Προς το περιεχόμενο

Avatar


jacknut

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 1,9k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

για να μη ξεχασουμε και την απαντηση....:P

 

[ame=

]

[/ame][ame]http://www.youtube.com/watch?v=DJsQcnB6GC0[/ame][ame=http://www.youtube.com/watch?v=DJsQcnB6GC0]

[/ame]

Δημοσ.
για να μη ξεχασουμε και την απαντηση....:P

 

 

...για την ξανθιά θα πρέπει να γυριστεί και ένα τζιζ ιν γιορ μάουθ...

Δημοσ.

φαντασου να ηταν και η κινα στα κερδη της ταινιας!!!

 

δηλαδη μιλαμε για τρελλο χασιμο χρηματων :shifty::shifty::shifty:

 

To Αvatar ενόχλησε την Κίνα

 

Τέλος στην προβολή του "Avatar" στην Κίνα, βάζουν οι αρχές της χώρας, καθώς θεωρήθηκε ότι περιέχει ανατρεπτικά μηνύματα.

Σύμφωνα με την εφημερίδα του Χονγκ Κονγκ, Apple Daily, η China Film Group έδωσε εντολή να σταματήσει η κανονική προβολή της ταινίας άμεσα, χωρίς όμως να υπάρχει ξεκάθαρη εντολή και για τις 3-D προβολές.

 

Η ταινία φαινόμενο, που σπάει τα ταμεία και πρόσφατα βραβεύθηκε με Χρυσή Σφαίρα καλύτερης δραματικής ταινίας και καλύτερης σκηνοθεσίας για τον Τζέιμς Κάμερον, είναι εξαιρετικά δημοφιλής και στην Κίνα.

 

Η απόφαση των αρχών έχει και εμπορικά και πολιτικά κίνητρα. Η ταινία παρουσιάζει τον αγώνα της φυλής "Νάβι" να προστατέψουν τον τόπο και τον πολιτισμό τους από τους ανθρώπους που θέλουν να τους διώξουν από τη γη τους για να έχουν πρόσβαση σε πολύτιμα πετρώματα.

 

Κινέζοι σχολιαστές, θεωρούν ότι ο αγώνας των "Νάβι" μπορεί να συγκριθεί με τις προσπάθειες των κινέζων να προστατέψουν της γη τους και τα σπίτια τους, από την κυβέρνηση και μεγάλες εταιρίες επενδύσεων.

 

Η κυβέρνηση της Κίνας, θέλοντας να αποφευχθούν επικίνδυνοι συνειρμοί προχώρησε στην απαγόρευση, που προσθέτει άλλον έναν κρίκο στην αλυσίδα των παρεμβάσεων για τον έλεγχο της δημόσιας σφαίρας(Παρέμβαση στα online παιχνίδια, υπόθεση Google, αυστηρή λογοκρισία).

 

Οι προβολές του Avatar στην Κίνα είχαν προγραμματιστεί να διαρκέσουν μέχρι τις 28 Φεβρουαρίου.

 

http://www.news247.gr/a/5!116670

Δημοσ.
Αχα πρώτα παρατηρείς το δάκτυλο , μετά το χέρι, μετά ...

 

Σωστά.

 

Πρωτα βλεπεις το δαχτυλο (Σωστα οντως) και μετα εκει που δειχνει το δαχτυλο. :P

Αυτο ειναι τεχνη.

 

Π.χ Εγω μπορω να κανω τα πιο απιστευτα ταχυδαχτυλουργικα και απο κατω να τρελενεται το πληθος. Το ταλεντο μου αυτο ΔΕΝ ειναι τεχνη.

Δημοσ.
Sellers, έφτασε η στιγμή που τόσο περίμενες :P - την είδα κι εγώ στο Αθήναιον σε 3D (χαμός γινόταν)

 

Τί μου άρεσε:

 

[*]Η 3D τεχνολογία. Κάποιος σε προηγούμενο μήνυμα (νομίζω ο Kaizer) έγραψε πως το 3D δεν ήταν και τόσο εντυπωσιακό. Εγώ πάντως, που η προηγούμενη εμπειρία μου σε τρισδιάστατες ταινίες περιοριζόταν μόνο σε κάτι μεταμεσονύχτιες τσόντες που έδειχνε παλιά το άλτερ, πρέπει να ομολογήσω ότι εντυπωσιάστηκα.

Ναι, εγω το ειχα πει.

Και ξαναλεω. Μου εδινε την αισθηση οτι οντως βλεπω ενα τρισδιαστατο κοσμο αλλα πισω απο ενα τζαμι. Εχω δει show στην Αμερικη σε 3d που σου φευγει το κλαπετο απο το πως βγαινει κατι απο την οθονη.

 

ΒΕΒΑΙΑ παραδεχομαι οτι δεν συγκρινεται ενα show μισης ή μιας ωρας ειδικα στημενο για 3d με μοναδικο σκοπο αυτο με μια ταινια feature film που περαν των αλλων θα επρεπε να εχει λογικη και σε 2d(αρα θα εβγαινε ασχημο κατι που θα φαινοταν μονο σε 3d). Απο την αλλη ομως τι να κανω, να πω οτι εμεινα με ανοιχτο το στομα?Δεν εμεινα.

 

Περιμενω καποιος να γυρισει κατι τετοιο μονο για 3d, εκει ναι. Ξερω ομως οτι το κοστος θα ηταν αρκετο και ο περιορισμος μονο σε 3d αιθουσες θα μειωνε τα εσοδα αρα περιμενω ενα τρελο οραμτιστη

  • Members
Δημοσ.
Ναι, εγω το ειχα πει.

Και ξαναλεω. Μου εδινε την αισθηση οτι οντως βλεπω ενα τρισδιαστατο κοσμο αλλα πισω απο ενα τζαμι. Εχω δει show στην Αμερικη σε 3d που σου φευγει το κλαπετο απο το πως βγαινει κατι απο την οθονη.

 

ΒΕΒΑΙΑ παραδεχομαι οτι δεν συγκρινεται ενα show μισης ή μιας ωρας ειδικα στημενο για 3d με μοναδικο σκοπο αυτο με μια ταινια feature film που περαν των αλλων θα επρεπε να εχει λογικη και σε 2d(αρα θα εβγαινε ασχημο κατι που θα φαινοταν μονο σε 3d). Απο την αλλη ομως τι να κανω, να πω οτι εμεινα με ανοιχτο το στομα?Δεν εμεινα.

 

Περιμενω καποιος να γυρισει κατι τετοιο μονο για 3d, εκει ναι. Ξερω ομως οτι το κοστος θα ηταν αρκετο και ο περιορισμος μονο σε 3d αιθουσες θα μειωνε τα εσοδα αρα περιμενω ενα τρελο οραμτιστη

 

Ναι δεν είναι ότι αμφισβήτησα αυτό που είπες... Άλλωστε, αν έχεις ήδη δει κάτι παρόμοιο εννοείται πως δεν θα σε εντυπωσίαζε - πολύ περισσότερο μάλιστα αν έχεις δει κάτι ακόμα καλύτερο

 

Αυτό που ήθελα να τονίσω ήταν ότι για μένα, που δεν είχα ξαναδεί ποτέ 3D (είπαμε, οι τσόντες του alter δεν πιάνονται :P) το Avatar από αυτή την άποψη ήταν πολύ εντυπωσιακό...

Δημοσ.

Π.χ Εγω μπορω να κανω τα πιο απιστευτα ταχυδαχτυλουργικα και απο κατω να τρελενεται το πληθος. Το ταλεντο μου αυτο ΔΕΝ ειναι τεχνη.

 

Δεν σε πιστεύω που το λες αυτό , μια αντίθετη εννιολογική προσέγγιση από την παραπάνω που δίνεις, σημαίνει ιδιοτροπία. Ε, αυτή η εκκεντρικότητα δεν είναι η μοναδική μορφή Τέχνης , είναι ο τρόπος που αναδυκνείει τον εγωισμό. :P

 

 

Οι κινέζοι έχουν ξεφύγει μου φαίνεται....

Δημοσ.

αν και με κάλυψε ο gsarig (με το περίεργο avatar...) ας αντιγράψω κι εγώ.

 

 

Πάει καμιά βδομάδα που το είδα. Δηλώσεις:

 

α) Αυτή είναι η χειρότερη ταινία του Κάμερον μετά το Πιράνχας νο2.

 

β) Ίσως είναι η πιο μεγάλη απογοήτευση της δεκαετίας που πέρασε.

 

γ) Δεν είναι ταινία.

 

 

Και μερικές σκέψεις:

 

Ο πλανήτης Πανδώρα είναι πανέμορφο δημιούργημα. Φανταστικός κυριολεκτικά, ικανός να προκαλέσει ακόμα και κατάθλιψη. Τα χρώματα, οι λεπτομέρειες, η ελευθερία που υπονοεί και προσφέρει αξίζουν μέχρι τελευταίας δεκάρας.

 

Αλλά αυτό είναι το μόνο που προσφέρει η ταινία. Όλα τα υπόλοιπα συστατικά είναι βγαλμένα απ'το εγχειρίδιο του καλού (σινεματικά) αντιχολιγουντιανού.

 

Δεν ξέρω από πού να πρωτοαρχίσω. Φταίει το σενάριο, το στόρι? Πόσο κλισέ μπορείς να είσαι και να κάνεις εκατομμύρια εισπράξεων? Απεριόριστα απ'ότι φαίνεται. Δεν υπάρχει μισή σκηνή που να μην περιμένεις τι θα γίνει. Δεν υπάρχει μισή στιγμή αγωνίας για τους κεντρικούς χαρακτήρες, τους ήρωες.

 

Ποιους χαρακτήρες? Αυτό το συνοθύλευμα κινούμενων αλλά άψυχων όντων που η ιστορία τους καμιά στιγμή δε σε συναρπάζει και δε σε τραβάει μέσα σ'αυτόν το γαμημένα όμορφο πλανήτη? Αυτών των τόσο genuine ηρώων που βγήκαν κατευθείαν μέσα απ'το καζάνι της ευκολίας? Πόσες φορές έχει φορεθεί η ατάκα περί black/white οπτικής? Ε, εδώ όλα είναι black αλλιώς είναι white. Δεν υπάρχει τίποτα που να ξεφεύγει ιδεολογικά, ηθικά, νοηματικά ή whatever από έναν παιδικό διαχωρισμό καλού και κακού. Έτσι είναι εύκολο να αναγνωρίσεις την πλευρά που πρέπει να υποστηρίξεις. Thanks but no thanks.

 

Τα υλικά όμως για να κάνεις μια οποιαδήποτε ταινία είναι πάνω κάτω περιορισμένα. Finite τέλος πάντων. Προφανώς η πρωτοτυπία σπανίζει, ούτε και γίνεται να την αποζητάς σε κάθε νέα ταινία που βλέπεις. Αυτό που καταλογίζω στον Cameron δεν είναι τόσο η έλλειψη πρωτοτυπίας, αλλά α) η έλλειψη φαντασίας και β) η βουτιά στο κλισέ, στο χιλιοειπωμένο και κακοειπωμένο. Στην τελευταία πρόταση βρίσκεται και το ζουμί. Στο σινεμά το σημαντικό είναι πώς λες κάτι, όχι απαραίτητα αυτό που λες.

 

Και εκεί έγκειται η μεγάλη αποτυχία του κατά τ'άλλα αγαπημένου παραμυθά. Η ταινία του δεν είναι ταινία. Είναι ένα άψυχο και ανέμπνευστο κατασκεύασμα, απαστράπτον εξωτερικά αλλά ανούσιο, άνευρο και flat εσωτερικά.

 

Στερείται χαρακτήρων με σάρκα και οστά αλλά και πραγματικού plot οπότε "αναγκάζεται" να σπαταλά τον περισσότερο απ'το χρόνο (μου) για να δείχνει το τεχνικό επίτευγμα που λέγεται Πανδώρα. Εξάρσεις δεν υπάρχουν, pacing, εντάσεις, δραματουργία (ακόμα και με την χολιγουντιανή έννοια) απλά δεν βρίσκουν εφαρμογή γιατί - ξανά - εδώ δεν έχουμε να κάνουμε με ταινία.

 

Το Avatar είναι ο πρωταγωνιστής του. Είναι ανίκανος, κουτσουρεμένος, λαβωμένος (και χρειάζεται λεφτά - αστειάκι ). Φοράει το νέο του σώμα, γίνεται κάποιος άλλος και ως τέτοιος πλασάρεται. Χωρίς φυσικά happy end.

 

Από τους τομείς που δε με απασχόλησαν καθόλου είναι η όλη native american προβολή της ιστορίας και η κοσμοθεωρίες των πανδοριανών περί Φύσης και Θεού. Δε με ενόχλησε κάτι αλλά δε μου κίνησε και κανένα ενδιαφέρον.

Δημοσ.
ο gsarig (με το περίεργο avatar...)

http://en.wikipedia.org/wiki/The_Scream

 

 

 

 

α) Αυτή είναι η χειρότερη ταινία του Κάμερον μετά το Πιράνχας νο2.

1) Aυτή είναι η χειρότερη σούμα μετά το "ίδια τα Στρουμφάκια".

 

β) Ίσως είναι η πιο μεγάλη απογοήτευση της δεκαετίας που πέρασε.

2) Πολλά μύρια άνθρωπες έχουν αντίθετη άποψη. Νιώθεις τη μοναξιά;

 

γ) Δεν είναι ταινία.

3) Τί είναι τότε; Συνταγή για πρασόρυζο;

 

 

Και μερικές σκέψεις:

 

Ο πλανήτης Πανδώρα είναι πανέμορφο δημιούργημα. Φανταστικός κυριολεκτικά, ικανός να προκαλέσει ακόμα και κατάθλιψη. Τα χρώματα, οι λεπτομέρειες, η ελευθερία που υπονοεί και προσφέρει αξίζουν μέχρι τελευταίας δεκάρας.

Υποννοεί πολλά περισσότερα. Ξαναδές την.

 

Αλλά αυτό είναι το μόνο που προσφέρει η ταινία. Όλα τα υπόλοιπα συστατικά είναι βγαλμένα απ'το εγχειρίδιο του καλού (σινεματικά) αντιχολιγουντιανού.

...το οποίο είχαν παταγωγώς αποτύχει να υπηρετήσουν αμέτρητες παραγωγές. Σε φάση 99.9%

 

Δεν ξέρω από πού να πρωτοαρχίσω. Φταίει το σενάριο, το στόρι? Πόσο κλισέ μπορείς να είσαι και να κάνεις εκατομμύρια εισπράξεων? Απεριόριστα απ'ότι φαίνεται.

Το κλισέ (=μη ανήκουστο) δεν σημαίνει πως δεν μπορείς να φτιάξεις κάτι πολύ σωστό.

Δεν υπάρχει μισή σκηνή που να μην περιμένεις τι θα γίνει.

...Με το που είδες ας πούμε να τρέχει μπλαντ απ' τα γκατς της Κρις, είπες "να δεις που θα την κουβαλήσει ο μάγκας στα γατόνια, και αυτά ΕΧΟΥΝ ένα σουπερουάου τρόπο να τη σώσουν - ΑΛΛΑ δεν πρόκειται να τους κάτσει.

 

 

Δεν υπάρχει μισή στιγμή αγωνίας για τους κεντρικούς χαρακτήρες, τους ήρωες.

Ε ναι, άμα περιμένεις να τους δεις όλους μισοσφαγμένους να σέρνονται για κανένα (κινηματογραφικό) μισάωρο, δεν κάθεται καλά.

 

 

Ποιους χαρακτήρες? Αυτό το συνοθύλευμα κινούμενων αλλά άψυχων όντων που η ιστορία τους καμιά στιγμή δε σε συναρπάζει και δε σε τραβάει μέσα σ'αυτόν το γαμημένα όμορφο πλανήτη?

Συμβουλή : προβληματίσου σε ΠΟΙΑ μεριά της οθόνης έπαιζαν άψυχα όντα.

 

Αυτών των τόσο genuine ηρώων που βγήκαν κατευθείαν μέσα απ'το καζάνι της ευκολίας? Πόσες φορές έχει φορεθεί η ατάκα περί black/white οπτικής? Ε, εδώ όλα είναι black αλλιώς είναι white. Δεν υπάρχει τίποτα που να ξεφεύγει ιδεολογικά, ηθικά, νοηματικά ή whatever από έναν παιδικό διαχωρισμό καλού και κακού. Έτσι είναι εύκολο να αναγνωρίσεις την πλευρά που πρέπει να υποστηρίξεις. Thanks but no thanks.

...Εσύ θες όμως να ζοριστείς, έτσι δεν είναι (πάτε μερικοί σινεμά, κι έχετε ΜΑΘΕΙ πλέον να περιμένετε να σας βουτήξει ο άλλος με την ταινία και να σας πετάξει στον πίσω τοίχο της αίθουσας. Much like όπως αν οι ειδήσεις δεν έχουν κάτι πιο συγκλονιστικό από την προηγούμενη μέρα, τις βαριέστε) ; Το ότι εσκεμμένα (κι όχι λόγω κάλου στον εγκέφαλο) τα απέδωσε ο Κάμερον όσα απέδωσε (ούτως ώστε να ασχοληθείς πλέον ΜΟΝΟ με το πόσο καλά ή όχι το έκανε αυτό), δε σου πέρασε απ' το μυαλό όμως. Φέηλ.

Μήπως σου θύμισε η ταινία ΚΑΙ τους Three Amigos, όπως εύστοχα ο ίδιος σάρκασε στο SNL βιντεάκι, που προηγήθηκε εδώ και κάποιες σελίδες;

 

Τα υλικά όμως για να κάνεις μια οποιαδήποτε ταινία είναι πάνω κάτω περιορισμένα. Finite τέλος πάντων. Προφανώς η πρωτοτυπία σπανίζει, ούτε και γίνεται να την αποζητάς σε κάθε νέα ταινία που βλέπεις. Αυτό που καταλογίζω στον Cameron δεν είναι τόσο η έλλειψη πρωτοτυπίας, αλλά α) η έλλειψη φαντασίας και β) η βουτιά στο κλισέ, στο χιλιοειπωμένο και κακοειπωμένο. Στην τελευταία πρόταση βρίσκεται και το ζουμί. Στο σινεμά το σημαντικό είναι πώς λες κάτι, όχι απαραίτητα αυτό που λες.

...Απ' τη μια ΔΕΝ είναι έλλειψη πρωτοτυπίας (κάτι που έχεις δει, ακούσει, διαβάσει κάπου αλλού, ανεξαρτήτως μέσου) - ,,,απ' την άλλη είναι "κλισέ" και "χιλιοειπωμένο". Γι πρόσεξέ το τί λες.

Είναι κλισέ το ότι κανένας εκεί "πέρα" ΔΕΝ είναι σουπεργαμάτος, ας πούμε. 'Η τεσπά σουπερ-κάτι. Σουπερκακός. 'Η σουπερκαλός. Ή σουπερεπιδέξιος. Ποιά η σουπεροσύνη των αυτοχθόνων της Πανδώρας; Οι εύστοχές τους βολές με βέλη; Πού η σουπεροκακοσύνη των "κακών"; ΕΞΙ ΧΡΟΝΙΑ τραβιόνταν κατά 'κει, και όλο "ευκαιρίες" έδιναν ακόμα στον άλλον, που μάλιστα εμφανώς προσπάθαγε απλά χρόνο να κερδίσει.

Ποιά η σουπερκαλοσύνη αυτουνού; Μέχρι να χοντρύνει το πράμμα, και μετάααααα από ένα τέρμηνο που άρχισε να το βλέπει αλλιώς, τους έδινε. Αγάπαγε το κελί του, έτρωγε το φαΐ του, και από διάβασμα..........ΝΤΙΠ. Και για να μην ξεχνιόμαστε, αφ' ενός άμα δεν έπαιζε ο "απο μηχανής θεός της Φύσης", στο τέλος θα τον είχαν πιει απαξάπαντες. Αφ' ετέρου, δεν ήταν μια ταινία διασκέδασης, aka περιπέτεια, aka μας κόφτει το στόρι. Ταινία που ήθελε να περάσει "απλοϊκά", τα μηνύματά της ήταν (...καμμία σχέση με τον Τερμινέητορ δηλαδή ας πούμε, που ΜΠΟΡΕΙ κανείς να κάτσει και να το κρίνει ως "περιπέτεια" - διότι ΕΚΕΙΝΟ, τέτοιο πράμμα ήταν). Και το μήνυμα στο τέλος είναι "την παραγαμάμε τη φύση, και θα γυρίσει με τη σειρά της και θα μας γαμήσει και 'κεινη, διότι οι λίγοι "λογικοί" που εναντιώνονται, μόνοι τους δεν κάνουν κούκου". Αν εσύ έκατσες και περίμενες/το ερμήνευσες ως "δικαίωση των ηρώων" = λύτρωση και λύση της τραγωδίας, ε μάλλον τότε εσύ είσαι που περιμένεις/βλέπεις απλοϊκά.

Και όλο αυτό το ΧΙΛΙΟΕΙΠΩΜΕΝΟ, ναι, το έχει δώσει ΚΑΛΛΙΣΤΑ. Πρώτη φορά από ταινία φάση Χόλυγουντ μάλιστα.

 

Και εκεί έγκειται η μεγάλη αποτυχία του κατά τ'άλλα αγαπημένου παραμυθά. Η ταινία του δεν είναι ταινία. Είναι ένα άψυχο και ανέμπνευστο κατασκεύασμα, απαστράπτον εξωτερικά αλλά ανούσιο, άνευρο και flat εσωτερικά.

Το 'πα και πριν, ρίξε μια αυτο-ενδοσκόπηση, και μην καθόλου παραξενευτείς αν αναγνωρίσεις την τελευταία σου πρόταση.

 

(btw, σιγά τον "παραμυθά" : Το Abyss ήταν ολίγον κάπως, είχε τα ETs του, είχε την -και πάλι- γαμάτη του κινηματογράφιση στα νερά κτλ, το Terminator είχε τη χάρη μιας unSEEN περιπέτειας, και τέλος. Παραμυθάς πού, στο Aliens; Οκ, τρωγότανε για περιπέτεια-και ήταν και λιγότερο "κουραστική" απ' την αρχική του Σκοτ, με τα ψαρωτικά...μη-πλάνα. Στο T2; Πάλι για περιπέτεια μιλάμε (με διάφορες κουραστικές αμερικανιές ναι μεν, αλλά ακόμα πιο "χορταστική" τουλάχιστον δράση, κάνοντάς το ένα από τα ελάχιστα σήκουλες έβερ που ούτε το αρχικό σακατέψανε, έστω κι αν διαφοροποιήθηκαν αρκετά από αυτό - ούτε πατώσανε). Στον Τιτανικό; Ε προσωπικά οι πρωταγωνιστές δε με πείσανε ούτε γι' αστείο (εκείνου του Ντιτέτοιου θα του απαγόρευα την είσοδο σε στούντιο άμα είχα τη δυνατότητα. Για ΚΑΘΕ "ερμηνεία" του που έχω δει). Αλλά ΑΝΤΕ να τον πεις "παραμυθά" για τον Τιτανικό, λόγω του επιμύθιου "my fart will go on" κτλ.)

 

 

Στερείται χαρακτήρων με σάρκα και οστά αλλά και πραγματικού plot οπότε "αναγκάζεται" να σπαταλά τον περισσότερο απ'το χρόνο (μου) για να δείχνει το τεχνικό επίτευγμα που λέγεται Πανδώρα. Εξάρσεις δεν υπάρχουν, pacing, εντάσεις, δραματουργία (ακόμα και με την χολιγουντιανή έννοια) απλά δεν βρίσκουν εφαρμογή γιατί - ξανά - εδώ δεν έχουμε να κάνουμε με ταινία.

...ρε εδώ έχουν γίνει κουβέντες ότι ΔΕΝ έδειξε ΑΡΚΕΤΑ από "Πανδώρα" (χαρακτηριστικό το περί του ΖΩΪΚΟΥ της βασιλείου). Ξέρεις τί παίζει; Κοίταζες το μπακράουντ. Αυτό φταίει. Γι' αυτό και έξυνες τη μύτη με το δάχτυλο, όταν λίγο πριν το τέλος, ο ένας μετά τον άλλον όλοι οι βασικοί ήρωες είτε κλαδεύονταν, είτε βίωναν το γενικό ρήμαγμα, και δεν έβλεπες "χολυγουντιανή δραματουργία". Δεν έχει εξάρσεις και εντάσεις και "ρυθμό". Γι' αυτό κάθε τρεις και λίγο όρμαγαν να τον φάνε τον Τζέηκ τα στρουμφάκια. Γι' αυτό και από τη στιγμή που γύρισε καβάλα στη Χάρλεϋ, άρχισε ένα πανυγήρι αντεπίθεσης. Ναι. Για πρότεινε ΤΙ ας πούμε περίμενες και δεν είδες - να 'χουμε καλό ρώτημα. Συγκεκριμένα όμως, όχι γενικόλογα. Περιγραφή αντι-σκηνών. Τί διάλο, θα μπορείς, αφού ήταν ΤΟΣΟ παιδική/ανύπαρκτη η πλοκή.

 

Το Avatar είναι ο πρωταγωνιστής του. Είναι ανίκανος, κουτσουρεμένος, λαβωμένος (και χρειάζεται λεφτά - αστειάκι ). Φοράει το νέο του σώμα, γίνεται κάποιος άλλος και ως τέτοιος πλασάρεται. Χωρίς φυσικά happy end.

Χωρίς happy-end; Eννοείς το γλέντι του γάμου Neytiri-Jake στον Σφακιανάκη.

 

 

Από τους τομείς που δε με απασχόλησαν καθόλου είναι η όλη native american προβολή της ιστορίας και η κοσμοθεωρίες των πανδοριανών περί Φύσης και Θεού. Δε με ενόχλησε κάτι αλλά δε μου κίνησε και κανένα ενδιαφέρον.

 

...KATI λέγαμε περί "κενού", περί αψυχιάς κτλ πριν.

Effective here as well.

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...