Moderators Gi0 Δημοσ. 4 Σεπτεμβρίου 2009 Moderators Δημοσ. 4 Σεπτεμβρίου 2009 Δεν το λεω απο την αποψη του -αριθμητικα- τα παντα. Το λεω απο την αποψη του διαχωρισμου "δεν το παιζω αυτο γιατι εχει πεταλουδιτσες και πασχαλιτσες" ασχετα αν το παιχνιδι εχει αποσπασει τις καλυτερες βαθμολογιες (βλεπε Little Bigs Planet) η "δεν μπορω να βλεπω super-ανθρωπους να σκιζουν βουνα στη μεση με περιεργες δυναμεις". Αν δεν μ αρεσουν τα fps πχ πρεπει ντε και καλα να παιξω το x γιατι εχει καλες βαθμολογιες?Και αν δεν το παιξω δεν θεωρουμαι hardcore gamer ασχετως που εχω"διαλυσει"οτι adventure,rpg,simulation κλπ κλπ υπαρχει?
DrFreeman Δημοσ. 4 Σεπτεμβρίου 2009 Δημοσ. 4 Σεπτεμβρίου 2009 Δεν ειμαι μονο η φυσικη. Εχει χειροτερο character/ creature animation, facial expressions, αισθηση οπλων, συμπεριφορα οπλων σε περιβαλλον και εχθρους, και γενικη σχεδιαση κατα πολυ υποδεεστερη απο του Half Life 2 που ειναι 3 χρονια παλιοτερο απο το ιδιο. Για να μην μιλησουμε για το γεγονος του οτι το Half Life 2 ηταν το τελειοτερο τεχνολογικα παιχνιδι στην εποχη του και μπορουσε να αποδωσει (και αποδιδει) με ευρυ φασμα hardware χωρις να χανει την αξια του σε αισθηση και gameplay. Παιξε το Crysis στα low και ελα να μου πεις κατα ποσο μπορουμε να μιλαμε για gameplay. To έχω παίξει σε όλα τα επίπεδα γραφικών και με το Toshiba laptop μου και με το desktop που έχω τώρα - και το έχω τερματίσει 3 φορές. Είμαι στην 4η φορά. Παραμένει οπτικά ανώτερο από το Half-Life 2 (κι όποιο άλλο FPS) στα αντίστοιχα επίπεδα γραφικών. Οσο για το gameplay, αυτό δεν επηρεάζεται δραματικά από τις ρυθμίσεις - εκτός ίσως του ότι το game είναι λιγότερο ελκυστικό - πράγμα αυτονόητο αφού συμβαίνει σε όλα τα games ανέκαθεν. Το Edge επισης το διαβαζω απο το 1995 και λιγα ηταν τα review στις βαθμολογιες που δεν συμφωνησα αφου βεβαια ειχα παιξει τα ιδια τα παιχνιδια για να μπορω να μιλαω κιολας. Χαρηκα ιδιαιτερα ομως οταν παραδεχτηκαν οτι πολλα παιχνιδια που τα ειχαν βαθμολογισει με μια Α βαθμολογια στο παρελθον δεν θα ειχαν την ιδια βαθμολογια 1 χρονο μετα (ειτε καλο ειτε κακο) και μαλιστα για 2 παιχνιδια ζητησε δημοσια συγνωμη (Crysis, Doom 3) γιατι υπηρχε μεγαλη παραπλανηση. Το EDGE δεν έχει το αλάθητο του πάπα, όπως και καμία άλλη πηγή. Λογικό είναι λοιπόν πως αν κρίνουν ότι έκαναν λάθος πολύ καλά έκαναν κι ενημέρωσαν τους αναγνώστες για την updated άποψη τους. Ωστόσο εγώ είχα ήδη σχηματίσει άποψη για το game η οποία ούτε κατ' ελάχιστο δεν επηρεάστηκε από αυτή του EDGE. Γι αυτο και αν υπαρχει μεγαλος αριθμος "review" μεσα απο critics και μη μπορεις να βγαλεις ενα ποιο αρτιο αποτελεσμα ως προς το τι πιστευουν οι gamers για το οποιοδηποτε παιχνιδι. Αφου λοιπον το Crysis κυμαινεται μεταξυ 6.5 - 7 τοτε σιγουρα δεν μπορεις να λες οτι το παιχνιδι ειναι αποδεκτο απο ολους ετσι οπως ειναι. Στην προκείμενη δεν πρέπει να εμπιστευτούμε τους users διότι το συγκεκριμένο site έχει επανηλλειμένα γίνει στόχος fanboys για τον επηρεασμό των βαθμολογιών. Οπότε το 91 που είναι ο μέσος όρος του ειδικού τύπου (έντυπου και ηλεκτρονικού), θαρρώ πως είναι πολύ πιο αξιόπιστο από το 6.5-7.0 των απλών χρηστών - αγνώστων στοιχείων και βλέψεων. Ακριβως αλλα εσυ δεν μπορεις να καταλαβεις γιατι το θεωρω ετσι (που δεν ειμαι και ο μονος) ενω εγω μπορω να καταλαβω την δικη σου μερια (και αλλων που πιστευουν το ιδιο με εσενα). Εχουμε και οι 2 δικιο και η αληθεια βρισκεται σιγουρα καπου στη μεση. Μπορώ να καταλάβω γιατί το βλέπεις έτσι (δεν σου άρεσαν καθόλου κάποια στοιχεία του παιχνιδιού ή το γεγονός ότι δεν πρωτοπόρησε ιδιαίτερα), απλώς θεωρώ υπερβολική αυτή τη μανία σου κατά του Crysis - καθώς και την προσπάθεια σου να το υποβιβάσεις ακόμη και σε αυτό το θέμα των γραφικών, σε σχέση με καταφανώς κατώτερους τίτλους (Riddick, Stalker, κλπ). Οχι οταν η συγκεκριμενη τεχνολογια αποτυγχανει να ξεπερασει παιχνιδια 5ετιας - 10ετιας και βαλε. Η εστω ακομα και νεα παραδειγματα που πεφτει προπαγανδα οτι το Crysis εχει τα καλυτερα γραφικα γενικα. Αν ηταν ετσι θα ειχε τα καλυτερα textures και φωτισμο επισης και αυτο το ξερεις καλα δεν ειναι αληθεια. Το STALKER εχει αυτην την πρωτια. Στο Stalker τα πάντα στον κόσμο του παιχνιδιου είναι πιο στάσιμα. Η δυναμική και η ζωντάνια της CE 2.0 σε θέματα φωτισμού και λεπτομέρειας περιβάλλοντος είναι ασυναγώνιστη μέχρι σήμερα. Το Stalker ήταν τυχερό να έχει πολύ καλοδουλεμένα και λεπτομερή textures - αλλά ως εκεί. Γραφικώς το παιχνίδι παραμένει κατώτερο (ακόμη και η καινούρια έκδοση/expansion). Σαφως γιατι ειμαστε gamers και πρεπει να το βλεπουμε. Σε επομενα post ομως το εβγαλα εντελως αυτο το κομματι και ξεκινησα να κανω αμεση συγκριση με αλλα παιχνιδια του ειδους για να δουμε τελικα που ακριβως υπερεχει το Crysis σε σχεση με τα υπολοιπα που ειναι και παλιοτερα. Το βλέπουμε όμως μόνο υποκειμενικά. Γιατί η τεχνοτροπία είναι 100% θέμα γούστου. Αν θεωρεις οτι το να μιλαει ο κοσμος και γενικα οι gamers (ακομα και οι τυποι στο xtreme systems που ειναι κυνικοι οσο δεν παει) για το οτι "δεν υπαρχει hardware ακομα που να το τρεχει τελεια" τοτε τι να πω δεν ξερω. Το ότι "δεν υπάρχει hardware ακόμα που να το τρέχει τέλεια" είναι καλό - διότι με αυτό το σκοπό φτιάχτηκε το game. Μακάρι να είχαμε κι άλλα τετοια παραδείγματα που να εκμεταλλεύονταν σε τέτοιο βαθμό το διαθέσιμο hardware. Δεν ειμαστε χθεσινοι φιλε μου, τα ξερουμε καλά. Παντα ολοι οι developers δινουν χρονο και χρημα σε λιγα απο αυτα η μονο σε 1 απο τους τομεις: ηχος, γραφικα, gameplay και παει λεγοντας, για να δειξουν κατι. Οπως ειπα, γυρνα το crysis σε low και παιξε και πες μου σε ποσση ωρα θα πατησεις το quit για να γυρισεις στο desktop. Οσοι developers το κάνουν αυτό, κακώς το κάνουν. Η τιμωρία τους ας είναι χαμηλές πωλήσεις του παιχνιδιού. Στο Crysis ευτυχώς έγινε ολοκληρωμένη δουλειά σε όλα τα επίπεδα της παραγωγής. Κι όπως προείπα, έχω παίξει το Crysis σε όλα τα επίπεδα γραφικών. Ως παραδοσιακός PC gamer όμως - προτιμώ σαφώς να έχω ένα καλό σύστημα που μπορεί να σηκώνει τα games στην πραγματική τους μoρφή (aka >=high). Φυσικά αυτό ισχύει για όλα τα PC games - μηδενός εξαιρουμένου - που έχω παίξει. Και είναι ακριβώς το ίδιο (οι οπτικοί συμβιβασμοί) που με ξενερώνει στις κονσόλες - ειδικά μερικά χρόνια μετά την κυκλοφορία τους. Η ομαδα μπορει να ισχυριζεται οτι θελει. Το θεμα ειναι κατα ποσο θα "τσιμπησει" ο επιδοξος αγοραστης. Εχω δει πολλα παιχνιδια και στο μακρινο παρελθον (γκουχ γκουχ Daikatana) kαι στο κοντινο παρελθον (γκουχ γκουχ Doom 3) και στο παρον (γκουχ γκουχ Crysis) που επικαλουνταν οτι ηταν τα καλυτερα με τον ενα τροπο η τον αλλο. Καμία σχέση το Daikatana με τα άλλα δύο. Εκείνο ήταν μια ατυχής το λιγότερο παραγωγή - που θα μπορούσε να χαρακτηριστεί κάλλιστα και φάρσα από πλευράς Romero. To Doom3 είχε τα απογοητευτικά του σημεία -συμφωνώ- παρόλα αυτά όμως παρέμενε ένα διασκεδαστικό game που εκπλήρωνε το στόχο του. Το Crysis - όπως έχω πολλάκις γράψει - το τοποθετώ μεταξύ των κορυφαίων. Περιμενε ενα παιχνδι ανταξιο αυτου που διαφημιζαν. Οχι ενα παιχνιδι που ειναι εντελος unplayable και βαρετο και που -και καλα- οι τεχνολογικες του καινοτομιες εχουν γινει καλυτερα στο παρελθον απο αλλα παιχνιδια -παλιοτερα- (STALKER) εχουν και καλυτερα γραφικα σε γενικες γραμμες. Μάλλον είχες αντιληφθεί πολύ διαφορετικά το marketing. Εγώ από την άλλη το βρήκα όπως το περίμενα - δηλαδή εξαιρετικό σαν σύνολο και εντυπωσιακό οπτικά. Υποκειμενικά είναι όλα αυτά όπως είπαμε. Δεν νοητο hardcore gamer που δεν παιζει τα παντα. Κανένας δεν παίζει τα πάντα. Εγώ δεν παίζω π.χ. αθλητικά games (ειδικά ποδοσφαιράκια) όπως και τα περισσότερα από τα ιαπωνικά games. Oι κατηγορίες μου είναι FPS, CRPGs, adventures, καποια κλασικά arcade games, SNES games (η αφρόκρεμα), καθώς και κάποια action-adventures. Εκτός αυτού γενικά είμαι επιλεκτικός - δεν παίζω το κάθετι επειδή μου αρέσει το συγκεκριμένο genre. Δεν παιζει αυτο. Το παιχνιδι εχει αισιως ξεχαστει. Ουτε καν benchmark δεν του κανουν πλεον γιατι η μηχανη του ειναι εντελως "κακη" για τετιου ειδους μετρησεις. Ουτε το gameplay το θυμαται καποιος, ουτε και το γεγονος οτι 2 χρονια μετα δεν κατεχει καμια θεση στο TOP 100 PC gamers of all time. Στο EDGE όχι. Σε άλλα TOP 100 είναι. Φυσικά και είναι πάντα μέσα στα σοβαρά benchmarks (είτε το αρχικό, είτε το Warhead) αφού αποτελεί βασικό κριτήριο αξιολόγησης του νέου hardware - έχοντας το πλέον απαιτητικό δυνητικά και τεχνολογικά προχωρημένο game engine. Αφου υπαρχουν παιχνιδια που τα καταφερνουν πολυ καλα σε αυτον τον τομεα τοτε ναι, το απαιτω και ειναι και η διαφορα αλλωστε απο ενα παιχνιδι "της στιγμης" απο ενα "διαχρονικο" παιχνιδι. Βλεπε Deus eX, Thief, Half Life που θα παιζονται χρονια ακομα μετα. Ανέφερες all time classics του παραδοσιακού PC gaming που συμφωνώ πως είναι ανώτερα του Crysis. Ωστόσο ας μην βιαζόμαστε. Αυτά είναι games 10+ χρόνων. Κάποια από αυτά αναγνωρίστηκαν και πούλησαν καλά όσο περνούσαν τα χρόνια (βλέπε Deus Ex που αν και πήρε εξαιρετικές κριτικές, αρχικά αγνοήθηκε από τον κόσμο). Είναι νωρίς ακόμη για να βγάλουμε ετυμηγορία για το Crysis. Δεν με καλυπτει προσωπικα αυτη η συνταγη αλλα μπορω να καταλαβω γιατι μπορει να αρεσει σε καποιον. Ενα κακοστημενο αυτοκινητο θα ειναι παντα ενα κακοστημενο αυτοκινητο παρα την δυναμη του στον κινητητα και παρα την "αγρια" εμφανιση του. Γι'αυτό μίλησα για σωστά εφαρμοσμένη συνταγή. Το κακοφτιαγμένο και κακοστημένο πρέπει να τα αγνοούμε ιδίως όταν υπάρχουν ενδιαφέρουσες επιλογές.
ikaruga24 Δημοσ. 4 Σεπτεμβρίου 2009 Δημοσ. 4 Σεπτεμβρίου 2009 Το αντιθετο. Ειναι ενα πραγμα να μην σου αρεσει καποιο συγκεκριμενο ειδος (παραδειγμα FPS) kαι εντελως αλλο να "κοβεις" ενα παιχνιδι απο τον τυπο γραφικων που εχει. Aν ομως σου αρεσουν τα action-adventure και "κοψεις" το Okami γιατι ειναι Japan φαση με περιεργους λυκους, cell-shaded γραφικα, χωρις να μιλανε οι χαρακτηρες κανονικα τοτε σιγουρα ΔΕΝ εισαι hardcore gamer μιας και σου διαφευγει ολη η ουσια, το ζουμι δηλαδη.
DrFreeman Δημοσ. 4 Σεπτεμβρίου 2009 Δημοσ. 4 Σεπτεμβρίου 2009 Το αντιθετο. Ειναι ενα πραγμα να μην σου αρεσει καποιο συγκεκριμενο ειδος (παραδειγμα FPS) kαι εντελως αλλο να "κοβεις" ενα παιχνιδι απο τον τυπο γραφικων που εχει. Aν ομως σου αρεσουν τα action-adventure και "κοψεις" το Okami γιατι ειναι Japan φαση με περιεργους λυκους, cell-shaded γραφικα, χωρις να μιλανε οι χαρακτηρες κανονικα τοτε σιγουρα ΔΕΝ εισαι hardcore gamer μιας και σου διαφευγει ολη η ουσια, το ζουμι δηλαδη. Και ο hardcore gamer έχει δικαίωμα να τον τραβήξει ή να τον απωθήσει ένα οποιοδήποτε παιχνίδι. Συμπεριλαμβανομένου και του okami.
ikaruga24 Δημοσ. 4 Σεπτεμβρίου 2009 Δημοσ. 4 Σεπτεμβρίου 2009 To έχω παίξει σε όλα τα επίπεδα γραφικών και με το Toshiba laptop μου και με το desktop που έχω τώρα - και το έχω τερματίσει 3 φορές. Είμαι στην 4η φορά. Παραμένει οπτικά ανώτερο από το Half-Life 2 (κι όποιο άλλο FPS) στα αντίστοιχα επίπεδα γραφικών. Οσο για το gameplay, αυτό δεν επηρεάζεται δραματικά από τις ρυθμίσεις - εκτός ίσως του ότι το game είναι λιγότερο ελκυστικό - πράγμα αυτονόητο αφού συμβαίνει σε όλα τα games ανέκαθεν. Δεν μπορεσα να το παιξω πανω απο μια φορα. Το επαιξα, το εβγαλα και το αφησα στην ακρη. Το ιδιο και για το Warhead, μια απο τα ιδια και μαλιστα θα πω οτι το warhead ηταν ποιο καλο (επαξια παιρνει το 3, ενω το πρωτο με το ζορι του το εδινα). Βαρεμαρα και ανοια σε ολο της το μεγαλειο. Το EDGE δεν έχει το αλάθητο του πάπα, όπως και καμία άλλη πηγή. Λογικό είναι λοιπόν πως αν κρίνουν ότι έκαναν λάθος πολύ καλά έκαναν κι ενημέρωσαν τους αναγνώστες για την updated άποψη τους. Ωστόσο εγώ είχα ήδη σχηματίσει άποψη για το game η οποία ούτε κατ' ελάχιστο δεν επηρεάστηκε από αυτή του EDGE. Συμφωνω οτι δεν εχει το αλαθητο του παπα αλλα ειναι το ποιο αντικειμενικο περιοδικο του χωρου. Αν διαβαζεις απο την αρχη μεχρι το τελος τα review του μπορεις ευκολα να συμπερανεις οτι πραγματικα παιζουν τα παιχνιδια πριν τα βαθμολογησουν αλλα ορισμενες φορες καποια παιχνιδια αποσπουν διαφορετικες βαθμολογιες (χαμηλοτερες η ψηλοτερες) γιατι δεν "φενεται" αμεσως αυτο που εχουν να προσφερουν. Στην προκείμενη δεν πρέπει να εμπιστευτούμε τους users διότι το συγκεκριμένο site έχει επανηλλειμένα γίνει στόχος fanboys για τον επηρεασμό των βαθμολογιών. Οπότε το 91 που είναι ο μέσος όρος του ειδικού τύπου (έντυπου και ηλεκτρονικού), θαρρώ πως είναι πολύ πιο αξιόπιστο από το 6.5-7.0 των απλών χρηστών - αγνώστων στοιχείων και βλέψεων. Δεν ειναι μονο αυτο που παρεθεσες, υπαρχουν παρα πολλα. Θα μπορουσε να χαρακτηρισει και εσενα καποιος fanboy και εμενα hater ακριβως με την ιδια λογικη. Το ζητημα ειναι να κατσεις να διαβασεις και δεις μονος σου τι λεει ο καθε ενας. Γενικα οι users (ανεκαθεν) ηταν ποιο τιμια και ποιο λογικη πηγη για να δεις για ενα παιχνιδι (τουλαχιστον αν αυτος ο user εχει και μια Α εμπειρια για να μπορει να κρινει). Μπορώ να καταλάβω γιατί το βλέπεις έτσι (δεν σου άρεσαν καθόλου κάποια στοιχεία του παιχνιδιού ή το γεγονός ότι δεν πρωτοπόρησε ιδιαίτερα), απλώς θεωρώ υπερβολική αυτή τη μανία σου κατά του Crysis - καθώς και την προσπάθεια σου να το υποβιβάσεις ακόμη και σε αυτό το θέμα των γραφικών, σε σχέση με καταφανώς κατώτερους τίτλους (Riddick, Stalker, κλπ). Το ειπαμε αυτο, αν ενα παιχνιδι αποτυγχανει να "δεσει" (αμαξι που δεν παει μια σε στροφες, κακο σασμαν, αθλια λαστιχα) τα επιμερους στοιχεια του τοτε δεν ειναι καλο. Αυτην την εντυπωση πηρα απο το Crysis. Προσπαθει να κανει πολλα αλλα αποτυγχανει σχεδον σε ολα και ειδικα στο gameplay του. Τα γραφικα το ειπαμε, καλα σε εικονες αλλα σε οτι αφορα την αλληλεπιδραση, το "δεσιμο" και την υποσταση ειναι απλα κατω του μετριου. Εχω δει καλυτερα σε παλιοτερα παιχνιδια με "χαμηλοτερη" τεχνολογια. Στο Stalker τα πάντα στον κόσμο του παιχνιδιου είναι πιο στάσιμα. Η δυναμική και η ζωντάνια της CE 2.0 σε θέματα φωτισμού και λεπτομέρειας περιβάλλοντος είναι ασυναγώνιστη μέχρι σήμερα. Το Stalker ήταν τυχερό να έχει πολύ καλοδουλεμένα και λεπτομερή textures - αλλά ως εκεί. Γραφικώς το παιχνίδι παραμένει κατώτερο (ακόμη και η καινούρια έκδοση/expansion). Δεν ειναι ποιο στασιμα, ισα ισα, παγιδες, wildlife και ανθρωπους που ειναι ανεξαρτητη με δικο τους AI ο καθενας, υφες στα textures αρκετα ανωτερες του Crysis, φωτισμος απο βροντες, αστραπες, επιδραση του αερα στο περιβαλλον, φωτισμος σε εσωτερικα περιβαλλοντα απο φωτιες, φακους επισης ανωτερες, πολυ καλυτερο περιβαλλον (σχεδιαστικα). Γενικα ανωτερο οπτικα. Μονο τα μοντελα των χαρακτηρων ειναι χειροτερα. Φυσικα και αυτο το παιχνιδι ομως για τα δικα μου γουστα πιανει το 3 του καθως ολα ωραια και ολα καλα αλλα βαρετο για τα γουστα μου. Το ότι "δεν υπάρχει hardware ακόμα που να το τρέχει τέλεια" είναι καλό - διότι με αυτό το σκοπό φτιάχτηκε το game. Μακάρι να είχαμε κι άλλα τετοια παραδείγματα που να εκμεταλλεύονταν σε τέτοιο βαθμό το διαθέσιμο hardware. Δεν ειναι καλο γιατι η μηχανη δεν εχει καθολου καλο scaling. Δεν ειναι σαν την Source ουτε σαν την Unreal 3. Δεν ειναι τυχαιο που πλεον το παιχνιδι δεν το βαζουν στην λιστα με τα παιχνιδια για benchmark μιας και το παιχνιδι διχνει να εχει "cap" ως του τι μπορει να δωσει. Οσοι developers το κάνουν αυτό, κακώς το κάνουν. Η τιμωρία τους ας είναι χαμηλές πωλήσεις του παιχνιδιού. Στο Crysis ευτυχώς έγινε ολοκληρωμένη δουλειά σε όλα τα επίπεδα της παραγωγής. Δεν εγινε ολοκληρωμενη δουλεια. Μιση δουλεια εγινε, βασιστηκαν πολυ στα γραφικα και εκει εμειναν. Κι όπως προείπα, έχω παίξει το Crysis σε όλα τα επίπεδα γραφικών. Ως παραδοσιακός PC gamer όμως - προτιμώ σαφώς να έχω ένα καλό σύστημα που μπορεί να σηκώνει τα games στην πραγματική τους μoρφή (aka >=high). Σιγουρα αλλα εδω παρεκλινεις απο τον hardcore. Φυσικά αυτό ισχύει για όλα τα PC games - μηδενός εξαιρουμένου - που έχω παίξει. Και είναι ακριβώς το ίδιο (οι οπτικοί συμβιβασμοί) που με ξενερώνει στις κονσόλες - ειδικά μερικά χρόνια μετά την κυκλοφορία τους. Aρα δεν μιλαμε για hardcore gamer. Δινεις υπερβολικα μεγαλη βαση στα οπτικα για να μπορεσεις να διαπερασεις αυτο το "εμποδιο" και να μπεις στο ζουμι. Καμία σχέση το Daikatana με τα άλλα δύο. Εκείνο ήταν μια ατυχής το λιγότερο παραγωγή - που θα μπορούσε να χαρακτηριστεί κάλλιστα και φάρσα από πλευράς Romero. Οχι και ατυχες. Ιδια φαση ειναι. To Doom3 είχε τα απογοητευτικά του σημεία -συμφωνώ- παρόλα αυτά όμως παρέμενε ένα διασκεδαστικό game που εκπλήρωνε το στόχο του. Διασκεδαστικο? Μαλλον αλλο παιχνιδι παιξαμε. Το Crysis - όπως έχω πολλάκις γράψει - το τοποθετώ μεταξύ των κορυφαίων. Και εγω το βαζω απο τα χειροτερα και οπως ειπα εχουμε και οι 2 δικιο. Μάλλον είχες αντιληφθεί πολύ διαφορετικά το marketing. Εγώ από την άλλη το βρήκα όπως το περίμενα - δηλαδή εξαιρετικό σαν σύνολο και εντυπωσιακό οπτικά. Υποκειμενικά είναι όλα αυτά όπως είπαμε. Δεν εχω αντιληφθει διαφορετικα τιποτα. Απλα το πηρα, το εβαλα, το επαιξα και μετα θελωντας και μη συγκρινα με τα αλλα παραδειγματα της κατηγοριας και το αποτελεσμα μετα απο αυτην την συγκριση ηταν ενα ωραιοτατο 3. Κανένας δεν παίζει τα πάντα. Εγώ δεν παίζω π.χ. αθλητικά games (ειδικά ποδοσφαιράκια) όπως και τα περισσότερα από τα ιαπωνικά games. Oι κατηγορίες μου είναι FPS, CRPGs, adventures, καποια κλασικά arcade games, SNES games (η αφρόκρεμα), καθώς και κάποια action-adventures. Εκτός αυτού γενικά είμαι επιλεκτικός - δεν παίζω το κάθετι επειδή μου αρέσει το συγκεκριμένο genre. Μην μπερδευουμε τα ειδη με την χωρας προελευσης. Και το Okami ανοικει στην κατηγορια Action-Adventure που παιζεις αλλα το "κοβεις" αμεσως απο τo theme του και και τεχνοτροπια του και μονο. Στο EDGE όχι. Σε άλλα TOP 100 είναι. Φυσικά και είναι πάντα μέσα στα σοβαρά benchmarks (είτε το αρχικό, είτε το Warhead) αφού αποτελεί βασικό κριτήριο αξιολόγησης του νέου hardware - έχοντας το πλέον απαιτητικό δυνητικά και τεχνολογικά προχωρημένο game engine. Και ομως δεν ειναι πλεον. Ανέφερες all time classics του παραδοσιακού PC gaming που συμφωνώ πως είναι ανώτερα του Crysis. Ωστόσο ας μην βιαζόμαστε. Αυτά είναι games 10+ χρόνων. Κάποια από αυτά αναγνωρίστηκαν και πούλησαν καλά όσο περνούσαν τα χρόνια (βλέπε Deus Ex που αν και πήρε εξαιρετικές κριτικές, αρχικά αγνοήθηκε από τον κόσμο). Είναι νωρίς ακόμη για να βγάλουμε ετυμηγορία για το Crysis. Το Crysis δεν θα αντεξει το περασμα του χρονου. Εδω θα εισαι και θα το δεις. Ειναι η φυση του τετοια και ο σχεδιασμος του τετοιος που δεν εχει να διξει τιποτα. Γι'αυτό μίλησα για σωστά εφαρμοσμένη συνταγή. Το κακοφτιαγμένο και κακοστημένο πρέπει να τα αγνοούμε ιδίως όταν υπάρχουν ενδιαφέρουσες επιλογές. Και κατα ειρωνικο τροπο το Crysis ειναι ενα αμαξι με πολλα αλογα που δεν ξερει τι να τα κανει. Ομορφο αμαξωμα, πολυ δυναμη αλλα φτωχο κατα τα αλλα και αυτο φενεται στο "test drive". Κατι σαν την Alfa Romeo 8C ενα πραγμα. ---------- Το μήνυμα προστέθηκε στις 15:20 ---------- Και ο hardcore gamer έχει δικαίωμα να τον τραβήξει ή να τον απωθήσει ένα οποιοδήποτε παιχνίδι. Συμπεριλαμβανομένου και του okami. Οχι οταν στο μονο πραγμα που κολλαει ειναι σε τεχνοτροπια του η το look του. Εινα σαν να μου λες οτι βαζω ενα μεγαλο Χ στο Company of Heroes μονο και μονο επειδη διαδραματιζεται στον B' παγκοσμοιο πολεμο. ΜΕΓΑ λαθος και σιγουρα χαρακτηριστικο που δεν υπαρχει σε hardcore gamer. Ο hardcore gamer εχει μαθει να τα προσπερναει αυτα.
Koritsi_Gia_PC Δημοσ. 4 Σεπτεμβρίου 2009 Μέλος Δημοσ. 4 Σεπτεμβρίου 2009 Μιας και το Topic το βιάσατε, κυρίως εσείς οι 2, έχω να πω στον ikaruga και σε όλους όσους πιστεύουν πως το Crysis αξίζει ένα 3άρι το παρακάτω. Ας πούμε πως ένα νέο Game είναι σαν μια γυναίκα που γνωρίζεται.. Το σωστό, ΚΑΙ στη γυναίκα ΚΑΙ στο Game, είναι να τα δεις εις βάθος και να πάρεις το wise part. Γιατί εγώ πιστεύω ότι θα κοιτάξεις τα μαλλιά, τα μάτια, τα βυζιά, τα πόδια και τον κώλο όμως? Και εσύ και ΟΛΟΙ. Διότι, LOOKS = MATTER. Και παρ' τε το χαμπάρι.. Λιώνω ένα Game με τη παρέα μου τις τελευταίες μέρες εν ονόματι Trine, και γνωρίζεται γιατί? Γιατί έχει ΚΑΙ βάθος αλλά ΚΑΙ πανέμορφα γραφικά! Δυστυχώς όμως τέτοια παιχνίδια είναι λίγα, και κάποια ή δίνουν περισσότερο βάρος στα Graphics ή στο Gameplay. Βλ. wow που έχει πελάτες και δείχνει σαν σκουπίδι στον αιώνα μας.. βλ. Crysis που όντως έχει πιο ανάλαφρο Gameplay και στηρίζεται στο Suit και στο Open world του (και σε άλλα, αλλά w/e). Και τα 2 θα πάρουν τον ίδιο βαθμό (στο Genre τους), διότι και τα 2 μετράνε.. είτε το θέλετε είτε όχι. Φτιάξτε ένα Topic τώρα με το όνομα Gameplay vs Graphics και πάρτε θέσεις, λέγοντας τα ίδια και τα ίδια για 10 χρόνια. Η αλήθεια η δική μου πάντως είναι πως και τα 2 μετράνε εξίσου πολύ. Θα παίξω και το Game με καλά γραφικά και πιο ελαφρύ Gameplay για να θαυμάσω το που έχει φτάσει πια το Gaming και να με ταξιδέψουν τα τοπία του στην 32", αλλά και ένα Game σαν την DotA (Game του 2002) για να νιώσω το επίπεδο IQ και ευστροφίας μου. Υ.Γ: Να ξέρετε πως εμένα ποσώς με ενδιαφέρει τι αρέσει και τι "λέει" πως δεν αρέσει στο καθένα. Ας μείνει ο κόσμος μια ζωή στο Double Dragons και στο Wonder boy νιώθοντας ανώτερος και α-προβατοποιημένος (sic).. cheaper GPUs for me. Koritsi_Gia_PC
DrFreeman Δημοσ. 4 Σεπτεμβρίου 2009 Δημοσ. 4 Σεπτεμβρίου 2009 Δεν μπορεσα να το παιξω πανω απο μια φορα. Το επαιξα, το εβγαλα και το αφησα στην ακρη. Το ιδιο και για το Warhead, μια απο τα ιδια και μαλιστα θα πω οτι το warhead ηταν ποιο καλο (επαξια παιρνει το 3, ενω το πρωτο με το ζορι του το εδινα). Βαρεμαρα και ανοια σε ολο της το μεγαλειο. Εγώ αντιθέτως θα βαθμολογούσα και τα δύο με 9/10 - με μια μικρή διαφορά υπέρ του αρχικού τίτλου. Εξαιρετικό gameplay, πολλαπλές στρατηγικές προσέγγισης προβλημάτων και συνεχής δράση. Συμφωνω οτι δεν εχει το αλαθητο του παπα αλλα ειναι το ποιο αντικειμενικο περιοδικο του χωρου. Αν διαβαζεις απο την αρχη μεχρι το τελος τα review του μπορεις ευκολα να συμπερανεις οτι πραγματικα παιζουν τα παιχνιδια πριν τα βαθμολογησουν αλλα ορισμενες φορες καποια παιχνιδια αποσπουν διαφορετικες βαθμολογιες (χαμηλοτερες η ψηλοτερες) γιατι δεν "φενεται" αμεσως αυτο που εχουν να προσφερουν. Αυτή είναι η προσέγγιση του EDGE. Εγώ δεν το θεωρώ το πιο αντικειμενικό του χώρου, απλώς μου αρέσουν πολύ τα άρθρα με τις αναλύσεις που κάνει - και κυρίως γι'αυτό το διάβαζα και το διαβάζω. Θεωρώ τα reviews του πολύ σύντομα κι όχι όσο αναλυτικά θα έπρεπε, ενώ είναι αρκετά σαφές πως πρόκειται για ελαφρώς console biased περιοδικό. Το PC gaming είναι σε 2η μοίρα και δεν αναγνωρίζονται πάντα τα πλεονεκτήματα αυτού (π.χ. στο θέμα του χειρισμού των FPS το περιοδικό είχε πάρει θέση υπέρ του gamepad) Δεν ειναι μονο αυτο που παρεθεσες, υπαρχουν παρα πολλα. Θα μπορουσε να χαρακτηρισει και εσενα καποιος fanboy και εμενα hater ακριβως με την ιδια λογικη. Το ζητημα ειναι να κατσεις να διαβασεις και δεις μονος σου τι λεει ο καθε ενας. Γενικα οι users (ανεκαθεν) ηταν ποιο τιμια και ποιο λογικη πηγη για να δεις για ενα παιχνιδι (τουλαχιστον αν αυτος ο user εχει και μια Α εμπειρια για να μπορει να κρινει). Αν θέλω απόψεις χρηστών ξέρω που θα τις βρώ - σε δημοφιλή forums (ελληνικά και αγγλικά) στα οποία είμαι θαμώνας - κι από χρήστες που γνωρίζω κι εμπιστεύομαι.Οχι φυσικά από τα fanboys που πάνε να κάνουν το κέφι τους στο metacritic. Κι από αυτούς τους χρήστες οι γνώμες για το Crysis είναι ως επί το πλείστον θετικές - συμπληρώνοντας την πολύ καλή εικόνα του game στον ειδικό τύπο. Ουσιαστικά είδα μια επιβεβαίωση πως η άποψη που σχημάτισα είναι αυτή που επικράτησε σαν γενική εικόνα. Στο metacritic πάω για να δω συγκεντρωτικά τι λέει ο ειδικός τύπος και μόνο. Το ειπαμε αυτο, αν ενα παιχνιδι αποτυγχανει να "δεσει" (αμαξι που δεν παει μια σε στροφες, κακο σασμαν, αθλια λαστιχα) τα επιμερους στοιχεια του τοτε δεν ειναι καλο. Αυτην την εντυπωση πηρα απο το Crysis. Προσπαθει να κανει πολλα αλλα αποτυγχανει σχεδον σε ολα και ειδικα στο gameplay του. Τα γραφικα το ειπαμε, καλα σε εικονες αλλα σε οτι αφορα την αλληλεπιδραση, το "δεσιμο" και την υποσταση ειναι απλα κατω του μετριου. Εχω δει καλυτερα σε παλιοτερα παιχνιδια με "χαμηλοτερη" τεχνολογια. Kι όπως σου απάντησα και πριν, κατά τη γνώμη μου δένει πάρα πολύ καλά σε όλους τους τομείς, είναι ισορροπημένο, έχει replayability και αξίζει κάθε στιγμή που του αφιερώνεις. Ας μην επαναλάμβανόμαστε - πρέπει να έχουμε γίενι απόλυτα κατανοητοί. Δεν ειναι ποιο στασιμα, ισα ισα, παγιδες, wildlife και ανθρωπους που ειναι ανεξαρτητη με δικο τους AI ο καθενας, υφες στα textures αρκετα ανωτερες του Crysis, φωτισμος απο βροντες, αστραπες, επιδραση του αερα στο περιβαλλον, φωτισμος σε εσωτερικα περιβαλλοντα απο φωτιες, φακους επισης ανωτερες, πολυ καλυτερο περιβαλλον (σχεδιαστικα). Γενικα ανωτερο οπτικα. Μονο τα μοντελα των χαρακτηρων ειναι χειροτερα. Φυσικα και αυτο το παιχνιδι ομως για τα δικα μου γουστα πιανει το 3 του καθως ολα ωραια και ολα καλα αλλα βαρετο για τα γουστα μου. Ωραίο το Stalker, ως φίλος των FPS το γουστάρω και είναι από τα δυνατά games της εποχής. Crysis δεν είναι όμως. Δεν ειναι καλο γιατι η μηχανη δεν εχει καθολου καλο scaling. Δεν ειναι σαν την Source ουτε σαν την Unreal 3. Δεν ειναι τυχαιο που πλεον το παιχνιδι δεν το βαζουν στην λιστα με τα παιχνιδια για benchmark μιας και το παιχνιδι διχνει να εχει "cap" ως του τι μπορει να δωσει. Μια χαρά είναι το scaling του. Σε low επαιζε καλά σε μικρό διπύρηνο mobile AMD με μια ΗD2600 mobility - low end σύστημα δηλαδή. Η διαφορά από τη source είναι πως η source είναι πολύ ελαφρύτερη και πολύ λιγότερο απαιτητική. Λογικό. Καμια σχέση η λεπτομέρεια των αστικών/ημιαστικών περιβαλλόντων της σειρας HL2 + episodes, με τις ζούγκλες και τα τροπικά νησιά του Crysis. Και για την UE 3.0 το ίδιο ισχύει - απλώς εκείνη είναι πιο απαιτητική από τη source. Η CE 2.0 είναι όπως και να το κάνουμε η τεχνολογική αιχμή στις μηχανές γραφικών σήμερα και είναι λογικό πως θα είναι η πλέον απαιτητική- με μόνο την id Tech 5 να φαίνεται ως ανταγωνιστής στον ορίζοντα. Δεν εγινε ολοκληρωμενη δουλεια. Μιση δουλεια εγινε, βασιστηκαν πολυ στα γραφικα και εκει εμειναν. Η δική μου εικόνα είναι πως έκαναν εξαιρετική δουλειά συνολικά - απλώς αντίθετα με άλλες ομάδες, δεν αμέλησαν τον οπτικό τομέα. Σιγουρα αλλα εδω παρεκλινεις απο τον hardcore. Ο hardcore δεν είναι με ακρίβεια ορισμένος από κάποια ανεξάρτητη αρχή για να υπάρχει παρέκλιση κάποιου από αυτόν ή μη. Aρα δεν μιλαμε για hardcore gamer. Δινεις υπερβολικα μεγαλη βαση στα οπτικα για να μπορεσεις να διαπερασεις αυτο το "εμποδιο" και να μπεις στο ζουμι. Λάθος. Δίνω βάση σε όλα κι απλώς δεν αγνοώ τον οπτικό τομέα όπως επιλέγουν να κάνουν μερικοί. Κι αυτό διότι τον θεωρώ αναπόσπαστο και σημαίνουσας βαρύτητας κομμάτι στην όλη εμπειρία. Οχι και ατυχες. Ιδια φαση ειναι. Ηταν ατυχές...άστο... Διασκεδαστικο? Μαλλον αλλο παιχνιδι παιξαμε. Διασκεδαστικότατο κατ' εμέ... Και εγω το βαζω απο τα χειροτερα και οπως ειπα εχουμε και οι 2 δικιο. Οπότε γιατί να επαναλαμβάνουμε συνεχώς τις αντιδιαμετρικές απόψεις μας; Δεν εχω αντιληφθει διαφορετικα τιποτα. Απλα το πηρα, το εβαλα, το επαιξα και μετα θελωντας και μη συγκρινα με τα αλλα παραδειγματα της κατηγοριας και το αποτελεσμα μετα απο αυτην την συγκριση ηταν ενα ωραιοτατο 3. Ετσι ακριβώς βγήκε για μένα το 9. Αξιολόγηση και σύγκριση. Οτι κάνω για όποιο game παίζω. Μην μπερδευουμε τα ειδη με την χωρας προελευσης. Και το Okami ανοικει στην κατηγορια Action-Adventure που παιζεις αλλα το "κοβεις" αμεσως απο τo theme του και και τεχνοτροπια του και μονο. Είπα πως δεν παίζω τα πάντα αλλά είμαι επιλεκτικός. Πρέπει να δεχτείς ότι υπάρχουν πράγματα που σε ξενερώνουν. Εμένα είναι η ιαπωνική τεχνοτροπία και η γενική εικόνα που δίνουν στα games τους (είτε στο gameplay, είτε στο οπτικό, είτε στην ιστορία). Δεν με τραβάει. Δεν θα καταβάλω υπεράνθρωπες προσπάθειες για να μου αρέσει. Εχω καλύτερες επιλογές. Συνεχίζω να είμαι απόλυτα hardcore και μετά την απορριψη του. Και ομως δεν ειναι πλεον. Ενα πρόχειρο googling για benchmarks θα σε πείσει. Είναι μέσα στα περισσότερα. Κατ εξαίρεσιν θα λείπει από κάποιο. Το Crysis δεν θα αντεξει το περασμα του χρονου. Εδω θα εισαι και θα το δεις. Ειναι η φυση του τετοια και ο σχεδιασμος του τετοιος που δεν εχει να διξει τιποτα. Αυτό θα το δούμε. Προφήτης δεν υπήρξα κι ούτε θα γίνω. Μου αρκεί πως είναι ένα εξαιρετικό game σήμερα και νομίζω ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ πως θα μείνει στην ιστορία του gaming. Μπορεί να κάνω και λάθος. Και κατα ειρωνικο τροπο το Crysis ειναι ενα αμαξι με πολλα αλογα που δεν ξερει τι να τα κανει. Ομορφο αμαξωμα, πολυ δυναμη αλλα φτωχο κατα τα αλλα και αυτο φενεται στο "test drive". Κατι σαν την Alfa Romeo 8C ενα πραγμα. Εγώ θα έλεγα πως είναι Νissan GTR. Πολύ όμορφο, γεμάτο τεχνολογία, γρήγορο και εξαιρετικό στην οδήγηση. Οχι οταν στο μονο πραγμα που κολλαει ειναι σε τεχνοτροπια του η το look του. Εινα σαν να μου λες οτι βαζω ενα μεγαλο Χ στο Company of Heroes μονο και μονο επειδη διαδραματιζεται στον B' παγκοσμοιο πολεμο. ΜΕΓΑ λαθος και σιγουρα χαρακτηριστικο που δεν υπαρχει σε hardcore gamer. Ο hardcore gamer εχει μαθει να τα προσπερναει αυτα. Ο hardcore gamer είναι πάνω απ' όλα gamer. Παίζει γιατί τον ψυχαγωγεί κάτι. Δεν παίζει ότι του πασάρουν απλά για να λέει "παίζω τα πάντα - δεν κάνω διακρίσεις". Αν κάτι σου κάνει το παίζεις. Αν όχι το προσπερνας. Τόσο απλά. Ελπίζω να μην μου δώσεις πάσα για άλλη μια γύρα επανάληψης των απόψεων μας. Νομίζω και κατανοητοί γίναμε και το εξαντλήσαμε ---------- Το μήνυμα προστέθηκε στις 19:53 ---------- Υ.Γ: Να ξέρετε πως εμένα ποσώς με ενδιαφέρει τι αρέσει και τι "λέει" πως δεν αρέσει στο καθένα. Ας μείνει ο κόσμος μια ζωή στο Double Dragons και στο Wonder boy νιώθοντας ανώτερος και α-προβατοποιημένος (sic).. cheaper GPUs for me. Koritsi_Gia_PC Ι like you
ikaruga24 Δημοσ. 4 Σεπτεμβρίου 2009 Δημοσ. 4 Σεπτεμβρίου 2009 Koritsi gia PC, LOOKS = MATTER. Συγνωμη, LOOKS = DON'T MATTER. Μιλαμε για παιχνιδια και οχι για ταινιες της Pixar. Μετρανε με εντελος διαφορετικο τροπο απο αυτον που νομιζουν μερικοι. To Trine που λες παραδειγμα ειναι εξοχο παιχνιδι με επισης απο τα καλυτερα γραφικα που εχω δει ποτε γιατι υποστηριζουν το παιχνιδι ολοκληρο και ειναι γεματα με λεπτομεριες που μπορεις να ασχοληθεις. Μου θυμιζουν παρα πολυ Ghosts and Goblins PSP version που ειναι παλι απο τα καλυτερα που εχω δει ever οπως και του Baldurs Gate 2. Freeman νομιζω οτι οντως το εξαντλησαμε το θεμα και νομιζω οτι θα πρεπει να ανοιξουμε ενα καινουργιο thread για τετιου ειδους "διαμαχες".
klainmaingr Δημοσ. 5 Σεπτεμβρίου 2009 Δημοσ. 5 Σεπτεμβρίου 2009 Μην ακουσω κανεναν sonakia να μου πει για το γραμμικο και ανευ τελικα ουσιας KILLZONE γιατι θα αρχισω να ξερναω... Εσύ πάλι πως στον ΠΟ$#%#@$%Ο κατάφερες να βρείς σονάκια και killzone εδώ ffs!@
pscrazy Δημοσ. 5 Σεπτεμβρίου 2009 Δημοσ. 5 Σεπτεμβρίου 2009 Εσύ πάλι πως στον ΠΟ$#%#@$%Ο κατάφερες να βρείς σονάκια και killzone εδώ ffs!@ Το λεω για να προλαβω αυτο που θα δω...Μολις μιλαμε οι pcakides για crysis , πεταγεται και ο sonakias και μας λεει για τα super duper γραφικα killzone και για το αλλο CRYSIS KILLER το HAZE -> τον πονο του για τα pixel δηλαδη!!!!! Το CRYSIS ειναι παιχνιδαρα για πολυ λιωσιμο. Οσο που ειναι βαρυ , δες τι σου δειχνει το crysis (που ειναι dynamic engine με τα ολα της που λεμε) στην εικονα και τι σου δειχνει το unreal engine 3 με τα ψευτολογιστικα post processing graphics.... Καλη η unreal αλλα μπροστα στην cry engine 2 δεν την ακουμπαει με τιποτα!!!
sugata Δημοσ. 5 Σεπτεμβρίου 2009 Δημοσ. 5 Σεπτεμβρίου 2009 Μιας και το Topic το βιάσατε, κυρίως εσείς οι 2, έχω να πω στον ikaruga και σε όλους όσους πιστεύουν πως το Crysis αξίζει ένα 3άρι το παρακάτω. Ας πούμε πως ένα νέο Game είναι σαν μια γυναίκα που γνωρίζεται.. Το σωστό, ΚΑΙ στη γυναίκα ΚΑΙ στο Game, είναι να τα δεις εις βάθος και να πάρεις το wise part. Γιατί εγώ πιστεύω ότι θα κοιτάξεις τα μαλλιά, τα μάτια, τα βυζιά, τα πόδια και τον κώλο όμως? Και εσύ και ΟΛΟΙ. Διότι, LOOKS = MATTER. Και παρ' τε το χαμπάρι.. First mistake => το φαίνεσθαι δεν είναι και βάθος. Second and correct => όλοι θα κοιτάξουμε όσα είπες Third and correct => το φαίνεσθαι παίζει ρόλο Τι να το κάμνω το φαίνεσθαι, αν δεν έχω και τις προϋποθέσεις για να το απολαύσω; Θα κάτσω να το θαυμάζω εκ του μακρόθεν, ή θα πάω αλλού; Με πιανς ή δε με πιανς; Και για να γίνω πιο ακριβής, το Crysis και το κάθε Crysis, που έχει τις τόσες απαιτήσεις, έπρεπε για να το δω να κάνω συμβιβασμούς στον οπτικό τομέα. Μα αν βγάλω τον οπτικό τομέα, μου μένει η suit (max, max, max) => γιούργια και δε σε σταματάει άνθρωπος (με ψήγματα στρατηγικής και κλεφτοπολέμου...). Και μετά από δυο μέρες, σε ένα σύνολο 8-10 ωρών, φτάνω στο τέλος, και λέω "ε; αυτό ήταν;". Και συνεχίζω: έρχεται ο hardcore (κάπου πρέπει να κολήσει και ο κύριος), τελειώνει το crysis, αλλά δεν το αφήνει. Λέει "χμ...για να δούμε αν θα φτάσω στο χ σημείο χωρίς α) να με παρει χαμπάρι κανείς ή β) για να δούμε αν γίνεται να φτάσω στο ψ σημείο χωρίς να φάω κανέναν, και άλλα τέτοια όμορφα." => παράγοντας "θα βγάλω το λάδι στο game, με ό,τι αυτό έχει να προσφέρει", κάτι που κάποιος πιο casual και πρόσκαιρος gamer δε θα κάτσει να το κάνει. Θα προχωρήσει στο επόμενο. Υ.Γ.: δίνω το παράδειγμα για το crysis και για κάθε game του είδους του. Το αυτό ισχύει σαφέστατα και σε ένα strategy, σε ένα simulator, σε οτιδήποτε. Πάντως ένα είδος game που κατά την άποψη μου δεν αγγίζει κάποιος που δεν είναι hardcore, είναι τα rpgs. Θέλετε εξαιτίας του βάθους που έχουν, θέλετε λόγω της δυσκολίας που βρίσκει κάποιος να εξοικειωθεί με το στυλ... πολλοί λόγοι... Προσωπική γνώμη πάντα.
Koritsi_Gia_PC Δημοσ. 5 Σεπτεμβρίου 2009 Μέλος Δημοσ. 5 Σεπτεμβρίου 2009 Ξέρεις είναι απλό, δεν τσιμπάω στο να υποστηρίξω το Crysis. Είναι γελοίο, δεν το έφτιαξα εγώ για να σκάσω να σε πίσω ότι έχει "πλάκα". Άρα πάει αυτό.. Πάντως ένα είδος game που κατά την άποψη μου δεν αγγίζει κάποιος που δεν είναι hardcore, είναι τα rpgs. Θέλετε εξαιτίας του βάθους που έχουν, θέλετε λόγω της δυσκολίας που βρίσκει κάποιος να εξοικειωθεί με το στυλ... πολλοί λόγοι... Προσωπική γνώμη πάντα. Ποιος δεν θα συμφωνήσει για τη πολυπλοκότητα των καλών RPG? Σίγουρα δεν έχει σχέση το Hardcore (δεν έχεις διαβάσει από την αρχή του Topic) αλλά σίγουρα κάποιος για να τερματίσει ένα Icewind Dale αξιοπρεπώς, πρέπει να είναι Gamer.. Και επιπλέον, imho το δυσκολότερο των RPG και πιο Hardcore είναι το MMORPG για πολλούς λόγους.. Πολλά GAMESTYLES.. PvE PvP Solo Play Partying Crafting Quests Raiding Και άλλα πολλά βασικά, τα οποία χορεύουν μόνο στο MMO και κάνουν το Gameplay απαιτητικότερο (όπως κοινωνικές σχέσεις, skills για Leadership (αν πας για leader), πονηριά σε θέμα επιλογών, διπλωματία, και άλλα). Όλα αυτά δεν τα βλέπει όμως ο κάθε πιτσιρίκος που λιώνει στα Net χωρίς Vent/ts, τετράδια με σημειώσεις, και focus. Αυτός μπήκε να "παίξει".. ο δικός μου στόχος πάντα ήταν να φανώ. Για να φανείς πρέπει να ασχοληθείς με ΟΛΑ τα παραπάνω, μια τρέλα δηλαδή. Έτσι το MMORP είναι το πιο hardcore είδος που υπάρχει for me. Και μόλις φτάνεις στην παγωμένη κορυφή και μετά σε αναγνωρίζουν ακόμη και στα Net που πας, είναι f_cking fun. Koritsi_Gia_PC
ikaruga24 Δημοσ. 5 Σεπτεμβρίου 2009 Δημοσ. 5 Σεπτεμβρίου 2009 Εχεις συνδεσει οτι hardcore = time spent η μου φενεται?
Koritsi_Gia_PC Δημοσ. 5 Σεπτεμβρίου 2009 Μέλος Δημοσ. 5 Σεπτεμβρίου 2009 Στο παραπάνω Post μου αναφέρω τη λέξη "χρόνο"? Άλλωστε η ΥΠΕΡΟΧΗ του RP η οποία απαιτεί χρόνο είναι το DnD.. το οποίο δυστυχώς για να πω ότι είμαι καλή σε αυτό θέλω τουλάχιστον 8 χρόνια παιχνιδιού.. και 12ωρο παιχνίδι με διαλειμματάκια. Αυτό είναι χρόνος.. και το αξίζει, φυσικά. Δεν ανέφερα χρόνο στο MMORPG πάντως. Για να πετύχεις σε ένα MMORPG, εκτός του να γνωρίζεις και να ασχολείσαι με τις τελίτσες που ανέφερα πιο πάνω, θέλεις ευστροφία, πονηριά και μίσος. (Το τελευταίο είναι η μεγαλύτερη κινητήρια δύναμη που βρήκα εγώ για τη πάρτη μου, διαφορετικά είναι Player's choice) ΠΟΤΕ χρόνο. Τρόπο.. όχι κόπο. Και στην τελική αν τα συνδυάσεις όλα αυτά, αν υπάρχει όντως Hardcore Genre, τότε αφού συνδύασες ΤΟΣΑ Gamestyles τα οποία απαιτεί το MMORP, ναι.. έκανες Hardcore Gaming. Υ.Γ: Άλλοι βλέπω ότι συνδέουν το Hardcore με ότι άσχετο τους κατέβει, εγώ δεν θέλω δασκάλεμα. Koritsi_Gia_PC
Toufas Δημοσ. 5 Σεπτεμβρίου 2009 Δημοσ. 5 Σεπτεμβρίου 2009 οταν υπαρχει site που σου λεει ποτε να κλασεις στα mmo, δεν υπαρχει κορυφη και βλακειες. τωρα να μου πεις για κανα παιχνιδι που θελει προπονηση και να λιωσεις να πω ok...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.