ikaruga24 Δημοσ. 5 Αυγούστου 2009 Share Δημοσ. 5 Αυγούστου 2009 μερικες γνωμες για τα παρακατω:1. suzuki swift 1.6 2. mazda 3 1.6 και με λιγα παραπανω honda civic 1.8 type-s..... 1. Παρα πολυ καλο 2. μακρια 3. μακρια Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
john_shadow Δημοσ. 5 Αυγούστου 2009 Μέλος Share Δημοσ. 5 Αυγούστου 2009 1. Παρα πολυ καλο2. μακρια 3. μακρια λογοι για να αποφηγω αυτα??? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
ikaruga24 Δημοσ. 5 Αυγούστου 2009 Share Δημοσ. 5 Αυγούστου 2009 Αν η ιδια η εταιρεια δινει 12λιτρα μικτο, τοτε ο μικτος στην πραξη ειναι σιγουρα παραπανω. De facto ειναι αυτο, τωρα αν ειναι 13 η 16 δε το εχω οδηγησει για να ξερω, αλλα στο αμαξι που πηρα εγω εδινε μικτο 7 λιτρα και ο μικτος με ουτε χαλαρη οδηγηση ουτε επιθετικη παιζει γυρω στα 12. Εχει το Bravo T-jet 150 ενα φιλαρακι μου εδω και 2 χρονια. Με γρηγορη οδηγηση (σπασιμο δηλαδη) δεν του εχει βγαλει ποτε πανω απο 13 και μιλαμε για αμαξι που ειναι αρκετα βαρυτερο και χοντροκομμενο (σε σχεση με το GPA). Αναλογη καταναλωση θα εχει και το GPA στο περιπου. ---------- Το μήνυμα προστέθηκε στις 16:55 ---------- λογοι για να αποφηγω αυτα??? Mazda 3 - δεν εχει να σου προσφερει απολυτως τιποτα. Εχει το πατωμα του Focus χωρις την αναρτηση του ομως και γενικα ειναι το μισο αυτοκινητο σε σχεση με το Focus και ειδικα δε στην ιδια την οδηγηση. Honda Civic Type-S - Πανακριβο και δεν προσφερει απολυτως τιποτα σε σχεση με τα αλλα. Αν ειναι να πας σε τετοιο αυτοκινητο καλυτερα να δεις το Leon η το Bravo που σαφως ειναι ανωτερα σε αυτα που προσφερουν σε σχεση με το Honda. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
MiDi_MiLiZ Δημοσ. 5 Αυγούστου 2009 Share Δημοσ. 5 Αυγούστου 2009 Εχει το Bravo T-jet 150 ενα φιλαρακι μου εδω και 2 χρονια. Με γρηγορη οδηγηση (σπασιμο δηλαδη) δεν του εχει βγαλει ποτε πανω απο 13 και μιλαμε για αμαξι που ειναι αρκετα βαρυτερο και χοντροκομμενο (σε σχεση με το GPA). Αναλογη καταναλωση θα εχει και το GPA στο περιπου. Με σπασιμο σε turbo και δεν του εχει βγαλει ποτε πανω απο 13 λιτρα καταναλωση? Πολυ καλο για να ειναι αληθινο. Αν ειναι ετσι μιλαμε για τεχνολογικο θαυμα. edit: επειδη οπως ειπα δεν το εχω οδηγησει και δεν ξερω και επειδη οι καταναλωσεις που δινουν οι εταιρειες για τα μοντελα τους ΔΕΝ ανταποκρινονται στην πραγματικοτητα, με ενα απλο google διαπιστωσα οτι σε πραγματικες συνθηκες ξεπερνα τα 14 λιτρα μεση καταναλωση, αρα στο σκισιμο δε γινεται να καιει 1 λιτρο λιγοτερο... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
adi32 Δημοσ. 5 Αυγούστου 2009 Share Δημοσ. 5 Αυγούστου 2009 Καλα οι καταναλωσεις πολης που δινουν οι αντιπροσωπειες ειναι της πλακας Για να τις πετυχεις πρεπει να πηγαινεις σαν την κοτα μην πω και να σπρωχνεις κιολας Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
ikaruga24 Δημοσ. 5 Αυγούστου 2009 Share Δημοσ. 5 Αυγούστου 2009 Με σπασιμο σε turbo και δεν του εχει βγαλει ποτε πανω απο 13 λιτρα καταναλωση? Πολυ καλο για να ειναι αληθινο. Αν ειναι ετσι μιλαμε για τεχνολογικο θαυμα. Σκεψου οτι ο κινητηρας εχει ανοιξει αρκετα ομως. Στα πρωτα 10000 χιλιομετρα που το πρωτοανοιξε καλα του εβγαζε κατι 15-16 αλλα τωρα στα 46000 του με την ιδια οδηγηση δεν του βγαζει ποτε πανω απο 13. Μεσα στην πολη του ειναι κοντα στα 11 και σε εθνικη με 150 χιλιομετρα περιπου του βγαζει γυρω στα 9. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
MiDi_MiLiZ Δημοσ. 5 Αυγούστου 2009 Share Δημοσ. 5 Αυγούστου 2009 Σκεψου οτι ο κινητηρας εχει ανοιξει αρκετα ομως. Στα πρωτα 10000 χιλιομετρα που το πρωτοανοιξε καλα του εβγαζε κατι 15-16 αλλα τωρα στα 46000 του με την ιδια οδηγηση δεν του βγαζει ποτε πανω απο 13. Μεσα στην πολη του ειναι κοντα στα 11 και σε εθνικη με 150 χιλιομετρα περιπου του βγαζει γυρω στα 9. Μεσα στην πολη 11, σημαινει οτι οδηγαει υπερβολικα συντηρητικα, εμενα παντως το 1400ρακι με τα 75 αλογα καιει παραπανω... Ισως και να βγαζει τοσο , δεν ξερω αλλα σιγουρα δεν το σκιζει για να εχει 11 εντος πολης. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
john_shadow Δημοσ. 5 Αυγούστου 2009 Μέλος Share Δημοσ. 5 Αυγούστου 2009 εχει κανεις swift sport να μου πει αποψεις??? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
ikaruga24 Δημοσ. 5 Αυγούστου 2009 Share Δημοσ. 5 Αυγούστου 2009 Μεσα στην πολη 11, σημαινει οτι οδηγαει υπερβολικα συντηρητικα, εμενα παντως το 1400ρακι με τα 75 αλογα καιει παραπανω... Ισως και να βγαζει τοσο , δεν ξερω αλλα σιγουρα δεν το σκιζει για να εχει 11 εντος πολης. Και το παλιο μου corolla G6 1.3 με 90 αλογα εκαιγε μεσα στην πολη τα ιδια με το Scirocco μου τωρα. Στην εθνικη και μεικτα το Scirocco kαιει παραπανω αλλα σκεψου την χαοτικη διαφορα δυναμης με το G6 ασχετα αν η καταναλωση ειναι πολυ χαμηλη για τα αλογα που εχει (173). Και εγω επισης δεν το σκιζω ουτε και το corolla το εσκιζα. Ποσο δηλαδη να το σκισεις μεσα στην πολη χωρις να γινεις καφρος και Ελληναρας? Το ζητημα ειναι οτι σαν συγχρονα αυτοκινητα δεν εχουν προβλημα και δεν εχουν καμια σχεση με τα παλια τουρμπο. Πλεον το τουρμπο μπορει να ειναι πολυ ποιο οικονομικο απο ενα ατμοσφαιρικο ιδιας ιπποδυναμης. Εδω περα μια αλφα 147 1.6 με 120 αλογα καιει τα κερατα της σε σχεση με αλλα αυτοκινητα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
kage Δημοσ. 5 Αυγούστου 2009 Share Δημοσ. 5 Αυγούστου 2009 να μας πει εντυπωσεις,αυτος που ειπε παρα πολυ καλο το swift κ πανω απ ολα αν το εχει ζησει ή απλα εχει διαβασει τις εντυπωσεις... το λεον τουλ μεχρι τις 7 αυγουστου με τις μειωσεις τελη ταξινομησης ειχε 18χιλ.ε. τωρα αν αλλαξαν οι τιμες κ γυρισαν στις παλιες αυτο θα ισχυει και για τα υπολοιπα αυτοκ. για μεταχειρισμενο θα προτεινα mini s. mito+punto φορανε τα ιδια πραγματα.. σαν εμφανιση το mito 155hp sta 19 xil νομιζω ειναι προτιμοτερο Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
ikaruga24 Δημοσ. 5 Αυγούστου 2009 Share Δημοσ. 5 Αυγούστου 2009 να μας πει εντυπωσεις,αυτος που ειπε παρα πολυ καλο το swift κ πανω απ ολα αν το εχει ζησει ή απλα εχει διαβασει τις εντυπωσεις...το λεον τουλ μεχρι τις 7 αυγουστου με τις μειωσεις τελη ταξινομησης ειχε 18χιλ.ε. τωρα αν αλλαξαν οι τιμες κ γυρισαν στις παλιες αυτο θα ισχυει και για τα υπολοιπα αυτοκ. για μεταχειρισμενο θα προτεινα mini s. mito+punto φορανε τα ιδια πραγματα.. σαν εμφανιση το mito 155hp sta 19 xil νομιζω ειναι προτιμοτερο To swift το εχω οδηγησει, ειναι σπιρτοζικο, γρηγορο και εχει απιστευτη πλακα στις στροφοδιαδρομες. Καλη αναρτηση, ουτε κουτσουρο (οπως του Λεον με σπορ πακετο) ουτε μαλακη, απο ποιοτητα στο εσωτετικο μην περιμενεις και πολλα σε αμαξι αυτης της κατηγοριας και στο swift δεν αλλαζει αυτος ο "κανονας". Δεν μπορω να ξερω τα ποιο βαθεια τερτιπια του αυτοκινητου αλλα ειναι japan οποτε δεν πιστευω να εχει προβλημα. Προς ενημερωση η MITO εχει κατω απο 17 χιλιαρικα. http://www.alfaromeo.gr/main/prices_drop.cfm Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
NickTG Δημοσ. 5 Αυγούστου 2009 Share Δημοσ. 5 Αυγούστου 2009 Το Punto abarth χρυσο και ωραιο, αλλα εχει καταναλωση μικτου κυκλου 12 λιτρα/100χλμ συμφωνα με την Fiat. Στην πραξη δηλαδη υπολογιζε καμια 16ρα λιτρα/100χλμ αν οδηγεις ησυχα και μην υπολογιζεις καθολου αν οδηγεις δυναμικα. Ετσι κι αλλιως στη δυναμικη οδηγηση ολα καινε. Κατα τ'αλλα στο προτεινω κι εγω αν δε σε νοιαζει και πολυ η υπερβολικη/ασυμφορη του καταναλωση. 6.9 μέση κατανάλωση δίνει η Fiat. Που το είδες το 12; Καλό θα ήταν να είμαστε σίγουροι για κάτι πριν γράψουμε. Mazda 3 - δεν εχει να σου προσφερει απολυτως τιποτα. Εχει το πατωμα του Focus χωρις την αναρτηση του ομως και γενικα ειναι το μισο αυτοκινητο σε σχεση με το Focus και ειδικα δε στην ιδια την οδηγηση. Την ίδια ανάρτηση έχει το Mazda με το Focus και μάλιστα το 3 έχει πιο σπορ ρυθμίσεις. ---------- Το μήνυμα προστέθηκε στις 23:10 ---------- Μεσα στην πολη 11, σημαινει οτι οδηγαει υπερβολικα συντηρητικα, εμενα παντως το 1400ρακι με τα 75 αλογα καιει παραπανω... Ισως και να βγαζει τοσο , δεν ξερω αλλα σιγουρα δεν το σκιζει για να εχει 11 εντος πολης. Τι αμάξι έχεις; Η τεχνολογία προχωράει πολύ γρήγορα και οι καταναλώσεις έχουν πέσει. Το δικό μου 1200αρι έχει μικτή κατανάλωση σύμφωνα με τις εταιρείες παρόμοια με της Mito με τα 155 άλογα. ---------- Το μήνυμα προστέθηκε στις 23:12 ---------- Καλη αναρτηση, ουτε κουτσουρο (οπως του Λεον με σπορ πακετο) ουτε μαλακη, Θες να πεις ότι το Swift με τον πίσω ημιάκαμπτο και τις σπορ ρυθμίσεις για να μπορεί να στρίβει είναι πιο άνετο από το Leon με τους πολλαπλούς; ---------- Το μήνυμα προστέθηκε στις 23:15 ---------- Με σπασιμο σε turbo και δεν του εχει βγαλει ποτε πανω απο 13 λιτρα καταναλωση? Πολυ καλο για να ειναι αληθινο. Αν ειναι ετσι μιλαμε για τεχνολογικο θαυμα. edit: επειδη οπως ειπα δεν το εχω οδηγησει και δεν ξερω και επειδη οι καταναλωσεις που δινουν οι εταιρειες για τα μοντελα τους ΔΕΝ ανταποκρινονται στην πραγματικοτητα, με ενα απλο google διαπιστωσα οτι σε πραγματικες συνθηκες ξεπερνα τα 14 λιτρα μεση καταναλωση, αρα στο σκισιμο δε γινεται να καιει 1 λιτρο λιγοτερο... Τα turbo έχουν προχωρήσει αρκετά τον τελευταίο καιρό και έχουν πέσει οι καταναλώσεις. Ειδικά σε νορμάλ οδήγηση. Που είδες ότι ξεπερνά τα 14 λίτρα; Ένα λινκ; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
StavrosD Δημοσ. 5 Αυγούστου 2009 Share Δημοσ. 5 Αυγούστου 2009 Καινούργιο σπορ σε αυτή την κατηγορία δύσκολα θα βρεις. Μεταχειρισμένο όμως άνετα. Εκτός από RX8 (που δυστυχώς καίει τα κέρατά του), μπορείς να βρείς και πολλές BMW 2θυρη, και ίσως και Lotus elise ή lotus elan (http://www.xe.gr/pages/AutoMotoResults.aspx?catId=187) Στα ακριβά μοντέλα ιδιαίτερα έγινε πανικός φέτος, οι τιμές πέσαν πολύ. Μην σου πω για mercedes C class 3 ετών με 15.000 (δεν είναι σπορ αλλά αξίζει). Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
ikaruga24 Δημοσ. 6 Αυγούστου 2009 Share Δημοσ. 6 Αυγούστου 2009 Την ίδια ανάρτηση έχει το Mazda με το Focus και μάλιστα το 3 έχει πιο σπορ ρυθμίσεις. Ναι αλλα και παλι δεν φτανει το Focus. Βεβαια υπαρχει λογος σοβαρος να το διαλεξει καποιος σε σχεση με το focus (japan) αλλα γενικως δεν ειναι σαν το focus σαν συνολο. Θες να πεις ότι το Swift με τον πίσω ημιάκαμπτο και τις σπορ ρυθμίσεις για να μπορεί να στρίβει είναι πιο άνετο από το Leon με τους πολλαπλούς; Ναι βασικα. Το Leon με σπορ πακετο ειναι υπερβολικα κουτσουρο. Το swift ειναι κλασεις ανωτερο σε ανεση αναρτησης. Το οτι ενα αυτοκινητο εχει πολλαπλους δεν συμαινει και πολλα οταν οι ρυθμισεις του δεν ειναι οι καταλληλες. ---------- Το μήνυμα προστέθηκε στις 22:15 ---------- Καινούργιο σπορ σε αυτή την κατηγορία δύσκολα θα βρεις. Μεταχειρισμένο όμως άνετα. Εκτός από RX8 (που δυστυχώς καίει τα κέρατά του), μπορείς να βρείς και πολλές BMW 2θυρη, και ίσως και Lotus elise ή lotus elan (http://www.xe.gr/pages/AutoMotoResults.aspx?catId=187) Στα ακριβά μοντέλα ιδιαίτερα έγινε πανικός φέτος, οι τιμές πέσαν πολύ. Μην σου πω για mercedes C class 3 ετών με 15.000 (δεν είναι σπορ αλλά αξίζει). Γιατι ρε συ δυσκολα? To Grande Pundo Abarth, Alfa Romeo Mito, Suzuki Swift sport τι ειναι? Ειδικα το πρωτο. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
doctorkostis Δημοσ. 6 Αυγούστου 2009 Share Δημοσ. 6 Αυγούστου 2009 Για καταναλωσεις ριξτε μια ματια εδω http://www.spritmonitor.de ,μπορειτε να δειτε καταναλωσεις απο πολλους χρηστες και να βγαλετε ενα μεσο ορο για το αυτοκινητο που σας ενδιαφερει.Καταναλωσεις απο το εργοστασιο και "ακουσα,μου ειπαν,μαλλον" δεν εχουν νοημα.Το θεμα ειναι τι γινεται in real life,και το συγκεκριμενο site αυτο προσφερει. On topic,δυσκολα θα βρεις κατι αξιολογο χωρις τουρμπο παντως.Γιατι τα αυτοκινητα εχουν βαρυνει πολυ και για να ειναι "σπορ" πρεπει και να επιταχυνει αξιοπρεπως. @Midi-Miliz Δες αυτο http://www.car.gr/classifieds/cars/view/331025/ .Ταξινομημενο,απο αντιπροωπεια,για λογους δικους τους,με 33 Km στο οδομετρο,2 χιλιαρικα κατω,sport up εκδοση.Επαναλαμβανω οτι στο Λεον τρεχει 10% εκπτωση αυτη τη στιγμη,οποτε η απλη εκδοση στα 1800,βγαινει οριακα κατω απο τα 18Κ.Κατι αντιστοιχο ισχυει και στο Bravo,ισχυε πριν 1 μηνα τουλαχιστον που το εψαχνα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.