και λοιποί, από εμπειρία τα λέτε τα παραπάνω?

 

Γενικά εάν κάποιος έχει γνώσεις ας μας εξηγήσει τα βασικά προκαταρκτικά που χρειάζονται.

 

λ.χ. ποιος θα ήταν ένας αρχικός εξοπλισμός για να ξεκινήσει κάποιος ένα εργαστήριο για εκαιδευτικούς σκοπούς? Τι φίσες, κουτάκια, boards κ.τ.λ. ?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Να μάθει να αλλάζει τη χαρτογράφηση του μοτέρ θέλει. Δε θέλει να μάθει να βάζει τούρμπο το οποίο ανεβάζει την πίεση σε μπιέλες, πιστόνια, στρόφαλο, καπάκι μηχανής και τότε υπάρχει περίπτωση να φρακάρει το μοτέρ και να μείνει στο δρόμο. Μια κακή χαρτογράφηση στο μοτέρ μπορεί να προκαλέσει μη ομαλή λειτουργία του, να μη μπορεί να κρατήσει ρελαντί, να μη μπορεί να ανεβάσει στροφές, να τα μπερδεύει στις χαμηλές. Δεν αυξάνει 50% και βάλε την απόδοση όπως το τούρμπο ή ο μηχανικός υπερσυμπιεστής. Είναι περισσότερο ηλεκτρονικής φύσης παρά μηχανικής. Εκτός αν κανείς έχει εμπειρία αλλαγής εγκεφάλου με ταυτόχρονη αλλαγή στα σωθικά του μοτέρ για να αντέξουν την αύξηση της ιπποδύναμης από έναν "πειραγμένο" εγκέφαλο.....

 

alex89 θα διαφωνίσω μαζί σου. ;)

 

ΤΟ θέμα ειναι οτι δεν υπάρχει περιπτωση να πάει κάποιος και να ασχοληθεί με "μαμα" να το πώ απλα κινητήρα με modification εγκεφάλου.

 

Σε οποιαδήποτε περίπτωση το να βγάλεις μια ξεπατηκοτούρα ενός προγραματος απο ένα group χωρις να εισαι γνώστης του αντικειμένου όσον αφορα φίλτρα εισαγωγής εξατμίσεις, χρονισμούς κινητήρα και γενικα να το πώ βελτίωση ή αρχη κινησης αυτοκινήτου ( για να μην διυλίζω τον κώνώπα ). ΔΕΝ νοείται να λέγεται προγραμμάτιστής καποιος ο οποίος δε ξέριε τι είναι αβανς, μίγμα, χρονισμός βυθισμα εκκεντροφόρων κλπ και πώς αυτα βελτιόνονται γιατι το πρόγραμμα δεν το αλλάζεις για να πηγαίνει πιο γρήγορα το ανεβοκατέβασμα του παραθύρου :P ουτε remap κάνεις για τέτοιο λόγο.

 

έτσι όπως είναι τα πράγματα στο χώρο της βέλτίωσεις πλέον θες να εισαι ηλεκτρονικόμηχανικολόγος :D , αλλαγη σε chip, software με reports, επέμβαση με after market chips στη πλακέτα και ελεγχο εγκεφάλου. Πάνε οι εποχές που έφτιαχνες πράγματα με τόρνο και κοιταγες τι και πώς. Τώρα απλα πάς τα πέρνεις σαν kits, τα τοποθετείς και απο κει και πέρα ειναι 50% δουλεια "προγραμματιστή αυτοκινήτου" να σου τα παντρέψει και δει να πει αν για κάποιο λόγο ίσως χρειαστει και 2ος παράλληλος εγκέφαλος.

 

Η έννοια του προγραμματιστή σαν Φτιαχνω τον εγκέφαλο για το νέο porche πχ στην Ελλαδα δεν υπάρχει. Τελος. Τα προγραμματα στις αυτοκινητοβιομηχανίες υπάγονται σε άλλο επίπεδο. Μην το κοιτάμε εκει Projects τετοια ειναι ψηλά γραμματα.

 

 

Αν τυο παλικάρι βέβαια εχει σκόπο να ασχοληθεί με τέτοια πράγματα πρεπει να μαθει τα υπερτριπλάσια γιατι εκει μιλάμε και για πολλά άλλα που χρειαζονται.

 

---------- Το μήνυμα προστέθηκε στις 12:27 ----------

 

Τεχνολογικό forum είμαστε…

 

StavrosD , DimitrisGR και λοιποί, από εμπειρία τα λέτε τα παραπάνω?

 

Γενικά εάν κάποιος έχει γνώσεις ας μας εξηγήσει τα βασικά προκαταρκτικά που χρειάζονται.

 

λ.χ. ποιος θα ήταν ένας αρχικός εξοπλισμός για να ξεκινήσει κάποιος ένα εργαστήριο για εκαιδευτικούς σκοπούς? Τι φίσες, κουτάκια, boards κ.τ.λ. ?

 

tmjuju απλα έχω σαν hobby την αυτοκίνηση και τη βελτίωση και ανήκω σε κάποιο club. Τυγχάνει και ο συγχωρεμένος ο πατέρας μου να ηταν μηχανικός και να ειχα δουλειψει και για κάποιο χρονικό διαστημα συνεργείο μαζι του οπότε δοξα το Θεο ενα καλο ποσοστό το "εχω".

 

 

Το θέμα ειναι απο που ξέκινας και με τι εφόδια.

Ενας γνωστός πχ πήρε καλώδιο θύρας για το αμάξι του Group Vag, έβαλε και το ανάλογο software και παίζει με avans και διαφορα. Αρχικα το κάνεις έτσι αν δεν έχεις υποδομη. Μαθαίνεις να παίζεις με το 2ο αμάξι σου ή μετα 6.000 - 7.000 10.000 € που έχεις στο δρόμο. Ρυθμίζεις ψάχνεις μαθάινεις αλλα δεν παυει να χρειάζεσαι γνώσεις..... Δε πας έτσι και δεί για προγραμμα που ειναι κλειδωμένο και για να επέμβεις γιατι απλα ΔΕ ΜΠΟΡΕΙΣ. Remap... και έρχομαι και ρωτάω σε ήδη υπάρχον εγκέφαλο ή άγραφο? Το root setup που θα το βρείς για να παίξεις μετα... Δεν ειναι απλα τα πράγματα παιδια!

 

Αρχικός εξοπλισμός κατ'εμε.

Laptop, καλώδιο θύρας εποικοινωνίας με το όχημα, software επικοινωνίας, γνώση ορολογίας και χρήσης των επιλογών, ορολογία και γνωση μηχανολογίας αυτοκινήτου ειδάλως καλυτερα μάθε linux τσαμπα distro και δε κοστίζει και 8000 € ( χαριτολογόντας το λέω αυτο).

 

Δεν θέλω να φανώ αποκαρδιώτικός για το παλικάρι, αν θέλει θα το κάνει απλα δεν ειναι MUSE που δουλευεις την suite των ;office και παιρνεις ECDL ;)

 

 

αν θες αξιοπιστια πηγαινεις σε γνωστους οικους βελτιωσης...αλλιως πηγαινεις σε οποιονδηποτε μπορει να κανει remap(chip tuning δεν νομιζω να γινετε πια).το 2ο λογικα θα το κανουν κ σε σεμιναρια...το 1ο εχεις ετοιμους χαρτες για καθε μοντελο που υπαρχει απο την εταιρια κ απλα τα περνας μεσω θυρας στον εγκεφαλο του αυτοκινητου

 

Μια χαρα γίνεται φιλε kage.

Απλα αναφερόμαστε σε αυτοκίνητα χρονολογίας απο 1993/1994 εως 2001/2002 αλλα και σε πιο προσφατα επεμβάσεις γίνοται,ανάλογα μαρκας εγκεφάλου και chip Bosch πχ..

Οι αγραφοι πλεόν ειναι βεβαια η ετοιμη λύση. Αλλα ενδεχομένως να κανεις αλλη αλλαγη.

 

 

 

 

** Π'ανω απ'ολα. Εξειδίκευση. Δεν μπορεις να εισαι λιγαπόλας προγραμματιστής. Φτιαχνω Γερμανικα Ιταλικα και Ιαπωνικα προγράμματα.

ΤΙ είναι συχεργείο ο μπαρμπαμήτσος Φιλτρα , λαδια ξυδια 60€ έλα κόσμε.... Εχουμε specs ειδάλως δε θα κάναμε αντιπροσωπίες θα μέμναμε με τον μπαρμπαμήτσο και δε θα θέλαμε εγκεφάλους...!

 

αχαχαχαχαχαχαχ!

 

---------- Το μήνυμα προστέθηκε στις 12:45 ----------

 

Για το εργασ΄τηριο αν μπορεις να το θέσεις έτσι κάποιος που ξέρει tmjuju ειναι καλάι κολητήρι ενα πάγκο 1χ2 ενα λάπτοπ και θύρα επικοινωνίας. Αλλα αυτο δεν ειναι σε επαγγελματικο επίπεδο.

 

Ελπίζω να μη σας δείχνω σαν ξερόλας..... Απλα καποια πράγματα πιστευω οτι πρέπει να λέγονται αναλυτικα και οχι να πετας μια ορολογία και αν το αφήνεις έτσι και ειδικα στο θέμα βελτίωση αυτοκινήτου που τώρα βέβαια πεθαίνει αυτο το καιρό στην Ελλαδα ένεκα ελευσης νέων μοντέλων και εγγυήσεων. αλλα καλα κρατεί..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τεχνολογικό forum είμαστε…

 

StavrosD , DimitrisGR και λοιποί, από εμπειρία τα λέτε τα παραπάνω?

 

Γενικά εάν κάποιος έχει γνώσεις ας μας εξηγήσει τα βασικά προκαταρκτικά που χρειάζονται.

 

λ.χ. ποιος θα ήταν ένας αρχικός εξοπλισμός για να ξεκινήσει κάποιος ένα εργαστήριο για εκαιδευτικούς σκοπούς? Τι φίσες, κουτάκια, boards κ.τ.λ. ?

 

Είμαι διπλωματούχος Μηχανολόγος & Αεροναυπηγός Μηχανικός.

Στα μαθήματα που έχω κάνει, έχω διδαχτεί μεταξύ των άλλων το φαινόμενο της κόπωσης των μετάλλων.

Η αντοχή ενός υλικού σε εναλλασσόμενες καταπονήσεις εξαρτάται όχι μόνο από την δύναμη που ασκείται , αλλά και από τους κύκλους φόρτισης.

 

Για να υπολογίσουν την ισχύ ενός κινητήρα, κάνουν μια εκτίμηση σχετικά με το πόσες χιλλιάδες χιλιόμετρα θα κάνεις και με τι ταχύτητα, αν θα το ζορίζεις, κτλ (ανάλογα με τον χαρακτήρα του αυτοκινήτου).

Μαζί με την υποδύναμη, συνδυάζουν την καταπόνηση σε κάθε ταχύτητα και βγάζουν την ισοδύναμη αντοχή που πρέπει να έχει το μέταλλο.

Στην συνέχεια υπολογίζουν τις διαστάσεις και το πάχος του σώματος του κινητήρα.

 

Με κάθε αύξηση της ιπποδύναμης, μειώνεις εκθετικά την ζωή του κινητήρα. Αν προσθέσεις το γεγονός ότι και το σύστημα ψύξης είναι υπολογισμένο για τους αρχικούς ίππους, με πείραγμα του εγκεφάλου καταπονείς και θερμικά τον κινητήρα οπότε μειώνεται ακόμα περισσότερο η αντοχή του, και κινδυνεύεις να κάψεις τα πλαστικά μέρη (φλάντζα, τσιμούχες, σωλήνες, κτλ).

 

Αν έχεις τις γνώσεις και την τεχνολογία να υπολογίσεις τις μηχανικές αντοχές και τις θερμικές απαιτήσεις του κινητήρα, το να προγραμματίσεις τον εγκέφαλο είναι το λιγότερο.

 

Όταν προγραμματίζεις τον εγκέφαλο, ουσιαστικά του περνάς τις παραμέτρους σχετικά με:

- το πόσο καύσιμο θα ρίξει στον κύλινδρο

- πότε θα αρχίσει να το ρίχνει

- πότε θα γίνει η ανάφλεξη

- σε ορισμένα οχήματα με μεταβλητό χρονισμό βαλβίδων, ρυθμίζεται και ο χρονισμός

 

Τα στοιχεία αυτά αλλάζουν ανάλογα με

- τις στροφές του κινητήρα

- την ταχύτητα του οχήματος

- το πόσο πατημένο είναι το γκάζι

- το ποσοστό οξυγόνου στα καυσαέρια (από τον αισθητήρα λ)

- την θερμοκρασία του αέρα

και διάφορα άλλα.

 

 

update

Οι επώνυμες εταιρείες δίνουν εγγύηση για αρκετές χιλιάδες χιλιόμετρα μετά την αναβάθμιση. Έχουν κάνει τους υπολογισμούς τους και είναι σίγουροι ότι θα αντέξει ο κινητήρας.

 

Σχετικά με το hardware που χρειάζεσαι: Πουλάνε άγραφα τσιπ και εγκεφάλους που μπαίνουν είτε στην θέση του εργοστασιακού είτε παράλληλα και περνάς ότι χαρτογράφηση θέλεις. Νομίζω παλιότερα είχαν και στο ebay. Το πρόβλημα είναι ότι για κάθε μοντέλο είναι διαφορετικό το τσιπ, και σε μερικές περιπτώσεις και ο programmer, οπότε θες επιπλέον έξοδα για κάθε πελάτη στην αρχή, μέχρι να αποκτήσεις τον εξοπλισμό.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

DimitrisGR δεκτή η διαφωνία :) Προσωπικά ότι έχω μάθει είναι από γαργαλέματα που έκανα στο δικό μου αυτοκίνητο και από όσα κάνανε φίλοι στα δικά τους. Μηχανολογικά συμφωνώ πως πρέπει να ξέρει, όμως πιστεύω πως η βαρύτητα πέφτει στα ηλεκτρονικά τους αυτοκινήτου και στο πως μέσω αυτών θα ανεβάσει την απόδοση. Δε θα ασχοληθεί ποτέ του με ροική εξέλιξη, εκκεντροφόρους κλπ. Αυτά θα τα μάθει θεωρητικά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

DimitrisGR δεκτή η διαφωνία :) Προσωπικά ότι έχω μάθει είναι από γαργαλέματα που έκανα στο δικό μου αυτοκίνητο και από όσα κάνανε φίλοι στα δικά τους. Μηχανολογικά συμφωνώ πως πρέπει να ξέρει, όμως πιστεύω πως η βαρύτητα πέφτει στα ηλεκτρονικά τους αυτοκινήτου και στο πως μέσω αυτών θα ανεβάσει την απόδοση. Δε θα ασχοληθεί ποτέ του με ροική εξέλιξη, εκκεντροφόρους κλπ. Αυτά θα τα μάθει θεωρητικά.

 

 

Ναι βρε συ, μαζι σου. Αντε καμια βαλβιδα καυσαερίων να πιάσει.Δε θα του ζητηθεί ποτε ουτε να πλανήσει καπάκια, να χρόνισει βαλβιδες να ενισχυσει κορμούς κλπ κλπ. Αλλα αν παει κάποιος και του πεί : καπακι 3/10 κάτω,ροική εξέλιξη, σε συνδιασμο με φλατζα 3 στρώσεων TRD, 2ο σταδιο έκκεντρα με βυθισμα χ, αλλαγμένα εντόσθια x after market απο τάδε κράμα και 48αρα decat απο 4-2-1 χταπόδι με σπυράλ μικρό χι χι χι :-D.

 

Αιντε τώρα βγάλε άκρη αμα δεν το έχεις δει και αν δεν εχεις ακούσει περι τίνος πρόκειται !

 

Α και να μη ξεχνάμε ετσι, μιας και ο Εξατμισάς DimitrisGR ειναι καταξιωμένος στο χώρο και η εξάτμιση έκανε 500€ ( κλεψια δηλαδη για μια ξερη σωλίνα αλλα δίνει 20 ΗP ετσι μου ειπε ο τάδε) φταις εσυ προγραμματιστή που δεν παει :eek:.

 

ΕΙναι και οι απατεωνιλές απο κάποιους που τελικα τις πληρώνεις εσυ.... Για το λόγο αυτο θέλει και καλή γνωση με συγκεκριμένο target group αυτοκινήτων ;)

 

Δε ξέρω αν συμφωνείτε ...?

 

 

Και κάτι ακόμα πλέον το μηχανικο και το ηλεκτρονικό κομμάτι δεν μπορείς να τα χωρίσεις στη νέα γενια αυτοκινήτων.

Αυτο γινόταν στη μεταβαση 2000 - 2002 μέχρι να βρούν τη χρυση τομη μετα το έκαναν αλληλενδετο στο 90% πιστευω....!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μια χαρά τα λέτε παίδες.

 

Προσωπικά έχω ασχοληθεί ελάχιστα με το χόμπι. Άντε να σβήνουμε κάνα λαμπάκι κινητήρα, και να παρακολουθούμε το πώς συμπεριφέρεται ένα αμάξι μετά από μηχανολογικές μετατροπές.

Έχω δει και προγράμματα που περνάνε διαφορετική χαρτογράφηση και σου δίνουν τη δυνατότητα να παίξεις και λίγο με ορισμένες παραμέτρους (σε παλαιότερους εγκεφάλους marelli).

Όλα αυτά φυσικά στα πλαίσια παρέας όπου το πάζλ δένει με μηχανικούς τεχνικούς κ.ο.κ.

 

Αλλά με την εξέλιξη της τεχνολογίας τα τελευταία χρόνια και καθώς πια οι εγκέφαλοι παίζουν πολύ πιο σημαντικό ρόλο, σίγουρα θα ήθελα να ακολουθήσω τις όποιες εξελίξεις έστω και με ‘το κιάλι’.

 

Έστω ότι έχουμε vag καλώδια laptop αμάξι για πειράματα κ.ο.κ. υπάρχει software για download firmware, view main parameters ?

Υπάρχει κάτι δωρεάν/linux/console commands?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το κλασικό είναι το VAG COM.

Δεν το λές Tunning βεβαια αλλαειναιενα diagnostics tool με το οποίο μπορείς να επέμβεις και να σβήσεις errors, να δεις/αλλάξεις αβανς και άλλα πολλά!

 

Απο κει και πέρα τι αμάξι έχεις και μπορείς κάλλιστα να δεις ολοκληρωμένα threads κα΄νοντας register σε κάποιο αυτοκινητιστικό forum της μάρκας που έχεις.

 

Γιατι το λέω έτσι .... και δε σου λέω εδώ. Κανεις δεν τα ξέρει όλα και εμεις με τη σειρά μας ειμαστε ακομα στο ψάχνε. Refferance manual να πώ την αλήθεια δεν έχω κάνει ποτέ αν και έχω δει αρκετα. Οπο΄τε αντι να σε αφήσω ( απο πλευράς μου ) Σε θεωρητικό σταδιο σε προτρέπω να κανεις αυτο γιατι εκει θα δεις και setup αμαξιών παράλληλα με την απόκριση & ανταπόκριση αλλα και live printscreen με αριθμούς και παραδείγματα!

 

Απο και πέρα όσο μας πέρνει και εμάς να δώσουμε ένα χεράκι...

 

Ο άλλος απο πάνω (StavrosD ) φτιάχνει κινητήρες για F-16 σιγα μην ασχοληθείμε τα 2λιτρα στα 190hp

 

αχαχαχαχαχααχαχχααχ :-D ;) :-P

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

Ο άλλος απο πάνω (StavrosD ) φτιάχνει κινητήρες για F-16 σιγα μην ασχοληθείμε τα 2λιτρα στα 190hp

Δεν διαφωνώ, άλλο το αεροπλάνο και άλλο το αυτοκίνητο.

 

Η διαφορά όμως είναι ότι στο αεροπλάνο γίνονται τακτικοί έλεγχοι με ειδικά μηχανήματα (εκατοστό εκατοστό το ψάχνουν, με το χέρι με ειδικούς εισθητήρες) που βρίσκουν ρωγμές που φαίνονται κανονικά με μικροσκόπιο, ώστε να προλαμβάνουν τα ατυχήματα.

 

Στο αυτοκίνητο δεν γίνονται τέτοιοι έλεγχοι, οπότε θεωρείς δεδομένο ότι πρέπει να αντέξει για περισσότερο επειδή ακριβώς δεν γίνονται τέτοιοι έλεγχοι.

 

Δεν λέω ότι δεν πρέπει να ασχοληθεί με τον προγραμματισμό εγκεφάλων, απλά να ξέρει ότι η άγνοια στο θέμα μπορεί να στοιχίσει ζωές (του οδηγού, συνοδηγού, διερχομένων).

Η αμάθεια είναι καλύτερη από την ημιμάθεια, οπότε φίλε stathisbass αν όντως θες να ασχοληθείς σε περιμένει πολύ διάβασμα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν διαφωνώ, άλλο το αεροπλάνο και άλλο το αυτοκίνητο.

 

Η διαφορά όμως είναι ότι στο αεροπλάνο γίνονται τακτικοί έλεγχοι με ειδικά μηχανήματα (εκατοστό εκατοστό το ψάχνουν, με το χέρι με ειδικούς εισθητήρες) που βρίσκουν ρωγμές που φαίνονται κανονικά με μικροσκόπιο, ώστε να προλαμβάνουν τα ατυχήματα.

 

Στο αυτοκίνητο δεν γίνονται τέτοιοι έλεγχοι, οπότε θεωρείς δεδομένο ότι πρέπει να αντέξει για περισσότερο επειδή ακριβώς δεν γίνονται τέτοιοι έλεγχοι.

 

Δεν λέω ότι δεν πρέπει να ασχοληθεί με τον προγραμματισμό εγκεφάλων, απλά να ξέρει ότι η άγνοια στο θέμα μπορεί να στοιχίσει ζωές (του οδηγού, συνοδηγού, διερχομένων).

Η αμάθεια είναι καλύτερη από την ημιμάθεια, οπότε φίλε stathisbass αν όντως θες να ασχοληθείς σε περιμένει πολύ διάβασμα.

 

 

 

Ελπίζω το χαχαχαχαχα απο κάτω να μη σου ξέφυγε, γιατι πολύ σοβαρό σε είδα στο post!!!! :lol:

 

 

Σαν αποτελεσμα πάντως είπες ίσως την πιο ουσιαστική κουβέντα μεχρι τώρα!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...