afentiko7 Δημοσ. 3 Νοεμβρίου 2009 Δημοσ. 3 Νοεμβρίου 2009 Δεδομένου ότι το κράτος δεν έχει λεφτά και αυτό είναι γνωστό, θεωρώ ότι σωστά καταργήθηκε η απόσυρση. Mα το θέμα δεν είναι η απόσυρση, το θέμα είναι πως αυτοί με παλιά αυτοκίνητα πληρώνουν περισσότερο. και όχι δεν τα κρατάμε για συναισθηματικούς λόγους. αλλά επειδή ελέχθη ότι όλα αυτά είναι ψιλοπροσωρινά και ότι θα κατατεθούν σε κάποιο χρονικό διάστημα νέα ολοκληρωμένα μέτρα, επιφυλάσομαι μέχρι τότε ναι, γιατί θα αλλάξει γραμμή η κυβέρνηση. Πάντως εγώ δεν θεωρώ τα υψηλά τέλη απαραίτητα κάτι αρνητικό Kαλό κάνουν. Να τώρα άκουγα ότι από την αύξηση θα δωθούν λεφτά για υγεία και παιδεία. Ασε που μπορεί να δώσουν αύξηση 60 λεπτά την ημέρα. Πάντα πίστευα ότι πρέπει να περιοριστεί κάπως η υπερβολική χρήση του αυτοκινήτου Και μετά πως θα πάμε στις δουλειές μας? Δεν δουλεύουν όλοι στο κέντρο ούτε πετρέλαιο παράγουμε Αυτό δεν είναι πρόβλημα, μας τα παίρνει από τη φορολόγα της βενζίνης. Αυξάνεται η τιμή της (κερδοσκοπούν οι λάτσηδες, βαρδινογίαννηδες) αλλά παράλληλα αυξάνονται και τα έσοδα του κράτους, δλδ πληρώνουν τους δανειστές τους (τραπεζίτες, διεθνείς και εγχώριοι). Ο μόνος χαμένος είμαστε εμείς. αλλά έτεινα προς την πολύ υψηλή φορολόγηση από το 2ο όχημα και πάνω. Ναι δλδ αν μια οικογένεια έχει δυο παλιατζούρες αμάξια για να πηγαίνει στη δουλειά, πρέπει να πληρώσει περισσότερα από τον κάτοικο Αγ. Παρασκευής που έχει μια lexus για το περιβάλλον. Πάντως ο ομπάμα έδωσε 4500$ για αγορά αυτοκινήτου. Not bad, eh?
Chris_85 Δημοσ. 3 Νοεμβρίου 2009 Δημοσ. 3 Νοεμβρίου 2009 Δεδομένου ότι το κράτος δεν έχει λεφτά και αυτό είναι γνωστό, θεωρώ ότι σωστά καταργήθηκε η απόσυρση. Και εκτός αν κάποιος προτιμάει να πάρει καινούργιο αυτοκίνητο από το να πάρει σύνταξη, θα έπρεπε να συμφωνεί. Για τα τέλη συμφωνώ ότι είναι λίγο άκυρος ο τρόπος υπολογισμού, αλλά επειδή ελέχθη ότι όλα αυτά είναι ψιλοπροσωρινά και ότι θα κατατεθούν σε κάποιο χρονικό διάστημα νέα ολοκληρωμένα μέτρα, επιφυλάσομαι μέχρι τότε. Πάντως εγώ δεν θεωρώ τα υψηλά τέλη απαραίτητα κάτι αρνητικό. Πάντα πίστευα ότι πρέπει να περιοριστεί κάπως η υπερβολική χρήση του αυτοκινήτου (δεδομένου ότι δεν ωφελεί ιδιαίτερα, ούτε αυτοκίνητα φτιάχνουμε, ούτε πετρέλαιο παράγουμε), αλλά έτεινα προς την πολύ υψηλή φορολόγηση από το 2ο όχημα και πάνω. Ηδη τα τελη ειναι υψηλα. Φυσικα και δε μπορει να περιοριστει η χρηση του αυτοκινητου οταν τα μεσα μαζικης μεταφορας ειναι σε τριτοκοσμικη κατασταση
elven Δημοσ. 3 Νοεμβρίου 2009 Δημοσ. 3 Νοεμβρίου 2009 Ναι δλδ αν μια οικογένεια έχει δυο παλιατζούρες αμάξια για να πηγαίνει στη δουλειά, πρέπει να πληρώσει περισσότερα από τον κάτοικο Αγ. Παρασκευής που έχει μια lexus για το περιβάλλον. Αν έχει περισσότερους ρύπους γιατί όχι;
Chris_85 Δημοσ. 3 Νοεμβρίου 2009 Δημοσ. 3 Νοεμβρίου 2009 Eγω απ οτι καταλαβαινω ζουμε σ ενα κρατος το οποιο πολεμα την ποιοτητα ζωης του Ελληνα, ολο και περισσοτερο. Οτιδηποτε περισσοτερο απο την ικανοποιηση των βασικων μας αναγκων θεωρειται πολυτελεια.
Physics_Rulez Δημοσ. 3 Νοεμβρίου 2009 Δημοσ. 3 Νοεμβρίου 2009 Δεδομένου ότι το κράτος δεν έχει λεφτά και αυτό είναι γνωστό, θεωρώ ότι σωστά καταργήθηκε η απόσυρση. Και εκτός αν κάποιος προτιμάει να πάρει καινούργιο αυτοκίνητο από το να πάρει σύνταξη, θα έπρεπε να συμφωνεί. Συμπέρασμα 1: Τελικά μπορεί κανείς μέσα στο μυαλό του να δημιουργήσει ωραία διλήμματα και να δει τα πράγματα θετικά, αρκεί να θέλει. Μαζί σου εγώ. Για τα τέλη συμφωνώ ότι είναι λίγο άκυρος ο τρόπος υπολογισμού, αλλά επειδή ελέχθη ότι όλα αυτά είναι ψιλοπροσωρινά και ότι θα κατατεθούν σε κάποιο χρονικό διάστημα νέα ολοκληρωμένα μέτρα, επιφυλάσομαι μέχρι τότε. Έτσι θα είναι τα τέλη. Έχουν ανακοινωθεί εκατό φορές ρε σεις. Θα πληρώσουμε. Τέλος. Όσοι πήραν καινούριο αυτοκίνητο δεν θα πληρώσουν, όσοι έχουν παλιό θα πληρώσουν. Τόσο απλά. Πάντως εγώ δεν θεωρώ τα υψηλά τέλη απαραίτητα κάτι αρνητικό. Πάντα πίστευα ότι πρέπει να περιοριστεί κάπως η υπερβολική χρήση του αυτοκινήτου (δεδομένου ότι δεν ωφελεί ιδιαίτερα, ούτε αυτοκίνητα φτιάχνουμε, ούτε πετρέλαιο παράγουμε) παραπομπή στο Συμπέρασμα 1. Στην Ελλάδα "φτιάχνουμε" μόνο φρούτα, βαμβάκι και ψάρια ξερωγώ. Όλα τα άλλα που δεν τα "φτιάχνουμε" πρέπει να περιορίσουμε την κατανάλωσή τους; Λίγο περίεργο μου ακούστηκε αυτό. Αν έχει περισσότερους ρύπους γιατί όχι; Γιατί αγαπητέ το να μην έχει το όχημα του Α περισσότερους ρύπους από αυτό του Β δεν σημαίνει απαραίτητα ότι ο Α έχει πιο ανεπτυγμένη οικολογική συνείδηση από τον Β, ειδικά στην Ελλάδα. Σημαίνει ότι το εισόδημά του ίσως να έχει 1,2,3 μηδενικά παραπάνω στο τέλος.
elven Δημοσ. 3 Νοεμβρίου 2009 Δημοσ. 3 Νοεμβρίου 2009 Ναι δεν διαφωνώ,επίσης σημαίνει ότι τα λεωφορεία,ο ηλεκτρικός,το τραμ,το μετρό,ο προαστιακός δεν φτιάχτηκαν για να ταιριάζουν με την αισθητική του Hi tech αλλά για να χρησιμοποιούνται απο την κατηγορία που τους λείπουν τα 2,3,4 μηδενικά
ikaruga24 Δημοσ. 3 Νοεμβρίου 2009 Δημοσ. 3 Νοεμβρίου 2009 Eγω απ οτι καταλαβαινω ζουμε σ ενα κρατος το οποιο πολεμα την ποιοτητα ζωης του Ελληνα, ολο και περισσοτερο. Οτιδηποτε περισσοτερο απο την ικανοποιηση των βασικων μας αναγκων θεωρειται πολυτελεια. Ειπες πολυ μεγαλη κουβεντα τωρα φιλος.
Physics_Rulez Δημοσ. 3 Νοεμβρίου 2009 Δημοσ. 3 Νοεμβρίου 2009 Ναι δεν διαφωνώ,επίσης σημαίνει ότι τα λεωφορεία,ο ηλεκτρικός,το τραμ,το μετρό,ο προαστιακός δεν φτιάχτηκαν για να ταιριάζουν με την αισθητική του Hi tech αλλά για να χρησιμοποιούνται απο την κατηγορία που τους λείπουν τα 2,3,4 μηδενικά Αν είχαμε τέλεια ανεπτυγμένη συγκοινωνία σε όλες τις πόλεις και καλή κατανομή εισοδήματος στην πληθυσμό τότε ναι, θα μπορούσαμε να φορολογήσουμε πιο δίκαια. Αν έχετε την παραμικρή αμφιβολία ότι πρόκειται για φοροεισπρακτικά μέτρα τότε δεν έχω τίποτε άλλο να πω. Με την ίδια λογική δικαιολογείς και την αύξηση του φόρου στα καύσιμα ξέρεις. Η οποία φέρνει περισσότερες αλυσιδωτές αντιδράσεις από κάθε άλλη αύξηση.
elven Δημοσ. 3 Νοεμβρίου 2009 Δημοσ. 3 Νοεμβρίου 2009 Αν είχαμε τέλεια ανεπτυγμένη συγκοινωνία σε όλες τις πόλεις και καλή κατανομή εισοδήματος στην πληθυσμό τότε ναι, θα μπορούσαμε να φορολογήσουμε πιο δίκαια. Αν έχετε την παραμικρή αμφιβολία ότι πρόκειται για φοροεισπρακτικά μέτρα τότε δεν έχω τίποτε άλλο να πω. Με την ίδια λογική δικαιολογείς και την αύξηση του φόρου στα καύσιμα ξέρεις. Η οποία φέρνει περισσότερες αλυσιδωτές αντιδράσεις από κάθε άλλη αύξηση. Με αρέσει το κέντρο. Δεν δικαιολογώ τίποτα και αυτό που έγραψα δεν αναιρεί ότι πρόκειται για φοροεισπρακτικά μέτρα,κάπως πρέπει να πληρώνεις φόρους,το πιο δίκαιο για μένα είναι ανάλογα τους ρύπους. Επίσης μου την δίνουν στον δρόμο τα κλουβιά του θανάτου aka παλιά μα πολύ παλιά αυτοκίνητα,που όταν είσαι απο πίσω κλείνεις το παράθυρο για να μην λιποθυμήσεις,που φοβάσαι μη φύγει καμια ρόδα ή να μην το στουκάρεις γιατί δεν πληρεί σχεδόν καμία απο τις προδιαγραφές ασφαλείας,το κραμα τους είναι σαν την πανοπλία του Λάνσελοτ,δεν κάνει εκατοστό πίσω,ο οδηγός του είναι συνέχεια σε κίνδυνο και μπορεί και ούτε καν να το γνωρίζει. Ε αυτά δεν πρέπει να κυκλοφορούν,αν δεν μπορεί να πάρει άλλο τότε λυπάμαι αλλά λεωφορείο,δεν έχω δίκιο;
The_Judas Δημοσ. 3 Νοεμβρίου 2009 Δημοσ. 3 Νοεμβρίου 2009 Επίσης μου την δίνουν στον δρόμο τα κλουβιά του θανάτου aka παλιά μα πολύ παλιά αυτοκίνητα,που όταν είσαι απο πίσω κλείνεις το παράθυρο για να μην λιποθυμήσεις,που φοβάσαι μη φύγει καμια ρόδα ή να μην το στουκάρεις γιατί δεν πληρεί σχεδόν καμία απο τις προδιαγραφές ασφαλείας,το κραμα τους είναι σαν την πανοπλία του Λάνσελοτ,δεν κάνει εκατοστό πίσω,ο οδηγός του είναι συνέχεια σε κίνδυνο και μπορεί και ούτε καν να το γνωρίζει. Ε αυτά δεν πρέπει να κυκλοφορούν,αν δεν μπορεί να πάρει άλλο τότε λυπάμαι αλλά λεωφορείο,δεν έχω δίκιο; Ενώ τα καινούργια αυτοκίνητα, όταν είσαι απο πίσω τους βγάζουν οξυγόνο και άρωμα με αιθέρια έλαια Εφόσον ένα αυτοκίνητο είναι συντηρημένο και περνάει ΚΤΕΟ και έχει κάρτα καυσαερίων δεν βλέπω γιατί πρέπει να υπάρχει πρόβλημα. Υπάρχουν και πολλά καινούργια αυτοκίνητα που κυκλοφορούν χτυπημένα ή ασυντήρητα, δεν είναι προνόμιο των παλιών μόνο.
KWSN_Men Δημοσ. 4 Νοεμβρίου 2009 Δημοσ. 4 Νοεμβρίου 2009 Πάρτε όλοι Lexus RX 450h που είναι υβριδικό και προσέχει το περιβάλλον με τα 3500 κυβικά του και δεν καίει καθόλου.
elven Δημοσ. 4 Νοεμβρίου 2009 Δημοσ. 4 Νοεμβρίου 2009 Αν έχεις δει και χτυπήσει λαμαρίνα απο παλιό αμάξι καταλαβαίνεις τι εννοώ. Περνάει δεν περνάει ΚΤΕΟ δεν εκπέμπουν όλα το ίδιο,και όχι αν είσαι πίσω απο καινούριο αυτοκίηντο δεν έχεις την μπόχα του παλιού ούτε μαυρίζεις σαν να καθάρισες καπνοδόχο. Το κράτος κάτι πρέπει να κάνει ώστε όλοι να έχουν δυνατότητα για αγορά αυτοκινήτου,με την καμία όμως δεν πρέπει να "συντηρεί" αυτά τα κλουβιά και να παραμένουν στους δρόμους
_BASSstarlet_ Δημοσ. 4 Νοεμβρίου 2009 Δημοσ. 4 Νοεμβρίου 2009 Το κράτος κάτι πρέπει να κάνει ώστε όλοι να έχουν δυνατότητα για αγορά αυτοκινήτου Ενώ για για την απόκτηση πρώτης κατοικίας, να κάνει την πάπια; Μου φαίνεται πως έχουμε χάσει τη μπάλα...
elven Δημοσ. 4 Νοεμβρίου 2009 Δημοσ. 4 Νοεμβρίου 2009 Ενώ για για την απόκτηση πρώτης κατοικίας, να κάνει την πάπια;Μου φαίνεται πως έχουμε χάσει τη μπάλα... Ναι επίσης πρέπει να προσφέρει δωρεάν παιδεία και ιατρική περίθαλψη,δλδ πρέπει να τα γράψουμε όλα για να το καταλάβεις; Απο τότε που άλλαξες στυλό γράφεις αρλούμπες μου φαίνεται
_BASSstarlet_ Δημοσ. 4 Νοεμβρίου 2009 Δημοσ. 4 Νοεμβρίου 2009 Αυτό το <<..ώστε όλοι να έχουν δυνατότητα για αγορά αυτοκινήτου..>> συνειδητοποιείς πως είναι άκυρο, ή όχι ακόμα;
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.