Προς το περιεχόμενο

Ebay & PayPal Case


giwrgos_p

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Γειας σας, εχω καποια προβληματα με το ebay.

Αγορασα μια αθονη για το sony ericsson K800i αλλα παρουσιασε προβλημα και του ειπα να μου επιστρεψει τα χρηματα πισω. Και μου απανταει οτι πρωτα να του στειλω πισω την οθονη. Ενταξει του λεω και του ζηταω την διευθυνση 10 φορες αλλα τιποτα. Ετσι λοιπον ανοιξα case στο paypal οπως μου ειχαν πει παλιοτερα οι υπευθυνοι του ebay. Μετα απο λιγες ωρες εστειλε την διευθυνση.

Και τωρα μπενετε εσεις

Τωρα αφου ανοιξα case στο paypal τι να κανω? Να στειλω την οθονη ή να του ζητησω πρωτα τα λεφτα?

Αν την στειλω και δεν μου δωsει τα λεφτα τοτε τι κανω?

Αν μπορειτε βοηθηστε με.

  • Απαντ. 50
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
Δημοσ.

πότε έκανες την πληρωμή; Ούτως ή άλλως έχεις κάνει claim, σωστά; Αν ναι, δεν έχεις να φοβηθείς τίποτα, καθώς κι αν σου κάνει κόλπα, θα πάρεις τα χρήματά σου από το PP. Λοιπόν: Του στέλνεις την οθόνη, βγάζεις μια φωτοτυπία ή σκανάρεις τα έγγραφα αποστολής από το ταχυδρομείο και τα χρησιμοποιείς στο claim. Δεν υπάρχει περίπτωση να χάσεις τα λεφτά σου.

 

Βέβαια, μπορείς να δοκιμάσεις να του ζητήσεις να σου στείλει τα λεφτά πρώτα, αλλά δεν θα το κάνει και με το δίκιο του, καθώς θα θέλει να ρίξει μια ματιά στην οθόνη ή έστω να την έχει κι αυτός στα χέρια του.

Δημοσ.
πότε έκανες την πληρωμή; Ούτως ή άλλως έχεις κάνει claim, σωστά; Αν ναι, δεν έχεις να φοβηθείς τίποτα, καθώς κι αν σου κάνει κόλπα, θα πάρεις τα χρήματά σου από το PP. Λοιπόν: Του στέλνεις την οθόνη, βγάζεις μια φωτοτυπία ή σκανάρεις τα έγγραφα αποστολής από το ταχυδρομείο και τα χρησιμοποιείς στο claim. Δεν υπάρχει περίπτωση να χάσεις τα λεφτά σου.

 

Βέβαια, μπορείς να δοκιμάσεις να του ζητήσεις να σου στείλει τα λεφτά πρώτα, αλλά δεν θα το κάνει και με το δίκιο του, καθώς θα θέλει να ρίξει μια ματιά στην οθόνη ή έστω να την έχει κι αυτός στα χέρια του.

 

Επειδι δεν τα ξερω καλα το claim τι ειναι?

Οταν στειλεις κατι με το ταχυδρομιο σου δινουν αποδειξει?Γιατι οσες φορες εχω στειλει δεν μου εχουν δωσει.

Η πληρωμη εγινε στις 08/18/09

Δημοσ.

1. Περί paypal: http://www.toebay.info/paypal-guide

2. Το ταχυδρομείο φυσικά και δίνει απόδειξη, την οποία και φυσικά μπορείς να ζητήσεις αφού τους εξηγήσεις την όλη ιστορία και η οποία φυσικά και θα σου χρειαστεί ως αποδεικτικό του ότι έστειλες πίσω την οθόνη, αν ο τύπος αρνηθεί ότι το έλαβε. Μπορείς να ζητήσεις και track id, με το οποίο θα παρακολουθείς συνολικά την πορεία του δέματος που θα στείλεις ;-)

3. Από 18/8 έχουν περάσει περίπου 10 μέρες. Το περιθώριο που σου δίνει το PP για να κάνεις claim είναι 45 μέρες μετά την πληρωμή, οπότε γενικά έχεις το χρόνο που χρειάζεσαι. Σε λίγες περιπτώσεις οι πωλητές κωλυσιεργούν για να περάσει το διάστημα των 45 ημερών, πράγμα που γενικώς πρέπει να προσέχεις.

4. Το πιθανότερο σενάριο: του στέλνεις την οθόνη, την λαμβάνει, κάνει full refund του ποσού, ανταλλάσσετε feedback και προχωράτε παραπέρα

Δημοσ.
1. Περί paypal: http://www.toebay.info/paypal-guide

2. Το ταχυδρομείο φυσικά και δίνει απόδειξη, την οποία και φυσικά μπορείς να ζητήσεις αφού τους εξηγήσεις την όλη ιστορία και η οποία φυσικά και θα σου χρειαστεί ως αποδεικτικό του ότι έστειλες πίσω την οθόνη, αν ο τύπος αρνηθεί ότι το έλαβε. Μπορείς να ζητήσεις και track id, με το οποίο θα παρακολουθείς συνολικά την πορεία του δέματος που θα στείλεις ;-)

3. Από 18/8 έχουν περάσει περίπου 10 μέρες. Το περιθώριο που σου δίνει το PP για να κάνεις claim είναι 45 μέρες μετά την πληρωμή, οπότε γενικά έχεις το χρόνο που χρειάζεσαι. Σε λίγες περιπτώσεις οι πωλητές κωλυσιεργούν για να περάσει το διάστημα των 45 ημερών, πράγμα που γενικώς πρέπει να προσέχεις.

4. Το πιθανότερο σενάριο: του στέλνεις την οθόνη, την λαμβάνει, κάνει full refund του ποσού, ανταλλάσσετε feedback και προχωράτε παραπέρα

 

Ωραια πες στελνω την οθονη και μετα απο 3 μερες φτανει στα χερια του και δεν θελει να μου δωσει τα λεφτα πισω λεγοντας πχ οτι η οθονη ειναι καλη. Τοτε τι γινετε? Επιλεγω αυτο στο στο paypal?

I would like to end communication and escalate this dispute to a claim with PayPal.

Δημοσ.
Ωραια πες στελνω την οθονη και μετα απο 3 μερες φτανει στα χερια του και δεν θελει να μου δωσει τα λεφτα πισω λεγοντας πχ οτι η οθονη ειναι καλη. Τοτε τι γινετε? Επιλεγω αυτο στο στο paypal?

I would like to end communication and escalate this dispute to a claim with PayPal.

 

ακριβως.απλα προσεχε το χρονικο περιορισμο που εχεις.μην την πατησεις.

Δημοσ.
ακριβως.απλα προσεχε το χρονικο περιορισμο που εχεις.μην την πατησεις.

 

Τις 45 μερες ενοεις? Στο resolution center στο paypal ζητησα να μου δωσει την διευθυνση να στειλω την οθονη αλλα δεν μου απανταει.

Τα μηνυματα που γραφω εκει στο paypal τα περνει αυτος?

Αν το καθηστερει επιτηδες τοτε τι μπορω να κανω?

Δημοσ.

τα μηνυματα τα παιρνει αυτος και πρεπει να περιμενεις την απαντηση του.αυτα ολα καταγραφονται απο το paypal και χρησιμοποιουνται απο αυτους για την επιλυση της υποθεσης σε περιπτωση που γυρισεις το dispute σε claim.περιμενε λιγο και αν δεις οτι δεν απανταει τοτε γυρισε το σε claim γραψε μια περιγραφη του προβληματος και περιμενε το αποτελεσμα.αυτοι στελνουν mail στον πωλητη και αν δεν απαντησει μεσα σε 10 μερες βγαινει υπερ σου.σου γυριζουν τα χρηματα και τα παιρνουν απο αυτον.τωρα αν απαντησει πρεπει να ξαναγραψεις την γνωμη σου και αν δεν τα βρειτε τοτε το paypal παιρνει τη θεση του δικαστη και βγαζει αυτο την αποφαση.

αυτα τα λεω εκ πειρας

Δημοσ.
τα μηνυματα τα παιρνει αυτος και πρεπει να περιμενεις την απαντηση του.αυτα ολα καταγραφονται απο το paypal και χρησιμοποιουνται απο αυτους για την επιλυση της υποθεσης σε περιπτωση που γυρισεις το dispute σε claim.περιμενε λιγο και αν δεις οτι δεν απανταει τοτε γυρισε το σε claim γραψε μια περιγραφη του προβληματος και περιμενε το αποτελεσμα.αυτοι στελνουν mail στον πωλητη και αν δεν απαντησει μεσα σε 10 μερες βγαινει υπερ σου.σου γυριζουν τα χρηματα και τα παιρνουν απο αυτον.τωρα αν απαντησει πρεπει να ξαναγραψεις την γνωμη σου και αν δεν τα βρειτε τοτε το paypal παιρνει τη θεση του δικαστη και βγαζει αυτο την αποφαση.

αυτα τα λεω εκ πειρας

 

Του εστειλα και στο email. Τωρα σας παρακαλω να μηνετε ενεργετικοι ολοι εσεις που με βοηθατε ετσι ωστε να βρεθει καποια λυση.

 

 

Παιδια δεν απανταει τι να κανω?

Δημοσ.
αυτο που σου γραφω παραπανω.δεν μπορεις να κανεις τιποτα περισσοτερο.γυρνα το dispute σε claim

 

 

Συγνωμη φιλε μου astrea966 που σε ενοχλω με αυτο το θεμα εφοσον εχεις εξηγησει τι γινετε σχετικα με το claim αλλα δεν μου εχει συμβει ξανα κατι τετοιο και δισταζω καπως.

Αφου το γυρισω μετα τι γινετε? Αν το γυρισω και μετα μου δωσει την διευθυνση?

Δημοσ.

Γιώργη, νομίζω ότι ανησυχείς υπερβολικά. Προσωπικά θα του έδινα λίγο χρόνο να μου απαντήσει στα μηνύματα που του έχω στείλει, πολύ περισσότερο που έχεις να κάνεις με μεγάλη και αξιόπιστη επιχείρηση. Μην ανησυχείς: δεν πρόκειται ο άλλος να θέσει σε κίνδυνο τη φήμη της επιχείρησής του με ένα αρνητικό feedback που μπορεί να αποφύγει

Δημοσ.
Γιώργη, νομίζω ότι ανησυχείς υπερβολικά. Προσωπικά θα του έδινα λίγο χρόνο να μου απαντήσει στα μηνύματα που του έχω στείλει, πολύ περισσότερο που έχεις να κάνεις με μεγάλη και αξιόπιστη επιχείρηση. Μην ανησυχείς: δεν πρόκειται ο άλλος να θέσει σε κίνδυνο τη φήμη της επιχείρησής του με ένα αρνητικό feedback που μπορεί να αποφύγει

 

Του εχω στειλει μηνυμα απο το Σαββατο και ακομα να απαντηση.

Δημοσ.
Συγνωμη φιλε μου astrea966 που σε ενοχλω με αυτο το θεμα εφοσον εχεις εξηγησει τι γινετε σχετικα με το claim αλλα δεν μου εχει συμβει ξανα κατι τετοιο και δισταζω καπως.

Αφου το γυρισω μετα τι γινετε? Αν το γυρισω και μετα μου δωσει την διευθυνση?

 

 

να σου πω τι εγινε στην περιπτωση μου.περιμενα πανω απο δυο μηνες κατι πραγματα τα οποια δεν παραλαβα ποτε.εκανα dispute μεσω του resolution center μετα απο 3-4 mail στα οποια η απαντηση ηταν ιδια απο τον πωλητη γυρισα σε claim.το paypal εστειλε ενημερωτικο email στον πωλητη ο οποιος δεν μπηκε στον κοπο να απαντησει οποτε μετα τη ληξη των δεκα ημερων το paypal μου πιστωσε χρηματα και τα παιρνει απο τον πωλητη.

δεν χρειαζεται να ανησυχεις τοσο.οποιαδηποτε στιγμη μπορεις να ακυρωσεις το claim.ριξε βεβαια μια ματια και εδω να παρεις μια ιδεα τι αλλο μπορει να προκυψει.

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...