Προς το περιεχόμενο

Aπόσυρση - Εφαρμογή μέτρου / Διαδικασία


witty

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
Συμπέρασμα 1:

Τελικά μπορεί κανείς μέσα στο μυαλό του να δημιουργήσει ωραία διλήμματα και να δει τα πράγματα θετικά, αρκεί να θέλει. Μαζί σου εγώ.

 

Εκεί ακριβώς έγκειται το πρόβλημα φίλε μου, δηλαδή ότι κανείς δεν θέλει να πληρώσει...Το δεδομένο είναι ότι το κράτος μπαίνει μέσα απαράδεκτα πολύ, αλλά:

 

1) Πρέπει να επιδοτεί την αγορά αυτοκινήτων

2) Πρέπει να βολέψει τα λαμόγια από τα stage στο δημόσιο

3) Πρέπει να αφήσει του λιμενεργάτες στον ΟΛΠ να βγάζουν 100.000 χρόνο από πλασματικές υπερωρίες

4) Πρέπει να μην αυξήσει κανένα φόρο, έμμεσο ή άμεσο

 

και φυσικά ένα κάρο άλλα πράγματα, για τα οποία διαμαρτύρεται ο καθένας από καιρό σε καιρό. Μόνο που έτσι δεν μειώνονται τα ελλείματα και δεν εξισορροπούνται οι προυπολογισμοί...Ναι, πρόκειτε για μέτρα εξοικονόμησης ρευστού. Δεν είπε και η Μπιρμπίλη κάτι άλλο. Απλώς πρέπει ο Έλληνας να καταλάβει ότι το κράτος δεν είναι άμορφη, εξωγήινη οντότητα αλλά εκπροσωπεί τους πολίτες και αυτοί το πληρώνουν.

 

Επίσης κάτι άλλο: Το ότι δεν παράγουμε κάτι δεν σημαίνει ότι προφανώς δεν πρέπει να το καταναλώνουμε, άλλωστε αυτό είναι αναπόφευκτο, είναι και το νόημα της παγκοσμιοποίησης σε ένα βαθμό σε τελική. Όμως μια χώρα πρέπει να διατηρεί ένα σχετικά ισορροπημένο ισοζύγιο εισαγωγών/εξαγωγών, ειδικά σε εποχές όπως τη σημερινή που με την νομισματική ένωση η δυνατότητα της υποτίμησης δεν υπάρχει πια. Συνεπώς δεν έχει ιδιαίτερο νόημα να επιδοτεί ένα κράτος μια σειρά από βιομηχανίες οι οποίες σε επιβαρύνουν το ισοζύγιο αρνητικά. Και η Merkel έδωσε 2500 για κάθε νέο όχημα, αλλά η Γερμανία μάλλον έχει μεγαλύτερη αυτοκινητοχιομηχανία από την Ελλάδα. Και ο Obama το έκανε, αλλά έχει μια Ford και μια GM να σώσει, οι οποίες συντηρούν μερικά εκατομμύρια δουλειές στις ΗΠΑ.

  • Απαντ. 135
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
Δημοσ.
Αυτό το <<..ώστε όλοι να έχουν δυνατότητα για αγορά αυτοκινήτου..>> συνειδητοποιείς πως είναι άκυρο, ή όχι ακόμα;

 

Συνηδητοποιείς ότι εννοώ να αναβαθμιστεί ο τρόπος ζωής ώστε να έχουν την δυνατότητα να αγοράσουν ΚΑΙ αυτοκίνητο ή ακόμα;

 

Συνηδητοποιείς ότι με 700 ευρώ καινούριο αμάξι δεν παίρνεις ή ακόμα;

 

Εσύ τι κατάλαβες,να σου δώσει λεφτά για να πάρεις αυτοκίνητο;

Δημοσ.
Εκεί ακριβώς έγκειται το πρόβλημα φίλε μου, δηλαδή ότι κανείς δεν θέλει να πληρώσει...Το δεδομένο είναι ότι το κράτος μπαίνει μέσα απαράδεκτα πολύ, αλλά:

 

1) Πρέπει να επιδοτεί την αγορά αυτοκινήτων

2) Πρέπει να βολέψει τα λαμόγια από τα stage στο δημόσιο

3) Πρέπει να αφήσει του λιμενεργάτες στον ΟΛΠ να βγάζουν 100.000 χρόνο από πλασματικές υπερωρίες

4) Πρέπει να μην αυξήσει κανένα φόρο, έμμεσο ή άμεσο

 

Όχι όχι, δεν είναι δικά μου λόγια αυτά, δεν είναι επιδότηση αγοράς αυτοκινήτου η απόσυρση... (επειδή έκανες quote εμένα, γι' αυτό)... θα έπρεπε τουλάχιστον να διατηρηθεί η απόσυρση και τα νέα τέλη κυκλοφορίας ή κανένα από τα 2. Αυτό είπα. Δημιουργήθηκε δηλαδή ένα αδιέξοδο για την πλειοψηφία των νοικοκυριών, που αναγκάζονται στην ουσία να πληρώσουν τα νέα τέλη κυκλοφορίας χωρίς να μπορούν να αποσύρουν το παλιό τους αυτοκίνητό.

Όσο για το (4), ήρθαν με σημαίες κατά των αντικοινωνικών, όπως έλεγαν, έμμεσων φόρων αν θυμάσαι καλά, αλλά αύξησαν μόνο αυτούς προς το παρόν (καύσιμα, τσιγάρα...).

Δημοσ.

Ρε παιδια...Δε μπορω να καταλαβω.

 

Γραφετε τις τελευταιες μερες πραγμματα.

 

Ειμαι εγω ο Πολιτης Κειν,και κανω ενα δωρο στις 20 κοπελες μου τις Κεινσες(πολυ καμενο),να πηγαινουν καθε μερα στα Πρινου.Αμα μου τελιωσουν τα λεφτα δε θα σταματησω να πληρωνω;

 

Επισης αμα φαληρησω δε θα πω στις κοπελες"εμμμ κοριτσι...Δωσε κατι διοτι μειναμε ρεστοι".Τι διαλο θα φαληρισω για τις κοπελες;

 

Τι ψαχνετε;Αν ειναι σωστο να περιμενεις επιστροφη επειτα απο ενα δωρο;Ψαχνετε μηπως να βρειτε ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ;

 

Ρε παιδια...Ελλαδα ειναι εδω.Εγω παντως θα παρω νεο αμαξι,θα πληρωσω για το 2ο το παλιο μου τα παραπανω τελη μου και θα συνεχισω να προσπαθω να ζω με τα 950€ που παιρνω.Για τους πολλους(απο αυτα που διαβαζω)που δε μπορουν,ας κοιταξουν τις επιλογες τους στο χρονο και ας κρινουν.

 

Παρακαλω συνεχηστε τη συζητηση

Δημοσ.

Παιδιά, σκεφτείτε ότι παίζουν παράλληλες απώλειες που ούτε καν έχουμε σκεφτεί...

 

πχ, άνθρωποι που έχουν έρθει από Ρόδο, από Κρήτη κλπ, έχουν πληρώσει τα μαλιοκέρατα τους και το σαραβαλάκι τους έχει μείνει στην ουρά κάποιας μάντρας ανακύκλωσης περιμένοντας να εξυπηρετηθεί και τώρα πρέπει να το πάει πίσω!

 

http://www.madata.gr/index.php/epikairotita/economy/45678.html

 

Είναι τρελό αυτό που έχει συμβεί...

Δημοσ.
Είναι τρελό αυτό που έχει συμβεί...

 

Καθόλου, το ότι κάποιος ξεκίνησε και πήγε το αμάξι του 600χμ μακριά με πλοίο, ενώ δεν έχει κανένα χαρτί στα χέρια του είναι τρελό.

 

Πάντως Physics με αυτό συμφωνώ, αλλά το θέμα είναι ότι όπως είπα το κράτος χρειάζεται λεφτά και συνεπώς κάτι πρέπει να φορολογήσει. Για μένα τα τσιγάρα και τα καύσιμα είναι κάτι αποδεκτό. Έχεις δίκαιο όμως στο ότι αυτό με τα τέλη άφησε ξεκρέμαστο κάπως τον κόσμο και είναι λίγο βλακεία.

Δημοσ.

TO 44% που ψηφισε δεν δικαιουτε να ομιλει , να γραφει, να γκρινιαζει , να .....

 

Τωρα βουλώστε το και ας πληρώσουμε ΟΛΟΙ μαζί τα σπασμένα πάλι !!!!!!!

Δημοσ.
Καθόλου, το ότι κάποιος ξεκίνησε και πήγε το αμάξι του 600χμ μακριά με πλοίο, ενώ δεν έχει κανένα χαρτί στα χέρια του είναι τρελό.

Μα τι ακριβώς εννοείς; Ποιος είχε στα χέρια του χαρτί ή ήταν σίγουρος ότι θα του το αποσύρουν; Απλά πήγαινες και περίμενες στην ουρά όπως όλοι. Άλλοι πήγαιναν οι ίδιοι και άλλοι το ανέθεσαν σε διαμεσολαβητές κλπ.

 

Όπως και να έχει νομίζω ότι έριξαν σε αρκετά μεγάλο ποσοστό όσους δεν είχαν άμεση πρόσβαση στα κέντρα ανακύκλωσης.

 

Αυτό που με τρομάζει είναι ότι το θέμα αποσιωπάτε σιγά σιγά, αφού τα ΜΜΕ δε δίνουν και ιδιαίτερη σημασία, ενώ αλήθεια είναι ότι υπάρχουν και πολλά άλλα θέματα να ασχοληθούν τα οποία επίσης αφορούν και επηρεάζουν όλους μας.

 

Σκ@τ@, μπρος γκρεμός και πίσω ρέμα... βλέπω τούνελ στην άκρη του τούνελ...

Δημοσ.
Αν έχει περισσότερους ρύπους γιατί όχι;

 

για το κοινωνικό κράτος, σου χει μιλήσει κάνεις? Και στην τελική το περιβάλλον το μολύνει ο κεφαλαιοκράτης, όχι ο εργαζόμενος.

Δημοσ.
για το κοινωνικό κράτος, σου χει μιλήσει κάνεις? Και στην τελική το περιβάλλον το μολύνει ο κεφαλαιοκράτης, όχι ο εργαζόμενος.

 

Αν έχει περισσότερους ρύπους πως το το περιβάλλον το μολύνει ο κεφαλαιοκράτης και όχι ο εργαζόμενος

Δημοσ.
Αν έχει περισσότερους ρύπους πως το το περιβάλλον το μολύνει ο κεφαλαιοκράτης και όχι ο εργαζόμενος

Μα αφού είναι κεφαλαιοκράτηηηηηηηηηηηηης!

 

 

 

Δημοσ.
Αν έχει περισσότερους ρύπους πως το το περιβάλλον το μολύνει ο κεφαλαιοκράτης και όχι ο εργαζόμενος

 

o κεφαλαιοκράτης, έχει εργοστάσιο. Το εργοστάσιο, παράγει περισσότερους ρύπους από το σαραβαλάκι. Ο κεφαλαιοκράτης, μπορεί να δώσει κάποια από τα κέρδη του για να κάνει τα φουγάρα πιο φιλικά προς το περιβάλλον. Ο εργαζόμενος, δύσκολα. Αλλά ναι, στα βόρεια προάστια, είμαστε όλοι "ψευτο"οικολόγοι

 

Για μένα τα τσιγάρα και τα καύσιμα είναι κάτι αποδεκτό

 

Ε ναι μωρέ, είναι και πάμφθηνα, ειδικά στην ελλάδα που δεν έχουμε και καρτέλ. Ευτυχώς που έχουμε πλουτοκράτες με "κοινωνική ευθύνη".

Δημοσ.
o κεφαλαιοκράτης, έχει εργοστάσιο. Το εργοστάσιο, παράγει περισσότερους ρύπους από το σαραβαλάκι. Ο κεφαλαιοκράτης, μπορεί να δώσει κάποια από τα κέρδη του για να κάνει τα φουγάρα πιο φιλικά προς το περιβάλλον. Ο εργαζόμενος, δύσκολα. Αλλά ναι, στα βόρεια προάστια, είμαστε όλοι "ψευτο"οικολόγοι

 

Είσαι ότι να 'ναι.

Το θέμα είναι για τα αυτοκίνητα και όχι για τους τρόπους ζωής κεφαλαιοκράτη εργαζόμενου.

 

Ο κεφαλαιοκράτης έχει φωτοβολταικά,υβριδικό αυτοκίνητο ενώ ο εργαζόμενος καίει ρεύμα απο εργοστάσιο λιγνίτη κι έχει σαραβαλάκι που ρυπαίνει όσο 12 Lexus.

 

-Αλτ! Τις ει;

-Η Λογική

μπαμ

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...