NteliX Δημοσ. 30 Αυγούστου 2009 Share Δημοσ. 30 Αυγούστου 2009 http://www.e-shop.gr/newsletter/mail-090828.html Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
kavaliotis Δημοσ. 2 Σεπτεμβρίου 2009 Share Δημοσ. 2 Σεπτεμβρίου 2009 Παρηγγειλα τον TOSHIBA SATELLITE A300-231 σημερα το πρωι, αυριο μου ερχεται, του περναω ΧΡ και σας λεω εντυπωσεις! Παντως απο χαρακτηριστικα σκιζει το λαπτοπ. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
kavaliotis Δημοσ. 4 Σεπτεμβρίου 2009 Share Δημοσ. 4 Σεπτεμβρίου 2009 Μου ηρθε, πολυ ωραιο το λαπτοπ, το μονο κακο ειναι οτι ΔΕΝ ΑΝΟΙΓΕΙ!!!!! Με το ρευμα δουλευει, το εβαλα να φορτισει κανα 12ωρο, εσβησε η ενδειξη της μπαταριας, το εβγαλα απο το ρευμα, το εφερα στην δουλεια να του βαλω λειτουργικο γιατι δεν εχει μεσα και δεν ανοιγε! Το βαζω στο ρευμα και η ενδειξη της μπαταριας ειναι πορτοκαλι που σημαινει οτι ειναι αποφορτισμενη ή μερικως φορτισμενη. Αλλα εδω και 1 ωρα το φορτιζω παλι και δεν ανοιγει αν δεν ειναι στο ρευμα. Τι μπορει να παιζει? BIOS UPDATE δεν υπαρχει παντως αν τυχον και δεν αναγνωριζε την μπαταρια το λαπτοπ... Επισης, οταν μου ηρθε το λαπτοπ, η μπαταρια ηταν ηδη εγκατεστημενη, σας εχει ξανατυχει? Και εχει ενα σηματακι πανω το λαπτοπ "MADE FOR EMERGING EMEA REGION". Πηρα το e-shop.gr και με ειπαν να το παω σε ενα καταστημα τους για να το στειλουν στα κεντρικα να το δουνε. Πηρα την TOSHIBA GREECE και με ειπαν να το στειλω σε αυτους να το δουνε. Αντε ταλαιπωριαααααααααα... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
GLKMATHS Δημοσ. 4 Σεπτεμβρίου 2009 Share Δημοσ. 4 Σεπτεμβρίου 2009 Το : Εγγύηση: 2 χρόνια άμεσης αντικατάστασης από το e-shop.gr ΔΕΝ ΙΣΧΥΕΙ ? ? ? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
o_magazatoras Δημοσ. 4 Σεπτεμβρίου 2009 Share Δημοσ. 4 Σεπτεμβρίου 2009 kavaliotis,κρεμώμαστε απ' το πληκτρολόγιό σου για ενημέρωση.Τώρα θα φανεί αν ο Γερμανός τηρεί αυτά που διαφημίζει ή ήταν ένα επικοινωνιακό τρυκ που,btw,φοριέται τελευταίως... Ενημέρωσε βάσει όλων των κινήσεών σου,plz. @all:Καλά θα ήταν να μπει ένα επισημασμένο δωμάτιο με αξιολόγηση καταστημάτων. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
katcos Δημοσ. 4 Σεπτεμβρίου 2009 Share Δημοσ. 4 Σεπτεμβρίου 2009 ...Πηρα το e-shop.gr και με ειπαν να το παω σε ενα καταστημα τους για να το στειλουν στα κεντρικα να το δουνε... Αντε ταλαιπωριαααααααααα... ''Από 01/07/2009 το e-shop.gr προσφέρει διετή εγγύηση άμεσης αντικατάστασης του laptop σου με ΟΛΟΚΑΙΝΟΥΡΙΟ.'' Ισχύει τελικά 'η όχι; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
frap73 Δημοσ. 4 Σεπτεμβρίου 2009 Share Δημοσ. 4 Σεπτεμβρίου 2009 Επισης, οταν μου ηρθε το λαπτοπ, η μπαταρια ηταν ηδη εγκατεστημενη, σας εχει ξανατυχει? Και εχει ενα σηματακι πανω το λαπτοπ "MADE FOR EMERGING EMEA REGION". ΠΟΤΕ δεν έχω δει κάτι τέτοιο με τη μπαταρία και έχω ανοίξει και αρκετά.... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
kavaliotis Δημοσ. 4 Σεπτεμβρίου 2009 Share Δημοσ. 4 Σεπτεμβρίου 2009 Το πηγα πισω στο μαγαζι του e-shop.gr και με ενημερωσαν οτι η "ΑΜΕΣΗ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ" δεν ειναι ακριβως αμεση, δηλαδη αν πχ εχει χαλασει καποια μνημη ή καποιος σκληρος, τον αντικαθιστουν και σου στελνουν το ιδιο λαπτοπ πισω. Εγω το αφησα εκει και περιμενω να το στειλουνε Αθηνα να το ελεγξουνε και να με ενημερωσουν τι θα γινει. Παντως με εβγαλε και ενα προβλημα οταν το ανοιξα με το ρευμα, φορτωσε την πρωτη οθονη του BIOS και μετα εβγαλε κατι για REALTEK και ενα cable error. Και βεβαια μετα με ελεγε οτι δεν μπορει να φορτωσει αφου ετσι κι αλλιως δεν εχει λειτουργικο μεσα. Το κουτι του ειχε FACTORY SEAL, παιζει να ειναι κανενα επισκευασμενο τιποτα ρε παιδια? Γιατι με παραξενεψε το οτι ειχε την μπαταρια πανω του... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
filarhos Δημοσ. 4 Σεπτεμβρίου 2009 Share Δημοσ. 4 Σεπτεμβρίου 2009 Το πηγα πισω στο μαγαζι του e-shop.gr και με ενημερωσαν οτι η "ΑΜΕΣΗ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ" δεν ειναι ακριβως αμεση, δηλαδη αν πχ εχει χαλασει καποια μνημη ή καποιος σκληρος, τον αντικαθιστουν και σου στελνουν το ιδιο λαπτοπ πισω. Πολύ ώραια η ''άμεση'' αντικαταστάση. Καλοί είναι να τα γράφουν κα να τα διαφημίζουν. Δεν στέλενεις και ένα μήνυμα στην ένωση καταναλωτών να δεις;;; Λοιπόν διαβάζοντας αυτά που λέει μήπως έπρεπε να το κοιτάξουν και να σου δώσουν ένα καινούριο άμεσα;;; (Όταν από την Ηλεκτρονική Αθηνών αγόρασα ένα φορητό για τον ξάδερφό μου και δεν δούλευε το πήγα πίσω την ίδια μέρα και μου δώσανε άλλο). Μήπως να έκανες φασαρία;;; Αφού γράφει τα εξής: Υπηρεσία DOA (Dead On Arrival) Το e-shop.gr θωρακίζει τις αγορές σας: Αγοράζοντας από το e-shop.gr οποιοδήποτε προϊόν, πέρα από την επίσημη εγγύηση του κατασκευαστή, σας παρέχουμε επιπρόσθετα εγγύηση άμεσης αντικατάστασης του σε περίπτωση DOA (εξαρχής ελαττωματικό προϊόν), μηδενίζοντας έτσι τον χρόνο αναμονής service για προϊόντα που δεν λειτούργησαν ποτέ. Η εγγύηση DOA παρέχεται για έως 7 ημέρες από την ημερομηνία αγοράς του προϊόντος, υπό τις παρακάτω προϋποθέσεις: * Το προϊόν πρέπει να επιστραφεί από τον πελάτη σε οποιοδήποτε e-shop point εντός 7 ημερών από την ημερομηνία αγοράς του, με την πλήρη συνοδευτική συσκευασία του * Η αδυναμία λειτουργίας του προϊόντος πρέπει να οφείλεται σε ελάττωμα του κατασκευαστή και όχι σε βλάβη που προκλήθηκε από κακή χρήση του προϊόντος, όπως για παράδειγμα και όχι αποκλειστικά από πτώση, λειτουργία εκτός προδιαγραφών κατασκευαστή, επέμβαση στο εσωτερικό του από μη εξουσιοδοτημένους τεχνικούς κτλ * Για τα e-shop points των Αθηνών, καθώς και Θεσσαλονίκης, Ηρακλείου Κρήτης, Καλαμάτας, Πάτρας, Κατερίνης, Λάρισας που διαθέτουν τεχνικό τμήμα, εφόσον το προϊόν παραδοθεί εντός των ωρών λειτουργίας του service, ο έλεγχος και η ενεργοποίηση της διαδικασίας άμεσης αντικατάστασης γίνεται επιτοπου * Σε περίπτωση που το ελαττωματικό προϊόν επιστραφεί σε e-shop point που δεν διαθέτει τεχνικό τμήμα, αυτό επιστρέφει στα κεντρικά για έλεγχο και άμεση αντικατάσταση με νέο εφόσον εμπίπτει στην κατηγορία DOA, και αποστέλλεται στο e-shop point που παραδόθηκε αρχικά, για παραλαβή * Σε περίπτωση που δεν υπάρχει επαρκές απόθεμα για την αντικατάσταση του προϊόντος DOA, το e-shop.gr υποχρεούται να αντικαταστήσει το προϊόν με άλλο ιδίων ή ανώτερων τεχνικών προδιαγραφών ή να προχωρήσει σε επιστροφή των χρημάτων στην αρχική τιμή αγοράς στον πελάτη 2 χρόνια εγγύηση άμεσης αντικατάστασης laptop Από 01/07/2009 το e-shop.gr προσφέρει διετή εγγύηση άμεσης αντικατάστασης του laptop σου με ΟΛΟΚΑΙΝΟΥΡΙΟ. Με τον τρόπο αυτό μηδενίζεις τον χρόνο αναμονής για την επισκευή του φορητού σου υπολογιστή από «εξουσιοδοτημένα κέντρα Service» ενώ δεν σου προσφέρουμε απλά τον υπολογιστή σου επισκευασμένο αλλά σου δίνουμε ΚΑΙΝΟΥΡΙΟ! Ισχύουν οι ακόλουθες προϋποθέσεις αντικατάστασης: * Η εγγύηση ισχύει για φορητούς υπολογιστές (laptops) από 01.07.09 και για 2 ολόκληρα χρόνια από την ημερομηνία αγοράς τους. * Η βλάβη πρέπει να αφορά το υλικό (hardware) και όχι το λογισμικό (software) του υπολογιστή. * Η προσφορά ισχύει για τα εξής brands φορητών υπολογιστών: ACER, HP, INNOVATOR, TOSHIBA, SONY * Με την παράδοση του laptop, πρέπει να παραδωθούν και όλα τα παρελκόμενά του (φορτιστές, μπαταρίες κτλ) Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Tuko Δημοσ. 4 Σεπτεμβρίου 2009 Share Δημοσ. 4 Σεπτεμβρίου 2009 Μήπως το θεωρούν βλάβη software; (Και καλά;; έχουν γαμάτο παραθυράκι ) Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
GoldenEye Δημοσ. 4 Σεπτεμβρίου 2009 Share Δημοσ. 4 Σεπτεμβρίου 2009 toshiba με μπαταρια πανω δεν παιζει. το αυτοκολλητο μαλλον σημαινει παραεισαγωγη. εχει ελληνικα στο πληκτρολογιο και στα manual; απελαση το e-shop με τυπικες διαδικασιες. και εμπαργκο αγορων απατεωνες ουστ αν δεν στο αλλαξουν κυνηγησε τους γιατι ειναι τρελη μουφα η δηλωση αμεση αντικατασταση και που την λενε στο πλαισιο για το service. e-shop πες αλευρι... το τροκτικο σε γυρευει χαχαχαχαχαχα Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
o_magazatoras Δημοσ. 4 Σεπτεμβρίου 2009 Share Δημοσ. 4 Σεπτεμβρίου 2009 Αποδείχτηκε λοιπόν μία ακόμη φανφαρόνικη κίνηση αυτουνού του μπακάλικου. Αν και σε ανάλογη δική μου περίπτωση μου αλλάξανε επί τόπου χαλασμένο προϊόν (έχω postάρει σχετικά).Παίζει που πήγα Μενίδι με μάτι που γυάλιζε,μου το ξαναλλάξανε πάλι επί τόπου γιατί τους είπα να το δοκιμάσουνε και επειδή δεν ξαναδούλευε μου δώσανε την επιλογή επιστροφής χρημάτων,κάτω από 20€ ήτανε,γι αυτό προφανώς κι οι γαλαντομίες τους... Τελικά αν βάλεις τις βενζίνες,το χαμένο χρόνο πήγαιν' έλα και τη χαλασμένη διάθεση που σου δημιουργεί μιά μόνιμα τσαμπουκαλεμένη και στη τσίλια φάτσα,μη σας πω ότι "μπαίνεις και μέσα". Ηθικόν δίδαγμα:"Μας είδανε αλευρωμένους και μας περάσανε για μυλωνάδες" φάση. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
GoldenEye Δημοσ. 4 Σεπτεμβρίου 2009 Share Δημοσ. 4 Σεπτεμβρίου 2009 ναι ειδικα αν αυτα τα νευρα και την ταλαιπωρια την αναγεις σε μακροχρονιες επιπτωσεις στην υγεια και την κοινωνικη σου συμπεριφορα. λοιπον ολοι μαζι στον ινκα και στο τροκτικο και πιστευω ειναι θεμα λιγων ημερων να το κλεισουν το μαγαζι. φαντασου να εχεις και σοβαρη δουλεια και να εξαρτασαι απο την κατασταση του νεου σου υπολογιστη που αγορασες με προσμονη και με λεφτα που εχεις δουλεψει και τσιμπωντας στην μουφα περι αντικαταστασης για να εργαστεις πιο ανετα και να σε εξαπατουν με τετοιο τροπο. αυτα ακουω και δεν αλλαζω λαπτοπ εδω και 2 χρονια. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
tolis_01 Δημοσ. 4 Σεπτεμβρίου 2009 Share Δημοσ. 4 Σεπτεμβρίου 2009 DoA (Dead on Arrival) Τους το φέρνεις στο κεφάλι και απαιτείς άλλο ολόιδιο μέσα σε 5 λέπτα αλλιώς δεν φεύγεις απ'το κατάστημα! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
parlapipas Δημοσ. 4 Σεπτεμβρίου 2009 Share Δημοσ. 4 Σεπτεμβρίου 2009 Και εχει ενα σηματακι πανω το λαπτοπ "MADE FOR EMERGING EMEA REGION". Ενημερωτικά πάντως το σηματάκι σημαίνει ότι το συγκεκριμένο λάπτοπ έχει κατασκευαστεί για αναδυόμενες αγορές της περιοχής Ευρώπης, Μέσης Ανατολής και Αφρικής. EMEA=Europe Middle East Africa Ομολογώ ότι άκουγα για προϊόντα με διαφορετικές προδιαγραφές αλλά δεν μπορούσα να το πιστέψω... Στην περίπτωσή σου βέβαια δεν θέλω να το δεχτώ ότι αυτό είναι που φταίει, γιατί αλοίμονο αν οι κατασκευαστικές προδιαγραφές ήταν τέτοιες που τα όποια προβλήματα θα έβγαιναν από την πρώτη μέρα, δε θα συνέφερε άλλωστε' θέλω να πω δηλαδή ότι οι όποιες διαφορές θα πρέπει να εμφανίζονται σε βάθος χρόνου. Εκτός αν μιλήσουμε για περιθώρια ανοχής και quality control από το εργοστάσιο. Σε παλιό τώρα λάπτοπ που η μπαταρία ήταν χωμένη στο κουτί και που για να τη βγάλεις έπρεπε να ξεβιδώσει καπάκι από κάτω, η μπαταρία του ήταν προεγκατεστημένη. Σήμερα όμως που οι μπαταρίες εφαρμόζουν εξωτερικά κλιπσαριστές, περίεργο μου φαίνεται να είναι τοποθετημένες από πριν. Χωρίς όμως αυτό να σημαίνει και πολλά απαραίτητα... Όταν λέμε δεν άνοιξε μετά την πρώτη φορά που έβγαλε το error, φαντάζομαι ότι δεν μπορούσε να φτάσει μετά ούτε στην οθόνη του bios ή στην οθόνη με το λογότυπο της Toshiba. Εγώ θα δοκίμαζα να αφαιρέσω την μπαταρία πρώτα και μετά να ανάψω το λάπτοπ, αν δε γινόταν τίποτε θα την έβάζα ξανά και θα δοκίμαζα πάλι κοκ. Εκτός αν είναι κάποιο θέμα με τo bios και τη σειρά που κάνει boot τις επιμέρους συσκευές πχ σκληρό, κάρτα δικτύου, dvd κλπ Εσύ καλά έκανες και τους το πήγες αμέσως και φαντάζομαι έχεις κρατήσεις κάποιο χαρτάκι με ημερομηνία, αναφορά στα προβλήματα που εμφάνισε απ' την πρώτη στιγμή. Καλά ξεμπερδέματα πάντως μ' αυτούς! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.