Προς το περιεχόμενο

Αυξήσεις στην ασφάλεια αυτοκινήτου


jimarass

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Πήρα σήμερα την Εθνική ασφαλιστική για να ρωτήσω για την ανανέωση και μου είπαν πως αυξάνεται το ασφάλιστρο 35 ευρώ λόγω άυξησης των βασικών καλύψεων από 100.000 σε 200.000 χιλιάδες. Την ρώτησα αν είναι γενικό ή αν το έκανε μόνο η εθνική και μου είπε ότι το έκανε μόνο η εθνική (παίζει και να μην ήξερε το θεό της)

Τι γίνεται ρε παιδιά, αντί να πέφτει ανεβαίνει??

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και θα ανεβαίνει γιατί....είμαστε στην Ε.Ε. και πρέπει να είμαστε εναρμονισμένοι στις τιμές όταν είναι να πληρώσουμε, ενώ όταν είναι να πληρωθούμε μας καταντάνε ζητιάνους.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και θα ανεβαίνει γιατί....είμαστε στην Ε.Ε. και πρέπει να είμαστε εναρμονισμένοι στις τιμές όταν είναι να πληρώσουμε, ενώ όταν είναι να πληρωθούμε μας καταντάνε ζητιάνους.

Καλά, 200.000 για υλικές ζημιές? Ούτε ferari δεν κάνει τόσο, που λέει ο λόγος!

Για τη Maybach το κάνανε τόσο????

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλά, 200.000 για υλικές ζημιές? Ούτε ferari δεν κάνει τόσο, που λέει ο λόγος!

Για τη Maybach το κάνανε τόσο????

Μας περάσαν για κατοίκους του Ντουμπάι jimara :)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

υπαρχουν και οι καραμπολες ...υλικες ζημιες δεν εννοουν μονο σε αυτοκ.μπορει να μπει σε κανα σπιτι ή να τα παρει ολα παραμαζωμα

 

ποσο παραμαζωμα ομως;; εννοεις να το γκρεμισει συθεμελα; γιατι μονο ολοκληρο το σπιτι ισως κανει 200000...αν ειναι να πεσω σε σπιτι με το αυτοκινητο...και να το γκρεμισω συθεμελα...ε τοτε χαλαλι η αυξηση :X

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

υπαρχουν και οι καραμπολες ...υλικες ζημιες δεν εννοουν μονο σε αυτοκ.μπορει να μπει σε κανα σπιτι ή να τα παρει ολα παραμαζωμα

 

Στις καραμπόλες πληρώνει ο πίσω τον μπροστά αν δεν κάνω λάθος.

 

jimarass επειδή οι ασφαλιστές έχουν ένα περίεργο τρόπο να σε πείθουν πάντα πως αξίζει να πληρώσεις κάτι παραπάνω, ρώτα και σε άλλες ασφαλιστικές.

 

Δεν είναι μόνο η Εθνική καλή.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις καραμπόλες πληρώνει ο πίσω τον μπροστά αν δεν κάνω λάθος.

 

jimarass επειδή οι ασφαλιστές έχουν ένα περίεργο τρόπο να σε πείθουν πάντα πως αξίζει να πληρώσεις κάτι παραπάνω, ρώτα και σε άλλες ασφαλιστικές.

 

Δεν είναι μόνο η Εθνική καλή.

Είναι όμως η πιο φθηνή και αξιόπιστη σε αυτά που ζητάω. (αλλάζω συχνά ασφαλιστικές

).

Η αστική ευθύνη guys έγινε 500.000 ΚΑΙ στις υλικες ζημιές και για τραυματισμούς.

500 και 500 δηλαδή.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις καραμπόλες πληρώνει ο πίσω τον μπροστά αν δεν κάνω λάθος.

προσωπικα μου εχει τυχει μια καραμπολα με 3 αυτοκ. ο πισω πληρωσε κ τους 2.

Σχετικα με τις αυξησεις...

 

<<Πιο συγκεκριμένα, για τις υλικές ζημιές το ελάχιστο ποσό ασφαλιστικής κάλυψης ορίστηκε από 1η Ιουνίου 2009 σε 500.000 ευρώ ανά ατύχημα, ανεξάρτητα από τον αριθμό των εμπλεκομένων, ενώ από την 1η Ιουνίου 2012 το αντίστοιχο ελάχιστο όριο κάλυψης θα ανέλθει σε 1.000.000 ευρώ. Αντίστοιχα για τις σωματικές βλάβες από την 1η Ιουνίου 2009 το κατώτατο όριο κάλυψης ορίστηκε σε 500.000 ευρώ για κάθε άτομο που επιβαίνει στο αυτοκίνητο ενώ από 1/1/2011 σε 750.000 ευρώ και σε 1.000.000 ευρώ για κάθε θύμα του ατυχήματος από την 1/6/ 2012. >>

http://www.capital.gr/news.asp?id=779532

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

προσωπικα μου εχει τυχει μια καραμπολα με 3 αυτοκ. ο πισω πληρωσε κ τους 2.

Σχετικα με τις αυξησεις...

 

 

Μήπως ο μεσσαίος είχε προλάβει να σταματήσει, και ο πίσω με τη φόρα που ήρθε έριξε(έσπρωξε) και τον μεσαίο πάνω στον μπροστά;

 

Εμπειρογνώμονας δεν είμαι, αλλά άλλη λογική λύση δε μπορώ να σκεφτώ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ο τελευταίος κανονικά πληρώνει το μπροστινό του δηλαδή τον μεσαίο αν είναι καραμπόλα με 3 αυτοκίνητα. Ο μεσαίος με τη σειρά του πληρώνει το μπροστινό του γιατί δεν είχε τηρήσει την απαιτούμενη απόσταση ασφαλείας. Ο μεσαίος έχει την ευθύνη για το μπροστινό του, άσχετα αν από πίσω του έπεσε άλλο αυτοκίνητο. Για αυτό σου επιβάλει ο Κ.Ο.Κ. να τηρείς την απαιτούμενη απόσταση ασφαλείας από τον προπορευόμενο, άσχετα που στην Ελλάδα η απόσταση αυτή είναι σχεδόν μηδενική (είμαστε πιλότοι, πως να το κάνουμε). Αν δηλαδή καραμπόλα είχε 4 αυτοκίνητα, ο τελευταίο θα πλήρωνε τους άλλους τρεις; Μου φαίνεται παράλογο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ειμασταν σταματημενοι λογο φαναριου κ το 3ο αυτοκ εσκασε πανω μου-μεσαιο αυτοκ-κ γω επεσα στον μπροστα...κ 2μ να αφηνα παλι θα πεφτα μπροστα αφου εσκασε με πολλα κμ.

οπως κ να χει ο πισω πληρωσε κ τους 2

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ε, αυτό που περιγράφω παραπάνω έγινε.

 

Σκέψου τώρα, με όσα χιλιόμετρα και να έρχεται ο τελευταίος, αν έχει μπροστά του 10 σταματημένα αυτοκίνητα που έχουν κρατήσει την σχετική απόσταση ασφαλείας μεταξύ τους, πόσα αμάξια θα "επηρρεάσει" η φόρα του πριν εκτονωθεί;

 

3;

 

To σενάριο της καραμπόλας πάει περίπατο imho...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 εκ. για κάθε επιβάτη..μάλιστα.

Δηλαδή τι ποσοστό από τα θύματα τροχαίων κόστιζαν τόσο, ώστε πρέπει να αυξηθούν τα όρια κάλυψης για να μην έχουν πρόβλημα οι ασφαλιστικές εταιρίες;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...