Προς το περιεχόμενο

Αγορα σπορ αυτοκινιτου εως 18.000


john_shadow

Προτεινόμενες αναρτήσεις

6.9 μέση κατανάλωση δίνει η Fiat.

Που το είδες το 12;

Καλό θα ήταν να είμαστε σίγουροι για κάτι πριν γράψουμε.

 

 

Εχεις δικιο. Οι τιμες ηταν απο δοκιμη.

 

Τι αμάξι έχεις;

Η τεχνολογία προχωράει πολύ γρήγορα και οι καταναλώσεις έχουν πέσει.

Το δικό μου 1200αρι έχει μικτή κατανάλωση σύμφωνα με τις εταιρείες παρόμοια με της Mito με τα 155 άλογα.

Seat ibiza 1.4 75hp 2005. 4ετιας δηλαδη και οχι επιδοσεων.

 

 

Τα turbo έχουν προχωρήσει αρκετά τον τελευταίο καιρό και έχουν πέσει οι καταναλώσεις. Ειδικά σε νορμάλ οδήγηση.

 

Που είδες ότι ξεπερνά τα 14 λίτρα;

Ένα λινκ;

 

σε ενα περιοδικο που κανανε review την Lancia Delta με το ιδιο μοτερ των 155 αλογων. Στο google κοιταζοντας τωρα για το abarth, βλεπω οτι μιλανε για 10 με 11 εντος πολης χωρις σκισιμο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 103
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
Εχεις δικιο. Οι τιμες ηταν απο δοκιμη.

 

 

Seat ibiza 1.4 75hp 2005. 4ετιας δηλαδη και οχι επιδοσεων.

 

 

 

 

σε ενα περιοδικο που κανανε review την Lancia Delta με το ιδιο μοτερ των 155 αλογων. Στο google κοιταζοντας τωρα για το abarth, βλεπω οτι μιλανε για 10 με 11 εντος πολης χωρις σκισιμο.

 

 

Ο κινητήρας του Ibiza είναι αρκετά παλιάς τεχνολογίας.

Τουλάχιστον δεκαπενταετίας.

 

 

Στα περιοδικά είναι γνωστό ότι τα σκίζουν τα αυτοκίνητα.

 

Εγώ στο δικό μου με μέση επίσημη από την εταιρεία 6λ/100χλμ έχω μέση κατανάλωση 6.5-7λ/100χλμ.

 

---------- Το μήνυμα προστέθηκε στις 04:20 ----------

 

 

Ναι βασικα. Το Leon με σπορ πακετο ειναι υπερβολικα κουτσουρο. Το swift ειναι κλασεις ανωτερο σε ανεση αναρτησης. Το οτι ενα αυτοκινητο εχει πολλαπλους δεν συμαινει και πολλα οταν οι ρυθμισεις του δεν ειναι οι καταλληλες.

 

 

Το θέμα είναι ότι το Leon έχει καλά ρυθμισμένους πολλαπλούς.

Είναι πρακτικά αδύνατο να είναι πιο άνετο το Swift από το Leon.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν η ιδια η εταιρεια δινει 12λιτρα μικτο, τοτε ο μικτος στην πραξη ειναι σιγουρα παραπανω. De facto ειναι αυτο, τωρα αν ειναι 13 η 16 δε το εχω οδηγησει για να ξερω, αλλα στο αμαξι που πηρα εγω εδινε μικτο 7 λιτρα και ο μικτος με ουτε χαλαρη οδηγηση ουτε επιθετικη παιζει γυρω στα 12. Και πως να μην ειναι οταν μεσα στην Αθηνα καιει πανω απο 14 λιτρα με το σταματα-ξεκινα. Στην Εθνικη καιει χαλαρα ενα 7ρακι. Δυστυχως δεν ειναι παραλογες τιμες για ενα 1400ρακι 75 αλογων αυτες...

 

το turbo του GPA ειναι light, ακριβως για να βοηθησει τον ιδιοκτητη στην κατευθυνση των καλων επιδοσεων, χωρις να ζοριζεται ο κινητηρας και να καταναλωνει περισσοτερο. αυτο εχει σαν αποτελεσμα σε πολυ χαμηλες για turbo καταναλωσεις. μπορειτε να κοιταξετε στο http://www.puntoclub.gr, για περισσοτερα στοιχεια.

εγω παντως εχω ηδη αποφασισει το επομενο αυτοκινητο μου να ειναι ενα Grande Punto Multijet, για να ησυχασω και απο καταναλωσεις και απο συντηρηση!!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το θέμα είναι ότι το Leon έχει καλά ρυθμισμένους πολλαπλούς.

Είναι πρακτικά αδύνατο να είναι πιο άνετο το Swift από το Leon.

 

Εχεις οδηγησει και τα 2? Μπες μεσα σε λεον με σπορ πακετο και κανε του μια γρηγορη βολτα για κανενα μισαωρο. Βγες και πες μας πως ειναι η μεση σου.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εχεις οδηγησει και τα 2? Μπες μεσα σε λεον με σπορ πακετο και κανε του μια γρηγορη βολτα για κανενα μισαωρο. Βγες και πες μας πως ειναι η μεση σου.

 

 

Μα έχω μπει ήδη... :X

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Συνεχιζω να λεω πως στα λεφτα αυτα το Abarth GP ειναι το καλυτερο σπορ μικρο απο οποιοδηποτε αλλο. Ειναι το ποιο ολοκληρωμενο απο καθε αποψη, το ποιο καλοεξοπλισμενο και το ποιο "πολεμικο" απο ολα τα αντιστοιχα μοντελα.

 

Δεν λεω καλο το FR αλλα ουτε Recaro καθισματαρες εχει, ουτε clima, ουτε τετραπιστωνες διατρητες δαγκανες, ουτε τον σκορπιο μπρος-πισω στα σηματα και γενικα πολλα ακομα που πραγματικα στην τιμη αυτη δεν υπαρχουν σε κανενα αλλο μοντελο. Εχω ενα φιλαρακι που το εχει το αμαξι και μου ελεγε (και γελουσαμε ταυτοχρονα) οτι τον σταματησαν για αλκοτεστ και ακουγε τους αστυνομικους να ρωταει ο ενας τον αλλο "ρε μαλακα τι μαρκα ειναι?".

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Συμφωνω οτι το abarth εχει αρκετα παγματα για την κατηγορια του αλλα και το ibiza στα 17200 δεν παει πισω. (clima εχει). Επισης εχει στανταρ το dsg το οποιο ειναι πολυ ανετο και οικονονικο. πχ. πας με 50-60 και εχει 7η με καταναλωση μες στην πολη ποτε πανω απο 9,5 με κανονικη ωσ γρηγορη οδηγηση. Στην εθνικη με σταθερη ταχυτητα 130 εχει γυρω στα 6,2.

Αυτες ειναι δικες μου μετρησεις και το αμαξι δεν εχει στρωθει ακομη. Εχει μολις 250 χιλιομετρα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

To FR σιγουρα ειναι πολυ καλη περιπτωση, δεν υπαρχει αμφιβολια αν και στα δικα μου ματια μιαζει καπως "καγκουρικο" και για μαλλον ποιο νεαρες ηλικιες ενω το Abbarth ειναι αρκετα ποιο ομορφο και καλοστημενο μεσα-εξω και καλοεξοπλισμενο (για να βαλεις τετοια καθισματα στο FR ας πουμε οπως το abbarth μαλλον θα χρειαστεις +2 χιλιαρικα) και υπαρχει παντα η επιλογη του SS kit.

 

Βεβαια πρεπει να το πω και αυτο. Το καλυτερο ειναι να ΜΗΝ αγορασει το Abbarth τωρα γιατι ως τον Νοεμβριο θα αρχισει να βγαινει με τον multi-air κινητηρα με τους 180 ιππους και αναβαθμισμενα τα παντα του στα ιδια λεφτα. Τοτε θα ειναι σιγουρα 100% μονοδρομος σαν σπορ αμαξι ως 18 χιλιαρικα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ναι,γενικα παιζει αυτο.Τα Fiat-Alfa και μαλλον και η Lancia περιμενουν καινουριους κινητηρες.Η MiTo 120 θα αντικατασταθει απο την multi-air 135Ηp(που απ'οτι διαβασα θα μπαινει και στον νεο πρασινο δακτυλιο,θα ειναι μισο δευτερολεπτο γρηγοροτερη στο 0-100 και μισο λιτρο/100χλμ πιο οικονομικη) και η 155αρα απο την multiair 170.Αντιστοιχες κινησεις θα γινουν και στο Fiat Bravo,για Grande Punto δεν εχω ενημερωθει.

 

Το GP Abarth με multi-air 170-180 αλογα θα ειναι υπεροπλο για την κατηγορια και αν ισχυει αυτο που λεει ο ikaruga οτι θα ειναι στην ιδια τιμη,τοτε μιλαμε για ευκαιρια.Χαλαλι και το κοπανημα του ημιακαμπτου για αυτο το πυραυλακι...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ναι το SS kit το καταργουν εντελως και θα μεινει μονο to multi-air με τα 180 ατια. Η τιμη λεγεται πως θα ειναι η ιδια και γενικα και το αμαξι απλα θα αποκτησει "αλλη" αξια. Η Mito που θα εχει την ιδια μεταχειρηση θα ειναι λιγο ακριβοτερη αλλα τιποτα το ιδιαιτερο καθοτι Alfa.

 

Παντως εγω αγοραζα και την Alfa "αμα λαχει να 'ουμε" ασχετα αν ειναι τσιμπημενη η τιμη της. Δεν μου περισευουν αλλα σιγουρα διατιθεμαι να κανω καποιες παραχωρησεις, ουτε παιδια, ουτε σκυλια ουτε γατια εχω εξ'αλλου.

 

---------- Το μήνυμα προστέθηκε στις 13:31 ----------

 

Mην εισαι κατα του μεταχ... βρες ενα καλο RX8 να λες οτι εχεις αυτοκινητο οχι μαλακιες:P

 

Με τιποτα RX8 εκτως και αν εχει απο πισω του κοφτηριο για λεφτα που θα χρειαζεται για καυσιμα. Χωρις πλακα ειναι ασυμφορο γι αυτο και βλεπεις να τα σκοτωνουν τα μεταχειρισμενα RX8. Ασχετα αν δεν ακριβο σαν οχημα γι αυτο που ειναι ειναι σιγουρα μερικες κατηγοριες ποιο πανω στην καταναλωση και σιγουρα δεν ειναι για τον μεσο μισθωτο (η ακομα και μικρομαγαζατορα).

 

Θελει βαθεια τσεπη το σκασμενο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.


  • Δημιουργία νέου...