Προς το περιεχόμενο

Αγορά Αυτοκινήτου


Skatoprama

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καθώς πλησιάζει και αυτή η ώρα πρέπει να πώ πως έχω μαύρα και άραχνα μεσάνυχτα. Πέρα από το αισθητικό κομμάτι. Τι πρέπει να κοιτάξω? Τι να αποφύγω? Πχ δε θέλω κάτι υπερβολικά ακριβό με ανταλλακτικά πιό ακριβά και από εμένα καθώς το ενδεχόμενο κανιβαλισμού του αμαξιού είναι υπαρκτό όντας και νέος οδηγός. Από τιμές? Σε όσα επίσημα σαιτ κοίταξα πουθενά δε λένε. Συμφέρουν τα μεταχειρισμένα?(προυπόθεση να είναι δυνατόν να βρείς αξιόπιστο μεταχειρισμένο...υπάρχει αυτό?) κλπ κλπ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σαν νεος οδηγος ειναι σχεδον σιγουρο οτι σε συμφερει ενα μεταχειρισμενο αυτοκινητο. Φθηνο σχετικα (μεταξυ 3 - 6 χιλιαδων ευρω) και κατα 100% Japan μερια. Ειδικα την περιοδο 2000 - 2003 οπου αξιοπιστια σε μεταχειρισμενο Ευρωπαικο δεν "παιζει" να ειναι και καλη. Για εκεινη την περιοδο αυτοκινητο να προτιμησεις Toyota σιγουρα μιας και ειναι εγγυηση. Εχει μακραν το καλυτερο after sales, την καλυτερη υποστηριξη και τα ποιο αξιοπιστα service και μαστορες ανα την Ελλαδα. Οτι χρειαζεσαι δηλαδη σαν νεος οδηγος και ενας ακομα λογος παραπανω αν το πληρωνεις ο ιδιος.

 

Γενικα starlet, yaris, corolla απο Toyota ειναι ακριβως οτι χρειαζεσαι. Μην φοβηθεις κανενα απο αυτα. Γενικα η ποιοτητα κατασκευης τους και η αντοχη υλικων τους ειναι παροιμιωδες και υπαρχουν πολλα μοτερια που εχουν πανω απο 400 χιλιαδες χιλιομετρα απροβληματιστα. Απλα ορμας.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σαν νεος οδηγος ειναι σχεδον σιγουρο οτι σε συμφερει ενα μεταχειρισμενο αυτοκινητο. Φθηνο σχετικα (μεταξυ 3 - 6 χιλιαδων ευρω) και κατα 100% Japan μερια. Ειδικα την περιοδο 2000 - 2003 οπου αξιοπιστια σε μεταχειρισμενο Ευρωπαικο δεν "παιζει" να ειναι και καλη. Για εκεινη την περιοδο αυτοκινητο να προτιμησεις Toyota σιγουρα μιας και ειναι εγγυηση. Εχει μακραν το καλυτερο after sales, την καλυτερη υποστηριξη και τα ποιο αξιοπιστα service και μαστορες ανα την Ελλαδα. Οτι χρειαζεσαι δηλαδη σαν νεος οδηγος και ενας ακομα λογος παραπανω αν το πληρωνεις ο ιδιος.

 

Γενικα starlet, yaris, corolla απο Toyota ειναι ακριβως οτι χρειαζεσαι. Μην φοβηθεις κανενα απο αυτα. Γενικα η ποιοτητα κατασκευης τους και η αντοχη υλικων τους ειναι παροιμιωδες και υπαρχουν πολλα μοτερια που εχουν πανω απο 400 χιλιαδες χιλιομετρα απροβληματιστα. Απλα ορμας.

Ευχομαι και ελπιζω ο topic starter να εχει την κριση ωστε να καταλαβει ποσο υποκειμενικα και αβασιμα ειναι αυτα που γραφεις.

 

Εχει μακραν κιολας το καλυτερο after sales, τους καλυτερους μαστορες, το πιο αξιοπιστο service...Οπως λεμε: και ο Θεος την 6η μερα, επλασε την Toyota (και τους μαστορες της).

 

Mercedes, porsche, bmw, vw, honda ολες εταιρειες-παιδια ενος κατωτερου θεου. Τυφλα να χουν μπρος στην Toyota...

 

Τα 400.000 απροβληματιστα κλπ ειναι με τα "σου πα, μου πες" να σημειωσουμε (βλεπε ΥΓ. 2). Κι εγω ειχα φορντ με 260.000 απροβληματιστα, μετα το πουλησα. Αρα τι? Η Φορντ ειναι η καλυτερη στο κοσμο? Και στην αντιπροσωπεια της Toyota να παει να ρωτησει το παιδι, ο πωλητης (που τον καιει να πουλησει αμαξι και πληρωνεται κιολας) θα ειναι αρκετα πιο μετριοπαθης και συγκρατημενος στα λογια του.

 

Αραχτε λιγο και δωστε συμβουλες οσο γινεται αντικειμενικες στο παιδι. Βοηθεια θελει, οσο το δυνατον λογικη και χωρις εμπαθεια.

 

@ skatoprama: Μην μπεις στο παιχνιδι japan/germany. Βαλε συγκεκριμενα κριτηρια με σειρα. ΠΧ τιμη/χρηματοδοτηση/κατηγορια/εμφανιση/κοστος συντηρησης/εσωτερικο/χωροι κλπ. Προς θεου ειναι χαζο να αποκλεισεις αμαξια προερχομενα απο συγκεκριμενες χωρες-εταιρειες αν πληρουν τα υπολοιπα κριτηρια σου. Αφου καταληξεις σε καποια μοντελα, περνα απο τις αντιπροσωπειες και τσεκαρε τα απο κοντα. Ζητα να τα οδηγησεις και κρινε την οδικη τους συμπεριφορα με μεγαλη βαρυτητα στην επιλογη που θα κανεις.

 

Αν πας σε μεταχειρισμενο να ξερεις πως στα ανω της 5ετιας εχει μπει χαρατσι και σε καμια περιπτωση μην πας σε αμαξι 10ετιας η παραπανω (starlet οπως προταθηκε παραπανω). Εκτος οτι θα ειναι παλιο/κουρασμενο/με πολλα χιλιομετρα κλπ, θα πληρωνεις 100 ευρω το χρονο τσαμπα κερατιατικα συμφωνα με το νεο νομο. Αν μαλιστα πας σε αμαξια 15ετιας+ οπως η BMW που προταθηκε θα δινεις +150 ευρω/χρονο στο ιδιο χαρατσι. Δεν ειναι διολου ευκαταφρονητο ποσο τη στιγμη που με ενα φινετσατο μεταχειρισμενο 4ετιας στα 5.000 ευρω δε θα πληρωνεις ουτε ευρω σε αυτο το χαρατσι. Για μενα μεταχειρισμενο αξιζει, αλλα περιπου 3ετιας-6ετιας, μιας και παιζουν σε εξαιρετικες τιμες.

 

Γενικα τα σημερινα αμαξια το αν θα σου βγουν προβληματικα η οχι παιζει πολυ μεγαλο ρολο ο παραγων τυχη και το τι θα σου κατσει. Μπορει σημερα να πας να παρεις το Ibiza πχ και για 10 χρονια να σου βγει σκυλι. Και να παει ενας φιλος σου μετα απο 2 μηνες να παρει το ιδιο Ibiza και να τρεχει καθε μηνα συνεργειο επειδη ηταν ελατωματικη η παρτιδα.

 

ΥΓ. ΟΛΕΣ οι μαρκες κανουν ανακλησεις μοντελων λογω μικρων η σημαντικοτερων ελλατωματων. Μεταξυ αυτων και οι "100% Japan". Μεταξυ αυτων και "η Toyota που δε βγαζει απολυτως τιποτα στα 400.000κμ".

 

ΥΓ 2. Επειδη με μαθηματικη βεβαιοτητα τετοια thread οδηγουνται στο κλασικο germany/japan, προβλεπω οτι θα αρχισουν οι στατιστικες αναλυσεις τυπου: Εγω ειχα toyota, o παπους μου ειχε toyota, ο μπατζανακης μου εχει toyota, ο γκομενος της πρωην μου εχει toyota, ο "νωντας ο ανακοντας" στη γειτονια μου εχει toyota και ολα αυτα τα toyota δεν εχουν παρουσιασει τιποτα, αρα η toyota ειναι η καλυτερη μαρκα. Μετα θα πεταγεται ο αλλος "ναι αλλα ο μπαμπης ο σουγιας, ο νικος ο πεταλουδας και ο γιωργος ο τσιλιαδορος στη δικια μου γειτονια, εχουνε VW και ειναι τα καλυτερα" -----> συμβουλευω τον topic starter να μεινει μακρια απο αυτα και να βαλει τα κριτηρια του. Χωρις να σημαινει οτι δεν πρεπει να εχει τα αυτια του ανοιχτα για καθε προταση που θα ακουστει εδω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

+1 στο μεταχειρισμενο..

 

Αν ημουν στη θεση σου (που θα ειμαι του χρονου:-D) θα επερνα ενα 316 του 94 και μετα..σκυλια/BMW/πισωκινητα..

 

+ 2 άπειρα!!!

 

Άμα πάρεις BMW θα τρελαθείς ακόμα και παλιό μοντέλο, πάρε μια κουπέ 94-95!!!! Είναι ΤΡΕΛΑΑΑΑΑΑΑ..

 

Τον Ιάπωνα να τον φοβάσε τον Ευρωπαίο και ειδικά τον Γερμανό καθόλου!!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

MiDi_MiLiZ δεν μιλαμε για καινουργια μοντελα. Μιλαμε για μεταχειρισμενα που ανα τα χρονια εχουν αποδειξει την αξια τους ανα τον κοσμο. Κανεις δεν μπορει να πει οτι η Toyota δεν εχει την πρωτια τοσα χρονια τωρα σε θεματα αξιοπιστιας οπως επισης και οτι γενικα τα service της ειναι τα καλυτερα απο οποιαδηποτε αλλη εταιρια και ειδικα στην Ελλαδα.

 

Δεν ειναι τυχαια ορισμενα πραγματα. Ξερω οτι υπαρχουν περιπτωσεις δεξια και αριστερα για οτιδηποτε αλλα ορισμενα πραγματα ειναι σταθερες αξιες, ειδικα παλιοτερα japan μοντελα και εξ' ου Toyota. Το οτι μπορει να πετυχει σε καποιο προβληματικο μοντελο σαφως και υπαρχει πιθανοτητα αλλα με γνωμονα του οτι εχουν βγει "τερατα" ως τωρα νομιζω πως ειναι και η ποιο λογικη συμβουλη που μπορω να πω. Και peugeot 206 εχω δει με 300+ χιλιαδες χιλιομετρα αλλα αυτο δεν σημαινει οτι θα το προτεινω κιολας δεδομενου την προβληματικη ιστορια του γενικα.

 

---------- Το μήνυμα προστέθηκε στις 15:55 ----------

 

+ 2 άπειρα!!!

 

Άμα πάρεις BMW θα τρελαθείς ακόμα και παλιό μοντέλο, πάρε μια κουπέ 94-95!!!! Είναι ΤΡΕΛΑΑΑΑΑΑΑ..

 

Τον Ιάπωνα να τον φοβάσε τον Ευρωπαίο και ειδικά τον Γερμανό καθόλου!!!

 

Τρελο χαρατσι για το τιποτα. Μαλλον δεν παρακολουθειτε τι συμβαινει με τους νομους. Αμαξι 10 ετων+ απλα δεν αξιζει με τιποτα οτι και αν ειναι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

MiDi_MiLiZ δεν μιλαμε για καινουργια μοντελα. Μιλαμε για μεταχειρισμενα που ανα τα χρονια εχουν αποδειξει την αξια τους ανα τον κοσμο. Κανεις δεν μπορει να πει οτι η Toyota δεν εχει την πρωτια τοσα χρονια τωρα σε θεματα αξιοπιστιας οπως επισης και οτι γενικα τα service της ειναι τα καλυτερα απο οποιαδηποτε αλλη εταιρια και ειδικα στην Ελλαδα.

 

Δεν ειναι τυχαια ορισμενα πραγματα. Ξερω οτι υπαρχουν περιπτωσεις δεξια και αριστερα για οτιδηποτε αλλα ορισμενα πραγματα ειναι σταθερες αξιες, ειδικα παλιοτερα japan μοντελα και εξ' ου Toyota. Το οτι μπορει να πετυχει σε καποιο προβληματικο μοντελο σαφως και υπαρχει πιθανοτητα αλλα με γνωμονα του οτι εχουν βγει "τερατα" ως τωρα νομιζω πως ειναι και η ποιο λογικη συμβουλη που μπορω να πω. Και peugeot 206 εχω δει με 300+ χιλιαδες χιλιομετρα αλλα αυτο δεν σημαινει οτι θα το προτεινω κιολας δεδομενου την προβληματικη ιστορια του γενικα.

 

---------- Το μήνυμα προστέθηκε στις 15:55 ----------

 

 

Τρελο χαρατσι για το τιποτα. Μαλλον δεν παρακολουθειτε τι συμβαινει με τους νομους. Αμαξι 10 ετων+ απλα δεν αξιζει με τιποτα οτι και αν ειναι.

 

 

Καλά τα λέει ο MiDi_MiLiZ!Αντικειμενικά να τα βλέπετε τα πράγματα!

 

Πολύ καλά τα Toyota αλλά σίγουρα δεν είναι τα μόνα που ανήκουν στην...."κατηγορία αξιοπιστίας" που λες.Μία έρευνα αγοράς με τις ανάγκες του πρέπει να κάνει το παιδί,να καταλήξει σε πχ 3-4 μοντέλα που του αρέσουν και μετά να πέσουν κάποιες προτάσεις για το τι έχει ακουστεί για το τάδε μοντέλο ή τι εμπειρίες είχαμε οι ίδιοι!Γιατί τώρα μιλάμε πολύ αόριστα!

 

Όσον αφορά το 206.......ναι όντως.....πολύ προβληματικό αμάξι.....για αυτό και πουλάει τρελά από το 1998 μέχρι τώρα (11 χρόνια και πάει για 12!!!!) με κύριες διαφορές το lifting στους εσωτερικούς χώρους και σε εξωτερικούς!!!Ενημερωτικά.....έχουμε ένα 106 του 94 και ένα 206 του 2003!Σε πληροφορώ ότι κανένα δεν έχει βγάλει το παραμικρό πρόβλημα και ειδικά το 106 του 94 βάζει κάτω σε επιδόσεις καινούρια 1400άρια!Αυτό το είπα για να μην ακούγονται διάφορα!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλά τα λέει ο MiDi_MiLiZ!Αντικειμενικά να τα βλέπετε τα πράγματα!

 

Πολύ καλά τα Toyota αλλά σίγουρα δεν είναι τα μόνα που ανήκουν στην...."κατηγορία αξιοπιστίας" που λες.Μία έρευνα αγοράς με τις ανάγκες του πρέπει να κάνει το παιδί,να καταλήξει σε πχ 3-4 μοντέλα που του αρέσουν και μετά να πέσουν κάποιες προτάσεις για το τι έχει ακουστεί για το τάδε μοντέλο ή τι εμπειρίες είχαμε οι ίδιοι!Γιατί τώρα μιλάμε πολύ αόριστα!

 

Όσον αφορά το 206.......ναι όντως.....πολύ προβληματικό αμάξι.....για αυτό και πουλάει τρελά από το 1998 μέχρι τώρα (11 χρόνια και πάει για 12!!!!) με κύριες διαφορές το lifting στους εσωτερικούς χώρους και σε εξωτερικούς!!!Ενημερωτικά.....έχουμε ένα 106 του 94 και ένα 206 του 2003!Σε πληροφορώ ότι κανένα δεν έχει βγάλει το παραμικρό πρόβλημα και ειδικά το 106 του 94 βάζει κάτω σε επιδόσεις καινούρια 1400άρια!Αυτό το είπα για να μην ακούγονται διάφορα!

 

Δεν τα λεω μονο εγω φιλος, ειναι πολυ ποιο πιθανο να πεσει σε προβληματικο μοντελο (γιατι ως γνωστον αυτος που εχει ευρωπαικο μοντελο μαλλον θα του εχει πιει και το αιμα λιγακι) ευρωπαικο παρα Japan και ιδιαιτερα Toyota γιατι ο οδηγος Toyota συχνα ειναι "νορμαλ" και "αργος" οδηγος. Ειναι γενικη νοοτροπια αυτη.

 

Το αν σου βγηκαν εσενα τα αυτοκινητα "απροβληματιστα" δεν σημβαινει το ιδιο και στις μετρησεις και γενικα στις ομολογιες -γενικα- για την αξιοπιστια οποιουδηποτε μοντελου ανεξαρτητως μαρκας. Και το Golf πουλαει σαν τρελο και συνεχιζει να πουλαει σαν τρελο παρα τα τρελα προβληματα που εχει παρουσιασει (και παρουσιαζει) μεχρι και σημερα, δεν σημαινει κατι αυτο.

 

Αν ομως μιλαμε για μεταχειρισμενο (που γι αυτο μιλαμε) τοτε απλα το να παει σε Japan ειναι η -μονη- και -λογικη- κινηση. Γιατι ετσι ειναι. Δεν ειναι κατι που θελει συζητηση. Japan να ειναι και οτι θελει ας ειναι αν ειναι καλοδιατηρημενο. Υπαρχει λογος που οι τιμες στα μεταχειρισμενα εχουν οπως εχουν. Το καθε μοντελο διαμορφωνει την τιμη του ανα τα χρονια. Ε τα Toyota ετσι ειναι, βαλε και τα 9 χρονια συνεχους πρωτιας στις μετρησεις αξιοπιστιας και καταλαβαινεις οτι σιγουρα εχει σημασια και διαφορα απο αλλες μαρκες (ειδικα ευρωπαικες) στο τι πιθανοτητα εχεις να πιασεις "καλο" μοντελο.

 

Βαλε και τα παμφθηνα service, λαδια και γενικα καλυτερους και φιλικοτερους "μαστορες" και πραγματικα δεν μπορω να σκεφτω κατι παραπανω για τον νεο οδηγο. Το βλεπω εξαλου σε διαφορα απο το VW που εχω τωρα. Η διαφορα στην ποιοτητα εξυπηρετησης και αξιοπιστια μεταξυ της Toyota και της VW ειναι η μερα με τη νυχτα. Ξερω οτι θελετε ο καθενας να υποστηριξει την εταιρια που αγαπαει αλλα η πραγματικοτητα πρεπει να λεγεται.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν με ενδιαφέρουν καν οι εταιρείες!Το συμφέρον μου κοιτάζω και να μην με κοροϊδεύουν!Με το να μου λες No1 την ΤΟΥΟΤΑ σε όλα.....ε εντάξει.........απλά κάνεις εσύ αυτό που λες για μας....για αγάπη προς μια εταιρεία!

 

Αν θες να δεις ποια μοντέλα έχουν τα λιγότερα προβλήματα υπάρχουν πολλοί τρόποι αλλά ο βασικότερος είναι ένας:να έχεις έναν μηχανικό που εμπιστεύεσαι ο οποίος είναι ανεξάρτητος (φτιάχνει όλες τις μάρκες) και μπορεί να σου πει με μεγαλύτερη ευκολία ποια είναι τα "ζημιάρικα" αυτοκίνητα ποια τα προβλήματά τους!

 

Όταν πήρα το 206 μεταχειρισμένο,το έλεγξε και μου είπε ότι είναι πάρα πολύ καλό αυτοκίνητο και ότι προβλήματα υπήρχαν (κυρίως ηλεκτρονικά όπως παράθυρα κ.α.) διορθώθηκαν ΑΛΛΑ από μηχανή.....ΑΨΟΓΟ!Μου πρότεινε κι άλλα αυτοκίνητα βέβαια και μέσα σε αυτά ήταν και ΤΟΥΟΤΑ (αλλά όχι όλα!)!

 

ΑΑΑΑΑ και ενημερωτικά.....δεν είναι ΤΟΟΟΟΟΟΣΟ φθηνά τα ανταλλακτικά τους όσο λες και μάλιστα όταν παίρνεις ένα μεταχειρισμένο (συνήθως είναι εκτός εγγύησης) είναι τρελή κοροϊδία να πηγαίνεις στα επίσημα για σέρβις κ.α.!Κλέψιμο τρελό!Πήγαινέ το σε έναν μηχανικό εμπιστοσύνης και είσαι καλυμμένος ΑΠΟΛΥΤΑ!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν με ενδιαφέρουν καν οι εταιρείες!Το συμφέρον μου κοιτάζω και να μην με κοροϊδεύουν!Με το να μου λες No1 την ΤΟΥΟΤΑ σε όλα.....ε εντάξει.........απλά κάνεις εσύ αυτό που λες για μας....για αγάπη προς μια εταιρεία!

 

Αν θες να δεις ποια μοντέλα έχουν τα λιγότερα προβλήματα υπάρχουν πολλοί τρόποι αλλά ο βασικότερος είναι ένας:να έχεις έναν μηχανικό που εμπιστεύεσαι ο οποίος είναι ανεξάρτητος (φτιάχνει όλες τις μάρκες) και μπορεί να σου πει με μεγαλύτερη ευκολία ποια είναι τα "ζημιάρικα" αυτοκίνητα ποια τα προβλήματά τους!

 

Όταν πήρα το 206 μεταχειρισμένο,το έλεγξε και μου είπε ότι είναι πάρα πολύ καλό αυτοκίνητο και ότι προβλήματα υπήρχαν (κυρίως ηλεκτρονικά όπως παράθυρα κ.α.) διορθώθηκαν ΑΛΛΑ από μηχανή.....ΑΨΟΓΟ!Μου πρότεινε κι άλλα αυτοκίνητα βέβαια και μέσα σε αυτά ήταν και ΤΟΥΟΤΑ (αλλά όχι όλα!)!

 

ΑΑΑΑΑ και ενημερωτικά.....δεν είναι ΤΟΟΟΟΟΟΣΟ φθηνά τα ανταλλακτικά τους όσο λες και μάλιστα όταν παίρνεις ένα μεταχειρισμένο (συνήθως είναι εκτός εγγύησης) είναι τρελή κοροϊδία να πηγαίνεις στα επίσημα για σέρβις κ.α.!Κλέψιμο τρελό!Πήγαινέ το σε έναν μηχανικό εμπιστοσύνης και είσαι καλυμμένος ΑΠΟΛΥΤΑ!

 

Μην μου βαζεις λογια που δεν ειπα και σιγουρα δεν ειπα οτι ειναι Νο 1 σε ολα. Ειπα οτι σε μεταχειρισμενα ειναι Νο 1 επιλογη για τους λογους που ειναι γνωστοι ανα τον κοσμο ολοκληρο. Τωρα εσυ αν δεν θελεις να το αναγνωρισεις ειναι δικαιωμα σου αλλα δεν μπορεις να λες οτι θελεις πανω σε αποδεδειγμενα αποτελεσματα εδω και παρα πολλα χρονια τωρα.

 

Δεν μας ενδιαφερει αν μερικα peugeot, LADA, Audi εχουν βγει "σκυλια" γιατι κατα γενικη ομολογια δεν ειναι και οτι καλυτερο για να κοιταξεις σε μεταχειρισμενο ειδικα εκεινης της περιοδου. Μας ενδιαφερει το overall, το συνολο και σε αυτο το πραγμα ΟΤΙ και να λετε, οσο και να το προσπαθειτε, οσο και να το αμφισβητειτε η Toyota ειναι πρωτη ΠΟΛΛΑ χρονια στη σειρα. Δεν -ετυχε- και σιγουρα δεν θα κρατουσε σχεδον 10 χρονια στη σειρα αν ηταν απλα τυχη.

 

Και ενημερωτικα ΕΙΝΑΙ η φθηνοτερη εταιρια απο ολες στα ανταλακτικα της με τα φθηνοτερα σερβις απο οποιαδηποτε αλλη εταιρια ως τωρα. Ουτε Hyundai ειναι τοσο φθηνη. Φιλαρακι μου εχει μαντρα και φερνει τα παντα απο αυτοκινητα. Παραγγελειες, στοκ, διαφημιση, γενικα αναλαμβανει τα παντα και οτι γουσταρει. Τοσα χρονια τωρα απλα δινει και αυτος την αποψη του μεσα απο τις εμπειριες του που κατα γενικη ομολογια ειναι ΙΔΙΑ με αυτες που λεγονται χρονια τωρα για την ΤΟΥΟΤΑ.

 

Και ξαναλεω, δεν ειναι τυχη ουτε φημες. Υπαρχει λογος, λογος που ισχυει. Το scirocco που εχω τωρα καλο χρυσο αλλα δεν κρυβω οτι εχω -σοβαρο- προβλημα με τους βλακες της VW και τους ανεχομαι γιατι το αμαξι ειναι σε εγγυηση. Προβληματα τα οποια οταν ημουν με το G6 δεν ειχα ουτε για πλακα. Μην λεμε οτι θελουμε εδω περα. Αυτο που προσφερει η ΤΟΥΟΤΑ δεν το προσφερει καμια αλλη εταιρια γι αυτο και ειναι πρωτη και γι αυτο και την προτιμαει ο κοσμος που θελει να εχει το κεφαλι του ησυχο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μην μου βαζεις λογια που δεν ειπα και σιγουρα δεν ειπα οτι ειναι Νο 1 σε ολα. Ειπα οτι σε μεταχειρισμενα ειναι Νο 1 επιλογη για τους λογους που ειναι γνωστοι ανα τον κοσμο ολοκληρο. Τωρα εσυ αν δεν θελεις να το αναγνωρισεις ειναι δικαιωμα σου αλλα δεν μπορεις να λες οτι θελεις πανω σε αποδεδειγμενα αποτελεσματα εδω και παρα πολλα χρονια τωρα.

 

Δεν μας ενδιαφερει αν μερικα peugeot, LADA, Audi εχουν βγει "σκυλια" γιατι κατα γενικη ομολογια δεν ειναι και οτι καλυτερο για να κοιταξεις σε μεταχειρισμενο ειδικα εκεινης της περιοδου. Μας ενδιαφερει το overall, το συνολο και σε αυτο το πραγμα ΟΤΙ και να λετε, οσο και να το προσπαθειτε, οσο και να το αμφισβητειτε η Toyota ειναι πρωτη ΠΟΛΛΑ χρονια στη σειρα. Δεν -ετυχε- και σιγουρα δεν θα κρατουσε σχεδον 10 χρονια στη σειρα αν ηταν απλα τυχη.

 

Και ενημερωτικα ΕΙΝΑΙ η φθηνοτερη εταιρια απο ολες στα ανταλακτικα της με τα φθηνοτερα σερβις απο οποιαδηποτε αλλη εταιρια ως τωρα. Ουτε Hyundai ειναι τοσο φθηνη. Φιλαρακι μου εχει μαντρα και φερνει τα παντα απο αυτοκινητα. Παραγγελειες, στοκ, διαφημιση, γενικα αναλαμβανει τα παντα και οτι γουσταρει. Τοσα χρονια τωρα απλα δινει και αυτος την αποψη του μεσα απο τις εμπειριες του που κατα γενικη ομολογια ειναι ΙΔΙΑ με αυτες που λεγονται χρονια τωρα για την ΤΟΥΟΤΑ.

 

Και ξαναλεω, δεν ειναι τυχη ουτε φημες. Υπαρχει λογος, λογος που ισχυει. Το scirocco που εχω τωρα καλο χρυσο αλλα δεν κρυβω οτι εχω -σοβαρο- προβλημα με τους βλακες της VW και τους ανεχομαι γιατι το αμαξι ειναι σε εγγυηση. Προβληματα τα οποια οταν ημουν με το G6 δεν ειχα ουτε για πλακα. Μην λεμε οτι θελουμε εδω περα. Αυτο που προσφερει η ΤΟΥΟΤΑ δεν το προσφερει καμια αλλη εταιρια γι αυτο και ειναι πρωτη και γι αυτο και την προτιμαει ο κοσμος που θελει να εχει το κεφαλι του ησυχο.

 

 

Δεν καταλαβαίνεις τι λέω!!!ΟΛΕΣ οι εταιρείες έχουν μοντέλα τα οποία είναι ΣΚΥΛΙΑ αλλά και μοντέλα που έχουν βγάλει προβλήματα!!!ΟΛΕΣ!

 

Κι επειδή μου λες διάφορα για τιμές κ.α........πες μου πόσα λεφτά θα σου έπαιρνε ένας μηχανικός για ένα μοντέλο ΤΟΥΟΤΑ στυλ YARIS για να σου αλλάξει τακάκια,υαλοκαθαριστήρες,να σου βάλει φρέον,να σου αλλάξει στο φίλτρο του αιρ κοντισιον και γενικώς να σου συντηρήσει το αιρ κοντίσιον με σπρεϋ κ.α. και φυσικά να κάνει έλεγχο για ταξίδι!Θα υπολογίσεις με βάση έναν ανεξάρτητο μηχανικό που τα παίρνει τα ανταλλακτικά σε κανονικές τιμές και όχι το φαρμακείο της αντιπροσωπείας!Σε ρωτάω γιατί έκανα ακριβώς αυτό το πράγμα εγώ στο 206 και μπορώ να σου πω ακριβώς πόσο ξόδεψα ΓΙΑ ΟΛΑ!

 

Για το Getz που λέει ο φίλος.....γενικώς τα HUYNDAI είναι πολύ τίμια αυτοκίνητα!Αν εσύ είσαι συνεπής και κοιτάς τα απλά δηλαδη λάδια-νερό στο ψυγείο δεν θα έχεις κανένα σοβαρό πρόβλημα!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν θες ανθρωπο-μεταφορεα παρε κατι μικρομεσαιο γιαπωνεζικο.Αν ολα ειναι οκ και δεν εχει φαει στουκα,μαλλον δε θα σε προβληματισει σε αξιοπιστια.

Αν θες αυτοκινητο που να σου λεει κατι οταν το οδηγεις θα πρεπει να πας σε ευρωπαικο(ειδικα γαλλικα,ιταλικα,Ford, και καποια group VAG,αλλα οχι ολα).Μπορει να πας μια-δυο φορες παραπανω στο συνεργειο,αλλα δε θα σε παιρνει ο υπνος απο τη βαρεμαρα οταν οδηγεις.

 

Μεγαλη γενικευση,το ξερω,αλλα στα μικρα-μικρομεσαια εχει μεγαλες δοσεις αληθειας.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...