Narayan Δημοσ. 11 Αυγούστου 2009 Share Δημοσ. 11 Αυγούστου 2009 +1 για το Swift Sport... είχα το Ignis Sport το οποίο θεωρούσα αρκετά διασκεδαστικό στις στροφές, δοκίμασα το Swift και είναι πιο "υπάκουο" στις εντολές από το βολάν. Ηλεκτρονικό γκάζι μεν, αλλά όποιο και να πάρεις σήμερα αυτό θα έχει. Το εσωτερικό επίσης είναι σκέτη απόλαυση... τι νόημα έχει να πάρεις αυτοκίνητο για στροφιλίκια αν πρέπει να κρατιέσαι για να μην φύγεις από το κάθισμα του Ibiza π.χ. που δεν έχει καθόλου πλευρική στήριξη; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
ikaruga24 Δημοσ. 11 Αυγούστου 2009 Share Δημοσ. 11 Αυγούστου 2009 Ωραιο το Swift Sport αλλα αρκετα τσιμπημενη η τιμη του και δεν ειναι και τουρμπακι για να γουσταρει το παλικαρι. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Narayan Δημοσ. 11 Αυγούστου 2009 Share Δημοσ. 11 Αυγούστου 2009 Ωραιο το Swift Sport αλλα αρκετα τσιμπημενη η τιμη του και δεν ειναι και τουρμπακι για να γουσταρει το παλικαρι. Το ότι δεν είναι τούρμπο εγώ θα το έβαζα σαν ένα μεγάλο συν. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Physics_Rulez Δημοσ. 11 Αυγούστου 2009 Share Δημοσ. 11 Αυγούστου 2009 Το ότι δεν είναι τούρμπο εγώ θα το έβαζα σαν ένα μεγάλο συν. Συμφωνώ κι εγώ. Είναι ένας τρόπος να γλυτώσεις 3.000 ευρώ στην τριετία (για την τουρμπίνα). Ατμοσφαιρικό πάρε, να μην το λυπάσαι, να μην το ζεσταίνεις, να μην το κρυώνεις, να μην το πληρώνεις. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Narayan Δημοσ. 11 Αυγούστου 2009 Share Δημοσ. 11 Αυγούστου 2009 ...και για να έχεις ροπή σε όλο το φάσμα στροφών, όχι μόνο πάνω από τις 3000. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
ikaruga24 Δημοσ. 11 Αυγούστου 2009 Share Δημοσ. 11 Αυγούστου 2009 Το ότι δεν είναι τούρμπο εγώ θα το έβαζα σαν ένα μεγάλο συν. Παρα του οτι ειμαι και εγω ατμοσφαιρακιας σε τοσα κυβικα το τουρμπο ειναι απλα -μεγαλη- αξια. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
NickTG Δημοσ. 11 Αυγούστου 2009 Share Δημοσ. 11 Αυγούστου 2009 Συμφωνώ κι εγώ. Είναι ένας τρόπος να γλυτώσεις 3.000 ευρώ στην τριετία (για την τουρμπίνα). Αυτή η πρόταση είναι τόσο λάθος που δεν μπορώ καν να τη σχολιάσω. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
ikaruga24 Δημοσ. 11 Αυγούστου 2009 Share Δημοσ. 11 Αυγούστου 2009 Συμφωνώ κι εγώ. Είναι ένας τρόπος να γλυτώσεις 3.000 ευρώ στην τριετία (για την τουρμπίνα). Ατμοσφαιρικό πάρε, να μην το λυπάσαι, να μην το ζεσταίνεις, να μην το κρυώνεις, να μην το πληρώνεις. Εχεις καποια αποδειξη γι αυτο πουλες? Οτι δηλαδη θα χρειαστεις 3 χιλιαρικα στην τριετια για την τουρμπινα? Οσο για το "ζεσταινεις, κρυωνεις" ισχυει ΚΑΙ για ατμοσφαιρικα αυτοκινητα πριν και μετα το σκισιμο. Εσυ παρε ατμοσφαιρικο, βαλε το μπρος και ξεκινα με τις 6000 στροφες και καρφωτες και οτι θελεις. Ελα μετα απο λιγους μηνες και πες μου τι παθαν τα μπιελοπιστονα σου, οι βαλβιδες σου και γενικα το μοτερ ολοκληρο. Στο θεμα μας τωρα, ενα αυτοκινητο που δεν προτεινε κανενας μας και ΠΡΕΠΕΙ να το φερω στην φορα ειναι φυσικα το Mazda MX-5 1.8 125 ιππους. Αν δεν εχεις σκυλια, γατια, παιδια και θα το εχεις μονο για εσενα κοιταξε το και αυτο αν και θα πρεπει να κανεις τρομερες παραχωρησεις στους χωρους και στην πρακτικοτητα. Ειμαι ομως το -καλυτερο- σπορ αυτοκινητα κοντα σε αυτα τα χρηματα και μαλιστα με διαφορα και οταν μαθεις να δουλευεις την πισω κινηση του πετας και ενα μπλοκε διαφορικο και -τελειωσες- και εχεις αλλα τοσα να μαθεις. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
NickTG Δημοσ. 11 Αυγούστου 2009 Share Δημοσ. 11 Αυγούστου 2009 ...και για να έχεις ροπή σε όλο το φάσμα στροφών, όχι μόνο πάνω από τις 3000. Σηλαδή με το ατμοσφαιρικό Swift θα έχει περισσότερη ροπή κάτω από τις 3.000σαλ σε σχέση με τα τούρμπο που έχουν αναφερθεί; Θα σου πρότεινα να ξανακοιτάξεις λίγο τα νούμερα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
vtxracer Δημοσ. 11 Αυγούστου 2009 Share Δημοσ. 11 Αυγούστου 2009 Αυτα που ακουγονται για τα turbo δεν ισχυουν. Ισως πριν 10 χρονια να ηταν αληθεια αλλα τωρα οχι. Το οτι πρεπει να ζεσταθει πριν το πιεσεις ισχυει για ολα τα αυτοκινητα και μαλιστα στα turbo αν θες να το πιεσεις μολις βαλεις μπρος, απενεργοποιουν την τουρμπινα. Το κρυωμα μετα απο μεγαλη διαδρομη πρεπει να γινει για την λιπανση της τουρμπινας και του κινητηρα, στα συγχρονα τουρμπο αυτοκινητα αυτο γινετε αυτοματα και μαλιστα κανουν καλυτερη δουλεια απο τα ατμοσφαιρικα στην στην ψυξη. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Physics_Rulez Δημοσ. 11 Αυγούστου 2009 Share Δημοσ. 11 Αυγούστου 2009 Εχεις καποια αποδειξη γι αυτο που λες? Οτι δηλαδη θα χρειαστεις 3 χιλιαρικα στην τριετια για την τουρμπινα? χμμμμ, ναι έχω. Το golfάκι της δουλειάς του 2005 έμεινε από τουρμπίνα στα 3 χρόνια (110.000χλμ) δουλεύοντας σε μεγάλες αποστάσεις. Στο service μας είπαν ότι ανάλογα με τη χρήση η τουρμπίνα θα αλλαχτεί από τα 100.000km έως τα 150.000km.. δεν τη γλιτώνεις. Μαζί με την τουρμπίνα αλλάχτηκαν και 2-3 άλλα που δεν τα θυμάμαι... και το λάδι ρε παιδιά που το πάτε; λίγο είναι; Ο Γερμανός θα αλλάξει το golfάκι του στα 2-3 χρόνια, ο Έλληνας όμως όχι. Αν δεις στο internet τι γίνεται με τα golf 140ps, θα καταλάβεις. Πωλούνται πάρα πάρα πολλά. Ο Ιάπωνας δεν ακολουθεί άλλωστε... (προτιμώ τα γερμανικά όμως γμτ...) ps. τα χιλιοτετρακοσάρια turbo δεν έχουν 10 χρόνια ζωής... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
NickTG Δημοσ. 12 Αυγούστου 2009 Share Δημοσ. 12 Αυγούστου 2009 χμμμμ, ναι έχω. Το golfάκι της δουλειάς του 2005 έμεινε από τουρμπίνα στα 3 χρόνια (110.000χλμ) δουλεύοντας σε μεγάλες αποστάσεις. Στο service μας είπαν ότι ανάλογα με τη χρήση η τουρμπίνα θα αλλαχτεί από τα 100.000km έως τα 150.000km.. δεν τη γλιτώνεις. Μαζί με την τουρμπίνα αλλάχτηκαν και 2-3 άλλα που δεν τα θυμάμαι...και το λάδι ρε παιδιά που το πάτε; λίγο είναι; Ο Γερμανός θα αλλάξει το golfάκι του στα 2-3 χρόνια, ο Έλληνας όμως όχι. Αν δεις στο internet τι γίνεται με τα golf 140ps, θα καταλάβεις. Πωλούνται πάρα πάρα πολλά. Ο Ιάπωνας δεν ακολουθεί άλλωστε... (προτιμώ τα γερμανικά όμως γμτ...) ps. τα χιλιοτετρακοσάρια turbo δεν έχουν 10 χρόνια ζωής... Τι άλλο θα διαβάσουμε.... Και που να δεις πόσα 1400αρια Corolla πωλούνται στο internet. Φαντάσου πόσο θα χαλάνε αυτά. Προσωπικά δε θα ξαναπάταγα σε αυτόν για service αν μου έλεγε τέτοιες βλακείες. Οι Ιάπωνες έχουν εδώ και πάρα πολλά χρόνια turbo αυτοκίνητα με ακόμα μικρότερα κυβικά(kei-cars) αλλά τα κρατάνε για εσωτερική κατανάλωση. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Physics_Rulez Δημοσ. 12 Αυγούστου 2009 Share Δημοσ. 12 Αυγούστου 2009 Λίγο offtopic για το Golf: Κοίτα. Ο κινητήρας του Golf είναι όντως απολαυστικός στην οδήγηση, απλά επειδή τα έχω πάρει από φόβο θα προτιμούσα ένα 1.6 με 120~130 άλογα ατμοσφαιρικό, παρά ένα 1.4 turbo με 122 ή 140. Δεν είναι δα και τόσο τραγική η διαφορά... δε βρίσκω το λόγο δηλαδή (γιατί να μην έχω το κεφάλι μου ήσυχο) Δεν ανακάλυψε και τον τροχό το VW group... ντάξ. Οδηγικά υπάρχουν πολύ καλύτερα αυτοκίνητα πχ. focus (φθηνότερο), bmw 116 (λίγο ακριβότερη) Επί του θέματος: 18.000 ευρώ για Seat Ibiza? For real? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
NickTG Δημοσ. 12 Αυγούστου 2009 Share Δημοσ. 12 Αυγούστου 2009 Λίγο offtopic για το Golf:Κοίτα. Ο κινητήρας του Golf είναι όντως απολαυστικός στην οδήγηση, απλά επειδή τα έχω πάρει από φόβο θα προτιμούσα ένα 1.6 με 120~130 άλογα ατμοσφαιρικό, παρά ένα 1.4 turbo με 122 ή 140. Δεν είναι δα και τόσο τραγική η διαφορά... δε βρίσκω το λόγο δηλαδή (γιατί να μην έχω το κεφάλι μου ήσυχο) Δεν ανακάλυψε και τον τροχό το VW group... ντάξ. Οδηγικά υπάρχουν πολύ καλύτερα αυτοκίνητα πχ. focus (φθηνότερο), bmw 116 (λίγο ακριβότερη) Επί του θέματος: 18.000 ευρώ για Seat Ibiza? For real? Είναι αρκετή η διαφορά. Ειδικά σε ρεπρίζ. Οι διάφοροι VVTi, Vtec κλπ είναι πιο περίπλοκοι κατασκευαστικά από έναν απλό turbo. Γιατί δεν τους φοβάσαι αυτούς; Και τα 2 που αναφέρεις δεν πρόκειται στο δρόμο να πλησιάσουν κάποιον με ένα αντίστοιχης κατηγορίας turbo(μιλάμε πάντα για αντίστοιχων ικανοντήτων οδηγούς). Η 116 είναι αρκετά ακριβότερη. Άλλοι δίνουν 18.000Ε για Yaris. Μια χαρά τιμή έχει το Ibiza αν σκεφτούμε ότι έχει και DSG. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
ikaruga24 Δημοσ. 13 Αυγούστου 2009 Share Δημοσ. 13 Αυγούστου 2009 χμμμμ, ναι έχω. Το golfάκι της δουλειάς του 2005 έμεινε από τουρμπίνα στα 3 χρόνια (110.000χλμ) δουλεύοντας σε μεγάλες αποστάσεις. Στο service μας είπαν ότι ανάλογα με τη χρήση η τουρμπίνα θα αλλαχτεί από τα 100.000km έως τα 150.000km.. δεν τη γλιτώνεις. Μαζί με την τουρμπίνα αλλάχτηκαν και 2-3 άλλα που δεν τα θυμάμαι...και το λάδι ρε παιδιά που το πάτε; λίγο είναι; Ο Γερμανός θα αλλάξει το golfάκι του στα 2-3 χρόνια, ο Έλληνας όμως όχι. Αν δεις στο internet τι γίνεται με τα golf 140ps, θα καταλάβεις. Πωλούνται πάρα πάρα πολλά. Ο Ιάπωνας δεν ακολουθεί άλλωστε... (προτιμώ τα γερμανικά όμως γμτ...) ps. τα χιλιοτετρακοσάρια turbo δεν έχουν 10 χρόνια ζωής... Εδω ειμαστε στην κλασικη περιπτωση "του πατερα, του αδερφου μου, του περιπτερα, του Κιτσου". Δηλαδη το Golf GT του κουνιαδου μου που μετα απο 170000 χιλιομετρα δεν εχει παθει τιποτα? Εκει τι πρεπει να πουμε? Αυτο που λες "δες ποσα πωλουνται" τι ειναι αυτο? Στερεοτυπα, στερεοτυπα και περισσοτερα στερεοτυπα. Ειπαμε μια φορα και εναν καιρο που τα αυτοκινητα ειχαν εξαρτηματα απο την ιδια τους τη μανα ειχαν οντως τεραστια διαφορα αξιοπιστιας τα Japan απο τα αντιστοιχα Europe. Δεν ισχυει ομως πλεον αυτο. Ολες οι εταιριες χρησιμοποιουν third party, aftermarket προιοντα για τα αυτοκινητα τους και συνεπως η αξιοπιστια ειναι στο περιπου πανω κατω η ιδια σε τετιες κατηγοριες οχηματων. Μηπως θελεις να δεις ποσσα προβληματα βγηκαν στα Toyota Yaris TS (τα καινουργια κιολας)? Μην κολλατε σε καταστασεις 10ετιας και βαλε. Ειναι απλα χαζο και ανουσιο. Ετσι οπως ειναι τα πραγματα δεν θα μετραμε την αξιοπιστια με την μαρκα αλλα με το μοντελο (και δεν κανω πλακα) ανεξαρτητως μαρκας. ---------- Το μήνυμα προστέθηκε στις 13:56 ---------- Λίγο offtopic για το Golf:Κοίτα. Ο κινητήρας του Golf είναι όντως απολαυστικός στην οδήγηση, απλά επειδή τα έχω πάρει από φόβο θα προτιμούσα ένα 1.6 με 120~130 άλογα ατμοσφαιρικό, παρά ένα 1.4 turbo με 122 ή 140. Δεν είναι δα και τόσο τραγική η διαφορά... δε βρίσκω το λόγο δηλαδή (γιατί να μην έχω το κεφάλι μου ήσυχο) Δεν ανακάλυψε και τον τροχό το VW group... ντάξ. Οδηγικά υπάρχουν πολύ καλύτερα αυτοκίνητα πχ. focus (φθηνότερο), bmw 116 (λίγο ακριβότερη) Επί του θέματος: 18.000 ευρώ για Seat Ibiza? For real? Δεν θα εχεις προβλημα με το turbo. Ισα ισα το 1.6 FSI μοτερ συγκεκριμενα ειχε αμετρητα προβληματα πασης φυσεως. Τα αντιστοιχα TSI δεν εχουν παρουσιασει ιδιαιτερα προβληματα ακομα και μετα απο τοσα χρονια στην αγορα. Επισης η διαφορα στις επιδοσεις ενως τουρμπο με εναν ατμοσφαιρικο ειναι χαωδης στις ρεπριζ. Απο σταση οντως η διαφορα ειναι σχεδον τα ιδια αλλα σε ρεπριζ ετσι και πατησει γκαζι ενα τουρμπο διπλα σε ενα ατμοσφαιρικο θα δεις "καροτσες" διαφορα για πλακα κιολας. Οσο για το Focus και για την 116. Το focus ειναι απλα -παλιο- πλεον και εχει αδυναμια κινητηρα ενω η 116 ειναι απλα πανακριβη και εχει γενικως προβληματα δυναμης, ροπης και γι αυτα που πληρωνεις ΔΕΝ ειναι η καλυτερη. Ακομα και η πισω κινηση παει χαραμι λογο αδυναμιας του μοτερ. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.