LuciferX Δημοσ. 31 Δεκεμβρίου 2009 Δημοσ. 31 Δεκεμβρίου 2009 To LOTR δεν επρεπε να ναι μεσα?Σοβαρα τωρα...(?) Κατα τάλλα οντως ειναι τραγικη!Εδω δεν εχει μεσα ουτε το Star Wars .που πανε ρε χωρις το επος!!
Super Moderators Thresh Δημοσ. 31 Δεκεμβρίου 2009 Super Moderators Δημοσ. 31 Δεκεμβρίου 2009 δεν θυμάμαι απέξω τι ταινίες έχουν βγει από το 2000 μέχρι τώρα αλλά σίγουρα το Lotr δεν είναι 2η (θέση) καλύτερη και αυτό στο λέει tolkien fanboy...
LuciferX Δημοσ. 31 Δεκεμβρίου 2009 Δημοσ. 31 Δεκεμβρίου 2009 Φιλε μου απο τις χιλιαδες ταινιες που χω δει,δε παυει να ειναι για μενα η καλυτερη και φυσικα 1η στη δεκαετια. Μονο να σκευτεις τι δουλεια εχει γινει.Μονο η μουσικη ειναι ενα επος απο μονη της.Τι να λεμε τωρα.3 ταινιες-3 διαφορετικα CD με 10-15 ΕΠΙΚΑ κομματια. Κοστουμια?Μάχες?Οπλα?Ηθοποιοι?Ειναι ολα απιστευτα.Δε ξερω αν θα βγει τετοια ταινια ξανα.Αυτο ειπα και οταν βγηκα απο τον κινηματογραφο το 2003 στο Return of the King και ακομα το λεω.Δεν εχω εντυπωσιαστει σε αναλογο βαθμο απο αλλη ταινια. Ενταξει βεβαια αυτα ειναι προσωπικες αποψεις,αλλα κατι μου λεει οτι αμα γινονταν ενα poll μεγαλο ο περισσοτερος κοσμος θα το ψηφιζε πρωτο... Anyway ,υπηρξαν και αλλες καλες ταινιες,που δεν τις εχει και το τροκτικο στη συγκεκριμενη λιστα. Στη λιστα εγω θα εβαζα και το Knowing aka σκοτεινος κωδικας.Πιστευω ηταν αξαισια ταινια.
kirileman Δημοσ. 31 Δεκεμβρίου 2009 Δημοσ. 31 Δεκεμβρίου 2009 δεν θυμάμαι απέξω τι ταινίες έχουν βγει από το 2000 μέχρι τώρα αλλά σίγουρα το Lotr δεν είναι 2η (θέση) καλύτερη και αυτό στο λέει tolkien fanboy... 2η, 5η θέση, τι σημασία έχει; Είναι από τις σημαντικότερες ταινίες όλων των εποχών, βάλτην σε όποια λίστα θες. Η συγκεκριμένη, βέβαια, είναι της πλάκας. @LuciferX, την τελευταία παράγραφο τι την ήθελες; Πιανίστας, Η πόλη του Θεού, Ο Λαβύρινθος του Πάνα ίσως, θα περίμενα να είναι μέσα.
LuciferX Δημοσ. 31 Δεκεμβρίου 2009 Δημοσ. 31 Δεκεμβρίου 2009 Κοιτα ομως τον Λαβυρινθο του πανα δε χρειαζοταν και συ να τον πεις χεχεχε
Super Moderators Thresh Δημοσ. 31 Δεκεμβρίου 2009 Super Moderators Δημοσ. 31 Δεκεμβρίου 2009 ούτε καν το Dark Knight δεν έχει μέσα...
kirileman Δημοσ. 31 Δεκεμβρίου 2009 Δημοσ. 31 Δεκεμβρίου 2009 Κοιτα ομως τον Λαβυρινθο του πανα δε χρειαζοταν και συ να τον πεις χεχεχε Θεωρώ ότι είναι απείρως πιο σπουδαία ταινία από το Σκοτεινό κώδικα, μπορείς να δεις τόσο τις κριτικές όσο και τις σχετικές λίστες σε imdb κλπ. Όχι πως είναι κακό να αρέσει σε κάποιον μια ταινία που δεν χαίρει γενικής αποδοχής. Και γω πιάνω τον εαυτό μου να γουστάρει ταινίες εντελώς χάλια για εντελώς κουλούς λόγους. Σορυ για το οφτοπικ.
Luxx Δημοσ. 31 Δεκεμβρίου 2009 Δημοσ. 31 Δεκεμβρίου 2009 Παιδια τελικα θα παω να το δω Θεσσαλονικη. Ειναι εξισου καλες οι αιθουσες των village με αυτες της Αθηνας;
inout Δημοσ. 1 Ιανουαρίου 2010 Δημοσ. 1 Ιανουαρίου 2010 Όσο αντικειμενικα και να το προσεγγίσω δε μπορώ να καταλάβω για ποιο λόγο αυτή η ταινία είναι ξεχωριστή.... Τα 3d τεχνικά άψογα, το concept τραγικό, τουλάχιστον όσον αφορά τα organic units. Σκηνοθετικά καμία πρωτοτυπία. Σενάριο 0. Στους διαλόγους μπορούσες να προβλέψεις την επόμενη ατάκα... Το τέλος το ήξερες εξαρχής, φτάνει να χες δει "χορεύοντας με τους λύκους" και "captain planet"... Από τα πιο χαμένα ευρώ που χω δώσει ever. Εαν ήθελα να μάθω για το motion capture system(το μόνο που άξιζε για μένα...) καλύτερα να διάβαζα ένα άρθρο στο cgsociety... Κάποιος τόλμησε και έκανε σύγκριση με το star wars το '77. Τουλάχιστον αστείο. Ο άνθρωπος τότε έφτιαξε κάτι που για να ξεπεραστεί τεχνικά πέρασαν 12 χρόνια. Επινόησε ένα δικό του κόσμο που από πίσω υπήρχε υπόβαθρο και πολλά πρωτότυπα στοιχεία. Η ένοια concept είναι αυτή που το κρατάει ζωντανό ακόμα και το εκμεταλλεύονται μέχρι σήμερα με κάθε τροπο, έννοια που στο avatar είναι παντελώς ανύπαρκτη. Τίποτα πρωτότυπο. Επιπλέον τα τεχνικά στοιχεία που χρησιμοποίησε τότε οι περισσότεροι απλά τα χάζευαν... Το avatar έχει αρκετές βελτιωμένες τεχνικές τπτ παραπάνω....
Fidelio Δημοσ. 1 Ιανουαρίου 2010 Δημοσ. 1 Ιανουαρίου 2010 Είμαι σίγουρος οτι ο George Lucas αυτήν την στιγμή θα τραβάει τα μαλλιά του από την ζήλια του , που δεν περίμενε λίγα χρονάκια ακόμα για να φτιάξει την δεύτερη παρτίδα. [ εκείνη η εποχή γύρω από το 2000 τα είχε όλα , κατα ριπάς , για πολλούς λόγους σε οτι αφορά το sci-fi , το παραμύθι/φαντασία και την τεχνολογία στο είδος] ..και ρε παιδιά , το επιχείρημα οτι το στόρυ δεν ήταν κάτι το τρομέρό δεν κολάει σε οποιαδήποτε κριτική, όταν αυτό πληρεί τα στοιχειώδη γνωρίσματα , ητοι αρχή , μέση , τέλος και μυνήματα/συμβολισμούς που θα μπορεί εύκολα ο θεατής να τα πιάσει. Η ιστορία ως γνωστόν , στον κινηματογράφο, επαναλαμβάνεται. Εκείνο που αλλάζει είναι το στοιχείο της εκπληξης. Και εδώ το avatar το κάνει μέσα από μια πανδαισία χρωμάτων , φαντασίας και τεχνολογίας - Καλά , το τι έχω διαβάσει σε κάποια portals για την ταινία δεν λέγεται , τι για κινούμενα σχέδια, τι για ιμπεριαλιστική τακτική του χολυγουντ , τι για την απειλή του κινηματογράφου και και και ... Χρονια πολλά, καλή χρονιά -
washcloud Δημοσ. 1 Ιανουαρίου 2010 Δημοσ. 1 Ιανουαρίου 2010 Όσο αντικειμενικα και να το προσεγγίσω δε μπορώ να καταλάβω για ποιο λόγο αυτή η ταινία είναι ξεχωριστή.... Τα 3d τεχνικά άψογα, το concept τραγικό, τουλάχιστον όσον αφορά τα organic units....ώπα : "το concept τραγικό"; Υποθέτω εννοείς την βάση της ιστορίας, και το πως εξελίχθηκε (τις "οργανικές μονάδες" δεν τίς έπιασα καθόλου εν τω μεταξύ...). Τραγικό υπό ποία έννοια; ΑΝ θες, elaborate. Σκηνοθετικά καμία πρωτοτυπία. ...τί είδους "σκηνοθετική πρωτοτυπία" θα σε άγγιζε, σε ανάλογη ταινία; Διότι το επίθετο "σκηνοθετική", κρύβει πολλά. Δώσε ένα παράδειγμα, και πάλι ΑΝ θες να γίνει κουβέντα... (αν και να πω εκ των προτέρων πως δεν είναι κι απαραίτητο να σε σοκάρει με πρωτοτυπίες μια ταινία - ίσως και να αρκεί το να γίνει πολύ σωστά η δουλειά της. Καλή ώρα.) Σενάριο 0. Ε αυτό κι αν σηκώνει αντίδραση. Σενάριο 10 λοιπόν. Να μείνουμε σε ξερές βαθμολογίες όμως-ή να ψιλο-αναλύσουμε και τα γιατί; Στους διαλόγους μπορούσες να προβλέψεις την επόμενη ατάκα... Το τέλος το ήξερες εξαρχής, φτάνει να χες δει "χορεύοντας με τους λύκους" και "captain planet"... ...αυτό σημαίνει ότι έφυγες στο ποιό λεπτό πριν το τέλος;Εγώ για παράδειγμα, δεν προέβλεψα ότι θα καθαρίσει η Κρις (δεν ψοφάς έτσι εύκολα κοτζάμ Σιγκούρνι). Aν μου έλεγαν να στοιχηματίσω, θα έλεγα "50 ευρώ ότι θα τη βγάλει-στη χειρότερη με ένα νεφρό μείον ξερωγω". Ούτε ότι θα καθαρίσουν και οι λοιποί χιούμανς-συντρόφια του Τζέηκ. Κι όχι μόνο αυτοί, αλλά και οι Νάβίτες Τσούτέι κι ο ντάντης της Νεϊτίρι. Σαν πολλούς καθάρισε ο Κάμερονμαν. Για σήκουελ ποιόν κράτησε; Ούτε τον τσόγλανο τον Κουάτριτς, που many loved to hate. Τα σπίτια τους (των Οματικαγέων) επίσης τα ρήμαξε κανονικά. Σαν τί δηλαδή θα έπρεπε να είχε γίνει για να συγκινηθείς με το τέλος; Να τους ξυρίσουν κόντρα; Έλα όμως που το νόημα της ταινίας δεν ήταν η περιπέτεια. Το νόημα ήταν ότι ήθελε να περάσει (εκτός του μπεζαχτά που ήθελε να κάνει) και οικονομικοπολιτιστικοοικολογικά -και άλλα- μηνύματα. Το μήνυμα ποιοί είναι οι κακοί (στον κόσμο μας), κι ότι οι κακοί το έχουν παρακάνει. Και το μήνυμα αντισταθείτε - resistance is not futile (οι τυχόν Trekkies, με πιάνουν). Και τα πέρασε αρ-τι-ό-τα-τα. Διότι μια παραβολή ήταν το Avatar. Eπίσης, άπειρες φορές περίμενα το χειρότερο -για την ακρίβεια άρχισα να τη βλέπω πολύ προκατειλημμένος, γι' αυτό και μέχρι ένα σημείο είχα την τελείως ανάποδη αίσθηση που είχα στο τέλος. Σε σημείο να την έχω σταματήσει στο 20άλεπτο, και να θέλω να μπω στο παρόν και να την κράξω άσχημα (...καλά που δεν το 'κανα...) Κι όσο περνούσε η ώρα, περνούσα κι εγώ από έκπληξη σ' έκπληξη, που οι ατάκες και γενικά η εξέλιξη ΔΕΝ ήταν αυτό που "περίμενα"... Από τα πιο χαμένα ευρώ που χω δώσει ever. Εαν ήθελα να μάθω για το motion capture system(το μόνο που άξιζε για μένα...) καλύτερα να διάβαζα ένα άρθρο στο cgsociety... Ο καθ' ένας έχει τα κριτήριά του, δεν λέω. ΟΜΩΣ, αν κλαις τα ευρώ σου, εγώ σου λέω πως -δυστυχώς- πράμμα ΠΕΡΑΣΕ μπρος απ' τα μάτια σου, αλλά απλά δεν το είδες. Κάποιος τόλμησε και έκανε σύγκριση με το star wars το '77. Τουλάχιστον αστείο. Ο άνθρωπος τότε έφτιαξε κάτι που για να ξεπεραστεί τεχνικά πέρασαν 12 χρόνια. Επινόησε ένα δικό του κόσμο που από πίσω υπήρχε υπόβαθρο και πολλά πρωτότυπα στοιχεία. ...έλεος ρε συ. Πιτσιρικάς που ήμουν και τα έβλεπα, είχα κολλήσει απίστευτα. ΤΩΡΑ που τα βλέπω, αναρωτιέμαι πόσο χαϊβάνι ήμουν και ψάρωνα με τις παπαριές του Λούκας.........Για τί να πρωτομιλήσεις. Για τις κλισέ ατάκες; Για την ηθοποιία; Για τα αερο-πλάνα; Για τις σεναριακές κοιλιές; Όπως το 'πες όμως : είχε φτιάξει κάτι που, κυρίως οπτικά, ψάρωνε πολύ, με τη διαφορετικότητά του. Απρόσμενοι κόσμοι, ιστορίες με διαστημόπλοια, φωτοσπάθες που όλοι θέλαμε να είχαμε, μια Carrie Fischer που όλοι θέλαμε να μας χαϊδέψει/να την χαϊδέψουμε χαμηλά, κι έναν μυστηριώδη κακό που μας έψηνε όλους με τη μαυρίλα του, μεσ' στην τόση ασπρίλα (ενώ btw ο αρχικός Τερμινέητορ, μια χαρά με αγγίζει ακόμα....Χμ...). Το μόνο "αστείο" που καταλαβαίνω στη σύγκριση, είναι ότι άλλο πράγμα οι (αρχικές, γιατί τα εκτρώματα της δεκαετίας αυτής, δεν είναι καν άξια αναφοράς) ταινίες Star Wars - άλλο το Avatar. ΜΑ ΤΕΛΕΙΩΣ ΑΛΛΟ. Σα να συγκρίνεις πχ την Αθλητική Κυριακή με το Ταξιδεύοντας Με Τη Μαγια Τσόκλη. Καμμία σχέση ρε παιδί μου, και τα δυο τηλεοπτικές εκπομπές - καμμία όμως σχέση μεταξύ τους. Η ένοια concept είναι αυτή που το κρατάει ζωντανό ακόμα και το εκμεταλλεύονται μέχρι σήμερα με κάθε τροπο, έννοια που στο avatar είναι παντελώς ανύπαρκτη. Τίποτα πρωτότυπο. Επιπλέον τα τεχνικά στοιχεία που χρησιμοποίησε τότε οι περισσότεροι απλά τα χάζευαν... Το avatar έχει αρκετές βελτιωμένες τεχνικές τπτ παραπάνω.... ...Κοίτα μαν, εκτός του ότι έχει εγείρει τη μήνη πολλών Αμερικαναράδων (guess why), άρα το να "ξεχαστεί", δε θα μου κάνει έκπληξη, ΔΕΝ είναι από φύση του το Avatar για να βγάλει ο Κάμερον άλλες 5-6 ταινίες πάνω σ' αυτό. Κι αν το κάνει, πήδηξε έτσι και την αρχική. Γιατί ΤΟΤΕ θα είναι που θα "καταντήσει" απλά, αντβέντσουρ μούβι (αν και πιστεύω πως μια δεύτερη, θα την βγάλει. Και θα είναι πάλι στα όρια του ξεσκίσματος, όπως με τον Τερμινάτορα. Που εντάξει, μόνο άθλια δεν τη λες, ίσως μάλιστα να είναι ένα από τα λίγα επιτυχημένα σήκουελς όλων των εποχών, αλλά την τράβηξε απ' τα μαλλιά - κι έδωσε και πάτημα για να την πηδήξουν κανονικά οι επόμενοι 2 "σκηνοθέτες"...), ψιλοτσαλακώνοντας έτσι τα ρίγη που είχε προκαλέσει η πρώτη. Το "παραπάνω" που εσύ δεν είδες, είναι το πόσο στρωτά και διακριτικά προχώρησε η ιστορία, χωρίς μεγάλα "κενά", και χωρίς μεγάλες αντιθέσεις. Πχ οι "κακοί" φαίνεται να έχουν επιχειρήματα, φαίνεται να δίνουν ευκαιρίες - δε σαλταίρνουν απ' τη μια στιγμή στην άλλη, κι ούτε μπουκάρουν με τη μία γρυλλίζοντας ΟΥΓΚ. Κάποιος 2 σελίδες πριν είχε ποστάρει ένα λινκ με σχόλια κάποιου στο αρχικό σενάριο (που άλλαξε "αρκετά" κατά την υλοποίηση), το οποίο περιείχε πολύ περισσότερες καταστάσεις, αλλαξοκωλιές, μπακγκράουντ, "εξηγήσεις" κι άλλα ψιψιψίνια. Όπως όμως έλεγε κι ο ίδιος ο σχολιαστής, αν γυριζόταν στο έτσι, θα έβγανε κάτι περισότερο σε διάρκεια απ' το Όσα Παίρνει Ο Άνεμος. Γι' αυτό και νομίζω πως μια χαρά "σύμπτυξη" έκανε ο Κάμερον. Αστόχησες επίσης να διακρίνεις το πόσο όμορφα εστίασε σε μικρές στιγμές ερμηνειών ο Κάμερον (ερμηνείες, που αν κρίνω από τα λίγα που είδα σχετικά με την CGI τεχνική, καθώς αντιπαραβαλλόταν ηθοποιοί με τα generated γραφικά, τις ενίσχυσαν με αυτά τα τελευταία. Και αυτό ήταν καθαρά σκηνοθετική συγκομιδή, που προφανώς την απαίτησε από το σχετικό τημ) , διάσπαρτες σε όλη την ταινία. Γενικά ρε παιδί μου, αυτό που καταλαβαίνω από αυτό που κατάλαβες, είναι ότι ας πούμε πήγες στα Μακντόναλντς, για να φας το καλύτερο μπέργκερ, σου φέρανε όμως ένα πολύ τρελιάρικο φιλέτο αντ' αυτού κι έφυγες νηστικός φάση. Είναι κι άλλα που έχασες (στυλ πχ τηγανητά μανιτάρια), αλλά τα έχω ξαναγράψει σε προηγούμενα ποστ, και δε θα κάνω αυτή τη δουλειά. Είμαι σίγουρος οτι ο George Lucas αυτήν την στιγμή θα τραβάει τα μαλλιά του από την ζήλια του , που δεν περίμενε λίγα χρονάκια ακόμα για να φτιάξει την δεύτερη παρτίδα. [ εκείνη η εποχή γύρω από το 2000 τα είχε όλα , κατα ριπάς , για πολλούς λόγους σε οτι αφορά το sci-fi , το παραμύθι/φαντασία και την τεχνολογία στο είδος]...πάλι μια παπαριά και μισή θα έβγαζε. Ο Λούκας είναι για σενάρια. Δεν είναι για σκηνοθεσία, από την άποψη εκμαίευσης ερμηνειών - ή και τονισμού των ακόμα. Η φάση του Φωσκολοφέρνει. ..και ρε παιδιά , το επιχείρημα οτι το στόρυ δεν ήταν κάτι το τρομέρό δεν κολάει σε οποιαδήποτε κριτική, όταν αυτό πληρεί τα στοιχειώδη γνωρίσματα , οίτη αρχή , μέση , τέλος και μυνήματα/συμβολισμούς που θα μπορεί εύκολα ο θεατής να τα πιάσει. Η ιστορία ως γνωστόν , στον κινηματογράφο, επαναλαμβάνεται. Εκείνο που αλλάζει είναι το στοιχείο της εκπληξης. Και εδώ το avatar το κάνει μέσα από μια πανδαισία χρωμάτων , φαντασίας και τεχνολογίας - .....Αρκετά σωστά. Καλά , το τι έχω διαβάσει σε κάποια portals για την ταινία δεν λέγεται , τι για κινούμενα σχέδια, τι για ιμπεριαλιστική τακτική του χολυγουντ , τι για την απειλή του κινηματογράφου και και και ... ...δες κι αυτό, να χάσεις πάσα ιδέα. Το τί κόμπλεξ δηλαδή κουβαλάνε μερικοί για να γεμίσουν την αδειοσύνη τους, δε λέγεται. Όταν το είδα ήθελα πολύ να γράψω να τον ξεσκίσω τον κάφρο που το ξεκίνησε, αλλά το είχανε ήδη κλειδώσει γαμωτ
inout Δημοσ. 1 Ιανουαρίου 2010 Δημοσ. 1 Ιανουαρίου 2010 μπορεί να είμαστε σε forum άλλα δε μου αρέσει το ειρωνικό ύφος... ...ώπα : "το concept τραγικό"; Υποθέτω εννοείς την βάση της ιστορίας, και το πως εξελίχθηκε (τις "οργανικές μονάδες" δεν τίς έπιασα καθόλου εν τω μεταξύ...). Τραγικό υπό ποία έννοια; ΑΝ θες, elaborate. Όταν σχεδιάζεις έναν χαρακτήρα πριν τη δημιουργία του, ο concept artist κάνει κάποια σχέδια... λίγο φαντασία, λίγο άποψη... form/function κλπ και στο τέλος έρχεται ο art director και λέει "διαλέγω το τάδε concept". Σε επόμενη φάση ο 3d artist έρχεται και υλοποιεί το concept. Αυτό που λέω λοιπόν ότι όλοι οι ζωντανοί οργανισμοί στο πλανήτη είχαν κακό concept. Πολυπλοκότητα για την πολυπλοκότητα, πολύ form λίγο function. Από τη άλλη μεριά όμως οι 3d artists τα υλοποίησαν άψογα... Για την ιστορία, και τα πλάσματα του star wars ήταν κατά την άποψη μου ψιλογελοία άλλα τότε οι επιλογές που είχε ο lucas ήταν περιορισμένες. Στην καινούρια του τριλογία ότι μπορούσε να επανασχεδιάσει το κάνε με μεγάλη επιτυχία... Είχε εξαιρετικούς concept artists... Τα "ώπα" μάλλον σε βοηθούν στην επιχειρηματολογία σου... ...τί είδους "σκηνοθετική πρωτοτυπία" θα σε άγγιζε, σε ανάλογη ταινία; Διότι το επίθετο "σκηνοθετική", κρύβει πολλά. Δώσε ένα παράδειγμα, και πάλι ΑΝ θες να γίνει κουβέντα... (αν και να πω εκ των προτέρων πως δεν είναι κι απαραίτητο να σε σοκάρει με πρωτοτυπίες μια ταινία - ίσως και να αρκεί το να γίνει πολύ σωστά η δουλειά της. Καλή ώρα.) Αυτό που ισχυρίζομαι είναι ότι βασίστηκε στα γραφικά ο άνθρωπος και δεν είδα τπτ πρωτότυπο από λήψη ή κάποια καλή ιδέα για σκηνή. Όλες οι σκηνές παρέπεμπαν κάπου... Δλδ σε κάποια φάση(φάσεις) ζουμάρει η κάμερα σε ένα από τα ικράν(έτσι δε λεγόντουσαν?) και ξαφνικά αυτό γυρνάει στην κάμερα και γρυλίζει... Γενικά καμιά ιδέα ή σκηνή δεν ήταν πρωτότυπη ή γνήσια. Τελειώνει η ταινία και έχεις την αίσθηση των καλών γραφικών άλλα δε λες εκείνη η σκηνή ήταν γ...ατη ... Ο ίδιος ο Κάμερον βέβαια έχει δηλώσει ότι στη ταινία δε θα δείτε κάτι πρωτότυπο άλλα ότι θα υπάρχει μια εξαιρετική visual εμπειρία... Σενάριο 0. Εν μέρει απαντάω και παραπάνω άλλα το όλο θέμα ήταν ότι το στορύ (όπως έχει ξαναπει και ο Κάμερον) είναι ΟΤΙ ΠΙΟ ΚΛΙΣΕ. Δε μπορείς να μιλήσεις για "οικονομικοπολιτιστικοοικολογικά" μηνύματα όταν αυτά περνιούνται σε επίπεδο captain planet. Ναι σε αυτό το επίπεδο ήταν... Κανένα βάθος... το απόλυτο 0. Όταν έχεις πληρώσει τόσα εκατομμύρια για να κάνεις μια ταινία δεν μπορείς να χρησιμοποιείς ατόφιες κλισέ ροές πλοκής από κλασσικές ταινίες... Το μόνο original στην ταινία είναι το avatar αυτό καθεαυτό το οποίο άσχετα αν το πήρε από το πνεύμα των καιρών και έχει ξαναχρησιμοποιηθεί το κάνε καλύτερα. Θυμάμαι σε αρκετά κινούμενα σχέδια, corporations να πηγαίνουνε να εκμεταλλευτούν τα δάση και οι locals να αμύνονται και ουάου καποιος από τους "κακούς" συνηδητοποιεί τι γίνεται και αποφασίζει να βοηθήσει τους ιθαγενείς... Δε θα αναφερθώ καν στο love story και στις τελετές μύησης... c/p "χορεύοντας με τους λύκους" το οποίο έχει αντιγραφεί ήδη από άλλες λιγότερο ακριβές ταινίες... ...αυτό σημαίνει ότι έφυγες στο ποιό λεπτό πριν το τέλος;Εγώ για παράδειγμα' date=' δεν προέβλεψα ότι θα καθαρίσει η Κρις (δεν ψοφάς έτσι εύκολα κοτζάμ Σιγκούρνι). Aν μου έλεγαν να στοιχηματίσω, θα έλεγα "50 ευρώ ότι θα τη βγάλει-στη χειρότερη με ένα νεφρό μείον ξερωγω". Ούτε ότι θα καθαρίσουν και οι λοιποί χιούμανς-συντρόφια του Τζέηκ. Κι όχι μόνο αυτοί, αλλά και οι Νάβίτες Τσούτέι κι ο ντάντης της Νεϊτίρι. Σαν πολλούς καθάρισε ο Κάμερονμαν. Για σήκουελ ποιόν κράτησε; Ούτε τον τσόγλανο τον Κουάτριτς, που many loved to hate. Τα σπίτια τους (των Οματικαγέων) επίσης τα ρήμαξε κανονικά. Σαν τί δηλαδή θα έπρεπε να είχε γίνει για να συγκινηθείς με το τέλος; Να τους ξυρίσουν κόντρα; Έλα όμως που το νόημα της ταινίας δεν ήταν η περιπέτεια. Το νόημα ήταν ότι ήθελε να περάσει (εκτός του μπεζαχτά που ήθελε να κάνει) και οικονομικοπολιτιστικοοικολογικά -και άλλα- μηνύματα. Το μήνυμα ποιοί είναι οι κακοί (στον κόσμο μας), κι ότι οι κακοί το έχουν παρακάνει. Και το μήνυμα αντισταθείτε - resistance is not futile (οι τυχόν Trekkies, με πιάνουν). Και τα πέρασε αρ-τι-ό-τα-τα. Διότι μια παραβολή ήταν το Avatar. Eπίσης, άπειρες φορές περίμενα το χειρότερο -για την ακρίβεια άρχισα να τη βλέπω πολύ προκατειλημμένος, γι' αυτό και μέχρι ένα σημείο είχα την τελείως ανάποδη αίσθηση που είχα στο τέλος. Σε σημείο να την έχω σταματήσει στο 20άλεπτο, και να θέλω να μπω στο παρόν και να την κράξω άσχημα (...καλά που δεν το 'κανα...) Κι όσο περνούσε η ώρα, περνούσα κι εγώ από έκπληξη σ' έκπληξη, που οι ατάκες και γενικά η εξέλιξη ΔΕΝ ήταν αυτό που "περίμενα"... [/quote'] Δεν ήταν γεμάτη από κλισέ ατάκες οι ταινία????... Ειλικρινά με εκπλήσουν οι "εκπλήξεις" που βίωσες , ίσως είναι η μεγαλύτερη έκπληξη που σχετίζεται με την ταινία... Ναι και στα πρώτα star wars ήταν κλισέ οι ατάκες. Χωρίς να είμαι φαν του Λούκας όμως (ίσα ίσα) δε μπορώ να μη του αναγνωρίσω όλα αυτά τα πρωτότυπα στοιχεία που και εσύ όπως λες παρακάτω ήταν ψαρωτικά λόγω της διαφορετικότητας τους... Σε ψάρωσε τπτ με τη διαφορετικότητα του στο avatar? Είχε η ταινία έστω και μία πολύ καλή ερμηνεία? Απλή ερώτηση. Έχεις δει τη Σιγκούρνι σε χειρότερη ερμηνεία? Προσωπικά στους αρχικούς διαλόγους την λυπόμουν... Η ένοια concept είναι αυτή που το κρατάει ζωντανό ακόμα και το εκμεταλλεύονται μέχρι σήμερα με κάθε τροπο, έννοια που στο avatar είναι παντελώς ανύπαρκτη. Τίποτα πρωτότυπο. Επιπλέον τα τεχνικά στοιχεία που χρησιμοποίησε τότε οι περισσότεροι απλά τα χάζευαν... Γενικά ότι έχω πει συμπυκνώνεται σε αυτή την πρόταση... Αυτό είναι το κύριο επιχείρημα μου και αυτό είναι το μόνο που δεν είδα να σχολιάζεις. Το "παραπάνω" που εσύ δεν είδες, είναι το πόσο στρωτά και διακριτικά προχώρησε η ιστορία, χωρίς μεγάλα "κενά", και χωρίς μεγάλες αντιθέσεις. Πχ οι "κακοί" φαίνεται να έχουν επιχειρήματα, φαίνεται να δίνουν ευκαιρίες - δε σαλταίρνουν απ' τη μια στιγμή στην άλλη, κι ούτε μπουκάρουν με τη μία γρυλλίζοντας ΟΥΓΚ. Κάποιος 2 σελίδες πριν είχε ποστάρει ένα λινκ με σχόλια κάποιου στο αρχικό σενάριο (που άλλαξε "αρκετά" κατά την υλοποίηση), το οποίο περιείχε πολύ περισσότερες καταστάσεις, αλλαξοκωλιές, μπακγκράουντ, "εξηγήσεις" κι άλλα ψιψιψίνια. Όπως όμως έλεγε κι ο ίδιος ο σχολιαστής, αν γυριζόταν στο έτσι, θα έβγανε κάτι περισότερο σε διάρκεια απ' το Όσα Παίρνει Ο Άνεμος. Γι' αυτό και νομίζω πως μια χαρά "σύμπτυξη" έκανε ο Κάμερον. Ναι πράγματι αυτό ισχύει... Θα πρέπει δλδ να του δώσουμε συγχαρητήρια επειδή έκανε το αυτονόητο? Ναι πράγματι στο Star Wars υπήρχαν τέτοια συμπτώματα(δεν είμαι φαν του Λούκας όπως προείπα)... Απλά εκεί ο παράγοντας πρωτοτυπία είναι off the scale. Το ότι είσαι σήμερα εδώ 32 χρόνια μετά και συζητάμε με σημείο αναφοράς αυτή την ταινία το αποδυκνύει... Το τι πέρασε από μπροστά μου γενικά και δεν το είδα και το αν πήγα στα μακντόναλτς η στα φραιντεις είναι πιασάρικες κουβέντες για εντυπώσεις... Σε πληροφορώ λοιπόν ότι πήγα στην ταινία έχοντας διαβάσει αρκετά reviews (καθώς είμαι φαν του κινηματογράφου) και μάλιστα πήγα 100% με θετική προδιάθεση για την ταινία σε όλους τους τομείς όχι μόνο τον οπτικό.
Fidelio Δημοσ. 1 Ιανουαρίου 2010 Δημοσ. 1 Ιανουαρίου 2010 ...δες κι αυτό, να χάσεις πάσα ιδέα. Το τί κόμπλεξ δηλαδή κουβαλάνε μερικοί για να γεμίσουν την αδειοσύνη τους, δε λέγεται. Όταν το είδα ήθελα πολύ να γράψω να τον ξεσκίσω τον κάφρο που το ξεκίνησε, αλλά το είχανε ήδη κλειδώσει γαμωτ Σε αυτές τις περιπτώσεις δεν μπορείς να διαβάσεις πάνω από δύο τρις γραμμές , όταν καταλαβαίνεις οτι πρόκειται για γνώριμους γκρινιάρηδες. Είναι προφανές ρε συ οτι βγάζουν χολή για άσχετο λόγο. Σε οτι αφορά την περίφημη πλοκή δεν μπορώ να καταλάβω τι το τόσο βαθυστόχαστο θέλουν οι επικρητές της ταινίας. Είναι εκνευριστικό όχι γιατί κατα τα φαινόμενα δεν τους αρέσουν οι sci-fi ταινίες , αλλά γιατί δεν μπορείς να κάνεις εύκολα διάλογο μαζί τους. Είναι απλά τα πράγματα , το παραμύθι αυτό πατάει σίγουρα σε απλούς κανόνες αλλά γίνεται με πολύ ωραίο τρόπο και με δεξιοτεχνία και προπάντων χωρίς κοιλιές. Καθάρα μας δείχνει τι είναι ο άνθρωπος , οι επιθυμίες του και τι είναι αυτό που τον εμποδίζει να τις ικανοποιήσει. Δεν ξέρω αν είναι υποκειμενικό αυτό που θα πω , αλλά δεν με έννοιαξαν τόσο οι σκηνές της μάχης κτλ όσο οι ήρεμες στιγμές της ζωής στον πλανήτη. Η αποστροφή που μου γέννησε η ταινία δεν ήταν για τον "κακό" , αλλά ήταν για τον άνθρωπο γενικότερα. Προσοχή spoiler: Δεν είναι τυχαίο που στο τέλος αγωνιάς για την πλήρη μετενσάρκωση στο σώμα ενός αυτόχθονα Na'vi, οπερ εγένετο.. Είχε εύκολο σενάριο ΑΛΛΑ υγιές και σε καμία περίπτωση αυτό δεν την ρίχνει σαν ταινία.
sheik Δημοσ. 2 Ιανουαρίου 2010 Δημοσ. 2 Ιανουαρίου 2010 Aντε παλι. Ρε σας ΔΙΑΣΚΕΔΑΣΕ η ταινια? Αν ναι εχει καλως, αν οχι, τοτε παλι εχει καλως γουστα ειναι αυτα.. Τελειώνει η ταινία και έχεις την αίσθηση των καλών γραφικών άλλα δε λες εκείνη η σκηνή ήταν γ...ατη Χρησιμοποιησε καλυτερα 1ο ενικο, διοτι εγω προσωπικα, εχω καμια 10αρια σκηνες(οχι μονο δρασης φυσικα) τις οποιες θεωρω ΓΑΜΑΤΕΣ.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.