aris1986 Δημοσ. 19 Φεβρουαρίου 2010 Δημοσ. 19 Φεβρουαρίου 2010 η περιέργεια σκότωσε την γάτα... Εχω τόξο και epic mount ας προσπαθήσει..
KilliK Δημοσ. 19 Φεβρουαρίου 2010 Δημοσ. 19 Φεβρουαρίου 2010 Μη συγκρινεις ανομοια πραγματα, το '50 δεν υπηρχε η σημερινη τεχνολογια και δεν θα μπορουσε ποτε να γυριστει κατι σαν το Αβαταρ.Τα απιστευτα εφε που λες ειναι γραφικα που επεξεργαστηκαν στο computer:-) θεος sorry αλλά αυτή άρχισε πριν βγει το Avatar στις αίθουσες οχι ακριβως.το Αβαταρ ειναι αυτη την στιγμη για το 3D γενικα,οτι ηταν το Playstation για τα βιντεογκειμς. πριν απο το PS1,υπηρχαν πετυχημενες κονσολες αλλα περιοριζονταν σε μια συγκεκριμενη,δημογραφικα,ομαδα,κοινως ηταν προιοντα με target group παιδια και geeks. Hταν τo PS1 που προσθεσε το videogaming στην γενικη συνειδηση του καταναλωτη,διευρυνε το target group σε ολες της δημογραφικες ομαδες,το μετετρεψε σε ενα απο τα σημαντικα μερη της Pop Culture,γενικως εθεσε τις βασεις για την σημερινη,πρωτη σε κερδη απο τις υπολοιπες entertainment βιομηχανιες,βιομηχανια των βιντεογκειμς.Ενολιγοις το PS1 εκανε μια επανασταση. Κατι παρομοιο συμβαινει με το Αβαταρ αυτη την στιγμη.Το 3D Vision της Νvidia, προυπηρχε αλλα δεν ειχε εξελιχθει σε κεντρικο ενδιαφερον για τους γκειμερς,ηταν αντικειμενο απασχολησης για λιγους,και οχι κατι που προωθουσαν σαν προτεραιοτητα οι game developers.Τωρα με το Αβαταρ το 3D αρχιζει να μπαινει και στην συνειδηση των γκειμερς,το ενδιαφερον ειναι μεγαλο, μαζικες ανακοινωσεις εχουν γινει το 3d gaming,τοσο για τα οικιακα οσο και τα δημοσια παιχνιδια. Τυχαιο ειναι που καλεσανε τον Jon Landau,τον παραγωγο του Αβαταρ,να μιλησει για το 3D στην πρωτη GDC που εγινε μετα την πρεμιερα της ταινιας; Πως να το κανουμε το Αβαταρ ειναι game-changer,χαρη σε αυτο ξεκιναει μια νεα εποχη για το 3D για ολα τα καταναλωτικα ειδη,παιχνιδια,ταινιες,τηλεοπτικα καναλια,μεχρι και ενα fashion show,και ενα αγγλικο ποδοσφαιρικο ματς,προβληθηκαν σε 3D προσφατα.Ο Βασιλιας εβαλε το νερο στο αυλακι.
aris1986 Δημοσ. 19 Φεβρουαρίου 2010 Δημοσ. 19 Φεβρουαρίου 2010 θεος οχι ακριβως.το Αβαταρ ειναι αυτη την στιγμη για το 3D γενικα,οτι ηταν το Playstation για τα βιντεογκειμς. πριν απο το PS1,υπηρχαν πετυχημενες κονσολες αλλα περιοριζονταν σε μια συγκεκριμενη,δημογραφικα,ομαδα,κοινως ηταν προιοντα με target group παιδια και geeks. Hταν τo PS1 που προσθεσε το videogaming στην γενικη συνειδηση του καταναλωτη,διευρυνε το target group σε ολες της δημογραφικες ομαδες,το μετετρεψε σε ενα απο τα σημαντικα μερη της Pop Culture,γενικως εθεσε τις βασεις για την σημερινη,πρωτη σε κερδη απο τις υπολοιπες entertainment βιομηχανιες,βιομηχανια των βιντεογκειμς.Ενολιγοις το PS1 εκανε μια επανασταση. Κατι παρομοιο συμβαινει με το Αβαταρ αυτη την στιγμη.Το 3D Vision της Νvidia, προυπηρχε αλλα δεν ειχε εξελιχθει σε κεντρικο ενδιαφερον για τους γκειμερς,ηταν αντικειμενο απασχολησης για λιγους,και οχι κατι που προωθουσαν σαν προτεραιοτητα οι game developers.Τωρα με το Αβαταρ το 3D αρχιζει να μπαινει και στην συνειδηση των γκειμερς,το ενδιαφερον ειναι μεγαλο, μαζικες ανακοινωσεις εχουν γινει το 3d gaming,τοσο για τα οικιακα οσο και τα δημοσια παιχνιδια. Τυχαιο ειναι που καλεσανε τον Jon Landau,τον παραγωγο του Αβαταρ,να μιλησει για το 3D στην πρωτη GDC που εγινε μετα την πρεμιερα της ταινιας; Πως να το κανουμε το Αβαταρ ειναι game-changer,χαρη σε αυτο ξεκιναει μια νεα εποχη για το 3D για ολα τα καταναλωτικα ειδη,παιχνιδια,ταινιες,τηλεοπτικα καναλια,μεχρι και ενα fashion show,και ενα αγγλικο ποδοσφαιρικο ματς,προβληθηκαν σε 3D προσφατα.Ο Βασιλιας εβαλε το νερο στο αυλακι. Πόσες φορές την εχεις δει;Γιατι την υποστηρίζεις τοσο;Εχεις συνεργαστεί με τον Κάμερον;Το 3d ήταν ανεπαναληπτη εμπειρία για σένα;Ποσο χρονών είσαι; Εχεις κολλήσει ασχημα! Υπαρχουν πολύ καλύτερες ταινίες ξέρεις...
FarCry Δημοσ. 19 Φεβρουαρίου 2010 Δημοσ. 19 Φεβρουαρίου 2010 Πόσες φορές την εχεις δει;Γιατι την υποστηρίζεις τοσο;Εχεις συνεργαστεί με τον Κάμερον;Το 3d ήταν ανεπαναληπτη εμπειρία για σένα;Ποσο χρονών είσαι; Εχεις κολλήσει ασχημα! Υπαρχουν πολύ καλύτερες ταινίες ξέρεις... ξεχασες να ρωτησεις απο τα 1100 ποστς ποσα αντιστοιχουν στο avatar thread...
Super Moderators Thresh Δημοσ. 19 Φεβρουαρίου 2010 Super Moderators Δημοσ. 19 Φεβρουαρίου 2010 Το 3D Vision της Νvidia, προυπηρχε αλλα δεν ειχε εξελιχθει σε κεντρικο ενδιαφερον για τους γκειμερς,ηταν αντικειμενο απασχολησης για λιγους,και οχι κατι που προωθουσαν σαν προτεραιοτητα οι game developers.Τωρα με το Αβαταρ το 3D αρχιζει να μπαινει και στην συνειδηση των γκειμερς,το ενδιαφερον ειναι μεγαλο, μαζικες ανακοινωσεις εχουν γινει το 3d gaming,τοσο για τα οικιακα οσο και τα δημοσια παιχνιδια. @@ μπαίνει στην συνείδηση, ελάχιστους ενδιαφέρει και λίγοι περισσότεροι ξέρουν την ύπαρξή του... το 3D gaming είναι μακρυά ακόμα για mainstream καταστάσεις...
KilliK Δημοσ. 19 Φεβρουαρίου 2010 Δημοσ. 19 Φεβρουαρίου 2010 sorry αλλά αυτή άρχισε πριν βγει το Avatar στις αίθουσες τελικα τι απο τα δυο ισχυει; η επανασταση εχει ξεκινησει προ πολλου η αργει ακομη;
john2gr Δημοσ. 19 Φεβρουαρίου 2010 Δημοσ. 19 Φεβρουαρίου 2010 Killik μην βλέπω αρλούμπες για το 3D Vision, για το Avatar σε αφήνω να λες και να πιστεύεις ότι θέλεις κι ας είναι κάποια πράγματα λανθασμένα, μην ρίχνεις ράδιο αρβύλες και στα games όμως Καταρχήν το 3D Vision τρέχει μόνο με Nvidia κάρτες οπότε θα παραμείνει είδος πολυτελείας μέχρι να βγει μια universal λύση. Το promotion που είχαν φάει τα Resident Evil 5 και Batman: Arkham Asylum ήταν μεγαλύτερο από αυτό του Metro 2033 (που ούτε καν ξέρεις εσύ ή οι περισσότεροι την development team του και την σχέση της με την Nvidia). Το ότι απλά έσυ παρατήρησες ότι θα έχει native υποστήριξη το Metro2033 μετά το Avatar δεν λέει κάτι (το μόνο που λέει είναι ότι δεν είχες ιδέα από 3D gaming. Φαντάσου αν μιλούσαμε για κανέναν ΑΑΑ τίτλο πως θα κάνατε ). PS: Εδώ και μήνες ξέραμε ότι το Metro2033 θα υποστηρίζει το 3D Vision από τους ίδιους τους devs. Είναι αστείο όμως να βλέπω να κάνετε σαν μικρά παιδιά ξαφνικά που ανακοινώνεται επίσημα . Άσε δε ότι για DX11 + PhysX + 3D Vision θα χρειάζεσαι την νέα κάρτα της Nvidia... και δώσε κλάμα για τις απαιτήσεις και μετά θα πάμε πάλι στην γνωστή λούπα του <<Δεν αξίζει, το PC gaming είναι πανάκριβο. Στο διάολο και το 3D Vision και τα PhysX>>
aris1986 Δημοσ. 19 Φεβρουαρίου 2010 Δημοσ. 19 Φεβρουαρίου 2010 o killik ή ignore με χει κανει ή δεν βλέπει αυτα που ρωτάω. Τεσπα Peace brother
KilliK Δημοσ. 19 Φεβρουαρίου 2010 Δημοσ. 19 Φεβρουαρίου 2010 Killik μην βλέπω αρλούμπες για το 3D Vision, για το Avatar σε αφήνω να λες και να πιστεύεις ότι θέλεις κι ας είναι κάποια πράγματα λανθασμένα, μην ρίχνεις ράδιο αρβύλες και στα games όμως να ακουσω την γνωμη ενος world renowned director και ενος 2D/3D camera system guru,η την γνωμη ενος αγνωστου,σε ενα ελληνικο φορουμ,που το μονο που εχει κανει ειναι οτι εφτιαξε ενα 3D plugin? hmm tough decision τωρα οσο αφορα το 3D Vision,δεν εννοω οτι η συγκεκριμενη τεχνολογια θα φερει την επανασταση στα 3D games.Αυτο το εχει κανει το Αβαταρ ηδη,αφου ειναι ο κραχτης που φερνει το 3D στο προσκηνιο. Oι ανακοινωσεις για το 3D Vision και τα 3D Games,οι ανακοινωσεις για το 3D στις κονσολες,το 3D να ειναι το κεντρικο θεμα στην CES 10 και στην GDC,δειχνουν με τον καλυτερο τροπο την ταση της αγορας και το μελλον της VG βιομηχανιας.Aν μη τι αλλο του οτι η Νvidia το σπρωχνει τοσο δυνατα,ειναι αποδειξη οτι πιστευει οτι εχει πολυ ζουμι η υποθεση.Αυτη ειναι η μεγαλη εικονα,κατι που εσενα σου διαφευγει επειδη εστιαζεις στα προβληματα του 3DV. Αλλα θελω να πω κατι συγκεκρικεμνο για το 3D Vision.Αυτη η τεχνολογια αφορα τα PC games,και δυστυχως ολοι ξερουμε οτι ο συγκεκριμενος χωρος του PC,οπως σωστα ειπες και εσυ,πασχει απο universal standarization κατι που κανει το development και την εφαρμογη νεων ιδεων δυσκολες διεργασιες.Απο την αλλη η Nvidia βιαζεται διοτι θελει να κυριαρχησει στην αγορα των καρτων γραφικων,και το 3D ειναι ενας καλος ασος,και με την βιασυνη της δεν βοηθαει την κατασταση,να ωριμανσει πρωτα η τεχνολογια,να βγει ενα παιχνιδι σωστα φτιαγμενο πανω στο 3D. αυτο που θελω να πω,ειναι οτι το 3DV ναι μεν θυμιζει την αποτυχημενη προσπαθεια του VR να εδραιωθει στην αγορα των Pc games,αλλα δεν προκειται να εχει το ιδιο τελος.just give it some time,τουλαχιστον μεχρι να γινει το πραγματικο μπαμ με το 3d στις κονσολες,που στο κατω της γραφης,αυτες ειναι η μεγαλη πιτα.
john2gr Δημοσ. 19 Φεβρουαρίου 2010 Δημοσ. 19 Φεβρουαρίου 2010 να ακουσω την γνωμη ενος world renowned director και ενος 2D/3D camera system guru,η την γνωμη ενος αγνωστου,σε ενα ελληνικο φορουμ,που το μονο που εχει κανει ειναι οτι εφτιαξε ενα 3D plugin?hmm tough decision Do you support any special display modes? BioShock 2 has been designed from the outset to take advantage of NVIDIA’s GeForce 3D Vision displays. Το 3D Vision δεν δουλεύει κι έχει ένα κάρο προβλήματα στον συγκεκριμένο τίτλο. Ακόμα κι ο ίδιος ο community manager της NVidia παραδέχτηκε ότι έχει πρόβλημα' date=' στο τελευταίο όμως Newsletter της Nvidia θα δεις ότι λένε ότι θα χαρείς το Bioshock 2 με το 3D Vision. Με την τραγική λογική σου, θα έπρεπε όλοι να πιστεύουν την "world known company with the breathtaking steps in gaming in both 2D & 3D" κι όχι αυτούς που έχουν το 3D Vision και μιλάνε με στοιχεία, με εικόνες και τα σχετικά. Έχουμε αποδείξει στο παρελθόν ότι πολλές σαχλαμάρες εμφανίζονται από "μεγάλες" εταιρείες (βλέπε τα μαργαριτάρια της Sony με τα 120fps και το 4D, της Lucas Arts, της Epic Games... ακόμα και της ίδιας της MS πρόσφατα με το Alan Wake ). Το να κάθεσαι σαν προβατάκι και να τα πιστεύεις χωρίς να έχεις ψαχτεί ο ίδιος (κι όταν λέμε ο ίδιος εννοούμε ο ίδιος, όχι από ένα απλό google... αν και έμαθες τουλάχιστον πως δουλεύει η 3D κάμερα του Cameron από το link που σου είχα στείλει και εξηγεί για το stereoscopic, κάτι που άνετα γίνεται με προγραμματισμό) απλά σου κολλάει την λέξη που ξεκινάει από 'fan' και τελειώνει σε 'boy'. Κι εδώ ακριβώς έρχεται η γνώση και η δυνατότητα να μπορείς να εξακριβώσεις αν όντως λένε αλήθεια ο κάθε Cameron ή η κάθε Nvidia ή λένε ένα μάτσο σαχλαμάρες. Εσύ δεν την έχεις. Μερικοί όμως την έχουμε. Τώρα αν πονάει η αλήθεια, τι να κάνουμε. Πονάει. τωρα οσο αφορα το 3D Vision,δεν εννοω οτι η συγκεκριμενη τεχνολογια θα φερει την επανασταση στα 3D games.Αυτο το εχει κανει το Αβαταρ ηδη,αφου ειναι ο κραχτης που φερνει το 3D στο προσκηνιο. Avatar = movie. 3D Vision = accessory. Ένα το κρατούμενο. Το 3D έχει ξεκινήσει πριν το Avatar, το μόνο που έκανε το Avatar ήταν να φέρει περισσότερο κοινό στις κινηματογραφικές 3D αίθουσες. Η γενικότερη βιομηχανία όμως ΗΔΗ πήγαινε στο 3D, δεν κινείται προς τα εκεί εξαιτίας του Avatar. Oι ανακοινωσεις για το 3D Vision και τα 3D Games,οι ανακοινωσεις για το 3D στις κονσολες,το 3D να ειναι το κεντρικο θεμα στην CES 10 και στην GDC,δειχνουν με τον καλυτερο τροπο την ταση της αγορας και το μελλον της VG βιομηχανιας.Aν μη τι αλλο του οτι η Νvidia το σπρωχνει τοσο δυνατα,ειναι αποδειξη οτι πιστευει οτι εχει πολυ ζουμι η υποθεση.Αυτη ειναι η μεγαλη εικονα,κατι που εσενα σου διαφευγει επειδη εστιαζεις στα προβληματα του 3DV. Και ξανά. Πριν καν βγει το Avatar η βιομηχανία πήγαινε στο 3D. Δεν είναι τυχαίο που πριν βγει το Avatar η Nvidia το έσπρωχνε τόσο έντονα. Απο την αλλη η Nvidia βιαζεται διοτι θελει να κυριαρχησει στην αγορα των καρτων γραφικων,και το 3D ειναι ενας καλος ασος,και με την βιασυνη της δεν βοηθαει την κατασταση,να ωριμανσει πρωτα η τεχνολογια,να βγει ενα παιχνιδι σωστα φτιαγμενο πανω στο 3D. Δεν έχεις ιδέα από gaming development και συνεχίζεις να μιλάς υποθετικά. Όταν λέμε "3D Ready" games σου έχω πει ότι εννοούμε ότι το παιχνίδι είναι συμβατό με την εν λόγω τεχνολογία (και δεν έχει flickering, shimmering, σκιές στον αέρα και διάφορα κουλά που θα έβλεπες ΑΝ είχες ασχοληθεί με το άθλημα). Όλα τα παιχνίδια κατασκευάζονται σε 3D περιβάλλον και το μόνο που έχουν να κάνουν οι devs είναι να διορθώσουν bugs/conflicts όπως τα παραπάνω. ΔΕΝ πρόκειται να βγει παιχνίδι "φτιαγμένο πάνω στο 3D" γιατί όλα είναι φτιαγμένα σε τρισδιάστατα περιβάλλοντα. Common sense dude, common sense! αυτο που θελω να πω,ειναι οτι το 3DV ναι μεν θυμιζει την αποτυχημενη προσπαθεια του VR να εδραιωθει στην αγορα των Pc games,αλλα δεν προκειται να εχει το ιδιο τελος.just give it some time,τουλαχιστον μεχρι να γινει το πραγματικο μπαμ με το 3d στις κονσολες,που στο κατω της γραφης,αυτες ειναι η μεγαλη πιτα. Το 3D Vision έχω πει εδώ και καιρό ότι αξίζει σαν αγορά, παρόλο που είναι είδος πολυτελείας. Άσε δε που εδώ και ΜΗΝΕΣ έχω πει ότι περιμένουν πολλές εκπλήξεις τους "κονσολάκηδες" στην επόμενη γενιά. Και το επόμενο βήμα στο 3D είναι το να βγουν μέσα που δεν θα απαιτούν γυαλιά. PS: Το να γράφεις σεντόνια δεν σε κάνει εξυπνότερο. Οποιοσδήποτε μπορεί να γράψει. Μερικοί όμως έχουν καλύτερα πράγματα να κάνουν από το να υπερασπίζονται μια ταινία με αερολογίες και τυφλούς προσανατολισμούς όπως εσύ. Όπως επίσης το να μην πιστεύεις κάποιον επειδή είναι "Έλληνας σε Ελληνικό forum" δείχνει αν μη τι άλλο πόσο ζηλεύεις. Κι επειδή μου αρέσει να τα χτυπάω, τα ίδια με εσένα έλεγαν μερικοί για τα 24fps που είναι υπερ-αρκετά στα παιχνίδια όταν εξηγούσα τότε τι παίζει με τα παιχνίδια και το framerate εδώ στο Insomnia... και τώρα έχουν μουγκαθεί. Κι όπως μου αρέσει να λέω, εδώ θα είμαστε όταν σε μερικά χρόνια γυρίζονται οι ταινίες με γνώμονα το 3D και δεν θα έχουν καμία σχέση με τις 2D εκδόσεις, τόσο στα εφέ (που θα έχεις pop-out και θα καραγουστάρεις... και θα σου θυμίζω αυτό το thread που έλεγες ότι η παρουσία τους είναι gimmick effect ή ότι το Avatar έλεγες ότι φτιάχτηκε με γνώμονα το 3D), όσο και στις κάμερες λήψεις. Be patient, έχουμε καιρό PS2: Α και που είσαι... όταν βγει η πατέντα μετέπειτα να βλέπεις όλες τις ταινίες σε 3D στις 3DHDTV, να ξέρεις ότι μερικοί τις βλέπαμε προ πολλού. Εδώ ακριβώς κολλάει το "Εκεί που ήσουν ήμουνα κι εδώ που είμαι θα έρθεις".
KilliK Δημοσ. 20 Φεβρουαρίου 2010 Δημοσ. 20 Φεβρουαρίου 2010 Το 3D Vision δεν δουλεύει κι έχει ένα κάρο προβλήματα στον συγκεκριμένο τίτλο. Ακόμα κι ο ίδιος ο community manager της NVidia παραδέχτηκε ότι έχει πρόβλημα, στο τελευταίο όμως Newsletter της Nvidia θα δεις ότι λένε ότι θα χαρείς το Bioshock 2 με το 3D Vision. Με την τραγική λογική σου, θα έπρεπε όλοι να πιστεύουν την "world known company with the breathtaking steps in gaming in both 2D & 3D" κι όχι αυτούς που έχουν το 3D Vision και μιλάνε με στοιχεία, με εικόνες και τα σχετικά. Έχουμε αποδείξει στο παρελθόν ότι πολλές σαχλαμάρες εμφανίζονται από "μεγάλες" εταιρείες (βλέπε τα μαργαριτάρια της Sony με τα 120fps και το 4D, της Lucas Arts, της Epic Games... ακόμα και της ίδιας της MS πρόσφατα με το Alan Wake ). Το να κάθεσαι σαν προβατάκι και να τα πιστεύεις χωρίς να έχεις ψαχτεί ο ίδιος (κι όταν λέμε ο ίδιος εννοούμε ο ίδιος, όχι από ένα απλό google... αν και έμαθες τουλάχιστον πως δουλεύει η 3D κάμερα του Cameron από το link που σου είχα στείλει και εξηγεί για το stereoscopic, κάτι που άνετα γίνεται με προγραμματισμό) απλά σου κολλάει την λέξη που ξεκινάει από 'fan' και τελειώνει σε 'boy'. Κι εδώ ακριβώς έρχεται η γνώση και η δυνατότητα να μπορείς να εξακριβώσεις αν όντως λένε αλήθεια ο κάθε Cameron ή η κάθε Nvidia ή λένε ένα μάτσο σαχλαμάρες. Εσύ δεν την έχεις. Μερικοί όμως την έχουμε. Τώρα αν πονάει η αλήθεια, τι να κάνουμε. Πονάει. συγνωμη αλλα παρανοησες.τον Καμερον και τον Pace τον αναφερα για το σχολιο σου σχετικα με τις 'αρλουμπες' που ξεστομιζω για το 3D του Αβαταρ.Για το 3DV δεν το κατεχω το θεμα,οποτε δεν εχω προβλημα να ακουσω την γνωμη σου πανω σε αυτο,αφου δειχνεις οτι το γνωριζεις καλυτερα.τζαμπα το σεντονι που εγραψες δηλαδη. α και το πως δουλευει η 3D Fusion,αστο το λινκ σου καθυστερησε μια 5ετια. Avatar = movie. 3D Vision = accessory. Ένα το κρατούμενο. Το 3D έχει ξεκινήσει πριν το Avatar, το μόνο που έκανε το Avatar ήταν να φέρει περισσότερο κοινό στις κινηματογραφικές 3D αίθουσες. Η γενικότερη βιομηχανία όμως ΗΔΗ πήγαινε στο 3D, δεν κινείται προς τα εκεί εξαιτίας του Avatar. Και ξανά. Πριν καν βγει το Avatar η βιομηχανία πήγαινε στο 3D. Δεν είναι τυχαίο που πριν βγει το Avatar η Nvidia το έσπρωχνε τόσο έντονα. μα ειπα εγω πουθενα οτι το 3D ξεκινησε με το Αβαταρ; αν θελουμε να ειμαστε τυπικοι,ξεκινησε απο το '50.αλλη ειναι η ουσια και το νοημα αυτων που λεω,και η πλακα ειναι οτι αθελα σου με επαληθευεις: λες πως το Αβαταρ εφερε περισσοτερο κοσμο στις αιθουσες.ΜΑ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΘΕΜΑ.εφερε στις κινηματογραφικες αιθουσες την μαζα,την εκθαμβωσε και εβαλε στο λεξιλογιο της την λεξη 3D.και την αφησε διψασμενη for more.αυτο ειναι αδιαμφισβητητο γεγονος. H βιομηχανια και μιλαμε για της Consumers Electrics,δηλαδη τηλεορασεις,players και digital mediums,πραγματι προετοιμαζει τον ερχομο του 3D εδω και χρονια,αφου ειναι αυτη,που σε συνεργασια με το Holywood,οριοθετει τα στανταρντς στα ψηφιακα μεσα οικιακης ψυχαγωγιας. Αλλα ουτε το Αβαταρ εμφανιστηκε τωρα,αλλα εξαρχης αποτελουσε τον μπρροσταρη αυτης της προσπαθαθειας της βιομηχανιας να εδραιωσει το 3D στην αγορα.O Kαμερον συνεργαζοταν εδω και χρονια μαζι με την Pananosic,που ειναι η πιο προχωρημενη στις 3DHDTV,για την οσο το δυνατον smooth μεταβαση στην 3D εποχη.για τους ιδιους λογους συνεργαστηκε προσωπικα με την Ubisoft για το 3D στα βιντεογκειμς Εσυ θα πρεπει να ξερεις πολυ καλα,οτι πχ μια κονσολα οσο καλη και να ειναι τεχνολογικα,χρειαζεται ΑΑΑ τιτλους για να πουλησει και να πετυχει στην αγορα.διαφορα θα φαλιρησει.ακριβως αυτον τον ρολο ειχε εδω και χρονια το Αβαταρ. Ηταν ενας ΑΑΑ τιτλος πανω στον οποιο η βιομηχανια των καταναλωτικων ηλεκτρικων πονταρε το μελλον του 3D.Ηταν και ενα προσωπικο στοιχημα για τον ιδιο Καμερον ο οποιος σαν σκηνοθετης του Holywood,γνωριζει πολυ καλα την αλληλοσυνδεση των entertainment και consumer industries,γιαυτο χαρακτηριζε απο την αρχη το Αβαταρ ως game-changer. Kαι ευτυχως το στοιχημα το κερδισε,η απιστευτη επιτυχια και η μεγαλη ανταποκριση επισφραγισε τον χαρακτηρισμο αυτο,εχει φερει πλεον την επανασταση στο 3D.Και αποδειξη αυτου ειναι ο ξεφρενος ρυθμος με τον οποιο ακουγεται η λεξη 3D παντου. Δεν έχεις ιδέα από gaming development και συνεχίζεις να μιλάς υποθετικά. Όταν λέμε "3D Ready" games σου έχω πει ότι εννοούμε ότι το παιχνίδι είναι συμβατό με την εν λόγω τεχνολογία (και δεν έχει flickering, shimmering, σκιές στον αέρα και διάφορα κουλά που θα έβλεπες ΑΝ είχες ασχοληθεί με το άθλημα). Όλα τα παιχνίδια κατασκευάζονται σε 3D περιβάλλον και το μόνο που έχουν να κάνουν οι devs είναι να διορθώσουν bugs/conflicts όπως τα παραπάνω. ΔΕΝ πρόκειται να βγει παιχνίδι "φτιαγμένο πάνω στο 3D" γιατί όλα είναι φτιαγμένα σε τρισδιάστατα περιβάλλοντα. Common sense dude, common sense! jesus mate στο τεχνικο κομματι αναφερομουν και εγω,ειδες πουθενα να μιλαω για τα 3D περιβαλλοντα; αφου πριν μιλησες gia universal standards και σου ειπα οτι συμφωνω μαζι σου,δηλαδη στα τεχνικα ειμαστε.δεν με παρακολουθεις μου φαινεται. τωρα αν καθεται η νβιδια και βγαζει παιχνιδια με το βιζιον χωρις να κανει bug control,λογικο ειναι να υπαρχουν πολλα προβληματα.Φαινεται το παθημα της MS που βιαζοταν να βγαλει το κακοσχεδιασμενο xbox360,δεν το εμαθε.τεσπα. Το 3D Vision έχω πει εδώ και καιρό ότι αξίζει σαν αγορά, παρόλο που είναι είδος πολυτελείας. Άσε δε που εδώ και ΜΗΝΕΣ έχω πει ότι περιμένουν πολλές εκπλήξεις τους "κονσολάκηδες" στην επόμενη γενιά. Και το επόμενο βήμα στο 3D είναι το να βγουν μέσα που δεν θα απαιτούν γυαλιά. μμμμ οταν λες επομενη γενια; αναφερεσαι στα χβχ3 και ps4; δηλαδη τι σοι εκπληξεις τους περιμενουν και απο ποιον; κατι αλλο.μιλησες για κατι μαργαριταρια με την MS και το Alan Wake.τι ακριβως εγινε;ρωταω διοτι με ενδιαφερει το παιχνιδι παρα πολυ. PS: Το να γράφεις σεντόνια δεν σε κάνει εξυπνότερο. Οποιοσδήποτε μπορεί να γράψει. Μερικοί όμως έχουν καλύτερα πράγματα να κάνουν από το να υπερασπίζονται μια ταινία με αερολογίες και τυφλούς προσανατολισμούς όπως εσύ. Όπως επίσης το να μην πιστεύεις κάποιον επειδή είναι "Έλληνας σε Ελληνικό forum" δείχνει αν μη τι άλλο πόσο ζηλεύεις. Κι επειδή μου αρέσει να τα χτυπάω, τα ίδια με εσένα έλεγαν μερικοί για τα 24fps που είναι υπερ-αρκετά στα παιχνίδια όταν εξηγούσα τότε τι παίζει με τα παιχνίδια και το framerate εδώ στο Insomnia... και τώρα έχουν μουγκαθεί. Κι όπως μου αρέσει να λέω, εδώ θα είμαστε όταν σε μερικά χρόνια γυρίζονται οι ταινίες με γνώμονα το 3D και δεν θα έχουν καμία σχέση με τις 2D εκδόσεις, τόσο στα εφέ (που θα έχεις pop-out και θα καραγουστάρεις... και θα σου θυμίζω αυτό το thread που έλεγες ότι η παρουσία τους είναι gimmick effect ή ότι το Avatar έλεγες ότι φτιάχτηκε με γνώμονα το 3D), όσο και στις κάμερες λήψεις. Be patient, έχουμε καιρό ''μια ταινία με αερολογίες και τυφλούς προσανατολισμούς όπως εσύ'' εκει σταματησα και να διαβαζω. PS2: Α και που είσαι... όταν βγει η πατέντα μετέπειτα να βλέπεις όλες τις ταινίες σε 3D στις 3DHDTV, να ξέρεις ότι μερικοί τις βλέπαμε προ πολλού. Εδώ ακριβώς κολλάει το "Εκεί που ήσουν ήμουνα κι εδώ που είμαι θα έρθεις". δεν ηξερα οτι εσυ ησουν ο φιλος του Biff
john2gr Δημοσ. 20 Φεβρουαρίου 2010 Δημοσ. 20 Φεβρουαρίου 2010 λες πως το Αβαταρ εφερε περισσοτερο κοσμο στις αιθουσες.ΜΑ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΘΕΜΑ.εφερε στις κινηματογραφικες αιθουσες την μαζα,την εκθαμβωσε και εβαλε στο λεξιλογιο της την λεξη 3D.και την αφησε διψασμενη for more.αυτο ειναι αδιαμφισβητητο γεγονος. Και ναι σου το ξαναλέω, έφερε κόσμο στις κινηματογραφικές αίθουσες. Δεν είναι η επανάσταση όμως. Επαναστατικό προϊόν != κράχτη. Το ότι κάτι γίνεται mainstream δεν σημαίνει ότι είναι και η έννοια της ποιότητας και της πρωτοπορίας (σαν παράδειγμα πάρε το Pro Evolution Soccer που είναι mainstream αλλά έχει καταντήσει μάπα ποδοσφαιράκι εξαιτίας πολλών προβλημάτων που έχουν διαιωνιστεί... ακόμα κι ο Seabass της Konami το έχει πάρει πρέφα. Το ότι λοιπόν κι η τυφλή Μαρίκα ξέρει το Pro δεν σημαίνει ότι είναι η επανάσταση των soccer games ή το ποιοτικότερο soocer game. Common sense ). Είναι απλά κράχτης κάποιας προϋπάρχουσας τεχνολογίας, που προμοτάρεται για να την μάθει κι η κουτσή Μαρία. Εξαρχής σου λέω ότι α) Το Avatar δεν γυρίστηκε με γνώμονα το 3D για τους λόγους που ανέφερα και παραπάνω και η 3D εμπειρία θα ήταν πολύ καλύτερη αν το αξιοποιούσε όντως ο Cameron (σου είπα, εδώ θα είμαστε όταν βγουν proper 3D movies. Τι σκας και κάνεις σαν παιδάκι. Το αρχείο του Insomnia θα το έχει το thread ) και β) Η 3D gaming εμπειρία ξεπερνάει κατά πολύ το Avatar και γι' αυτό δεν εντυπωσιαζόμαστε όσοι έχουμε το 3D Vision. H βιομηχανια και μιλαμε για της Consumers Electrics,δηλαδη τηλεορασεις,players και digital mediums,πραγματι προετοιμαζει τον ερχομο του 3D εδω και χρονια,αφου ειναι αυτη,που σε συνεργασια με το Holywood,οριοθετει τα στανταρντς στα ψηφιακα μεσα οικιακης ψυχαγωγιας. Αλλα ουτε το Αβαταρ εμφανιστηκε τωρα,αλλα εξαρχης αποτελουσε τον μπρροσταρη αυτης της προσπαθαθειας της βιομηχανιας να εδραιωσει το 3D στην αγορα.O Kαμερον συνεργαζοταν εδω και χρονια μαζι με την Pananosic,που ειναι η πιο προχωρημενη στις 3DHDTV,για την οσο το δυνατον smooth μεταβαση στην 3D εποχη.για τους ιδιους λογους συνεργαστηκε προσωπικα με την Ubisoft για το 3D στα βιντεογκειμς Εσυ θα πρεπει να ξερεις πολυ καλα,οτι πχ μια κονσολα οσο καλη και να ειναι τεχνολογικα,χρειαζεται ΑΑΑ τιτλους για να πουλησει και να πετυχει στην αγορα.διαφορα θα φαλιρησει.ακριβως αυτον τον ρολο ειχε εδω και χρονια το Αβαταρ. Ηταν ενας ΑΑΑ τιτλος πανω στον οποιο η βιομηχανια των καταναλωτικων ηλεκτρικων πονταρε το μελλον του 3D.Ηταν και ενα προσωπικο στοιχημα για τον ιδιο Καμερον ο οποιος σαν σκηνοθετης του Holywood,γνωριζει πολυ καλα την αλληλοσυνδεση των entertainment και consumer industries,γιαυτο χαρακτηριζε απο την αρχη το Αβαταρ ως game-changer. Ψάξε όλο το thread και βρες μου ένα post που να είπα ότι το Avatar δεν είναι κράχτης. Δεδομένου ότι η βιομηχανία ήδη είχε βάλει πλώρη προς το 3D, να είσαι σίγουρος ότι ακόμα κι αν δεν σημείωνε επιτυχία και δεν γινόταν ο κράχτης το Avatar, θα γινόταν μια άλλη ταινία. Το ότι είναι κράχτης όμως δεν σημαίνει ότι φέρνει την επανάσταση ή ότι έχει την καλύτερη 3D υλοποίηση που έχουμε δει. Ε δεν την έχει και θα μπούμε πάλι στον φαύλο κύκλο της σελίδας 127 (μην ψάχνεις και άδικα το thread ). Η επανάσταση έχει έρθει προ πολλού, απλά μερικοί δεν το είχατε πάρει πρέφα. Το μάθατε με το Avatar και το έχετε θεοποιήσει γιατί δεν έχετε δει κάτι καλύτερο (αλήθεια, το Ocean World 3D γιατί το αγνοείς που στο λέω τόσο καιρό ). Τόσο απλά. τωρα αν καθεται η νβιδια και βγαζει παιχνιδια με το βιζιον χωρις να κανει bug control,λογικο ειναι να υπαρχουν πολλα προβληματα.Φαινεται το παθημα της MS που βιαζοταν να βγαλει το κακοσχεδιασμενο xbox360,δεν το εμαθε.τεσπα. Δουλειά των developers είναι το συγκεκριμένο bug control. Γι' αυτό κολλάνε το ταμπελάκι "3D Ready". Το να μπλέχνεις την Nvidia στην συγκεκριμένη περίπτωση είναι σαν να μπλέχνεις την Samsung επειδή η ταινία του Γιωργάκη έχει τραγελαφικά προβλήματα στην 3D έκδοσή της. Δεν μπορεί όμως και η δεύτερη να διαφημίζει ότι η 3D ταινία του Γιωργάκη δουλεύει τέλεια με τις 3D τηλεοράσεις (αν κατάλαβες τον παραλληλισμό). μμμμ οταν λες επομενη γενια; αναφερεσαι στα χβχ3 και ps4; δηλαδη τι σοι εκπληξεις τους περιμενουν και απο ποιον; You will see, you will see κατι αλλο.μιλησες για κατι μαργαριταρια με την MS και το Alan Wake.τι ακριβως εγινε;ρωταω διοτι με ενδιαφερει το παιχνιδι παρα πολυ. Google it δεν ηξερα οτι εσυ ησουν ο φιλος του Biff Δεν είχες δει τα credits, κάτι γράμματα ΝΑΑΑΑΑΑ τους είχα πει να βάλουν. Άχρηστοι παιδί μου, άχρηστοι
KilliK Δημοσ. 21 Φεβρουαρίου 2010 Δημοσ. 21 Φεβρουαρίου 2010 You will see, you will see Google it google it,you will see,και μετα απορεις γιατι οι υπολοιποι δεν ακουνε αυτα που γραφεις και υποτιθεται γνωριζεις απο πρωτο χερι.εγω σου εκανα δυο συγκεριμενες ερωτησεις διοτι θελω να πιστευω κανουμε ενα διαλογο,και εισαι expert σε κατι συγκεκριμενο και θελω να μαθω πανω σε αυτο.αν ειναι να googlaro,δεν χρειαζεται να μπαινεις στον κοπο να γραφεις σεντονια για να αποδειξεις κατι στον εαυτο σου.τεσπα αμα θες απαντα σε αυτα που σε ρωτησα,αλλιως ξεχνα το. Δουλειά των developers είναι το συγκεκριμένο bug control. Γι' αυτό κολλάνε το ταμπελάκι "3D Ready". Το να μπλέχνεις την Nvidia στην συγκεκριμένη περίπτωση είναι σαν να μπλέχνεις την Samsung επειδή η ταινία του Γιωργάκη έχει τραγελαφικά προβλήματα στην 3D έκδοσή της. Δεν μπορεί όμως και η δεύτερη να διαφημίζει ότι η 3D ταινία του Γιωργάκη δουλεύει τέλεια με τις 3D τηλεοράσεις (αν κατάλαβες τον παραλληλισμό). ωχ θεε μου... Απο την επισημη ανακοινωση για το 3D του Μετρο: “Our engineers have been working closely with 4A Games to ensure that Metro 2033 takes full advantage.... said Tony Tamasi, Senior Vice President of Content and Technology at NVIDIA. Eμενα τα παραπανω που λεει ο κυριος την Νβιδια,δεν μου δειχνουν οτι η Νβιδια ειναι αμοιρη ευθυνων αν παρουσιαστουν bugs στο παιχνιδι.οποτε δεν ισχυει ακριβως αυτο που λες για το bug control. ομως λες κατι πολυ σωστο στην συνεχεια: ''Δεν μπορεί όμως και η δεύτερη να διαφημίζει ότι η 3D ταινία του Γιωργάκη δουλεύει τέλεια με τις 3D τηλεοράσεις'' εμ αυτη ειναι η ολη ουσια,αυτος ειναι ενας απο τους βασικους κανονες της αγορας. Οταν προωθω μια τεχνολογια,και διαφημιζω το επισημα απο μενα,αποδεκτο contet που υποστηριζει την τεχνολογια μου,και αν αυτο τελικα δεν δουλευει σωστα,την ευθυνη την εχω εγω που κανω την διαφημιση και που δινω το επισημο approval. η πραγματικη ευθυνη μπορει να ειναι στον developer που δεν εκανε bug control,την ηθικη ευθυνη ομως την εχω εγω επειδη και δεν εκανα quality control και παραπλανω τον καταναλωτη. Απο την παραπανω επισημη ανακοινωση,οχι μονο η Nvidia ειναι συνυπευθυνη για το bug control,αλλα ακομα και να μην ηταν,η επισημη αποδοχη και διαφημιση αυτου του προιοντος απο την μερια της,την καθιστα ουσιαστιακ υπευθυνη για την τελικη ποιοτητα και ομαλη λειτουργια του προιοντος αυτου,παντα φυσικα σε οτι αφορα τα γραφικα Ψάξε όλο το thread και βρες μου ένα post που να είπα ότι το Avatar δεν είναι κράχτης. Δεδομένου ότι η βιομηχανία ήδη είχε βάλει πλώρη προς το 3D, να είσαι σίγουρος ότι ακόμα κι αν δεν σημείωνε επιτυχία και δεν γινόταν ο κράχτης το Avatar, θα γινόταν μια άλλη ταινία. Το ότι είναι κράχτης όμως δεν σημαίνει ότι φέρνει την επανάσταση ή ότι έχει την καλύτερη 3D υλοποίηση που έχουμε δει. Ε δεν την έχει και θα μπούμε πάλι στον φαύλο κύκλο της σελίδας 127 (μην ψάχνεις και άδικα το thread ). Η επανάσταση έχει έρθει προ πολλού, απλά μερικοί δεν το είχατε πάρει πρέφα. Το μάθατε με το Avatar και το έχετε θεοποιήσει γιατί δεν έχετε δει κάτι καλύτερο (αλήθεια, το Ocean World 3D γιατί το αγνοείς που στο λέω τόσο καιρό ). Τόσο απλά. εδω φιλτατε κανεις πολυ μεγαλο λαθος.αν καποιος μπορουσε να φερεις εις απολυτη επιτυχια το ολο επιχειρημα για την εισοδο στην εποχη του 3D αυτος ηταν ο Καμερον.Και αυτο δεν το λεω εγω,το λενε σκηνοθετες του χολυγουντ,το λενε κριτικοι,το λενε παραγωγοι,το λενε εκπροσωποι της βιομηχανιας ηλεκτρονικων,το λεει αρκετος κοσμος που ασχολειται με το θεμα. Αν αποτυγχανε το Αβαταρ,θα ησουν παλι εδω μετα απο 10 χρονια και θα γραφες ακομα πως η επανασταση εχει ερθει προ πολλου. Αν ηταν απλως κραχτης,ενω η επανασταση ειχε ξεκινησει προ πολλου,οπως ισχυριζεσαι,τοτε σε παρακαλω εξηγησε μου γιατι περιμενανε ολες οι βιομηχανιες μια δεκαετια τον Καμερον να γυρισει την ταινια του,και δεν χρησιμοποιησε μια απο τις τοσες αλλες προηγουμενες 3D ταινιες που βγαινανε τοσα χρονια,ως την σημαιοφορο της επαναστασης τους; Παρα μονο περιμενανε τοσο καιρο,ωστε ΜΕΤΑ την παγκοσμια επιτυχια του Αβαταρ,να ξεκινησουν ΟΛΟΙ μαζι απο το Χολυγουντ μεχρι τα Videogames και τα Electronics,την τεραστια χιονοστιβαδα επισημων ανακοινωσεων για τα specs του 3D bluray/hdmi,τις 3D ταινιες,τα 3D καναλια,τα 3D show (μουσικα,fashion,αθλητικα),τις 3DΗDTV,τα 3D games,κοκ αστο μην μπαινεις στον κοπο να απαντησεις,ειναι ρητορικη η ερωτηση,
john2gr Δημοσ. 21 Φεβρουαρίου 2010 Δημοσ. 21 Φεβρουαρίου 2010 google it,you will see,και μετα απορεις γιατι οι υπολοιποι δεν ακουνε αυτα που γραφεις και υποτιθεται γνωριζεις απο πρωτο χερι.εγω σου εκανα δυο συγκεριμενες ερωτησεις διοτι θελω να πιστευω κανουμε ενα διαλογο,και εισαι expert σε κατι συγκεκριμενο και θελω να μαθω πανω σε αυτο.αν ειναι να googlaro,δεν χρειαζεται να μπαινεις στον κοπο να γραφεις σεντονια για να αποδειξεις κατι στον εαυτο σου.τεσπα αμα θες απαντα σε αυτα που σε ρωτησα,αλλιως ξεχνα το. Εδώ έχουμε πει τόσα, σου έχω εξηγήσει τόσα άλλα και πάλι τα δικά σου πιστεύεις. Η δική σου άρνηση έχει ως αποτέλεσμα τα σχόλια τύπου "Google it", άρα να μπλέχνεις τον εαυτό σου και μόνο τον εαυτό σου ωχ θεε μου... Απο την επισημη ανακοινωση για το 3D του Μετρο: “Our engineers have been working closely with 4A Games to ensure that Metro 2033 takes full advantage.... said Tony Tamasi, Senior Vice President of Content and Technology at NVIDIA. Eμενα τα παραπανω που λεει ο κυριος την Νβιδια,δεν μου δειχνουν οτι η Νβιδια ειναι αμοιρη ευθυνων αν παρουσιαστουν bugs στο παιχνιδι.οποτε δεν ισχυει ακριβως αυτο που λες για το bug control. ομως λες κατι πολυ σωστο στην συνεχεια: ''Δεν μπορεί όμως και η δεύτερη να διαφημίζει ότι η 3D ταινία του Γιωργάκη δουλεύει τέλεια με τις 3D τηλεοράσεις'' εμ αυτη ειναι η ολη ουσια,αυτος ειναι ενας απο τους βασικους κανονες της αγορας. Οταν προωθω μια τεχνολογια,και διαφημιζω το επισημα απο μενα,αποδεκτο contet που υποστηριζει την τεχνολογια μου,και αν αυτο τελικα δεν δουλευει σωστα,την ευθυνη την εχω εγω που κανω την διαφημιση και που δινω το επισημο approval. η πραγματικη ευθυνη μπορει να ειναι στον developer που δεν εκανε bug control,την ηθικη ευθυνη ομως την εχω εγω επειδη και δεν εκανα quality control και παραπλανω τον καταναλωτη. Απο την παραπανω επισημη ανακοινωση,οχι μονο η Nvidia ειναι συνυπευθυνη για το bug control,αλλα ακομα και να μην ηταν,η επισημη αποδοχη και διαφημιση αυτου του προιοντος απο την μερια της,την καθιστα ουσιαστιακ υπευθυνη για την τελικη ποιοτητα και ομαλη λειτουργια του προιοντος αυτου,παντα φυσικα σε οτι αφορα τα γραφικα Βγάζεις συμπεράσματα χωρίς καν να γνωρίζεις τι γίνεται. Και η πλάκα είναι ότι βγάζεις λανθασμένα συμπεράσματα. Κατάλαβες από αυτή την δήλωση τι ακριβώς κάνουν οι engineers, σε τι επεμβαίνουν (hint: δεν επεμβαίνουν στο hardware του 3D Vision) και ποια είναι η περαιτέρω δουλειά των developers; Όχι, δεν ξέρεις αλλά συνεχίζεις να βγάζεις τα συμπεράσματα. Η Χ εταιρεία ενσωματώνει την υποστήριξη για 3D Vision και στο beta testing στάδιό της, βλέπει τα προβλήματα. ΤΟΤΕ πηγαίνει στην Nvidia, τα δίνει τα προβλήματα στους engineers της κι αυτοί με την σειρά τους δίνουν λύσεις στον κώδικα που εξαλείφει τα προβλήματα αυτά. Η ανακοίνωση της Nvidia λέει αυτό ακριβώς, το αυτονόητο πράγμα δηλαδή. Όταν λοιπόν μια εταιρεία (βλέπε 2K Games) στο test stage δεν παρουσιάζει προβλήματα στην Nvidia και λέει ότι υποστηρίζει το 3D Vision, τότε την γκάφα την έχει κάνει η εταιρεία κι όχι η Nvidia (hint: Σε συνομιλία μου με τον CM της Nvidia, μου είπε ότι πρέπει να βγάλει patch η 2K Games για να διορθωθούν τα προβλήματα στο Bioshock2. Δεν μπορεί η Nvidia να κάθεται να patch-άρει το Bioshock2, για όνομα). Το μόνο λάθος της Nvidia είναι η μετέπειτα διαφήμιση, την οποία και κατακρίνω παραπάνω. εδω φιλτατε κανεις πολυ μεγαλο λαθος.αν καποιος μπορουσε να φερεις εις απολυτη επιτυχια το ολο επιχειρημα για την εισοδο στην εποχη του 3D αυτος ηταν ο Καμερον.Και αυτο δεν το λεω εγω,το λενε σκηνοθετες του χολυγουντ,το λενε κριτικοι,το λενε παραγωγοι,το λενε εκπροσωποι της βιομηχανιας ηλεκτρονικων,το λεει αρκετος κοσμος που ασχολειται με το θεμα. Αν αποτυγχανε το Αβαταρ,θα ησουν παλι εδω μετα απο 10 χρονια και θα γραφες ακομα πως η επανασταση εχει ερθει προ πολλου. Στην showbiz θα πρέπει να μάθεις κάτι. Ουδείς αναντικατάστατος. Κι όταν μια βιομηχανία έχει βάλει ήδη πλώρη για κάπου, άνετα βρίσκονται πολλοί που θα προσπαθήσουν να επωφεληθούν από τις εξελίξεις. Αυτό λέγεται έξυπνη κίνηση . Ή να στο πω αλλιώς, τρανταχτός κράχτης για τις HD ταινίες δεν υπήρχε αλλά εδώ και καιρό βρίσκεται στο προσκήνιο (ασχέτως που δεν κύλησε τόσο γρήγορα εξαιτίας της μάχης bluray vs hddvd). Αν υπήρχε universal μέσο, να είσαι σίγουρος ότι θα είχε εξαπλωθεί ακόμη γρηγορότερα. Και μην κρίνεις από την κατάσταση στην Ελλάδα που λίγοι έχουν τέτοια players! Αν ηταν απλως κραχτης,ενω η επανασταση ειχε ξεκινησει προ πολλου,οπως ισχυριζεσαι,τοτε σε παρακαλω εξηγησε μου γιατι περιμενανε ολες οι βιομηχανιες μια δεκαετια τον Καμερον να γυρισει την ταινια του,και δεν χρησιμοποιησε μια απο τις τοσες αλλες προηγουμενες 3D ταινιες που βγαινανε τοσα χρονια,ως την σημαιοφορο της επαναστασης τους; Παρα μονο περιμενανε τοσο καιρο,ωστε ΜΕΤΑ την παγκοσμια επιτυχια του Αβαταρ,να ξεκινησουν ΟΛΟΙ μαζι απο το Χολυγουντ μεχρι τα Videogames και τα Electronics,την τεραστια χιονοστιβαδα επισημων ανακοινωσεων για τα specs του 3D bluray/hdmi,τις 3D ταινιες,τα 3D καναλια,τα 3D show (μουσικα,fashion,αθλητικα),τις 3DΗDTV,τα 3D games,κοκ Το 3D gaming εδώ και 1.5 χρόνο έχει ξεφύγει από το βρεφικό στάδιο με το 3D Vision, δεν περίμενε το Avatar. Και περιττό να σου πω ότι οι ταχύτητες του HDMI 1.3 αρκούν για στερεοσκοπικό 3D, ασχέτως που οι εταιρείες πάνε για το HDMI 1.4 (που μεταξύ άλλων θα επιτρέπει και την μεταφορά data. Ξέρουν τι κάνουν οι εταιρείες για να πουλήσουν νέο πράμα ). Οι 3D ταινίες που βλέπεις πλέον στο σινεμά με το RealD, χρησιμοποιούν active shutter glasses, που δεν έχουν καμία, μα καμία σχέση με τα τραγικά "μπλε/κόκκινο" γυαλιά. Η πρώτη "σοβαρή" κινηματογραφική προσπάθεια έγινε με το Ταξίδι στο κέντρο της Γης που πήγε άπατο για τον απλό λόγο ότι δεν είχε μεγάλα ονόματα (δεν είχε και το ανάλογο promotion). Από τότε όμως είχε ξεκαθαριστεί του τι μέλλει γενέσθαι. Μάθε επίσης ότι το 3D προωθείται εδώ και καιρό με DLP HDTV τηλεοράσεις, projectors και ειδικά 3D monitors. Το ήξερες ότι στην CES09 (δώσε βάση για ποια CES λέω) η Nvidia είχε κάνει τρελή επίδειξη του 3D Vision και πήρε πολλά βραβεία; Όχι, δεν το ήξερες. Γιατί έμαθες το 3D με το Avatar. Google "CES09 Nvidia 3D" για να δεις κάτι ωραία πράγματα με το 3D τότε (όπως επίσης και τηλεοράσεις από Panasonic/Mitsubishi, το 3D demo της Sony για το PS3 κλπ κλπ). Το ότι μάθατε αρκετοί το 3D φέτος, δεν σημαίνει ότι η βιομηχανία δεν το προωθούσε πριν το Avatar. Απλά τότε δεν το είχατε ψάξει (γιατί δεν υπήρχε κράχτης ώστε να το ξέρει κι η Μαρίκα που είπαμε). Είναι μεγάλη πλάνη το ότι η βιομηχανία κινείται στο 3D εξαιτίας του Avatar. Κοινώς... welcome to yesterday news
stefkos Δημοσ. 21 Φεβρουαρίου 2010 Δημοσ. 21 Φεβρουαρίου 2010 Aυτη τη βδομαδα λεω να παω με εναν φιλο να δω το Avatar σε 3D κιν/φο. Αν προβαλλεται ακομα, σε ποιον μου προτεινεται να παω(Αθηνα)?
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.