Προς το περιεχόμενο

308Thp/bravo150/golf160


imr

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Λοιπον θα αγορασω συντομα αυτοκινητο, αλλα ειμια ακομα πολυ μπερδεμενος

 

Λοιπον ψαχνω μικρομεσαιο με αξιολογες επιδοσεις

To budget ειναι μεχρι 22κ ευρω περιπου

 

Μεχρι πριν λιγες μερες σκεφτομουν για scirocco αλλα για διαφορους λογους ειναι στο τελος της λιστας προς το παρον

 

Τα μεχρι τωρα υποψηφια ειναι

 

1)golf tsi 160hp

2)bravo 1.4 150hp (με τους καινουργιους κινητηρες οταν βγουν)

3)Peugot 1.6 thp 150hp

 

 

Απο κοντα εχω δει μονο το golf , και ειναι πραγματικα απιστευτο απο θεμα ποιοτητας, αλλα ειναι και σημαντικα πιο ακριβο απο τα υπολοιπα ( μπορουν να μου μεινουν περιπου 3κ για βενζινες αν παω σε κατι αλλο) επισης αρκετα συντηρητικος σχεδιασμος

 

Εχουν αποριφθει τα leon λογω αθλιου εσωτερικου και το astra gtc καθως αλλαζει πολυ συντομα και ειναι πολυ ''παλιο'' μοντελο

 

 

Ακουω σχολια/προτασεις σχετικα με τα παραπανω αυτοκινητα

 

Αξιοπιστια/ποιοτητα στο καθε ενα?

καποια αλλη προταση στην κατηγορια warm hatch?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 31
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

lol

 

Έτσι όπως τον είδα τον τίτλο του μηνύματος σκέφτηκα πως τελικά έχουμε το πρώτο robot που κατάφερε να ποστάρει διαφημιστικά στο insomnia.

Mετά το κοίταξα προσεκτικότερα.

 

Sorry για το off-topic

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

lol

 

Έτσι όπως τον είδα τον τίτλο του μηνύματος σκέφτηκα πως τελικά έχουμε το πρώτο robot που κατάφερε να ποστάρει διαφημιστικά στο insomnia.

Mετά το κοίταξα προσεκτικότερα.

 

Sorry για το off-topic

 

Χεχε σωστος,ειναι λιγο λιτος τιτλος, δυστυχως δεν μπορω να τον αλλαξω :(

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

H αποψη μου ειναι να περιμενεις λιγο το Bravo sport multiair με τους 170 ιππους και σημαντικα χαμηλοτερη καταναλωση και πακετο παιρνεις και την εμφανιση (πανεμορφο αυτοκινητο) μεσα-εξω και τον εξοπλισμο που προσφατα καναμε ενα τεστ και βαλαμε ΤΑ ΠΑΝΤΑ στον τιμοκαταλογο των εξτρα (μα τα παντα ομως) και μας βγηκε ΚΑΤΩ απο 22 χιλιαρικα.

 

Σκεψου ενα αμαξι με δερμα, xenon, ηλιοροφη, συστημα πλοηγησης, blue & me, καθισματα ηλεκτρικα ρυθμιζομενα και θερμαινομενα και ενα σωρο αλλα καλουδια με ΚΑΤΩ απο 22 χιλιαρικα. Το οτι το bravo ως και σημερα (απο το 2007) εχει αποδειχτει γενικα αξιοπιστο ειναι ενα αλλο bonus οπως και η εγγυηση των 5 ετων.

 

Τωρα βεβαια μετα το τελος του μετρου ταξινομησης αντι για 21.800 βγαινει (παλι με ολα μεσα) +1100 ευρω απο πριν. Το αντιστοιχο Golf βγαινει στα 28.500 με την εντελως βασικη εκδοση να στοιχιζει οσο το ΠΛΗΡΩΣ (με ολα στον καταλογο) εξοπλισμενο Bravo. Καλο χρυσο το Golf αλλα ΠΟΛΛΑ λεφτα.

 

Το δε peugeot φανταζομαι πως λες για το 207? Το μηχανημα ειναι πολυ καλο, παιρνεις το GT η το RC και εισαι καλυμενος απο πολλες αποψεις αλλα ειναι μια κατηγορια κατω απο το Golf και Bravo. Δεν ξερω τις αναγκες σου.

 

Γενικα θα σου προτεινα το peugot και το bravo πανω απο το Golf. Αληθεις το Scirocco γιατι το εβαλες τελευταιο στη λιστα? Τι πηγε στραβα?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ναι το bravo θα ειναι με τους καινουργιους κινητηρες

(σκοπευω να το αγορασω σε 3-4 μηνες ωστε να γλυτωσω και τυχον προβληματα νεοτητας)

 

Παντως το golf ειναι σιγουρα καλυτερο αυτοκινητο , αλλα οπως ειπες ειναι πολλα τα λεφτα, μια καλη εκδοση (απλα καλη οχι full extra) φτανει ανετα 24000,το θεμα ειναι κατα ποσον τα αξιζει αυτα τα εξτρα λεφτα

 

 

Το 308 ειναι ενα μοντελο πανω απο το 207 και κυκλοφορει με τον 1.6Τ του 207gt , σε τιμη ειναι λιγο πιο ακριβο απο το bravo ,αλλα και παλι πιο φτηνο απο το golf

 

Εχει καποιος εμπειρια απο οδηγικη συμπεριφορα bravo και 308?

 

Το scirocco το εχω αποκλεισει προς το παρων λογω δευτερης σκεψης σχετικα με το coupe αμαξωμα και πρακτικοτητας

Φανταστικο αυτοκινητο, απλα αρχισα να το σκεφτομαι πιο ''συντηριτικα'' + τα λεφτα που προς το παρον ειναι περιορισμενα στα 22Κ

(ακομα δεν το εχω αποκλεισει φυσικα, αναλογα πως ξυπναω καθε μερα αλλαζω και γνωμη :P)

 

 

Παντως αν ισχυει αυτο που ειπες στο αλλο thread σχετικα με 1.6Τ στο focus μπαινει και αυτο πολυ γερα στην μαχη

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ibiza cupra μεταχειρα + 10.000 για να το κανεις big turbo 500 αλογα!χεχε.

 

Περα απο την πλακα,teacher,οποιο και να επιλεξεις απο τα παρακατω οχηματα ειμαι σιγουρος οτι θα μεινεις ικανοποιημενος.Ειναι ολα πολυ καλα σε ολους τους τομεις,αρκετα ολοκληρωμενα και δεν θα δεις ιδιαιτερες διαφορες στο κρατημα ή στην ποιοτητα πχ.

 

Ετσι για να σου προτεινω κατι,εγω θα περιμενα για το bravo με το νεο μοτερ αλλα η αποψη μου ειναι καθαρα υποκειμενικη και βασιζεται σε κριτηρια εξωτερικης ομορφιας.

 

Κανε τα ολα ενα test drive(με τις αναδουλειες που εχουν ισως σου τα δωσουν για κανα 2 μερες αν τους πιεσεις) και οποιο σου κανει το κλικ τσιμπα το!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ναι το bravo θα ειναι με τους καινουργιους κινητηρες

(σκοπευω να το αγορασω σε 3-4 μηνες ωστε να γλυτωσω και τυχον προβληματα νεοτητας)

 

Παντως το golf ειναι σιγουρα καλυτερο αυτοκινητο , αλλα οπως ειπες ειναι πολλα τα λεφτα, μια καλη εκδοση (απλα καλη οχι full extra) φτανει ανετα 24000,το θεμα ειναι κατα ποσον τα αξιζει αυτα τα εξτρα λεφτα

 

 

Το 308 ειναι ενα μοντελο πανω απο το 207 και κυκλοφορει με τον 1.6Τ του 207gt , σε τιμη ειναι λιγο πιο ακριβο απο το bravo ,αλλα και παλι πιο φτηνο απο το golf

 

Εχει καποιος εμπειρια απο οδηγικη συμπεριφορα bravo και 308?

 

Το scirocco το εχω αποκλεισει προς το παρων λογω δευτερης σκεψης σχετικα με το coupe αμαξωμα και πρακτικοτητας

Φανταστικο αυτοκινητο, απλα αρχισα να το σκεφτομαι πιο ''συντηριτικα'' + τα λεφτα που προς το παρον ειναι περιορισμενα στα 22Κ

(ακομα δεν το εχω αποκλεισει φυσικα, αναλογα πως ξυπναω καθε μερα αλλαζω και γνωμη :P)

 

 

Παντως αν ισχυει αυτο που ειπες στο αλλο thread σχετικα με 1.6Τ στο focus μπαινει και αυτο πολυ γερα στην μαχη

 

Για οδηγηση μπορω να σου πω οσα θελεις για το Scirocco και το Bravo. Απο το 308 μονο test drive εχω κανει.

 

Λοιπον το bravo ειναι υπεροχο, στιβαρο, σταθερο και "παταει" καλα. Το τιμονι του και το κιβωτιο θα σου φανουν καπως στην αρχη αλλα μετα τα 10000 χιλιομετρα θα "στρωσουν" και θα γινουν παρα πολυ καλα. Ειναι ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ cruiser μιας και μεταφερει τους επιβατες παρα πολυ ανετα και η καμπινα του ειναι μολις ενα κλικ ποιο κατω σε ποιοτητα απο το Golf 6 αλλα κατα παρα πολυ ποιο ομορφη (απο τις ομορφοτερες καμπινες που εχω δει γενικα στην κατηγορια αν οχι η ομορφοτερη). Οι 17" ζαντες του sport κανουν καπως το αμαξι να κοπαναει σε μεγαλες ανωμαλιες του δρομου αλλα κανει τρομερη δουλεια το αυτοκινητο για να τους "σβησει". Σιγουρα καλυτερη απο το Golf με 17". H καταναλωση του προς το παρων ειναι υψηλη σε σχεση με αλλα τουρμπατα αλλα λογικη σε γενικα πλαισια. Οι νεοι κινητηρες λυνουν αυτο το "προβλημα".

 

Το scirocco απο την αλλη ειναι τοσο πρακτικο οσο και το 3θυρο Golf. Δεν σχεδον καμια διαφορα. Το να παρει καποιος Golf 3θυρο το θεωρω ψιλοβλακεια γιατι ο λογος να το διαλεξει ειναι σιγουρα αυτος της ψευδαισθησης οτι θα εχει μεγαλυτερη πρακτικοτητα. Ε λοιπον δεν ειναι ποιο πρακτικο, τουλαχιστον οχι σε σημειο που να θελεις να "θυσιασεις" το αμαξωμα και στησιμο του Scirocco. Σαν οδηγηση ειναι τα ιδια αλλα το scirocco ειναι σιγουρα ποιο σπορτιφ και "παταει" καλυτερα απο το golf. Για μενα τα 24 χιλιαρικα ειναι πολλα για ενα hatchback μικρομεσαιο αυτοκινητο οτι και να ειναι αυτο ειδικα αν αναλογιστεις οτι η διαφορα του Golf (ασχετα αν ειναι καλυτερο σε γενικες γραμμες) δεν δικαιολογει τετοια διαφορα τιμης σε καμια περιπτωση.

 

Το focus 1.6T θα ειναι πραγματικα αξιολογο μοντελο και η μεγαλυτερη του αδυναμια (ο κινητηρας) θα ειναι πια αρχαια ιστορια. Καλη σκεψη να το βαλεις και αυτο μεσα στο μυαλο σου. Αφου εχεις στο μυαλο σου τα περι 22κ περιπου τοτε καλα θα κανεις να βαλεις στο μυαλο σου και την νεα Alfa Romeo 149.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ωραιος ikaruga :)

Απο το scirocco εχω και εγω εμπειρια καθως το εχει συγγενης, το μονο προβλημα του οτι με 18ρες κοπαναγε αρκετα ,φανταζομαι με τις 17ρες θα ειναι μια χαρα για Ελληνικους δρομους

Παντως γενικα το golf ειναι εκτος, καθως αν ειναι να δωσω τοσα λεφτα θα παω στο sirocco( απλα και για αυτο ειναι αρκετα τα λεφτα και το ψιλοσκευτομαι)

Εκτος και αν ειναι τοσο τεραστια η διαφορα του golf που να δικαιολογει αυτην την τιμη

δυστυχως κοιταω για focus αλλα δεν το βλεπω να ερχεται συντομα :( αν ειχε ενα σωστο κινητηρα αυτο το αμαξι το ειχα παρει χωρις σκεψη, η του υψους(St,rs) η του βαθους αυτη η ford

 

 

Μαριε το ιμπιζακι καλο, αλλα ειναι αμαξι για κοντρακηδες, δεν κανω τετοια εγω :P

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

To scirocco με τις 17" ειναι ακριβως οτι πρεπει (τις δικες μου interlagos 18" τις πουλησα, δεν παλευοτανε εδω θεσσαλονικη με αυτες) και ειναι ακριβως στο στοιχειο του. To Golf kοπαναει το ιδιο με το scirocco με τις αναλογες ζαντες, καμια διαφορα. Οπως ειπες το να δωσεις τοσα λεφτα για Golf δεν ειναι και οτι καλυτερο γιατι μπορεις να παρεις εξισου καλα αυτοκινητα με αρκετα χαμηλοτερη τιμη και πολυ πλουσιοτερο εξοπλισμο. Το scirocco ομως ειναι αλλο πραγμα και για εμενα τα αξιζει τα λεφτα του καθοτι coupe αυτοκινητο με δυναμη, ποιοτητα, πρακτικοτητα και φυσικα μουρη. Πολυ καλο crouizer επισης.

 

Για scirocco αν το παρεις αποφαση να το ξαναβαλεις στην λιστα μην το σκεφτεις καθολου, ορμα. Δεν θα το μετανοιωσεις, αυτο εγγυηση ;)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ναι βασικα το scirocco ειναι σε αλλη κατηγορια ,στην ουσια η συγκερκιμενη λιστα ειναι τι να παρω αν τελικα δεν παρω το scirocco το οποιο αυτην την στιγμη ειναι λιγο μακρια, ενω πριν λιγο καιρο το ειχα σιγουρο.

 

 

Παντως με τις 17ρες ειναι κομπλε ε?

Η μονη αρνητικη εντυπωση οπως ειπα πριν ειναι οτι χτυπαγε παρα πολυ με τις interlagos, γαματες ζαντες, αλλα σιγουρα οχι για Ελλαδα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ναι με τις 17" εισαι μια χαρα. Για την ακριβεια πουλησα τις intrlagos kαι εβαλα επανω κατι πανεμορφες πολυακτινες μαυρες 17".

 

Παντως σε καταλαβαινω απολυτα που λες οτι το scirocco ειναι μακρια. Αν δεν το επαιρνα το δικο μου απο Germany ουτε και εγω θα μπορουσα να το αγορασω μιας και ειχα βαλει ΜΑΧ τα 17-18 χιλιαρικα για αυτοκινητο (4.500 το παλιο + 3000 κασε στην τραπεζα + 10 χιλιαρικα δανειο) και ολα τωρα βρισκονται σε νορμαλ επιπεδο με αρκετες παραχωρησεις στις εξοδους αλλα χαλαλι. Τουλαχιστον το βλεπω, το οδηγαω και το γουσταρω.

 

Σκεψου το καλα παντως για το αν θελεις ανθρωπομεταφορεα η αυτοκινητο γιατι η επιλογη σου εξαρταται αμεσα απο αυτο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ναι ακριβως αυτο ειναι το προβλημα με το scirocco

Αυτην την στιγμη ανετα μπορω να διαθεσω μεχρι 20κ+ 2 που υπολογιζω απο την αποσυρση(οταν και αν μπει, δεν το παιρνω αμεσα)

Φυσικα αν ειναι λιγοτερα μια χαρα με βολευει να μου μεινουν μερικα στην τσεπη

 

Το προβλημα ειναι οτι αυτην την περιοδο θα δυσκολευτω να δωσω εξτρα 2-3κ για αυτοκινητο, και ας αξιζει

Ισως αν μεσα στους 2 επομενους μηνες(μεχρι να κανω την παραγγελια) αλαξει κατι προς το καλυτερο θα μπορεσω να παω σε scirocco, μεχρι τοτε μενουμε στις ''οικονομικες'' επιλογες

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

φιλε imr, που μενεις? Αθηνα-Θεσ/κη ή εκτος απο αυτες τις 2 πολεις?

αν μενεις εντος των τειχων, η ψηφος μου παει στο νεο BRAVO. αν μενεις εκτος των τειχων θα σου προτεινα και κατι εναλλακτικο. το BRAVO 1.6MJT(diesel). οι καλυτεροι πετρελαιοκινητηρες της αγορας! πεντακαθαροι, μηδενικη συντηρηση, οικονομικοτατοι στην καθημερινη χρηση, και ασε που σπρωχνουν κιολας..!!!!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όπως έγραψα και στο άλλο thread για την αγορά αυτοκινήτου 1,4 το Bravo είναι η χρυσή τομή σε όλα.

 

Είναι πανέμορφο, ειδικά η sport έκδοση. Αν και η ομορφιά είναι υποκειμενική, δεν έχω συναντήσει άτομο να μου πει ότι δεν του αρέσει το bravo.

 

To εσωτερικό είναι ποιοτικότατο και απλά πανέμορφο. Σου δίνει και την εντύπωση ότι έχει και ανθρακονήματα!!:-)

 

Οι κινητήρες του είναι ήδη αρκετά δυνατοί και με αρκετή ροπή, με τους καινούργιους που θα έρθουν πιστεύω θα απογειωθεί πραγματικά, για τα δεδομένα της κατηγορίας!

 

Και τέλος η τιμή, που αυτή τη στιγμή έχει και έκπτωση πάνω από 2.000 € σε όλες τις εκδόσεις. Δεν νομίζω να μείνει η έκπτωση αυτή και το Σεπτέμβρη, αλλά και πάλι είναι με διαφορά πολύ φθηνότερο από το golf. Έχει standard το esp + hill holder και πάρα πολλά στον βασικό εξοπλισμό.

 

Κάνε και ένα test drive και θα καταλάβεις!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ευχαριστω για τα σχολια :)

 

Βλεπω το bravo παιρνει πολλες ψηφoυς :)

Μενει να το δω απο κοντα και να το οδηγησω.

 

Οσο για το diesel μενω πατρα και γενικα κινουμαι εκτος Αθηνων ,αλλα και παλι τα εχω αποριψει καθως υπαρχει περιπτωση μετακομισης στην Αθηνα σε 2-3 χρονια :(

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.


  • Δημιουργία νέου...