Προς το περιεχόμενο

Αγορα αυτοκινητου απο Ελλαδα,Γερμανια ή leasing?


tolkki

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Εγώ απο την άλλη πιστεύω πως τα AUDI είναι τα αμάξια στα οποία καταλαβαίνεις την διαφορά.Έχουν ωραίο σχεδιασμό[μέσα-έξω],υψηλή πολυτέλεια ,είναι γρήγορα και <<εύκολα>> ως προς την οδήγηση.Είναι το αμάξι που θα το έλεγες καθαρό <<sport>> αρσενικό,το αμάξι αυτό σου δίνει την λεγόμενη

sport πολυτέλεια.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 97
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
Εγώ απο την άλλη πιστεύω πως τα AUDI είναι τα αμάξια στα οποία καταλαβαίνεις την διαφορά.Έχουν ωραίο σχεδιασμό[μέσα-έξω],υψηλή πολυτέλεια ,είναι γρήγορα και <<εύκολα>> ως προς την οδήγηση.Είναι το αμάξι που θα το έλεγες καθαρό <<sport>> αρσενικό,το αμάξι αυτό σου δίνει την λεγόμενη

sport πολυτέλεια.

 

Αυτα τα τιμονια να μην ειχαν μονο.........:mad::mad::mad:

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

 

 

 

 

Επίσης, να ρωτήσω το φίλο με το σκαραβαίο, που όντως είναι πολύ αξιόπιστος: νομίζεις μπορείς να συναγωνιστεί τα σύγχρονα αυτοκίνητα σε άνεση, σεβασμό προς το περιβάλλον αλλά και ασφάλεια;

Βεβαίως.Αν έχετε διαβάσει πρόσφατα ετοιμάζεται η νέα υβριδική Carrera.Στο πορτ μπαγκαζ θα μπουν ότι έχει σχέση με ηλεκτρική ενέργεια.Η κίνηση θα είναι στους εμπρός τροχούς μόνο και αν θέλει να κινηθεί με καυσιμο θα λειτουργεί το μοτέρ αφου είναι πισωμήχανο πισωκίνητο για εκείνη την στιγμή που θα πρέπει να κινηθεί..Το ίδιο θα γίνει και τον σκαραβαίο αφού το αμάξι είναι τηνς ίδιας φιλοσοφίας.Ναι και ο σκαραβαίος βγαίνει απο βελτιωτές με αναλογία 35 εμπρός 65 πίσω αφού υπάρχει το αντίστοιχο baja buggy το οποίο κυκλοφορεί στις ΗΠΑ πιο πολύ, εδώ σπάνια να δει κανείς, υπάρχουν στην Ευρώπη αρκετά.Τα συγκεκριμένα πάνε στην αμμουδιά γ@@@@@@@@@ντας.Έχουν και τα ειδικά λάστιχα που φωράνε.Οπότε όταν έρθει ο καιρός για την αλλαγή θα την κάνω χωρίς προβλήματα.Θα βάζω τα ψώνια μου και στην καμπίνα whatever:-)Αλλά εδώ Ελλάδα είναι, φτώχεια σε μεγάλο ποσοστό οπότε θα το δείτε αποσύρσεις πολλές δεν θα γίνουν.Για μένα κλάϊν εάν θα δώσω τα 150€ παραπάνω.Για κάποιον όμως άλλο τί γίνεται???:fear::rolleyes:Σιγά μην πάει με άλλα μέσα.Θα δείτε του χρόνου αρκετούς χωρίς το σήμα του 2010.Θα με θυμηθείτε.Και τι ελέγχουν νομίζεται καλά στον δρόμο???Αδεια - δίπλωμα.Ούτε για ασφάλεια δεν κοιτάνε.Άντε και το κοιτάνε.Θα προσέξουν αν έχει 2010 σήμα κυκλοφορίας???

Θα γίνει χαμός κοντά στα Χριστούγεννα για την παραλαβή.Αυτό περιμένω.Κακός δεν είμαι αλλά αυτό αισθάνομαι:eek:Θα δείτε να σπάνε ακόμα και τράπεζες να κλέβουν τα σήματα.Αστείο το βλέπετε??? ΘΑ ΓΙΝΕΙ.ΝΑΙ ΘΑ ΓΙΝΕΙ Όχι στο χαράτσι γιατί χαράτσι είναι.Είναι αδικία να το πουν με βάση την 1η κυκλοφορία.Και σας ρωτώ.Του αδερφού μου το Α 160 του 2002 αξίζει για +50€????Γιατί ρυπογόνο είναι??? Θα τα σπάσουν όλα και κρίμα τους καταστηματάρχες

 

Και ένας τύπος τι έκανε.Το έχει κοντίνει το αμάξωμα και είναι οικολόγος και λάτρης και μπράβο του

[ame]

[/ame]

Ο σκαραβαίος θα κυκλοφορεί για πάντα με οποιαδήποτε τεχνολογία

Παραθέτω και το εξής επιπλέον που ξέχασα να γράψω

ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ

ΣΚΑΡΑΒΑΙΟΣ

Το αυτοκίνητο του μέλλοντός μας ...

 

Καίει αμόλυβδη;

Από την κατάργηση της super, η μόνη ουσιώδης είδηση που προέκυψε για τους ιδιοκτήτες συμβατικών αυτοκινήτων (και διέφυγε των "ειδικών") είναι ότι μαζί καταργούνται και οι καταλύτες! Η καινούρια αμόλυβδη που διαφημίζουν δειλά οι εταιρίες καυσίμων (καύσιμα Auto Oil) είναι άλλων προδιαγραφών και η χρήση της από συμβατικά χωρίς καταλύτη είναι πια επισήμως νόμιμη σε όλη την Κοινότητα. Το ερώτημα δεν είναι λοιπόν, αν το μοτέρ μας γίνεται "καταλυτικό". Το ερώτημα είναι, απλά, αν το μοτέρ μας καίει αμόλυβδη. Η απάντηση είναι ναι, αν η κεφαλή του (καπάκι) έχει τα προσόντα: βαλβίδες, έδρες, και οδηγούς από σκληρά μέταλλα-και σε καλή κατάσταση.Υπάρχουν ολοκαίνουριες με διαστάσεις τέρμα για extreme καταστάσεις έως 44χ37(εισαγωγή εξαγωγή αντίστοιχα σε mmδιάμετροι πάντα) Με την πρώτη ευκαιρία λοιπόν, και έχετε τουλάχιστον δυο χρόνια στην διάθεση σας, ελέγξτε αν οι κεφαλές σας κάνουν για αμόλυβδη. Αν όχι, δώστε τις ένα καλό ρεκτιφιέ να σας τις φτιάξουν. Η μετατροπή είναι πολύ απλή-υπάρχουν πολλοί ιδιώτες που αλλάζουν έδρες στο σπίτι τους, χρησιμοποιώντας το φούρνο της κουζίνας για να διαστείλουν την κεφαλή! Μιας και οι κεφαλές πάνες στο μάστορα, μπορείτε να τοποθετήσετε (oversize) μεγαλύτερες βαλβίδες εισαγωγής (και έδρες) ώστε να αντισταθμίσετε τη μειωμένη απαγωγή θερμότητας που έχουν οι αμόλυβδες έδρες και να κερδίσετε και κάποια αλογάκια.

Τι κάνουμε όμως στην περίπτωση που έχουμε κάποιο αξιοδιατήρητο αυτοκίνητο που δεν καίει αμόλυβδη; Περιμένουμε! Στην Αγγλία, η super αντικαταστάθηκε κατευθείαν με τη λεγόμενη LRP, μια βενζίνη που περιέχει υποκατάστατο μολύβδου και μπορείς να βρεις στις αντλίες, σε όλα τα βενζινάδικα. Αυτό θα συμβεί και εδώ και είναι να απορεί κανείς που όλες οι εταιρείες καυσίμων τηρούν σιγή ιχθύος επί του θέματος. Είναι απλά θέμα χρόνου...

 

 

Παίρνει γκάζι;

 

Προτάθηκε σαν σανίδα σωτηρίας για τα συμβατικά οχήματα που δήθεν θα αχρηστεύονταν με την κατάργηση της super, χωρίς να περάσει το σημαντικότερο: το γκάζι δε περιέχει μόλυβδο και άρα ο κινητήρας μας πρέπει να έχει ή να έρθει σε προδιαγραφές αμόλυβδης, για να μπορεί να κάψει και γκάζι. Αν λοιπόν έχουμε αυτές τις προδιαγραφές, ούτως ή αλλιώς καίμε αμόλυβδη. Γιατί να βάλουμε γκάζι; Η κατανάλωση πράγματι πέφτει στο μισό, αλλά το ίδιο συμβαίνει και με την ιπποδύναμη. Η ευωδιά της γκαζίλας, είναι δε, σκέτη ευτυχία... Όσο για τα καυσαέρια του γκαζιού, όταν βέβαια τα μετράς με λάθος μηχανήματα, παίρνεις λάθος ενδείξεις... Έχουμε δρόμο ακόμα.

 

Γκαζοζέν

 

Πολύ δημοφιλής μετατροπή σε περιπτώσεις αφανισμού των καυσίμων, (από μύκητες φέρ' ειπείν). Δοκιμασμένο στον Σκαραβαίο από το '44, εφαρμόζεται σε όλα τα απλά αυτοκίνητα καταλαμβάνοντας όμως το πορτ-μπαγκάζ και απαιτώντας μείωση της συμπίεσης του μοτέρ. Επιστροφή στα καζάνια, στα ξύλα, τα κάρβουνα και τα ξυλοκάρβουνα. Ιδανική μετατροπή αν πιστεύετε σ΄ ένα μέλλον τύπου Μαντ Μαξ.

 

Ηλεκτρικό

 

Ο Σκαραβαίος σας μπορεί να γίνει ηλεκτρικός πολύ εύκολα και γρήγορα, όπως και όλα τα πισωμήχανα αυτοκίνητα. Υπάρχει πείρα αρκετών δεκαετιών και μεγάλη αγορά μοτέρ, μπαταριών, φορτιστών κλπ. Όπως και με όλα τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, θα έχετε πρόβλημα με τη θέρμανση το χειμώνα, με τα φώτα σας το βράδυ και θα έχετε περιορισμένη ακτίνα δράσης. Από την άλλη, το μποτιλιάρισμα δε σας κοστίζει φράγκο, και η φορολόγησή σας θα είναι το λιγότερο ευνοϊκή. Η ρύπανση του ηλεκτρικού αυτοκινήτου δεν έχει ακόμα μελετηθεί επαρκώς. Τα ηλεκτρικά μοτέρ βέβαια (όπως π.χ. η μίζα ή το δυναμό) έχουν πάντα καρβουνάκια, δηλαδή μόλυβδο, και η φόρτιση των μπαταριών παράγει κάποια "φορτισαέρια", όπως ίσως ονομαστούν μελλοντικά...

 

 

Diesel

 

Η τιμή του πετρελαίου ανεβαίνει συνεχώς, παρ' όλα αυτά ακόμα και diesel γίνεται το μοτέρ του Σκαραβαίου. Η μετατροπή είναι Αγγλικής εμπνεύσεως - αν και υπήρξε και εργοστασιακή εκδοχή στα 1400 που απορρίφθηκε. Για άλλα αυτοκίνητα υπάρχουν μηχανές diesel, ιδίως όσα έχουν κάνει και ταξί. Ίσως χρειαστεί ενίσχυση στις βάσεις του μοτέρ.

 

 

ΕΙΝΑΙ ΟΙΚΟΛΟΓΙΚΟ

 

Το να αλλάζεις αυτοκίνητο κάθε λίγα χρόνια, είναι ότι χειρότερο από περιβαλλοντικής σκοπιάς. Η ρύπανση της παραγωγής ενός καινούριου αυτοκινήτου είναι απίστευτη και ισοδυναμεί με σαράντα χρόνια χρήσης του οχήματος (ή με μια απογείωση Jumbo!) Πόσα αυτοκίνητα όμως έχουν τέτοια διάρκεια ζωής; Σίγουρα κανένα από τα σημερινά, που κατασκευάζονται με πολύ μικρή διάρκεια ζωής-και με πολύ πλαστικούρα που συνήθως καίγεται μυρίζοντας άσχημα στις χωματερές. Να γιατί χρειάζεται το οικολογικό πρόσχημα η μοντέρνα αυτοκινητοβιομηχανία. Γιατί τα αυτοκίνητα που θα κατασκευάσει μέσα στα επόμενα χρόνια θα μολύνουν τον πλανήτη σε απίστευτο βαθμό για τη μικρή λειτουργία που θα επιτελέσουν. Έχει όμως μετα κυλήσει το κόστος της θεωρητική "καθαρότητας" χρήσης των προϊόντων της στους καταναλωτές, για να τους εγκλωβίσει τελικά σε ένα πάρε-δώσε όλο και πιο πολύπλοκων σοφισμάτων και ηλεκτρονικών, αισθητήρων, ρελέδων κλπ που τους έχει απόλυτα εξαρτημένους από τα εξουσιοδοτημένα και τα ειδικά ανταλλακτικά της κάθε μάρκας. Η χρησιμότητα του καταλύτη είναι αναμφίβολα μεγάλη για τα ορυχεία, τις εταιρείες και τις μετοχές της πλατίανς, για ένα αυτοκίνητο όμως παραμένει αμφισβητούμενη, αφού μειώνει την αυτονομία και την ανεξαρτησία του. Το καταλυτικό είναι πολύ λιγότερο αυτοκίνητο από το συμβατικό, αφού δε μπορείς να παρκάρεις σε ξερά χορτάρια, δεν μπορείς να βάλεις μπροστά αν μείνεις από μπαταρία, δεν μπορείς να διαγνώσεις βλάβη στην πλούσια ευαίσθητη γκατζεταρία που το συνοδεύει (αισθητήρες, βύσματα, προσέσορες κτλ)και δεν πας πουθενά χωρίς οδική βοήθεια. Απόδειξη οι περισσότερες μάρκες έχουν πια δική τους οδική βοήθεια, για να μην εκτίθενται από τις στατιστικές... Αν νομίζετε ότι ένα καταλυτικό εκπέμπει 90% λιγότερα καυσαέρια από ένα αντίστοιχο συμβατικό, απατάσθε. Δεν υπάρχει ζωή χωρίς ρύπανση και δεν υπάρχει ενέργεια χωρίς ρύπανση. Είναι δε σίγουρο, οτι για να υπάρξει ενέργεια, πρέπει να παραχθεί ισοδύναμη ρύπανση, ανεξάρτητα από τις μορφές της. Για το κατά πόσο βλάπτει την αυτού μεγαλειότητά μας κάποιο ανθρώπινο κατόρθωμα (βλέπε ρύπος), η επιστήμη υστερεί κατά πολύ της εφαρμογής, κυρίως λόγω χρηματοδότησης, κι έτσι αντιφάσκει, αναιρεί και ανατρέπει δεδομένα συνεχώς ως τις μέρες μας. Αυτό ισχύει και για τα προσόντα των καταλυτών. Για να τελειώνουμε με τους καταλύτες, κανείς δε μας έχει πει τι κοστίζει στο περιβάλλον η κατασκευή τους, σε σχέση με το έργο τους φυσικά, για το οποίο κανείς δε μας έχει πείσει. Μην ξεχνάτε ότι οι έλεγχοι καυσαερίων σταμάτησαν γιατί έδειχναν ακριβώς αυτό που πάντα υποψιαζόμαστε: οι καταλύτες δεν τηρούν τις υποσχέσεις τους...

 

 

 

---------- Το μήνυμα προστέθηκε στις 00:45 ----------

 

Εγώ απο την άλλη πιστεύω πως τα AUDI είναι τα αμάξια στα οποία καταλαβαίνεις την διαφορά.Έχουν ωραίο σχεδιασμό[μέσα-έξω],υψηλή πολυτέλεια ,είναι γρήγορα και <<εύκολα>> ως προς την οδήγηση.Είναι το αμάξι που θα το έλεγες καθαρό <<sport>> αρσενικό,το αμάξι αυτό σου δίνει την λεγόμενη

sport πολυτέλεια.

 

ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΤΕ οτι η Audi έφερε την τετρακίνηση στα αυτοκίνητα.;)

Και γενικά δεν έχω πρόβλημα με τα τεχνολογίας αλλά όταν ξέρω τι λέω το λέω.Είμαι και υπέρ του σκαραβαίου σαν κλασσικό και των τεχνολογικών.Απλά κάποιοι ακόμα και μεταξύ τους(τεχνολογικά) κοντραρίζονται, γιατί ο Ελληνάρας έτσι είναι θέλει να έχει το καλύτερο.''Εεεε κολλητέ δες τι έχω.ΠΩωωωω........πωωω.1,2,3 πάμε''.Όταν θα δει έναν σκάρο έτσι θα μείνει κάγκελο.Θα τρέξει για νιτρομπουκάλα και σύστημα νιτρο να βάλει στο τέλος

Δέστε και ένα παράδειγμα στην Εθνική.

[ame]

[/ame]

Που πας ρε με το Vectra ρε

Ούτε για πλάκα δεν θα έτρεχα με αυτό

Με αυτό εννοείται και με σκάρο και ας μην φτάσω ποτέ την τελική της Porsche

Γερμανικοί δρόμοι Yeeeeaaaaaaahhhhhhh

[ame]

[/ame]

Βασικά άλλα 40 Km/h ήθελε αλλά δεν έβαλε την 6η.Ήταν με 5η

Και ένας άλλος αρχιτρελάρας

[ame]

[/ame]
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Teo1303, χωρις παρεξηγηση, γιατι δεν ανοιγεις ενα kαινουργιο thread να βαλεις ολα αυτα περι σκαραβαιου? πιστευω εδω δεν εχουν θεση ;)

 

Όσο για το video:

 

Τον ειδες να εμεινε αυτος με την Cayene? μεεεεχρι να του κανει προσπεραση.. τον πηρε ο υπνος! Βεβαια μετα θα βαρεθηκε, αφου μια γκαζια τον ειχε τον σκαραβαιο..

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Teo1303, χωρις παρεξηγηση, γιατι δεν ανοιγεις ενα kαινουργιο thread να βαλεις ολα αυτα περι σκαραβαιου? πιστευω εδω δεν εχουν θεση ;)

 

Όσο για το video:

 

Τον ειδες να εμεινε αυτος με την Cayene? μεεεεχρι να του κανει προσπεραση.. τον πηρε ο υπνος! Βεβαια μετα θα βαρεθηκε, αφου μια γκαζια τον ειχε τον σκαραβαιο..

 

Εξαρτάται σε τι σκαραβαίο θα πέσει.Ένα καλό project την τρώει ακόμα και αυτην σε ρεπρίζ.Την τελική την αφήνω.Γιατί εδώ στην Ελλάδα κανένας δεν θα βάλει κιβώτιο G50 της Porsche993(αερόψυκτη) για να έχει τελική 270Km/h και χωρίς φόβο αστάθιας μιας και το κιβώτιο κάνει 10000€ μόνο

Παραθέτω βίντεο και photos αεροδυναμικής

exhaust0004.th.jpg

Οροφής

gallery41341100515997.th.jpg

gt214.th.jpg

Σκαραβαίος terminator

[ame]http://www.youtube.com/watch?v=dPRctCziF4g[/ame]

Δεν θα σε χάλαγε να είχες αυτό

 

Και ένας κολλητός με πιο παλιό μοντέλο απο το δικό μου

[ame]http://www.youtube.com/watch?v=le9QFXy3Kno[/ame]

Παρακολούθα ρεπρίζ με 4τάχυτο σασμάν(ατμοσφαιρικό μοτέρ).Που να βαζε G50 και άλλο θα πήγαινε

Sorry βασικά δεν θέλω να πρίζω κανέναν.Απλά είναι αποδεικτικά οτι ο σκαραβαίος είναι όντος σπορ αμάξι σε σχέση με άλλα συμβατικά αμάξια ''σπορ''αναλόγως πως θα τον φτιάξει ο καθένας και δεν χρειάζεται να ρίξει και τα λεφτά τα πολλά γιατί θα του βγει αμάξι race αντι για street car.Οπότε δεν έχει να ζηλέψει τίποτα απο Leon, Golf, και οτιδήποτε προσιτό σπορ αμάξι

Τα πανάκριβα σπορ είναι άλλη κατηγορία οπότε και δεν συγκρίνονται στην εδώ περίπτωση

Όσο για thread ας μου βάλει ο moderator no broblemo.

Δεκτοί για μένα όλοι όσοι έχουν και κλασσικό αμάξι(μινικουπεράδες,2cv και οτι άλλο και fiat 500αράκι ας είναι) να ανταλλάσουμε απόψεις.Ας βλέπετε και εσείς συζητήσεις, για μένα όλοι δεκτοί θα είναι.

Έχουμε και μεις σαν λέσχες και τα δικά μας forum μόνο για σκάρους, ας ενωθούμε εδώ όλα τα κλασσικά κανένα πρόβλημα και τσοπεράδες ας είναι τις γουστάρω τις συγκεκριμένες μηχανές(τσοπερ)Στον Σκαϊ δεν χάνω εκπομπή.Χαζεύω τους τύπους που τα κάνουν απο το μηδέν.Έχουμε και την πόρωση των υπολογιστών θα μιλάμε γενικώς, ούτε κράζω τα τεχνολογίας αμάξια γενικώς.Γενικά η τεχνολογία θα προχωράει πάντα, έτσι είναι

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το resume δεν ειναι αν θα με χαλαγε (που θα με χαλαγε εμενα προσωπικα ;)) αλλα το οτι ειναι ασχετο με το θεμα (παρ' ολο που ναι αρκετα ενδιαφεροντα τετοια projects).

 

Γι' αυτο σου πα να ανοιγες ενα θεμα αποκλειστικα για το σκαραβαιο, εκει εχουν θεση.. not here :-)

 

anywyay..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το resume δεν ειναι αν θα με χαλαγε (που θα με χαλαγε εμενα προσωπικα ;)) αλλα το οτι ειναι ασχετο με το θεμα (παρ' ολο που ναι αρκετα ενδιαφεροντα τετοια projects).

 

Γι' αυτο σου πα να ανοιγες ενα θεμα αποκλειστικα για το σκαραβαιο, εκει εχουν θεση.. not here :-)

 

anywyay..

Ναι σωστός και ο καθένας με τα γούστα του τουλάχιστον σκέφτομαι για τον άνθρωπο αφού θέλει να δώσει έως 40000 σίγουρα θα είναι οικογενειάρχης μακάρι να πάρει κανα άνετο αυτοκίνητο(κυρίως οικογενειακό) που να τον ικανοποιήσει γιατί άτομο στην ηλικία μου(31) ποιος θα έδινε τόσα??Άρα θα είναι μεγαλύτερος απο εμέναΕκτός και αν έχει οικονομική απο father.Τουλάχιστον να του βγει καλό γιατί που πήρα το επαγγελματικό Sprinter μου έβγαλε μίζα δυναμό του άλλαξα και λάστιχα γιατί ήταν λίγο χάλια και ρελέ φλας άλλαξα.Και δεν είμαι άτομο που αγοράζει μεταχειρισμένα.Η 1η και τελευταία είναι που παίρνω.Το επόμενο καινουριο θα είναι όχι σε κλούβα αλλά καρότσα πάλι Sprinter

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.


  • Δημιουργία νέου...