Προς το περιεχόμενο

Αγορα αυτοκινητου απο Ελλαδα,Γερμανια ή leasing?


tolkki

Προτεινόμενες αναρτήσεις

 

ΥΓ. Σε παραπεμπω στο βιντεο, για να μην καθομαι και γραφω οσα λενε και τα παρουσιαζω σαν δικες μου σκεψεις. Εγω απλα συμφωνω με οσα λεγονται.

 

 

 

Τα είδα τα βιντεάκια αλλά δεν κατάλαβα πως ενισχύουν τις απόψεις για μεγαλύτερη φορολογία.

 

Λέει ότι πολλοί αγοράζουν τα αυτοκίνητα για φιγούρα. Πράγμα γνωστό.

Ποιοι είμαστε εμείς που θα τους πούμε τι να αγοράσουν με τα λεφτά τους; Για τα οποία λεφτά έχουν ήδη πληρώσει φόρο;

 

---------- Το μήνυμα προστέθηκε στις 17:43 ----------

 

Καλά κάνει ρε. Να ρίξει χαράτσι στα 2500 και άνω, να σου πώ εγώ :P

 

 

Εγώ προτείνω από 1600 και πάνω.

Πήραν όλοι τα 1600αρια και πουλάνε μούρη....

 

---------- Το μήνυμα προστέθηκε στις 17:45 ----------

 

 

ΣΚΑΡΑΒΑΙΟΣ ΚΑΙ ΞΕΡΟ ΨΩΜΙ

 

 

Μερικοί θέλουν να στρίβουν, να έχουν παθητική ασφάλεια, άνεση, ηλεκτρικά και ηλεκτρονικά βοηθήματα. Να έχουν αυτοκίνητο με άλλα λόγια.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 97
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

 

Εγώ προτείνω από 1600 και πάνω.

Πήραν όλοι τα 1600αρια και πουλάνε μούρη....

 

2500 και άνω προφανώς θα είναι τζιποειδείς SUV για νεόπλουτους ελληναράδες.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ενημερωτικά το 2000cc πληρώνει 550€ τέλη κυκλοφορίας. Το χρέπι του τσέλιγκα που καίει αμόλυβδη ενώ έκαιγε σούπερ και ακούγεται δύο χωριά πιο κάτω δε μας πειράζει ε; Είναι "οικολογικό", επειδή το οδηγεί βοσκός.

 

Έχετε κάποιοι μπερδέψει μου φαίνεται τις εισπρακτικές ορέξεις της κυβέρνησης με την αποκατάσταση του δίκαιου. Επίσης, τα 2000cc δεν είναι δείγμα πλουτοκρατίας, ο καθένας μπορεί να έχει μεταχειρισμένο 2000cc αξίας 10.000€. Όπως και οι όποιοι φόροι δεν είναι τρόπος αποκατάστασης της κοινωνικής δικαιοσύνης με την τιμωρία των πλουσίων.

 

Στην Ελλάδα οι νόμοι στερούνται λογικής. Η λογική είναι: χρειαζόμαστε χ λεφτά, ας βρούμε έναν άρπα-κόλλα τρόπο να τα βγάλουμε...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλά γέλασα πολύ φιλαράκι, μπράβο.

Highlight:

 

Πάρτε και μια φάση ωραία

[ame]

[/ame]

 

Και μιλάμε ατμοσφαιρικός κινητήρας όχι turbo.Που να βαζε ο τρελός Γερμανός.

Τρέμε Bugatti Vayron

Και άλλη τρελή κόντρα

 

[ame]

[/ame]

Το ίδιο αμάξι

 

Και η μελλοντική μηχανή μου

[ame]

[/ame]

 

ΣΚΑΡΑΒΑΙΟΣ ΚΑΙ ΞΕΡΟ ΨΩΜΙ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2500 και άνω προφανώς θα είναι τζιποειδείς SUV για νεόπλουτους ελληναράδες.

 

Και 1600 και άνω θα είναι 316, mini cooper, Mercedes και διάφορα άλλα για νεόπλουτους ελληναράδες.

 

 

Να και ένα SUV για νεόπλουτους ελληναράδες:

 

Notre%20S-MAX%20(22)%20F.jpg

 

Ford S-Max

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και 1600 και άνω θα είναι 316, mini cooper, Mercedes και διάφορα άλλα για νεόπλουτους ελληναράδες.

 

 

Να και ένα SUV για νεόπλουτους ελληναράδες:

 

 

Notre%20S-MAX%20(22)%20F.jpg

 

 

Ford S-Max

 

Δηλαδή με τη λογική σου ενα Corolla 1.6 είναι το ίδιο με μία 316? Εγω μιλάω για αυτοκίνητα άνω των 2500, 3000 αν το θές έτσι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

---------- Το μήνυμα προστέθηκε στις 17:45 ----------

 

 

 

 

Μερικοί θέλουν να στρίβουν, να έχουν παθητική ασφάλεια, άνεση, ηλεκτρικά και ηλεκτρονικά βοηθήματα. Να έχουν αυτοκίνητο με άλλα λόγια.

Γιατί αυτό δεν είναι αμάξι???http://www.feinecabrio.de/aca_skripte/fahrzeug_bilder.php?image=http://www.feinecabrio.de/cms/upload/bilder/galerie/images/Cabrio_rot_093.jpg

 

http://www.feinecabrio.de/aca_skripte/fahrzeug_bilder.php?image=http://www.feinecabrio.de/cms/upload/bilder/fahrzeugangebote/Lind003.jpg

 

http://www.feinecabrio.de/aca_skripte/fahrzeug_bilder.php?image=http://www.feinecabrio.de/cms/upload/bilder/fahrzeugangebote/Lind006.jpg

 

 

http://www.feinecabrio.de/aca_skripte/fahrzeug_bilder.php?image=http://www.feinecabrio.de/cms/upload/bilder/fahrzeugangebote/silber/8605.jpg

http://www.feinecabrio.de/aca_skripte/fahrzeug_bilder.php?image=http://www.feinecabrio.de/cms/upload/bilder/fahrzeugangebote/silber/8699.jpg

http://www.feinecabrio.de/aca_skripte/fahrzeug_bilder.php?image=http://www.feinecabrio.de/cms/upload/bilder/galerie/images/anthrazit-metallic/D5BE6564_gr.jpg

 

http://www.feinecabrio.de/aca_skripte/fahrzeug_bilder.php?image=http://www.feinecabrio.de/cms/upload/bilder/Eigene/April08/Baur9.jpg

 

http://www.feinecabrio.de/aca_skripte/fahrzeug_bilder.php?image=http://www.feinecabrio.de/cms/upload/bilder/Eigene/August08/Bremer8.jpg

 

http://www.feinecabrio.de/aca_skripte/fahrzeug_bilder.php?image=http://www.feinecabrio.de/cms/upload/bilder/Eigene/Jan2009/09Schmied.jpg

http://www.feinecabrio.de/aca_skripte/fahrzeug_bilder.php?image=http://www.feinecabrio.de/cms/upload/bilder/Eigene/Jan2009/03Schmied.jpg

http://www.feinecabrio.de/aca_skripte/fahrzeug_bilder.php?image=http://www.feinecabrio.de/cms/upload/bilder/galerie/images/porschesilber/IMG_6937.jpg

Μακάρι να χες τέτοιο δέρμα και ποιότητα στο αμάξι σου

Αμ εδώ είναι που ξεχωρίζουν τα αγοράκια απο τους άντρες.Δεν μασάω μία.Και τα τεχνολογίας ξέρω να οδηγώ ακόμα και στο όριο αλλά και τον βαίο μου και δεν τα έχω ανάγκη τα συστήματα γι'αυτό υπάρχουν και τα σχέδια αεροτομών.Το οδηγώ εδώ και 12 χρόνια και τρομάζω καθόλου.Αυτούς που δεν ξέρουν καλά να κουμαντάρουν ένα full εξοπλισμένο αμάξι αυτούς θα φοβηθώ και ας μην έχω και αερόσακο την στιγμή εκείνη.Θα τον αποφύγω όσο μπορώ αλλιώς full φρένα να γλιτώσω μερικά G και φορεμένη ζώνη φυσικά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ενημερωτικά το 2000cc πληρώνει 550€ τέλη κυκλοφορίας. Το χρέπι του τσέλιγκα που καίει αμόλυβδη ενώ έκαιγε σούπερ και ακούγεται δύο χωριά πιο κάτω δε μας πειράζει ε; Είναι "οικολογικό", επειδή το οδηγεί βοσκός.

 

Έχετε κάποιοι μπερδέψει μου φαίνεται τις εισπρακτικές ορέξεις της κυβέρνησης με την αποκατάσταση του δίκαιου. Επίσης, τα 2000cc δεν είναι δείγμα πλουτοκρατίας, ο καθένας μπορεί να έχει μεταχειρισμένο 2000cc αξίας 10.000€. Όπως και οι όποιοι φόροι δεν είναι τρόπος αποκατάστασης της κοινωνικής δικαιοσύνης με την τιμωρία των πλουσίων.

 

Στην Ελλάδα οι νόμοι στερούνται λογικής. Η λογική είναι: χρειαζόμαστε χ λεφτά, ας βρούμε έναν άρπα-κόλλα τρόπο να τα βγάλουμε...

 

Πρωτον. Κανεις δεν κατηγορησε τα 2λιτρα στο παρον θρεντ νομιζω ως δειγμα νεοπλουτισμου.

 

Δευτερον. Σαφως επιβαρυνουν το περιβαλλον τα χρεπια, αλλα για αυτα μπηκε επιπλεον φορολογια ηδη και δε διαμαρτυρηθηκε κανεις. Η διαμαρτυρια απο ορισμενους αφορα στο γιατι να φορολογουνται τα τυπου Καγιεν παραπανω, αρα πανω σε αυτο συζηταμε, αλλα οπως φαινεται αυτο που ενοχλει ειναι αποκλειστικα η επιπλεον φορολογηση των πανακριβων και πολυτελων αυτοκινητων, οχι ομως των παλιων.

 

Τριτον. Εγω δε μιλησα για τιμωρια πλουσιων, αλλα για συνεπειες του νεοπλουτισμου των τζιπ και των 4000κυβικων. Μια εκ των συνεπειων ειναι η τσουχτερη φορολογια, που τσουζει μεν τον νεοπλουτο και γκρινιαζει, οχι ομως τον πραγματικο πλουσιο (πολλοι απο αυτους οδηγουν φορντ και σεατ παντως) ο οποιος θα τα δωσει και θα συνεχισει να απολαμβανει τις πολυτελειες του πλουτου. Δε νομιζω ο Χ εφοπλιστης να κλαφτει για τα 500 ευρω που θα πληρωσει επιπλεον για το Καγιεν. Ο Χ βλαχος ομως που πουλησε το οικοπεδο του μπαμπα του και πηρε δανειο για να αγορασει Καγιεν θα γκρινιαξει.

 

τεο1303 lol

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ευχαριστω πολυ με διαφωτισατε ! :lol:

 

Η αληθεια ειναι οτι παρασυρθηκαμε...

Οποτε στο θεμα μας. Παρε ενα σκαραβαιο του 70 και καντον τουμπανο. :P

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δηλαδή με τη λογική σου ενα Corolla 1.6 είναι το ίδιο με μία 316? Εγω μιλάω για αυτοκίνητα άνω των 2500, 3000 αν το θές έτσι.

 

 

Και με τη δική σου λογική το S-max ή ένα Sorento που μπορεί κάποιος να το πήρε για δουλειά είναι το ίδιο με ένα σπορ πανάκριβο αυτοκίνητο.

Δε βλέπω κάποια διαφορά.

 

---------- Το μήνυμα προστέθηκε στις 18:18 ----------

 

Γιατί αυτό δεν είναι αμάξι???http://www.feinecabrio.de/aca_skripte/fahrzeug_bilder.php?image=http://www.feinecabrio.de/cms/upload/bilder/galerie/images/Cabrio_rot_093.jpg

 

http://www.feinecabrio.de/aca_skripte/fahrzeug_bilder.php?image=http://www.feinecabrio.de/cms/upload/bilder/fahrzeugangebote/Lind003.jpg

 

http://www.feinecabrio.de/aca_skripte/fahrzeug_bilder.php?image=http://www.feinecabrio.de/cms/upload/bilder/fahrzeugangebote/Lind006.jpg

 

 

http://www.feinecabrio.de/aca_skripte/fahrzeug_bilder.php?image=http://www.feinecabrio.de/cms/upload/bilder/fahrzeugangebote/silber/8605.jpg

http://www.feinecabrio.de/aca_skripte/fahrzeug_bilder.php?image=http://www.feinecabrio.de/cms/upload/bilder/fahrzeugangebote/silber/8699.jpg

http://www.feinecabrio.de/aca_skripte/fahrzeug_bilder.php?image=http://www.feinecabrio.de/cms/upload/bilder/galerie/images/anthrazit-metallic/D5BE6564_gr.jpg

 

Μακάρι να χες τέτοιο δέρμα και ποιότητα στο αμάξι σου

Αμ εδώ είναι που ξεχωρίζουν τα αγοράκια απο τους άντρες.Δεν μασάω μία.Και τα τεχνολογίας ξέρω να οδηγώ ακόμα και στο όριο αλλά και τον βαίο μου και δεν τα έχω ανάγκη τα συστήματα γι'αυτό υπάρχουν και τα σχέδια αεροτομών.Το οδηγώ εδώ και 12 χρόνια και τρομάζω καθόλου.Αυτούς που δεν ξέρουν καλά να κουμαντάρουν ένα full εξοπλισμένο αμάξι αυτούς θα φοβηθώ και ας μην έχω και αερόσακο την στιγμή εκείνη.Θα τον αποφύγω όσο μπορώ αλλιώς full φρένα να γλιτώσω μερικά G και φορεμένη ζώνη φυσικά.

 

 

Είναι παντού χειρότερο αμάξι από ένα σύγχρονο.

Δε θα συνεχίσω την κουβέντα για κάτι αυτονόητο. Έχω καλύτερα πράγματα να κάνω.

Να ήταν κανένα σπορ αυτοκίνητο εντάξει. Αλλά μιλάμε για κάποιο αυτοκίνητο που φτιάχτηκε για να είναι φθηνό. Με άθλια συμπεριφορά ακόμα και για τότε που βγήκε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και με τη δική σου λογική το S-max ή ένα Sorento που μπορεί κάποιος να το πήρε για δουλειά είναι το ίδιο με ένα σπορ πανάκριβο αυτοκίνητο.

Δε βλέπω κάποια διαφορά.

 

Καλά το S-Max είναι οικογενειακό, εγώ μιλάω για αυτοκίνητα τύπου Golf GTI ή Focus RS. Τη δουλειά που κάνει κάποιος με ένα Sorento των 3.5, την κάνει και με ένα RAV-4 των 2.0 λίτρων.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλά το S-Max είναι οικογενειακό, εγώ μιλάω για αυτοκίνητα τύπου Golf GTI ή Focus RS. Τη δουλειά που κάνει κάποιος με ένα Sorento των 3.5, την κάνει και με ένα RAV-4 των 2.0 λίτρων.

 

 

Δηλαδή το GTi και το RS είναι αυτοκίνητα για νεόπλουτους ελληνάρες ή αυτοκίνητα που πουλάς μούρη;

Όχι δεν μπορεί να την κάνει για διάφορους τεχνικούς λόγους.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πρωτον. Κανεις δεν κατηγορησε τα 2λιτρα στο παρον θρεντ νομιζω ως δειγμα νεοπλουτισμου.

 

Δευτερον. Σαφως επιβαρυνουν το περιβαλλον τα χρεπια, αλλα για αυτα μπηκε επιπλεον φορολογια ηδη και δε διαμαρτυρηθηκε κανεις. Η διαμαρτυρια απο ορισμενους αφορα στο γιατι να φορολογουνται τα τυπου Καγιεν παραπανω, αρα πανω σε αυτο συζηταμε, αλλα οπως φαινεται αυτο που ενοχλει ειναι αποκλειστικα η επιπλεον φορολογηση των πανακριβων και πολυτελων αυτοκινητων, οχι ομως των παλιων.

 

Τριτον. Εγω δε μιλησα για τιμωρια πλουσιων, αλλα για συνεπειες του νεοπλουτισμου των τζιπ και των 4000κυβικων. Μια εκ των συνεπειων ειναι η τσουχτερη φορολογια, που τσουζει μεν τον νεοπλουτο και γκρινιαζει, οχι ομως τον πραγματικο πλουσιο (πολλοι απο αυτους οδηγουν φορντ και σεατ παντως) ο οποιος θα τα δωσει και θα συνεχισει να απολαμβανει τις πολυτελειες του πλουτου. Δε νομιζω ο Χ εφοπλιστης να κλαφτει για τα 500 ευρω που θα πληρωσει επιπλεον για το Καγιεν. Ο Χ βλαχος ομως που πουλησε το οικοπεδο του μπαμπα του και πηρε δανειο για να αγορασει Καγιεν θα γκρινιαξει.

 

τεο1303 lol

 

Με εσένα συμφωνούσα εξαρχής. Με κάποιον φίλο πιο πίσω διαφώνησα.

 

Το θέμα είναι ότι δεν υπάρχει ορθή λογική στη φορολόγηση. Το Καγιέν και το Τουαρέγκ πρέπει να φορολογείται βαριά, διότι πιάνει δύο ρεύματα στους ελληνικούς δρόμους. Τα κυβικά δεν είναι το σωστό κριτήριο μιας και δεν σχετίζονται ούτε με την πολυτέλεια, ούτε τον όγκο, ούτε την επιβάρυνση προς το περιβάλλον.

 

Επίσης, δε νομίζω ότι θίγεται ο νεόπλουτος. Ο νεόπλουτος τα έχει πιάσει καλά και 500€ δε θα τον πάνε πίσω. Αυτός που θίγεται είναι ο μέσος έλληνας που αγόρασε μεταχειρισμένο Καγιέν από μάντρα δίνοντας και το βρακί του, και όλα αυτά για να τη βγει στο γείτονα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.


  • Δημιουργία νέου...