Προς το περιεχόμενο

Αγορα σπορ αυτοκινιτου εως 18.000


john_shadow

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Παιδια θα ηθελα να μου προτινετε μερικα αμαξακια με σπορ εσθηση(να στριβουν καλα:devil:) και μεχρι 18.000. :shifty:

Θα εθετα κριτιρια να ειναι ιαπωνικο και οχι τουρμπο, αλλα θα ηθελα να ακουσω ολες τις προτασεις...:X

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 103
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Ιαπωνικο,οχι τουρμπο και να στριβει ειναι μονο το Type-R.Και δεν κανει 18.000,με 18Κ παιρνεις το 1.4 100 αλογα που απεχει πολυ απο το χαρακτηρισμο ζμπορ...Το επομενο ειναι το MX5,αλλα και αυτο ειναι πανω απο τα 18Κ.

Japan τελος σε σπορ αυτοκινητα(μην αναφερει κανεις 370Ζ και γκοτζιλα,θα του στειλω την εφορια!)

 

Ξεκαθαρισε πλιζ αν εννοεις καινουριο η μεταχειρισμενο,και δωσε μας περιπου να καταλαβουμε τι κατηγορια αμαξι θες.Μικρο,μικρομεσαιο,μεσαιο,σενταν,3πορτο,5πορτο,roadster,coupe κλπ κλπ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παιδια θα ηθελα να μου προτινετε μερικα αμαξακια με σπορ εσθηση(να στριβουν καλα:devil:) και μεχρι 18.000. :shifty:

Θα εθετα κριτιρια να ειναι ιαπωνικο και οχι τουρμπο, αλλα θα ηθελα να ακουσω ολες τις προτασεις...:X

 

 

Καινούριο ή μεταχειρισμένο;

Τι αμάξι είχες πριν;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για γιαπωνεζικο, σπορ που να στριβει, καινουριο με 18.000 δεν κανεις δουλεια. Το μονο που παιζει ειναι το mx5 που και παλι δε φτανουν τα λεφτα.

 

Αν το γυρνας σε Ευρωπη λοιπον, τοτε πας σε τουρμποκατασταση, οπου σε αυτα τα λεφτα βρισκεις αξιολογοτατα σβελτα και σταθερα αυτοκινητα σου προτεινω 2-3 μοντελα:

Seat Ibiza FR 1.4 150bhp ---> 17.600

Alfa romeo mito 1.4T 120bhp

Seat Leon 1.4TSI 125bhp ---> 17.050

Fiat Grande Punto/Bravo τις εκδοσεις με τα 120bhp

 

Προσωπικα θα ημουν αναμεσα σε FR και mito.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μια καλη προταση χωρις τουρμπο(παρολο που το συμπαθω πολυ,και συμφωνω με τα παιδια που εγραψαν τα πιο πανω μοντελα) ειναι το νεο renault Twingo RS.Ειναι 1600,133 αλογα,σχετικα ελαφρυ και αρκετοι το παρομοιαζουν ηδη με το 106 rallye.Ειναι οτι πιο κοντα σε rallye μπορεις να παρεις αυτη την εποχη.Αν θες αμαξι να στριβει και να στροφαρεις ψηλα ειναι πολυ καλη επιλογη,περιπου στα 15 χιλιαρικα.

renaulttwingors.jpg

 

Προσωπικα σε μικρομεσαιο θα αγοραζα σε αυτα τα χρηματα το Leon 1.8TSi η το Bravo 1.4Tjet 150Hp.Σε μικρο μαλλον το punto abarth,χωρις να βαλω μετα το EsseEsse κιτ ομως...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το Punto abarth χρυσο και ωραιο, αλλα εχει καταναλωση μικτου κυκλου 12 λιτρα/100χλμ συμφωνα με την Fiat. Στην πραξη δηλαδη υπολογιζε καμια 16ρα λιτρα/100χλμ αν οδηγεις ησυχα και μην υπολογιζεις καθολου αν οδηγεις δυναμικα. Ετσι κι αλλιως στη δυναμικη οδηγηση ολα καινε. Κατα τ'αλλα στο προτεινω κι εγω αν δε σε νοιαζει και πολυ η υπερβολικη/ασυμφορη του καταναλωση.

 

@doctorkostis ωραια αμαξια αυτα που προτεινεις αλλα το λεον 1.8Τ ξεκιναει απο τα 21.000. Και το Bravo με τα 150 ξεφευγει λιγο απο τα 18.000 επισης.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ωραιο το twingo αλλα στα ματια μου ειναι ψιλοασχημο. Για εμενα καλυτερα το GPA στα 17.500 ευρω (χωρις το SS kit) και Alfa Romeo MITO που μετα τις μειωσεις εχει τιμη κατω απο 18κ.

 

Ενω το Leon σιγουρα θα ηταν πολυ καλη προταση και σαν μικρομεσαιο και σαν 1.8 κινητηρας με τις προσφατες αλλαγες στην νομοθεσια αρχιζω φοβαμαι και τα 1.8 αυτοκινητα και θα τα απεφευγα για το κοντινο μελλον γιατι στην Ελλαδα ζουμε και ΠΟΤΕ δεν ξερουμε (οπως και οι καιμενοι που αγορασαν υβριδικα για να μην πληρωνουν φορους και τωρα τους ηρθε πισωπλατα).

 

---------- Το μήνυμα προστέθηκε στις 16:46 ----------

 

Το Punto abarth χρυσο και ωραια, αλλα εχει καταναλωση μικτου κυκλου 12 λιτρα/100χλμ συμφωνα με την Fiat. Στην πραξη δηλαδη υπολογιζε καμια 16ρα λιτρα/100χλμ αν οδηγεις ησυχα και μην υπολογιζεις καθολου αν οδηγεις δυναμικα. Ετσι κι αλλιως στη δυναμικη οδηγηση ολα καινε.

 

Τον ιδιο κινητηρα με το Bravo και MITO εχει, η καταναλωση ειναι σε νορμαλ επιπεδα και δεν ειναι σε καμια περιπτωση στα 16 που λες με χαλαρη οδηγηση. Με τιποτα ομως.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ωραιο το twingo αλλα στα ματια μου ειναι ψιλοασχημο. Για εμενα καλυτερα το GPA στα 17.500 ευρω (χωρις το SS kit) και Alfa Romeo MITO που μετα τις μειωσεις εχει τιμη κατω απο 18κ.

 

Ενω το Leon σιγουρα θα ηταν πολυ καλη προταση και σαν μικρομεσαιο και σαν 1.8 κινητηρας με τις προσφατες αλλαγες στην νομοθεσια αρχιζω φοβαμαι και τα 1.8 αυτοκινητα και θα τα απεφευγα για το κοντινο μελλον γιατι στην Ελλαδα ζουμε και ΠΟΤΕ δεν ξερουμε (οπως και οι καιμενοι που αγορασαν υβριδικα για να μην πληρωνουν φορους και τωρα τους ηρθε πισωπλατα).

 

---------- Το μήνυμα προστέθηκε στις 16:46 ----------

 

 

Τον ιδιο κινητηρα με το Bravo και MITO εχει, η καταναλωση ειναι σε νορμαλ επιπεδα και δεν ειναι σε καμια περιπτωση στα 16 που λες με χαλαρη οδηγηση. Με τιποτα ομως.

 

Αν η ιδια η εταιρεια δινει 12λιτρα μικτο, τοτε ο μικτος στην πραξη ειναι σιγουρα παραπανω. De facto ειναι αυτο, τωρα αν ειναι 13 η 16 δε το εχω οδηγησει για να ξερω, αλλα στο αμαξι που πηρα εγω εδινε μικτο 7 λιτρα και ο μικτος με ουτε χαλαρη οδηγηση ουτε επιθετικη παιζει γυρω στα 12. Και πως να μην ειναι οταν μεσα στην Αθηνα καιει πανω απο 14 λιτρα με το σταματα-ξεκινα. Στην Εθνικη καιει χαλαρα ενα 7ρακι. Δυστυχως δεν ειναι παραλογες τιμες για ενα 1400ρακι 75 αλογων αυτες...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.


  • Δημιουργία νέου...