teo64x Δημοσ. 31 Αυγούστου 2009 Δημοσ. 31 Αυγούστου 2009 Αυτό που λες είναι άσχετο. Ο καημένος ο freedubus μίλησε υποθετικά. Ο ηλίθιος εγώ, που νόμιζα ότι το ποστ του freedubus χρειαζόταν εξηγήσεις, νόμιζα ότι όλοι εδώ μέσα ξέρουμε την σημασία της έννοιας "υποθετικά". Έτσι βγαίνει η βρώμα και με λένε υπομονετικό. Αλλά απόψε δε θα ασχοληθώ, όχι.
Krokodilos Δημοσ. 31 Αυγούστου 2009 Δημοσ. 31 Αυγούστου 2009 Αυτό που λες είναι άσχετο. Ο καημένος ο freedubus μίλησε υποθετικά. Ο ηλίθιος εγώ, που νόμιζα ότι το ποστ του freedubus χρειαζόταν εξηγήσεις, νόμιζα ότι όλοι εδώ μέσα ξέρουμε την σημασία αυτής της έννοιας "υποθετικά". Οι υποθετικες συζητησεις για καποιο πραγμα ειναι ηλιθιες εαν η υποθεση ειναι ηλιθια! Τι θα πει υποθετικα? Αν ξερω οτι ο ηλιος δυει απο την δυση ο,τι και να κανω, τοτε εχει κανενα νοημα να συζηταω για το τι θα γινοταν, ποιες θα ηταν οι επιπτωσεις δηλαδη αν ο ηλιος εδυε απο τον νοτο? Ετσι και εδω. Ξερουμε ιστορικα αλλα και λογικα σκεφτομενοι οτι η δικτατορια ειναι κατι τραγικο. Το να υποθεσουμε οτι δεν ειναι κατι τραγικο, δεν εχει κανενα νοημα.
freedubus Δημοσ. 31 Αυγούστου 2009 Δημοσ. 31 Αυγούστου 2009 Το σκεπτικό μου προφανώς δεν το πιάσατε. Ανέφερα ως παράδειγμα (επίτηδες, για να γίνει πιο σαφής ο προβληματισμός) 2 τελείως αντίθετα πολιτεύματα (δημοκρατία-δικτατορία) ως θεωρητικά δυνάμενα και τα 2 να λειτουργήσουν καλά. Αυτό που μπορεί να κάνει και τα 2 (καθώς και οποιοδήποτε άλλο πολίτευμα) να λειτουργήσουν στραβά (ή καλά) κατά την εφαρμογή τους, είναι πάντα ο ανθρώπινος παράγοντας. Καταλήγοντας στο οτι, κατά τη γνώμη μου, σε κάθε πολιτικό σύστημα δεν παίζει ρόλο ο τρόπος διακυβέρνησης, αλλά οι κυβερνώντες και γενικότερα ο ανθρώπινος παράγοντας. Εσείς κολλήσατε στο αν μπορεί να υπάρξει "καλή" δικτατορία. Ναι, δυνητικά μπορεί, αν ο δικτάτορας είναι "καλός", όπως μπορεί να υπάρξει και σκατά δημοκρατία, αν οι πολίτες και η κυβέρνηση δεν ακολουθούν τους κανόνες της σωστής δημοκρατίας (θέλετε παράδειγμα; Κοιτάξτε γύρω σας. Υπάρχει καλύτερο παράδειγμα demonocracy, αλλοιωμένης/διεφθαρμένης δημοκρατίας; ). Αλλά δεν είναι αυτό το θέμα μου. Και, κορκόδειλε, κούλαρε με τους χαρακτηρισμούς και το υφάκι ε.
Lucifer Δημοσ. 1 Σεπτεμβρίου 2009 Δημοσ. 1 Σεπτεμβρίου 2009 Κροκόδειλε όντως, επιδεικνύεις όλα τα μελανά σημεία της δημοκρατίας όταν την χρησιμοποιείς για να ασκείς δικτατορικά συμπεράσματα!
Krokodilos Δημοσ. 1 Σεπτεμβρίου 2009 Δημοσ. 1 Σεπτεμβρίου 2009 Το σκεπτικό μου προφανώς δεν το πιάσατε. Ανέφερα ως παράδειγμα (επίτηδες, για να γίνει πιο σαφής ο προβληματισμός) 2 τελείως αντίθετα πολιτεύματα (δημοκρατία-δικτατορία) ως θεωρητικά δυνάμενα και τα 2 να λειτουργήσουν καλά. Ποιος το λεει αυτο? Οπως ειπα η πιθανοτητα να λειτουργησει η δημοκρατια καλα ειναι πολυ πολυ μεγαλυτερη απο την πιθανοτητα να λειτουργησει η δικτατορια καλα και αυτο γιατι στην δημοκρατια ο λαος εστω και εμμεσα ψηφιζει για το καλο του λαου, ενω στην δικτατορια ενα ατομο οριζει τα παντα. Αυτό που μπορεί να κάνει και τα 2 (καθώς και οποιοδήποτε άλλο πολίτευμα) να λειτουργήσουν στραβά (ή καλά) κατά την εφαρμογή τους, είναι πάντα ο ανθρώπινος παράγοντας. Ε ο ανθρωπινος παραγοντας στο παρακατω παραδειγμα καθοριζει την λειτουργια του μηχανισμου αλλά υπαρχουν ουσιωδεις διαφορες στους 2 τροπους λειτουργιας του μηχανισμου. Παραδειγμα: Εχουμε 2 μεθοδους διαχειρισης της λειτουργιας ενος συστηματος, πχ φαρμακων που πρεπει να ελεγχθουν σχολαστικα ως προς την αποτελεσματικοτητα τους. Η 1η μεθοδος λεει οτι ενα ατομο θα τα ελεγχει και αυτο θα αποφασιζει για ολα. Η 2η μεθοδος οτι 100 ατομα θα ελεγχουν τον ολο μηχανισμο και θα ψηφιζουν περι της αποτελεσματικοτητας των φαρμακων. Προφανως η 1η μεθοδος ειναι πολυ πιο αδυναμη και κακη απο την 2η, παρολο που και οι 2 στηριζονται στον ανθρωπινο παραγοντα. Καταλήγοντας στο οτι, κατά τη γνώμη μου, σε κάθε πολιτικό σύστημα δεν παίζει ρόλο ο τρόπος διακυβέρνησης, αλλά οι κυβερνώντες και γενικότερα ο ανθρώπινος παράγοντας. Οποτε αυτο το καταληγοντας ειναι λαθος και η ολη σου σκεψη εχει ενα βασικοτατο λαθος. Στο οτι λες οτι ε αφου και εδω και εκει εχουμε τον ανθρωπινο παραγοντα στη μεση ολα ειναι ιδια. Ομως δεν ειναι προφανως, αφου πρεπει να δουμε πώς ο ανθρωπινος παραγοντας επηρεαζει το καθε πολιτευμα ως προς το πως βγαινουν οι νόμοι. Και οπως ανεφερα παραπανω στην δημοκρατια η πιθανοτητα οι νόμοι να ειναι πολυ πιο ευνοοικοι για τον λαο ειναι πολυ μεγαλυτερη. Και, κορκόδειλε, κούλαρε με τους χαρακτηρισμούς και το υφάκι ε. Τα εχουμε πει αυτα. Θα χρησιμοποιω ο,τι υφος θελω και οποιους χαρακτηρισμους θελω. Αν δεν σου αρεσει κανε report το μηνυμα που δεν σου αρεσει και ασε τους μοντερειτορς να κρινουν τα υπολοιπα. ---------- Το μήνυμα προστέθηκε στις 00:32 ---------- Κροκόδειλε όντως, επιδεικνύεις όλα τα μελανά σημεία της δημοκρατίας όταν την χρησιμοποιείς για να ασκείς δικτατορικά συμπεράσματα! Δεν καταλαβαινω τι εννοεις.
freedubus Δημοσ. 1 Σεπτεμβρίου 2009 Δημοσ. 1 Σεπτεμβρίου 2009 Στο οτι λες οτι ε αφου και εδω και εκει εχουμε τον ανθρωπινο παραγοντα στη μεση ολα ειναι ιδια. Δε λέω αυτό. ο ανθρωπινος παραγοντας επηρεαζει το καθε πολιτευμα Αυτό λέω. Επίσης δεν είμαι, ούτε ήμουν διατεθειμένος να κάνω σύγκριση πολιτευμάτων, το εξήγησα ήδη. Τώρα όποιος επιμένει να παρερμηνεύει όσα έγραψα, σόρι, αλλά θα πορευθεί χωρίς εμένα στη συνέχεια. Τα εχουμε πει αυτα. Δεν "έχουμε" πεί τίποτα.
million_voices Δημοσ. 1 Σεπτεμβρίου 2009 Δημοσ. 1 Σεπτεμβρίου 2009 εχω βαρεθει να διαβαζω κοντρες e-penis και κενες επιδειξεις γνωσεων
frenzy Δημοσ. 1 Σεπτεμβρίου 2009 Δημοσ. 1 Σεπτεμβρίου 2009 Μακάρι να ήταν κενές επιδείξεις γνώσεων, θα είχες κάτι να πεις ή να διορθώσεις. Αυτό το πράμα, να κάνει κάποιος πως δεν καταλαβαίνει επί σελίδες για να ηθικολογήσει στο τέλος με το στανιό, είναι πολύ αηδία ρε παιδί μου. Πολύ αηδία. Και δεν παίρνει και μοντερεησιον, είναι η πλάκα. Χμμ.
sugata Δημοσ. 1 Σεπτεμβρίου 2009 Δημοσ. 1 Σεπτεμβρίου 2009 Πάμε λοιπόν ξανά: κόλησες στο "μεγάλη πιθανότητα" και πιάστηκες; βγάλε το "μεγάλη" και μείνε με το "πιθανότητα". Νομίζω ότι έτσι είναι σωστό και είμαστε και οι δυο χάπι. Παρακάτω: 100 είναι καλύτεροι από έναν; σωστός. Δε διαφωνώ. Θεωρείς ότι ένας άνθρωπος που άρχει δε μπορεί να έχει κοινή λογική και να κοιτάξει ΚΑΙ το συμφέρον του, που συμφέρον του είναι να έχει ευχαριστημένο το λαό, έστω με "αρτόν και θεάματα"; (αρχαία ρώμη) Θεωρείς ότι ο ένας άρχων, είτε δικτάτορας είτε μονάρχης, είναι μόνος του; Πού και πότε το είδες αυτό; Άπαντες ιστορικά έχουν συμβούλους που προσέφεραν τις υπηρεσίες του στο φαίνεσθαι της εξουσίας, στον απόλυτο άρχοντα. Ας πάρουμε ένα παράδειγμα: Φρειδερίκος Β' (1198-1250) βασιλεύς της Σικελίας και αυτοκράτωρ της Αγιας Ρωμαϊκής Αυτοκρατορίας: το νομοθετικό του έργο κάλυπτε σχεδόν όλους τους τομείς της κοινωνικής ζωής και περιελάμβανε διατάξεις, που ίσχυαν για όλους τους πολίτες και απέβλεπαν να ανεβάσουν το κοινωνικό και πολιτιστικό τους επίπεδο. α) Ισονομία β) Απαγόρευση καταπίεσης των φτωχών από τους πλούσιους γ) απαγόρευση αυτοδικίας δ) κατάργηση θεοκρισίας και θεοδικίας ε) αμέριστη συμπαράσταση του κρατικού μηχανισμού στις γυναίκες λόγω ασθενείας του φύλου τους στ) εκπαίδευση γιατρών και άσκηση ιατρικού επαγγέλματος υπό την επίβλεψη του ίδιου του αυτοκράτορα και των υπαλλήλων του. (με εισαγωγή αυστηρού συστήματος ιατρικών σπουδών και αναμόρφωση της περίθαλψης των ασθενών) ζ) δωρεάν περίθαλψη των πτωχών η) μέτρα για την υγιεινή και την καθαριότητα του αέρα και του νερού θ) μέτρα για την προστασία του καταναλωτικού κοινού ι) επιλογή δημοσίων υπαλλήλων όχι με βάση την καταγωγή αλλά με την επιστημονική και νομική τους ικανότητα. Όλα αυτά και άλλα ακόμα, τα θέσπισε μόνος του ή μήπως είχε και ολόκληρο επιτελείο; Τι πιστεύεις; Έχουμε λοιπόν και τη μια πιθανότητα, που τελικά ήταν μεγάλη, γιατί ο άνθρωπος πέρα από επεκτατική πολιτική (σταυροφορία) έκανε και εργο τεράστιο για το λαό του. Άρα σωστά είπα ότι ένας άρχων μπορεί να έχει κοινή λογική, και να κάνει κινήσεις ωφέλιμες για το κοινωνικό σύνολο. Αν εσύ δεν κατάλαβες φίλε krokodile γιατί το είπα, συγνώμη αλλά δε μπορώ να κάνω κάτι γι' αυτό. Και επειδή ασχολούμαστε με κάτι το οποίο δεν έχουμε ζήσει οι περισσότεροι πιστεύω εδώ μέσα (δικτατορία-μοναρχία) γιατί δε μιλάμε και για τους λίγους και καλούς αιρετούς που έχουμε εντώ στο ελλάντα και τα 'χουν κάνει μπορντέλ; 300 είναι καλύτεροι από έναν, σωστά; Κι από 100 είναι καλύτεροι. Άρα τι πάει στραβά και αρμενίζουμε στραβά; Είδες μήπως πολλές ρυθμίσεις φέτος που ωφέλησαν το κοινωνικό σύνολο; Αφού έχουμε δημοκρατικό πολίτευμα και όλα πρέπει να πηγαίνουν ρολόι;
million_voices Δημοσ. 1 Σεπτεμβρίου 2009 Δημοσ. 1 Σεπτεμβρίου 2009 εγω λεω να το παμε διαφορετικα ποια ειναι τα ζητουμενα απο ενα ιδανικο πολιτικοοικονομικο συστημα τι θα μπορουσε να γινει στον πραγματικο κοσμο ps δεν μιλουσα μονο για αυτο το θρεντ φρενζ
frenzy Δημοσ. 1 Σεπτεμβρίου 2009 Δημοσ. 1 Σεπτεμβρίου 2009 Ναι το "έχω βαρεθεί" ήταν κατανοητό. Εγώ μιλούσα γι' αυτό το θρεντ αλλιώς δεν θα έγραφα στο ινσόμνια
mimidon Δημοσ. 1 Σεπτεμβρίου 2009 Δημοσ. 1 Σεπτεμβρίου 2009 Για μία αναρχία δεν είδα να μιλάει κάνενας...
BaLsAmoMenos Δημοσ. 1 Σεπτεμβρίου 2009 Δημοσ. 1 Σεπτεμβρίου 2009 Ασε, τωρα τσακωνονται για τι ειναι λιγοτερο επιζημιο, ενας αρχων η περισσοτεροι. Το "κανενας αρχων" ειναι out of the question απ'οτι φαινεται.
sugata Δημοσ. 1 Σεπτεμβρίου 2009 Δημοσ. 1 Σεπτεμβρίου 2009 Δεν είναι out of the question, και αναφέρθηκε έστω και έμμεσα: αναρχοκαπιταλισμος ως μεταβατικο αλλα αναγκαιο σταδιο για κατι ποιο ανθρωποκεντρικο ...Σε μια ιδανική κοινωνία δε χρειάζεται ένας άρχων, δε χρειάζεται συμβούλιο αιρετών, ουσιαστικά δε χρειάζονται γραπτοί νόμοι. Επανερχόμαστε δλδ στην ισότητα, οικονομική και ταξική, και στον ηθικό νόμο. Κάτι που από μόνο του είναι ουτοπικό.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.