Προς το περιεχόμενο

Ταινία Metal Gear Solid: Philanthropy


GameWorld

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

IMG_8527.jpg

 

Δεν ξέρω πόσοι από εσάς το γνωρίζετε, αλλά στις 27 Σεπτεμβρίου θα ανέβει μία μη κερδοσκοπική ταινία από οπαδούς του Metal Gear Solid (φυσικά δεν έχει καμία σχέση με την επίσημη ταινία του Kojima.

 

Η ταινία θα είναι διαθέσιμη για δωρεάν προβολή/download από τους παραγωγούς της, μέσω του www.mgs-philanthropy.net στις 27/9/2009.

 

Καταρχήν δείτε τα τρέιλερ:

 

[ame=http://www.youtube.com/watch?v=aaDSpp8evVk]Τρέιλερ 1[/ame]

 

[ame=http://www.youtube.com/watch?v=obAKKRY1OiU]Τρέιλερ 2[/ame]

 

Ακολουθεί η συνέντευξη του σκηνοθέτη

 

Το Metal Gear Solid: Philanthropy είναι η πρώτη ταινία αφιερωμένη στο ομώνυμο παιχνίδι που όλοι μας γνωρίσαμε μέσω της Konami. Πριν ακόμα η Konami ξεκινήσει την παραγωγή της επίσημης ταινίας Metal Gear Solid, ένας νεαρός Ιταλός σκηνοθέτης, ο Giacomo Talamini, τον πρόλαβε και μάλιστα αρκετά χρόνια πριν. Η ιδέα της ταινίας προήλθε από το Metal Gear Solid 2 και το 2005, ιδρύθηκε η εταιρεία παραγωγής Hive Division, με άτομα τα οποία όλα αυτά τα χρόνια δούλεψαν εθελοντικά ώστε να δημιουργηθεί αυτό το τελικό αποτέλεσμα που αναμένουμε να δούμε με ανυπομονησία στις 27/9/2009, στο site mgs-philanthropy.net. Στο ίδιο site έχουν ήδη ανέβει το πρώτο και το δεύτερο τρέιλερ. Εκείνη την ημέρα θα ξεκινήσει η δωρεάν προβολή της ταινίας (διάρκειας 70 λεπτών), ενώ αν υπάρξει θετική ανταπόκριση τότε αναμένεται να έχουμε τριλογία! Ο δημιουργός και πρωταγωνιστής του Metal Gear Solid: Philanthropy απαντάει σε μία εφ’ όλης της ύλης συνέντευξη...μπροστά, αλλά και πίσω από τις κάμερες.

 

Metal02.jpg

 

GameWorld: Πως αισθάνεσαι που σκηνοθετείς ένα από τα μεγαλύτερα video games όλων των εποχών; Πιστεύεις ότι μπορείς να αντικατοπτρίσεις το πνεύμα του Metal Gear Solid σε μια ταινια;

Giacomo Talamini: Το να δουλεύεις πάνω στο Metal Gear Solid έχει μεγάλο ενδιαφέρον. Φυσικά είναι ένας κόσμος που αγαπάω και με τον οποίο έχω αρκετή οικειότητα (σ.σ. ως οπαδός της σειράς). Υπάρχουν αρκετά θέματα τα οποία έχουμε εισάγει από το παιχνίδι στην ταινία. Η βασική μου ανησυχία όμως ήταν ότι έπρεπε να δώσουμε στο Metal Gear Solid: Philanthropy μια ξεχωριστή ταυτότητα και κάποια χαρακτηριστικά που θα το κάνουν να διαφέρει.

 

Δεν υπήρχε λόγος να κάνουμε μια απλή αντιγραφή ενός παιχνιδιού της σειράς. Τα video games είναι ήδη καλά όπως είναι και δουλεύουν άψογα ως video games. Με το να μην υπάρχει αλληλεπίδραση του τηλεθεατή, με το να ρίχνουμε την παραγωγή μιας ταινίας σε ερασιτεχνική παρουσίαση και με το να λέμε τις ίδιες ιστορίες, όλα αυτά στο τέλος δεν βγάζουν κανένα νόημα.

 

GW: Γιατί αποφάσισες να δώσεις τον τίτλο “Philanthropy” στην ταινία;

GT: Για δύο λόγους. Ο πρώτος είναι ότι η ταινία μιλάει για μία μη-κυβερνητική οργάνωση, η οποία έχει δημιουργηθεί από τον Snake και τον Otacon μετά τα γεγονότα του Shadow Moses. Ο άλλος είναι ότι η λέξη “Philanthropy” –η οποία όπως ξέρετε είναι ελληνική- αντικατοπτρίζει άριστα το κίνητρο που υπάρχει πίσω από τα γεγονότα της ταινίας μας (σ.σ. εδώ ο σκηνοθέτης εννοεί την εθελοντική εργασία όσων συμμετείχαν).

 

GW: Το σκεπτικό δημιουργίας της ταινίας σου πιστεύεις ότι είναι έναυσμα για να βγει και η ταινία του Hideo Kojima στις αίθουσες;

GT: Δε νομίζω. Αμφιβάλω αν η ατζέντα του Hideo Kojima επηρεάζεται από πράξεις τρίτων. Αυτό που βλέπω πιο πιθανό είναι το να δώσουμε ένα ερέθισμα για την κοινότητα των video games, ώστε να ξεκινήσουν κι άλλες ταινίες από τους οπαδούς του παιχνιδιού, κάτι που θα ήταν πολύ ευχάριστο.

 

Έπρεπε να αφήσω ότι έκανα στη ζωή μου για να αφιερωθώ στην ταινία. Άφησα το Πανεπιστήμιο και βρήκα μια δουλειά με μόνο στόχο την χρηματοδότηση της ταινίας. Για μένα ήταν σκληρή απόφαση και κατά καιρούς ήμουν στο τσακ να το μετανιώσω.

 

GW: Πριν φτάσετε στο σημερινό σημείο περάσατε από πολύ δύσκολα στάδια. Ποιες ήταν αυτές οι δυσκολίες και πως τελικά καταφέρατε να ξεπεράσετε τα προβλήματά σας;

GT: Το πιο δύσκολο κομμάτι ήταν το να καταφέρεις να συντονίσεις ολόκληρη την ομάδα του Metal Gear Solid: Philanthropy, ώστε να μπορεί να γίνει η καλύτερη δυνατή κατανομή του ελεύθερου χρόνου που ο καθένας μας μπορούσε να δαπανήσει. Δημιουργώντας μια ταινία επιστημονικής φαντασίας και πλήρης διάρκειας (σ.σ. 70 λεπτών), δουλεύοντας τα σαββατοκύριακα και τις διακοπές και προσπαθώντας να φέρουμε σε επαφή 30 άτομα στο ίδιο μέρος, την ίδια χρονική στιγμή, είναι πραγματικά η πιο δύσκολη δουλειά. Κι αυτός είναι κι ένας από τους λόγους που η παραγωγή της ταινίας κράτησε τόσα χρόνια (σε αυτό το διάστημα θα πρέπει να συμπεριλάβουμε μέχρι και τοποθεσίες γυρισμάτων οι οποίες κατεδαφίστηκαν).

 

Metalgiacomo.jpg

 

Κι εδώ θα πρέπει να πω ένα ευχαριστώ στην καλοσύνη που έδειξαν όλοι και στο ότι όσο δουλέψαμε πάνω στην ταινία ήταν για όλους μια ευχαρίστηση, ακόμα και στις δύσκολες στιγμές. Ευτυχώς υπήρχε ιδιαίτερο πείσμα από την σκληροπυρηνική ομάδα πέντε ατόμων που είχα κι από την οποία εξαρτήθηκε σε μεγάλο βαθμό η παραγωγή της ταινίας.

 

GW: Πόσοι άνθρωποι δουλέψατε συνολικά στην ταινία;

GT: 150 άτομα. Οι περισσότεροι από αυτούς ήταν ερασιτέχνες. Μόνο ένα μικρό ποσοστό ηθοποιών είχε προηγούμενη θεατρική εμπειρία αλλά κανείς δεν ήταν επαγγελματίας ηθοποιός.

 

GW: Πριν από έξι περίπου χρόνια ξεκίνησες να δουλεύεις στην ταινία με τον παιδικό σου φίλο Gianluca Longo. Γιατί αποχώρησε από την ομάδα;

GT: Ήταν φυσιολογική η αποχώρησή του. Ήταν η εποχή όπου έπρεπε να αφήσω ότι έκανα στη ζωή μου για να αφιερωθώ στο project. Άφησα το Πανεπιστήμιο και βρήκα μια δουλειά με μόνο στόχο την χρηματοδότηση της ταινίας. Για μένα ήταν σκληρή απόφαση και κατά καιρούς ήμουν στο τσακ να το μετανιώσω. Δεν θα μπορούσα όμως να απαιτήσω κι από άλλους να πάρουν αυτή την απόφαση. Κάποιοι επίσης το έκαναν κατά την διάρκεια της παραγωγής, όπως ο Alessandro (VFX Supervisor και Lead Compositor). Ο Gianluca ήταν μαζί μου μέχρι το 2005, όταν πήραμε τις μεγάλες αποφάσεις. Μέχρι τότε η ταινία ήταν ερασιτεχνική. Δεν ήταν σίγουρος για το μέλλον της και δεν ήθελε να ρισκάρει παρατώντας το Πανεπιστήμιο και τον ελεύθερο χρόνο του. Ήταν μια απόλυτα θεμιτή απόφαση την οποία και σέβομαι. Παραμένει όμως ακόμη ο καλύτερός μου φίλος.

 

GW: Πως αντέδρασε ο Hideo Kojima όταν ενημερώθηκε για την ταινία; Υποθέτω ότι έχετε τα δικαιώματα για να την δημιουργήσετε, έτσι;

GT: Δεν έχουμε εξασφαλίσει κανένα δικαίωμα και είμαι σίγουρος ότι ποτέ δεν θα τα καταφέρουμε. Δεν είμαστε τόσο καλοί, ούτε στο ελάχιστο. Όσο για τον Kojima, γνωρίζουμε ότι του άρεσαν τα τρέιλερ. Ελπίζουμε να δει ολόκληρη την ταινία και να την απολαύσει.

 

GW: Το ότι τα δικαιώματα του ονόματος Metal Gear Solid ανήκουν στον Kojima, έχει να κάνει και με το ότι η ταινία σας είναι μη κερδοσκοπική;

GT: Ναι, φυσικά. Δεν θα μπορούσαμε να βγάλουμε χρήματα από την ιδιοκτησία κάποιου άλλου. Η ταινία MGSP είναι ελάχιστα νόμιμη με τις υπάρχουσες συνθήκες (διότι χρησιμοποιώντας τον τίτλο “Metal Gear Solid” έχουμε ήδη μια παραβίαση). Επίσης, παρότι υπάρχουν αρκετές εταιρείες που υποστηρίζουν τέτοια projects, εμείς δεν έχουμε την παραμικρή διαφήμιση. Για εμάς αυτή η ταινία ήταν απλά η αρχή. Τώρα είμαστε ομάδα. Τώρα έχουμε την εμπειρία, άρα μπορούμε να δημιουργήσουμε νέες, αυθεντικές ταινίες.

 

Metal05.jpg

 

GW: Είναι δύσκολο να διευθύνεις μια ταινία και παράλληλα να είσαι και ο πρωταγωνιστής;

GT: Ναι, σίγουρα. Δεν ήθελα να αναλάβω τον ρόλο του Snake, αλλά έψαχνα σχεδόν ένα χρόνο για να βρω τον σωστό ηθοποιό, χωρίς ωστόσο να έχω αποτέλεσμα. Τελικά γνώρισα την Mattia (διευθύντρια παραγωγής και φωτογραφίας) στην οποία βασίστηκε όλη η δουλειά που έχει γίνει με τις κάμερες. Οπότε, το να πρωταγωνιστείς και να σκηνοθετείς την ίδια στιγμή είναι εφικτό, αρκεί να έχεις ανθρώπους που μπορείς να εμπιστεύεσαι.

 

GW: Πες μας λίγα λόγια για το σενάριο της ταινίας, καθώς και ποιοι το έχετε αναλάβει.

GT: Το μεγαλύτερο μέρος του σεναρίου το έχω αναλάβει προσωπικά. Ο Snake έχει σταλεί σε μια αποστολή διάσωσης στο Daskasan, μία υποτιθέμενη περιοχή ανάμεσα στην Αρμενία και το Αζερμπαϊτζάν. Θα πρέπει να συλλάβει τον Abraham Bishop, έναν γερουσιαστή της Αμερικής ο οποίος υποστηρίζει την δουλειά που γίνεται με τους Metal Gears καθώς και άλλες δραστηριότητες που έχουν να κάνουν με όπλα μαζικής καταστροφής. Ο Snake, ο Otacon και ο Harrison (ένας νέος χαρακτήρας) πιστεύουν ότι η σύλληψή του θα είναι το τελειωτικό χτύπημα στην ανάπτυξη των Metal Gears η οποία διαδέχτηκε τα γεγονότα του Shadow Moses. Βέβαια, στο Daskasan υπάρχουν πολλά περίεργα γεγονότα που συμβαίνουν όταν ξεκινάει η αποστολή, οπότε ο Snake θα βρεθεί μπλεγμένος σε κάτι πολύ μεγαλύτερο.

 

Δεν ήθελα να αναλάβω τον ρόλο του Snake, αλλά έψαχνα σχεδόν ένα χρόνο για να βρω τον σωστό ηθοποιό, χωρίς ωστόσο να έχω αποτέλεσμα.

 

GW: Στο θέμα του σεναρίου έχεις δανειστεί κάποια στοιχεία από τη σειρά Metal Gear Solid;

GT: Το Metal Gear Solid 2 ήταν η κύρια έμπνευσή μου πίσω από τα γεγονότα της ταινίας αλλά και γενικότερα της τριλογίας. Το πρώτο παιχνίδι Metal Gear Solid ήταν επίσης σημείο αναφοράς για τον χαρακτήρα του Snake και για τον ορισμό της σχέσης του με τα άλλα μέλη της οργάνωσης Philanthropy, τον Pierre και την Elizabeth (σ.σ. επίσης νέοι χαρακτήρες για τις ανάγκες της ταινίας). Στο ξεκίνημα της ταινίας, ο Snake είναι ένας ψυχρός μισάνθρωπος, όπως τον γνωρίσαμε στο Metal Gear Solid 1. Όταν όμως ζει αρκετό καιρό μαζί με τον Pierre και τον Elizabeth, τότε ο χαρακτήρας του σταδιακά εξελίσσεται.

 

GW: Πόσο καιρό χρειαστήκατε μέχρι να ολοκληρώσετε τα γυρίσματα της ταινίας;

GT: Δυόμιση χρόνια. Ξεκινήσαμε τον Οκτώβριο του 2006 και τελειώσαμε τον Μάρτιο του 2009.

 

Metal0014.jpg

 

GW: Ποια όπλα και ποια gadgets θα χρησιμοποιείς ως Solid Snake;

GT: Καταρχήν ένα assault rifle κι ένα 45άρι πιστόλι SOCOM το οποίο οι όλοι σας θα θυμάστε. Θα έχω όμως και κάποια μεγαλύτερα «παιχνίδια» τα οποία θα απαιτούνται για…συγκεκριμένους εχθρούς, αν αντιλαμβάνεσαι τι εννοώ!

 

GW: Ο Snake είναι επαγγελματίας δολοφόνος. Γνωρίζεις ή εκπαιδεύτηκες σε πολεμικές τέχνες τις οποίες χρησιμοποιεί ο Snake στο παιχνίδι;

GT: Όχι, καθόλου. Είμαι αρκετά τεμπέλης. Υποθέτω ότι γενικά είμαι πιο κοντά στον χαρακτήρα του Snake όταν ζει στα βουνά της Αλάσκας και μεγαλώνει σκυλιά.

 

GW: Πως κατάφερες να ξοδέψεις μόνο 10.000 ευρώ για μια ταινία;

GT: Δανειζόμενος τα αντικείμενα που χρησιμοποιήσαμε και έχοντας όλους τους συμμετέχοντες να δουλεύουν εθελοντικά ή ακόμα και να βοηθούν με τα έξοδα. Αυτό φυσικά δεν είναι εύκολο, αλλά υπάρχουν κι άλλα τέτοια αντίστοιχα παραδείγματα παραγωγών, όπως το “Primer of the Hunt of Gollum”.

 

GW: Σε κάθε ταινία υπάρχει πάντοτε μια γυναίκα. Στο τρέιλερ του Metal Gear Solid Philanthropy είδαμε μια γυναίκα να μάχεται. Ποιος θα είναι ο ρόλος της;

GT: Η γυναίκα αυτή είναι η Elizabeth, μία στρατιωτίνα που μπαίνει στην οργάνωση Philanthropy πριν την αποστολή στην Daskasan. Έχει ένα περίπλοκο παρελθόν και ο Snake ανησυχεί για να μην τα θαλασσώσει και κινδυνέψει η αποστολή τους. Είναι η μόνη γυναίκα χαρακτήρας στο Metal Gear Solid: Philanthropy.

 

GW: Πως προσαρμόστηκαν τα οπτικά εφέ του παιχνιδιού στην ταινία; Πόσο δύσκολη ήταν η κατασκευή των τεράστιων Metal Gear σε ψηφιακή μορφή;

GT: Η μεγαλύτερη ανησυχία μας είχε να κάνει με το postproduction. Ήταν δύσκολο να συνδυάσεις μία σύνθετη ομάδα από 3D Artists. Σε αυτή συμμετείχαν οι Alessandro (VFX Supervisor and Lead Compositor), Alberto (3d Lead Artist) και Lamberto (2d Lead Artist), με τη βοήθεια πολλών ακόμη συναδέλφων. Όλοι μαζί δούλεψαν για πάνω από δύο χρόνια ώστε να έχουμε τα αποτελέσματα που θα δείτε. Αυτό όμως μας ανάγκασε να δημιουργήσουμε και δικό μας software για να λύσουμε κάποια προβλήματα που είχαμε με το motion capture.

 

GW: Υπάρχουν χαρακτήρες που θα ήθελες να συμπεριληφθούν στην ταινία και τελικά δεν τους εισήγαγες;

GT: Ναι, υπάρχουν κάποιοι κακοί τύποι τους οποίους έχουμε αφαιρέσει από την τριλογία, απλά γιατί ο ρόλος τους ήταν πολύ μικρός. Δεν πρόκειται όμως για γνωστούς χαρακτήρες αλλά για εικονικούς.

 

Metal04.jpg

 

GW: Τώρα που έκανες την αρχή, σκοπεύεις να συνεχίσεις να ασχολείσαι με την σκηνοθεσία;

GT: Ελπίζω αυτό να είναι η αρχή για την καριέρα μου ως δημιουργός ταινιών και ο δρόμος της Hive Division για να γίνει ένα στούντιο παραγωγής. Έχουμε πολλά σενάρια για νέα, αυθεντικά projects και προφανώς ελπίζουμε ότι το Metal Gear Solid: Philanthropy θα δουλέψει ως ένα σκαλοπάτι που θα μας φέρει σε επαφή με ανθρώπους που ενδιαφέρονται να επενδύσουν σε όλα αυτά. Θα ασχοληθούμε κυρίως με ταινίες επιστημονικής φαντασίας.

 

GW: Οκ, οπότε όλοι μας θα περιμένουμε την 27η Σεπτεμβρίου 2009 για να κατεβάσουμε την ταινία από το site σας. Το θέμα είναι, θα μπορούμε μόνο να τη δούμε ή ακόμα και να την κατεβάσουμε;

GT: Και τα δύο. Επίσης, θα ανεβάσουμε την ταινία σε όλα τα γνωστά hosting services και θα θέλαμε οι χρήστες να την διαδώσουν μέσω torrent, emule ή άλλα προγράμματα Peer to Peer.

 

GW: Στο Youtube θα ανέβει; Κι αν ναι τότε με πόσα views θα ήσουν ευχαριστημένος;

GT: Ένα εκατομμύριο views σε youtube αλλά και vimeo, καθώς κι όλα τα υπόλοιπα sites με streaming, θα με έκαναν περήφανο και ευτυχισμένο.

 

GW: Πότε θα πρέπει να περιμένουμε το sequel του Metal Gear Solid: Philanthropy; Έχετε προγραμματίσει καθόλου τα γυρίσματά του;

GT: Όχι, εξαρτάται από πολλά πράγματα. Από το πως θα δεχτεί την πρώτη μας ταινία η κοινότητα των gamers (δεν υπάρχει λόγος να φτιάξουμε το δεύτερο μέρος αν δεν αρέσει το πρώτο), από την κατάσταση της Hive Division μετά την κυκλοφορία της ταινίας και από την απάντηση της Konami.

 

GW: Πιστεύεις δηλαδή ότι μετά την ταινία η Konami θα ήθελε ενδεχομένως να συνεργαστεί με την Hive Division στο μέλλον; Θα ήσασταν ανοιχτοί για μια τέτοια συνεργασία;

GΤ: Φυσικά. Θα ήταν ένα όνειρο για εμάς.

 

 

Μάνος Γρυπάρης, Κώστας Κουτσούμπας

 

Πηγή: GameWorld.gr

Δημοσ.

Respect στα παιδια για την δουλεια. :-):-)

 

Τι αδικος που ειναι ο κοσμος παντως. Αυτοι ειναι ερασιτεχνες και ο Uwe Boll ειναι επαγγελματιας. Τραγικο.

  • 1 μήνα μετά...
Δημοσ.

Έπρεπε να αφήσω ότι έκανα στη ζωή μου για να αφιερωθώ στην ταινία. Άφησα το Πανεπιστήμιο και βρήκα μια δουλειά με μόνο στόχο την χρηματοδότηση της ταινίας. Για μένα ήταν σκληρή απόφαση και κατά καιρούς ήμουν στο τσακ να το μετανιώσω.

 

RESPECT!!!!:X:X:X:X Το παλικάρι αξίζει συγχαρητήρια!!! Μπράβο του!!!;););)

Δημοσ.

Ποιος ειπε οτι δεν μου αρεσε?

 

 

Κοιτα οι ηθοποιοι αν εξαιρεσεις τον Snake δεν την ψιλοπαλευουν. Αυτος εμενα μου αρεσε πολυ. Βασικα, ειναι ιδιος με τον Snake του παιχνιδιου και στο στυλακι ακομα. Διαβασε καλα τον ρολο του ο τυπος.

 

Σεναριο καλο η μαλλον καλυτερα, υποσχομενο. Ειναι τριλογια (δεν ξερω αν θα γυρισουν και τα αλλα) και στο πρωτο δεν σου δειχνουν και τιποτα. Φαινεται δηλαδη οτι δεν μπορεις να την δεις σαν αυτοτελη ταινια γιατι ουσιατικα βλεπεις μονο το πρωτο μερος. Ειναι σαν παρεις πχ το Return of the King να το κοψεις σε τρια μερη και να δεις μονο το πρωτο. Δεν γινεται.

 

Τα εφε μπορω να πω πως ηταν αρκετα καλα. Βεβαια καποιες δυσκολες σκηνες ηταν ψιλομουφα (οπως π.χ αυτες με τα Metal Gear) αλλα παει και ερχεται. Δεν με ξενερωσε. Ειχε καποιες μαχες η οποιες εβγαζαν πολυ ωραιο αποτελεσμα. Απο πριν ημουν προιδεασμενος βεβαια οτι βλεπω κατι "χομπιστες" παρ'ολα αυτα παρα πολλες σκηνες φαινονται επαγγελματικες . Αυτο που μου αρεσε ειναι που επαιξαν με τα χρωματα στο post και θυμιζαν οι ηθοποιοι και γενικα ολο το σκηνικο το παιχνιδι.

 

Η σκηνοθεσια ειναι το ατου της ταινιας. Πολυ καλυτερη και απο επεγγαλματικες ταινιες. Πολυ καλυτερη απο πολλες επαγγελματικες ταινιες. Τρομαζω στην ιδεα να γυριζε ο Bolt την ταινια (ειπε οχι ο Kojima). θα γελαγε και ο καθε πικραμενος στην οποια συγκριση.

 

Τωρα, αν δεν ειναι καποιος φαν του παιχνιδιου (εχει μερικα references στο παιχνιδι) δεν ξερω κατα ποσο θα του αρεσει. Εμενα μου αρεσε παρα πολυ. Ηταν δυσκολο αυτο που καταφεραν και εννοω την αποδοχη απο τους fans της σειρας.

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...