slipknot Δημοσ. 25 Αυγούστου 2009 Δημοσ. 25 Αυγούστου 2009 Λοιπόν, έκανα μια παραγγελία (την πρώτη μου) απ' το Πλαίσιο χθες. Μου ήρθαν κάποια επιβεβαιωτικά mails σήμερα το πρωί που έλεγαν ότι η παραγγελία έχει καταχωρηθεί και τα σχετικά. 40 λεπτά μετά μου έρχεται mail το οποίο με ενημερώνει ότι παρουσιάστηκε θέμα διαθεσιμότητας σε ορισμένα από τα υλικά της παραγγελίας μου. Τους απαντάω και με ενημερώνουν ότι δεν έχουν διαθέσιμη τη τάδε ψηφιακή κάμερα. Εγώ όμως δεν είχα παραγγείλει καμία κάμερα, οπότε τους στέλνω mail ότι μάλλον πρόκειται για λάθος και αναφέρω όσα προϊόντα παρήγγειλα αναλυτικά, με κωδικούς. Δεν μου ήρθε κάποιο mail οπότε θεώρησα ότι το πρόβλημα λύθηκε. Πριν κάνα μισάωρο όμως μου έστειλαν mail αναφέροντας μου ότι η παραγγελία τιμολογήθηκε μερικώς και ότι τα πράγματα θα έρθουν αύριο 10.00-14.00. Απ' τα στοιχεία παραγγελίας έλειπε όμως ένα προϊόν, η τιμή του οποίου είχε αφαιρεθεί απ' το σύνολο παραγγελίας φυσικά. Μπαίνω στο site του Πλαίσιο και βλέπω πως κατά κάποιο μαγικό τρόπο, το προϊόν που έχει αφαιρεθεί ενώ είχε status "Παράδοση εντός 24 ωρών" όταν το παρήγγειλα, τώρα έχει "Παράδοση εντός 72 ωρών". Επειδή είμαι πρωτάρης λοιπόν έχω κάποιες απορίες. Τι σημαίνει το "μερικώς τιμολογημένη"; Ότι θα παραλάβω όσα προϊόντα είναι διαθέσιμα και το προϊόν που δεν είναι θα μου το στείλουν όταν γίνει διαθέσιμο; Αν ναι, θα επιβαρυνθώ με επιπλέον έξοδα αποστολής γι' αυτό το προϊόν; Αν όχι, τι μπορώ να κάνω για να ακυρώσω τη παραγγελία, δεδομένου του ότι μου έστειλαν mail τέτοια ώρα;
trolaios Δημοσ. 25 Αυγούστου 2009 Δημοσ. 25 Αυγούστου 2009 μου έχει συμβει και σε μένα να μου στείλουν τα 3 απο τα 4 προϊόντα που είχα παραγγείλει..αλλά τουλαχιστον με ενημερώσαν οτι δεν το έχουν..το τέταρτο δεν ήρθε ποτέ!!!
slipknot Δημοσ. 25 Αυγούστου 2009 Μέλος Δημοσ. 25 Αυγούστου 2009 μου έχει συμβει και σε μένα να μου στείλουν τα 3 απο τα 4 προϊόντα που είχα παραγγείλει..αλλά τουλαχιστον με ενημερώσαν οτι δεν το έχουν..το τέταρτο δεν ήρθε ποτέ!!! Αυτό που φοβόμουν δηλαδή. Το πρόβλημα είναι ότι το προϊόν που δεν είναι διαθέσιμο ήταν και ο κύριος λόγος της παραγγελίας καθώς το χρειάζομαι άμεσα. Τώρα για να ακυρώσω τη παραγγελία πρέπει να γίνω βρυκόλακας και να πάρω πρωί τηλέφωνο; Υπάρχει περίπτωση να αρνηθούν να την ακυρώσουν; Το τελευταίο mail (αυτό στο οποίο τους εξήγησα ότι πρόκειται για λάθος) το έστειλα στις 16.00, αυτοί θυμήθηκαν να απαντήσουν στις 23.24. Αν με είχαν ενημερώσει νωρίτερα θα είχα προλάβει να την ακυρώσω τουλάχιστον.
trolaios Δημοσ. 25 Αυγούστου 2009 Δημοσ. 25 Αυγούστου 2009 πάρε το πρωί τηλέφωνο και πες τους το πρόβλημα..το πολύ να περιμένεις να έρθει και το άλλο προϊόν και τα περνεις όλα μαζί ( αν μπορείς να περιμένεις ) ..γι'αυτό πλέον μετά απο αυτό που έπαθα προτιμώ το τηλέφωνο για παραγγελία και όχι το e-mail ..
chill Δημοσ. 25 Αυγούστου 2009 Δημοσ. 25 Αυγούστου 2009 Αν δεν κάνω λάθος υπάρχει επιλογή στην παραγγελία του στιλ "αποστολή όλων μαζί όταν είναι διαθέσιμα". Αν την έχεις επιλέξει πρωί πρωί τηλέφωνο και κράξτους. Μου έχει τύχει κάτι ανάλογο για εμένα πριν από δυο χρόνια στο Πλαίσιο, όταν είχα παραγγείλει το ps3 μου και 2 games+κάτι άλλα συμπράγκαλα. Μου τα έφεραν όλα εκτός από το ps3 γιατί είχαν έλλειψη (και εύλογα αναρωτιώμουν που θα έπαιζα τα games που μου έφεραν χωρίς την κονσόλα). Φυσικά και ΔΕΝ παρέλαβα την παραγγελία τους......
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.