KaizerSoze Δημοσ. 1 Αυγούστου 2009 Δημοσ. 1 Αυγούστου 2009 Έχω ενα προβλημα. Πηρα κινητο που ερχοταν με wifi και το vodafone live απενεργοποιημενο. Δεν ηξερα-και δεν το ελεγε και το manual αφου δεν μπορει να ξερει η Χ εταιρια-πχ η LG στην περιπτωση μας, τι εστι vodafone live-οτι το default profile για τα email ειναι vodafone live και οχι wifi και ετσι ειχα τρελες χρεωσεις την 1η μερα. Εκανα καταγγελια μεσω του Συνηγορου του Καταναλωτη αλλα πηραμε απαντηση απο την vodafone οτι οι χρεωσεις εγιναν και πρεπει να πληρωθουν. Εγω και στην καταγγελια δεν ειπα ποτε οτι δεν εγιναν, ειπα οτι δεν δεχομαι να τις πληρωσω αφου δεν ειχα προηγουμενη ενημερωση απο το καταστημα ή το manual οτι το Vodafone Live ειναι το default profile του client που κατεβαζεις email και οτι θα εμπαινα με wifi σαν κυριος αλλα οταν κατεβαζα emails θα χρεωνομουν. Πως μπορω να το κυνηγησω?Αρχικα δεν σκοπευω να πληρωσω(ετσι κιαλλιως εκεινος ο αριθμος μητρωοου εχει τερματησει, απλα υπαρχει η χρεωση. Αν μου κοψουν την τωρινη vodafone χεστηκα). Το θεμα ειναι, εχουν καποια υπηρεσια αυτοι?Αποτι μου ειπαν, υπαρχει το Τμημα Αμφισβητησης που μου εριξε ακυρο(λογικο, οι χρεωσεις οντως εγιναν) Αξιζει να συνεχισω απο Συνηγορο του Καταναλωτη ή να βρω δικο μου δικηγορο(δοξα τω θεω απο δικηγορους αστικου και εμπορικου αλλο τιποτα στην οικογενεια)?
gherudos Δημοσ. 2 Αυγούστου 2009 Δημοσ. 2 Αυγούστου 2009 Πρέπει να σταματήσουν επιτέλους να πειράζουν τα firmware των κινητών και να τα κάνουν vodafone live,εμένα με ρώτησαν αν το θέλω να γράφει vodafone και να έχει στάνταρ το vodafone menu;
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.