ikaruga24 Δημοσ. 2 Σεπτεμβρίου 2009 Δημοσ. 2 Σεπτεμβρίου 2009 Το Okami είναι cel shaded... [ame] [/ame] [ame] [/ame] Αν αυτα τα 2 παιχνιδια δειχνουν ομοια τοτε εγω θα γινω σουπερμαν.
Super Moderators Thresh Δημοσ. 2 Σεπτεμβρίου 2009 Super Moderators Δημοσ. 2 Σεπτεμβρίου 2009 στη wikipedia πάντως γράφει για cel-shaded enviroments, όπως επίσης και τα reviews
slipknot Δημοσ. 2 Σεπτεμβρίου 2009 Δημοσ. 2 Σεπτεμβρίου 2009 Gamer->αυτος που παιζει παιχνιδια hardcore->ο πορομενοςη περαιτερω αναλυση σε τι αποσκοπη, τσαμπα κουραζουμε τα δαχτυλα μας.. Εσύ απλά χρησιμοποίησες τη λέξη hardcore με την αρνητική σημασία της.
PCM Δημοσ. 2 Σεπτεμβρίου 2009 Δημοσ. 2 Σεπτεμβρίου 2009 Εγώ πάλι νομίζω ότι ο όρος hardcore είναι ο αντίθετος του casual gamer που δεν έχει απαραίτητα να κάνει με τις ώρες gaming ανα βδομάδα αλλά ποιο πολύ με την φιλοσοφία που παίζουμε ENA (συνηθως) game. Δηλαδή, πόσο σε βάθος παίζουμε ένα παιχνίδι? Κοιτάμε τις λεπτομέρεις- ασχολούμαστε με όλη την φύση του παιχνιδιού? Ασχολούμαστε με το multiplayer aspect του game? Περιεργαζόμαστε τον κώδικα? Κατεβάζουμε Mods και DLC? Δηλαδή πες ότι παίζεις 50 games την βδομάδα απο 10 λεπτά το καθένα(με το ζόρι το tutorial) και λέγεσαι hardcore gamer?
DrFreeman Δημοσ. 2 Σεπτεμβρίου 2009 Δημοσ. 2 Σεπτεμβρίου 2009 Εσύ απλά χρησιμοποίησες τη λέξη hardcore με την αρνητική σημασία της. Aκριβώς. Ούτως ή άλλως ο συλλογισμός αυτός ήταν ΠΑΝΤΕΛΩΣ λανθασμένος.
ikaruga24 Δημοσ. 2 Σεπτεμβρίου 2009 Δημοσ. 2 Σεπτεμβρίου 2009 στη wikipedia πάντως γράφει για cel-shaded enviroments, όπως επίσης και τα reviews Επειδη δεν υπαρχει αλλος ορος για καλυτερη εξηγηση. Το crackdown στο 360 ας πουμε το χαρακτηριζουμε επισης "cell shaded" στα review αλλα ελεος, πρεπει καποιος να ειναι πολυ γκαβος και με παντελης ελλειψη ικανοτητας διαχωρισμου για να το χαρακτηρισει ετσι ξερα "cell shaded". Σε αρκετα review βεβαια (ειδικα απο τα σοβαροτερα περιοδικα του χωρου οπως το Edge) το καθε παιχνιδι απο αυτα εβρισκαν διαφορους δικους τους ορους για να τα χαρακτηρισουν. Okami = painting shaded, Zelda wind waker = pastel shaded, Crackdown = comic book shaded, Killer 7 = novel shaded kαι παει λεγοντας. Κανενα απο αυτα ομως δεν υπαρχει σαν "ορος" γι αυτο και τα βαζουν ολα σε ενα τσουβαλι "cell shaded" ασχετα αν ολα αυτα διαφερουν σε οπτικα μεταξυ τους οσο το Doom 3 απο το Call of duty 4.
klainmaingr Δημοσ. 2 Σεπτεμβρίου 2009 Δημοσ. 2 Σεπτεμβρίου 2009 Ο ορισμός του cel shading (god bless google) είναι σαφής.. Δεν χρειάζεται να δημιουργούμε θέματα απο το πουθενά.. Τα παραδείγματα που έφερες ήταν ατυχή.. Βάλε απο κάτω και το χαρακτηριστικότατο pop prodigy και σύγκρινε το.. Η wikipedia πάντως βοηθάει στο να τελειώνουμε με αυτό και να προσωρήσουμε οντόπικ. Cel-shaded animation (also called cel-shading or toon shading) is a type of non-photorealistic rendering designed to make computer graphics appear to be hand-drawn. Cel-shading is often used to mimic the style of a comic book or cartoon. It is a somewhat recent addition to computer graphics, most commonly turning up in console video games. Though the end result of cel-shading has a very simplistic feel like that of hand-drawn animation, the process is complex. The use of cel-shading in video games has somewhat slowed since its inception, even though the technique has been used in recent acclaimed titles. Examples include Dragon Quest VIII, Rogue Galaxy, Killer 7, No More Heroes, Afro Samurai, Metal Gear Acid 2, Ōkami, Street Fighter IV, "Zack and Wiki", and Prince of Persia (2008); although, should be noticed, that some of these titles only use the outline effect and do not apply the shading technique that creates the flat look, which some people consider to not be cel-shading.
ikaruga24 Δημοσ. 2 Σεπτεμβρίου 2009 Δημοσ. 2 Σεπτεμβρίου 2009 Αρα ειναι ακριβως οπως ειπα. Ειναι ο "ορος" τετοιος. Δεν σημαινει οτι το αποτελεσμα ειναι το ιδιο αλλα για χαρη του να μην μπερδευομαστε με τοσες πολλες κατηγοριες τα βαζουμε ολα μεσα στο "cell shaded". Υπηρχε ενα σχετικο topic στο Edge ακριβως γι αυτο το πραγμα οπου και τελικα αποφασισαν οτι ολα αυτα του "ειδους" το look θα τα χαρακτηριζουν "cell shaded" χωρις αυτο ομως να σημαινει οτι ειναι και η απολυτη πραγματικοτητα μιας και ειναι πολυ δυσκολη κατηγορια για να ψαχνουν νεους ορους καθε φορα που ενα παιχνιδι αποφασιζει να κανει κατι "καινουργιο" οπτικα. Για χαρη της συζητησης ομως ναι σαν ορος ολα αυτα ειναι "cell shaded" και δεν ειναι λαθος να τα χαρακτηριζεις ετσι σαν θεωρια. Αλλα μιας και ειμαστε gamer ειναι καλυτερα να μην κολλαμε στη θεωρια γιατι οπως ξερετε αλλο πραγμα το Crackdown και αλλο πραγμα το Prince of Persia (το τελευταιο) ασχετα αν και τα 2 ειναι "cell shaded".
sugata Δημοσ. 2 Σεπτεμβρίου 2009 Δημοσ. 2 Σεπτεμβρίου 2009 Δηλαδή πες ότι παίζεις 50 games την βδομάδα απο 10 λεπτά το καθένα(με το ζόρι το tutorial) και λέγεσαι hardcore gamer? Δύο τινά: ή συχναλλάζεις γιατί δεν έχεις βρει ακόμη αυτό που θα σε τραβήξει να ασχοληθείς περισσότερο, άρα παίζει και να είσαι και hardcore, ή είσαι της φιλοσοφίας "ό,τι να 'ναι για να περνά η ώρα". Γιατί τα games, δεν είναι πετσετάκια...
john2gr Δημοσ. 2 Σεπτεμβρίου 2009 Δημοσ. 2 Σεπτεμβρίου 2009 Σορρυ φιλος αλλα το Okami ΔΕΝ ειναι cell shaded. Παιχνιδια cell shaded ειναι το Jet set/ grind radio, Sly raccoon 3, Zelda wind waker, Robotech και αλλα τετοια. Το Okami ΔΕΝ ειναι (για αλλη μια φορα) cell shaded και οσο θελεις χτυπα το κεφαλι σου στον τοιχο. Για το Splinter cell δεν εχω λογια, ενα παιχνιδι που απλα εκανε αυτο που εκανε με τον φωτισμο αλλα δεν ηταν και τιποτε απιστευτο σαν παιχνιδι. Το παιζεις μια φορα (με το ζορι) και δεν το ξαναπιανεις στα χερια σου, ουτε και θα μιλας χρονια μετα γι αυτο. Παιχνιδι της στιγμης ειναι. Η ημιμάθεια είναι χειρότερη από την αμάθεια. Το cel-shading είναι τεχνική σχεδιασμού και όλα τα παιχνίδια μπορούν να μετατραπούν σε cel-shaded (and vise versa, αν και η αντίθετη μέθοδος συνήθως είναι δυσκολότερη) με την τροποποίηση μερικών shaders. Δεν είναι τόσο δύσκολο στην κατανόηση του, δεν είναι όρος ή απλός προσδιορισμός γραφικών! Doom3 Cel-Shaded Mod =>http://doom3.filefront.com/file/Cel_Shader_Mod;29234 (And the list goes on) Τέλος για το Okami, θα ήξερες ότι το όραμα της Capcom δεν ήταν η cel-shading τεχνική που χρησιμοποίησε. Or not; Λαθος και στα 3. Αν σε καποιον δεν αρεσει το Crysis μπορω να το αποδωσω στην ελλειψη πραγματικου ρεαλισμου (το να βαραω 3 φορες στο κεφαλι του εχθρου δεν ειναι και οτι καλυτερο), αθλιου level design (αν και ομορφο), μη καλη αποδοση των οπλων και γενικη βαρεμαρα που σου προσδιδει το παιχνιδι (δεν ξερω γιατι, αλλα το βαριεμαι αφανταστα). Welcome to PC gaming. In this world, you can mod your game or support what we call, Moddinig Community. Υπάρχει ΜΙΑ, ΜΟΝΑΔΙΚΗ συνθήκη στην οποία πρέπει να βαράς ανελέητα τα κεφάλια των αντιπάλων για να πεθάνουν. Αν λοιπόν το έχεις παίξει και δεν έχεις μείνει στα σχόλια άλλων, πες ποια ήταν (και πριν βιαστείς, μην πεις ότι δεν θυμάσαι. Μοναδική περίπτωση ήταν και είτε την ξέρεις, είτε απλά δεν το έχεις παίξει ). Μιλάς για level design, πήγες καθόλου στο Core; Ή μήπως το γεγονός ότι σου επιτρέπει να πας οπουδήποτε το κρίνετε μερικοί αρνητικά; Το level design του Crysis είναι υποδειγματικό για open-world environments. Και μόνο ότι μπορείς να πας σε μέρη όπως τα παρακάτω χωρίς cheats και ιστορίες δείχνει τι δουλειά έπεσε (χώρια του τι μπορείς να κάνεις χάρις του συγκεκριμένου level design. Εγώ μπορεί να την έχω δει sniper-άς και να γουστάρω από εκεί να τους φάω λάχανο αντί να γίνω Ράμπο ) Ξαναλέω, άλλο να κρίνεις το level design (και τα όποια προβλήματα ίσως έχει) κι άλλο να πεις ότι αισθητικά εσένα δεν σου άρεσε (άρα μπαίνει μέσα υποκειμενικός παράγοντας), είναι δύο ξεχωριστά πράγματα. Σε αντιθεση με εσενα εγω ΜΠΟΡΩ να καταλαβω γιατι μπορει να αρεσει σε καποιον τοσο πολυ το Crysis οπως ταυτοχρονα να καταλαβω γιατι να μην του αρεσει και να βρισκεται στην αντιπερα οχθη. Δικαιολογιες (ορθες) υπαρχουν και για τους 2 παικτες. Το θέμα είναι ότι δεν δίνεις σωστές δικαιολογίες. Για τα περισσότερα που παραπονιέσαι, υπάρχουν Mods. Δεν σου φταίει κανένας αν δεν έψαξες (και ναι, μια μαγεία του PC gaming είναι το Mod Community του). Με το παρόν thread δεν θα ξανασχοληθώ, κάποια πράγματα ήθελα να τα γράψω ώστε να ξεκαθαριστούν μερικές ασάφειες. Φιλικά πάντα όλα, μην το βλέπετε εγωιστικά το θέμα και μου θυμίσετε τις εποχές που μερικοί ζητωκραύγαζαν ότι τα 24fps είναι αρκετά και super-smooth για το gaming από ανακρίβειες. PS: Η συνθήκη/bug των headshots θα μπει με edit... εκτός κι αν δοθεί η απάντηση από όσους έχουν ασχοληθεί όντως με το Crysis! PS2: Καλό θα είναι να παίζετε πρώτα τα παιχνίδια μερικοί προτού εκφέρετε απόψεις σχετικά με αυτά. Η μοναδική περίπτωση που έπρεπε να βαράς τα κεφάλια πολλές φορές ήταν όταν χρησιμοποιούσες silencer και ήσουν ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΜΑΚΡΙΑ. Και επειδή υπάρχει το ρητό που λένε <<Seeing is believing>>, ορίστε ένα video μου με "one-shot-kill" headshots από το Crysis (έχει και σιγαστήρα αφενός για να μην είναι τόσο "δυνατή" η βολή, αφετέρου για να μην ξέρουν που είμαι και να έχω λίγο παραπάνω χρόνο. Τα fps είναι εννοείται από το real-time capturing). Κρίμα πάντως για την εγωιστική (και συνάμα λανθασμένη) στάση μερικών... γι' αυτό αποφεύγω γενικώς να συμμετέχω στα Ελληνικά forums μιας και στα ξένα παραδέχονται ρε παιδί μου όταν έχουν λάθος. Δεν έχουν τόσο έντονο το μικρόβιο του Έλληνα που και τον ήλιο να του δείχνεις ή να τον πας δίπλα του ώστε να καίγεται το πρόσωπο του, αυτός θα πει ότι είναι το φεγγάρι! DOWNLOAD LINK => http://rapidshare.com/files/274715826/Crysis_headshots.avi
ikaruga24 Δημοσ. 2 Σεπτεμβρίου 2009 Δημοσ. 2 Σεπτεμβρίου 2009 Η ημιμάθεια είναι χειρότερη από την αμάθεια. Cel-shading είναι τεχνική σχεδιασμού και όλα τα παιχνίδια μπορούν να μετατραπούν σε cel-shaded με την τροποποίηση μερικών shaders. Δεν είναι τόσο δύσκολο στην κατανόηση του! Οπως τα λες ειναι, η ημιμαθεια ειναι χειροτερη απο την αμαθεια. Δες παραπανω και θα καταλαβεις γιατι. Επισης αν νομιζεις εσυ οτι το cell shading ειναι ιδιο σε ολα του τα επιπεδα τοτε πλανασαι πλανην οικτρα. Οπως εχουν καταληξει οι ιδιοι οι developers δεν ειναι δυνατον να βγαζουν και διαφορετικο ειδος shading καθε φορα γι αυτο και τα τσουβαλιασαν ολα σε εναν μοναδικο ορο που ειναι το cell shading. Τέλος για το Okami, θα ήξερες ότι το όραμα της Capcom δεν ήταν η cel-shading τεχνική που χρησιμοποίησε. Or not; Τα βιντεο που παρεθεσα τα ειδες? Welcome to PC gaming. In this world, you can mod your game or support what we call, Moddinig Community. Υπάρχει ΜΙΑ, ΜΟΝΑΔΙΚΗ συνθήκη στην οποία πρέπει να βαράς ανελέητα τα κεφάλια των αντιπάλων για να πεθάνουν. Αν λοιπόν το έχεις παίξει και δεν έχεις μείνει στα σχόλια άλλων, πες ποια ήταν (και πριν βιαστείς, μην πεις ότι δεν θυμάσαι. Μοναδική περίπτωση ήταν και είτε την ξέρεις, είτε απλά δεν το έχεις παίξει ). Μιλάς για level design, πήγες καθόλου στο Core; Ή μήπως το γεγονός ότι σου επιτρέπει να πας οπουδήποτε το κρίνετε μερικοί αρνητικά; Το level design του Crysis είναι υποδειγματικό για open-world environments. Και μόνο ότι μπορείς να πας σε μέρη όπως τα παρακάτω χωρίς cheats και ιστορίες δείχνει τι δουλειά έπεσε Δεν μας νοιαζει τι εχουν να προσφερουν οι modders, μας ενδιαφερει τι εχει να προσφερει το παιχνιδι out of the box. Με τους modders ειναι εντελως διαφερετικη ιστορια και απαιτει εντελος ξεχωριστο τοπικ απο μονο του και ανα παιχνιδι. Για τους πυροβολισμους στο κεφαλι στο Crysis, βαρας μια του φευγει το καπελο, βαρας δευτερη στο Δοξα πατρι και συμπεριφερεται σαν να τον πηρε ξυστα στο αυτι η σφαιρα (αυτο συμβαινει ουκ ολιγες φορες), ε με την τριτη ψωφαει επιτελους. Το level design ειναι απαραδεκτο και ειδικα στο Core ειναι αστα βραστα και αυτο που εσυ λες οpen world ειχε γινει στο παρελθον απο αλλα παιχνιδια (μεσα σε αυτα και το πρωτο Farcry) και το εκαναν πολυ καλυτερα απο το Crysis και αυτο δεν ειναι κατι υποκειμενικο. Τπο υποδειγματικο που το ειδες? Οταν το πιανω στα χερια μου για να το παιξω κυριολεκτικα με παιρνει ο υπνος, τοσο ανιαρο και βαρετο ειναι και συμβαλουν τα παντα σε αυτο για το τελικο αποτελεσμα. Απο τα αθλια (αισθητικα) γραφικα μεχρι και τα παραπανω που ανεφερα περι level design και βλακωδεις σχεδιασμο. Ξαναλέω, άλλο να κρίνεις το level design (και τα όποια προβλήματα ίσως έχει) κι άλλο να πεις ότι αισθητικά εσένα δεν σου άρεσε (άρα μπαίνει μέσα υποκειμενικός παράγοντας), είναι δύο ξεχωριστά πράγματα. Οπως ειπα το level design ειναι -αντικειμενικα-, και με βαση του τι εχουμε δει ως τωρα απο αλλα παιχνιδια του ειδους και μη, κατω του μετριου πραγμα απαραδεκτο για τετιου ειδους παιχνιδι. Το θέμα είναι ότι δεν δίνεις σωστές δικαιολογίες. Για τα περισσότερα που παραπονιέσαι, υπάρχουν Mods. Δεν σου φταίει κανένας αν δεν έψαξες (και ναι, μια μαγεία του PC gaming είναι το Mod Community του). Ναι αλλα δεν μας νοιαζει αυτο, μας νοιαζει το παιχνιδι ετσι οπως μας το δινουν οι developers, πως το σκεφτηκαν, γιατι το σκεφτηκαν και τελος παντων να δουμε καποια δημιουργια απο αλλα μυαλα αλλιως δεν θα βγαζαν παιχνιδια οι ιδιοι, μηχανες modding θα βγαζαν και θα μας πουλουσαν αν ηταν να σκεφτομαστε με αυτον τον τροπο. Ενα -κακο- παιχνιδι μπορει να καλυτερεψει με το modding σιγουρα αλλα δεν θα τα βαθμολογουσαν και με τον ιδιο τροπο τα review η θα υπηρχαν review 2 χρονια μετα για το ιδιο παιχνιδι +mods για να βγαλουν ενα νεο πορισμα. Οπως βλεπεις απλα δεν γινεται. Δεν μπορω να λαβω σοβαρα υποψη μου ενα παιχνιδι που θελει σοβαρο modding για να παιξει σωστα (υποκειμενικο και αυτο).
DrFreeman Δημοσ. 2 Σεπτεμβρίου 2009 Δημοσ. 2 Σεπτεμβρίου 2009 Απο τα αθλια (αισθητικα) γραφικα μεχρι και τα παραπανω που ανεφερα περι level design και βλακωδεις σχεδιασμο. Βασικά εγώ θεωρώ άθλια τα γραφικά του okami - ειδικά σε σχέση με αυτά του crysis. Προφανώς διότι δεν μου αρέσει καθόλου η καλλιτεχνική προσέγγιση - αλλά ούτε και η χρησιμοποιούμενη τεχνική. Πάντως το να κατηγορείται το crysis για τα γραφικά του είναι τουλάχιστον πρωτότυπο
klainmaingr Δημοσ. 3 Σεπτεμβρίου 2009 Δημοσ. 3 Σεπτεμβρίου 2009 Να πλύνεις το πόστ σου με νέφτι.. Άθεε Άκους εκεί άθλια τα γραφικά του οκάμι.. Το παιχνίδι είναι καλλιτέχνημα.. Δύσκολα θα βγεί ξανά παιχνίδι με τέτοιο art direction.
ikaruga24 Δημοσ. 3 Σεπτεμβρίου 2009 Δημοσ. 3 Σεπτεμβρίου 2009 Βασικά εγώ θεωρώ άθλια τα γραφικά του okami - ειδικά σε σχέση με αυτά του crysis. Προφανώς διότι δεν μου αρέσει καθόλου η καλλιτεχνική προσέγγιση - αλλά ούτε και η χρησιμοποιούμενη τεχνική. Πάντως το να κατηγορείται το crysis για τα γραφικά του είναι τουλάχιστον πρωτότυπο Αν δεν σου αρεσει ειναι δικο σου θεμα αλλα τα γραφικα του Οkami ειναι ζωγραφιστη ομορφια -αντικειμενικα- με απιστευτες λεπτομεριες που αλλα παιχνιδια ουτε καν εχουν σκεφτει ποτε και προσοχη στο animation που κανει ακομα και παιχνιδια της SquareEnix (Kingdom Hearts παραδειγμα) να κρυβονται απο ντροπη. Παντως το να κατηγορουμε ενα παιχνιδι σαν το Crysis για τα γραφικα του δεν ειναι σιγουρα πρωτοτυπο. Εχει γινει στο παρελθον και με αλλα παιχνιδια που -και καλα- πηγαιναν μπροστα την τεχνολογια σε τετοιο βαθμο. Λιγα παιχνιδια ηταν αυτα που πραγματικα πηραν την τεχνολογια και την κοψαν και τη ραψαν για να υποστηριξουν το ιδιο το παιχνιδι και οχι απλα να εχουν ενα "tech demo" για να πουλησουν την μηχανη γραφικων.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.