akpe Δημοσ. 23 Αυγούστου 2009 Share Δημοσ. 23 Αυγούστου 2009 ...και δεν ξέρω από που! Τα φώτα σας! Κατ'αρχάς μιλάμε για πρόβλημα διαρροής, νερού και ψυκτικόύ μαζί, αλλά όχι από το καλοριφέρ. Pics παρακάτω. Ιστορικό! Bare with me (narrated by Morgan Freeman): Το ίδιο πρόβλημα μου έβγαλε πρίν από περίπου 40 ημέρες... αλλά σταμάτησε μετά από ένα δίωρο! Τότε μου είχε ανεβάσει θερμοκρασία στο τέρμα, ενώ ολόκληρη η καμπίνα μύριζε ψοφίμι. Έκανα άκρη και για καλή μου τύχη σταμάτησα κοντά σε ανοιχτό περίπτερο, ήταν και μια τα ξημερώματα. Έσβησα μηχανή, περίμενα να κρυώσει και άρχισα να γεμίζω το ψυγείο νερό. Μετά από περίπου 4 μεγάλα μπουκάλια η διαρροή σταμάτησε σχεδόν τελείως. Κάπου εκεί μου ήρθε το καπώ κατακέφαλα. προκειμένου να σώσω το τομάρι μου από πλήρη αφαίμαξη, αγνόησα το πρόβλημα και έφυγα για νοσοκομείο. Στη συνέχεια δεν παρουσίασε κανένα πρόβλημα, μάλιστα το ζόρισα αρκετά άφου έτρεχα μέχρι να φτάσω στα επείγοντα. Αν εξαιρέσω δυο-τρεις περιπτώσεις όπου στο δρόμο για το στο νοσοκομείο, σταματημένος σε φανάρι, ανέβασε απειροελάχιστα θερμοκρασία και μετά την έριξε, δεν παρατήρησα τίποτε άλλο. Και μιας και δεν μου το ξαναεμφάνισε μέχρι την επόμενη εργάσιμη, έφευγα και για διακοπές, σαν καλός μαλάκας δεν πήγα να το κοιτάξω. Μέχρι σήμερα. Με το που παρκάρω το αμάξι ακούω έναν χαρωπό πλατσουριστό θόρυβο από τη μηχανή. Ωχ! Κοιτάω θερμοκρασία, νορμάλ. Ουφ! Ανοίγω το καπώ και βλαστημάω. Το ίδιο πρόβλημα. Έβαλα περίπου ενάμισι μπουκάλι νερό, πήγα στη δουλειά που είχα και επέστρεψα. Τσεκάρω λάδια, όλα νορμάλ. Η διαρροή είχε σταματήσει, αλλά είχε νερό το ψυγείο; Βάζω άλλα δυο μπουκάλια, η διαρροή ξανάρχισε. Τοκέρατόμου. Χωρίς να έχει σταματήσει τελείως, ξεκίνησα, το έφερα σπίτι, αφού σταμάτησα να γεμίσω νερό μια φορά (χωρίς να μου έχει ανεβάσει θερμοκρασία, just in case). Με το που έφτασα η διαρροή συνεχιζόταν ακάθεκτη. Το περίεργο είναι οτι όταν γέμισα νερό στη διαδρομή το καπάκι του ψυγείου άνοιξε χωρίς καν να χρειαστεί να χαλαρώσει η πίεση. Μόλις το έφερα εδώ περίμενα αρκετή ώρα να μπορώ να το ανοίξω, το γέμισα και πάλι νερο, και μετά το άφησα να ξεκουραστεί. edit: πήγα πριν λίγο να πάρω κάποια πράγματα που ξέχασα και είπα να ξαναδοκιμάσω. Και παρατήρησα το εξής κουλό: Κλειστό το καπάκι του ψυγείου, καμία διαρροή. Ανοίγω το καπάκι, διαρροή. Το κλείνω, μετά από λίγο σταματάει. Ανάβω τη μηχανή, διαρροή. Την κλείνω, μετά από λίγο σταματάει. wtf. Βρέ καλά έκανα και το ονόμασα Christine Μιας και είμαι παντελώς ά-σχε-τος με μηχανικά θέματα, παραθέτω κάποιες φωτογραφίες μπας και κάποιο καλό παιδάκι μου δώσει τα φώτα του για το τι είναι σε εκείνο το σημείο και μπορεί να φταίει. Τουλάχιστον μέχρι αύριο που θα αποπειραθώ να βρώ κάποιο ανοιχτό συνεργείο εδώ κοντά μου. Το αμάξι είναι ένα Lancer GLi του '93. Κατ'αρχάς η διαρροή δεν γίνεται από το καλοριφέρ, αλλά από εκεί: Προφανώς δηλαδή το σημείο όπου ενώνεται το καλοριφέρ με τη μηχανή; or not? Μια πιο κοντινή εικόνα: Όπως βλέπετε είναι κάτι στρογγυλό σαν "τέλος" κάποιου σωλήνα (ασχετοοοος) αυτό που αχνοφαίνεται στις σκιές στο πάνω δεξί μέρος του κύκλου. Απο κάτω από εκεί και λίγο προς τα αριστερά είναι η διαρροή. Μια ακόμα εικόνα για να καταλάβετε πόυ είναι σε σχέση με τους ιμάντες: And a live-action picture (άχου το): Η μορφή τις διαρροής (a'la κατούρημα) μου φέρνει σε χαλάρωση ή τρύπημα σε κάποιο σωληνάκι... ελπίζω δηλαδή! Με ένα γνωστό που μίλησα τηλεφωνικώς χωρίς να το δεί μου είπε πως μπορεί ακόμα και να παίζει ρωγμή στο καπάκι της μηχανής... κάτι που με θορύβησε αρκετά. Το συνεργείο μου ανοίγει πάλι από 1/9. Εκτός από θέμα εμπιστοσύνης, 13 χρόνια τώρα μόνο σε αυτόν το πάμε, έτσι και αλλιώς δεν το χρειάζομαι και τόσο τώρα το αμάξι. Οπότε μάλλον θα περιμένω. Ξέρω πως δεν μπορεί να γίνει "διάγνωση" μέσα από το forum, θα ήθελα απλά να ακούσω γνώμες για το τι μπορεί να αντιμετωπίζω... please be gentle! Bonus point 1: όποιος βρεί γιατί στο κέρατο το έκανε την πρώτη φορά, σταμάτησε και περίμενε πάνω από ένα μήνα να ξαναρχίσει κερδίζει cookie! Bonus point 2: όποιος καταφέρει και διαβάσει ολόκληρο το κατεβατό κερδίζει δεύτερο cookie! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
panos2171 Δημοσ. 23 Αυγούστου 2009 Share Δημοσ. 23 Αυγούστου 2009 Σε απαντησα στο αλλο φορουμ αλλα σου απανταω και δω η τρυπισε καποιο σωληνακι η εσπασε καποιο κολαρο(το ποιο πιθανο).Παντως αυτο που μια εχει διαρροη και μια οχι μαλλον οφειλεται στο οτι μαζευει αερα το ψυγειο. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Teo1303 Δημοσ. 23 Αυγούστου 2009 Share Δημοσ. 23 Αυγούστου 2009 Ρίξε και ένα πλήσιμο στην μηχανή.Θα το δεις έτσι το πρόβλημα μόνος σου πιο εύκολα.Αν φοβάσε σκέπασε με ναυλον τα ηλεκτρικά μέρη αυτοκινινήτου.Δυναμό μίζα μπαταρία Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
acomaedo Δημοσ. 23 Αυγούστου 2009 Share Δημοσ. 23 Αυγούστου 2009 Κάποιο κολλάρο ή ίσως τσιμούχα απο αντλία νερού... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
alex89 Δημοσ. 23 Αυγούστου 2009 Share Δημοσ. 23 Αυγούστου 2009 Αυτό που δείχνεις με το βέλος πρέπει να είναι η αντλία νερού (το εξάρτημα που στο οποίο βιδώνουν τα δύο σωληνάκια). Μάλλον από εκεί τα χάνεις τα νερά. Το νου σου συνέχεια στο δείκτη της θερμοκρασίας. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
_BASSstarlet_ Δημοσ. 23 Αυγούστου 2009 Share Δημοσ. 23 Αυγούστου 2009 Αυτό που δείχνεις με το βέλος πρέπει να είναι η αντλία νερού (το εξάρτημα που στο οποίο βιδώνουν τα δύο σωληνάκια). Μάλλον από εκεί τα χάνεις τα νερά. Το νου σου συνέχεια στο δείκτη της θερμοκρασίας. Της κρεμαγιέρας είναι αυτά τα μαρκούτσια.Η τρόμπα νερού είναι πίσω και κάτω από το δυναμό. Τότε μου είχε ανεβάσει θερμοκρασία στο τέρμα, ενώ ολόκληρη η καμπίνα μύριζε ψοφίμι Μάλλον έχεις κάψει φλάντζα, εκτός από τρύπιο κολλάρο.. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
alex89 Δημοσ. 24 Αυγούστου 2009 Share Δημοσ. 24 Αυγούστου 2009 Αν χάνει από εκεί νερά, δεν είναι της κρεμαργιέρας γιατί η κρεμαργιέρα (μιλάμε για υδραυλική και όχι για μηχανική) έχει 10αράκι λάδι. Στα γερμανικά είναι εκεί που λες, όμως δεν ξέρω με τα γιαπωνέζικα τι γίνεται και επειδή λέει πως από εκεί χάνει νερό για αντλία το κόβω. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
akpe Δημοσ. 24 Αυγούστου 2009 Μέλος Share Δημοσ. 24 Αυγούστου 2009 Ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας παίδες! Αν μιλάμε για σωληνάκι, κολλάρο, τσιμούχα, κ.ο.κ. έχει καλώς, αλλιώς ακούω από γνώστες και μη για τρόμπες, φλάτζες, καπάκια μηχανής κλπ και έχω καρααγχωθεί γιατί το budget μου πνέει τα λοίσθια αυτή τη στιγμή. BASSstarlet λες φλάτζα; Την ίδια μυρωδιά αν και σε μικρότερη κλίμακα από τότε πρόσεξα να είχε το μείγμα νερού-παραφλού που έβγαινε σήμερα... Τώρα που το ξαναβλέπω κάπως πιο ήρεμα, στην τελευταία live-action pic φαίνεται κατι σαν σκουριά (η άλατα; παίζει; διάβρωση ακριβώς δίπλα στο σημείο της διαρροής... Ξέχασα να αναφέρω πως το παραφλού δεν είναι τελείως γεμάτο να ξεχειλίζει, αλλά έχει αρκετό υγρό μέσα. Από κάποια σκόρπια που διάβασα σε περίπτωση φλάντζας αν δεν απατώμαι δεν θα φαινόταν και εκεί; (μην βαράτε, noob λεμε!) Για να δούμε... κάτι άλλο που θα πρέπει να προσέξω; Αν αύριο π.χ. η διαρροή σταματήσει θα μπορώ να το μετακινήσω με προσοχή και για τις απαραίτητες διαδρομές (μέχρι να το πάω στον γιατρό, αυτή τη φορά ASAP;) ή ρισκάρω κάποια μεγαλύτερη ζημιά; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
_BASSstarlet_ Δημοσ. 24 Αυγούστου 2009 Share Δημοσ. 24 Αυγούστου 2009 Πιθανολογώ για φλάντζα επειδή είπες για φούλ θερμοκρασία. Η φωτιά θα σταματήσει, η διαρροή σου όχι! Οι σκουριές είναι φυσιολογικές για 16 ετών αυτοκίνητο. Είτε είχες διαρροή από κολλάρο και λόγω θερμοκρασίας μπορεί να έκαψες φλάντζα, είτε κάηκε η φλάντζα εξαρχής, και χάνει από κει πλέον.Ή από ρουλεμάν τρόμπας. Επίσης υπάρχουν και κάποια καπάκια στη μηχανή, που όταν βράσει το υγρό, για να μην σπάσει η μηχανή, φεύγουν. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
panos2171 Δημοσ. 24 Αυγούστου 2009 Share Δημοσ. 24 Αυγούστου 2009 Αν εχει κσψει φλαντζα λογικα θα πεταει απο πισω λαδια.Δες το καυσαεριο που βγαινει απο την εξατμηση,αν δεν ειναι συνηθισμετο το μαλλον κατι εκαψες. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
_BASSstarlet_ Δημοσ. 24 Αυγούστου 2009 Share Δημοσ. 24 Αυγούστου 2009 Tι δουλειά έχουν τα λάδια στην εξάτμιση με το πρόβλημα στη φλάντζα; Το πιο σωστό είναι να γεμίσει το ψυγείο νερό, και να δει αν κάνει μπουρπουλήθρες. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
alex89 Δημοσ. 24 Αυγούστου 2009 Share Δημοσ. 24 Αυγούστου 2009 Όταν καίει φλάντζα η στάθμη των νερών πέφτει και συμπληρώνεις γιατί τα νερά πηγαίνουν στο μοτέρ. Επίσης μπορεί να αρχίσει το μοτέρ να ρετάρει γιατί τα νερά πηγαίνουν στο θάλαμο καύσης. Αυτό είναι όταν τα νερά πάνε στο μοτέρ. Μπορεί όμως τα λάδια να πάνε στο κύκλωμα του ψυγείου και στην περίπτωση αυτή το παραφλού ή τα νερά έχουν και λάδι. Επίσης το μοτέρ ανεβάζει θερμοκρασία. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
akpe Δημοσ. 25 Αυγούστου 2009 Μέλος Share Δημοσ. 25 Αυγούστου 2009 Νερό και παραφλού είναι καθαρά, ενώ θερμοκρασία ανεβάζει μόνο όταν αρχίζει κα τελειώνει το νερό... οπότε ελπίζω να μην είναι φλάτζα επιτέλους μίλησα με μηχανικό σήμερα, ο οποίος μου είπε πως στο σημείο βρίσκεται η αντλία νερού... Θα έρθει να το πάρει αύριο Αν κρίνω από αυτή την κοντινή live action pic, μάλλον πρόκειται για τρύπημα/διάβρωση στον σωλήνα... αν κρίνω και από την κατάσταση στον σωλήνα (βρύα & λειχήνες είναι αυτά άραγε το θέμα είναι τόσο καιρό που το είχα αφήσει τι ζημιά μπορεί να έχει γίνει (αν και διαρροή δεν ξαναείχε από τότε μέχρι σήμερα) Και πάλι ευχαριστώ παίδες Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
alex89 Δημοσ. 25 Αυγούστου 2009 Share Δημοσ. 25 Αυγούστου 2009 Γενικά να έχεις το νου σου στο δείκτη της θερμοκρασίας ειδικά το καλοκαίρι! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.