Προς το περιεχόμενο

Αγορα αυτοκινητου απο Ελλαδα,Γερμανια ή leasing?


tolkki

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 97
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
Δημοσ.

Με 40000 ο φίλος παίρνει και την καλύτερη Mercedes και μια καλή Audi

 

Με 40000 θα έπερνα ενα ωραίο και σωστό εργαλείο[ούτε Ευρώπα'ι'κό ούτε Ασιάτικο]:http://www.gr.autotip.com/ford-mustang-gt-kabrio-2010-d2349871

Δημοσ.
Οι προηγούμενες C και Ε. Μπες 4tforum και ρώτα ιδιοκτήτες.

Δεν είναι ανάγκη να στα λέω εγώ.

 

Eχουμε την C μοντελο '03 και δεν εχει παρουσιασει κανενα προβλημα. Μην τσουβαλιαζεις.

Δημοσ.
Eχουμε την C μοντελο '03 και δεν εχει παρουσιασει κανενα προβλημα. Μην τσουβαλιαζεις.

 

Δε νομίζω να έγραψα ότι ΟΛΕΣ οι C της περιόδου έμεναν.

Με ποσοστά μιλάμε πάντα σε συνολικές πωλήσεις μιλάμε πάντα.

Δημοσ.

Εγραψες επι λεξη: '' οι προηγουμενες c/e ''

 

Τεσπα, απο κει και περα την αξιοπιστια και την ποιοτητα που εχει η Μερσεντες δεν την φτανουν οι ανταγωνιστες της, bmw και audi.

Δημοσ.
Εγραψες επι λεξη: '' οι προηγουμενες c/e ''

 

Τεσπα, απο κει και περα την αξιοπιστια και την ποιοτητα που εχει η Μερσεντες δεν την φτανουν οι ανταγωνιστες της, bmw και audi.

 

 

Δεν ήξερα ότι απευθύνομαι σε παιδάκια και πρέπει να το εξηγώ ακριβώς.

 

Αν το πιστεύεις τότε έτσι είναι.

Δημοσ.
Εγραψες επι λεξη: '' οι προηγουμενες c/e ''

 

Τεσπα, απο κει και περα την αξιοπιστια και την ποιοτητα που εχει η Μερσεντες δεν την φτανουν οι ανταγωνιστες της, bmw και AUDI.

 

???????????????????????????

Δημοσ.
Δεν ήξερα ότι απευθύνομαι σε παιδάκια και πρέπει να το εξηγώ ακριβώς.

 

Αν το πιστεύεις τότε έτσι είναι.

 

Mαλλον στο μαθημα της γλωσσας 3ης δημοτικου συναντουσες δυσκολιες κ απο ενα σημειο κ μετα εμεινες πισω...

 

Τεσπα τερμα το οφτοπικ, mercedes sucks, whatever....

Δημοσ.
Εγραψες επι λεξη: '' οι προηγουμενες c/e ''

 

Τεσπα, απο κει και περα την αξιοπιστια και την ποιοτητα που εχει η Μερσεντες δεν την φτανουν οι ανταγωνιστες της, bmw και audi.

 

Η merc ειχε παντα και ολα τα χρονια την 5 - 8 θεση στην λιστα JDpower που σημαινει οτι ειχε πολυ αξιοπιστα μοντελα. Τα τελευταια 2 χρονια ομως η ποιοτητα της στην αξιοπιστια εχει πεσει κατακορυφα ειδικα τα μοντελα απο USA μερια οπως κατι ML παραδειγμα υπηρξαν (και υπαρχουν) απαραδεκτα. Το δε after sales οχι ανταξιο του ονοματος Mercedes Benz.

 

Διαβασε το σχετικο thread εδω και θα μαθεις πολλα για το τι συμβαινει με την mercedes τα τελευταια 2 χρονια.

 

http://www.4tforum.gr/phpBB3/viewtopic.php?f=15&t=36913&hilit=%CE%B1%CE%BE%CE%B9%CE%BF%CF%80%CE%B9%CF%83%CF%84%CE%B9%CE%B1+mercedes

 

Ξερω και εγω πολλους ανθρωπους που εχουν καινουργιες mercedes και τους εχουν βγαλει ενα καρο προβληματα και δεν τολμουν να το πουν για να μην τους πουν μαλακες που πληρωσαν τοσα λεφτα για ενα αμαξι χειροτερο απο αυτο που θα επρεπε να λαβουν.

 

Δεν τα τσουβαλιαζουμε ολα σε καμια περιπτωση αλλα οταν μια εταιρια ριχνει το επιπεδο σε τετοιο βαθμο τοτε ο κοσμος αρχιζει και το προσεχει και μαλιστα το διαλαλει κιολας τοτε υπαρχει σιγουρα θεμα.

Δημοσ.
Mαλλον στο μαθημα της γλωσσας 3ης δημοτικου συναντουσες δυσκολιες κ απο ενα σημειο κ μετα εμεινες πισω...

 

Τεσπα τερμα το οφτοπικ, mercedes sucks, whatever....

 

 

Δεν καταλαβαίνω γιατί κάνεις υποθέσεις. Σου είπα ακριβώς τι συμβαίνει.

Δεν ήξερα ότι μιλάω με παιδάκια για να τα εξηγώ τόσο πολύ.

Διάβαζε καλύτερα αυτά που γράφω. Θα γλιτώσεις από τον κόπο της ανούσιας απάντησης.

Δημοσ.

Ο κολητος μου εχει μια C 5ετιας. Του χει:

α. μεινει 1 φορα

β. κλειδωσει το κεντρικο κλειδωμα και 4 η ωρα τη νυχτα δε μπορουσε να γυρισει σπιτι με την κοπελα του, γιατι δεν ανοιγε να μπουν μεσα. Κατι του ειπαν στο σερβις οτι ειναι και καλα καθε 2 χρονια κλειδωνει μονο του το κεντρικο κλειδωμα για ασφαλεια, ωστε να το αλλαζεις με νεο πιο εξελιγμενο και πρεπει να το πηγαινεις σερβις να σου το φτιαχνουν.

γ. Πηγε η κοπελα του να ανοιξει το ντουλαπακι του συνοδηγου και εφυγε ΟΛΟ το ντουλαπακι κατω. Καλο ειναι να αποφευχθουν τα σχολια τυπου "ε γυναικα ηταν δεν ξερει πως να πιανει οτιδηποτε μεσα στο αμαξι και το κατεστρεψε το ζωο" κλπ. Οχι. Απλα ανοιξε το ντουλαπακι και εφυγε κατω ΟΛΟ το ντουλαπακι, οχι μονο το πορτακι.

δ. και ποσα ακομα δεν θα εχει πει...

 

Αν και απο αυτο το παραδειγμα δεν μπορεις να ταμπελοποιεις ολοκληρη μαρκα με την ιστορια της Mercedes, ειναι υπερβολικο να λεμε οτι αμαξια σαν τα Audi και τα BMW δε θα την φτασουν ποτε τη Mercedes.

Δημοσ.
Εγραψες επι λεξη: '' οι προηγουμενες c/e ''

 

Τεσπα, απο κει και περα την αξιοπιστια και την ποιοτητα που εχει η Μερσεντες δεν την φτανουν οι ανταγωνιστες της, bmw και audi.

Και η Audi ακόμα πιο πάνω απο BMW

Ετσι παιδαρά μου κ@@@σα τώρα έτσι:-D.Πολύ σωστός.Ο αδερφός μου έχει μια Α 160 long elegance το ξεσκίζει το πάει και κυριλέ και τίποτα.Tα BMW είναι ακόμα πολύ πίσω.Μην αρχίσω και γράφω εξελίξεις αυτοκινήτων απο το 1940 και μετά για BMW και Mercedes ακόμα και ο σκάρος που έχω απο την BMW μέχρι το 2003 που σταμάτησε η παραγωγή του απο το Μεξικό τεχνολογικά μέχρι το 77 που ήταν η τελευταία εξέλιξή του τα BMW ήταν ακόμα ΠΙΣΩ!!!!!!!!!Απίστευτο για μερικούς αλλά ναι.Η Mercedes τότε είχε υδραυλικό τιμόνι.Η BMW???:X.

Όταν ο γείτονάε μου πέταξε την 2002 BMW το μοντέλο του 74 το 2000 ο σκάρος μου ακόμα κυκλοφορεί και έχουμε 2009 και όταν ψωφήσω θα το οδηγούν και τα εγγόνια μου:lol::lol:

Λοιπόν παιδάκια μικρά.Αφήστε την Mercedes γιατί έχει ΜΕΓΑΛΗ ιστορία και αξιοπιστία όπως και τα Porsche μιας και είμαι fan γιατί η ιστορία ξεκινάει απο τον Φερδινάνδο που ήταν ΑΡΧΙΜΗΧΑΝΙΚΟΣ στην Mercedes....να το γράψω και πιο σωστά στην Daimler (ασχετάρες οι περισσότεροι).... και έκανε την πρώτη 356 ο γιος του μέσω του σκάρου που έκανε ο πατέρας του για λογαριασμό του Hitler.

Άντε.............τώρα

 

 

ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΑΚΗ ΕΞΕΛΙΞΗ Σκαραβαίου

1949 υδραυλικά αμορτισέρ μπροστά

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1950 υδραυλικά φρένα, βελτίωση ανάρτησης (ράβδοι στρέψης)

1951 υδραυλικά αμορτισέρ πίσω

1952 συγχρονιζέ στις ταχύτητες εκτός πρώτης, νέο καρμπυρατέρ, μετατροπή στο σύστημα θέρμανσης

1953 οβάλ πίσω παρμπρίζ

1954 μεγαλύτερο μοτέρ 30 ίππων που δε χρειάζεται στρώσιμο.

1955 κανονικά φλας στα φανάρια

1956 νέο ρεζερβουάρ που αφήνει περισσότερο χώρο αποσκευών

1957 λάστιχα tubeless (χωρίς σαμπρέλα)

1958 μεγαλύτερα ταμπούρα-καλύτερα φρένα, μεγαλύτερο παρμπρίζ

1959 ενισχυμένο σασί, συμπλέκτης και ανεμιστήρας

1960 αμορτισέρ τιμονιού (μόνο η Porsche και η Mercedes είχαν τότε)

1961 αύξηση υποδύναμης 34 ίπποι, συγχρονιζέ και στην πρώτη ταχύτητα

1962 βελτίωση στον ατέρμονα του τιμονιού

1964 μεταλλική ηλιοροφή

1965 μεγαλύτερος συμπλέκτης, μεγαλύτερα παράθυρα και πίσω παρμπρίζ

1966 1300 κυβικά, 40 ίπποι

1967 1500 κυβικά, 44 ίπποι, δισκόφρενα και αντιστρεπτική μπροστά, 12volt

1968 κολώνα ασφαλείας στο τιμόνι, ψαλίδια πίσω με το ημιαυτόματο

1969 ελαστικά ράντιαλ

1970 1600 κυβικά, 47 ίπποι, αυτόματο τσοκ στο καρμπυρατέρ

1971 διπλές εισαγωγές και καλύτερο σύστημα ψύξης στα μοτέρ, 50 ίπποι στα 1600 (44 στα 1300 κυβικά) ανάρτηση Μακφέρσον και διπλάσιος χώρος αποσκευών μπροστά, αυξημένο μεταξόνιο.

1972 πομπέ παρμπρίζ μπροστά, μεγαλύτερο πίσω, μεγαλύτερα φλας, άλλο ταμπλό.

1973 καλύτερο κράμα αλουμινίου στις κεφαλές

1974 αλτερνέιτορ στη θέση του δυναμό

1975 κρεμαγιέρα, φιουλ ιντζέκσιον, καταλύτης

Από το 1960 το πιάσανε και οι βελτιωτές

Πίνακας cc Τύπος κυβικών (οριζόντια διαδρομή στροφάλου και κάθετα μέγεθος εμβολοχυτωνίου)Διάμετρος(mm) Χ Διάμετρος(mm) Χ Διαδρομή (mm) X 0.0031416

Έτσι λοιπόν π.χ. ο μαμά 1600 είναι 85.5 Χ 85.5 Χ 69 Χ 0.0031416= 1584cc

 

69 74 76 78 78.4 78.8 82 84 86 88 90

 

 

87 1641 κλπ κλπ

88

90.5

92

94 94x94x90x0.0031416 2498cc

 

Μοτερ Type 4 (Porsche 4 κύλινδρο δηλαδή τέρμα έως 3100cc)

Το προηγούμενο είναι Type 1

ΟΙ ΑΡΕΤΕΣ ΤΟΥ

Το Χέρι Του Θεού, μας έδωσε ένα μικρό αυτοκίνητο μεγάλης κλάσης, που στην πορεία του μέσα στο Χρόνο αψηφά ή ενσωματώνει οτιδήποτε έχει να προσφέρει η τεχνολογία. Η βασική συνταγή του, είναι αξεπέραστη: εμπνευσμένο design, ακριβά μέταλλα, ακριβές τεχνικές κατασκευής. Έτσι ο Σκαραβαίος προσφέρει μακροβιότατο έργο και μετά ανανεώνει με χαρακτηριστική ευκολία τη διάρκεια ζωής του με το γνωστό "ξεκαβούκωμα" που του επιτρέπει το βιδωτό του σασί. Είναι πρακτικά ένα αθάνατο αυτοκίνητο

 

ΑΣΦΑΛΕΙΑ

Το πανίσχυρο σασί του Σκαραβαίου είναι άλλο ένα αξεπέραστο design, ένα σχήμα της μητέρας Φύσης-που ξέρει πάντα καλύτερα-σε αριστοτεχνική εκτέλεση. Η εμπνευσμένη παραλλαγή του '71, κάνει πολλούς να υποστηρίζουν ότι οι super Σκαραβαίοι (1302/1303) προσφέρουν ακόμα μεγαλύτερη (μετωπική) ασφάλεια.

Αυτό είναι συζητήσιμο-η αλήθεια είναι ότι όλα τα πισωμήχανα αυτοκίνητα έχουν πλεονεκτήματα, αφού ο μπροστινός του χώρος δεν περιέχει μοτέρ / σαζμάν κι έτσι σχεδιάζετε ελεύθερα με πολλές ζώνες παραμόρφωσης.

Ο Σκαραβαίος είναι επιπλέον σχεδιασμένος ακόμα και για περίπτωση οπίσθιας σύγκρουσης, με ένα ισχυρό διαγώνιο "μπουλμέ" ώστε η μάζα των μηχανικών του μερών να μην κατευθυνθεί προς το θάλαμο επιβατών αλλά προς τα κάτω. Μέχρι την περίπτωση προσθαλάσσωσης καλύπτει, αφού επιπλέει γύρω στα 20 λεπτά!

ΑΙΣΘΗΣΗ

 

Ο μεγαλύτερος μηχανισμός ασφαλείας του Σκαραβαίου είναι η υποστήριξη του οδηγού του με το μεγαλύτερο δυνατό feeling σε αυτοκίνητο. Όπως και την 911, το κέντρο βάρους του οχήματος βρίσκεται πίσω σας και ο άξονας περιστροφής (pivot) μπροστά σας. Σε ένα σύστημα που υπακούει στο νόμο του εκκρεμούς, έχετε την καλύτερη δυνατή θέση ως σένσορας οδηγός, σε απόσταση και ανάμεσα στα ουσιαστικά στοιχεία του οχήματος (άξονας περιστροφής, κέντρο βάρους). Έτσι μπορείτε να αντιληφθείτε εν τη γενέσει τους, να εκμεταλλευτείτε και πάνω απ' όλα να απολαύσετε καταστάσεις που άλλα αυτοκίνητα αντιμετωπίζουν μόνο με αερόσακους και προεντατήρες. Η πραγματική αίσθηση ασφάλειας, όμως, έχει να κάνει με το ίδιο το αυτοκίνητο και όχι με τα λουριά και τα σακούλια του.

 

ΕΚΤΟΣ ΔΡΟΜΟΥ

Ο Σκαραβαίος τα καταφέρνει αναιδέστατα καλά και εκτός δρόμου, ιδίως αν τον προσαρμόσουμε γι' αυτό (μπλοκέ, διπλά χειρόφρενα, ζαντολάστιχα, κλπ.)

Ποτέ δε θα λυπηθείτε να τρέξετε τον Σκαραβαίο στο χωματόδρομο, αφού έχει ανεξάρτητο σασί, όπως τα τζιπ και τα φορτηγά και δεν χρειάζεται "ράψιμο" με αργκόν ούτε για αγώνες. Το χαμηλό του βάρος, η πανίσχυρη ανάρτησή του, ανεξάρτητη και στους 4τροχούς και η μοναδική ελκτική του πρόσφυση, κάνουν τον Σκαραβαίο να αντεπεξέρχεται και στις χειρότερες συνθήκες: πλημμύρες, λάσπες, χιόνια, κοτρώνες και λακκούβες. Ο Σκαραβαίος φτιάχτηκε για τα δύσκολα-και όχι για συνθήκες...εργαστηρίου.

 

ΚΡΑΤΗΜΑΤΑ

"Δεν έχει σημασία πού έχει τη μηχανή του ένα αυτοκίνητο, αρκεί να είναι ελαφριά"

Φερδινάρδος Πόρσε

 

 

Παρά το μικρότερο μεταξόνιο του (από μετατρόχιο ουδέν πρόβλημα) και τις απλές αναρτήσεις του, ο Σκαραβαίος πλεονεκτεί σε σχέση με την κόρη 911, στο θέμα του βάρους και της κατανομής του και έτσι, όπως και οι τετρακύλινδρες Πόρσε, έχει πιο ήπιες αντιδράσεις από την 911 με την εξακύλυνδρη, βαριά ουρά. Ο Σκαραβαίος μπορεί να σε βοηθήσει να οδηγήσεις γρήγορα μια 911-όμως μόνο οδηγώντας γρήγορα μια 911 μπορείς να εκτιμήσεις πόσο εύκολα "κουμαντάρεται" μια τετρακύλινδρη ουρά όπως του Σκαραβαίου ή της 912-για να είμαστε δίκαιοι. Που θα βρείτε 912 όμως ? Οι περισσότερες έχουν φορέσει εξακύλινδρα μοτέρ και οι πιο παλιές Πόρσε σπανίζουν. Βρείτε έναν καλοστημένο Σκαραβαίο και δοκιμάστε τον. Είναι ο μπαμπάς τους!

 

KILLER OF GIANTS

Ο κινητήρας του Σκαραβαίου, φτιαγμένος από πανάλαφρο μαγνήσιο, αποδείχτηκε αξεπέραστος αφού χωρίς να αλλάξει τίποτα στη βασική του σχεδίαση από το 1938, αλλά με συνεχή εξέλιξη δεκαετιών, από τα 998 κυβικά, έχει φτάσει αισίως σήμερα τα 2500, υπερδεκαπλασιάζοντας την υποδύναμή του, χωρίς να χάσει κανένα από τα πλεονεκτήματά του: μικρό βάρος, χαμηλό κέντρο βάρους, ευκολία πρόσβασης, συντήρησης, επισκευής, αλλαγής, δυνατότητας πρόληψης βλάβης, ανοχή βλάβης. Ζυγοσταθμισμένος εξ υποθέσεως, ο τετρακύλινδρος μπόξερ δεν γνωρίζει εμπόδια στην αύξηση κυβικών, όπως ο εν σειρά: το μπόξερ του Σκαραβαίου, το 1980 πλησίαζε τα 2200 κυβικά, το 1990 τα 2350, και εδώ και λίγα χρόνια έφτασε τα 2500. Μιλάμε για τα φοβερά μοτέρ του Μπέργκμαν βεβαίως, που βγάζουν πάνω από 200 (πραγματικά) άλογα, με βάση την ταπεινή σας μηχανή των 1300/1600 κυβικών. Για παραπάνω κυβικά, έως και 3100, θα χρειαστεί να χρησιμοποιήσετε το κάπως μεγαλύτερο μοτέρ που φοράει το φορτηγάκι. Με ένα μεγάλο, υπερδίλιτρο μοτέρ, ένας ελαφρύς, καλοστημένος Σκαραβαίος γίνεται φονέας γιγάντων. Με τρία - τέσσερα κιλά ανά (πραγματικό) ίππο, η επιτάχυνση του Σκαθαριού ως την τελική του είναι αποκαρδιωτική για οποιοδήποτε αντίπαλο. Ακόμα κι ένα προσιτό 1800αρι μοτέρ, θα τακτοποιήσει τους περισσότερους ψευτογρήγορους της εποχής μας με τα 100 (πραγματικά) αλογάκια του.

 

ΑΛΗΘΕΙΕΣ

ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ή ΚΙΝΗΤΑ

 

Αυτοκίνητο με 120 ευρώ το μήνα-χωρίς προκαταβολή; Πριν λίγο καιρό αγόραζες κινητό όχι αυτοκίνητο. Αν υποψιάζεστε πάντως ότι δεν πρόκειται για πραγματικά αυτοκίνητα αλλά απλώς για κινητά, δεν έχετε πέσει καθόλου μακριά. Η αυτοκινητοβιομηχανία προτίθεται να εξασφαλίσει το μέλλον της, κατασκευάζοντας όχι πλέον αυτοκίνητα αλλά απλώς κινητά ιδιωτικά οχήματα, που θα βρίσκονται υπό τον έλεγχο τρίτων με ηλεκτρονική καθοδήγηση. Ο δορυφορικός έλεγχος της ταχύτητας των οχημάτων θα είναι το πρώτο βήμα. Προωθώντας από τώρα σιωπηλές νομοθετικές διαδικασίες που θα ενεργοποιηθούν την κατάλληλη στιγμή-όταν δηλαδή θα απειλεί με απολύσεις εκατοντάδων χιλιάδων εργαζομένων-η αυτοκινητοβιομηχανία έχει ήδη προδώσει την ιδέα της αυτοκίνησης και έχει περάσει απέναντι. Με πρόσχημα την ασφάλεια και την μείωση των ατυχημάτων, θα αποπειραθεί να μετατρέψει την αυτοκίνηση σε κεντρικά ελεγχόμενη ιδιωτική μετακίνηση. Έτσι το άρρωστο όνειρο των μάνατζερ, να δημιουργήσουν αγοραστικό κοινό από κει που δεν υπάρχει, θα γίνει πραγματικότητα, αφού τα τηλεκίνητα (ας τα ονομάσουμε έτσι προς το παρόν) θα μπορεί να τα χρησιμοποιεί κάθε κάτοικος του πλανήτη, ανεξάρτητος ικανοτήτων οδήγησης και άλλης ιδιότητας. Ένας κατάλληλα εκπαιδευμένος χιμπατζής π.χ. ή ένας τριτοκοσμικός υπηρέτης ή ακόμα ο μπέμπης που θέλει να πάει στον μπαμπά κλπ. Το OBD (on board diagnostic system), άλλο ένα υποχρεωτικό αξεσουάρ στα νέα αυτοκίνητα, είναι μέρος του σχεδίου.

Μεγάλο εμπόδιο στο κρυφό business plan της παραπαίουσας αυτοκινητοβιομηχανίας, είναι το ποσοστό των πραγματικών αυτοκινήτων. Τα "σύγχρονα" αυτοκίνητα, προγραμματισμένα σε πολύ μικρή διάρκεια ζωής, δεν ενοχλούν, αλλά τα παλιά καλά αυτοκίνητα που έχουν δυνατότητες ανανέωσης της ζωής τους επ' άπειρον όπως ο Σκαραβαίος, είναι πρόβλημα. Σαν φορολογούμενα αντικείμενα στη διάρκεια της μακροχρόνιας χρήσης τους, αυτά τα αυτοκίνητα είναι άτρωτα σε ιδέες όπως η αναγκαστική απόσυρση φερ' ειπείν. Η μόνη λύση είναι να μειωθεί το ποσοστό τους σε κάποια συμβολικά επίπεδα, ή να χαρακτηριστούν "ιστορικά / αντίκες" και να περιοριστούν σε αντίστοιχες εκδηλώσεις μόνον. Το master plan έχει αναγκάσει την αυτοκινητοβιομηχανία, όχι μόνο να προσφέρει τα σημερινά της προϊόντα με μηδαμινό αρχικό κέρδος και υπερβολικές ευκολίες πληρωμής, αλλά και να αγοράζει το παλιό σας αυτοκίνητο σε φαινομενικά συμφέρουσα τιμή. Πράγματι το παλιό σας αυτοκίνητο έχει πολύ πεσμένη τιμή αυτό τον καιρό, η αξία του όμως είναι πολύ μεγάλη για να το αφήσετε να σαραβαλιαστεί... Γι' αυτό, αναθεωρήστε τις απόψεις σας και αρχίστε να μαθαίνετε το αυτοκίνητό σας. Είναι καλό; Μπορεί να γίνει καλύτερο. Πόσο καλύτερο; Όσο μπορείτε να το κάνετε εσείς!

 

ΧΡΥΣΟΙ ΚΑΤΑΛΥΤΕΣ

 

Η ύπαρξη των καταλυτών στα οχήματα νέας "τεχνολογίας" οφείλεται στην αδυναμία του πανίσχυρου λόμπυ της πλατίνας να "περάσει" το ευγενές και ακριβό αυτό μέταλλο στα χεράκια μας (βραχιόλια, δαχτυλίδια κλπ.). Η αφελής διαφημιστική καμπάνια της πλατίνας τις δεκαετίας του '70, αντικαταστάθηκε από μια επιστημονική προσέγγιση στα πιθανά πεδία διάθεσης του προϊόντος: σήμερα, το ένα τρίτο της παγκόσμιας παραγωγής πλατίνας εξοπλίζει τους καταλύτες, που περιέχουν γύρο στο ενάμισι γραμμάριο ο καθένας. Βλέπετε λοιπόν ότι, θέλαμε δε θέλαμε, μας το φόρεσαν το δακτυλίδι.

 

 

ΟΤΙ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΔΕΝ ΧΑΛΑΕΙ

 

Η πρόοδος της τεχνολογίας, οι εκκεντροφόροι μεταβλητού χρονισμού, τα υποβοηθούμενα τιμόνια, φρένα, κομπιουτερέ συστήματα, abs, esp, αντισπίν κλπ. Είναι αλήθεια ότι μας κάνουν τη ζωή εύκολη-όσο δουλεύουν και παραδεχτείτε ότι δεν ξέρετε πως αλήθεια δουλεύουν αυτά τα τζιρτζιμάτζαλα. Ακόμα περισσότερο, δεν μπορείτε να τα επισκευάσετε, έστω και πρόχειρα, όταν χαλάσουν. Είναι και θέμα ασφάλειας-μερικές φορές τα κινητά δεν πιάνουν και η οδική βοήθεια μπορεί να μην φτάσει ποτέ, στο κορακοβούνι που βρισκόμαστε με την καλή μας (ή τον καλό μας). Το θαύμα της τεχνολογίας που μας έχει χρεώσει για την επόμενη εξαετία και η τεχνολογία του, όσο και να υπακούει πάντα στον χρυσό κανόνα κάποιου άγνωστου σοφού...

 

 

ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΚΑΙ ΨΕΥΤΙΚΑ ΑΛΟΓΑ

 

Δεν μπορείτε να ξέρετε πόσα κυβικά ή άλογα έχει ο Σκαραβαίος δίπλα σας. Αντίθετα, ο οδηγός του Σκαραβαίου ξέρει τα δικά σας άλογα-και τα θεωρεί "ψεύτικα", αφού δε σας βοηθάνε καθόλου τη στιγμή που τα επικαλείσθε στο φανάρι ή στην εθνική. Πως φτάσαμε σ' αυτό το παράδοξο φαινόμενο-να θεωρούμε τα άλογα των "άλλων" αυτοκινήτων ψεύτικα; Μήπως είναι τα δικά μας άλογα πιο δυνατά; Έχουμε λόγους να πιστεύουμε κάτι τέτοιο, αφού τ άλογα μας έρχονται γρήγορα όταν τα φωνάζουμε, αντέχουν καύσωνες, χιόνια και κακό φαγητό και η ζωή τους είναι μεγάλη και ανέμελη. Αυτές τις ποιότητες δεν έχουμε κανέναν λόγο να τις συμβιβάσουμε. Από την άλλη, δεν καταδεχόμαστε, όπως είθισται σήμερα, να μετράμε μαζί με τα άλογα και τα γαϊδούρια!

 

Ο...ΝΕΟΣ ΣΚΑΡΑΒΑΙΟΣ!

 

Η επιτυχία του Σκαραβαίου, επέτρεψε στην παλιά καλή Volkswagen, ήδη πριν μπει το '70, να αγοράσει κάποιες λιγότερο πετυχημένες μάρκες (Audi, NSU), κάτι που μετέτρεψε την μονοκάναλη κατασκευάστρια εταιρεία σε όμιλο συμφερόντων. Αυτό συνέβη ξανά τα τελευταία χρόνια, με την εξαγορά της Σέατ, Σκόντα, Ρόλλς Ρόις, Μπουγκάτι κλπ. Σε συνδυασμό όμως με την στρατηγική των τεσσάρων πατωμάτων, το παιχνίδι έχει σαχλέψει, αφού τα διάφορα "καπάκια", κρύβουν από κάτω τους ακριβώς το ίδιο το αυτοκίνητο, αλλά πλασάρονται σαν ξεχωριστές "μάρκες" και σαν πράγματι διαφορετικά αυτοκίνητα. Βέβαια τα μέσα ενημέρωσης εναρμονίζονται πλήρως έτσι ώστε να διασκεδαστεί αυτή η πραγματικότητα, δεν ελέγχουν όμως και τα λογικά μας. Οταν ντύνεις την Γκόλφω Σκαραβαίο, πέραν του αποκριάτικου που ενέχει η πράξη, πρέπει να έχεις μεγάλο θράσος για να το εμπορευτείς με αυτό το όνομα. Ακόμα πιό δύσκολο βέβαια να το πουλήσεις.

 

 

Η ΕΞΕΛΙΞΗ ΤΟΥ

Η ΕΞΕΛΙΞΗ ΤΟΥ ΣΚΑΡΑΒΑΙΟΥ

Μια παράλληλη εξέλιξη του Σκαραβαίου συμβαίνει αμέσως μετά τον πόλεμο. Η νεότευκτη Πόρσε, επωφελείται της πείρας από τις δοκιμαστικές, σπορ εκδόσεις του Σκαραβαίου κατά την διάρκεια του πολέμου (υπερσυμπιεστές, τούρμπο, κλπ.) και παράγει ένα μικρό σπορ αυτοκίνητο, χρησιμοποιώντας τα μηχανικά μέρη του Σκαραβαίου σε εξελιγμένη μορφή. Η ελεύθερη αγορά δεν αργεί καθόλου να πιάσει το μήνυμα.

PORSCHE

Από τις πρώτες κιόλας Πόρσε, προκύπτουν αριστοκρατικά ανταλλακτικά, συμβατά για κάθε Σκαραβαίο, αλουμινένια ταμπούρα με ψύκτρες, αντιστρεπτικές, πεντάρια κιβώτια ταχυτήτων, γλυκά πολύστροφα μοτεράκια κλπ. Τα αρχικά μοτέρ της Porsche διέφεραν περιφερειακά μόνο από του Σκαραβαίου. Το 1947, μια απλή αύξηση συμπίεσης, δύο καρμπυρατέρ και οι διαφορετικές κεφαλές με μεγαλύτερες εισαγωγές και βαλβίδες των Porsche, ανέβαζαν την ιπποδύναμη του μοτέρ των 1131 κυβικών από τα 25 άλογα στα 40 και χωρίς αύξηση κατανάλωσης. Το '51 η Porsche μεγαλώνει το μοτέρ στα 1300 (44 άλογα) και 1500 (55/60 άλογα) και το '52 παρουσιάζει τις εκδόσεις S (70 άλογα για την 1500). Το '52 γεννιέται και το μοτέρ της Carrera, με 4 εκκεντροφόρους επικεφαλής, 4 καρμπυρατέρ, διπλή ανάφλεξη και ρουλεμάν στο στρόφαλο και τις μπιέλες: 1500 κυβικά, 116 άλογα σχεδόν 50 χρόνια πριν. Το μοτέρ όμως είναι πολύπλοκο και ακριβό, το βάρος του αυξάνεται κατά 50 κιλά με αρνητικές συνέπειες στα κρατήματα και η συντήρησή του απαιτεί μεγάλη ακρίβεια και συνέπεια. Έτσι το '56 η Porsche παρουσιάζει μια πολύ γνωστή, απλή, τετρακύλινδρη αερόψυκτη μηχανή με ωστήρια, που στα 1600 κυβικά βγάζει 95 άλογα, με συμβατικές μόνο βελτιώσεις (σπορ εκκεντροφόρος, δυο διπλά σαραντάρια, συμπίεση 9,5:1). Αυτή η "αποστρατιωτικοποίηση" του μοτέρ του Σκαραβαίου, παράγει τα ίδια αποτελέσματα και σήμερα, ιπποδύναμη με αμελητέα αύξηση κατανάλωσης. Μόνο τα κυβικά αλλάζουν... Η συμβατότητα του Σκαραβαίου με την Porsche παραμένει μέχρι σήμερα ένα μοναδικό πλεονέκτημα, που παρόμοιό του δεν έχει κανένα αυτοκίνητο.

 

ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΑΓΟΡΑ

Τη δεκαετία του '50, οίκοι βελτιώσεων σε Ευρώπη και Αμερική, κεντράρουν στον Σκαραβαίο. Τα μοτέρ της Οκράσα και οι υπερσυμπιεστές της Σόροκ και της Χάντσον διπλασιάζουν την ιπποδύναμή του, ενώ πιο προσιτά και δημοφιλή γίνονται τα κιτ προσθήκης ενός δεύτερου καρμπυρατέρ που απελευθερώνει τις στροφές του μοτέρ. Οι βελτιωτικές δοκιμάζονται την δεκαετία '65-'75, που η Volkswagen εξελίσσει εξ ιδίων τον Σκαραβαίο, για να τον αφήσει στην συνέχεια κυριολεκτικά στην αγκαλιά τους. Σήμερα είναι απίστευτο το τι μπορεί να βρεί κανείς για το Σκαραβαίο και την δοκιμασμένη τεχνολογία του. Νέες βελτιώσεις κάθε είδους εμφανίζονται καθημερινά, ενώ εξακολουθούν και υπάρχουν αυτές που είναι δοκιμασμένες και εξελιγμένες επί δεκαετίες.

Η ελεύθερη αγορά αντιδρά στη ζήτηση των 15.000.000 Σκαραβαίων (χώρια τα Σκαθαροειδή) που κυκλοφορούν παγκοσμίως, και της προσφέρουν εξαιρετική βάση λειτουργίας.

 

 

 

 

 

---------- Το μήνυμα προστέθηκε στις 23:20 ----------

 

Ο κολητος μου εχει μια C 5ετιας. Του χει:

α. μεινει 1 φορα

β. κλειδωσει το κεντρικο κλειδωμα και 4 η ωρα τη νυχτα δε μπορουσε να γυρισει σπιτι με την κοπελα του, γιατι δεν ανοιγε να μπουν μεσα. Κατι του ειπαν στο σερβις οτι ειναι και καλα καθε 2 χρονια κλειδωνει μονο του το κεντρικο κλειδωμα για ασφαλεια, ωστε να το αλλαζεις με νεο πιο εξελιγμενο και πρεπει να το πηγαινεις σερβις να σου το φτιαχνουν.

γ. Πηγε η κοπελα του να ανοιξει το ντουλαπακι του συνοδηγου και εφυγε ΟΛΟ το ντουλαπακι κατω. Καλο ειναι να αποφευχθουν τα σχολια τυπου "ε γυναικα ηταν δεν ξερει πως να πιανει οτιδηποτε μεσα στο αμαξι και το κατεστρεψε το ζωο" κλπ. Οχι. Απλα ανοιξε το ντουλαπακι και εφυγε κατω ΟΛΟ το ντουλαπακι, οχι μονο το πορτακι.

δ. και ποσα ακομα δεν θα εχει πει...

 

Αν και απο αυτο το παραδειγμα δεν μπορεις να ταμπελοποιεις ολοκληρη μαρκα με την ιστορια της Mercedes, ειναι υπερβολικο να λεμε οτι αμαξια σαν τα Audi και τα BMW δε θα την φτασουν ποτε τη Mercedes.

Μεγάλε απο μάντρα την αγόρασε ή απο αντιπροσωπία????

Γιατί και γω πήρα το Sprinter άλλαξα μίζα και δυναμό τον απατεώνα γ@@@ώ το μπελά του μέσα.

Γεωπόνος είμαι και το πήρα μεταχειρισμένο , ναι γιατί το λυπήθηκα να πάρω κλούβα καινούρια γιατί μες το χώμα είναι αυτό που έχω 313CDI.Απο μηχανή πάντος κάτσε καλά! Κανένα πρόβλημα

Tην καρότσα για να μεταφέρνω τα δέντρα με πιο άνεση θα πάρω το Sprinter αυτό που κυκλοφορεί τώρα όχι σε κλουβάκι που έχω το άλλο και είναι 2002 μοντέλο

Δημοσ.
Η merc ειχε παντα και ολα τα χρονια την 5 - 8 θεση στην λιστα JDpower που σημαινει οτι ειχε πολυ αξιοπιστα μοντελα. Τα τελευταια 2 χρονια ομως η ποιοτητα της στην αξιοπιστια εχει πεσει κατακορυφα ειδικα τα μοντελα απο USA μερια οπως κατι ML παραδειγμα υπηρξαν (και υπαρχουν) απαραδεκτα. Το δε after sales οχι ανταξιο του ονοματος Mercedes Benz.

 

Διαβασε το σχετικο thread εδω και θα μαθεις πολλα για το τι συμβαινει με την mercedes τα τελευταια 2 χρονια.

 

http://www.4tforum.gr/phpBB3/viewtopic.php?f=15&t=36913&hilit=%CE%B1%CE%BE%CE%B9%CE%BF%CF%80%CE%B9%CF%83%CF%84%CE%B9%CE%B1+mercedes

 

Ξερω και εγω πολλους ανθρωπους που εχουν καινουργιες mercedes και τους εχουν βγαλει ενα καρο προβληματα και δεν τολμουν να το πουν για να μην τους πουν μαλακες που πληρωσαν τοσα λεφτα για ενα αμαξι χειροτερο απο αυτο που θα επρεπε να λαβουν.

 

Δεν τα τσουβαλιαζουμε ολα σε καμια περιπτωση αλλα οταν μια εταιρια ριχνει το επιπεδο σε τετοιο βαθμο τοτε ο κοσμος αρχιζει και το προσεχει και μαλιστα το διαλαλει κιολας τοτε υπαρχει σιγουρα θεμα.

 

Άλλο Αμερική, άλλο Ευρώπη.Στην Αμερική δεν τα κρατάνε πολύ τα αυτοκίνητα.Πετάνε και παίρνουν καινούρια.Στην κατασκευή τους δε είναι διαφορετικά τα extra που έχουν επάνω.Άσε που το Sprinter είναι Dodge και δεν βγαίνει σαν Mercedes

Δημοσ.
Άλλο Αμερική, άλλο Ευρώπη.Στην Αμερική δεν τα κρατάνε πολύ τα αυτοκίνητα.Πετάνε και παίρνουν καινούρια.Στην κατασκευή τους δε είναι διαφορετικά τα extra που έχουν επάνω.Άσε που το Sprinter είναι Dodge και δεν βγαίνει σαν Mercedes

 

Δεν ειπα μονο αυτο αλλα τελος παντων. Αν σου αρεσει να εθελοτυφλεις για πραγματα που πλεον ειναι γεγονος ειναι δικο σου θεμα. Δεν ξερω αν το ξερεις αλλα το οτι η Mercedes Benz εχει σοβαρα προβληματα ποιοτητας και αξιοπιστιας στο "φθηνα" τους μοντελα τα τελευταια 2 χρονια ειναι γεγονος και αυτο δεν κρυβεται.

Δημοσ.

Κάθε αυτοκίνητο στον τομέα του. Όποιος έχει μπει σε Mercedes καταλαβαίνει ότι σε κάνει να νιώθεις μία αίσθηση πολυτέλειας, άνεσης και - αν θέλετε - ανωτερότητας ως εκ των προηγουμένων. Είναι κάτι το ξεχωριστό που δε θα σου μεταφέρει το αντίστοιχο αυτοκίνητο της ίδιας κατηγορίας (π.χ. bmw, audi).

 

Όσο για τα BMW, όποιος τα έχει οδηγήσει καταλαβαίνει γιατί οι οδηγοί τους τα αποκαλούν με γένος θηλυκό. Σου προσφέρουν ξεχωριστή οδηγική εμπειρία, ανεξάρτητα από το αν συνδυάζουν καλά κρατήματα ή άνεση.

 

Τώρα, αν κάποιος θέλει το κεφάλι του ήσυχο παίρνει Toyota. Χάνει όμως τα προηγούμενα, αλλά κερδίζει βέβαια αρκετά λεφτά.

 

Επίσης, να ρωτήσω το φίλο με το σκαραβαίο, που όντως είναι πολύ αξιόπιστος: νομίζεις μπορείς να συναγωνιστεί τα σύγχρονα αυτοκίνητα σε άνεση, σεβασμό προς το περιβάλλον αλλά και ασφάλεια;

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...