Προς το περιεχόμενο

Avatar


jacknut

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 1,9k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

 

edit: εδώ φαίνεται να συμφωνείς, πάντως

 

Σουρ, δε θέλω να προσβάλω κανένα, την δικιά μου γνώμη έθεσα...

Μην το παίρνεις προσωπικά. :)

Δημοσ.

Άσχετο. Θελω να το παραδεχτειτε ολοι εδω μεσα, εγω ανεφερα πρωτος προπολου για Avatar και John Locke, οχι μονο εδω μεσα αλλα και γενικα οσον αφορα το www : μετά από μέρες είδα αυτό -> http://www.slashfilm.com/wp/wp-content/images/zz56e9625f.jpg

Αν μπορει καποιος ας με διαψευσει. :D

Δημοσ.
Πλήρωσα φυσικά :fear:

 

υπεροχα.περισσοτερο χρημα στις τσεπες του Bασιλια.ευχαριστουμε για την γενναιοδωρη προσφορα σας κυριε Status :devil:

 

 

 

Bullshits. Και εξηγούμαι. Εκτός από το βάθος που δίνεται στους χαρακτήρες και τα αντικείμενα, το νόημα του 3D είναι κυρίως τα pop-out effects. Στο συγκεκριμένο θέμα των pop-out πήραμε από τα τρία το μακρύτερο. Αυτό που εν μέρει κατάφερε ο Cameron είναι να μην φαίνονται οι χαρακτήρες σαν κωμικοτραγικά 2D sprites (όσοι έχουν δει το Final Destination 4 ξέρουν για τι πράγμα μιλάω). Κάτι που εδώ και μήνες γίνεται de-facto στα παιχνίδια με το 3D Vision αλλά πάμε παρακάτω. Τα περισσότερα πλάνα ήταν γυρισμένα κυρίως για 2D και η στροφή των 180 μοιρών δεν έχει καμία, μα καμία σχέση. In fact, αν βγάλεις τα γυαλιά σε εκείνο το σημείο θα δεις ότι φαίνεται κανονικά η σκηνή (λίγο μεγαλύτερο brightness/contrast έχει αλλά φαίνεται κανονικά. Αν ήταν σε 3D stereoscopic θα τα έβλεπες "διπλά' ).

 

Σαφώς και όσοι δεν έχουν εμπειρία από το 3D που πάνε να δουν το Avatar με την τόση διαφήμιση θα πουν ότι τα σπέρνει τεχνολογικά η ταινία. Όταν όμως ένα 3D Vision προσφέρει εμπειρία σε παιχνίδια που κυριολεκτικά ποδοπατάει το Avatar (σε παιχνίδια που ούτε καν ήταν κατασκευασμένα ώστε να είναι συμβατά μαζί του), επίτρεψε μου να λέω ότι ο Cameron δεν έκανε τίποτα το ιδιαίτερο για το 3D μέρος. Σκέψου τώρα πόσα λεφτά λένε ότι έσκασε ο Cameron για το 3D και πόσο κοστίζει το 3D Vision της Nvidia. PR bullshits σας πασάρουν τόσο καιρό και ακόμα δεν το έχετε καταλάβει αλλά τέσπα!

 

PS: Όταν δεις το Ocean World 3D (έστω και trailer του), θα καταλάβεις πως πρέπει να είναι οι 3D ταινίες ;)

 

εισαστε τελειως λαθος αγαπητε μου.και σας το λεω αυτο με απολυτη σιγουρια,ακριβως διοτι και εγω ειχα αυτη την αποψη αρχικα,και ηταν και ο λογος που απογοητευτηκα με το screen preview του Αυγουστου.Περιμενα,οπως λες να πεταγονται τα αντικειμενα εξω απο την οθονη.Ειχε κατι τετοιες στιγμες το preview αλλα ηταν ελαχιστες.Μαζι μου ηταν ενας φιλος που συμμεριζοταν την ιδια αποψη,μαλιστα αυτος ειχε παει πριν χρονια στο star wars ride της Disneyland και ισχυριζοταν οτι pop-out effect δεν πιανανε μια με οτι ειδε στο preview toy Avatar.

 

Eγω παραξενευτηκα με ολα αυτα,σκεφτομουν δεν μπορει,ολοκληρος Καμερον και να μην μπορει να πατησει κατω ενα 20xrono 3d ride της Disneyland? υστερα απο αυτο το εψαξα το θεμα πολυ,το ρωτησα και το συζητησα για να καταληξω στο συμπερασμα οτι η αποψη μου αυτη ηταν τελειως εσφαλμενη.

 

Ο πρωταρχικος σκοπος του S3D δεν ειναι τα Pop-out effect αλλα το depth perception το οποιο βοηθαει στο immersion του θεατη.Σκοπος ειναι ο θεατης να 'βουλιαζει' μεσα στην ταινια και οχι απλα να περιμενει να πεταγονται πραματα απο την οθονη.αυτα ειναι tricks της παλαιολιθικης 3D τεχνολογιας.Ο ιδιος ο Καμερον το αναφερει σε αρκετες συνεντευξεις του ποιος ιεναι ο σκοπος του 3D του Αβαταρ.Γιαυτο και αναφερουν ολοι οτι για να γευτεις την πληρη εμπειρια της ταινιας,πρεπει να δεις την ταινια σε 3D IMAX,διοτι το μεγεθος της οθονης καλυπτει τα ορια του οπτικου σου πεδιου,με αποτελεσμα σε συνδυασμο με το 3D, να αυξανει το immersιον,να βουλιαζεις πραγματικα στην οθονη.

 

Οταν εγω και ο φιλος μου υστερα απο αυτα που μαθαμε,αλλαξαμε την αντιμετωπιση μας ως προς το νεο 3D,και πηγαμε και ειδαμε την ταινια για πρωτη φορα,ξεροντας τι να περιμενουμε απο την 3D εμπειρια.παθαμε και οι 2 την πλακα μας,ξεχασε και ο φιλος μου το star wars ride,και μαζευει απο τωρα λεφτα να παρει 3DHDTV.

 

Οσο αφορα το 3D vision της Νvidia,ειναι απλως ενα εφε αφου τα γκειμς δεν εχουν σχεδιαστει με γνωμονα να αξιοποιησουν το βαθος πεδιου και το immersion toy παιχτη.Ακομα εχω τα stereoscopic 3d glasses απο την geforce3,οποτε σκεψου για ποσο παλια τεχνολογια μιλαμε.Προσφερανε στα παιχνιδια ενα 3d εφε,πχ να πεταγονται οι σφαιρες και να ψαρωνεις που μαλλον κατι τετοιο θα εγινε με εσενα.

 

Απλως τωρα με το Αβαταρ το popularity tou 3D αρχισε να εκτοξευεται και σιγα σιγα αρχιζει να αξιοποιειται πληρως και σωστα η τεχνολογια αυτη.Ειμαι σιγουρος θα δουμε απιστευτα 3D games στο μελλον.

 

Αλλα στην παρουσα φαση να μου λες οτι το nvision παταει κατω το fusion camera system του Καμερον,ε σε κανει πιο αστειο και απο τον αλλο που επιμενει οτι η ταινια δεν εχει περιεχομενο. :-)

Δημοσ.
ε σε κανει πιο αστειο και απο τον αλλο που επιμενει οτι η ταινια δεν εχει περιεχομενο. :-)

 

ο μονο αστείος πιστεύω εδώ μέσα είσαι εσύ που συνεχίζεις να λες ότι έχει, ενώ άμα διαβάσεις τα post τα μισά τουλάχιστον αναφέρουν ότι το σενάριο ειναι παιδικό απλά.

 

κι ακόμα περιμένω απάντηση σου περί καλυτερων ταινιών, δεν μας απαντάς κι ανησυχώ, μήπως τελικά είσαι όντως αυτό το 15χρόνο που φαντάζομαι ότι είσαι.

Δημοσ.
εισαστε τελειως λαθος αγαπητε μου.και σας το λεω αυτο με απολυτη σιγουρια,ακριβως διοτι και εγω ειχα αυτη την αποψη αρχικα,και ηταν και ο λογος που απογοητευτηκα με το screen preview του Αυγουστου.Περιμενα,οπως λες να πεταγονται τα αντικειμενα εξω απο την οθονη.Ειχε κατι τετοιες στιγμες το preview αλλα ηταν ελαχιστες.Μαζι μου ηταν ενας φιλος που συμμεριζοταν την ιδια αποψη,μαλιστα αυτος ειχε παει πριν χρονια στο star wars ride της Disneyland και ισχυριζοταν οτι pop-out effect δεν πιανανε μια με οτι ειδε στο preview toy Avatar.

 

Eγω παραξενευτηκα με ολα αυτα,σκεφτομουν δεν μπορει,ολοκληρος Καμερον και να μην μπορει να πατησει κατω ενα 20xrono 3d ride της Disneyland? υστερα απο αυτο το εψαξα το θεμα πολυ,το ρωτησα και το συζητησα για να καταληξω στο συμπερασμα οτι η αποψη μου αυτη ηταν τελειως εσφαλμενη.

 

Ο πρωταρχικος σκοπος του S3D δεν ειναι τα Pop-out effect αλλα το depth perception το οποιο βοηθαει στο immersion του θεατη.Σκοπος ειναι ο θεατης να 'βουλιαζει' μεσα στην ταινια και οχι απλα να περιμενει να πεταγονται πραματα απο την οθονη.αυτα ειναι tricks της παλαιολιθικης 3D τεχνολογιας.Ο ιδιος ο Καμερον το αναφερει σε αρκετες συνεντευξεις του ποιος ιεναι ο σκοπος του 3D του Αβαταρ.Γιαυτο και αναφερουν ολοι οτι για να γευτεις την πληρη εμπειρια της ταινιας,πρεπει να δεις την ταινια σε 3D IMAX,διοτι το μεγεθος της οθονης καλυπτει τα ορια του οπτικου σου πεδιου,με αποτελεσμα σε συνδυασμο με το 3D, να αυξανει το immersιον,να βουλιαζεις πραγματικα στην οθονη.

 

Οταν εγω και ο φιλος μου υστερα απο αυτα που μαθαμε,αλλαξαμε την αντιμετωπιση μας ως προς το νεο 3D,και πηγαμε και ειδαμε την ταινια για πρωτη φορα,ξεροντας τι να περιμενουμε απο την 3D εμπειρια.παθαμε και οι 2 την πλακα μας,ξεχασε και ο φιλος μου το star wars ride,και μαζευει απο τωρα λεφτα να παρει 3DHDTV.

 

Οσο αφορα το 3D vision της Νvidia,ειναι απλως ενα εφε αφου τα γκειμς δεν εχουν σχεδιαστει με γνωμονα να αξιοποιησουν το βαθος πεδιου και το immersion toy παιχτη.Ακομα εχω τα stereoscopic 3d glasses απο την geforce3,οποτε σκεψου για ποσο παλια τεχνολογια μιλαμε.Προσφερανε στα παιχνιδια ενα 3d εφε,πχ να πεταγονται οι σφαιρες και να ψαρωνεις που μαλλον κατι τετοιο θα εγινε με εσενα.

 

Απλως τωρα με το Αβαταρ το popularity tou 3D αρχισε να εκτοξευεται και σιγα σιγα αρχιζει να αξιοποιειται πληρως και σωστα η τεχνολογια αυτη.Ειμαι σιγουρος θα δουμε απιστευτα 3D games στο μελλον.

 

Αλλα στην παρουσα φαση να μου λες οτι το nvision παταει κατω το fusion camera system του Καμερον,ε σε κανει πιο αστειο και απο τον αλλο που επιμενει οτι η ταινια δεν εχει περιεχομενο. :-)

 

Οι μόνες σκηνές στο Avatar που έδιναν το πολυπόθητο "βάθος" ήταν στην αρχή με τις κάψουλες και στο briefing room. Μιας και ξέρω από πρώτο χέρι πως δουλεύει το stereoscopic 3D, δεν μπορούν μερικές αφελέστατες δηλώσεις να με ξεγελάσουν (καλά... από επίσημες δηλώσεις άλλο πράμα. Ο καθένας παρουσιάζει το δικό του πράγμα ως κάτι το φαντασμαγορικό κι ας είναι πατάτα... σε όλους τους κλάδους). Και θα στο πω απλά, αν η ταινία γυριζόταν με γνώμονα το 3D, η 2D έκδοση θα έβγαινε εντελώς πατάτα. Σε προκαλώ να την ξαναδείς την ταινία και να βγάζεις συχνά πυκνά τα γυαλιά για να βλέπεις τι και τι δεν είναι 3D (hint: Όταν βλέπεις διπλά τα αντικείμενα θα έχεις βάθος στην εικόνα, όταν δεν υπάρχει double-image χωρίς τα γυαλιά είναι η κανονική 2D ταινία). Και μόνο που υπάρχουν μπόλικες σκηνές αυθεντικού 2D υλικού (hint: όταν φαίνονται από μακριά τα αεροπλάνα.), δείχνει πόσο (με το pardon αλλά it's true) κορόιδα σας έπιασαν. Άσε δε ότι με τα τόσα ειδικά εφέ που έχει η ταινία, θα μπορούσε ΑΝΕΤΑ να είχε εντυπωσιακά pop-out effects. Γιατί να βλέπεις από τα πλάγια τις ρουκέτες που πετάνε τα αεροσκάφη και να μην είναι από μπροστά η κάμερα ώστε να έρχονται κατά πάνω σου; Γιατί όταν κυνηγάει ο πάνθηρας το στρουμφάκι μας η κάμερα να μην είναι στον ώμο του ή στα μάτια και να έχεις ΚΑΙ βάθος ΚΑΙ pop-out effects; Θα σου πω γιατί. Γιατί πολύ απλά δεν θα είχε την ίδια ένταση η 2D version και σιγά μην καθόντουσαν να γυρίσουν special 3D scenes. Εξ' ου και σε αυτές τις σκηνές το 3D είναι περιορισμένο (κι αν βγάλεις τα γυαλιά θα δεις κανονικά την 2D εικόνα χωρίς παραμόρφωση). Το να λες λοιπόν ρε παιδί μου ότι μια ταινία εκμεταλλεύεται το 3D όταν έχει ένα κάρο 2D σκηνές είναι πέρα για πέρα άτοπο ;). Θα στο ξαναπώ, όταν δεις το Ocean World 3D θα καταλάβεις την έννοια της 3D ταινίας που έχει ΚΑΙ ΒΑΘΟΣ ΚΑΙ αντικείμενα που βγαίνουν προς τα έξω.

 

Το δε επιχείρημα σου για τα pop-out effects είναι σαν την αντιπαράθεση των gamers για το "Gameplay>Graphics"... όλοι υποστηρίζουν το παραπάνω αλλά όλοι πηγαίνουν και αγοράζουν νέες παιχνιδομηχανές και κάρτες γραφικών για να έχουν καλύτερα γραφικά ;). Ναι το βάθος παίζει ρόλο, αλλά ακόμα μεγαλύτερο παίζουν άλλα πράγματα. Το Final Destination 4 σε πληροφορώ έχει εντυπωσιακό βαθμό βάθους αλλά οι χαρακτήρες φαίνονται σαν τραγικά 2D sprites που γυρνάνε από εδώ κι από εκεί. Το ίδιο πρόβλημα υπήρχε και στο Ice Age 3. Ναι ο Cameron κατάφερε αυτό που εδώ και μήνες προσφέρει το 3D Vision, να μην φαίνονται οι χαρακτήρες ξεκάρφωτα 2D sprites και να σε ξενερώνουν.

 

Και τολμάς να συγκρίνεις τα ψευτογυαλάκια που έδιναν παλιά με το 3D Vision; Καλύτερα να μασάς παρά να μιλάς για πράγματα που δεν έχεις δει από πρώτο χέρι.

 

Μια δοκιμή του FEAR2 θα σε πείσει για το πόσο μπροστά είναι το 3D Vision (μιας και παραμετροποιείς τόσο το convergence, όσο και το depth σε επίπεδα που θες εσύ). FYI, τα παιχνίδια (ειδικά τα FPS) είναι κατασκευασμένα σε 3D περιβάλλον. Τα αντικείμενα, οι πίστες, όλα (ή αν όχι όλα, τα περισσότερα) είναι 3D μοντέλα. Το ότι τα βλέπεις σε 2D μέσω του monitor θεωρείται περισσότερο σαν περιορισμός. Το 3D Vision εξαλείφει ακριβώς αυτό τον "περιορισμό". Όσο για τον χαρακτητισμό "3D Ready games" που βλέπεις τον τελευταίο καιρό, υπάρχει για να δείχνει ότι το παιχνίδι δουλεύει χωρίς bugs με το 3D Vision, μιας και στα παλιότερα χρειάζεται να απενεργοποιήσεις κάτι depth of field ή κάτι motion blur. Μην ψαρώσεις όταν το δεις και πιστέψεις ότι κατασκευάστηκε με γνώμονα το 3D Vision. Αν στο πει κάποιος τότε πολύ απλά δεν ξέρει τι του γίνεται. Δεν είναι τυχαίο επίσης που όσοι ήρθαν και το είδαν το FEAR2 (επίτηδες τους είχα αφήσει πρώτα να δουν το Avatar σε 3D) τα έχασαν και παραμιλούσαν. Ούτε είναι τυχαίο που δεν έχουμε εντυπωσιαστεί από το Avatar όσοι έχουμε το 3D Vision (καλά στο Ελλαδιστάν θα εντυπωσιαστεί κι η κουτσή Μαρία. Για κάνε μια βόλτα από τα ξένα τεχνολογικά sites). Και μιας και πιστεύω ακράδαντα το ρητό <<Seeing is believing>>, come to δώθε και θα είσαι ένας ακόμα που θα πει το περιβόητο "WOW" ;)

 

 

PS: Δεν είναι τυχαίο που το 3D Vision είναι συμβατό με τις Blu-Ray ταινίες. Ο φίλος σου μαζεύει λεφτά για την 3DHDTV (οι οποίες mind you, αναμένονται το Q2 με το καλό κι αν) την στιγμή που μερικοί είμαστε future-ready για το Avatar και το κάθε Avatar ;)

Δημοσ.
Οι μόνες σκηνές στο Avatar που έδιναν το πολυπόθητο "βάθος" ήταν στην αρχή με τις κάψουλες και στο briefing room. Μιας και ξέρω από πρώτο χέρι πως δουλεύει το stereoscopic 3D, δεν μπορούν μερικές αφελέστατες δηλώσεις να με ξεγελάσουν (καλά... από επίσημες δηλώσεις άλλο πράμα. Ο καθένας παρουσιάζει το δικό του πράγμα ως κάτι το φαντασμαγορικό κι ας είναι πατάτα... σε όλους τους κλάδους). Και θα στο πω απλά, αν η ταινία γυριζόταν με γνώμονα το 3D, η 2D έκδοση θα έβγαινε εντελώς πατάτα. Σε προκαλώ να την ξαναδείς την ταινία και να βγάζεις συχνά πυκνά τα γυαλιά για να βλέπεις τι και τι δεν είναι 3D (hint: Όταν βλέπεις διπλά τα αντικείμενα θα έχεις βάθος στην εικόνα, όταν δεν υπάρχει double-image χωρίς τα γυαλιά είναι η κανονική 2D ταινία). Και μόνο που υπάρχουν μπόλικες σκηνές αυθεντικού 2D υλικού (hint: όταν φαίνονται από μακριά τα αεροπλάνα.), δείχνει πόσο (με το pardon αλλά it's true) κορόιδα σας έπιασαν.

 

θα διαφωνισω με τις σκηνες οτι δεν ειναι γυρισμενες με το 3D. επειδη ειχα διαβασει το σχολιο σου το εκανα αρκετες φορες μαλιστα και ολες οι σκηνες ηταν θολες και καθαριζαν με τα γυαλια. οντως το θεμα του pop-out ηταν στην αρχη και στο αρχηγειο με τα ηλεκτρονικα συστηματα αλλα αυτο δε σημαινει οτι χωρις τα γυαλια μπορεις να τη δεις κανονικα.....

 

εκτος αν αντεχεις να βλεπεις τις διπλες εικονες λες και κανει aliasing :o

 

η διαφορα ειναι στην αποσταση μεταξυ των 2 εικονων που προβαλλονται. οι υποτιτλοι ηταν μακρια οι εικονες γιατι ηταν pop-out. οι αλλες εικονες δεν ηταν τοσο μακρια μεταξυ τους και σου εδινε την εντυπωση του aliasing, του γαργιασμενου. γιαυτο και δεν ηταν εμφανες οπως στην αρχη. αλλα σε καθε περιπτωση χωρις τα γυαλια δε μπορεις να την δεις. γνωμη μου. και το background ειχε την ιδια υφη που ειχαν και οι πρωταγωνιστες

Δημοσ.

Στο αρχηγείο δεν υπάρχει καθόλου pop-out που λες αλλά έχουμε ένα εκπληκτικό βάθος που εντυπωσιάζει και η συγκεκριμένη σκηνή είναι ότι καλύτερο προσφέρει σε 3D βάθος το Avatar (μαζί με τις κάψουλες στην αρχή).

 

Στοίχημα την GTX295 να έρθεις εδώ και να βγάζεις τα γυαλιά στις σκηνές που θα σου λέω κατά την διάρκεια της ταινίας :P. Και προτού μετά πεις ότι <<Ναι, αρκετές σκηνές είναι του 2D αλλά υπάρχουν και 3D (που δεν το αμφισβητεί κανείς. Εγώ είπα ότι η ταινία δεν γυρίστηκε με γνώμονα το 3D, όχι ότι δεν θα βρεις 3D σκηνές)>>, θα σου βάλω το The Big Bang Theory (ναι βρε, την σειρά :P) με μια πατέντα που έχουμε βρει για να βλέπεις ΟΛΑ τα videos σε stereoscopic 3D. Που θέλω να καταλήξω; Το ότι θα δεις βάθος σε μερικές σκηνές του The Big Bang Theory (aka 3D scenes) δεν σημαίνει ότι δημιουργήθηκε με βάση το 3D ;)

Δημοσ.
Στο αρχηγείο δεν υπάρχει καθόλου pop-out που λες αλλά έχουμε ένα εκπληκτικό βάθος που εντυπωσιάζει και η συγκεκριμένη σκηνή είναι ότι καλύτερο προσφέρει σε 3D βάθος το Avatar (μαζί με τις κάψουλες στην αρχή).

 

Στοίχημα την GTX295 να έρθεις εδώ και να βγάζεις τα γυαλιά στις σκηνές που θα σου λέω κατά την διάρκεια της ταινίας :P. Και προτού μετά πεις ότι <<Ναι, αρκετές σκηνές είναι του 2D αλλά υπάρχουν και 3D (που δεν το αμφισβητεί κανείς. Εγώ είπα ότι η ταινία δεν γυρίστηκε με γνώμονα το 3D, όχι ότι δεν θα βρεις 3D σκηνές)>>, θα σου βάλω το The Big Bang Theory (ναι βρε, την σειρά :P) με μια πατέντα που έχουμε βρει για να βλέπεις ΟΛΑ τα videos σε stereoscopic 3D. Που θέλω να καταλήξω; Το ότι θα δεις βάθος σε μερικές σκηνές του The Big Bang Theory (aka 3D scenes) δεν σημαίνει ότι δημιουργήθηκε με βάση το 3D ;)

 

υπαρχει ενα πολυ καλο,επεξηγηματικο αρθρο για το πως εγινε η χρηση του 3D στην ταινια.

http://www.newsarama.com/film/Avatar-3D-Reshaping-100125.html

 

μαλιστα αν κατσεις και διαβασεις ενα review που εγραψα αρκετες σελιδες πισω,οταν εκανε πρεμιερα η ταινια,θα δεις οτι μερικα πραματα που εγραψα για το 3D συμπιμπτουν με αυτα του πιο ψαγμενου αρθογραφου.τυχαια συμπτωση η κοινη αναγνωριση της αληθειας; χμμμ.

 

εντωμεταξυ πολυ καλα και ωραια ολα αυτα που λες για τα βιντεογκειμς,αλλα να σου πω την γνωμη μου; ας κοιταξουν πρωτα οι nvidia και ati,να βγαλουν τιποτα καρτες της προκοπης που να παιζουν ανετα και πληρως το crysis στα πισι, και κυριως να υποστηριζουν ΑΑ χωρις να χανουν framerates στις κονσολες.Ειναι δυνατον εν ετος 2010,να παιζω MW2 στo nextgen xbox360,στην HDTV μου,και να βλεπω τα γραφικα να ''πριονιζουν'' την οθονη μου; ειναι πραματα αυτα; κατα τα αλλα το 3D τους μαρανε.

 

ο μονο αστείος πιστεύω εδώ μέσα είσαι εσύ που συνεχίζεις να λες ότι έχει, ενώ άμα διαβάσεις τα post τα μισά τουλάχιστον αναφέρουν ότι το σενάριο ειναι παιδικό απλά.

 

κι ακόμα περιμένω απάντηση σου περί καλυτερων ταινιών, δεν μας απαντάς κι ανησυχώ, μήπως τελικά είσαι όντως αυτό το 15χρόνο που φαντάζομαι ότι είσαι.

 

 

και τον Hitler τον ψηφισε ο λαος.your point?

oσο αφορα την παρακληση η μαλλον προκληση σου να σου πω τις αγαπημενες μου ταινιες (δεν πιστευω στην εννοια 'καλυτερο' οταν μιλαμε για τεχνη),τι στον κοσμο αυτο,σε κανει να νομιζεις οτι υπαρχει κατι που πρεπει να αποδειξω σε εσενα;

 

και για να τελειωνουμε.εγω μπορω να σου δωσω πληθος παραδειγματος τι περιεχομενο διαθετει η ταινια.εσυ μπορεις να μου δωσεις πληθος παραδειγματων που δειχνουν την ελλειψη περιεχομενου;

Δημοσ.
εσυ μπορεις να μου δωσεις πληθος παραδειγματων που δειχνουν την ελλειψη περιεχομενου;

 

έλλειψη ποιοτικού περιεχομενου? βλέπε ταινία: Avatar

 

edit:

(δεν πιστευω στην εννοια 'καλυτερο' οταν μιλαμε για τεχνη)

 

όπως σου είπα και σε άλλο μου post, την στροφή 180 μοιρών δεν καταλαβαίνω, τόσο καιρό αλλα άκουγα για το Avatar...

Δημοσ.
έλλειψη ποιοτικού περιεχομενου? βλέπε ταινία: Avatar

 

:lol: :lol:

περιμενω και την σοβαρη σου απαντηση τωρα,εκτος και αν συνεχισεις να κανεις πως δεν καταλαβαινεις

 

 

όπως σου είπα και σε άλλο μου post, την στροφή 180 μοιρών δεν καταλαβαίνω, τόσο καιρό αλλα άκουγα για το Avatar...

 

τι εννοεις;;; :whistle:

Δημοσ.
:lol: :lol:

περιμενω και την σοβαρη σου απαντηση τωρα,εκτος και αν συνεχισεις να κανεις πως δεν καταλαβαινεις

 

δυστυχώς δεν μπορώ να γίνω σοβαρός για τόσο αστεία θέματα, μου φέρνει ένα χαμόγελο στο πρόσωπο κάθε φορα που σκέφτομαι πως υπάρχουν άτομα εκεί έξω που θεώρησαν πως το avatar έχει καλο σενάριο. :)

 

τι εννοεις;;; :whistle:

 

πες μου ότι απλά παριστάνεις τον ανόητο κι ότι δεν μιλάς σοβαρά...

 

τέλος πάντων εγώ θα σταματήσω να μιλάω εδώ, δεν θες να μας πεις να γούστα σου, δεν θες να μας πεις την ηλικία σου, ΔΙΚΑΊΩΜΑ ΣΟΥ! όπως δικαίωμα μου είναι να συνεχίσω να πιστεύω ότι έδωσα 12e στο cinema για να δω μια (σεναριακά πάντα) πατάτα, (ας πήγαινα σε λαϊκή γμτ, τις έχει φτηνότερα και σε real-life vision)

Δημοσ.
υπαρχει ενα πολυ καλο,επεξηγηματικο αρθρο για το πως εγινε η χρηση του 3D στην ταινια.

http://www.newsarama.com/film/Avatar-3D-Reshaping-100125.html

 

μαλιστα αν κατσεις και διαβασεις ενα review που εγραψα αρκετες σελιδες πισω,οταν εκανε πρεμιερα η ταινια,θα δεις οτι μερικα πραματα που εγραψα για το 3D συμπιμπτουν με αυτα του πιο ψαγμενου αρθογραφου.τυχαια συμπτωση η κοινη αναγνωριση της αληθειας; χμμμ.

 

Μια gimmick ταινία όπως το Avatar με μπίου μπίου και μπαμ μπαμ (μην τολμήσεις να μου πεις ότι την έχεις κάνει και την πιο ποιοτική ταινία ever. Μια ωραία action ταινία με μπόλικα εφέ και πολύ μεγάλη χρήση του υπολογιστή είναι στην ουσία), ενώ έχει τα φόντα να προσφέρει μια εξαιρετική εμπειρία με depth και pop-outs το γυρνάει σε "ποιοτικό" 3D usage. Πιστεύω να βλέπεις την τραγική ειρωνεία της όλης φάσης ;)

 

 

εντωμεταξυ πολυ καλα και ωραια ολα αυτα που λες για τα βιντεογκειμς,αλλα να σου πω την γνωμη μου; ας κοιταξουν πρωτα οι nvidia και ati,να βγαλουν τιποτα καρτες της προκοπης που να παιζουν ανετα και πληρως το crysis στα πισι, και κυριως να υποστηριζουν ΑΑ χωρις να χανουν framerates στις κονσολες.Ειναι δυνατον εν ετος 2010,να παιζω MW2 στo nextgen xbox360,στην HDTV μου,και να βλεπω τα γραφικα να ''πριονιζουν'' την οθονη μου; ειναι πραματα αυτα; κατα τα αλλα το 3D τους μαρανε.

 

FYI, εξαιτίας του stereoscopic 3D ακόμα και σε χαμηλή ανάλυση να τρέχεις ένα παιχνίδι δεν θα παρατηρήσεις έντονο aliasing. Όσο για το MW2, τράβα πάρε μια 5870 (ή μια GTX295) και χώσε όσο FSAA θέλεις για να μην έχεις aliasing. Μην έχεις τρελές απαιτήσεις από ένα ξεπερασμένο hardware όπως αυτό του X360 ή του PS3. Όσο για το PC, άμε σε QuadSLI για να τρέχεις το Crysis με 100fps average στα Very High settings (έλα τώρα... σε βλέπω. <<Και σιγά μην σκάσω τόσα λεφτά>> θα πεις. Εμ, ότι πληρώνεις παίρνεις ;). Μην κλαφτείς :P).

 

Το θέμα μας βέβαια δεν είναι τα games, αλλά το Avatar. Και εκεί θα μπορούσε ο Cameron να γυρίσει πολλά πλάνα που να αναδεικνύουν το 3D. Δεν το έκανε και αρκέστηκε στο "πείραγμα" των ήδη υπαρχόντων καρέ από την 2D έκδοση. Φαντάσου πόσο Μ@ΛΑΚΙΑ είναι αυτό, την στιγμή που χρησιμοποίησαν ένα κάρο εφέ από υπολογιστές. Αυτό και μόνο θα έπρεπε κάτι να σου έλεγε, όσο και να γουστάρεις τον Τζιμάκο. Όλα τα υπόλοιπα είναι δικαιολογίες. Για το βάθος του Final Destination ή άλλων ταινιών μπορώ να σου μιλήσω για ώρες του πως πείραξε περισσότερο το βάθος σε εκείνη την σκηνή για να τονίσει κάτι και τα σχετικά. So what; Δεν πα να προσπαθούσε τρεις βδομάδες για ένα 3D καρέ... αν είναι μούφα, είναι μούφα. Δεν θα πεις <<Ωωωωωω, μ@λάκα προσπαθούσε τρεις βδομάδες το άτομο για να είναι subtle το εφέ. ΟΚ, γ@μεί τελικά η σκηνή >>. Γιατί κι ο Uwe Boll έχει την πεποίθηση ότι βγάζει φοβερές ταινίες. Αυτό δεν σημαίνει όμως ότι είναι ;)

Δημοσ.

Eψες ειδα για πολλοστη φορα τον ΕΞΟΛΟΘΡΕΥΤΗ 2 και ξαναματατρελαθηκα.Δεν υπαρχει τετοια ταινια, το κορυφαιο action movie που εχει βγει ποτε.2 ωρες απιστευτης σκηνοθετικης μαεστριας, σκηνοθετικες εμπνευσεις τρομερες,καμια αλλη ταινια δεν εχει συγκεντρωμενες τοσες ιδιοφυεις σεκανς μαζι,ο Ρομπερτ Πατρικ ειναι τελειος.Παντοτε τη θεωρω αυτη την ταινια καλυτερη απο την πρωτη (που ειναι και αυτη τρομερη).

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...