georgeadams Δημοσ. 30 Σεπτεμβρίου 2009 Δημοσ. 30 Σεπτεμβρίου 2009 Εδώ και κάμποση ώρα παίρνω τηλέφωνο σε 3 εταιρίες ανακύκλωσης στην Αθήνα. Δεν απαντάει κανένας. Πρόλαβαν κι όλας και έπηξαν στην κίνηση;
georgeadams Δημοσ. 30 Σεπτεμβρίου 2009 Δημοσ. 30 Σεπτεμβρίου 2009 Μετά από αρκετή ώρα, κατάφερα να πιάσω γραμμή στην "Αρχιμήδης Νεονάκης Α.Ε.". Έκλεισα ραντεβού για την Τρίτη το πρωί - είναι κοντά στην έξοδο 4 της Αττικής Οδού στον Ασπρόπυργο. Τα δικαιολογητικά που μου ζήτησαν είναι: - Ταυτότητα. - Άδεια Κυκλοφορίας (είμαι ο μοναδικός ιδιοκτήτης και δεν έχω παρακράτηση κυριότητας). - Απόδειξη πληρωμής τελών κυκλοφορίας. - Επίσημο έγγραφο που να αναγράφει το ΑΦΜ και τη ΔΟΥ που ανήκω (πχ εκκαθαριστικό εφορίας). - Το αυτοκίνητο να έχει και τις 2 πινακίδες κυκλοφορίας, (και όπως λέει και στο ΦΕΚ) να έχει όλα τα μηχανικά μέρη και να μπορεί να κινείται μόνο του.
panos009 Δημοσ. 30 Σεπτεμβρίου 2009 Δημοσ. 30 Σεπτεμβρίου 2009 Να ρωτήσω και εγώ κάτι....τα επιπλέων 1000euro που δίνουν για την αγορά νέου αυτοκινήτου τα δίνουν και για την αγορά μεταχειρισμένου νέας τεχνολογίας...από ποια χρονολογία και έπειτα θεωρούνται νέας τεχνολογίας..???...είχα ακούσει απο το 2005 και μετά ξέρετε αν ισχύει και αν ναι τα αυτοκίνητα του 2005 πιάνονται σαν νέας τεχνολογίας ...???
Moderators GeorgeMan Δημοσ. 30 Σεπτεμβρίου 2009 Moderators Δημοσ. 30 Σεπτεμβρίου 2009 Στο ΦΕΚ νομιζω πως αναφερει οτι νεας τεχνολογιας θεωρουνται αυτοκινητα που φερουν κινητηρα προδιαγραφων Euro 4 ή ανωτερο. Το θεμα ειναι οτι: 1) Ειχε ακουστει οτι θα ισχυει για αυτοκινητα απο το 2005 και μετα. 2) Υπαρχουν ομως αυτοκινητα με κινητηρα Euro 4 και πριν το 2005. 3) Υποχρεωτικα ολα τα αυτοκινητα απο το 2006 και μετα επρεπε να ειναι προδιαγραφων τουλαχιστον Euro4, οποτε λετε να ισχυσει για αυτοκινητα απο το 2006 και μετα?
panos009 Δημοσ. 30 Σεπτεμβρίου 2009 Δημοσ. 30 Σεπτεμβρίου 2009 Και απο που μπορούμε να μάθουμε τις προδιαγραφές του κινητήρα αν είναι euro3-4 η 5 π.χ. ένα citroen c2 η ένα hyundai getz μοντέλα 2005 τι κινητήρα έχουνε...???
eSATA Δημοσ. 30 Σεπτεμβρίου 2009 Δημοσ. 30 Σεπτεμβρίου 2009 Euro 1 (1993): For passenger cars - 91/441/EEC [11]. Also for passenger cars and light trucks - 93/59/EEC. [*]Euro 2 (1996) for passenger cars - 94/12/EC (& 96/69/EC) [*]Euro 3 (2000) for any vehicle - 98/69/EC [12] [*]Euro 4 (2005) for any vehicle - 98/69/EC (& 2002/80/EC) [*]Euro 5 (2008/9) and Euro 6 (2014) for light passenger and commercial vehicles - 2007/715/EC[13] These limits supersede the original directive on emission limits 70/220/EEC. wiki «Τρύπες» στην απόσυρση και τα «πράσινα» τέλη στα Ι.Χ. Της Δημητρας Mανιφαβα Ρόλο μηχανικού αυτοκινήτων ή χημικού μηχανικού καλούνται να παίξουν οι... ταμίες των τραπεζών για να χορηγήσουν στους κατόχους οχημάτων το ειδικό σήμα για τα τέλη κυκλοφορίας. Σύμφωνα με την τροπολογία του ΥΠΕΧΩΔΕ για τα νέα μέτρα για τα αυτοκίνητα, η οποία κατατέθηκε στη Βουλή το βράδυ της Πέμπτης, οι κάτοχοι των οχημάτων, προκειμένου να λαμβάνουν το ειδικό σήμα, θα πρέπει να προσκομίζουν στις τράπεζες την κάρτα ελέγχου καυσαερίων (ΚΕΚ) του οχήματος. Η διάταξη για την προσκόμιση της ΚΕΚ είναι άνευ σημασίας, καθώς αφενός οι τράπεζες δεν έχουν ούτε αρμοδιότητα ούτε γνώση να την ελέγχουν, αφετέρου διότι τα τέλη κυκλοφορίας που θα επιβληθούν σε κάθε Ι.Χ. θα υπολογισθούν για το 2010, σύμφωνα με την ίδια τροπολογία, βάσει του έτους πρώτης κυκλοφορίας αυτών στην Ελλάδα και όχι βάσει των τιμών των ρύπων που αναγράφονται στην ΚΕΚ. Ωστόσο, ούτε η άδεια κυκλοφορίας είναι ασφαλές και αντικειμενικό κριτήριο για το μέγεθος της ατμοσφαιρικής ρύπανσης που προκαλεί ένα αυτοκίνητο: πρώτον, διότι η παλαιότητα ενός αυτοκινήτου δεν είναι πάντα ανάλογη με την τεχνολογία του κινητήρα και άρα με την επιβάρυνση της ατμόσφαιρας. Οχι μόνο λόγω υποκειμενικών παραγόντων, όπως η χρήση και η συντήρηση του οχήματος, αλλά και αντικειμενικών, καθώς υπάρχουν για παράδειγμα Ι.Χ. που κυκλοφόρησαν πρώτη φορά πριν από την 1/1/2005 αλλά είναι αντιρρυπαντικής τεχνολογίας Euro 4. Δεύτερον, η ελληνική άδεια κυκλοφορίας δεν είναι ασφαλές κριτήριο καθώς 1 στα 10 επιβατηγά και 8 στα 10 φορτηγά, δηλαδή συνολικά 440.000 οχήματα, έχουν εισαχθεί ως μεταχειρισμένα κι επομένως είναι πολύ παλαιότερα από τη χρονολογία που εκδόθηκε η ελληνική άδεια κυκλοφορίας τους. Ακόμη δε και αν λαμβανόταν υπόψη η ξένη άδεια κυκλοφορίας, αυτή η πληροφορία μπορεί επίσης να ήταν εσφαλμένη, καθώς υπάρχουν πολλές περιπτώσεις που το όχημα έχει κυκλοφορήσει και σε άλλη χώρα πριν από αυτήν από την οποία εισήχθη στην Ελλάδα. Συμπέρασμα: Αν και η επιβολή τελών κυκλοφορίας αναλόγως της ρύπανσης κινείται προς τη σωστή κατεύθυνση, η εφαρμογή, έτσι όπως προγραμματίζεται, φανερώνει ότι ο πραγματικός στόχος είναι η αύξηση των κρατικών εσόδων κατά 1,48 δισ. ευρώ για το διάστημα 2009-2012 από τον επαναπροσδιορισμό των τελών κυκλοφορίας, σύμφωνα και με όσα αναφέρονται στην έκθεση του Γενικού Λογιστηρίου του Κράτους που συνοδεύει την τροπολογία. Στρεβλή είναι εξάλλου και η εφαρμογή του μέτρου της απόσυρσης, οι πρακτικές λεπτομέρειες της οποίας, όπως το πώς θα γίνεται, ποιες θα είναι οι αρμόδιες υπηρεσίες, ποια τα απαιτούμενα δικαιολογητικά, πώς θα καταβάλλονται τα οικονομικά κίνητρα, παραπέμπονται σε υπουργικές αποφάσεις. Βάσει της τροπολογίας, για την απόσυρση Ι.Χ. πρώτης κυκλοφορίας πριν από την 1/1/2005 παρέχεται οικονομικό κίνητρο από 500 έως 2.200 ευρώ, αναλόγως του κυβισμού του αυτοκινήτου και επιπλέον 1.000 ευρώ για την αγορά οχήματος καινούργιου ή μη τεχνολογίας Euro 4 ή Εuro 5. Με άλλα λόγια, επιδοτείται περισσότερο αυτός που αποσύρει ένα αυτοκίνητο και αγοράζει άλλο και όχι αυτός που αποσύρει το όχημά του, χωρίς να αγοράζει άλλο, και πιθανώς έτσι συμβάλλει στον περιορισμό της ατμοσφαιρικής ρύπανσης, αλλά και της κίνησης στους δρόμους. Δεν αποκλείεται, μάλιστα, το παλαιό αυτοκίνητο (ηλικίας 5 ετών) που αποσύρεται να είναι λιγότερο ρυπογόνο σε σχέση με ένα καινούργιο. Το μεγαλύτερο πρόβλημα εντοπίζεται όμως στην περίπτωση της απόσυρσης φορτηγών. Σύμφωνα με την τροπολογία δίνεται κίνητρο από 3.000 έως 9.0000 ευρώ για την απόσυρση βαρέων οχημάτων κι επιπλέον 4.000 ευρώ για την αγορά καινούργιου ή μεταχειρισμένου οχήματος με πρώτη κυκλοφορία μετά την 1/1/2005. Ωστόσο, όπως επισημαίνουν παράγοντες της αγοράς ένα μεταχειρισμένο φορτηγό πενταετίας υπολογίζεται ότι έχει γράψει στο κοντέρ του όταν εισάγεται στην Ελλάδα ήδη 1.000.000 χιλιόμετρα. Με τα μέτρα δηλαδή πριμοδοτείται η αγορά οχημάτων τα οποία, έχοντας συμπληρώσει ουσιαστικά τον κύκλο ζωής τους, θα επιβαρύνουν την ατμόσφαιρα και θα συμβάλλουν στην αύξηση των τροχαίων ατυχημάτων. Ενας άλλος κίνδυνος είναι να δίνονται πολλαπλές επιδοτήσεις στο ίδιο αυτοκίνητο. Σύμφωνα με στελέχη του κλάδου, το γεγονός ότι δεν υπάρχει πρόβλεψη για τον έλεγχο και την καταγραφή της επιδότησης αγοράς μεταχειρισμένου αυτοκινήτου μπορεί να οδηγήσεις σε απάτες, όπου για παράδειγμα δύο που κατέχουν αυτοκίνητα προς απόσυρση να επιδοτούνται πολλάκις πουλώντας το ίδιο αυτοκίνητο ο ένας στον άλλο επανειλημμένως. Εσοδα Από την αύξηση των συνολικά εισπραττόμενων τελών ταξινόμησης και ΦΠΑ από τις επιπλέον πωλήσεις οχημάτων λόγω των κινήτρων για την απόσυρση, το κράτος εκτιμά ότι το διάστημα 2009 - 2012 τα έσοδά του θα αυξηθούν κατά 1,8 δισ. ευρώ. Συνολικά, λοιπόν, το κράτος προσδοκά έσοδα για το διάστημα 3,3 δισ. ευρώ για το διάστημα 2009 - 2012 και 320 εκατ. ευρώ ετησίως από το 2013 κι έπειτα, ενώ το κόστος από την απόσυρση εκτιμάται σε 2,5 δισ. ευρώ. Με την τροπολογία θεσμοθετείται, τέλος, και ο λεγόμενος «πράσινος δακτύλιος» που θα εφαρμοσθεί από την 1η Σεπτεμβρίου 2011. Εάν τα μέτρα Σουφλιά τιτλοφορούνταν μέτρα για την αύξηση των κρατικών εσόδων και την τόνωση της αγοράς αυτοκινήτου, οι επιφυλάξεις ίσως να ήταν λιγότερες. Δυστυχώς, όμως, φέρουν τον τίτλο «Μέτρα αντιμετώπισης της ατμοσφαιρικής ρύπανσης από την οδική κυκλοφορία». kathimeriniπαίζει να μην ξέρουν ούτε οι ίδιοι τι ισχύει με το euro4...
Moderators GeorgeMan Δημοσ. 30 Σεπτεμβρίου 2009 Moderators Δημοσ. 30 Σεπτεμβρίου 2009 Και απο που μπορούμε να μάθουμε τις προδιαγραφές του κινητήρα αν είναι euro3-4 η 5 π.χ. ένα citroen c2 η ένα hyundai getz μοντέλα 2005 τι κινητήρα έχουνε...??? Γιαυτο επεμενα να ρωταω πιο πανω, αλλα...
georgeadams Δημοσ. 2 Οκτωβρίου 2009 Δημοσ. 2 Οκτωβρίου 2009 Πανικός τις πρώτες μέρες... Πηγή: Η Καθημερινή Hμερομηνία δημοσίευσης: 01-10-09 Mεγάλες ουρές στις μονάδες ανακύκλωσης Του Γιωργου Λιαλιου Το αδιαχώρητο δημιουργήθηκε χθες στις μονάδες ανακύκλωσης αυτοκινήτων σε όλη τη χώρα, πρώτη μέρα εφαρμογής του μέτρου της απόσυρσης. Αποτέλεσμα ήταν να δημιουργηθούν ουρές -και σε ορισμένες περιπτώσεις εκνευρισμός- χωρίς, ωστόσο, να υπάρξουν σοβαρά προβλήματα στη διαδικασία. Οι υπεύθυνοι των μονάδων υπενθυμίζουν στους πολίτες πως το μέτρο θα διαρκέσει για μια τριετία, καλώντας τους να... σπεύσουν βραδέως! Τουλάχιστον 500 οχήματα μόνο στην Αττική οδηγήθηκαν χθες σε μονάδες ανακύκλωσης αυτοκινήτων. Η πρώτη ημέρα ισχύος του μέτρου συνοδεύτηκε από αρκετά απρόοπτα, ενώ τα τηλεφωνικά κέντρα των μονάδων «έσπασαν» από ανθρώπους που ζητούσαν πληροφορίες. «Ηρθαν περίπου 70 αυτοκίνητα για απόσυρση, αριθμός πολύ μεγαλύτερος από αυτόν που είχαμε συνηθίσει έως σήμερα», λέει στην «Κ» ο κ. Παναγιώτης Χριστοδουλόπουλος, ιδιοκτήτης μονάδας ανακύκλωσης αυτοκινήτων. «Η προσέλευση είναι τέτοια που είναι δύσκολο να τηρήσεις ραντεβού, οπότε συνιστώ σε όσους βιάζονται να κάνουν λίγη υπομονή». Το πιο δύσκολο ήταν να εξυπηρετηθούν όσοι αναζητούν πληροφορίες τηλεφωνικά. «Τις τελευταίες ημέρες προσλάβαμε δύο ακόμα τηλεφωνήτριες και πάλι δεν έφθαναν για να εξυπηρετήσουν όλους όσοι τηλεφώνησαν από το πρωί», λέει στην «Κ» ο κ. Στέλιος Στουρνάρας, ιδιοκτήτης μονάδας ανακύκλωσης αυτοκινήτων. «Χθες παραλάβαμε περίπου 40 οχήματα με αποτέλεσμα να μην έχουμε μεγάλη αναμονή. Με όσους προσήλθαν δεν αντιμετωπίσαμε ιδιαίτερα προβλήματα, καθώς οι περισσότεροι ήταν απολύτως ενημερωμένοι και είχαν όλα τα απαραίτητα έγγραφα». Ικανοποιητική ανταπόκριση Ο φορέας που επιβλέπει τη λειτουργία των μονάδων ανακύκλωσης αυτοκινήτων δηλώνει ικανοποιημένος με τη χθεσινή ανταπόκριση. «Γενικά η πρώτη ημέρα κύλησε πολύ καλά», λέει στην «Κ» ο κ. Επαμεινώνδας Βοναζούντας, γενικός διευθυντής της Εναλλακτικής Διαχείρισης Οχημάτων Ελλάδας (ΕΔΟΕ), του φορέα που πιστοποιεί τις μονάδες ανακύκλωσης Ι.Χ. και φορτηγών. «Υπάρχει πολύ μεγάλο ενδιαφέρον, οπότε εκτιμάμε ότι το μέτρο θα είναι τελικά επιτυχημένο. Οι όποιες ουρές και μικροδυσκολίες δικαιολογούνται λόγω πρώτης ημέρας και σταδιακά θα ξεπεραστούν. Καλό θα ήταν πάντως να μη σπεύσουν όλοι αυτές τις ημέρες. Το μέτρο θα ισχύσει για μια τριετία».
The_Judas Δημοσ. 2 Οκτωβρίου 2009 Δημοσ. 2 Οκτωβρίου 2009 Οι υπεύθυνοι των μονάδων υπενθυμίζουν στους πολίτες πως το μέτρο θα διαρκέσει για μια τριετία, καλώντας τους να... σπεύσουν βραδέως! Ποιος θα το αποσύρει βραδέως... όταν πρόκειται να πληρώσει άμεσα 150 ευρώ έξτρα το χρόνο τέλη κυκλοφορίας για ένα παλιό αμάξι? Εγώ προσωπικά το απέσυρα απο την 1η μέρα για να αποφύγω τέλη κυκλοφορίας + ανανέωση ασφάλειας + κτεο κλπ.
Moderators GeorgeMan Δημοσ. 2 Οκτωβρίου 2009 Moderators Δημοσ. 2 Οκτωβρίου 2009 Γινεται να αφησεις το παλιο σου σαραβαλακι σε εναν εμπορα, και παραλληλα να παρεις απο αυτον καποιο απο τα "νεα" μεταχειρισμενα που δινει, ζητώντας του να σου κανει την εκπτωση που δικαιουσαι βασει αποσυρσης? Εννοειται οτι εσυ θα του κανεις εξουσιοδοτηση για να αποσυρει το δικο σου αυτοκινητο... Αν ειναι ετσι, μαλλον κατι τετοιο θα κανω, κι ας πληρωσω λιγο παραπανω το μελλοντικο μεταχειρισμενο που θα παρω σε σχεση με το αν το επαιρνα απο ιδιωτη. Και μονο το μαρτυριο και το τρεχα απο δω κι απο κει που γλυτωνει κανεις ειναι σωτήριο! Γινεται κατι τετοιο λοιπον?
georgeadams Δημοσ. 6 Οκτωβρίου 2009 Δημοσ. 6 Οκτωβρίου 2009 Σήμερα το πρωί παρέδωσα το παλιό αυτοκίνητο. Μου είπαν πως σε 10 μέρες θα έχω λάβει με courier το πιστοποιητικό καταστροφής για να το πάω στο Υπ. Συγκοινωνιών. Για να δούμε...
EXARXEIA_CITY Δημοσ. 6 Οκτωβρίου 2009 Δημοσ. 6 Οκτωβρίου 2009 εγω δεν πιανω πουθενά γραμμη... εχει κανεις να δωσει κανα τηλεφωνο να παρω ; οχι τιποτα αλλο απλα βιάζομαι επειδή όπου να ναι έρχεται το καινούργιο και δεν θα προλάβω,
georgeadams Δημοσ. 6 Οκτωβρίου 2009 Δημοσ. 6 Οκτωβρίου 2009 Την περασμένη Τρίτη τους έπαιρνα τηλέφωνο όλους εναλλάξ και δεν απαντούσε κανείς. Τελικά, αφού έμεινα στην αναμονή για κανένα εικοσάλεπτο, απάντησαν από την "Αρχιμήδης Νεονάκης" (2105537000) και μου έκλεισαν ραντεβού για σήμερα στις 9 το πρωί. Τελικά με βόλεψε ο συγκεκριμένος γιατί είναι πολύ κοντά στην Αττική Οδό (500 μέτρα από την έξοδο 4, προς Ασπρόπυργο). Απ' ότι κατάλαβα πάντως, δεν είναι 100% απαραίτητο να έχεις κλείσει ραντεβού. Απλά, πήγαινε πρωί-πρωί (κατά τις 8:30) πριν αρχίσει να μαζεύεται πολύς κόσμος. Για παράδειγμα, σήμερα εγώ τους είπα πως είχα ραντεβού στις 9 αλλά δεν μου ζήτησαν τα στοιχεία για να το επαληθεύσουν. Αν ήσουν κι εσύ εκεί και τους έλεγες πως είχες κι εσύ ραντεβού στις 9 δεν θα σε αμφισβητούσε κανείς (είχαν κι άλλοι ραντεβού στις 9, όχι μόνο εγώ). Αυτό που χρειάζεται να έχεις μαζί σου είναι η ταυτότητα σου, η άδεια κυκλοφορίας και η τελευταία απόδειξη πληρωμής τελών κυκλοφορίας.
Harkon Δημοσ. 6 Οκτωβρίου 2009 Δημοσ. 6 Οκτωβρίου 2009 Σήμερα το πρωί παρέδωσα το παλιό αυτοκίνητο. Μου είπαν πως σε 10 μέρες θα έχω λάβει με courier το πιστοποιητικό καταστροφής για να το πάω στο Υπ. Συγκοινωνιών. Για να δούμε... Παίρνω το θάρρος να ρωτήσω απ ευθείας εσένα μιας και είσαι πλέον πιο έμπειρος. Ότι ξέρεις και αν θες μου απαντάς - Στο συγκεκριμένο μέρος που πήγες υποθέτω πως δέχονται όλα τα αυτοκίνητα που πληρούν τις προϋποθέσεις ανεξάρτητα από μάρκα, σωστά; - Υπάρχουν συγκεκριμένες μάρκες/αντιπροσωπίες που παρέχουν κάτι παραπάνω αν αποσύρεις το αυτοκίνητό σου από εκεί, ή όλες την ίδια δουλειά θα σου κάνουν και τα ίδια χρήματα θα λάβεις; - Υπάρχει δυνατότητα να στείλεις το αυτοκίνητο με μεταφορική και αν ναι, τι χρειάζεται; - Πόση ώρα σου πήρε περίπου (εκτός της αναμονής) για την όλη διαδικασία; - Τα χρήματα σου είπαν πως/από που/ πότε θα τα πάρεις; - Το αυτοκόλλητο των τελών κυκλοφορίας που είναι κολλημένο, δεν αρκεί ως απόδειξη πληρωμής τους; παίζει να έχω χάσει την απόδειξη, και αν ναι τί γίνεται στην περίπτωση αυτή; ευχαριστώ
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.