Προς το περιεχόμενο

σχετικα με service αυτοκινητου


mix@lis

Προτεινόμενες αναρτήσεις

καλησπερα,

 

εστω οτι εχω κανει service στο αυτοκινητο μου στα 7.000 χιλιόμετρα και στο βιβλιο των service μου γραφει ο υπάλληλος οτι το επομενο ειναι στα 20.000 χιλιομετρα,αυτο σημαινει οτι θα το παω μολις συμπληρωσω 20.000 χιλιομετρα δηλαδη αλλες 13.000 ή θα το παω μολις κανω απο εκεινη την ημερα αλλες 20.000 δηλαδη 27.000?τα χιλιομετρα ειναι τυχαια...

 

ευχαριστω πολυ!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

στα 20.000 χλμ εννοει μαλλον

 

τα προγραμματα service συνηθως λενε "1 χρονος η χχχχ χιλιομετρα"

 

παντως τα λαδια προστατευουν επαρκως τον κινητηρα για περιπου 5-7.000 χλμ αναλογως και τα λαδια βεβαιως,την χρηση κλπ

 

εγω το πηγαινω στον χρονο,τζαπανι ειναι δεν καταλαβαινει τπτ και κοβει και ευρωπαικους κωλους στον δρομο αμα λαχει ναουμ:P

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

καλησπερα,

 

εστω οτι εχω κανει service στο αυτοκινητο μου στα 7.000 χιλιόμετρα και στο βιβλιο των service μου γραφει ο υπάλληλος οτι το επομενο ειναι στα 20.000 χιλιομετρα,αυτο σημαινει οτι θα το παω μολις συμπληρωσω 20.000 χιλιομετρα δηλαδη αλλες 13.000 ή θα το παω μολις κανω απο εκεινη την ημερα αλλες 20.000 δηλαδη 27.000?τα χιλιομετρα ειναι τυχαια...

 

ευχαριστω πολυ!

Ανάλογα με το τι θα κάνεις στα 7.000 χιλιόμετρα. Δηλαδή, αν σου λέει ο κατασκευαστής στα 20.000χλμ θα αλλάξεις, λάδια, φίλτρο λαδιού, φίλτρο ανακύκλωσης, κλιματισμού και θα γίνει τεχνικός έλεγχος (λέω τυχαία κάποιες εργασίες) και εσύ πας στα 7000 γιατί θες να αλλάξεις τα λάδια μόνον νωρίτερα, τότε θα ξαναπάς στα 20.000 χιλιόμετρα για να γίνουν οι υπόλοιπες εργασίες. Αν τις κάνεις όλες στα 7.000 χιλιόμετρα, τότε θα πας, όχι στις 27.000χλμ, αλλά όποτε ορίζει ο κατασκευαστής το επόμενο σέρβις. Μπορεί να λέει μετά 15.000, ή όταν το αμάξι συμπληρώσει 60.000χλμ να το πας για αλλαγή ιμάντα χρονισμού. Αν έχει ιμάντα, γιατί σήμερα αρχίζουν να βγαίνουν με καδένα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για λάδια το πηγαίνω κάθε 7000 με 10000χλμ το ανώτερο. Σε κάθε αλλαγή λαδιών αλλάζω και το φίλτρο λαδιού. Τα μπουζί στα 30.000χλμ τα κάνει ο μάστορας έναν έλεγχο. Κάθε χρόνο αλλάζω φίλτρο ανακύκλωσης και τους κλιματισμού. Ένα bravo έχω το προηγούμενο μοντέλο και δεν έχω πλέον να κάνω με την αντιπροσωπεία. Επίσης κάθε 60.000χλμ ή κάθε 5 χρόνια αλλάζω ιμάντα χρονισμού κάτι που κοστίζει λίγο, γιατί είναι μανούρα η αλλαγή. Και κάθε περίπου 15.000χλμ αλλάζω τα λάστιχα, πηγαίνοντας τα πίσω μπροστά για να φαγωθούν ομοιόμορφα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έχω ένα corsa του 96. Service κάθε σεπτέμβριο, αλλαγή λαδιών, φιλτρων στις 10.000-12.000km, νερό στους υαλοκαθαριστήρες βάζω συχνά και ακόμα συχνότερα βενζίνη, μπουζί ανά 3 χρόνια (~40-45.000 km), αυτά.

 

Τον ιμάντα τον άλλαξα γύρω στα 125.000. Βασικά το πήγα για λάδια και με το που το ακούει, ρωτάει: Ιμάντα έχεις αλλάξει; Τον κοιτάω... Βγάζει μία βίβλο από την opel και μου δείχνει πως στις 120.000 πρέπει να γίνει αλλαγή. Τον ξανακοιτάω... 140-160ευρώ, μου λέει και τον άλλαξε.

 

Το μεγαλύτερο αουτς είναι να γίνει καμία πατατιά σε τίποτα όπως η τρόμπα βενζίνης, 450ευρώ ακατέβατα στην αντιπροσωπεία και η ζημιά βγήκε στα 99.989 km (περίμενα 3 ώρες υπο βροχή την adac), ούτε 100.000 δεν ήταν, αλλά πια έχω εγγύηση για άλλα 100.000 km...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...