Cotrex Δημοσ. 20 Νοεμβρίου 2002 Δημοσ. 20 Νοεμβρίου 2002 Μπορει να ακουω μεταλ περιπου 2 χρονια αλλα εχω καταλαβει αρκετα πραγματα. πιο παλεια ακουγα το εντελως αντι8ετο ειδος "hip-hop". Τελικα καταλαβα οτι το Hip-hop ειναι μια βλακια εντελως!(sorry σε οσους ακουνε αυτο το ηδος μουσικης) Η hip-hop εμφανιστηκε μετα απο πολι καιρο απο την metal και κανει εντελος τα αντιθετα πραγματα. στην μεταλ μακριμαλιδες, κολητα παντελονια, σκισμενα παντελονια και οπως εχω καταλαβει μεσα απο μερικα ατομα που ξερω ειναι και ΛΟΓΙΚΟΙ!(Ενας μεταλας που θαυμαζω αρκετα ειναι απο το #Groovy και ειναι απο τα λογικοτερα ατομα που 3ερω) ενω οι hip-hop βαρκες παντελονια, προχωρανε σαν μπεκρουλιασμενοι, το μαλλι 'η θα ειναι σκετη καφριλα ή θα νε γουλι και το μονο που κανουν ειναι να βριζουν. Το θεμα της λογικης ειναι καπως.. δεν εκφραζεται. Υπαρχουν και εξερεσεις φυσικα και ειναι αρκετα εξυπνοι ακομη και αν μια τουφα τεραστεια κρεμεται στα μαλλια! Οσο για τα λαικα, ολοι οι fashion victims και οι trendakides κατακρινουν την μεταλ λεγοντας οτι οι μεταλαδες : 1)φορανε μαυρα, 2) ειναι σατανιστες 3)βρομιαριδες, 4) φρικια, 5) Ξενερωτους επειδη χαλανε την πιατσα ολων αυτων. 6) απλυτοι και αλλα πολλα! Η απαντηση σε ολα αυτα ειναι ενα γραμμα που εστηλε μια μεταλλου σε μια που εβριζε την μεταλ ----> Μπορει οπως λες να φοραμε μαυρα να ειμαστε μαλλιαδες (αφινω στην ακρη το απλυτοι γιατι αμφιβαλω αν οι δικοι σου γνωριζουν το "rexona") Οπως εσεις γουσταρετε τα ασπρα και τα ροζ εμεις ετσι και εμεις εχουμε ενα συγκεκριμενο στυλ( και δεν ειμαστε και Fashion Victims!)γουσταρουμε τα μαυρα, τα καρφια, την καφριλα και τους ..."σαταναδες"! Αν ανοιξεις τα ματια σου θα δεις οτι ουτε ολοι οι μεταλαδες ειναι μαλλιαδες ουτε οι μαλλιαδες μεταλα! Λενε οτι η μεταλ μαζοποει. Εχεις ιδεα πρωτα απο ολα τι σημενει μαζοποιηση? κοιταξε γυρω σου και θα καταλαβεις! Βγενετε εξω με τα ρουχα που ειναι της μοδας , λετε τις μαλακιες που ειναι της μοδας, το βραδυ πρωτο τραπεζι στον τραγουδιστη που ειναι της μοδας και μετα για νανι! Ποιο περιοδικο? ποιος δισκος μεταλ διαφημιστηκε ποτε στην τηλεωραση, στο ραδιοφωνο? Ασχοληθηκαν ποτε τα media με την προσοπικη ζωη και τα βιτσια καποιου μεταλ σιγκροτηματος? ΟΧΙ βεβαια! Γιατι γνωριζουν πως η μεταλ δεν μαζοποιει. Το δολωμα που τσιμπανε κοπαδιαστα οι ηλιθιοι, το εχουν βρει αλλου. ΚΑι αυτο επειδη η μεταλ οδιγει σε απαγορευμενα συνεσθηματα οπως η οργη, η θλιψη,(και οχι γιατι ο 60ος γκομενος/α με παρατησε) ο προβληματισμος, η περιφανια. Σπανια η μεταλ καταπιανετε με τον ερωτα και οταν το κανει τον υμνει και δεν τον διασηρει οπως κανουν τα λαικα! επειδη δλδ πεταει 15 "σαγαπω", 40 "μου λιπεις" αλλα 100 "σε θελω" νομιζετε οτι ξερουν τι σημενει αγαπη και οτι τα νιωθουν αυτα που λενε οπως ακριβως νομιζετε? Στιχουργικα η μεταλ καταπιανετε με : θεματα απο την λογοτεχνια(ναι ναι αυτα τα χαζα βιβλιαρακια που κανατε στο γυμνασιο) ιστορικα προσωπα (μεγας αλεξανδρος) θρησκεια, για τον πολεμο και αλλα. Αληθεια.. ποιο "λαικο" τολμησε να μελοποιησει εστω και ενα απο τα παραπανω θεματα? Οσο για τα καταγματα και ολα αυτα τα βγαζετε απο το μυαλουδακι σας. Στα κατω-κατω καλυτερα ωα χτυπιομαστε, παρα να ανεβαινουμε στα τραπεζια.Ξερετε τι παει να πει αυτοσεβασμος? So...sorry για την πολυλογια μου για αλλη μια φορα! Και sorry απο αυτους που το διαβασαν και εθιξα 'η αυτους (που με τπτ δεν θελω να γινει αυτο ή την μουσικη τους!)
rapper Δημοσ. 20 Νοεμβρίου 2002 Δημοσ. 20 Νοεμβρίου 2002 sprry file alla diafono.den eipa oti kai oi 2 pleyres einai agies.kai oi hiphopers kai oi metalades exoyn kolopaida.alla oson afora to stixo kai mono nomizo oti kaneis big lathos.epeidi palia akoyga metal alla to gyrisa sto hiphop ksero oti oi metal ymnoyn ton diavolo.ola ta alla periteyoun.eno i hiphop epi to pleiston(popo pos ta leo!) exei stixo kai me noima vathi kai se provlimatizei.oson afora tin emfanisi nai forao fardia alla den to paizo,oyte eimai kapoios. hiphop is just respect..... rundmc for ever...........
Cotrex Δημοσ. 20 Νοεμβρίου 2002 Μέλος Δημοσ. 20 Νοεμβρίου 2002 rapper εγω αλλαξα μουσικη απο hip hop ακουω metal επειδη νομιζω οτι το εχουν δει πολυ γαμαουα οι περισσοτεροι. υπαρχουν και ψαγμενοι hiphopers που το λεει η καρδουλα τους και πανω απο ολα δεν το παιζουν γαμιαδες. σου δινω παραδηγμα : ημουν σπιτι ενως φιλου και ειχε βαλει κατι απο ΖΝ και ελεγε σε μια φαση " με τους ΖΝ μην τα βαζεις γιατι θα σε γαμησουν" και κατι τετοια. Αυτο η μεταλ δεν το εχει και νομιζω πως κανεις λαθος για τον διαβολο. Υπαρχουν μεταλ συγκροτηματα οπως oi Cralde of Filth και αλλοι που ειναι πραγματι σατανιστες και τον ημνουν . Αυτο ομως ειναι ενα ηδος της μεταλ! υπαρχουν και αλλα ειδη μουσικης που δεν εχει καμια σχεση με το σατανισμο οπως oi Iron Maiden και το μονο τραγουδη τους που αναφερετε στο διαβολο ειναι the number of the beast. Ολα τα αλλα τραγουδια τους αναφερετε στο μελλον και στον πολεμο κυριως. Οι ManOwaR οσο ψωνισμενοι και να ειναι αναφερονται στην μυθολογια, σε μυθηκα προσωπα! Ειναι αρκετα τα ειδη της μεταλ. δεν αναφερονται ολα στον διαβολο. "kai oi hiphopers kai oi metalades exoyn kolopaida" σε αυτο εχεις δικιο. αρκετοι ειναι πρεζονια, αλλα αλλοι , μπορει απο την εμφανιση τους να φενονται κολοπαιδα και αλητες , αλλα αν τους πιασεις την κουβεντα και απο τις δυο πλευρες τοτε μπορει και να δεις οτι ειναι ενα απο τα πιο εξυπνα ατομα που εχεις γνορισει ποτε. Με τα περισσοτερα παιδια που ακουνε hip-hop βριζουν συνεχεια και εχουν παρει τις συνηθειες των αμερικανων! Υοοοοο motherfucker! και κατι τετοια που ειναι αρκετα σπαστικα. Απο οτι φενετε δεν εχεις ακουσει αρκετα μεταλ κοματια οστε να δεις οτι τα songs σε βαζουν σε προβληματισμο και αλλα....
akpe Δημοσ. 21 Νοεμβρίου 2002 Δημοσ. 21 Νοεμβρίου 2002 <blockquote><font class="small">Quote rapper:</font><hr> ...ksero oti oi metal ymnoyn ton diavolo... <hr /></blockquote> Συνήθως βλέπω κάτι τέτοια και γελάω...δέν δίνω σημασία, αλλα αυτή τη φορά δέν άντεξα...Διαφωνώ με το topic πάντως καθώς η metal δέν έχει τίποτα κοινό απο οποιοδήποτε εμπορικό είδος μουσικής, συνεπώς δέν μπορεί να συγκριθεί, πόσο μάλλον να εναντιωθεί με αυτά. Ορίστε μερικοί στίχοι αυτών που "υμνούν το διάβολο": I am waiting, Long forgotten Shipwrecked on a distant shore Am I drifting, no more wanted Floating outward, evermore And all the dreams that I've harbored In the labyrinths of my soul Gone forever, not discarded Only sleeping, till they're whole And in the graveyard, of my heart now Sleep the years that I've long sold For their markers, is there nothing Only ghosts I can not hold Father hear me I am tired Shall I waken in thy home Hold me closer, I am trying Sweet Lord Jesus, heal my soul <hr /></blockquote> Περισσότεροι εδώ Απάντηση του Dani Filth (cradle of filth) σε ερώτηση σχετικά με το είδος μουσικής που παίζει, σε συνάντηση στα παρασκήνια του RockWave 2001: "...παίζω αυτή τη μουσική επειδή αρέσει στον κόσμο...είναι η δεύτερη δουλειά μου, την βλέπω πιο πολύ σαν hobby...έχω τρία παιδιά και δόξα το Θεό μπορώ να παρέχω στη οικογένειά μου αυτά που χρειάζεται..." <hr /></blockquote> Για να μήν τα πολυλογώ, καταλάβετε οτι η metal αποτελείται απο πληθώρα ειδών... Απο πόυ να αρχίσω και πού να τελειώσω; Heavy,thrash,power,black,gothic,death κλπ. Τα περισσότερα τραγούδια αναφέρονται σε θέματα όπως αυτά που αναφέρει ο Cotrex. ΝΑΙ, υπάρχουν συγκροτήματα τα οποία είτε έχουν παραδεχτεί οτι είναι οπαδοί του σατανά, είτε υπάρχουν απλά ενδείξεις για αυτό (σημ. Cotrex διαφωνω περι CoF ). Όμως το οτι υπάρχουν αυτά τα 2-3 συγκροτήματα, αυτό δέν σημαίνει οτι όλοι ανήκουν στην ίδια ράτσα. Με την ίδια λογική η hip-hop δέν είναι τίποτα άλλο απο κάποια κακομαθημένα κωλόπαιδα που δέν κάνουν τίποτα άλλο απο το να καπνίζουν χόρτο όλη μέρα και να αλληλοσκοτώνονται. Για να σοβαρευτούμε λίγο. Δέν σας εκφράζει η μουσική αυτή; Δικαίωμα σας. Δέν σας αρέσει; Μην την ακούτε. Δέν έχετε κανένα δικαίωμα όμως να προσβάλλετε, ειδικά με αυτόν τον τρόπο, αυτούς που την ακούνε. btw, έχεις καμιά ιδέα με ποιό είδος μουσικής έχει άμεση συγγένεια, και με ποιό είδος μουσικής έχει πολλά κοινά στοιχεία η metal;
BLi--zER Δημοσ. 21 Νοεμβρίου 2002 Δημοσ. 21 Νοεμβρίου 2002 Me thn klassikh thes na peis akpe? Anyway symfono kai diafono taytoxrona me tis gnomes olon ton prohgoumenon. Merika pou eipe o akpe einai sosta, se merika to parakane... Tespa de tha katso na sxoliaso peri satanismou ktl, einai gia ta 7xrona. Tha anafertho sto topic kai mono. As sygkrinoume loipon th metal me ta ypoloipa eidh mousikhs, vasizomenoi sth mousikh theoria (h alitheia einai oti de tha katalavete kai polla an de gnorizete esto ta vasika, alla pisteyo kapoioi kseroun.. stous ypoloipous apla tha fanei entyposiako ) To keimeno den einai diko mou, kai variemai na to metafrazo. Idou: "This is a talk about what metal music is, in relation to other kinds of music, because I've never really seen a document that compared it to legitimate and/or non-popular music styles (e.g. jazz and European classical music) as if it were an equal art form. Whether it is or not is up to you. I don't even know myself, so don't ask. But for the sake of having something to write about I'll treat it as though it is for right now. I. CELLS The first, and biggest difference, I notice when comparing metal to other more conventional forms of music is the mixture of harmony and melody. Musicians versed in the vocabulary of metal know that it is mostly made up of what are called riffs. In this document I will use the word cell to refer to what would usually be called a riff. Cells in metal are of three basic types: Melodic Harmonic Rhythmic Mixed And let's define a piece (song) is a combination of these types of cells with a certain amount of repetition and varience. Melodic cells consist of single note lines, that is, lines that do not include polyphony harmony. (Ex. 1) Sometimes a melody will be doubled by both guitars, but played seperated by a certain interval (usually a P4 or P5). (Ex. 2) I still consider these to be melodic cells, whereas if the intervallic distance between the voices changes over the course of the phrase I would consider it to be more of a harmonic cell as this is usually an attempt to approximate some kind of harmony (e.g. black metal). (Ex. 3) Harmonic cells are those that consist of polyphonic textures (i.e. more than one note sounding simultaneously). The harmony can be as simple as a two note interval, or as dense as a major seventh chord with several upper extensions. It is usually considerably less complex since extended harmonies are usually lost to distortion, and are less stable and less "heavy" than smaller structures like the P5 chord. The P5 chord (e.g. E5) is probably the most common harmonic element in all rock music today. (Ex. 4) It is a triad with the third ommitted, thus depriving it of any tonality major or minor. However, these chords can be made to seem like they are functional by playing them from potent roots in a scale. A good example is that you will notice a blues played with only P5 chords will still be identifiable as a blues even though all the tonalities of the chords have been removed. (Ex. 5). Rhythmic cells are composed of a single sound, not neccesarily a tone, with the importance placed upon the rhythm with which it is played rather than the pitch of the sound itself. My friends and I often refer to this sort of cell as "the E bangin' section." (Ex. 6) And finally, mixed cells are those which contain elements of two or more of the above ideas. (Ex. 7) In addition to all these metal music will occasionally break down into sections of conventional harmony. These sections are used to provide contrast to the heavier, louder, more dissonant parts of songs. These occur most often as introductions or out vamps, or slightly more rarely as middle sections to songs. (Ex. 8) Anything you hear in metal music can most likely be broken down and fit into one of these categories. II. TONALITY Tonality. A special word has to be said about the tonality of modern metal music. In stark contrast to European classical music a staple of the metal idiom is the tonicization of diminished chords. Most songs by the band Cannibal Corpse are made mainly of diminished chords/scales spelled from the lowest note of the guitar. (For the sake of those with locking tunings all examples will assume E to be your lowest string/note.) E, G, and Bb and the P5 chords built off of them are almost certainly the most common notes played in metal music today. For more "thrash" oriented metal we can add the note A to that, as this style is based more on the pentatonic blues scale (From E = E G A Bb B D) and tonality rather than the diminished or whole tone scales/tonalities of most death metal. Compare the tonalities Cannibal Corpse implies against the tonalities implied by the cells and solos of Pantera's Dimebag Darrel to hear diminished/whole tone tonality versus blues (respectively). III. RHYTHMIC ELEMENTS The rhythmic pulse of metal takes after European classical music. In a bar of 4/4 the strong beats will be heard as 1 and 3, with the bass drum almost always reinforcing these beats. Even without this reinforcment though the 1 and 3 pulse is still felt. Sixteenth and eighth notes are straight (i.e. not swung), the only exception to this rule being some hip-hop/metal crossover pieces. Since the beginning of metal as such, which this document will treat as the first recordings of the band Black Sabbath. The rhythmic element of the music has been of prime importance. Even the early recordings of Black Sabbath features manic drumming (for that time) and numerous tempo and feel changes. Bands in the '70s like Rush, King Crimson, and Emerson, Lake, and Palmer, used odd meter frequently in their compositions. And during the '80s bands like MetallicA used odd meter while delivering uncompromisingly heavy music. Now as the '90s progress bands like Death, Suffocation, Pantera, Deicide, and Meshuggah, push the limits of the contemporary metal rhythm section. Metric modulation is the process of adopting some subdivision of the macro beat as the new macro. The term metric modulation was used by Elliot Carter to describe a method of changing tempo by equating a particular note value to a proportional value of that, or another, note value (p.533 Tonal Harmony, Kostka and Payne). The band Death is a good example of a group that uses many metric modulations. Polymetrical playing is another area where modern metal bands have made considerable advances. The band Meshuggah is the best example of this concept availiable. Almost everything they play is polymetric, with the guitars playing in an odd meter or with odd groupings of triplets atop a traditional 4/4 back beat provided by the drummer. In this way they are able to use odd meter and still be able to nod their head to their music most of the time. We'll talk more about the head nodding factor in the section on aesthetics. IV. FORM There are several levels at which you can examine form in metal music. You can analyse form from cell to cell, or you can expand the analyzation to the broader picture of form. We'll examine the song Satan Spawn the Caco Daemon by Deicide. (Ex. 6). My cell by cell analysis is this - intro A B C D E B C D E F(solo) A Although this analysis does not indicate it, the cells of the song are repeated multiple times (usually four or eight) when they occur. In more traditional-looking form notation, this piece is basically binary, or A B A B', with a verse then a chorus followed by another verse and chorus. The piece has an introduction (the "intro" and "A" riffs in the cell analysis, but the truly important elements of the form are indicated by the vocal part. The verse falls over the B C and D cells, while the chorus is over E. When you examine the music this way you can see that it doesn't take a great deal of material to produce a good piece of music. This song is composed of six basic cells. The difficulty lies in executing the cells and their meter changes. The A cell (repeated 4 times) is made up of three bars of 6/8 followed by a bar of 10/8. The B cell (repeated 8 times) is in 13/8. V. INSTRUMENTATION Instrumentation for the modern metal ensemble usually consists of two electric guitars, bass guitar, drum set, and vocalist, although some bands such as Fear Factory, and Dream Theater are now starting to include synthesizers in this mix. Guitars, usually tuned (from lowest string to highest) E A D G B E are frequently detuned a whole step or more in the search for the heaviest sound possible. Some guitarists tune only their low E string down a whole step to make it easier to play P5 chords and so they don't have to detune the rest of their guitar. This can be useful if you aren't tuning down for every song. Ibanez guitars began producing seven string guitars (with an additional low B string) several years ago and with the growing popularity of five and six string basses it was only the natural progression for metal musicians to adopt these instruments in their quest for the ultimate crunch. Band's like Cannibal Corpse, and Meshuggah play seven string guitars on some songs and even tune them down a half step. After tuning the guitar signal is processed almost always by a distortion effects unit, either rack or pedal. These pedals take the waveform produced by the quitar and alter it to be more like a square wave. After this the signal is equalized and usually has lows and highs boosted while the middle frequencies are almost removed. With the amount of detuning and distortion going on it's important for certain other instruments to alter the way they sound as well. The kick drums of any modern metal band you listen to that plays fast sixteenth notes will almost always be tuned very tight and/or fitted with triggers to a drum sound module capable of producing a clicky sound. The high pitch and clicky sound are required to help bring out fast notes played on the guitars which, by themselves, are occasionally too low and distorted to be understood. But with the addition of the tightly tuned sixteenth note double bass, the rhythms are immidiately audible. Snare drums are tuned very tightly, gated, and even triggered as well as they have to cut through the din of the distorted guitars and bass. Tom tom drums are typically tuned quite low and equalized to add even more low end. The bassist in a modern metal band today will often play a variety of extended range instruments. Alex Webster of Cannibal Corpse plays a 36" scale Modulus graphite neck instrument. The extra inches in the scale help to keep the tension up on the B string, which aids in playing faster as well as producing better tone. The graphite neck also produces a very present sound, desirable when attempting to cut through the noise of two low, distorted guitars. Some bassists may use distortion on their instruments as well, and follow generally the same equalization patterns as their upper octave brethern. Vocalists range from throaty screams to full on sub-low, gargling-with-broken-glass growls. Vocals will typically be layered in certain sections to build and release tension. VI. AESTHETICS Aesthetics are an important part of metal. Probably one of the most common misconceptions about metal is that it is easy to execute and perform. Actually it is one of the most difficult musical styles to produce a good presentation of. Looking at a score for a piece of metal one may or may not see many difficult passages, but it is not always the amount of notes, velocity, or rhythm that makes metal difficult. Affecting a convincingly "heavy" sound while incorporating appropriate stylistic elements of stage presence is the truly challenging part of playing metal music. The modern metal musician must be more than just a musician, he/she must be an athelete as well. Due to the intensity, volume, and complex rhythmic style of the music it is necessary for the musicians to convey to the crowd, through body language, A) where the time is, and the mood of the music. This is most often accomplished by "headbanging." Anyone who has played rhythms in odd meter (like 7/8) knows that it is a challenge to headbang to them because they typically "flip" from one repetition to the next. This is difficult because in most cases the quarter note is the division of the beat that is headbanged to."
BLi--zER Δημοσ. 21 Νοεμβρίου 2002 Δημοσ. 21 Νοεμβρίου 2002 <blockquote><font class="small">Quote BLi:</font><hr>[zER] Merika pou eipe o akpe einai sosta, se merika to parakane... <hr /></blockquote> Opou "akpe" valte "Cotrex"
rapper Δημοσ. 21 Νοεμβρίου 2002 Δημοσ. 21 Νοεμβρίου 2002 tha tin po omos tin kakia mou..... kai mono pou vlepo tis blouzes poy forane oi metalades me ta teratoyrgimata kai ta diafora eksofilla e me pianei aidia.apo metak mporei na min ksero polla alla ayto pia einai gegonos.i alitheia einai oti kapoioi stin hiphop vrizoun,ti simainei omos ayto?prepei kai na tous akoyso?pantos epeidi mou aresei kai thelo na matho breakdance,epeidi pathiazome me ta graffiti 1000 fores hiphop.einai texni kai o xoros kai oi stixoi alla kai ta graffiti. ayta. ayta einai ta syn tis. p.s oson afora tous iron maiden asto file,atyxes paradeigma oles oi fanelitses mi moy peis oti exoun ton agio petro???eipame den ksero ,oxi oti eimai tiflos....
Gl0bAlZer0 Δημοσ. 21 Νοεμβρίου 2002 Δημοσ. 21 Νοεμβρίου 2002 TO METAL ZEI KAI THA NIKHSEI!!!!! Hail and Kill!!!!!!
BLi--zER Δημοσ. 21 Νοεμβρίου 2002 Δημοσ. 21 Νοεμβρίου 2002 rapper, poso eisai really? Einai texnh o xoros kai ta graffiti, alla h mousikh kai h poihsh den einai? Hmmm... right
Finn Δημοσ. 21 Νοεμβρίου 2002 Δημοσ. 21 Νοεμβρίου 2002 Θα πω και γω τη γνωμη μου.. εγω που κυριως ακουω house μουσικη.. εγω που ηρεμω με Πυξ λαξ και ξυλινα σπαθια. εγω που ξεσπω με active member εγω γλενταω με Δημοτικα και νησιωτικα.. εγω που ακουω μονο Nevermore και metallica.. σε ποια κατηγορια ανηκω? για να ξερω που βρισκομαι δλδ Η μηπως επειδη μου αρεσει το graffiti θα επρεπε να φοραω φαρδια να καμπουριαζω και να ειμαι ποζερος του κερατα.. θυμαμαι μια φορα στο irc με ρωτησε ενας..-κανεις graffiti? -ναι του λεω..-Bmx κανεις? -oxi του λεω.. -και μου απανταει..τοτε τι σοι ραππας εισαι? για μενα ολα τα παραπανω ειναι μουσικη..αντιθετως ηχορυπανση και φασαρια ειναι για μενα τα εξης : Progressive house Death metal hip hop στο στυλ των TXC ZN FFC (ολοι οι γαμιαδες μαζεμενοι)
rapper Δημοσ. 21 Νοεμβρίου 2002 Δημοσ. 21 Νοεμβρίου 2002 entaksei re paidia min varate oloi mazi.enas enas. finn tha diafoniso mazi sou alla den peirazei gnomi sou einai kai ayti .eides ti irema poy ta leo? E OXI KAI IXORYPANSI OI TXC KAI OI FFC......MALLON DEN AKOUS KAI POLY KAIRO HIP HOP.gnomi mou. bli[]zer sorry diorthono einai kai ayta kapoio kommati.ok?
davaric22 Δημοσ. 21 Νοεμβρίου 2002 Δημοσ. 21 Νοεμβρίου 2002 re paidia to metal gia na to akouseis den xreiazete na eisai vromiarhs, nthmenos sta maura me makria malia, an kai yphrksa ola auta otan eimoun efhvos. twra megalwsa, ksyristika kai koureutika kai ntinomai normal, alla h metal kai h rock genikotera einai h agaph mou. h mousikh den einai sthn emfanhsh alla sthn kardia. den exei nohma na thn leme stous hip-hopades. opos thn vriskei o kathenas. kai an goustaroun na mas thn lene autoi let them do so...
pyro Δημοσ. 21 Νοεμβρίου 2002 Δημοσ. 21 Νοεμβρίου 2002 name! loipwn, apo 6h gymnasiou akouw kai heavy! tote phra to cd number of the beast, twn maiden en to metajy, oloi oi filoi mou akougane ace of base (siga to base kale!)... olh h tajh me koroideue, ti akous re blaka, de se kanoume parea(#1 attaka twn 10xrwnwn!) ama den akous to A to B, k.a. twra akouw ta panta (nai, exw pollh mousikh sto pc), alla to heavy paramenei na einai h mousikh pou panta 0a mou aresei, ebaza death, to akouge h mana mou kai mou elege (opws oloi) otan megalwseis 0a allajeis (mou legane kai gia to pano tou "a real live one" pou oi men legane oti den 0a mporw na koimame thn nuxta, oi de mou legane oti 0a prepei na me paei kapoios sthn ekklhsia....twra to exw sto domatio mou na trwmazw agglous! ), paparia, de lew oti akouw mono metal, mporw na pw oti polles fores ntynome me fardia (den kampouriazw, ti malakies einai autes????), kanw o,ti kanw kai akou o,ti akouw epeidh mou aresei, to oti akouw metal den shmenei nte kai kala oti exw makry mali (an kai prospa0w...), fwraw maura kolita, fly mpoufanaki, 10kila metalo (karfia, skoularikia, klt), oute oti goustarw an0rwpo0usies! mia filh mou akouei trance kai exei pentalfa skloularikia kai maura keria, ti shmenei auto??? oti oloi osoi akoune trance ymnoun to diaolo??? ok, exoune perierga plasmatakia stis mplouzes tous, e kai? polly eukola bgazoune kaphoi superasmata (p.x. shmosiografoi) kai poly eukola lene pramata hli0ha! sthn amerikh p.x. o ka0e "fardias" exei kai ena uzi mazi tou! ti shmenei, oti oloi osoi akoune hop hop einai serial killers?? [censored] it!
rapper Δημοσ. 21 Νοεμβρίου 2002 Δημοσ. 21 Νοεμβρίου 2002 ''oti oloi osoi akoune hip hop einai serial killers??'' kalo.... davaric 22 symfono mazi sou.
BLi--zER Δημοσ. 21 Νοεμβρίου 2002 Δημοσ. 21 Νοεμβρίου 2002 6h gymnasiou pyro? Poso eisai? Opoios anefere th death metal, na ton plhroforhso oti yparxoun group sto sygkekrimeno eidos (opos kai sto black) me mousikh paideia kai fainetai xalara sta kommatia tous, asxeta an syndyazontai me brutal fonhtika. Ta sygkekrimena fonhtika einai apla sinitheia, kai osoi thavoun xoris na gnorizoun einai aksioi ths moiras tous. Ki ego den akouo otidhpote thymizei hxorypansh, alla h progressive death einai apo ta agaphmena mou eidh. Yparxoun arketa eidh metal gia ola ta gousta, arkei na exeis oreksh na psakseis. Kai eventually yparxoun KAI oi kouloi kai amousoi. Etsi einai ayta.. alla de shmainei kati genikotera gia to eidos.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.