Προς το περιεχόμενο

Mac Speed Test - Blender Render Benchmark


vag3d

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

 

Πως και δεν εχεις βαλεις τα windows 7 64bit αντι για τα 32bit?

Τελος, τι εκδοση(rc, rtm κλπ) των win7 εχεις?

 

---------- Το μήνυμα προστέθηκε στις 02:02 ----------

 

 

 

Περασα στο μηχανημα την τελικη εκδοση των Windows 7 build 7600, την λεγομενη RTΜ (αυτην που θα πωλειται στα καταστηματα τον Οκτωβριο) . Πριν ημουν με την Windows 7 build 7100, την λεγομενη RC .

 

Εντυπωσιακο οτι υπηρξε αυξηση επιδοσεων(γυρω στο 4%):

απο 04:30.03-> 04:19.80

 

 

Αρα:

Computer Type: PC

Computer: Hp Compaq nx7010 2004

CPU: 2.00 GHz Pentium M μονοπυρηνος

RAM: 2 GB DDR1 333 MHz

VGA: Ati Mobility 9200 64MB

 

OS: Windows 7 build 7600 RTM 32bit

Blender Version: 2.49.2

Time: 04:19.80

 

 

 

Ok. Προστέθηκε στο Post μου το νέο δεδομένο.

(κάποια στιγμή θα τα βάλω όλα στο πρώτο μου post/Αρχή Thread, για να είναι και πιό εύκολο να τα βρίσκουμε, καθώς θα δεχόμαστε ενημερώσεις στο Thread...!!! ;) :-D

  • Απαντ. 125
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
Δημοσ.

Σε windows 7 64bit με blender 2.49b μου δίνει 00:25:47 αλλά απότι διαβάζω δεν είναι τελειωμένη η έκδοση για 64bit. Και δεν μου βρίσκει και το Python, (που νομίζω δεν έχει 64bit).

Δημοσ.
Σε windows 7 64bit με blender 2.49b μου δίνει 00:25:47 αλλά απότι διαβάζω δεν είναι τελειωμένη η έκδοση για 64bit. Και δεν μου βρίσκει και το Python, (που νομίζω δεν έχει 64bit).

Μια χαρα!

Δεν θα γινουν ολες οι εφαρμογες μετα μαγειας πιο γρηγορες..(ασε που η αλλη εκδοση που ετρεξες πριν ειχε τα optimizations)

 

Μπορεις να δοκιμασεις και αυτην την εκδοση:

http://www.graphicall.org/builds/builds/showbuild.php?action=show&id=1106

(θα χρειαστεις και το Microsoft Visual C++ 2008 SP1 Redistributable Package (x64))

Δημοσ.

Ενημερώνω για το στοιχείο που λείπει:

Το λειτουργικό μου σύστημα όταν έτρεξα το τεστ ήταν 10.5.8.

Δημοσ.
Σε windows 7 64bit με blender 2.49b μου δίνει 00:25:47 αλλά απότι διαβάζω δεν είναι τελειωμένη η έκδοση για 64bit. Και δεν μου βρίσκει και το Python, (που νομίζω δεν έχει 64bit).

 

@Whiteyez:

Δοκιμασες με την παρακατω εκδοση σε win7 x64??

 

Μπορεις να δοκιμασεις και αυτην την εκδοση:

http://www.graphicall.org/builds/builds/showbuild.php?action=show&id=1106

(θα χρειαστεις και το Microsoft Visual C++ 2008 SP1 Redistributable Package (x64))

Δημοσ.

Είναι επειδή για το Rendering έχει μεγαλύτερη σημασία ο Επεξεργαστής, οι μνήμες και το λειτουργικό σύστημα.

*(αλήθεια τι version OS X τρέχεις? Δεν μας το έγραψες αυτό)

 

Η δυνατή κάρτα γραφικών θα χρησιμεύσει στην δημιουργία των 3D κόσμων και όχι στο Rendering. Όσο πιό πολύπλοκος σε πολύγωνα είναι ο 3D Κόσμος που "χτίζουμε" τόσο πιο βαρύ θα γίνεται οταν θα θέλουμε να πλοηγηθούμε μέσα στον 3D Κόσμο που φτιάχνουμε με το ποντίκι η να δουλέψουμε πάνω σε κάποιο σημείο, τα πράγματα θα πάνε απελπιστικά αργά και ίσως και να μη μπορούμε να δουλέψουμε...

Να, ένα απλό και κατανοητό παράδειγμα (για τους μη γνώστες 3D Modeling):

Φανταστείτε μια περίπτωση στο 3D Modeling όπου δημιουργούμε ένα 3D Γλυπτό. Η διαδικασία για την δημιουργία 3D Γλυπτών είναι οτι ξεκινάμε απο ένα βασικό μοντέλο (Low Resolution) που έχουμε φτιάξει και στην συνέχεια του αυξάνουμε σταδιακά την ανάλυση για να προσθέσουμε λεπτομέρειες...!!!

 

Όσο προχωράμε σε λεπτομέρια, τόσο πιό "βαρύ" θα γίνεται (Θα αυξάνονται τα πολύγωνά του). Έτσι κάπου στα όρια του μηχανήματός μας (στα όρια του Hardware- CPU, Ram, VGA), θα περιστρέφουμε το μοντέλο με το ποντίκι, για να δουλέψουμε σε συγκεκριμένα σημεία του μοντέλου μας, αλλά το πρόγραμμα θα "σέρνεται" (θα πάει πολύ αργά). Θα πατάμε με το ποντίκι με το Sculpt εργαλείο για να πχ. χαράξουμε μια γραμμή στο μοντέλο μας ...και αυτό θα ανταποκρίνεται όχι άμεσα όπως στην αρχή, αλλά πολύ αργά...!!! Έτσι δεν θα μπορούμε να δουλέψουμε.

 

Συνήθως οι 3D κόσμοι σε ένα πρόγραμμα δημιουργίας 3D γραφικών - στο πρόγραμμα - εκεί που δουλεύουμε πριν πατήσουμε το κουμπί του Rendering, χρησιμοποιούν το OpenGL για την απεικόνισή τους (μιλάω για τον Editor του έκαστου προγράμματος - πριν το Rendering)

 

Φυσικά ένας 3D Modeler, δουλεύει με όσο το δυνατόν πιό "Optimized" 3D Models γίνεται. (δηλαδή προσέχει το "πως τα φτιάχνει" έτσι ώστε να δίνουν το ίδιο αποτέλεσμα οπτικά αλλά να είναι ελαφρύτερα όσον αφορά τεχνικά θέματα (πχ. ο αριθμός πολυγώνων) τα μοντέλα που θα απαρτίζουν τον 3D Κόσμο κλπ). Αλλά όταν υπάρχει μια αδύναμη κάρτα γραφικών, τότε πραγματικά, αυτό αποτελεί "πρόβλημα" για έναν 3D Modeler.

 

Γενικά πάντως το 3D Modeling θεωρείται ως η πιο βαριά ενασχόληση για έναν ηλεκτρονικό υπολογιστή και ακολουθεί και το Video Editing (ειδικά για High Definition) και στην συνέχεια το 2D Editing. Τα παιχνίδια πρέπει να βρίσκονται σε επίπεδο απαιτήσεων Hardware περίπου σε επίπεδο 2D Editing και Video Editing.

 

πχ. φανταστείτε οτι τα περισσότερα παιχνίδια, ΔΕΝ χρησιμοποιούν και τους 4 πυρήνες ενός Quad core μηχανήματος. Οπότε ένας "Gamer", πολύ απλά αγοράζοντας Quad Core για να είναι Super, δεν τον εκμεταλλεύεται τον επεξεργαστή και την περίσσια δύναμή του. Δεν ξέρω αν βγήκαν τώρα καινούριας γενιάς παιχνίδια που να μπορούν να εκμεταλλεύονται τους Quad Core.

Επίσης και το 3D αλλά και το Video Editing, θέλουν πολύ μνήμη RAM. Ισχύει το ρητό --> "όσο περισσότερο ..τόσο καλύτερα"...(και φυσικά οι DDR3 σε σχέση με τις DDR2 είναι καλύτερες σε ταχύτητα στο Overal αποτέλεσμα της χρήσης τους...!!! Που να σηκώσει ο καημένος ο Video Editor για παράδειγμα 50 GB Video? Που θα το βάλει? Στην Swap? looll

 

Τα CPU βοηθάνε παντού στο 3D. Αλλά το καλύτερο για το Rendering υψηλής ανάλυσης και πολύπλοκων κόσμων θα ήταν να είχαμε ένα Render Farm. Δηλαδή πολλά CPU συνδεδεμένα μεταξύ τους για παράλληλη επεξεργασία...!!!

 

Γιαυτό και το παιδί με το Linux και τον Nehalem CPU έλεγε οτι στον κινηματογράφο χρησιμοποιούν Linux τελευταία. Αλλά ενώ μπορεί όντως να συμβαίνει αυτό, η αλήθεια είναι κάπου στο ενδιάμεσο. Δηλαδή οτι πχ. μπορεί να χρησιμοποιούν το Final Cut στα Mac μηχανήματά τους, αλλά να έχουν διασυνδεδεμένα και τα Render Farms τους μέσω Linux στον Mac τους για το "Rendering" και την επιπλέον ισχύ.

Το Linux ως γνωστόν, είναι ίσως το καλύτερο για δίκτυα και φυσικά εάν ξέρεις να το προγραμματίζεις/αλλάζεις μπορείς να κάνεις ο,τι θέλεις. (ακόμα και το να το χρησιμοποιήσεις για να διασυνδέσεις το Desktop Mac σου με το Render Farm σου με λιγότερα έξοδα όσον αφορά το Software αλλά και με την "ευκολία" του να "το κάνεις ο,τι θέλεις" και "να το προσαρμόζεις" στις απαιτήσεις σου σε σχέση με το Hardware.

 

Μία εταιρία χρησιμοποιεί πάντα τα καλύτερα στο είδος τους προγράμματα και δεν το διαπραγματεύεται αυτό, προκειμένου να κάνει γρήγορα και να έχει καλούς χρόνους. Και συνήθως ο χρόνος χάνεται όχι απο το Rendering - όπου μπορεί να προβλεφθεί και να κανονιστεί το Project χρονικά, αλλά απο την σταθερότητα του προγράμματος και τον τρόπο χρήσης του (δηλαδή το πόσο άνετο και γρήγορο είναι στην λειτουργία του. Δεν θα κάτσει δηλαδή ο άνθρωπος των Special Effects στον κινηματογράφο να ασχοληθεί με μια χαζομάρα πρόγραμμα επειδή είναι πιο φθηνή η οτιδήποτε. Θα χρησιμοποιήσει το καλύτερο. Μπορεί πχ. το After effects να εχει κάτι που να μην έχει το Final Cut (αν και μιλάμε για τελείως διαφορετικά προγράμματα. Το ένα είναι Video Editing (Final Cut) και το άλλο είναι Compositing (After Effects)). Ο άνθρωπος του κινηματογράφου θα χρησιμοποιήσει το ένα πρόγραμμα για να κάνει το τάδε και το άλλο πρόγραμμα για να κάνει το τάδε. Και φυσικά θα επιλέξει το καλύτερο που να τα κάνει "σχεδόν όλα" σε ένα Project για να μην παιδεύεται με το να πάει πότε στο ένα πρόγραμμα και πότε στο άλλο.

 

Τέλος, το να "στήσεις" τα μηχανήματα που θα δουλεύουν (και το Software) πχ. στον κινηματογράφο, είναι μια επίπονη διαδικασία

Το να είχαν πχ. Windows εκεί, θα σήμαινε οτι κάθε τρείς και λίγο, θα έπρεπε να τα ξαναπερνάνε απο την αρχή να κάνανε Format, Defrag, κλπ.

Ενας Mac, προσφέρει πολύ μεγαλύτερη σταθερότητα απο ποιοδήποτε άλλο μηχάνημα. Και αυτό είναι επίσης αδιαπραγμάτευτο σε τέτοιες δουλειές. Η "δημιουργικότητα χωρίς προβλήματα" είναι αδιαπραγμάτευτη....!!!! Αυτό σημαίνει οτι ακόμα και εάν ένας Mac ήταν πιό αργός απο ένα άλλο σύστημα μεγαλύτερων επιδόσεων, πάλι Mac θα επέλεγαν....για την σταθερότητά του!!!

 

 

Anyway....

 

Πάντως τώρα με το OpenCL του Snow Leopard, η κατάσταση θα αλλάξει δραματικά για τους Mac και τον καθημερινό χρήστη (είτε είναι απλός χρήστης είτε Professional) , μιας και όταν το υποστηρίξουν τα προγράμματα θα χρησιμοποιεί και τον επεξεργαστή της κάρτας γραφικών που είναι πολύ πιό γρήγορος σε μερικά πράγματα. Φανταστείτε δηλαδή ένα MPB που έχει 2 Χ κάρτες γραφικών μέσα να εκτελεί πχ. Rendering. Θα μπορεί να μοιράζει τις δουλειές και στους τρείς επεξεργαστές και θα τελειώνει απίστευτα πιό γρήγορα...!!!

 

Εδώ παραθέτω τα αποτελέσματα ενός Benchmark που έχει βγει σχετικά με το OpenCL

 

Σύμφωνα με τα αποτελέσματα του Benchmark οι ταχύτητες έχουν ως εξής (μικρότεροι χρόνοι σημαίνουν καλύτερες επιδόσεις):

 

GeForce 9600M GT: 2.805 seconds

GeForce 9400M: 3.081 seconds

Intel Core 2 Duo @ 2.40GHz: 15.459 seconds

 

 

Η διαφορά, είναι απλώς απίστευτη....

Δημοσ.
Computer: macbook unibody late 2008

CPU: 2.4 GHz core 2 duo

RAM: 4 GB DDR3 1066 MHz

VGA: NVIDIA 9400

PSU:

OS: MacOS 10.5.8

time: 01:15.63

 

Computer: macbook unibody late 2008

CPU: 2.4 GHz core 2 duo

RAM: 2 GB DDR3 1066 MHz

VGA: NVIDIA 9400

OS: MacOS 10.5.8

time: 01:07.00

 

Είναι επειδή για το Rendering έχει μεγαλύτερη σημασία ο Επεξεργαστής, οι μνήμες και το λειτουργικό σύστημα.

 

...

 

Επίσης και το 3D αλλά και το Video Editing, θέλουν πολύ μνήμη RAM. Ισχύει το ρητό --> "όσο περισσότερο ..τόσο καλύτερα"...(και φυσικά οι DDR3 σε σχέση με τις DDR2 είναι καλύτερες σε ταχύτητα στο Overal αποτέλεσμα της χρήσης τους...!!! Που να σηκώσει ο καημένος ο Video Editor για παράδειγμα 50 GB Video? Που θα το βάλει? Στην Swap? looll

....

 

 

Και ξαναρωτάω αφού απάντηση δεν πήρα... Ίδιοι υπολογιστές και αυτός με τη λιγότερη RAM χρειάζεται και λιγότερο χρόνο... Τι δεν πάει καλά;

 

Παραπάνω από 8 sec δεν είναι και αμελητέο.... άρα και κάτι ακόμα θα παίζει ρόλο στην ταχύτητα...

Δημοσ.
mbp mid 09

cpu @ 2.8ghz

ram 4gb

Μου φάνηκε περίεργο αλλά και με τις 2 κάρτες γραφικών έκανε ακριβώς τον ίδιο χρόνο, δηλ. 1:02.. No boost from 9600..

 

Έχεις δίκιο, ξέχασα να πω ότι (μέχρι το βραδυ) είμαι ακόμα στο 10.5.8. Επίσης δηλώνω καλυμμένος απ'την εξήγησή σου :P

 

Και σε snow leopard δεν θα δεις μεγαλη διαφορα, γιατι το προγραμμα ακομα δεν εκμεταλλευεται την καρτα γραφικων..

Οποτε τι εχεις την 9400, τι την 9600, δεν κανει διαφορα.

 

...

Τέλος, το να "στήσεις" τα μηχανήματα που θα δουλεύουν (και το Software) πχ. στον κινηματογράφο, είναι μια επίπονη διαδικασία

Το να είχαν πχ. Windows εκεί, θα σήμαινε οτι κάθε τρείς και λίγο, θα έπρεπε να τα ξαναπερνάνε απο την αρχή να κάνανε Format, Defrag, κλπ.

Ενας Mac, προσφέρει πολύ μεγαλύτερη σταθερότητα απο ποιοδήποτε άλλο μηχάνημα. Και αυτό είναι επίσης αδιαπραγμάτευτο σε τέτοιες δουλειές. Η "δημιουργικότητα χωρίς προβλήματα" είναι αδιαπραγμάτευτη....!!!! Αυτό σημαίνει οτι ακόμα και εάν ένας Mac ήταν πιό αργός απο ένα άλλο σύστημα μεγαλύτερων επιδόσεων, πάλι Mac θα επέλεγαν....για την σταθερότητά του!!!

...

 

Στα περισσοτερα εισαι σωστος, αλλα σε αυτα γνωριζεις οτι εισαι πολυ λαθος..

Στο 3d rendering που κ εκει η "δημιουργικότητα χωρίς προβλήματα" είναι αδιαπραγμάτευτη, προτιμουν τα pc .

Ειναι σαν να βγει καποιος και να πει οτι επειδη σε 3d rendering χρησιμοποιουν κυριως win , οτι αυτο σημαινει οτι τα mac ειναι λιγοτερα σταθερα σε αυτες τις δουλειες κλπ..

 

Δεν ειναι αυτος ομως ο λογος που για 3d rendering χρησιμοποιουνται κυριως wintel μηχανηματα..

 

 

Oσο για το video editing, πχ στην τηλεοραση χρησιμοποιουν κυριως sony vegas pro και wintel μηχανηματα απο οτι mac pro. Εκει δεν ενδιαφερονται για την σταθεροτητα?

 

Σε image proccessing (photoshop κλπ) ειναι πιο μοιρασμενατα πραγματα..

Παλια ειχαν οι περισσοτεροι mac, τωρα ισως ειναι περισσοτεροι αυτοι με pc..

 

Επιπλεον , οι audio pros για δημιουργια μουσικης χρησιμοποιουν κυριως mac και πολυ λιγοτερο pc.

 

 

Αυτο σημαινει οτι πχ για μουσικη ειναι σταθεροτερα τα mac , αλλα για 3d render δεν ειναι τοσο σταθερα και για αυτο προτιμουνε συνηθως pc? (γιατι βασει του συλλογισμου σου μονο αυτο το συμπερασμα βγαινει)

 

Οχι βεβαια!

Τετοιες αποψεις ειναι πολυ απλοικες και δεν εχουν σχεση με την πραγματικοτητα..

 

---------- Το μήνυμα προστέθηκε στις 17:12 ----------

 

Και ξαναρωτάω αφού απάντηση δεν πήρα... Ίδιοι υπολογιστές και αυτός με τη λιγότερη RAM χρειάζεται και λιγότερο χρόνο... Τι δεν πάει καλά;

 

Παραπάνω από 8 sec δεν είναι και αμελητέο.... άρα και κάτι ακόμα θα παίζει ρόλο στην ταχύτητα...

 

Το συγκεκριμενο benchmark δεν χρησιμοποιει καθολου την καρτα γραφικων και απο οτι εχω καταλαβει δεν ειναι καθολου απαιτητικο σε χρηση ram..

 

Οι διαφορες στα 2 αυτα μηχανηματα μπορει να οφειλονται στο οτι ο ενας χρηστης να εκανε και κατι απλο ταυτοχρονο και να ετρωγε πορους ή στο οτι το ενα ηταν με μπαταρια και το αλλο με ρευμα.

Δημοσ.

Στα περισσοτερα εισαι σωστος, αλλα σε αυτα γνωριζεις οτι εισαι πολυ λαθος..

Στο 3d rendering που κ εκει η "δημιουργικότητα χωρίς προβλήματα" είναι αδιαπραγμάτευτη, προτιμουν τα pc .

Ειναι σαν να βγει καποιος και να πει οτι επειδη σε 3d rendering χρησιμοποιουν κυριως win , οτι αυτο σημαινει οτι τα mac ειναι λιγοτερα σταθερα σε αυτες τις δουλειες κλπ..

 

Δεν ειναι αυτος ομως ο λογος που για 3d rendering χρησιμοποιουνται κυριως wintel μηχανηματα..

 

 

Oσο για το video editing, πχ στην τηλεοραση χρησιμοποιουν κυριως sony vegas pro και wintel μηχανηματα απο οτι mac pro. Εκει δεν ενδιαφερονται για την σταθεροτητα?

 

Σε image proccessing (photoshop κλπ) ειναι πιο μοιρασμενατα πραγματα..

Παλια ειχαν οι περισσοτεροι mac, τωρα ισως ειναι περισσοτεροι αυτοι με pc..

 

Επιπλεον , οι audio pros για δημιουργια μουσικης χρησιμοποιουν κυριως mac και πολυ λιγοτερο pc.

 

 

Αυτο σημαινει οτι πχ για μουσικη ειναι σταθεροτερα τα mac , αλλα για 3d render δεν ειναι τοσο σταθερα και για αυτο προτιμουνε συνηθως pc? (γιατι βασει του συλλογισμου σου μονο αυτο το συμπερασμα βγαινει)

 

Οχι βεβαια!

Τετοιες αποψεις ειναι πολυ απλοικες και δεν εχουν σχεση με την πραγματικοτητα..

 

 

H 3D Σκηνή που κάνετε Rendering για το benchmark, είναι ελαφρότατη και απλότατη. Αυτο που ανεβάζει ίσως λίγο τους χρόνους του Rendering, δεν είναι το 3D Mesh (τα πολύγωνα δηλαδή). Φανταστείτε οτι πχ. σε μια πολύπλοκη σκηνή ένας Nehalem θα μπορούσε να κάνει απο 2 ώρες και πάνω το κάθε καρέ (εάν μιλάμε για video...θα μπορούσε να "πάει πολύ μακρυά η βαλίτσα")

 

Ναι όπως είπα θα πρέπει να εκμεταλλευτούν τα προγράμματα το OpenCL και μετά να δούμε αύξηση των επιδόσεων. Η αρχή έχει όμως γίνει με την δημιουργία του OpenCL καθεαυτό.

Τα 8 Second διαφορά μπορεί να οφείλονται σε διάφορες διεργασίες του συστήματος που τρέχουν εκείνη τη στιγμή πολύ πιθανόν. Συμφωνώ με haHa.

 

 

Στο 3D Modeling, υπάρχουν πολλά προγράμματα για Windows και πολύ λιγότερα για Mac. Επίσης, δεν θα μπορούσαν όλοι οι Freelancer 3D Modelers να έχουν Mac για διάφορους (κυρίως οικονομικούς) λόγους φαντάζομαι. Συνεπώς σαφώς δεν μπορούμε να τα βάλουμε όλα σε ένα τσουβάλι. Απλώς εκφέρουμε μικρά κομμάτια απόψεων την κάθε φορά (δεν γίνεται αλλιώς). Άλλωστε όλοι ξέρουμε οτι αυτή τη στιγμή κυριαρχούν τα Windows παγκοσμίως.

Αυτό όμως δεν σημαίνει οτι παύουν να ισχύουν κάποια πράγματα (όπως πχ. οτι οι mac είναι πιό σταθεροί απο ένα PC).

Οι άνθρωποι της μουσικής για παράδειγμα θα μπορούσαν να χρησιμοποιούν Mac για το εκπληκτικό του Logic Studio...!!! (και πάει λέγοντας)...!!!

 

Στην τηλεόραση στην Ελλάδα, έχουν και PC και Mac.

Γενικά ρε παιδιά, μην τα τσουβαλιάζουμε και όλα...!!!

Κάθε πλευρά έχει τα θετικά της και τα αρνητικά της.

 

Σκεφτείτε παράδειγμα οτι θέλετε να αγοράσετε έναν σκληρό δίσκο.

Τι θα επιλέγατε? Τον πιό γρήγορο ή τον πιό ασφαλή? Η απάντηση δεν είναι καμία απο τις δύο στάνταρντ. Μπορεί πχ. να επιλέγατε δυο δισκους αντί για έναν. Ο ένας θα είναι ο γρήγορος και ο άλλος ο ασφαλής για Backup κλπ.

 

Η για να σας το θέσω και πιό φιλοσοφικά με την εξής φανταστική ιστοριούλα που θα σας βοηθήσει να καταλάβετε οτι όλα είναι σχετικά.

 

"Ηταν ένας άνθρωπος και ανέβηκε σε ένα λεωφορείο. Το λεωφορείο ανέβαινε ένα βουνό (γκρεμός δίπλα). Σε κάποια φάση ο άνθρωπος θέλησε να κατέβει και παρακάλεσε τον οδηγό να τον αφήσει όπου μπορεί.

Ο οδηγός τον κατέβασε σε ένα σημείο που βρήκε και συνέχισε τον δρόμο του.

Λίγα μέτρα πιό κάτω, γίνεται κατολίσθηση, πέφτει ένας βράχος και τους σκοτώνει όλους."

 

Τι απο τα δυο είναι το σωστό σαν σκέψη?

"Πάλι καλά που κατέβηκα και γλύτωσα"

"Ωχ....θεέ μου ...τι έκανα ,...!!!??? " (βλέπετε, αν δεν κατέβαινε ο άνθρωπός μας, θα συνέχιζε το λεωφορίο τον δρόμο του και θα περνούσε το επίμαχο σημείο πριν πέσει ο βράχος και έτσι δεν θα σκοτώνονταν κανείς...!!!)

 

Είδατε?

Όλα είναι σχετικά και αναλόγως τις απαιτήσεις του καθένα...

 

---------- Το μήνυμα προστέθηκε στις 20:35 ----------

 

Άψογος vag3d :) μιάς και περιμένω την GTX 285 Mac Edition λέω να μπώ και γώ στον κόσμο του 3D.

 

 

:-):confused::confused::confused::-):mrgreen:

 

Έξοχα....!!!

GTX285...!!!! Ουάου... :o :O :o

Τελικά ο Mac pro σου, μαζί με την GTX285 πόσο σου στοίχισε?

(λέτε αντί να πάρω MBP να παρω κανέναν Mac Pro και εγώ..? χιχιχι

Είναι και πολύ δελεαστικό Laptop όμως το ρημάδι...

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...