Προς το περιεχόμενο

e-shop.gr :newsletters


NteliX

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • 2 εβδομάδες αργότερα...
  • Απαντ. 218
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
  • 2 εβδομάδες αργότερα...

αν ειναι της ελληνικης αντιπροσωπειας ναι, και αξιζει. αν οχι...θα εχετε δραματα.

το fujitsu ειναι οπως με τα acer. οτι σου κατσει. αν δεν σου κατσει εχει τρεξιμο μετα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

εμένα πάντως μου ήρθε η 46αρα samsung κουτί.... απλά άψογη

 

χωρις να θελω να σε αγχωσω αλλα αν δεν εχει εγγυηση απο τον φουρλη τοτε δεν στην επισκευαζουν και για θεματα εγγυησης πρεπει να πας στο eshop. παρε ενα τηλεφωνο δοκιμαστικα να δεις τι θα σου πουνε για τα περι εγγυησεων.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η εγγύηση στη Samsung είναι eshop και όχι Φουρλής. Αυτό σημαίνει ότι αν έχει θέμα και είσαι μέσα στην εγγύηση, πρέπει να απευθυνθείς στο eshop, με ό,τι συνεπάγεται αυτό.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

εκανα μια παραγγελια στο eshop για προιον που βρηκα στο newsletter στην παραγγελια συμπληρωσα τον κωδικο offer 0926 αλλα στο μαιλ με την επιβεβαιωση εγραφε 108 αντι για 65 που ηταν η τιμη της προσφορας τι γινεται?τι να κανω??

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...