_BASSstarlet_ Δημοσ. 26 Αυγούστου 2009 Share Δημοσ. 26 Αυγούστου 2009 Δεν ξέρω. Δεν είναι καμιά σοβαρή βλάβη. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
grigas Δημοσ. 26 Αυγούστου 2009 Share Δημοσ. 26 Αυγούστου 2009 μπορεί να είναι οτιδήποτε στο ημιαξόνιο μέχρι και το διαφορικό. σε μένα όταν είχε συμβεί κάτι παρόμοιο (ήχος που ακουγόταν ακόμα και όταν τσουλούσε το αμάξι με σβηστό τον κινητήρα) ήταν οι δορυφόροι του διαφορικού... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
liopyr Δημοσ. 26 Αυγούστου 2009 Share Δημοσ. 26 Αυγούστου 2009 Λέω να το πάω αύριο να το δουν, πριν αρχίσω να σκέφτομαι χειρότερα σενάρια... Το πρόβλημα είχε ξεκινήσει πριν από κάνα μήνα, όταν και είχα πάει για μπάνιο σε μία υποτιθέμενη καβατζωτή παραλία που είχε ~μισή ώρα απάλευτου χωματόδρομου. Στον γυρισμό πρωτοάκουσα τον θόρυβο, και υπέθεσα πως ήταν η ζάντα, που δεν ήταν τελικά. Σήμερα φυσικά ακούγεται πολύ πιο έντονα... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
DIMITRISG Δημοσ. 26 Αυγούστου 2009 Share Δημοσ. 26 Αυγούστου 2009 ενα tip ειναι οταν ο θορυβος δεν άλλαζει οταν αφηνεις το γκάζι δεν είναι το ημιαξωνιο. Το ρουλεμαν δεν κανει γκρρ (αν το ερμηνευω σωστα) αλλα εναν υπόκωφο ηχο σαν τουρμπινα. Αν έχεις όρεξη, σηκωσε με το γρυλο εναν εναν τους τροχους (ας ακους τον θορυβο απο μπροστα, μπορει να ερχεται απο τους πισω τροχους) και γυρνα τον τροχο με το χερι να παρει οσες περισσότερες στροφες μπορεις, και την ιδια στιγμη πιασε με το χερι σου το αμορτισερ, αν καταλαβεις μια εντονη δόνηση (αρκετα αισθητη) ειναι το ρουλεμαν. Ιδιο ακριβως ηχο με τα ρουλεμαν μπορει να κανουν σκληρη τυποι ελαστικων (goodyear, ελαστικά χιονιού) αλλα δεν υπάρχει αυτη η δόνηση στο αμορτισερ. *Η ζαντα προκαλει και τρεμουλο στο τιμόνι. αν δεν έχεις τρέμουλο στο τιμόνι δεν ειναι η ζαντα. * Η πίσω ζαντα προκαλεί τρέμουλο αισθητο στο καθισμα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
liopyr Δημοσ. 26 Αυγούστου 2009 Share Δημοσ. 26 Αυγούστου 2009 ενα tip ειναι οταν ο θορυβος δεν άλλαζει οταν αφηνεις το γκάζι δεν είναι το ημιαξωνιο. O θόρυβος αυξάνεται εντελώς αναλογικά με την ταχύτητα. Δεν έχει να κάνει με γκάζι-στροφές κινητήρα κλπ. Το ρουλεμαν δεν κανει γκρρ (αν το ερμηνευω σωστα) αλλα εναν υπόκωφο ηχο σαν τουρμπινα. Ο θόρυβος, (για να γίνω όσο πιο περιγραφικός μπορώ) μοιάζει πάρα πολύ με το θόρυβο που ακούγεται όταν περνάς από μία διαγραμισμένη άσφαλτο. (διαγραμισμένη εννοώ με ευθείες οριζόντιες ρωγμές που συναντάμε καμμιά φορά για μερικά μέτρα, για λόγους ολισθηρότητας υποθέτω). Καμμία σχέση με τουρμπίνα. Αν έχεις όρεξη, σηκωσε με το γρυλο εναν εναν τους τροχους (ας ακους τον θορυβο απο μπροστα, μπορει να ερχεται απο τους πισω τροχους) και γυρνα τον τροχο με το χερι να παρει οσες περισσότερες στροφες μπορεις, και την ιδια στιγμη πιασε με το χερι σου το αμορτισερ, αν καταλαβεις μια εντονη δόνηση (αρκετα αισθητη) ειναι το ρουλεμαν. Ιδιο ακριβως ηχο με τα ρουλεμαν μπορει να κανουν σκληρη τυποι ελαστικων (goodyear, ελαστικά χιονιού) αλλα δεν υπάρχει αυτη η δόνηση στο αμορτισερ. *Η ζαντα προκαλει και τρεμουλο στο τιμόνι. αν δεν έχεις τρέμουλο στο τιμόνι δεν ειναι η ζαντα. * Η πίσω ζαντα προκαλεί τρέμουλο αισθητο στο καθισμα. Θα το πάω αύριο αν προλάβω σε μηχανικό να δω τι παίζει. Η ζάντα είχε αρπάξει σίγουρα, φτιάχτηκε, αλλά δεν προκαλεί αυτή τον θόρυβο. Τρέμουλο στο τιμόνι είχα πριν την φτιάξω μετά τα 100-120km/h, τώρα δεν ξέρω, δεν ετυχε να βγω να πιάσω κάπου τέτοια ταχύτητα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
MixalisX Δημοσ. 26 Αυγούστου 2009 Share Δημοσ. 26 Αυγούστου 2009 Ωραία μιας και λύθηκε το θέμα σου, να πω κι εγώ το δικό μου, να μην ανοίγω άλλο thread. Πηγαίνοντας στο δρόμο ακούγεται ένας ακατανόητος ( ) ήχος σαν γκρρρ. Δεν είναι μηχανικός ούτε αυξάνεται ανάλογα με τις στροφές του κινητήρα, αντίθετα ακόμα και με νεκρά σε κάποια κατηφόρα όσο αυξάνεται η ταχύτητα γίνεται και πιο έντονος. Ενώ ήμουν σίγουρος πως προέρχεται από την μπροστά αριστερή ζάντα που είχε ψιλοαρπάξει σε κάποιο τάφο που έπεσα, σήμερα πήγα και την έφτιαξαν, παρ'όλα αυτά ο θόρυβος εξακολουθεί να υπάρχει. Ο ζαντάς μου είπε πως μάλλον αρπάξαν ρουλεμάν του τροχού. Χμ. Bass και έχει κανένας ιδέα πόσο κοστίζει μία τέτοια επισκευή, και κάνα godlike μάστορα να πάω; Είναι ρουλεμάν τροχού. Είσαι τυχερός, φθηνά να σου βγεί. ΝΑ ΤΟΝΙΣΩ ΤΩΡΑ.... Κάτι που πρέπει να έχουν φροντίσει να ενημερώσουν ίσως και οι mod. Σε αυτό το μέρος του φόρουμ δεν μιλάμε για υπολογιστές αλλά για αυτοκίνητα. Το να ψάχνουμε να βρούμε την λύση εδώ είναι εκ των προτέρων λάθος. Επειδή παίζουμε εδώ με ζωές καλά είναι μόλις κάτι δεν πάει καλά με το όχημα μας να τρέχουμε στον μάστορα και να αφήνουμε τις υποθέσεις. Για τους μαστορες... Τωρα το να συζητάμε δεν είναι κακό αλλά ας έχουμε υπόψην μας αυτα τα δυο πράγματα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
DIMITRISG Δημοσ. 27 Αυγούστου 2009 Share Δημοσ. 27 Αυγούστου 2009 Είναι ρουλεμάν τροχού. Είσαι τυχερός, φθηνά να σου βγεί. Την διάγνωση πως την εκανες και εισαι τοσο σιγουρος; Ξερεις ποσο συχνα μηχανικοι αλλάζουν ρουλεμαν και τελικα ειναι πχ το λάστιχο; Μπορεις να πεις για καλύτερα : «το πιο πιθανό ειναι το ρουλεμαν». Σε αυτο το επάγγελμα δεν ειναι όπως τους υπολογιστες να βγαλεις πχ την μνημη να δοκιμασεις μια άλλη. Εδω θα πρέπει να εισαι 100% σίγουρος δεν υπάρχουν δοκιμες, πρεπει καθε φορα να εξαλειψεις οτιδηποτε άλλο πριν αλλάξεις ενα εξαρτημα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
MixalisX Δημοσ. 27 Αυγούστου 2009 Share Δημοσ. 27 Αυγούστου 2009 Την διάγνωση πως την εκανες και εισαι τοσο σιγουρος; Ξερεις ποσο συχνα μηχανικοι αλλάζουν ρουλεμαν και τελικα ειναι πχ το λάστιχο;Μπορεις να πεις για καλύτερα : «το πιο πιθανό ειναι το ρουλεμαν». Σε αυτο το επάγγελμα δεν ειναι όπως τους υπολογιστες να βγαλεις πχ την μνημη να δοκιμασεις μια άλλη. Εδω θα πρέπει να εισαι 100% σίγουρος δεν υπάρχουν δοκιμες, πρεπει καθε φορα να εξαλειψεις οτιδηποτε άλλο πριν αλλάξεις ενα εξαρτημα. Διάβασε όλο το κειμενο μου και μετά σχολιασε. Και ναί δουλεία μου είναι. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Timour21 Δημοσ. 27 Αυγούστου 2009 Share Δημοσ. 27 Αυγούστου 2009 Παιδιά δεν υπάρχει νόημα να έρχεστε σε αντιπαράθεση. Υπάρχει τρόπος για να βεβαιωθεί κάποιος οτι φταίει το ρουλεμάν. Αν είναι φαγωμένο ο τροχός (που έχει το πρόβλημα) θα "γυρίζει" ποιο αργά απο τον άλλο. Έναν γρύλο χρειάζεται και μια απλή δοκιμή. Και φυσικά συμφωνώ, διάγνωση σε βλάβη διαβάζοντας ένα κείμενο κανείς δεν μπορεί να κάνει. Μπορεί όμως να δώσει κατευθύνσεις για να μην ψάχνει ο άλλος όλο το αμάξι. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
liopyr Δημοσ. 28 Αυγούστου 2009 Share Δημοσ. 28 Αυγούστου 2009 Βασικά η ερώτηση έγινε για να επιβεβαιωθούν κάπως παραπάνω οι υποψίες μου, και κυρίως για να υπολογίσω το μαρούλι που θα στάξω. Από εκεί και πέρα, αν κάποιος "το'χει" γενικά, είτε με αυτοκίνητο, είτε με υπολογιστή είτε με καφετιέρα κινδυνεύει. Είναι προφανές πως όταν ένα αυτοκίνητο έχει πρόβλημα, το φτιάχνεις. Οι moderators τι ακριβώς να κάνουν; Να προειδοποιούν να μη βάζει κάποιος τα χέρια του στην πρίζα; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
MixalisX Δημοσ. 29 Αυγούστου 2009 Share Δημοσ. 29 Αυγούστου 2009 Οι moderators τι ακριβώς να κάνουν; Να προειδοποιούν να μη βάζει κάποιος τα χέρια του στην πρίζα; να ελέγχουν την αξιοπιστία των προτάσεων-σχολιασμών. Μια λάθος συμβουλή μπορεί να κοστίσει ζωές εδώ. Για εμένα η κατηγορία αυτή δεν ανήκει στο ινσομνια. Σε λίγο θα έχουμε θεματικές ενότητες για μαγειρική, κηπουρική και πλεξιμο.... και οποιος απο ''πάνω'' ενοχλήθηκε ας σβησει το σχολιο μου. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.