kage Δημοσ. 3 Νοεμβρίου 2009 Δημοσ. 3 Νοεμβρίου 2009 Μια αποσυρση σου επιστρεφει αναλογα με κυβικα το πολυ μεχρι 2.5 χιλιαδες. ενα καινουργιο αυτοκινητο αξιας 15 χιλιαδων εχει φπα 19% αρα 2850ε συν τελος ταξινομισης και πολλα αλλα(βενζινες,σερβις,τελη κυκλοφοριας κτλ). ποσα κερδιζει το κρατος απο την νεα αποσυρση;
afentiko7 Δημοσ. 3 Νοεμβρίου 2009 Δημοσ. 3 Νοεμβρίου 2009 Μια αποσυρση σου επιστρεφει αναλογα με κυβικα το πολυ μεχρι 2.5 χιλιαδες. ενα καινουργιο αυτοκινητο αξιας 15 χιλιαδων εχει φπα 19% αρα 2850ε συν τελος ταξινομισης και πολλα αλλα(βενζινες,σερβις,τελη κυκλοφοριας κτλ). ποσα κερδιζει το κρατος απο την αποσυρση; το κράτος βρίσκεται σε ύφεση. Αρα πρέπει να ρίξει χρήμα στην αγορά, μπας και αγοράσει ο κόσμος αυτοκίνητο, όπως κάναν οι ηπα με το "cash for clunkers" και είδαν το αεπ τους να αυξάνεται. Εδώ όμως θέλουμε να κάνουμε μπίζνες με το περιβάλλον. Και όχι, δεν αυξάνεις τα τέλη κυκλοφορίας σε περίοδο ύφεσης.
_BASSstarlet_ Δημοσ. 3 Νοεμβρίου 2009 Δημοσ. 3 Νοεμβρίου 2009 Το ελληνικό κράτος δεν νομίζω πως έχει κέρδος με το να εξάγουμε συνάλλαγμα αγοράζοντας αυτοκίνητα. Σε όλη σχεδόν την ευρώπη γίνεται απόσυρση, αλλά μόνο η μπανανία δεν έχει ούτε βιοτεχνία για ταπετσαρίες (λέμε τώρα..)Οι μόνοι ωφελημένοι, είναι οι έμποροι. Πολύ μου αρέσει που για μια ακόμη φορά τρυπηθήκαμε από <<τα αγκάθια του ήλιου>>.. Όπως λένε και οι πιτσιρικάδες, <<κλαίω>>. Αν όμως πραγματικά οι καινούργιοι έχουν καούρα για το περιβάλλον, ας αρχίσουν από τα πολύ εύκολα και ανέξοδα, όπως τη σωστή ρύθμιση των φαναριών. Επίσης σωστό μέτρο ήταν, αντί χρημάτων, να έδειναν κάρτες για τα ΜΜΜ.
Moderators GeorgeMan Δημοσ. 3 Νοεμβρίου 2009 Moderators Δημοσ. 3 Νοεμβρίου 2009 Ναι για οσους προλαβαν την αποσυρση θα μπορεις να διαλεξεις. 1000 ευρω ή 500 συν 2 καρτες απεριοριστων διαδρομων
thrylosthyra7 Δημοσ. 3 Νοεμβρίου 2009 Δημοσ. 3 Νοεμβρίου 2009 Το ελληνικό κράτος δεν νομίζω πως έχει κέρδος με το να εξάγουμε συνάλλαγμα αγοράζοντας αυτοκίνητα. Σε όλη σχεδόν την ευρώπη γίνεται απόσυρση, αλλά μόνο η μπανανία δεν έχει ούτε βιοτεχνία για ταπετσαρίες (λέμε τώρα..)Οι μόνοι ωφελημένοι, είναι οι έμποροι. Πολύ μου αρέσει που για μια ακόμη φορά τρυπηθήκαμε από <<τα αγκάθια του ήλιου>>.. Όπως λένε και οι πιτσιρικάδες, <<κλαίω>>. Αν όμως πραγματικά οι καινούργιοι έχουν καούρα για το περιβάλλον, ας αρχίσουν από τα πολύ εύκολα και ανέξοδα, όπως τη σωστή ρύθμιση των φαναριών. Επίσης σωστό μέτρο ήταν, αντί χρημάτων, να έδειναν κάρτες για τα ΜΜΜ. τι να την κάνω ρε φίλε την κάρτα απεριορίστων;με δουλεύεις;να μου πάρουν το αυτοκίνητο(γιατί με τα τέλη μου το παίρνουν)και να μου δώσουν κάρτα για το λεωφορείο να έχω να φτιάχνομαι;όταν μου λένε(κυβερνητικά)να πάω για απόσυρση το αυτοκίνητό μου και να μου δώσουν κάρτα απεριορίστων,εξοργίζομαι..ελπίζω να κατάλαβες οτι δεν είναι επίθεση σε εσένα αυτό,αλλά κριτική στην κυβερνητική πολιτική..επίσης,(αν και αυτό δεν είναι άλλοθι)δυστυχώς και τα δύο μεγάλα κόμματα συμφωνούσαν σε αυτό το ηλίθιο μέτρο των πράσινων(λέει)τελών..προσπαθώ βέβαια να καταλάβω γιατί και από που κι ως που είναι πράσινα αυτά τα τέλη..δηλαδή το δικό μου αυτοκίνητο ρυπαίνει περισσότερο από ένα πιο σύγχρονο με τους ίδιους ακριβώς ρύπους..από όποια μεριά και να το δώ,παράλογο μου φαίνεται..αλλά στη χώρα του παραλογισμού ζούμε..το μόνο που δεν περίμενα ήταν αυτή η παράκρουση που είχε χτυπήσει το Σουφλιά με αυτά τα "πράσινα" τέλη να χτυπούσε και τη Μπιρμπίλη..ένας άνθρωπος που να ξέρει από αυτοκίνητα δεν υπάρχει στην κυβέρνηση;το χειρότερο από όλα είναι οτι κανένας προεκλογικά δε μας είπε για το χαράτσι των νέων τελών..τουλάχιστον ο Σουφλιάς τα είχε προτείνει από τον Ιούλιο..παράλογα μεν,γνωστά δε..όσοι ψηφίσαμε το Πασοκ,το ψηφίσαμε και με την ελπίδα να αλλάξει αυτό τον παραλογισμό των τελών..δυστυχώς βέβαια στην Ελλάδα,φόρος που μπαίνει,δεν ξαναβγαίνει ποτέ..και επίσης δυστυχώς,τις ελλείψεις του προυπολογισμού και του κράτους τις καλύπτει σχεδόν πάντα ο κλάδος του αυτοκινήτου..είτε με την τιμή και το φόρο στη βενζίνη,είτε με τα τέλη..η πρακτική γνωστή..άσε που έτσι αυξάνονται και οι πωλήσεις αυτοκινήτων και γίνεται και η χάρη στις αντιπροσωπείες..
Physics_Rulez Δημοσ. 3 Νοεμβρίου 2009 Δημοσ. 3 Νοεμβρίου 2009 το κράτος βρίσκεται σε ύφεση. Αρα πρέπει να ρίξει χρήμα στην αγορά, μπας και αγοράσει ο κόσμος αυτοκίνητο, όπως κάναν οι ηπα με το "cash for clunkers" και είδαν το αεπ τους να αυξάνεται. Εδώ όμως θέλουμε να κάνουμε μπίζνες με το περιβάλλον. Και όχι, δεν αυξάνεις τα τέλη κυκλοφορίας σε περίοδο ύφεσης. Συγκεκριμένα το δικό μου 1.4 του 2003 θα έχει περισσότερα τέλη από το 1.6 του 2005, διότι δεν ήμουν αρκετά πλούσιος να πάρω καινούριο αυτοκίνητο στη διετία-τριετία. Εν τω μεταξύ ι ίδιος κινητήρας φοριέται και στα επόμενα μοντέλα, αλλά επειδή είναι από το 2005 και μετά θεωρείται πιο οικολογικός (????) Ωραία πάμε. Προχωράμε μπροστά κ'έτσι.
Alxnks Δημοσ. 3 Νοεμβρίου 2009 Δημοσ. 3 Νοεμβρίου 2009 ειναι αληθεια οτι εν μεσω κρισης και με τα οικονομικα του κρατους στο υπο το μηδεν...δεν ηταν η καλυτερη περιοδος για αποσυρση. ο σουφλιας το εκανε προεκλογικα για να παρουν καμια παραπανο ψηφο. αυτο εν μερη καλως καταργηθηκε γιατι ουσιαστικα κακως αρχισε (τονιζω...αυτην την περιοδο!). μολις φτιαξουν λιγο τα οικονομικα...ας ξαναρχισει. κατα τα αλλα...τα τελη ειναι απαραδεκτα (να μου πεις...ο σουφλιας δεν τα αρχισε κι αυτα; δεν σκεφτηκε το πολιτικο κοστος; σιγουρα...ομως θα σκεφτηκαν, ας τους δωσουμε την αποσυρση να ριξουμε σταχτη στα ματια και ας βαλουμε και τα τελη να τους τσουρουφλησουμε). εχω κι εγω αυτοκινητο 1.600 που κυκλοφορουσε με τον ιδιο κινητηρα μεχρι το 2006. αρα εγω που ειμαι πριν το 2005 θα πληρωσω 50 ευρω παραπανω και οποιος το πηρε απο το 2005 και μετα θα δωσει νομιζω 18 λιγοτερα. εγω ειχα ηδη επικοινωνησει με το συνηγορο του πολιτη και περιμενα να δω τι θα γινει. εφοσον ψηφιστει θα καταθεσω αιτημα στο συνηγορο για το νομιμο της υποθεσης (εφοσον μην ξεχναμε οτι περα απο τους ιδιους κινητηρες, σε οσους ισχυει αυτο, επισης περναμε τα αυτοκινητα μας απο ΚΤΕΟ και επισης βγαζουμε καρτα καυσαεριων...αρα γιατι κυρια υπουργε να πληρωσω παραπανω τελη αν το αυτοκινητο μου ειναι οκ;!;!;!). πιστευω μια μαζικη προσφυγη θα βοηθουσε.
Physics_Rulez Δημοσ. 3 Νοεμβρίου 2009 Δημοσ. 3 Νοεμβρίου 2009 ειναι αληθεια οτι εν μεσω κρισης και με τα οικονομικα του κρατους στο υπο το μηδεν...δεν ηταν η καλυτερη περιοδος για αποσυρση. Ο καλοπροαίρετος θα το πει κευνσιανή πολιτική, ο κακοπροαίρετος θα το πει φιλετάκι στις αυτοκινητοβιομηχανίες. Η απόσυρση έφυγε, αλλά ο φόρος έμεινε. Αυτή είναι η ουσία. Προτιμούσα να υπάρχουν και τα 2 ή κανένα από τα 2. Μέγα λάθος.
Alxnks Δημοσ. 3 Νοεμβρίου 2009 Δημοσ. 3 Νοεμβρίου 2009 Ο καλοπροαίρετος θα το πει κευνσιανή πολιτική, ο κακοπροαίρετος θα το πει φιλετάκι στις αυτοκινητοβιομηχανίες. Η απόσυρση έφυγε, αλλά ο φόρος έμεινε. Αυτή είναι η ουσία. Προτιμούσα να υπάρχουν και τα 2 ή κανένα από τα 2. Μέγα λάθος. μπα...οι αυτοκινητοβιομηχανιες δεν ψηφιζουν στην ελλαδα (ισως καποιοι εργαζομενοι στον κλαδο του αυτοκινητου γενικα μονο)....ηταν καθαρα προεκλογικο, για ψηφους (μπορει να παει και παραπερα ενας πονηρα σκεπτομενος....αφου φαινοταν οτι ειναι χαμενο το παιχνιδι, σου λεει εγω το βαζω κι ας το μαζεψουν αυτοι μετα αφου δεν το αντεχει η οικονομια, θα φανουν και 'κακοι' ). για τα τελη....επιφυλασσομαι για καθε μου νομιμο δικαιωμα..η θα παρουν τα ιδια χρηματα κι απο αυτον με τον ιδιο κινητηρα (που ρυπαινει το ιδιο με εμενα) κι ας ειναι το αμαξι του μετα το 2005...η οπως ειπα, αν το δουμε αλλιως...με προσχημα το περιβαλλον, ας μην παρουν απο κανεναν τιποτα αφου πηγαινουμε τα αμαξια μας ΚΤΕΟ (θελοντας και μη) και τους βγαζουμε και καρτα καυσαεριων (θελοντας και μη)...οποτε με βαση αυτα τα δυο, οποιο αυτοκινητο ρυπαινει ας πληρωνει (πχ οποιος εχει βγαλει τον καταλυτη του...λεω εγω τωρα ενα παραδειγμα απο τα πολλα). οι αλλοι ομως πως και γιατι;!;!;!
_BASSstarlet_ Δημοσ. 3 Νοεμβρίου 2009 Δημοσ. 3 Νοεμβρίου 2009 Καταλαβαίνουμε όλοι, πιστεύω, πως δεν γίνεται να φορολογηθούν τα αυτοκίνητα βάσει της κάρτας καυσαερίων... Η κυβέρνηση αυτή τη στιγμή, μάλλον περισσότερο σκέφτεται, πως θα μαζέψει ή θα δώσει λιγότερα κεφάλαια, παρά την οποιαδήποτε οικολογική επιβάρυνση των παλιών αυτοκινήτων που δεν θα αποσυρθούν, τελικά.. Η συντριπτική πλειοψηφία των νεοελλήνων, περισσότερο ενδιαφέρεται να πάρει καινούργιο αυτοκίνητο για να μπει στο μάτι του γείτονα/συνάδελφου/φίλου, παρά να σταματήσει να μολύνει.
Alxnks Δημοσ. 3 Νοεμβρίου 2009 Δημοσ. 3 Νοεμβρίου 2009 Καταλαβαίνουμε όλοι, πιστεύω, πως δεν γίνεται να φορολογηθούν τα αυτοκίνητα βάσει της κάρτας καυσαερίων...[/b] οχι δεν τον καταλαβαινουμε...μας το εξηγεις εσυ; η για να σε βοηθησω εγω...αντε να δεχτω οτι απο το συνεργειο του μπαρμπα μητσου που βγαζει καρτα καυσαεριων, δεν μπορουν ισως να εχουν επαρκη στοιχεια (αν και απο οσο εχω δει ολοι οι μπαρμπα-μητσοι κρατουν αρχεια απο τις μετρησεις που κανουν). απο τα ΚΤΕΟ ομως (ιδιωτικα-δημοσια) που ειναι μηχανογραφημενα, με υπολογιστες και ολα τα αξεσουαρ...πως θα με πεισουν οτι δεν μπορουν να εχουν στοιχεια; δεν μπορουμε μια ζωη να πληρωνουμε αυξησεις για τις οποιες ανεπαρκειες ελεγχου εκ μερους του κρατους!!
Moderators GeorgeMan Δημοσ. 3 Νοεμβρίου 2009 Moderators Δημοσ. 3 Νοεμβρίου 2009 δεν μπορουμε μια ζωη να πληρωνουμε αυξησεις για τις οποιες ανεπαρκειες ελεγχου εκ μερους του κρατους!! Μωρε μια ζωη θα τις πληρωνεις κι εσυ και ολοι μας και δε θα κανουμε τιποτα
Alxnks Δημοσ. 3 Νοεμβρίου 2009 Δημοσ. 3 Νοεμβρίου 2009 εγω ειπαμε θα κανω...θα βαλω τον συνηγορο του πολιτη να ελεγξει την ολη διαδικασια και βλεπουμε. απλα περιμενω να ψηφιστει γιατι οπως μου εχουν πει, πρεπει να ψηφιστει πρωτα, ετσι ωστε να με 'θιγει' και να προσφυγω σε αυτους. το θεμα ομως ειναι να μην το κανω μονο εγω...να το κανουν οσο περισσοτεροι γινεται. γιατι αλλιως ναι...θα γινεται παντα οπως λες...
Innersense Δημοσ. 3 Νοεμβρίου 2009 Δημοσ. 3 Νοεμβρίου 2009 απλα περιμενω να ψηφιστει γιατι οπως μου εχουν πει, πρεπει να ψηφιστει πρωτα, ετσι ωστε να με 'θιγει' πέρασα σήμερα απο μάντρα αυτοκινήτων να ρωτήσω τι παίζει μπας και προλαβαίνω να το αποσύρω και με πωλητή που μίλησα μου είπε ότι "βγαίνει το ΦΕΚ σήμερα" και όλη η διαδικασία στις μάντρες ανακύκλωσης έχει ήδη παγώσει από χθές. Περίεργο μου φάνηκε αφού σε άλλες περιπτώσεις αυτά παίρνουν καμία εβδομάδα... Καλά ρε παιδιά ας την καταργήσουν, αλλά από τη μια μέρα στην άλλη; ούτε μια βδομαδούλα παράταση δεν μπορούσαν να δώσουν;
Typhoon Δημοσ. 3 Νοεμβρίου 2009 Δημοσ. 3 Νοεμβρίου 2009 Δεδομένου ότι το κράτος δεν έχει λεφτά και αυτό είναι γνωστό, θεωρώ ότι σωστά καταργήθηκε η απόσυρση. Και εκτός αν κάποιος προτιμάει να πάρει καινούργιο αυτοκίνητο από το να πάρει σύνταξη, θα έπρεπε να συμφωνεί. Για τα τέλη συμφωνώ ότι είναι λίγο άκυρος ο τρόπος υπολογισμού, αλλά επειδή ελέχθη ότι όλα αυτά είναι ψιλοπροσωρινά και ότι θα κατατεθούν σε κάποιο χρονικό διάστημα νέα ολοκληρωμένα μέτρα, επιφυλάσομαι μέχρι τότε. Πάντως εγώ δεν θεωρώ τα υψηλά τέλη απαραίτητα κάτι αρνητικό. Πάντα πίστευα ότι πρέπει να περιοριστεί κάπως η υπερβολική χρήση του αυτοκινήτου (δεδομένου ότι δεν ωφελεί ιδιαίτερα, ούτε αυτοκίνητα φτιάχνουμε, ούτε πετρέλαιο παράγουμε), αλλά έτεινα προς την πολύ υψηλή φορολόγηση από το 2ο όχημα και πάνω.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.