Koritsi_Gia_PC Δημοσ. 4 Απριλίου 2011 Δημοσ. 4 Απριλίου 2011 Η Square Enix ειναι ο publisher να σημειωσω. Δεν ξερω για σας αλλα εγω φοβαμαι λιγο. Γιατί το λες αυτό; Τι έχει συμβεί ακριβώς; Το Death To Spies Moment Of Truth δε μου άρεσε καθόλου.. ανώμαλο AI, μουντό, η μια αποστολή μετά την άλλη (μπορεί να μην έχει στορυ ένας επαγγελματίας δολοφόνος, αλλά..).. Όλα τα Hitman ήταν επικά! Κάποιος είπε πως το 4 δεν ήταν καλό; Μιλάμε άψογο Gameplay, με αρκετά φρέσκες αποστολές, πολύ καλό upgrade στο μέρος των γραφικών και το κυριότερο: Το final "mission" ήταν μαγεία! Δεν περιγράφω άλλο. Με το καλό και 5 και 6 και άλλα 100! Δεν τον βαριέμαι με την καμία τον 47, έχει υπόβαθρο γα__το, έχει στυλ, έχει κοστούμι και γραβάτα, και πάει και Villa Mercedes για κάνα malibu ανανά άμα λάχει.
BaLsAmoMenos Δημοσ. 4 Απριλίου 2011 Δημοσ. 4 Απριλίου 2011 Γιατί το λες αυτό; Τι έχει συμβεί ακριβώς; Εχει καταστρεψει ολες τις σειρες, αυτο εχει συμβει.
Koritsi_Gia_PC Δημοσ. 4 Απριλίου 2011 Δημοσ. 4 Απριλίου 2011 Παραδείγματα σε PM ή Spoiler; (όχι κακά Games, αλλά κακά sequels που πιάστηκαν στα χέρια της -έτσι ακριβώς όπως λες-) Υ.Γ: Δε διαφωνώ, απλά δεν θυμάμαι/ξέρω κάτι συγκεκριμένο.
BaLsAmoMenos Δημοσ. 4 Απριλίου 2011 Δημοσ. 4 Απριλίου 2011 Final Fantasy και Front Mission απ'αυτα που εχω παιξει.
DimAslan Δημοσ. 4 Απριλίου 2011 Δημοσ. 4 Απριλίου 2011 Πολύ stealth σε κάποια σημεία ήταν και το Call of Cthulhu... Σούπερ παιχνιδάρα... άξιζε κατά τη γνώμη μου...
kostacurtas Δημοσ. 10 Μαΐου 2011 Μέλος Δημοσ. 10 Μαΐου 2011 Square Enix announces Hitman Absolution with teaser Square Enix just announced and released the first teaser trailer for Hitman Absolution. Watch it below. The clip is literally a tease, showing Agent 47 applying a suppressor as well as a snake wrapped around a gun. That’s it. A more formal announcement is coming tomorrow morning, according to Square Enix. The latest chapter in the Hitman series has been teased since last year, with IO saying last week that it had “incoming shrapnel,” for this week. This was it, obviously. http://www.youtube.com/watch?v=7AGN5DJ7MV4
Oscar_Mike Δημοσ. 10 Μαΐου 2011 Δημοσ. 10 Μαΐου 2011 και ξαφνικά αγαπάω όλον τον κόσμο! τα πρώτα νούμερα στο barcode υποδηλώνουν κάτι? κάποια ημερομηνία ίσως? 110706 = 06/07/2011???
zvarthangalos Δημοσ. 10 Μαΐου 2011 Δημοσ. 10 Μαΐου 2011 Μήπως η ημερομηνία που λές στο barcode 06/07/2011 είναι η ημερομηνία παρουσίασης του παιχνιδιού στην Ε3 που είναι απο 7 εώς 9 Ιουνίου στο Los Angeles; Γιατί όπως ξέρετε ο barcode του Hitman είναι 640509040147. http://www.youtube.com/watch?v=LxwnuImjWgE
Oscar_Mike Δημοσ. 11 Μαΐου 2011 Δημοσ. 11 Μαΐου 2011 γι' αυτό μου έκανε και εμενα εντύπωση που δεν ειδα το "κλασικό" 640509 το (σχεδόν ) σίγουρο είναι πως δεν είναι ημερομηνία κυκλοφορίας! τώρα, θα δούμε τι θέλει να πει ο ποιητής!
Oscar_Mike Δημοσ. 14 Μαΐου 2011 Δημοσ. 14 Μαΐου 2011 ελπίζω μονο στη φωνή του Agent 47 να παραμείνει ο David Bateson!!! και να μην το κάνουν παιδικό όπως συνηθίζουν τελευταία οι ...μεγάλες εταιρίες για να πουλάνε και στα 10χρονά... (βλέπε splinter cell κλπ...) πιστεύω ότι δεν θα μας πουλήσει η IO
kostacurtas Δημοσ. 29 Μαΐου 2011 Μέλος Δημοσ. 29 Μαΐου 2011 New game engine brings Hitman: Absolution to the masses The new Glacier 2 game engine allows IO Interactive to introduce Hitman Absolution to a broader audience. “The Hitman games of past have been very hardcore,” said Tore Blystad, game director at IO Interactive. “Even though the fantasy of the Hitman universe has a very universal appeal, the games have been so difficult to play, that it’s been more of an acquired taste. The biggest challenge that we had with this game was to make it much broader in every sense, so that it was easier to play and more accessible, but still retain a very strong, hardcore side as well. We don’t want to alienate any of our fans who have been extremely loyal for so many years.” “Everything in the game now is based on real-time feedback within the game engine,” said Blystad. “Every action is updating in real-time, which is a change from how we worked before. When it comes to the game’s features, we have a separate tech team and gameplay team that work together to ensure the new features work in the game.” “If you attack and enemy from any angle, than we’re able to have them fight back, or continue on in a normal state if you ignore them,” said Blystad. “There are similar things in games like GTA or these bigger sandbox games, but it’s on a much less granular level because we have a very strong focus on the abilities of the characters. You get so close to the characters in this game. They all have names, and they have all some kind of part to play in the story, so that they act as believable as possible is the most important thing for us. It’s the most central part of the game.” To bring these characters to life, IO Interactive turned to Hollywood. Hitman: Absolution features a dozen Hollywood actors from film and television. The actors provided full performance capture for the game, which means when you see Keith Carradine’s villain Blake Dexter walking around in the game, the actor’s motions were captured digitally.
Moderators GhostRiderLSOV Δημοσ. 29 Μαΐου 2011 Moderators Δημοσ. 29 Μαΐου 2011 Dumbing down anyone? Όποτε βλέπω "ήταν πολύ hardcore/δύσκολο παλιά" κάτι τέτοιο σκέφτομαι...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα