Προς το περιεχόμενο

Inception (2010)


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

αυτό θα ήταν το permanent kick...

 

 

in the nuts

 

---------- Προσθήκη στις 22:01 ---------- Προηγούμενο μήνυμα στις 21:57 ----------

 

Πιστεύω οτι για τέτοιες ταινίες θα πρέπει να υπάρχουν 2 θέματα απο τη στιγμή που κυκλοφορούν. Με και χωρίς spoiler. Και το ίδιο και για σειρές τύπου dexter.

Όλο αυτό με τα spoiler καταντάει κουραστικό μετά απο τόσες σελίδες.

  • Απαντ. 701
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
Πιστεύω οτι για τέτοιες ταινίες θα πρέπει να υπάρχουν 2 θέματα απο τη στιγμή που κυκλοφορούν. Με και χωρίς spoiler. Και το ίδιο και για σειρές τύπου dexter.

Όλο αυτό με τα spoiler καταντάει κουραστικό μετά απο τόσες σελίδες.

 

 

3 σελιδες τωρα το μονο που βλεπω ειναι spoilers. Ααααρργκ. :cry:

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

 

Νομίζω ότι τo 4o επίπεδο πρέπει να είναι το limbo επίπεδο, γιατί έτσι εξηγείται γιατί βρίσκουν τον Fischer εκεί.

 

Ως προς το γιατί ο Cobb βρίσκεται αργότερα ξεβρασμένος από τη θάλασσα ξανά, υποθέτω ότι μετά την αποχώρηση της Ariadne και του Fischer μέσω kick (αυτοί ξυπνούν στο 3ο επίπεδο και ακολουθούν τα επίπεδα ένα προς ένα προς τα πάνω), και τον θάνατο της Mal, και έχοντας χάσει το παράθυρο για το kick, o Cobb ψάχνει να βρει τον Saito προφανώς σε ένα κομμάτι του ..."χάρτη" που έχει δημιουργηθεί από τον Saito (ο Saito είναι χαμένος στην limbo και νιώθει ότι εκεί είναι η πραγματικότητά του) και το οποίο βγάζει περισσότερο νόημα να είναι ένα νησί στο limbo. Αυτό συμβαίνει μετά από κάποια χρόνια (και ο Cobb νομίζω φαίνεται αρκετά πιο μεγάλος εκεί). Κι ο ρόλος του Cobb είναι να ξυπνήσει τον Saito από την limbo πριν πεθάνει από βαθιά γεράματα και ξυπνήσει φυτό στην πραγματικότητα). Και αυτό όπως και στην περίπτωση με την Mal γίνεται με αυτοκτονία. Από limbo με αυτοκτονία ξυπνάς κατευθείαν στην πραγματικότητα (δεδομένου ότι έχεις αντιληφθεί ότι πρέπει να ξυπνήσεις από εκείνον τον κόσμο).

 

(Αν για ένα πράγμα δεν είμαι πολύ σίγουρος, είναι η διαφορά ηλικίας μεταξύ Cobb και Saito...)

 

Όσον αφορά το τελικό kick που τους βγάζει στο αεροπλάνο (όλους εκτός από Cobb και Saito που ξυπνούν κατευθείαν εκεί), υποθέτω ότι έχει να κάνει με το πότε σταμάταει το μηχάνημα η αεροσυνοδός/περνάει η επιρροή από το drug του Chemist.

 

 

 

Δεν θα επρεπε να ειναι limbo to 4o επιπεδο, αλλα ξεχωριστο dream level :

 

1) Ειχε Dreamer, τον Cobb. Σε limbo δεν υπαρχει dreamer , ειναι shared state.

2) Ο Cobb δεν πεθανε στα χιονια για να μπει σε limbο. Στο limbo μπαινει οταν πεθαινει απο το μαχαιρι της Μαλ στο level4. (η οταν πνιγεται στο level1)

3)Η Αriadne κανει kick στο level 4 καθως και στον Fisher. Απο limbo βγαινεις μονο με αυτοκτονια και πρεπει να εισαι και aware of the Limbo.

4)Αν οντως το level4 ηταν limbo, θα ξυπνουσαν στο αεροπλανο κατεθυειαν η Αριαδνη και o Fischer. Απο limbo ξυπνας κατεθυειαν Reality , και οχι με kicks..

5)Δεν στεκει ουτε η διαφορα ηλικιας Saito-Cobb αν level4 = also part of the limbo... Ο

 

Oσο για τον Fischer :

Aν ο Fischer δεν σκοτωνοταν απο projection του Cobb (Μαλ), τοτε θα πηγαινε παρεα στο Σαιτο στο limbo state, αλλα το δικο του sub ο Cobb μπορεσε να το

κοντρολαρει- ξεγελασει, και ο θανατος του Fischer στο level 3 ειναι ως να μην εγινε ποτε. Εγινε το inception και ολα καλα...

(τον εκανε hide ("kill") η Μαλ, αλλα η Μαλ ειναι μερος του Cobb, και αρκουσε απλα να ψαχτει ο Cobb πιο κατω στο sub του, χωρις limbo...)

Δηλαδη o Cobb καταφερε και διορθωσε τη δικια του μαμακια...

 

.....

 

Ολα αυτα μεχρι που προσεξα τη μαμακια , που λεει ο Leonardo σε μια φαση στο level4 "Saito's dead by now, that means he's down here somewhere".....

που μου κανει ποιο ισχυρο απ ολα...

 

Ο Νολαν μαλλον ηθελε το level4 σαν μερος του limbo....

 

γιατι μου αρεσε καλυτερα το level 4 ως ξεχωριστο dream....

 

kαι σαν limbo part, παλι δενουν ολα και εξηγουνται μια χαρα με αλλο τροπο....(Δενει ο Fischer καλυτερα, αλλα ψιλοαλλαζουν καποια αλλα πραματα...)

Για τη διαφορα ηλικιας μπερδευομαι και εγω εδω Praetorian και η εξηγηση σου οπως και μια αλλη που λει οτι επειδη ειναι συνειδητοποιμενος ο Cobb δεν γερνα τοσο, δεν μου καθονται και πολυ καλα αλλα δεν μπορω και να τις διαγραψω πλεον....

 

Και πως μπαινει Cobb και Αριαδνη στο limbo level 4? Ειναι και καλα ψαγμενος ο Cobb και μπαινοβγαινει οποτε γουσταρει υποθετωμ αφου λεει οτι εχει ξαναπαει...

 

 

 

Επεξ/σία από stefanos9
Δημοσ.

Το 'ξερα ότι θα ήσουν ο πρώτος που θα ψαρώσει.

Θα τις γράψω αύριο γιατί θέλω να τις ρολλάρω στο βούρκο του μυαλού μου πρώτα. Όλη την ταινία γενικά.

Δημοσ.

 

 

Τελικά εσείς τι λέτε. Όνειρο ή πραγματικότητα όσα ζει ο Cobb καθόλη την διάρκεια (μιας και τελικά παρόλο που γέρνει, το totem του δεν πέφτει. Να θυμίσω επίσης την σκηνή όταν πλενόταν που είδε την γυναίκα του ενώ ήταν στον "πραγματικό" κόσμο)

 

  • Moderators
Δημοσ.

 

Ο Νολαν μαλλον ηθελε το level4 σαν μερος του limbo....

 

γιατι μου αρεσε καλυτερα το level 4 ως ξεχωριστο dream....

 

kαι σαν limbo part, παλι δενουν ολα και εξηγουνται μια χαρα με αλλο τροπο....(Δενει ο Fischer καλυτερα, αλλα ψιλοαλλαζουν καποια αλλα πραματα...)

Για τη διαφορα ηλικιας μπερδευομαι και εγω εδω Praetorian και η εξηγηση σου οπως και μια αλλη που λει οτι επειδη ειναι συνειδητοποιμενος ο Cobb δεν γερνα τοσο, δεν μου καθονται και πολυ καλα αλλα δεν μπορω και να τις διαγραψω πλεον....

 

Και πως μπαινει Cobb και Αριαδνη στο limbo level 4? Ειναι και καλα ψαγμενος ο Cobb και μπαινοβγαινει οποτε γουσταρει υποθετωμ αφου λεει οτι εχει ξαναπαει...

 

 

 

 

 

Σε κάποια φάση στην ταινία (στη σκηνή όπου τον πρωτογνωρίζουμε) ο Chemist (o Yusuf) αφήνει να εννοηθεί ότι ακόμα και τα 3 επίπεδα ονείρου είναι κάτι το σχεδόν αδύνατο (και εξαιρετικά ασταθές), που επιτυγχάνεται μόνο με την ισχυρή νάρκωση. Αυτό ενισχύει το ότι το 4ο επίπεδο είναι η limbo και το ότι δεν είναι εύκολο να μπαινοβγαίνεις εκεί.

 

Και επίσης, όταν ο Cobbs περιγράφει πως έφτασε με τη Mal στο limbo, το αναφέρει ως "φτάσαμε στις ακτές του υποσυνειδήτου μας..." (το quote είναι: "when we wound up on the shore of our own subconscious we lost sight of what was real"). Είναι κάτι που το κατάφεραν πειραματιζόμενοι. Και εκεί (στο limbo) έχτιζαν μαζί. Παρακάτω πάλι λέει:

We created, we build a world for ourselves. We did that for years, we buit our own world.

Ariadne: How long were you stuck there?

Dom Cobb: Something like fifty years.

Ariadne: Jeez...how could you stand it?

Dom Cobb: It wasn't so bad at first feeling like gods. The problem was knowing that none of it was real. Eventually it just became impossible for me to live like that.

Ariadne: And what about for her?

Dom Cobb: She had locked something away, something deep inside her. The truth that she'd always known but chose to forget. Limbo became her reality.

 

Τα quotes τα δανείζομαι από εδώ (δεν θυμάμαι απέξω τι ειπώθηκε :P)

http://www.moviequotesandmore.com/inception-quotes.html

 

 

 

Δημοσ.
Το 'ξερα ότι θα ήσουν ο πρώτος που θα ψαρώσει.

Θα τις γράψω αύριο γιατί θέλω να τις ρολλάρω στο βούρκο του μυαλού μου πρώτα. Όλη την ταινία γενικά.

 

Είμαι ψαριάρης το ξέρεις.

 

 

Praetorian, αρχίζεις και με πείθεις για το 4ο επίπεδο - limbo αλλά τα άλλα που λες δεν μου κάθονται και πολύ καλά.

 

Δημοσ.

 

Τελικά εσείς τι λέτε. Όνειρο ή πραγματικότητα όσα ζει ο Cobb καθόλη την διάρκεια (μιας και τελικά παρόλο που γέρνει, το totem του δεν πέφτει. Να θυμίσω επίσης την σκηνή όταν πλενόταν που είδε την γυναίκα του ενώ ήταν στον "πραγματικό" κόσμο)

 

 

 

διαλεγεις και παιρνεις..αυτο ειναι open

για μενα Reality. μου στεκει καλυτερα. Το οτι γερνει = θα πεσει. τα αλλα spins μεσα στα dreams ηταν flawless.

 

που λες εχει τη γυναικα του στο πραγματικο κοσμο ??? σε ποιο σημειο της ταινιας ?? δεν θυμαμαι να πλενοταν και κατι τετοιο....

 

Δημοσ.
Είμαι ψαριάρης το ξέρεις.

 

 

Praetorian, αρχίζεις και με πείθεις για το 4ο επίπεδο - limbo αλλά τα άλλα που λες δεν μου κάθονται και πολύ καλά.

 

Συμφωνώ με το σπόηλε, όχι πως είναι κακά ενδεχόμενα, αλλά

έχουμε το παράδειγμα του Φίσερ που δεν αυτοκτόνησε, τον φούνταρε η ομορφούλα. Δε νομίζω πως είναι ζήτημα αυτοκτονίας, αλλά πτώσης/kick. Η δυσκολία πρόσβασης/εξόδου επίσης δε νομίζω πως προκύπτει κάπως, πριν απλώς έπρεπε να γίνει συγχρονισμένα για να κάνουν level up όλοι μαζί. Και προφανώς δεν είμαστε ΚΟΡΙΤΣΑΚΙΑ να πιστεύουμε πως γυρίσανε πίσω, αν ήθελε ο Νόλαν ο ΚΑΚΟΣ άνθρωπος να το πιστεύουμε αυτό, ας μας έδειχνε κάτι που υποδήλωνε "σερί" επαναφορών και ας έλεγε πριν για leap of faith και ας έδειχνε ο Σάιτο να ΘΥΜΑΤΑΙ (γιατί θυμάται, φαίνεται από το ντεκόρ) την πραγματικότητα. Εγώ θέλω ο ντικάπριο να χαθεί για τον Τιτανικό και η σβούρα δεν έπεσε και αυτό είναι η δική μου πραγματικότητα ΜΜΜΜ.

 

 

Σέλλερζ, οι σεναριακές τρύπες.

 

 

Α) Η συσκευή.

 

Όπως γίνεται ξεκάθαρο καθ' όλη την ταινία, για να κάνεις Level down πρέπει να είσαι συνδεδεμένος με αυτή την κωλοσυσκευή. Όλες αυτές οι χημείες κτλ είναι για μερικές συγκεκριμένες δουλειές: dream sharing, "παροχή" του σχεδιασμένου ονείρου από τον αρχιτέκτονα και τα ηρεμιστικά. Ως εκ τούτου, αναρωτήθηκα, στο Dream State που τίποτα δεν είναι αληθινό, πώς έκαναν τη δουλειά τους οι συσκευές στις οποίες συνδέονταν ΕΚΕΙ αφού δεν είχαν "μηχανική" επίδραση;

 

Θα μπορούσε κανείς να πει πως τα ηρεμιστικά θα παρέχονταν από την ίδια συσκευή στην πραγματικότητα και αρχιτέκτων δε χρειαζόταν γιατί απλώς το όνειρο σχεδιαζόταν από το υποσυνείδητο του dreamer από το β επίπεδο (ήταν και ο αρχιτέκτονας, αν και κάτι θυμάμαι να λέει η όμορφη για σχέδια του fortress και η τρύπα μεγαλώνει) αλλά το dream sharing δε γίνεται να επιτυγχάνεται ΜΕΡΙΚΩΣ. Δε γίνεται να έχει μείνει ο Ιμς πίσω από τους άλλους. Γενικά, είναι πολύ κακοδουλεμένος ο τρόπος που κάνεις level down.

 

 

 

 

Β) Ο σούπερμαν.

Όσο κι αν το περιβάλλον σχεδιάζεται από τον αρχιτέκτονα, ο dreamer είναι αυτός που έχει τον έλεγχο της αλληλεπίδρασης με αυτό, με τρανή επίδειξη την ομορφούλα που έκανε την Ιπποκράτους το ταβάνι της Ακαδημίας. Σε αυτά που ονειρεύονταν λοιπόν, πως και κανένας πούστης δεν πετούσε; Δεν κρατούσε lightsaber, δεν είχε κάποια να τον πιπώνει στην τουαλέτα, δεν σκότωνε τους ΟΧΤΡΟΥΣ με τη σκέψη του; Μόνο να ονειρεύονται μπαζούκας αντί για πολυβόλα τους έπαιρνε;

 

Καταλαβαίνω πως κάτι τέτοιο θα έριχνε αργά ή γρήγορα την ταινία σε stall γιατί αν είχες ένα μάτσο άτρωτους, δε θα προχωρούσε η ιστορία ποτέ, αλλά.

 

 

 

Δημοσ.

Γιατί πολύ απλά πρέπει να δεχτούμε κάποια mechanics σαν δεδομένα στο όλο concept.

 

Ο αρχιτέκτων μπορεί να φτιάξει ότι γουστάρει αλλά μόνο σαν ντεκόρ. Δε μπορεί να επέμβει στους ανθρώπους που είναι καθαρά προβολές του dreamer. Ο οποίος dreamer έχει επίγνωση του οτι ονειρεύεται δε μπορεί να την δει ούτε υπερήρωας ούτε κάτι παρόμοιο.

 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...