Προς το περιεχόμενο

Καλύτερο πολίτευμα


katerina_a_86

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
Επειδή ρώτησες ποιο είναι το καλύτερο πολίτευμα. Αν μπορεί να πραγματοποιηθεί ή όχι, αυτό είναι άλλο θέμα. Οι απόψεις σου είναι οι τυπικές ανθρώπου που δεν αισιοδοξεί ότι μπορεί ο άνθρωπος να φτάσει στο μέγιστο της εξελικτικής του πορείας, πράγμα που συζητουσαμε μερικές σελίδες πριν. Κάποιοι πιστεύουν το ίδιο. Κάποιο άλλοι αισιοδοξούν ότι η ιδανική κοινωνία μπορεί να έρθει κάποια στιγμή, σε κάποιο μάλλον μακρινό μέλλον.

Εμείς μάλλον δε θα ζούμε για να τη δούμε.

 

Μιλάω για ιδανικό πολίτευμα για τον άνθρωπο του παρόντος που είναι ακόμα θύμα των ενστίκων του.

Τώρα για έναν ανώτερο άνθρωπο του μέλλοντος, αν αυτό συμβεί ποτέ, τότε ΟΚ, αλλά επειδή είναι εμένα με ενδιαφέρει το ιδανικό πολίτευμα υπό τις παρούσες συνθήκες, γι αυτό λέω αυτά που λέω.

 

Το μορφωτικό επίπεδο δεν είναι κριτήριο. Εκτός κι αν μιλήσουμε για παιδεία. Το ότι έχεις πολλές γνώσεις δε σημαίνει ότι είσαι και νοήμων. απλά εχεις καλή μνήμη.

 

Έχεις δίκιο, δεν το όρισα σωστά, η παιδεία είναι που μετράει, και που δεν σχετίζεται με πτυχία. ΟΚ

 

Επίσης μην ξεράσεις, δεν είναι cool. Και όχι, δεν είμαι cool μαλλιάς με humor. :P

 

Δεν αναφερομουν σε σένα ρε sugata, sorry αν το παρεξήγησες.

 

---------- Το μήνυμα προστέθηκε στις 00:31 ----------

 

WAT ? αγσδςεσα

 

τι wat ?

  • Απαντ. 428
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
Δημοσ.

Όχι βρε, δεν το παρεξηγήσα.

Αλλά πιστεύω ότι δε μπορείς να μιλήσεις για ιδανικό πολίτευμα, αν δεν έχεις και ιδανικό άνθρωπο.

υπό τις παρούσες συνθήκες, και βάσει πλυθησμών, μόνο η έμμεση δημοκρατία. Με τα κακά και τα καλά της. Ακόμη καλύτερα θα ήταν η πραγματική δημοκρατία, αλλά ελέω μεγάλων πλυθησμών δε μπορεί να γίνει πραγματικότητα.

Για να μη μιλάμε μόνο για το ότι η αναρχία είναι ουτοπική, εγώ πιστεύω ότι ακόμη και ο κουμμουνισμός, με βάση τον άνθρωπο του σήμερα, είναι ανέφικτος.

Δημοσ.
Τι τι wat ? Οι ψυχακιδες, να φανταστω, και αυτοι εξω?

 

"Λευτεριά σε όλους τους φυλακισμένους " ...

 

Οι "ψυχάκιδες" θέλουν βοήθεια και όχι εγκλεισμό.

Δημοσ.

Και βοηθεια θα εχουν αλλα οχι εξω ελευθεροι μαζι τους υπολοιπους.

 

 

Οσο για το συνθημα, ειναι απλα αντιδραση. Σωστο, εν μερη, αλλα μεχρι εκει. Αυτον, που σκοτωσε 5 ανθρωπους, οχι δεν τον θελω να τριγυρναει διπλα μου.

Δημοσ.

Πολύ ενδιαφέρον θέμα. Εχει χυθεί άπειρο μελάνι σχετικά με τη δυνατότητα επιβολής στον Αναρχισμό, ουσιαστικά είναι ένα από τα πιο αμφισβητούμενα σημεία του, και αποτελεί μείζον θέμα διαφωνίας μεταξύ των διαφόρων αναρχικών "σχολών". Θα γράψω αύριο τπτ σχετικό όμως γιατί τώρα δε την παλεύω .

Δημοσ.

Όλα τα πολιτεύματα είναι φθαρτά καθώς ο άνθρωπος εξελίσσετε και οι ανάγκες του αλλάζουν.

 

Πολίτευμα με την τελεία μορφή δεν υπαρχή. Ακόμα και η πολιτεία του Πλάτωνα ίσως να μην ήταν καλή εφ' όσων ήταν εφικτή.

 

)Για την υπάρχουσα κατάσταση της χωράς μας) ψηφίζω πλειοψηφική δημοκρατία! Η αλλιώς δημοκρατία με δημοψήφισμα για κάθε απόφαση!!!

XD

Δημοσ.
Όλα τα πολιτεύματα είναι φθαρτά καθώς ο άνθρωπος εξελίσσετε και οι ανάγκες του αλλάζουν.

 

Πολίτευμα με την τελεία μορφή δεν υπαρχή. Ακόμα και η πολιτεία του Πλάτωνα ίσως να μην ήταν καλή εφ' όσων ήταν εφικτή.

 

)Για την υπάρχουσα κατάσταση της χωράς μας) ψηφίζω πλειοψηφική δημοκρατία! Η αλλιώς δημοκρατία με δημοψήφισμα για κάθε απόφαση!!!

XD

Δε συμφωνώ!! Δες θες και τρελές γνώσεις πολιτικής για να καταλάβει κάποιος ότι τα συνεχή δημοψηφίσματα ακυρώνουν την ένοια της "Κυβέρνησης".

Άμα ήταν έτσι, θα είχαμε ακόμα υποχρεωτικά την αναγραφή του θρησκεύματος στις ταυτότητες.....

Δημοσ.
Παράθεση:

Ως προς τους ασκούντες την διακυβέρνηση :

 

Έχουν κάνει την άσκηση πολιτικής χόμπι για να κάνουν καμιά αρπαχτή ή για να πουλάνε μούρη.

Κανονικα για να μην παραβιαστουν οι κανονες του φορουμ θα επρεπε να κανω αναφορα το ποστ σου, καθως με το εχουν και το αρπακτη κλπ, λες ξεκαθαρα οτι αυτοι που ασκησαν αντιπολιτευση εκαναν αρπακτες και αυτο ειναι πολιτικο σχολιο και μαλιστα δυσφημιστικο για αυτους και δεν επιτρεπεται στο ινσομνια(το 1ο μερος ισως και το 2ο).

Δεν θα κανω ομως αναφορα το ποστ σου για δικους μου λογους.

Αν και εντελώς off-topic, και εκτός κι αν η katerina_a_86 έχει αλλάξει το post της, αυτό που λες είναι α) άτοπο, β)άσχετο, και γ) εκτός πραγματικότητας.

1) Δε βλέπω να μιλάει για καμιά αντιπολίτευση.

2) Δε βλέπω να μιλάει για καμιά συγκεκριμένη κυβέρνηση, εγχώρια και μη

3) Κάνει μια διαπίστωση, σχετικά με τους ασκούντες πολιτική, και δη κυβερνητική, σε ένα δημοκρατικό πολίτευμα.

Συνοψίζοντας, δεν έχει κάποιο λάθος το συμπέρασμα της. Αν θέλει ένας λαός να έχει ένα πολίτευμα το οποίο θα έχει κέντρο ή κέντρα εξουσίας, είναι λογικό να απαιτεί αυτοί που θα έχουν την εξουσία να πληρούν κάποιες προϋποθέσεις.

Το άνωθεν σαφέστατα δεν ισχύει σε απολυταρχικά καθεστώτα. Ακόμη κι εκεί όμως, υπάρχει η δυνατότητα αντίδρασης ενός λαού, όταν ο "κόμπος έχει φτάσει στο χτένι".

Και φυσικά δεν ισχύει σε μια ιδεατή αναρχία, καθώς εκεί δεν υπάρχει καμιά μορφή εξουσίας.

Είναι αναπόφευκτο να μιλήσεις για πολίτευμα που μπορεί να εφαρμοστεί σήμερα, αν δε λαμβάνεις υπόψιν και τους πιθανούς έχοντες την εξουσία, αλλά και τον ίδιο το λαό.

@jimaras: έχω την εντύπωση ότι ο logo15 μιλάει για μια μορφή αμεσότητας στη δημοκρατία. Αυτό δεν ακυρώνει την έννοια οποιασδήποτε κυβέρνησης, αλλά φέρνει τρόπον τινά το λαό στο προσκήνιο, ο οποίος θα έχει ο ίδιος τη δυνατότητα να αποφασίσει αν αυτό που λέει ο εκάστοτε πολιτικός είναι συμφέρον ή όχι, παρά να αποφασίζει γι' αυτόν ένα εκλεγμένο κοινοβούλιο.

Πιθανόν η έννοια της κυβέρνησης σε μια τέτοια περίπτωση αλλάζει. Πλέον θα έχεις τους πολιτικούς να ψάχνουν να βρουν την καλύτερη δυνατή λύση στα προβλήματα του λαού.

Δημοσ.
Αν και εντελώς off-topic, και εκτός κι αν η katerina_a_86 έχει αλλάξει το post της, αυτό που λες είναι α) άτοπο, β)άσχετο, και γ) εκτός πραγματικότητας.

1) Δε βλέπω να μιλάει για καμιά αντιπολίτευση.

2) Δε βλέπω να μιλάει για καμιά συγκεκριμένη κυβέρνηση, εγχώρια και μη

 

Συνοψίζοντας, δεν έχει κάποιο λάθος το συμπέρασμα της.

Μιλησε λεγοντας οτι:

"Αυτοί που ασκουν το λειτούργημα σήμερα, οι πολιτικοί δηλαδή, έχουν φωτογένεια, είναι επικοινωνιακοί και δικτυωμένοι και είναι άσχετοι στο να διοικούν.

Έχουν κάνει την άσκηση πολιτικής χόμπι για να κάνουν καμιά αρπαχτή ή για να πουλάνε μούρη."

 

Δηλαδη ειπε οτι οι πολιτικοι του σημερα(αν μιλαει γενικα ή καθολικα δεν ξερω παντως καποιους εννοει-τα ατομα δηλαδη που ενννοει υπαρχουν και ειναι πολιτικοι σημερα) εξασκουν την πολιτικη ειτε για να κανουν αρπακτες, ειτε για να πουλανε μουρη, ειτε και για τα 2.

Εστω οτι μιλαει για το συνολο Χ1,Χ2,Χ3,....Χν(το ν μπορει να ειναι και 1(ισως να μην μπορει να ειναι 1 και το πολιτικοι να ειχε πραγματι την σημασια πληθυντικου αριθμου) ή 2 ή 3) καποιων πολιτικων του σημερα αλλά ας μην τους ονοματισουμε.

 

Οποτε λεει ευθαρσως οτι οι πολιτικοι ταδε και δεινα(πολιτικοι του σημερα αλλά να μην βαλουμε παλι ονοματα) εξασκουν την πολιτικη ειτε για να κανουν αρπακτες, ειτε για να πουλανε μουρη, ειτε και για τα 2.

Αυτο ειναι πολιτικο σχολιο νομιζω. Ισως κανω λαθος.

Δημοσ.

Μη βάζεις λόγια που δεν είπε στο στόμα του άλλου.

Δεν στοχοποίησε κανέναν. Εσύ στοχοποιείς α) με το "αντιπολίτευση", β) με το να προσπαθησεις να πας τη συζήτηση εμμέσως σε πολιτικά πρόσωπα.

Έλεος ρε συ krokodile, ουδείς άλλος ασχολήθηκε με τη συγκεκριμένη διαπίστωση, ίσως γιατί όλοι έχουν κάποιο παράδειγμα στο μυαλό τους, και δε χρειάζεται να γίνει θέμα με παραδείγματα.

Αν και όταν γινόταν θέμα με απτά παραδείγματα, τότε αντιβαίνει τον οποιοδήποτε όρο περί πολιτικής.

Το να λες ότι ένας πολιτικός του σήμερα, σε ένα δημοκρατικό ή μη πολίτευμα, ενδιαφέρεται περισσότερο για την εικόνα του παρά για το συμφέρον του λαού, είναι μια διαπίστωση αλλά δεν είναι σαφές ως προς το πρόσωπο κάποιου.

Μ' αρέσει που αφαιρείς το (3) by the way.

Δεν ταίριαζε μ' αυτό που θες να πεις, ε;

Επίσης, ήθελε να το πάει κάπου. Σαφέστατα ένας πολιτικός πρέπει να έχει μια εικόνα. Σαφέστατα όμως και ένας πολιτικός πρέπει να ξέρει να ασκεί πολιτική. Ανέφερε ότι υπάρχει ασχετοσύνη ως προς το "διοικούν". Αυτό οδηγεί σε μια άλλη συζήτηση, που νομίζω ότι έγινε, σχετικά με κάποια ίσως εκπαίδευση (λάθος, παιδεία είναι σωστότερο) ή πλήρη αφοσοίωση των πολιτικών στο έργο που αναλαμβάνουν.

Δημοσ.
Μη βάζεις λόγια που δεν είπε στο στόμα του άλλου.

Δεν στοχοποίησε κανέναν. Εσύ στοχοποιείς α) με το "αντιπολίτευση", β) με το να προσπαθησεις να πας τη συζήτηση εμμέσως σε πολιτικά πρόσωπα.

Νομιζω ημουν σαφης και τα παραπανω που λες ειναι λαθος. Νομιζω ειναι προφανες.

 

Μ' αρέσει που αφαιρείς το (3) by the way.

Δεν ταίριαζε μ' αυτό που θες να πεις, ε;

Το 3) το αφαιρεσα διοτι ηταν ασχετο με αυτα που ελεγα και το point που εκανα.

 

Επίσης, ήθελε να το πάει κάπου. Σαφέστατα ένας πολιτικός πρέπει να έχει μια εικόνα. Σαφέστατα όμως και ένας πολιτικός πρέπει να ξέρει να ασκεί πολιτική. Ανέφερε ότι υπάρχει ασχετοσύνη ως προς το "διοικούν".

Δεν ξερω αν μπορω να το σχολιασω αυτο εδω περα, διοτι θα υποπεσω και εγω στο να αναφερθω στην κατασταση που επικρατουσε και επικρατει στην Ελλαδα απο τους πολιτικους και αυτο θα ειναι πολιτικο σχολιο, οποτε δεν θα το κανω.

Δημοσ.

Δεν έχω υπολογιστή σπίτι μου ,οπότε μπαίνω λίγο ως άσχετη σφήνα. Περι βιολογικής και πολιτικής ταυτότητας και πως μπορεί αυτό να σχετίζεται με το είδος πολιτεύματος ή τέλος πάντων με την άποψη ζωής (το ίδιο είναι ) , έχουν γίνει αρκετές έρευνες που υπονοούν οτι ο αλτρουισμός έχει βιολογική βάση που διευρήνεται - δηλαδή δεν εξυπηρητεί απαραίτητα τα συμφέροντα μονο μιας ομάδας elit βάση του κρητιρίου της ισχύος ή της επιβολής ή του ατομικού συμφέροντος, της επιβίωσης του είδους .

Είναι εμφανές μέσα απο κάποιες κοινωνικές τάσεις όχι μόνο τα τελευταία χρόνια (ας πούμε απο μικρά κοινωνικά κύτταρα)αλλά και πιο πίσω στην ιστορία , πως ο αλτρουισμός αυτός δεν είναι εγωιστικής μορφής όπως θα υποστήριζαν στεγνά κάποιοι βιολογοι της αντίπερας όχθης, κοινώς ο άνθρωπος μπορεί και συναισθάνεται καταστάσεις που αφορούν όχι μόνο την ομάδα του ή το είδος του γενικότερα (hint-empathy) , αλλά βάση ενός γενικότερου κοσμογονικού ενδιαφέροντος.

 

Συμπέρασμα - μπορεί να αναπαράγεται σήμερα ένα αίσθημα απαισιοδοξίας για χ,ψ λόγους και εντάξει μπορεί να εξυπηρετεί για άλλους κάποιου είδους εκτόνωσης, με δυσμενείς πολλές φορές συνέπειες . Γενικώς δεν γίνεται παράδοξο να τα λέμε αυτά και όμως να συνεχίζουμε , είναι ο ίδιος ο μηχανισμός εξέλιξης που εξυπηρετείται μέσα από τέτοιες διαδικασίες ΚΑΙ βιολογικά ΚΑΙ κατα συνέπεια κοινωνικά/πολιτικά.

Δημοσ.

Aντί να συζητάτε πως και τι, μπορεί όποιος θέλει να κάνει ένα report και να το αφήσει στην κρίση του αποδέκτη. Τα υπόλοιπα είναι εκτός από βαρετά και υποκριτικά, ανούσια.

Δημοσ.
Όχι βρε, δεν το παρεξηγήσα.

Αλλά πιστεύω ότι δε μπορείς να μιλήσεις για ιδανικό πολίτευμα, αν δεν έχεις και ιδανικό άνθρωπο.

υπό τις παρούσες συνθήκες, και βάσει πλυθησμών, μόνο η έμμεση δημοκρατία. Με τα κακά και τα καλά της. Ακόμη καλύτερα θα ήταν η πραγματική δημοκρατία, αλλά ελέω μεγάλων πλυθησμών δε μπορεί να γίνει πραγματικότητα.

Για να μη μιλάμε μόνο για το ότι η αναρχία είναι ουτοπική, εγώ πιστεύω ότι ακόμη και ο κουμμουνισμός, με βάση τον άνθρωπο του σήμερα, είναι ανέφικτος.

 

Μιλάω για ιδανικό πολίτευμα υπό τις παρούσες συνθήκες. Για το ιδανικότερο δηλαδή να εφαρμοστεί στους ατελείς ανθρώπους του σήμερα. Οπότε τέλος με το θέμα αναρχία.

 

Δεν θεωρώ την άμεση δημοκρατία καλό πολίτευμα γιατί θεωρώ πως η συντριπτίκη πλειοψηφία της κοινωνίας είναι ανίκανη να αποφασίσει για σημαντικά θέματα.

Δεν έχει τις απαραίτητες γνώσεις, δεν ασχολείται σοβαρά, έχει ανθρώπινες αδυναμίες και παρασύρεται εύκολα. Η άμεση δημοκρατία θα ήταν ιδανική σε μια κοινωνία σοφών.

 

Μιλησε λεγοντας οτι:

"Αυτοί που ασκουν το λειτούργημα σήμερα, οι πολιτικοί δηλαδή, έχουν φωτογένεια, είναι επικοινωνιακοί και δικτυωμένοι και είναι άσχετοι στο να διοικούν.

Έχουν κάνει την άσκηση πολιτικής χόμπι για να κάνουν καμιά αρπαχτή ή για να πουλάνε μούρη."

 

Δηλαδη ειπε οτι οι πολιτικοι του σημερα(αν μιλαει γενικα ή καθολικα δεν ξερω παντως καποιους εννοει-τα ατομα δηλαδη που ενννοει υπαρχουν και ειναι πολιτικοι σημερα) εξασκουν την πολιτικη ειτε για να κανουν αρπακτες, ειτε για να πουλανε μουρη, ειτε και για τα 2.

Εστω οτι μιλαει για το συνολο Χ1,Χ2,Χ3,....Χν(το ν μπορει να ειναι και 1(ισως να μην μπορει να ειναι 1 και το πολιτικοι να ειχε πραγματι την σημασια πληθυντικου αριθμου) ή 2 ή 3) καποιων πολιτικων του σημερα αλλά ας μην τους ονοματισουμε.

 

Οποτε λεει ευθαρσως οτι οι πολιτικοι ταδε και δεινα(πολιτικοι του σημερα αλλά να μην βαλουμε παλι ονοματα) εξασκουν την πολιτικη ειτε για να κανουν αρπακτες, ειτε για να πουλανε μουρη, ειτε και για τα 2.

Αυτο ειναι πολιτικο σχολιο νομιζω. Ισως κανω λαθος.

 

Ρε παιδιά ΕΛΕΟΣ πια με αυτό, δεν έδωσα έμφαση στην βλακεία που ειπώθηκε για να μην παρεκκλίνουμε από σημαντικότερα σημεία.

Καλά είναι δυνατόν να αντιπολιτεύομαι? Χέστηκα για τα κόμματα και τα πρόβατά τους.

Μόνο αυτά που γράφω να διαβάσει κάποιος και να έχει λίγη φαιά ουσία είναι αρκετά για να καταλάβει ότι αναφέρομαι στο σύνολο των πολιτικών και όχι μόνο της Ελλάδας.

Μην είστε κακοπροαίρετοι χωρίς λόγο.

 

---------- Το μήνυμα προστέθηκε στις 12:48 ----------

 

Νομιζω ημουν σαφης και τα παραπανω που λες ειναι λαθος. Νομιζω ειναι προφανες.

 

 

Το 3) το αφαιρεσα διοτι ηταν ασχετο με αυτα που ελεγα και το point που εκανα.

 

 

Δεν ξερω αν μπορω να το σχολιασω αυτο εδω περα, διοτι θα υποπεσω και εγω στο να αναφερθω στην κατασταση που επικρατουσε και επικρατει στην Ελλαδα απο τους πολιτικους και αυτο θα ειναι πολιτικο σχολιο, οποτε δεν θα το κανω.

 

Εγώ πάλι θα το σχολιάσω γιατί δεν είναι πολιτικό σχόλιο με συγκεκριμένη κατεύθυνση.

 

Και μάλιστα θα το αποσαφηνήσω για να μην υπάρχουν παρεξηγήσεις :

 

Θεωρώ το επάγγελμα του πολιτικού ακατάλληλο να διοικεί.

 

Τι ξέρουν οι πολιτικοί από διοίκηση και οργάνωση? Σπούδασαν κάτι σχετικό? Έχουν σχετικές ικανότητες? ΟΧΙ. Αυτό που έχουν είναι επικοινωνιακές ικανότητες και βύσματα στον χώρο της πολιτικής. Κομπογιαννίτες και τσαρλατάνοι. Σαν να βάζεις έναν μανάβη να χειρουργήσει.

Η άποψη μου αυτή δεν αναφέρεται σε συγκεκριμένα άτομα αλλά στο σύνολο των πολιτικών σαν "επάγγελμα".

 

Έτσι πιστεύω πως στο ιδανικό πολίτευμά μου δεν θα έπρεπε να κυβερνούν πολιτικοί με την σημερινή μορφή του επαγγέλματος.

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...