ikaruga24 Δημοσ. 1 Σεπτεμβρίου 2009 Δημοσ. 1 Σεπτεμβρίου 2009 Δεν καταλαβαίνεις τι λέω!!!ΟΛΕΣ οι εταιρείες έχουν μοντέλα τα οποία είναι ΣΚΥΛΙΑ αλλά και μοντέλα που έχουν βγάλει προβλήματα!!!ΟΛΕΣ! Καταλαβαινω απολυτα τι λες αλλα σε γενικες γραμμες υπαρχουν και οι μετρησεις που εχουν καταγραφτει ανα τα χρονια. Οι πιθανοτητες λοιπον του να πεσει Π.Χ σε προβληματικο ΤΟΥΟΤΑ ειναι κατα πολυ μικροτερες απο το να πεσει Π.Χ σε προβληματικο VW. Γι αυτο αλλωστε και προτεινω την -καλυτερη- δυνατη λυση και την αποδεδειγμενη λυση. Κι επειδή μου λες διάφορα για τιμές κ.α........πες μου πόσα λεφτά θα σου έπαιρνε ένας μηχανικός για ένα μοντέλο ΤΟΥΟΤΑ στυλ YARIS για να σου αλλάξει τακάκια,υαλοκαθαριστήρες,να σου βάλει φρέον,να σου αλλάξει στο φίλτρο του αιρ κοντισιον και γενικώς να σου συντηρήσει το αιρ κοντίσιον με σπρεϋ κ.α. και φυσικά να κάνει έλεγχο για ταξίδι!Θα υπολογίσεις με βάση έναν ανεξάρτητο μηχανικό που τα παίρνει τα ανταλλακτικά σε κανονικές τιμές και όχι το φαρμακείο της αντιπροσωπείας!Σε ρωτάω γιατί έκανα ακριβώς αυτό το πράγμα εγώ στο 206 και μπορώ να σου πω ακριβώς πόσο ξόδεψα ΓΙΑ ΟΛΑ! Επειδη ειχα G6 θα σου πω τι πληρωνα. Λαδια οριτζιναλ Castroll μαζι με περαστικα (οποτε βαριομουνα γιατι τα περνουσα και μονος μου) 50 ευρω. Τακακια μαζι με περαστικα 50 ευρω. Υαλοκαθαριστηρες Bosch 14 ευρω. Φιλτρο λαδιου 10 ευρω. Τα του Air condition δεν γνωριζω γιατι δεν ειχα AC στο αμαξι. Τα ιδια και φθηνοτερα και για το Corolla liftback του πατερα μου και Starlet της αδερφης μου. Γενικα ποτε δεν μου "ζητησε" το αυτοκινητο οσο το ειχα και οπου και σε οποιον μαστορα και αν πηγαινα δεν ειχα προβληματα με τους υπευθυνους οπως εχω τωρα με το Scirocco λογο VW.
runner1 Δημοσ. 1 Σεπτεμβρίου 2009 Δημοσ. 1 Σεπτεμβρίου 2009 Εγώ συνολικά όλα αυτά που σου έγραψα πιο πάνω βγαίνουν 150€ ανταλλακτικά και δουλειά!!!!Αν βάλεις και τα λάδια άλλα 50€ (και φυσικά συνθετικά λάδια που σχεδόν διπλασιάζεται η χρήση τους!!).Άρα σύνολο δουλειά μάστορα και όλα αυτά που σου έγραψα πάνω(κόστος των συγκεκριμένων ανταλλακτικών)....200€!!!Και φυσικά μιλάμε για αμάξι 6ετίας!Όχι 10 χρονών ή οτιδήποτε! Ε τώρα αν μου πεις ότι 200€ για όλα αυτά είναι ακριβό......τότε τι να σχολιάσω?!
ikaruga24 Δημοσ. 1 Σεπτεμβρίου 2009 Δημοσ. 1 Σεπτεμβρίου 2009 Εγώ συνολικά όλα αυτά που σου έγραψα πιο πάνω βγαίνουν 150€ ανταλλακτικά και δουλειά!!!!Αν βάλεις και τα λάδια άλλα 50€ (και φυσικά συνθετικά λάδια που σχεδόν διπλασιάζεται η χρήση τους!!).Άρα σύνολο δουλειά μάστορα και όλα αυτά που σου έγραψα πάνω(κόστος των συγκεκριμένων ανταλλακτικών)....200€!!!Και φυσικά μιλάμε για αμάξι 6ετίας!Όχι 10 χρονών ή οτιδήποτε! Ε τώρα αν μου πεις ότι 200€ για όλα αυτά είναι ακριβό......τότε τι να σχολιάσω?! Μα και AC να ειχα δεν θα εβγαιναν περισσοτερο απο 200 ευρω. Χωρις AC για ολα αυτα πληρωνα λιγοτερο απο 130 ευρω μαζι με περαστικα. Επισης σε γενικες γραμμες τα mini (οπως το 206) αυτοκινητα ειναι φθηνοτερα απο τα μικρομεσαια (οπως το G6 και μαλιστα το ειχα 1.6 vvti) και ακριβως οπως σου ειπα και πριν το Starlet της αδερφης μου εβγαινε αρκετα φθηνοτερα απο το (πρωην) δικο μου. Περαν απο αυτο ομως θα εχει και ΤΟΥΟΤΑ. Εταιρια εγγυηση με οποιοδηποτε μοντελο ειδικα εκεινης της περιοδου και φυσικα τα μοντελα Corolla που δεν κανουν ουτε "τσικ" κατα γενικη ομολογια και εγω μαζι τους μιας και η συμβιωση μαζι του τα τελευταια 9 χρονια ηταν κατι παραπανω απο καλη και απροβληματιστη. Την ΤΟΥΟΤΑ δεν την γουσταρω μια γιατι δημιουργει ανθρωπομεταφορεις και οχι αυτοκινητα (εκτος απο μερικα μοντελα) ΑΛΛΑ το καλο να λεγεται και να το παραδεχομαστε. Ευτυχως υπαρχουν τα καταλληλα μεσα για να διασταβρωσεις οτι τα παραπανω ειναι αληθεια και ισχυουν. Οπως ειπε ο Doctor Kostis ομως ειναι πραγματικοτητα και το γεγονος οτι ειναι βαρετα αυτοκινητα. Για τον "νεο" οδηγο ομως θεωρω οτι ειναι οτι καλυτερο για ευνοητους λογους.
runner1 Δημοσ. 1 Σεπτεμβρίου 2009 Δημοσ. 1 Σεπτεμβρίου 2009 Είναι σαν να μου λες ότι το AC δεν κοστίζει τίποτα!Αν όλα αυτά που σου είπα ότι άλλαξα συν τον γενικό έλεγχο με 200€ είναι ακριβά.....ε τι να πω!Αλλά από τις τιμές που λες σχεδόν ίδια τιμή έβγαινε!Άρα μην μου λες ότι η ΤΟΥΟΤΑ έχει πολύ φθηνά ανταλλακτικά σε σχέση με άλλους γιατί υποτίθεται ότι τα γαλλικά είναι ακριβά τα ανταλλακτικά τους και είδες σύγκριση!!!Το Σταρλετ θα το συγκρίνεις με ένα αμάξι αυτής της κατηγορίας πχ 106 και όχι 206!!! Για μένα τα Corolla είναι τα πιο αξιόπιστα της ΤΟΥΟΤΑ (όχι πως τα άλλα έχουν ιδιαίτερα προβλήματα) αλλά ΟΠΩΣ ΚΑΘΕ ΜΑΡΚΑ έχει το ΙΔΑΝΙΚΟ της μοντέλο!!!! Κάτι ακόμα παιδιά......ο νέος οδηγός δεν χρειάζεται ΟΥΤΕ ΤΟΥΟΤΑ,PEYGEOT,VW,OPEL κ.α. να πάρει!Καλό είναι να πάρει ένα φθηνό και μικρό αμάξι στυλ PICANTO,GETZ κ.α. ώστε να "μάθει" πάνω σε αυτό και μετά από λίγο καιρό (2-3 χρόνια) ας αλλάξει και να πάει σε άλλο!
eSATA Δημοσ. 1 Σεπτεμβρίου 2009 Δημοσ. 1 Σεπτεμβρίου 2009 Αυτο που λενε παρε μικρο να μαθεις πιστευω δεν ισχυει...Εγω μαθαινω να οδηγαω (17 ειμαι) σε ενα mondeo του 97 οπως εμαθε και η αδερφη μου. Τι μεγαλο τι μικρο θεμα συνηθειας ειναι. Βεβαια υπαρχει και το θεμα parking. Δε ξερω γιατι αλλα παρκαρω πολυ καλυτερα το mondeo που εχουμε παρα το corolla(06) που ειναι και πιο μικρο...κοβει περισσοτερο το τιμονι εχω την εντυπωση στο ford.
runner1 Δημοσ. 1 Σεπτεμβρίου 2009 Δημοσ. 1 Σεπτεμβρίου 2009 Αυτο που λενε παρε μικρο να μαθεις πιστευω δεν ισχυει...Εγω μαθαινω να οδηγαω (17 ειμαι) σε ενα mondeo του 97 οπως εμαθε και η αδερφη μου. Τι μεγαλο τι μικρο θεμα συνηθειας ειναι. Βεβαια υπαρχει και το θεμα parking. Δε ξερω γιατι αλλα παρκαρω πολυ καλυτερα το mondeo που εχουμε παρα το corolla(06) που ειναι και πιο μικρο...κοβει περισσοτερο το τιμονι εχω την εντυπωση στο ford. Το πόσο κόβει το τιμόνι δεν έχει καμιά σχέση με το πόσο μικρό ή μεγάλο είναι το αυτοκίνητο! Ο λόγος που είπα για μικρό τέτοιου είδους κατηγορία είναι οι εξής λόγοι: -Μεγαλύτερη άνεση για να βρεις χώρο για παρκάρισμα και πιο εύκολο στο παρκάρισμα γιατί αυτά τα αυτοκίνητα είναι σαν παιχνίδια σε αυτόν τον τομέα! -Δεν είναι ακριβά ούτε τα ανταλλακτικά τους ούτε τίποτα. -Δεν είναι ακριβά σαν αυτοκίνητα ειδικά για πρώτο (με 5.500€ βρίσκεις getz,picanto 2 χρονών σε άψογη κατάσταση). -Συνήθως από εξοπλισμό αναλογικά είναι φουλ κομπλέ. -Επειδή είναι μικρά και ελαφριά ακόμα και οι 1100 εκδόσεις είναι μια χαρά για μέσα στην πόλη και τα τέλη κυκλοφορίας είναι 92€(με τον καινούριο νόμο) αυν ότι και στα σέρβις τους βγαίνουν πιο φθηνά. -Είναι και οικονομικά αυτοκίνητα όαον αφορά την βενζίνη!
Karnov Δημοσ. 1 Σεπτεμβρίου 2009 Δημοσ. 1 Σεπτεμβρίου 2009 +1 στο μεταχειρισμενο.. Αν ημουν στη θεση σου (που θα ειμαι του χρονου) θα επερνα ενα 316 του 94 και μετα..σκυλια/BMW/πισωκινητα.. Με πόσα λεφτά το χτυπάς αυτό;
runner1 Δημοσ. 2 Σεπτεμβρίου 2009 Δημοσ. 2 Σεπτεμβρίου 2009 Με πόσα λεφτά το χτυπάς αυτό; Συγγνώμη ρε παιδιά αλλά προτείνετε ένα αμάξι 15ετίας που μόνο ο Θεός ξέρει τι μπορεί να του έχει κάνει αυτός που το έχει τόσα χρόνια συν του ότι είναι πολύ πιθανό να έχει περάσει τουλάχιστον από 2 χέρια??? Να σχολιάσω επίσης και για τα τέλη????Το αμάξι είναι κλάσης Δ άρα 352€ θα δίνει το παιδί κάθε χρόνο μόνο για τα τέλη!!!!Να μην μιλήσω για το σέρβις και τα ανταλλακτικά.....και να είστε σίγουροι ότι όσο "καθαρό" κι αν είναι από τους προηγούμενους ιδιοκτήτες τα ψιλοπροβληματάκια θα τα βγάλει...! Α κι επίσης σίγουρα υπάρχουν αυτοκίνητα/μοντέλα τα οποία κοστίζουν λιγότερο συνολικά(αγορά,σέρβις,λιγότερα τέλη λόγω κλάσης Α-184€,ανταλλακτικά),βγάζουν περισσότερους ίππους με τα ίδια κυβικά (ειδικά αν είναι και πιο ελαφριά) και φυσικά είναι πιο καινούριοι κινητήρες τεχνολογικά!!!!Και επίσης μιλάμε για πρώτο αμάξι αν έχω καταλάβει καλά!!!!
deminho11 Δημοσ. 2 Σεπτεμβρίου 2009 Δημοσ. 2 Σεπτεμβρίου 2009 Έχω ένα BMW 5,18 87' (η γρια) και ενα 3,16 coupe 97' Μπορώ να σου πώ οτι δεν έχoυν βγάλει ούτε μια βλάβη το παλιό δουλεύει με τα ίδια μπουζί απο το 2003 και με τα ίδια λάδια το πείραμε το 2000 και το μόνο που του εχουμε βάλει είναι δισκοπλατό!!! ΤΙΠΟΤΕ άλλο ειλικρινά και έχει γυρίσει στην κυριολεξία όλη την Ελλάδα!!! Το άλλο το 94' άλλαξα μια φορά κινητήρα γιατι τον έκαψα :devil: με συνολικό κόστος 300€ με την τοποθέτηση και μοντέλο 97' Δεν λέω οτι είναι τα καλύτερα, αλλα απο θέμα συντήρησης δεν ζητάνε πολλά πράματα, ας πούμε λάδια που είναι να αλλάξω τώρα είναι γύρω στα 50€ τα γνήσια της BMW...
tmjuju Δημοσ. 2 Σεπτεμβρίου 2009 Δημοσ. 2 Σεπτεμβρίου 2009 Έχω ένα BMW 5,18 87' (η γρια) και ενα 3,16 coupe 97' Μπορώ να σου πώ οτι δεν έχoυν βγάλει ούτε μια βλάβη το παλιό δουλεύει με τα ίδια μπουζί απο το 2003 και με τα ίδια λάδια το πείραμε το 2000 και το μόνο που του εχουμε βάλει είναι δισκοπλατό!!! ΤΙΠΟΤΕ άλλο ειλικρινά και έχει γυρίσει στην κυριολεξία όλη την Ελλάδα!!! Το άλλο το 94' άλλαξα μια φορά κινητήρα γιατι τον έκαψα :devil: με συνολικό κόστος 300€ με την τοποθέτηση και μοντέλο 97' Δεν λέω οτι είναι τα καλύτερα, αλλα απο θέμα συντήρησης δεν ζητάνε πολλά πράματα, ας πούμε λάδια που είναι να αλλάξω τώρα είναι γύρω στα 50€ τα γνήσια της BMW... Ε πώς να μην κάψεις κινητήρες μετά ;-)
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.