Προς το περιεχόμενο

Αγορα αυτοκινητου απο Ελλαδα,Γερμανια ή leasing?


tolkki

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δεν εχει διαφορα απο την Ελλαδα. Αντι να πας σε μαντρα πας απλα σε ενα παζαρι αυτοκινητων που τα πανε οι ιδιοι οι ιδιοτες προς πωληση. Η φαση ειναι οτι την ιδια μερα που θα αγορασεις το αυτοκινητο την ιδια μερα θα το εχεις στα χερια σου. Εχει πραγματικα τρελες ευκαιριες. Εδω περα ακομα και στο mobile.de που ειναι μαντραδες που βαζουν τις αγγελειες εχει τρελες ευκαιριες.

 

Δες εδω...

 

http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/search.html?isSearchRequest=true&editSearch=&scopeId=C&lang=en&export=ALSO_EXPORT&sortOption.sortOrder=ASCENDING&damageUnrepaired=ALSO_DAMAGE_UNREPAIRED&sortOption.sortBy=searchNetGrossPrice&makeModelVariant1.makeId=25200&makeModelVariant1.modelId=29&maxPrice=&minFirstRegistrationDate=2008-01-01&maxMileage=&fuel=&ambitCountry=&zipcode=

 

...το Scirocco με τα 13.900. Αυτο με τα 160 αλλογακια, δερμα μεσα, Xenon φωτα, RCD510, interlagos ζαντες 18' και πολλα ακομα που εδω στην Ελλαδα το ιδιο μοντελο θα σου εβγαινε σιγουρα πανω απο 28 χιλιαρικα. ΑΑΑΑ το οτι ειναι και μοντελο 2009 με μολις 210 χιλιομετρα στο κοντερ πρεπει να ειναι μεγαλο + ετσι?

 

Σκεψου οτι απο ιδιοτες θα βρεις ΠΟΛΥ καλυτερες προσφορες αν μπορεσεις να τους βρεις εσυ ο ιδιος. Ο εν λογο κυριος που εδωσε στη συγκεκριμενη μαντρα το αυτοκινητο δεν θα το εδωσε παραπανω απο 10 χιλιαρικα. Θα σε χαλουσε να τον βρεις πρωτος και να του τα δωσεις εσυ? Απλα θελει ψαξιμο και αρκετο "σβαρνισμα" στα παζαρια.

 

Εδιτ: Εκανα μολις τον υπολογισμο σε καινουργιο Scirocco αντιστοιχου εξοπλισμου και βγαινει στα 28400. Εχω την εντυπωση οτι ΚΑΤΩ απο το 50% για ενα τετοιο αυτοκινητο και μαλιστα μοντελο 2009 οχι ειναι απλα κελεπουρι αλλα κλεψια (για τα Ελληνικα δεδομενα). Ετσι κανουν εκει στο Germania, αν ενα αυτοκινητο δεν τους ταιριαζει απλα το πουλαν οσο οσο για να μπορεσουν να παρουν ενα αλλο. Ακριβως για τετοιους ανθρωπους θα πρεπει να εχεις τα ματια σου ανοιχτα.

 

Το συγκεκριμένο λέει ότι είναι από Ρουμανία (;). Έχω φέρει και εγώ δύο αυτοκίνητα από Γερμανία μέχρι στιγμής (αγορά από ιδιώτες) και τα πράγματα δεν ήταν και τόσο ρόδινα όσο λες. Καλές τιμές αλλά δε γλίτωσα και 10 χιλιάρικα! Μακάρι να είναι έτσι όπως τα ες βέβαια...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 97
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
Το συγκεκριμένο λέει ότι είναι από Ρουμανία (;). Έχω φέρει και εγώ δύο αυτοκίνητα από Γερμανία μέχρι στιγμής (αγορά από ιδιώτες) και τα πράγματα δεν ήταν και τόσο ρόδινα όσο λες. Καλές τιμές αλλά δε γλίτωσα και 10 χιλιάρικα! Μακάρι να είναι έτσι όπως τα ες βέβαια...

 

Δεν ηταν ροδινα απο ποια αποψη? Εγω παντως μεχρι στιγμης το Scirocco ειναι το τεταρτο αυτοκινητο (σε παροδο χρονων) που ερχεται στην οικογενεια απο Γερμανια χωρια απο ξαδερφια αλλα τοσα και δεν εχω αντιμετωπισει κανενα προβλημα ως τωρα. Ισα ισα πηραμε ολοι μας αυτοκινητα πολυ καλυτερα αυτοκινητα (σε εξοπλισμο παντα) απο οτι θα μπορουσαμε ποτε να εχουμε απο την Ελλαδα. Και σε τιμες παντα.

 

---------- Το μήνυμα προστέθηκε στις 23:34 ----------

 

Εγω δυστυχως δεν με βλεπω για μεταχειρισμενο σε τοσα λεφτα γιατι ειμαι τελειως απαισιοδοξος, αν δω μια ευκαιρια πχ στις 16κ θα πω τι παει στραβα και ειναι τοσο φτηνο, ενω τα υπολοιπα πωλουνται 18κ :P

 

Παντως σου βγηκε στην ουσια 4κ εξτρα απο την τιμη αγορας ε? οποτε οτιδηποτε εχει τιμη μεχρι 17κ συμφερει

 

 

offtopic: τι χρωμα το εχεις? :P Ασχετα με την θεωρια μαλλον θα το παραγγειλω καινουργιο μεσα στην εβδομαδα αλλα κολαω στο χρωμα :P

 

Μου βγηκανε περιπου τοσα στο συνολο ναι. Σιγουρα και ως παραπανω σε συμφερει αλλα θα πρεπει να υπολογισεις και τα εξτρα που εχει το αυτοκινητο ετσι? Το οτι στα δινουν τζαμπα στην ουσια ειναι μπονους αλλα θα πρεπει να σκεφτεις και ποσο θα σου το εδιναν εδω στην Ελλαδα με ολα αυτα τα καλουδια.

 

offtopic: Σε λευκο το εχω. Στην Γερμανια δεν νομιζω να το βρεις και σε αλλο χρωμα :lol: Ωστε θα το παραγγειλεις καινουργιο απο Ελλαδα ε? Πολλα λεφτα φιλος αλλα αν τα εχεις χαλαλι σου. 23700 για την στανταρ 160 ιππων εκδοση ειναι ΠΟΛΛΑ λεφτα παντως οπως και να εχει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ναι ειναι πολλα, αλλα αν ισχυσει -2κ απο την αποσυρση τοτε ερχεται σε καλη τιμη (υποψιν οτι το τωρινο μου αυτοκινητο δεν πουλιεται ετσι και αλλιως πανω απο 500 ευρω :P)

 

Γενικα και ο στανταρ εξοπλισμος του καινουργιου απο Ελλαδα ειναι παρα πολυ καλος (μονο το rcd510 και ισως sport pack εχω σκοπο να βαλω)

Δηλαδη μια προσφορα των 20κ απο Γερμανια θα πρεπει να εχει δερματα/ηλιοροφη για να πω οτι θα εχει καλο εξοπλισμο, τα μονα εξτρα που με ενδιαφερουν δηλαδη και δεν μπορω να τα παρω σε καινουργιο γιατι βγαινει πανακριβο

 

 

Οταν το εφερες ισχυε το μειωμενο τελος ?

Αν και σε αυτα τα κυβικα δεν ειναι μεγαλη διαφορα ειναι σημαντικο ποσο

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ξερει κανεις να μου πει για 5χρονη μισθωση με εξαγορα με operating leasing στο τελος ποσο περιπου θα μου ερθει το αυτοκινητο?

Ισχυει οτι με operating leasing το μισθωμα θα εκπιπτει 100% ?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν ηταν ροδινα απο ποια αποψη? Εγω παντως μεχρι στιγμης το Scirocco ειναι το τεταρτο αυτοκινητο (σε παροδο χρονων) που ερχεται στην οικογενεια απο Γερμανια χωρια απο ξαδερφια αλλα τοσα και δεν εχω αντιμετωπισει κανενα προβλημα ως τωρα. Ισα ισα πηραμε ολοι μας αυτοκινητα πολυ καλυτερα αυτοκινητα (σε εξοπλισμο παντα) απο οτι θα μπορουσαμε ποτε να εχουμε απο την Ελλαδα. Και σε τιμες παντα.

 

Δεν υπήρχε μεγάλη προσφορά από ιδιώτες, διότι όλα τα είχαν ξαφρίσει οι μάντρες. Και στις μάντρες επίσης τα είχα αδειάσει όλα οι ξένοι έμποροι. Στο ελληνικό τελωνείο επίσης είναι όπως κάτσει του υπαλλήλου που θα ελέγξει το αυτοκίνητο.

 

Τελικά σε ένα αυτοκίνητο που εδώ έπαιρνα με 27k από εκεί μου ήρθε σύνολο 23k και τα έκανα όλα μόνος μου: μεταφορά, εκτελωνισμό κ.τλ. δηλαδή δε μεσολάβησε σε κανένα στάδιο έμπορος.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν υπήρχε μεγάλη προσφορά από ιδιώτες, διότι όλα τα είχαν ξαφρίσει οι μάντρες. Και στις μάντρες επίσης τα είχα αδειάσει όλα οι ξένοι έμποροι. Στο ελληνικό τελωνείο επίσης είναι όπως κάτσει του υπαλλήλου που θα ελέγξει το αυτοκίνητο.

 

Τελικά σε ένα αυτοκίνητο που εδώ έπαιρνα με 27k από εκεί μου ήρθε σύνολο 23k και τα έκανα όλα μόνος μου: μεταφορά, εκτελωνισμό κ.τλ. δηλαδή δε μεσολάβησε σε κανένα στάδιο έμπορος.

 

Ναι αυτο συμβαινει γι αυτο θα πρεπει να κατσεις και καμια 15 μερες εκει περα και να πηγαινεις καθε μερα για να ψαχνεις ως να βρεις κατι αξιολογο που να θελεις και οπως ειπα αν πας Γερμανια αποκλειστικα για αμαξι μαλλον δεν συμφερει εκτος και αν ξερεις ακριβως που να πας και τι να κανεις. Παντως σε γενικες γραμμες ψιλοακριβα σου βγηκε αναλογικα (αν και δεν ξερω για τι αυτοκινητο μιλαμε).

 

Imr οχι δεν νομιζω να ισχυε η μειωση οταν το περασα. Δεν νομιζω να κερδιζα και τιποτα παντως ακομα και αν ημουνα μεσα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

 

Είναι παντού χειρότερο αμάξι από ένα σύγχρονο.

Δε θα συνεχίσω την κουβέντα για κάτι αυτονόητο. Έχω καλύτερα πράγματα να κάνω.

Να ήταν κανένα σπορ αυτοκίνητο εντάξει. Αλλά μιλάμε για κάποιο αυτοκίνητο που φτιάχτηκε για να είναι φθηνό. Με άθλια συμπεριφορά ακόμα και για τότε που βγήκε.

 

Άσε μεγάλε πολύ άσχετος είσαι από αυτοκίνητα.Μπορεί απο ομορφιά να μη σου αρέσει αλλά ανταποκρίνεται εξίσου καλά στους δρόμους.Οι βελτιωτές αυτοκινήτων με το συγκεκριμένο αυτοκινήτων ασχολούνται απο το 1960.Δώστε εσείς λεφτά για τις πλαστικούρες και για μηχανικά σύνολα.Εάν κάνεις μια test drive μια Porsche Carrera και ένα σκαραβαίο την μόνη διαφορά που θα διαπιστώσεις είναι το βάρος της ''ουράς''.

Την Porsche αν την ζορίσεις στην στροφή θα σου φύγει λίγο θα την διορθώσεις με την βοήθεια των συστημάτων αλλά τότε που θα διορθώσεις και έναν στημένο καλά σκαραβαίο χωρίς τίποτα επάνω θα καταλάβεις τι ελαφρύς είναι αφού το μοτέρ ζυγίζει μόνο 120 με 150 κιλά.Αλλά εφόσων δεν ξέρεις και την Ιστορία στην παραθέτω παρακάτω

Ο γνωστός σε όλους σκαραβαίος (*) είναι, αν όχι το πιο επιτυχημένο αυτοκίνητο, σίγουρα ανάμεσα στα πρώτα. Ξεκίνησε την παραγωγή του το 1938 και από τότε συνέχισε μέχρι πολύ πρόσφατα. Σε κάποιες χώρες μάλιστα συνέχισε μέχρι το 1998, οπότε και κυκλοφόρησε το ”NewBeetle”.

 

Όμως, προτού γίνει μόδα και αποτελέσει διαχρονική αξία, ο Σκαραβαίος έκανε εφικτό το όνειρο της αυτοκίνησης για πολλές οικογένειες, και στις δυο πλευρές του Ατλαντικού, οι οποίες δεν είχαν την οικονομική δυνατότητα να αγοράσουν μεγαλύτερο όχημα. Παράλληλα, αποτέλεσε ”δεύτερο αυτοκίνητο” για πολλές περισσότερες.

 

Η ειρωνεία είναι ότι το αυτοκίνητο που έφερε επανάσταση και δημοκρατία, κατά μια έννοια, στην αυτοκίνηση, είχε αποτελέσει ιδέα και δεν θα μπορούσε να προχωρήσει σε μαζική παραγωγή χωρίς την αρωγή ενός δικτάτορα, του Αδόλφου Χίτλερ.

 

Όλα ξεκίνησαν στα τέλη του καλοκαιριού του 1933, όταν ο Ferdinand Porsche βρέθηκε στο ξενοδοχείο Kaiserhof στο Βερολίνο για μια συνάντηση με τον δικτάτορα. Ο Πόρσε είχε εξαιρετική φήμη ως μηχανικός, έχοντας ήδη διατελέσει επικεφαλής στο τμήμα μηχανικών της Daimler-Benz.

 

Ο Χίτλερ ανέλυσε στον Πόρσε τα σχέδιά του για ένα αυτοκίνητο. Θα έπρεπε να είναι μικρό, ίσως τεσσάρων θέσεων, με αξιόπιστη μηχανή, να καίει 40 μίλια ανά γαλόνι βενζίνης. Το 1933, ο Χίτλερ είχε περιγράψει ένα σύγχρονο Volkswagen!

 

Έτσι ακριβώς το αποκαλούσε -το αυτοκίνητο του λαού στα γερμανικά- και ζήτησε να πωλείται σε ιδιαίτερα χαμηλή τιμή. Όταν ο Πόρσε τον ρώτησε τι είχε στο μυαλό του, ο Χίτλερ φέρεται να απάντησε: ”Οποιαδήποτε τιμή, χερ Πόρσε. Οποιαδήποτε τιμή κάτω από τα 1.000 μάρκα”.

 

Η τιμή ήταν εξευτελιστική για τα τότε δεδομένα. Τα 1.000 μάρκα του 1933 αντιστοιχούσαν σε 250 δολάρια στις ΗΠΑ. Ούτε ο Ford δεν μπορούσε να κατασκευάσει αυτοκίνητο τόσο φθηνά. Ήταν φανερό ότι ο Χίτλερ ήθελε ένα πάμφθηνο, ανθεκτικό αυτοκίνητο ως πολιτικό όχημα για να κερδίσει τους Γερμανούς, μετά το επιτυχημένο παράδειγμα του Μουσολίνι που τύγχανε ευρείας αποδοχής στην Ιταλία επειδή είχε πετύχει τα έγκαιρα δρομολόγια των τρένων.

 

Αυτό που δεν ήξερε ο Χίτλερ ήταν ότι ο Πόρσε είχε ήδη σχεδιάσει και κατασκευάσει ένα μικρό αυτοκίνητο το 1932, με καλή μηχανή, air cooler και καμπύλες. Ακόμη και το όνομα ήταν παρόμοιο -Volksauto. Όμως ποτέ δεν είχε προχωρήσει σε μαζική παραγωγή μέχρι το αίτημα του δικτάτορα που άλλαξε τα δεδομένα.

 

Ωστόσο, ο πόλεμος άλλαξε τα πάντα. Με την έναρξη των πολεμικών επιχειρήσεων, και με τον Σκαραβαίο να μην έχει βγει ακόμη σε μαζική παραγωγή, ο Χίτλερ ζήτησε από τον Πόρσε να ανακατασκευάσει το Volkswagen σε στρατιωτικό όχημα.

 

Ο Πόρσε επανασχεδίασε το Σκαραβαίο, βελτιώνοντας τη μηχανή, ενισχύοντας τις αναρτήσεις, ενώ το πρωτότυπο ήταν ”ανοιχτό” για να μπορούν να τοποθετηθούν πυροβόλα όπλα. Εκτός από την μηχανή που ήταν στο πίσω μέρος του οχήματος, o ”πολεμικός” Σκαραβαίος έμοιαζε πολύ με το αμερικάνικο Jeep. Το μεγάλο του πλεονέκτημα ήταν ότι ζύγιζε μόνο 1.100 pounds.

 

Ο Σκαραβαίος υπηρέτησε σε όλα τα μέτωπα. Στις λάσπες της Πολωνίας, στον παγωμένο χειμώνα της Ρωσίας αλλά και στην καυτή άμμο της Αφρικής. Ο Στρατηγός Ρόμμελ κάποτε υποστήριξε ότι ένα Volkswagen θα δούλευε εκεί που σταματούσαν και οι καμήλες.

 

Μεταπολεμικά, ο Σκαραβαίος ξεπέρασε εύκολα το ναζιστικό του παρελθόν και έως τα μέσα της δεκαετίας του ’50 αποτελούσε ήδη το αυτοκίνητο με τις καλύτερες πωλήσεις στη Γερμανία και πιθανό σύμβολο του οικονομικού θαύματος της Δυτικής Γερμανίας.

 

Στη δεκαετία του ’60, ο Σκαραβαίος είχε τεράστια επιτυχία στις ΗΠΑ, όπου το πρωτότυπο σχήμα του αλλά και η έλλειψη εγχώριου ανταγωνισμού, του εξασφάλισε την πρώτη θέση στις πωλήσεις μικρών ΙΧ καθ’ όλη τη διάρκεια της δεκαετίας, με ιδιαίτερη αποδοχή από τη νεολαία ως σύμβολο επανάστασης και αντικονφορμισμού.

 

Ο Χένρι Φόρντ κάποτε το είχε περιγράψει ως ”μικρό σκατόκουτο” από την οργή του επειδή ο Σκαραβαίος ήταν το κορυφαίο σε πωλήσεις ξένο αυτοκίνητο στις ΗΠΑ.

 

Παρά τις ρίζες του στο Γ’ Ράιχ, το Beetle κατάφερε να γίνει διεθνές σύμβολο ελευθερίας, ενώ αποτελεί ορόσημο καθώς αυτό και μόνο αυτό κατάφερε να σηματοδοτήσει το στιλ δυο συνεχόμενων δεκαετιών, περνώντας κατευθείαν από την πρόσκαιρη μόδα στο κλασσικό και το διαχρονικό, χωρίς να χάσει τη λάμψη του ακόμη και στον 21ο αιώνα. Παράλληλα, αποτέλεσε πηγή αστείρευτης καλλιτεχνικής έμπνευσης.

 

Όπως και οι μεγάλοι ανταγωνιστές του στην ιστορία της μηχανοκίνησης, το Μίνι Κούπερ και το 2CV της Citroen, το Σκαθάρι θεωρείται cult λόγω της διασύνδεσής του με το κίνημα των χίπις κατά τη διάρκεια της δεκαετίας του ’60 αλλά και του πρωτότυπου σχεδιασμού του. Πολλοί Σκαραβαίοι στην Ευρώπη και την Αγγλία εμφανίζονταν ζωγραφισμένοι με ψυχεδελικά χρώματα, κάτι που τον καθιστά αρχέτυπο της μετέπειτα μόδας των art cars.

 

Σήμερα ο παλιός καλός σκαραβαίος αποτελεί αντικείμενο συλλογής και ενασχόλησης μιας και είναι πάρα πολλοί αυτοί που ασχολούνται με την αναπαλαίωσή του και τον ”αισθητικό πειραματισμό”.

Υπάρχουν και πολλές λέσχες σε όλο τον κόσμο.Εγώ ανήκω στην ΛΕ.ΣΚΑ.ΒΕ.(Λέσχη Βορείου Ελλάδος)

 

(*) Το VW Beetle είναι γνωστό με διάφορα ονόματα σε διάφορες χώρες, συνήθως παραλλαγές της λέξης σκαθάρι στην τοπική διάλεκτο. Ωστόσο, η ισχυρή προσωπικότητα του αυτοκινήτου έχει προκαλέσει και διάφορες άλλες ονομασίες, όπως καμπούρης στην Πολωνία, Βάτραχος στο Ιράκ, ψύλλος στο Μεξικό, φούσκα στη Φινλανδία και τη Νορβηγία, χελώνα στη Βολιβία, τη Βουλγαρία και την Τουρκία και κατσαρίδα στη Γουατεμάλα και τις Ονδούρες.

Η Porsche 356 ξεκίνησε με το μοτέρ του VW επάνω με πάλι τρομακτικές επιδώσεις ακόμα και στα 1116cc.Όταν έγινε 1600 show.Η πόρωση.Ασχοληθήκανε με το μοτέρ αυτό και αφού και τα cc ανέβηκαν ξαναπερνούσαν τα μοτέρ και στον βαίο με τρομακτικές επιδόσεις εξίσου.

Προσωπικά για μένα Porsche ,Mercedes, και σκαραβαίος.Τα υπόλοιπα για μένα είναι της ΣΕΙΡΑΣ αυτοκίνητα.Ακόμα και η VW η ίδια ''χάλασε''.Βλέπεις κάπιον με FSI και συπληρώνει λάδια:eek:Τα BMW ηλεκτρικά προβλήματα.Έχεις δει καμια Mercedes να μένει ή Porsche??Σε περίπτωση που δεις για μένα θα θεωρηθεί ένας φτώχειας νεόπλουτος που έδωσε κάποια χχχ λεφτά για να πει το πείρα.Και δεν πάει για το πιο απλό service πουθενά.Αυτή είναι η αλήθεια.

ΜΑΓΚΙΑ λοιπόν είναι να ξέρεις τα πάντα απο αμάξια.Απο τα κλασσικά έως τα καινούρια.Για μένα είσαι λάθος αν έχεις τέτοια γνώμη για το συγκεκριμένο αμάξι.

Και μια πλαστικούρα αμάξι να μην ''στύσεις'' καλά για να το τρέχεις όσα λεφτά να ρίξεις και στο μοτέρ ακόμα και αν το αμάξι είναι γνήσιο αγωνιστικό για να το κυκλοφορείς εγώ προσωπικά θα το έκανα test drive αν και δεν θα έμενα ευχαριστημένος ακόμα και απο ένα Subaru STI.Θα του έριχνα και άλλα λεφτά στα αμορτισλερ και στα φρένα.Γιατί κολλητέ εδώ είναι ΨΑΡΟΚΩΣΤΕΝΑ.Δεν θα στο δώσει ακόμα και η αντιπρωσωπία το Subaru έτσι όπως το θες.Θα θέλεις το παραπάνω.Άλλοι βάζουν και Nitro επάνω σε αυτό.

ΜΟΝΟ Η PORSCHE και κάποια AMG Mercedes είναι όντως άφοβα αμάξια.Παραπάνω δεν δίνεις.Πρέπει να είναι κάποιος παλαβός να θέλει να το κάνει το ένα κάπως ''Gemballa'' optic look και μηχανική ακόμα αναβάθμιση οπότε βάζεις και extra αεροτομή στην Porsche για πιο πολύ κράτημα και το AMG με Nitro.

Τα συγκεκριμένα τα άλλα που αναφέρετε είναι για μένα της Σειράς.Εάν το παιδί θέλει κάτι καλό ας πάρει καμιά Boxter ή Cayman αφού θέλει να πετάξει 40000 θα βρει απο Γερμανία.(autoscout24.de).σε αυτό το site.Στα αμάξια δεν με πιάνει κανένας αδιάβαστο.

Όσο για τον σκάρο μπορεί να ανακατασκευαστεί πολλές φορές απότε θα κυκλοφορεί για πάνω απο 100 χρόνια απο τώρα, ακόμα ακαι αν μέχρι τότε βγουν και ιπτάμενα αμάξια.Και πάλι οι βελτιωτές θα υπάρχουν πάντοτε και μπράβο τους γιατί του αρέσει να ασχολούντε.Αρκεί να τα χουνε.

Όταν και γω το στείλω για την 2η ανακατασκευή γιατί πρέπει να βρεις και τον σωστό άνθρωπο που τον βρήκα δηλαδή που κάνει και reblica Porsche 356 (γιατί την πρώτη φορά ήταν ένας απατεώνας) και το στήσω και χώσω και την μηχανή θα την λέω σε μερικούς που το παίζουν ''κάπως'' με τις πλαστικούρες τους.

Τώρα δεν με νοιάζει που είναι 16άρι και έχω αμορτισέρ απλά και τρέχω μέχρι 130 και προβλήματα στον δρόμο δεν έχω και μια χαρά στρίβω.Ακόμα και υποστροφή είτε υπερστροφή τα καταφέρνω καλά αν το παρακάνω.Σκοπός είναι ο καθένας να ξέρει τις δυνατότητες των αυτοκινήτων του. Μετά που θα πιάνω τα 230 με κόφτη με 4η και ευχαριστημένος θα είμαι κίολας θα δούνε μερικοί εδώ Θεσσαλονίκη.Και στην Αθήνα σκαθάρια είδα που τους κάνανε σκόνη και γελούσα.Είχα τότε το αμάξι του πατέρα μου τότε(πετρελαιο) που να φτάσεις βενζινοκίνητο.Εξαφανίστηκε μες στην κίνηση.Ερχόμουνα απο Σαλόνικα και μετά θα έμπαινα για Αττική οδό.Που να βάλω και το σασμάν της 915 5άρι, θα πάει 260 τελική, ή κάποιος extrime θα έβαζε το G50 σασμαν απο την 993.Ο σκάρος δανίζεται πολλά κομμάτια απο την ''εξάδελφη'' Porsche χωρίς να μπασταρδεύει σαν αμάξι.

Αυτή είναι η γοητεία του για μένα.

Όσο για το γυναικείο φύλο.........Το λατρεύει με πάθος και εις ΒΑΘΟΣ:devil::devil:

vwbeetleconvertiblecranq.th.jpg

vwbeetleconvertiblecran.th.jpg

vwbeetleconvertiblecran.th.jpg

Δες και Porsche τώρα

 

05112008249th0.th.jpg

05112008244bl4.th.jpg

05112008251kp1.th.jpg

05112008248lu8.th.jpg

 

Και για να μάθεις και άλλα κόλπα

[ame]

[/ame]

 

[ame]http://www.youtube.com/watch?v=EPd8CIVWrck[/ame]

 

ΑΕΡΑΝΑΡΤΗΣΗ

Και αν μιλάς για κρατήματα πάρε κάτι αντίστοιχο με το θρυλικό φορτιγάκι που εσύ εννοείται κουβά θα το έλεγες.

Δες όμως πως ΔΙΚΑΖΕΙ

[ame]http://www.youtube.com/watch?v=aewd97GbtOc[/ame]

Και να πως είναι ξεκάθαρα

[ame]

[/ame]

 

Δες και επιτάχυνση απο ατμοσφαιρικό κινητήρα

 

http://img190.imageshack.us/i/jpmc.mp4/

Και μια κόντρα στο ELLADA

[ame]

[/ame]

To Toyota Rav 4 απο 0- 100 σε 9 sec και τελική 220 Km/h

[ame]

[/ame]

Και με Subaru κινητήρα Turbo σαν φθηνότερη λύση.Υπόψην οτι μπορεί να φορέσει πάλι απο την Porsche τον 4κύλινδρο Type 4

[ame]

[/ame]

Θέλεις και drifting δυνατότητες??

[ame]http://www.youtube.com/watch?v=NgfZycYhzC0[/ame]

[ame]http://www.youtube.com/watch?v=x7qFP9aPRD8[/ame]

Και σαν dragster και insane κιόλας.Δες πότε ξεκινάει και τι κάνει

[ame]

[/ame]

Τα βάζει και με μηχανές.Τρέμε Valendino Rosie!!!

Απολαύστε διαδρομή στις άλπεις, φύση, γκάζια, και μουσικούλα.Προσοχή στον χρόνο στο 1:45 ένας βαίος του 1954

http://img190.imageshack.us/i/videolinks2.mp4/

Θέλεις και κάτι πιο παλιό???

Να σε περάσει κανά τέτοιο

Lol lol

[ame]

[/ame]

 

Και ένα δωράκι απο μένα έτσι για να πορωθείς λίγο.

[ame]http://www.youtube.com/watch?v=WA8tzwYn3dU[/ame]

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ρε τεο για αμαξι ζητησε ο ανθρωπος, οχι για patched up σιδερα. Αν ειναι να μπει καποιος σε τετοια διαδικασια μπορει να καταφερει τα ιδια με οποιοδηποτε παλιο αυτοκινητο, οχι αποκλειστικα με σκαραβαιο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ρε τεο για αμαξι ζητησε ο ανθρωπος, οχι για patched up σιδερα. Αν ειναι να μπει καποιος σε τετοια διαδικασια μπορει να καταφερει τα ιδια με οποιοδηποτε παλιο αυτοκινητο, οχι αποκλειστικα με σκαραβαιο.

 

Αγαπητέ κολλητέ εγώ δεν θέλω να του αλλάξω γνώμη.Απλά ο προηγούμενος αν δεν ξέρει απο κλασσικά καλύτερα να μην αναφέρει οτιδήποτε.

Έκανα μια παρουσίαση και το έκανα χιουμοριστικό και ο άλλος άρχισε να υποστηρίζει τα τεχνολογικά.

Να πως δικάζουν τα Τ1(σκαραβαίοι) και Τ2(φορτηγάκια) και δεν είναι σιδερικές παπαριές.Στο δρόμο αποδυκνείεται οτι πάει εξαιρετικά.Οι συγκεκριμένες μηχανές δεν έχουν την απαιτούμενη ψύξη για χαμηλές στροφές γι'αυτό και χρησιμοποιούνται στους αγώνες μόνο επειδή πρέπει να στροφάρουν πολύ.Τα street σύνολα (μηχανές ταξιδιάρικες) ανταποκρύνονται σε όλες τις στροφές.Η διαφορά είναι στα πτερίγια ψύξης των κυλινδροκεφαλών σαν αερόψυκτα που είναι.

Και για όσους δεν ξέρουν στα αερόψυκτα το λάδι παίζει και το ρόλο της ψύξης εκτός απο την λίπανση του κινητήρα με την βοήθεια του αέρα όπως τρέχει το αμάξι και fan που υπάρχει στον κινητήρα που γυρνάει μαζί με το alternator.

Εγώ θα του προτείνω μια Boxster ή Cayman να πάρει.Δεν ξέρω και την ηλικία του να καταλάβω και τι περίπου γούστα.Αν είναι οικογενειάρχης θα το σκεφτώ και θα του πω προσωπικά γιατί δεν θέλω να πάρει όπως λέω εγώ αμάξι για την πρέσα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εάν κάνεις μια test drive μια Porsche Carrera και ένα σκαραβαίο την μόνη διαφορά που θα διαπιστώσεις είναι το βάρος της ''ουράς''.

 

 

 

Προσωπικά για μένα Porsche ,Mercedes, και σκαραβαίος.Τα υπόλοιπα για μένα είναι της ΣΕΙΡΑΣ αυτοκίνητα.Ακόμα και η VW η ίδια ''χάλασε''.Βλέπεις κάπιον με FSI και συπληρώνει λάδια:eek:Τα BMW ηλεκτρικά προβλήματα.Έχεις δει καμια Mercedes να μένει ή Porsche??Σε περίπτωση που δεις για μένα θα θεωρηθεί ένας φτώχειας νεόπλουτος που έδωσε κάποια χχχ λεφτά για να πει το πείρα.Και δεν πάει για το πιο απλό service πουθενά.Αυτή είναι η αλήθεια.

 

ΜΟΝΟ Η PORSCHE και κάποια AMG Mercedes είναι όντως άφοβα αμάξια.Παραπάνω δεν δίνεις.

Στα αμάξια δεν με πιάνει κανένας αδιάβαστο.

 

Όταν και γω το στείλω για την 2η ανακατασκευή γιατί πρέπει να βρεις και τον σωστό άνθρωπο που τον βρήκα δηλαδή που κάνει και reblica Porsche 356 (γιατί την πρώτη φορά ήταν ένας απατεώνας) και το στήσω και χώσω και την μηχανή θα την λέω σε μερικούς που το παίζουν ''κάπως'' με τις πλαστικούρες τους.

Τώρα δεν με νοιάζει που είναι 16άρι και έχω αμορτισέρ απλά και τρέχω μέχρι 130 και προβλήματα στον δρόμο δεν έχω και μια χαρά στρίβω.Ακόμα και υποστροφή είτε υπερστροφή τα καταφέρνω καλά αν το παρακάνω.Σκοπός είναι ο καθένας να ξέρει τις δυνατότητες των αυτοκινήτων του. Μετά που θα πιάνω τα 230 με κόφτη με 4η και ευχαριστημένος θα είμαι κίολας θα δούνε μερικοί εδώ Θεσσαλονίκη.Και στην Αθήνα σκαθάρια είδα που τους κάνανε σκόνη και γελούσα.Είχα τότε το αμάξι του πατέρα μου τότε(πετρελαιο) που να φτάσεις βενζινοκίνητο.Εξαφανίστηκε μες στην κίνηση.Ερχόμουνα απο Σαλόνικα και μετά θα έμπαινα για Αττική οδό.Που να βάλω και το σασμάν της 915 5άρι, θα πάει 260 τελική, ή κάποιος extrime θα έβαζε το G50 σασμαν απο την 993.Ο σκάρος δανίζεται πολλά κομμάτια απο την ''εξάδελφη'' Porsche χωρίς να μπασταρδεύει σαν αμάξι.

 

 

 

 

 

 

Συνέχισε.

Είσαι αστείος!!!!

 

Oι Mercedes δε μένουν... :lol: :lol: :lol:

 

Όντως... Στα αμάξια δε σε πιάνει κανείς αδιάβαστος!!! :lol: :lol:

 

Μόνο μην παίρνεις άλλους στο λαιμό σου. Κρίμα είναι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Άσε μεγάλε πολύ άσχετος είσαι από αυτοκίνητα.Μπορεί απο ομορφιά να μη σου αρέσει αλλά ανταποκρίνεται εξίσου καλά στους δρόμους.Οι βελτιωτές αυτοκινήτων με το συγκεκριμένο αυτοκινήτων ασχολούνται απο το 1960.Δώστε εσείς λεφτά για τις πλαστικούρες και για μηχανικά σύνολα.Εάν κάνεις μια test drive μια Porsche Carrera και ένα σκαραβαίο την μόνη διαφορά που θα διαπιστώσεις είναι το βάρος της ''ουράς''.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

Εξαφανίστηκε μες στην κίνηση.Ερχόμουνα απο Σαλόνικα και μετά θα έμπαινα για Αττική οδό.Που να βάλω και το σασμάν της 915 5άρι, θα πάει 260 τελική, ή κάποιος extrime θα έβαζε το G50 σασμαν απο την 993.Ο σκάρος δανίζεται πολλά κομμάτια απο την ''εξάδελφη'' Porsche χωρίς να μπασταρδεύει σαν αμάξι.

Αυτή είναι η γοητεία του για μένα.

Όσο για το γυναικείο φύλο.........Το λατρεύει με πάθος και εις ΒΑΘΟΣ:devil::devil:

 

2v1sriu.png

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Συνέχισε.

Είσαι αστείος!!!!

 

Oι Mercedes δε μένουν... :lol: :lol: :lol:

 

Όντως... Στα αμάξια δε σε πιάνει κανείς αδιάβαστος!!! :lol: :lol:

 

Μόνο μην παίρνεις άλλους στο λαιμό σου. Κρίμα είναι.

 

Έλα μεγάλε.Δείξε αν μένουν στον δρόμο.Δείξε κανά βίντεο Ελληνικό

Πρέπει να είναι κάποιος πολύ άσχετος με αμάξια για να μην ξέρει και τι συμαίνει το λυχνάρι για παράδειγμα ή Νεόπλουτος φτώχιας όπως τους λέω εγώ

Με 40000 ο φίλος παίρνει και την καλύτερη Mercedes και μια καλή Audi

Μακριά απο γαλλικές παπαριές, και Ισπανικά, Σουϊδικά.

Ας πάρει και ένα Lexus υβριδικό RX 400.Πολύ καλό αμάξι!!!!!!!Κορεάτικα για την ΠΡΕΣΑ

Κινέζικα τώρα που έχουν παράγει, Παναγία μου σώσε

Κολλητέ μην κοροϊδεύεις έχω δοκιμάσει πολλά αμάξια γι'αυτό και τα κράζω μερικά

Αστο καλύτερα.31 χρονών είμαι.Δεν είμαι παιδάκι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

NIck ρίχτα μίλα πες και χρονολογία και μοντέλα να σου πω

Ελπίζω να μη δείξεις τους βλάκες του fifth Gear που πενεύουν τα Εγγλέζικα αμάξια τους και κράζουν άλλων χωρών αμάξια

Έχω τον βαίο μου και τον χαίρομαι και αυτό το μελλοντικό οικογενειακό αμάξι που θα αποκτήσω.

[ame]

[/ame]
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.


  • Δημιουργία νέου...