Προς το περιεχόμενο

Νταβατζιλίκι Παλαιότητας


De@th L0rd

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Θεωρώ οτι είναι οτι πιο ηλίθιο να κρίνουν ένας αυτοκίνητο ως ρυπογόνο μόνο κ μόνο από τη χρονολογία αγοράς.Κανονικά θα έπρεπε να ήταν αναλογικό με τους ρύπους.

 

Έχουμε ως οικογενιακό μια corolla του '97 η οποία έχει κάνει όλα κι όλα 86.000 ΚΥΡΙΛΑΤΑ χλμ. Το αμάξι είναι άπειρα προσεγμένο,η εξάτμιση είναι η ίδια που είχε από τη μαμά του κ ακόμα δεν έχει σαπίσει. Στο τεστ καυσαερίων είναι όλα κάτω από τα όρια.

Επειδή μας υποχρεώνουν να πληρώνουμε 100+ ευρώ μαμησιάτικα το χρόνο,το αμάξι πλέον ΔΕΝ πρόκειται να ξαναδεί κάρτα καυσαερίων κ να πάνε να πνιγούν.Σκέφτομαι ειλικρινά να αφαιρέσω την εξάτμιση+ καταλύτη κ να βάλω την αγωνιστική εξάτμιση της TRD που κοστίζει 1300 ευρώ και πάει κατευθείαν χωρίς πολλά πολλά μέχρι πίσω.

Και αν με σταματήσει η τροχαία να τους πω,εφόσον πληρώνω το πρόστιμο επειδή ρυπαίνω έτσι κι αλλιώς αφήστε με στην ησυχία μου. FAIR?:devil:

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν είναι περιβαλλοντική ευαισθησία, είναι εισπρακτικό μέτρο. Γι' αυτό.

 

ή για να είμαστε και λίγο δίκαιοι, είναι 99% εισπρακτικό μέτρο και 1% περιβαλλοντική ευαισθησία.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν είναι περιβαλλοντική ευαισθησία, είναι εισπρακτικό μέτρο. Γι' αυτό.

 

ή για να είμαστε και λίγο δίκαιοι, είναι 99% εισπρακτικό μέτρο και 1% περιβαλλοντική ευαισθησία.

 

Κάντο 100% εισπρακτικό για να είσαι μέσα. Δεν είναι δυνατόν να χρεώνεις περιβαλλοντολογικά τέλη σε Renault Megane II του 2004 πχ με προδιαγραφές κινητήρα EURO IV , την στιγμή που δίνεις "κίνητρα" σε όσους έχουν παλαιά αυτοκίνητα να τα αποσύρουν και να αγοράσουν καινούρια ή μεταχειρισμένα με προδιαγραφές κινητήρα EURO IV και V.

Επίσης θεωρώ οτι τον λογαριασμό καλούνται να τον πληρώσουν τα χαμηλής οικονομικής επιφάνειας στρώματα, αφού δεν νομίζω κάποιος που έχει τα χρήματα να αντικαταστήσει το "σαραβαλάκι" του 94, με ένα καινούριο δεν θα το είχε κάνει τώρα το καλοκαίρι που τα τέλη ταξινόμησης είχαν πέσει στο 50%.

Άρα την "φάπα" θα την φάνε όσοι δεν έχουν την οικονομική δυνατότητα να αλλάζουν αυτοκίνητο κάθε 5 χρόνια.

Τουλάχιστον ας δημιουργούσαν ένα ταμείο για το περιβάλλον όπου και θα κατελήγαν τα χρήματα απο το χαράτσι και να το χρησιμοποιούσαν (εξ ολοκλήρου) για το περιβάλλον. Αλλά δυστυχώς τα χρήματα αυτά (όπως και του ταμείου εθνικής οδοποιίας) θα πάνε για να κλείσουν κάποιες μαύρες τρύπες στον προυπολογισμό.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1) Κι εγώ σε ένα corsa αγορασμένο 09/2004 θα πληρώνω 70 ευρώ παραπάνω (το corsa του 2005 είναι ολόιδιο με το δικό μου).

2) Βάλε ότι εξάτμιση θέλεις. Αφού ρυπαίνεις να το χαρείς κιόλας :-D

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators

Κύριοι,

 

Άλλο πράγμα η αγανάκτηση, άλλο το να γράφουμε όπως μιλάμε στο καφενείο.

 

Προσέχετε τις εκφράσεις σας, ακολουθεί λουκέτο.

 

Ευχαριστώ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ειναι αληθεια οτι οι περισσοτεροι δεν θα μπορεσουν να αλλαξουν αυτοκινητο (αν τα εχεις εξαλου δεν νομιζω να μενεις με το ιδιο αυτοκινητο για πανω απο 5 χρονια) και απλα θα πληρωσουν το ποσο οπως ειναι. Ακριβως εκει αποσκοπει και το μετρο εξαλου. Δεν ειναι βλακες εξαλλου, το ξερουν οτι οι περισσοτεροι θα πληρωσουν τον εξτρα φορο γιατι δεν υπαρχει δυνατοτητα αλλαγης σε νεοτερο αυτοκινητο.

 

Και το μετρο της αποσυρσης? Τραγικο. Αληθεια ποσοι θα δωσουν το αμαξι τους για να παρουν 2 - 3 χιλιαρικα μειωση για το "νεο" τους αμαξι? Ο πατερας μου με μια corolla του 92' προτιμαει να παραδωσει πινακιδες και να "λιωσει" το αμαξι μεσα στο χωριο παρα να προσπαθησει να βρει λεφτα για καινουργιο αυτοκινητο και μαλλον αυτο θα κανει και θα κυκλοφορει μονο με το επαγγελματικο.

 

Αν ενα καλο ποσοστο οδηγων απλα πηγαινε για παραδοση πινακιδων απο το να πληρωσει τον εξτρα φορο ισως το μετρο να το σκεφτοντουσαν καλυτερα. Αλλα ειπαμε.....Ελλαδα.....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ θα το έκανα 50-50, εισπρακτικό μέτρο έναντι εξυπηρέτησης συντεχνιακών συμφερόντων (καλά το τελευταίο κάποιος καλόπιστος μπορεί να το πει και οικονομική στρατηγική), ή αλλιώς 100 % ξεδιάντροπη υποκρισία. Και λυπάμαι πολύ όταν συναντώ ανθρώπους που το επικροτούν έτσι άκριτα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ θα το έκανα 50-50, εισπρακτικό μέτρο έναντι εξυπηρέτησης συντεχνιακών συμφερόντων (καλά το τελευταίο κάποιος καλόπιστος μπορεί να το πει και οικονομική στρατηγική), ή αλλιώς 100 % ξεδιάντροπη υποκρισία. Και λυπάμαι πολύ όταν συναντώ ανθρώπους που το επικροτούν έτσι άκριτα.

 

Συνηθως ειναι αυτοι που δεν εχουν οικονομικα προβληματα και νομιζουν οτι ολοι εχουν και απο 15 - 20 χιλιαρικα διαθεσιμα καθε φορα που βγαινει και απο ενα νεο μετρο για νεα αγορα αυτοκινητου.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το μόνο που μπορείς να κάνεις πάντως με τις γελιότητες αυτές εκτός από τις παραπάνω καφρίλες,είναι αντί να παίρνεις ένα αξιοπρεπές αυτοκίνητο κάθε 10-15 χρόνια να παίρνεις μια παπάτζα των 8000 κάθε 6 χρόνια για να μπορείς να την αλλάζεις.Εννοείται πως μέσα στα υπόλοιπα χρόνια θα κάνεις οικονομίες για καινούρια πατάτα με ρόδες.Αλλά προς τι τόσα έξοδα;Δε θα μπορούσα να τα δώσω κάπου αλλού να πιάσουν τόπο;Χρωστάω τίποτα στις κορεάτικες αυτοκινητοβιομηχανίες κ δε το ξέρω;

Θα προτιμούσα ειλικρινά να είχα μία Pontiac '68 5000cc και να καίω τα 8χιλ στις βενζίνες,μολύντας το περιβάλλον όσο 20 "γέρικα" αυτοκίνητα 5 ετών...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σιγουρα, αν και προσωπικα παντα ετσι λειτουργουσα (να αγοραζω μεταχειρισμενα ανα λιγα χρονια) απλα τωρα με περιοριζουν ως προς την παλαιοτητα. Στην Γερμανια ισχυει αλλιως το μετρο, εκει πληρωνουν εξτρα φορους (μπολικους κιολας) αν το αμαξι φτασει και ξεπερασει τα 100000 χιλιομετρα (γι αυτο και ολα τους αυτοκινητα εχουν κατω απο 100000 χιλιομετρα οταν τα βγαζουν στο σφυρι) αλλα εκει εχουν και την ανεση και την δυνατοτητα να αγοραζουν συνεχεια καινουργια αυτοκινητα.

 

Ευρωπη φιλος. Ανοικουμε σε αυτη αλλα δεν λειτουργουμε σαν αυτη.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μια που το φέρε η κουβέντα. Εγώ κλείνω ένα χρόνο στο αυτοκίνητο μου με 6.000 χλμ. Πρέπει να βγάλω κάρτα καυσαερίων ? Πόσο στοιχίζει ?

;)

 

Σιγουρα, αν και προσωπικα παντα ετσι λειτουργουσα (να αγοραζω μεταχειρισμενα ανα λιγα χρονια) απλα τωρα με περιοριζουν ως προς την παλαιοτητα. Στην Γερμανια ισχυει αλλιως το μετρο, εκει πληρωνουν εξτρα φορους (μπολικους κιολας) αν το αμαξι φτασει και ξεπερασει τα 100000 χιλιομετρα (γι αυτο και ολα τους αυτοκινητα εχουν κατω απο 100000 χιλιομετρα οταν τα βγαζουν στο σφυρι) αλλα εκει εχουν και την ανεση και την δυνατοτητα να αγοραζουν συνεχεια καινουργια αυτοκινητα.

 

Ευρωπη φιλος. Ανοικουμε σε αυτη αλλα δεν λειτουργουμε σαν αυτη.

 

Γιαυτό και ότι αυτοκίνητο πάρεις απο Γερμανία είναι σε άγοψη κατάσταση ;)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλά μην τον κόβεις κιόλας για αυτό.

 

Ξέρω Γερμανούς που πήραν τουτού με χ ευρά και έχουν πληρώσει κι άλλα χ για να έχουν TÜV. Και το χ κυμαίνεται μεταξύ 2.000 και 10.000 euros.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλα σιγουρα αλλα εμεις ειμαστε Ελληνες. Εμεις ξεψειριζουμε αρκετα και ψαχνουμε αρκετα. Αυτα που εχει δει απο τους ανθρωπους εκει πραγματικα με προβληματιζουν ωρες ωρες. Εκει το εχουν -δεδομενο- οτι το αμαξι ειναι υψηστης ποιοτητας και χωρις κανενα προβλημα γι αυτο και δεν το ψειριζουν και πολυ οταν αγοραζουν. Το ξερω και απο τον θειο μου αυτο που ζει πολλα χρονια εκει και εχει την ιδια νοοτροπια. Το πως αλλαζει μεταξυ Honda, Lexus, VW, Merc, Nissan και γενικα οτι του γυαλισει στο ματι χωρις να κοιταει σχεδον τιποτα πραγματικα με εχει αφησει αφωνο.

 

Εγω στη θεση του θα το ειχα δει το αμαξι απο πανω ως κατω αλλα εγω βεβαια ειμαι και αυτος που ειμαι. Τι να πω δεν ξερω. Περιεργο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...