iced Δημοσ. 27 Αυγούστου 2009 Share Δημοσ. 27 Αυγούστου 2009 54f5g4f54g5f45g4f5g45f4g5f4g5f45g4f5g45f Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
million_voices Δημοσ. 27 Αυγούστου 2009 Share Δημοσ. 27 Αυγούστου 2009 κατ αρχας φιλε σε φορουμ δυσκολα θα βγαλεις ακρη ειδικα με ηλεκτρολογικα τωρα μπορει να ειναι ρευμα (να μην σου εκανε σωστη περιελιξη) μπορει να ειναι μπουζι το να μπηκε κατι στον κυλινδρο και να εχασε σε συμπιεση δεν παιζει βασικα οταν αρχιζουν διαφορα τετοια ωραια και το μηχανακι ζηταει αν μπορουμε και θελουμε το πουλαμε Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
alex89 Δημοσ. 27 Αυγούστου 2009 Share Δημοσ. 27 Αυγούστου 2009 Μπήκε κάτι στο μηχανάκι και έχασε συμπίεση....Έτσι απλά το είπε; Η αλήθεια είναι πως χωρίς το φίλτρο, ο αέρας όπως είναι πάει στο θάλαμο καύσης. Εκεί αν δημιουργήθηκε πρόβλημα πρέπει κάτι να έπαθαν τα ελατήρια, ο κύλινδρος ή και τα δύο μαζί. Όμως σε αυτήν την περίπτωση θα πρέπει να σου καίει λάδια. Αν τα ελατήρια "φαγωθούν" ή αν ο κύλινδρος φάει χαρακιά από σκουπιδάκια τότε τα λάδια περνάνε στο θάλαμο καύσης και μαζί με τη βενζίνη καίγεται και λάδι. Αυτό το βλέπεις από τη στάθμη των λαδιών, ή από τον καπνό που βγαίνει άσπρος. Το δικό σου είναι δίχρονο αν θυμάμαι καλά γιατί έχω καιρό να ασχοληθώ με μηχανάκια και μου φαίνεται δεν έχει κάρτερ, άλλα μόνο δοχείο για τα λάδια στη βενζίνη. Οπότε θα το καταλάβεις από τον καπνό αν βγαίνει άσπρος. Γιατί δεν πας και σε αυτόν που σου άλλαξε τα πηνία να του πεις πως έχει η κατάσταση; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.