Προς το περιεχόμενο

Avatar


jacknut

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
Ναι, ανοιξτε το θρεντ της Τζουλιας. Θελουμε να μιλησουμε για την Τζουλια. :P

 

δωστε Τζουλια στον λαο,οεο...:-):lol:

  • Απαντ. 1,9k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Το Avatar περνάει μήνυματα σίγουρα, αλλά οι περισσότεροι παραδέχονται οτι είναι overrated. Εσείς γιατί το κουράζετε?

 

Υ.Γ: Υπήρχε thread της Τζούλιας και το κλείδωσαν?

  • Moderators
Δημοσ.
Το Avatar περνάει μήνυματα σίγουρα, αλλά οι περισσότεροι παραδέχονται οτι είναι overrated. Εσείς γιατί το κουράζετε?

Διαβασε λιγο εστω μερικες απο τις τελευταιες σελιδες και θα καταλαβεις αν ειμαστε πολλοι ή ενας αυτος που το κουραζει.

Δημοσ.

Δύο 24ωρα πριν τη μεγάλη βραδιά των Όσκαρ, το μεγάλο φαβορί για εννέα βραβεία, «Avatar» και ο σκηνοθέτης του, Τζέιμς Κάμερον, φαίνεται πως έχουν βρει κακό μπελά από έναν …Κινέζο! Ο συγγραφέας Ζου Σαομού κατηγορεί τον Καναδό σκηνοθέτη ότι έκλεψε το σενάριο της ταινίας από ένα δικό του βιβλίο που δημοσιεύτηκε το 1997 και απειλεί να τον μηνύσει, διεκδικώντας 155 εκατ. δολάρια!

 

Το μυθιστόρημα του κ. Σαομού, με τίτλο «Tale of the Blue Crows», δημοσιεύτηκε πριν από 13 χρόνια στο διαδίκτυο και όπως δήλωσε ο συγγραφέας του στη «China Daily»: «Το ογδόντα τοις εκατό της ταινίας και τα βασικά στοιχεία του ''Avatar'' είναι παρόμοια με το μυθιστόρημά μου επιστημονικής φαντασίας, το οποίο δημοσιεύτηκε το 1997.

 

Αντιλαμβάνομαι ότι είναι δύσκολο να καταλάβουν στην Κίνα το πρόβλημα, αλλά θα επιμείνω για την καταπολέμηση των πνευματικών μου δικαιωμάτων. Πάνω από 10 εκατομμύρια άνθρωποι έχουν διαβάσει το βιβλίο μου μέσω του διαδικτύου. Κανείς δεν μπορεί να καταλάβει γιατί κάποιος τόσο γνωστός, όπως ο Κάμερον, αντέγραψε έναν ελάχιστα γνωστό συγγραφέα».

 

Το σίγουρο είναι ότι όλη αυτή ιστορία αγχώνει ακόμα περισσότερο τον Τζέιμς Κάμερον, ενόψει και των Όσκαρ.

 

Πηγη: http://www.sport-fm.gr/article/220220

Δημοσ.
Man,πρωτα απολα,οκ,ειδα και γενικα το τοπικ,μαλλον δεν εχει και ιδιαιτερο νοημα να μιλαω μαζι σου τελικα...No hard feelings,απλα οκ,κριμα...δευτερον,εγω,δεν ειπα οτι εχω προβλημα με το πως απεκονιζει του Ναβι ο Καμερον,ειπα οτι απλα δεν μαρεσε Η ΤΑΙΝΙΑ! δεν μαρεσαν τα ''μηνυματα'' που περναγε(που ακομα περιμενω να γραψεις επιτελους ενα ξεκαθαρο ποιντ και οχι να προσπαθεις να φτιαξεις μια αναλυση εφαμιλλη με μια αναλυση ενος Σταλκερ,μπερδευοντας οτιναναι απλα για να δειξεις κατι,που φαινεται απο αυτα που γραφεις-ξεκαθαρα-οτι το κανεις απλα γιατι δεν εχεις τι να πεις και σε εχει πιασει ο εγωισμος που αναφερεις),

 

δεν μου αρεσε η ιστορια διοτι την βρηκα νηπιακη(και παλι εδω περιμενω τοσες σελιδες μια απαντηση,γτ υπερασπιζεσαι και μαλιστα με τοσο παθος,οτι δεν ειναι ετσι),χιλιοειπωμενη,αλλα και παλι,διχως μια σκηνοθετικη πινελια εστω που θα εκανε,ακομα και μια χιλιωειπωμενη ιστορια ξεχωριστη,

 

δεν μου αρεσε το σεναριο διοτι δεν εδωσε την δυνατοτητα να δουμε κατι αλλο στις ερμηνειες,περα απο καρικατουρες αλα ξερωγω τυπικους κακους Ντισνεη που απλα θελουν να σκοτωσουν,και λοιπο καστ εφαμιλο με ταινιες του Τσακ Νορρισ,Σηγκαλ και λοιπων διασκεδαστικοτατων αλλα αφελεστατα γραφικων δημιουργιων και τελος,(τσιρακια τυποποιημενα,αντιηρωες ιδιοι,οι κακοι στρατιωτες με τα ειρωνικα σχολιακια παντα κτλ)

 

δεν μου αρεσε η σκηνοθεσια,διοτι απλα την βρηκα ρηχη και απλα διαδικαστικη,ποσο μαλλον εχοντας δει και λατρεψει ταινιες σαν το Αλιεν 2(η σκηνη του αλιεν που σκαει πισω απο τη Νιουτ,μεσα απο το νερο,προκαλει οση ανατριχιλα δεν προκαλουν ολες οι σκηνες του Αβαταρ μαζι)...

 

Μην λες οτι θες,επειδη απλα δεν εχεις τι να πεις...βλεπω οτι εδω σε εχουν παρει στο ψιλο,εχω οχι,γτ οκ,πραγματικα εχω απορεια ΝΑ ΑΚΟΥΣΩ ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΝΑ ΒΓΑΖΕΙ ΝΟΗΜΑ,γιατι ηταν τελικα τοσο ''μεγαλη'' ταινια το αβαταρ,πλην του οπτικου πλουτου του...

 

Mακαρι να σου αλλαξε τη ζωη αυτη η ταινια,χωρις πλακα....εμενα οχι,και δεν μπορω να σου πω πως και για σενα δεν εκανε καλα τοτε...μπορω ομως πολυ ανετα να την κριτικαρω και να μετρησω την κινηματογραφικη της αξια,ως θεατης,το ιδιο εργο ειδαμε,τα ιδια λεφτα δωσαμε....τα απλοικα ντισνεικα μυνηματα τα αναφερουν οι παντες,σχεδον σε καθε ποστ,οπως και γω καμποσες φορες ηδη,ψαξε βρες τα,γιατι οκ,δεν φανταζομαι αυτη η ταινια να μετατρεπει οντως σε ava-turds των κοσμο,ειναι μπροστα σου σχεδον σε καθε σελιδα...αμα ομως τα εχεις δει και το παιζεις κινεζος..ε,τι να πω και παλι...

 

Και παλι,δεν ειπα τιποτα για τη μορφη των Ναβι,ουτε κατι σχετικο,ουτε κατι που να δινει την αφορμη να τους συγκρινω με τη μορφη των εξωγηινων του δ9....εκει η μορφη τους αποσκοπουσε σε εναν βαθυτερο και καταφανεστατο παραλληλισμο...εδω,προσωπικα,δεν νομιζω πως αποσκοπουσε πουθενα συγκεκριμενα αλλα ακομα και να το εκανε,δεν νομιζω πως ηταν και ο κυριος μοχλος για την εξελιξη του εργου,οπως στο δ9...αν αποφασισεις να πεις κατι που να εχει καποιο νοημα,ξεκαθαρο και δισως υπεκφυγες και εξυπνιστικα σχολια εντυπωσιασμου(του εαυτου σου μαλλον),εδω ειμαστε:-)...σαλουδος μεχρι τοτε...:-)

 

ενταξει θα σου εξηγησω,αν και πιστευω οτι ειναι χασιμο χρονου,δεν το λεω για εσενα προσωπικα αλλα για τον ανωριμο τροπο με τον οποιο θα αντιδρασουν οι haters,πανω σε αυτα που θα πω.τεσπα θα εχει την πλακα του παντως.

 

Λοιπον καταρχας κανεις λαθος οταν λες πως η φυσικη εμφανιση των Ναβι δεν επαιζε κανενα ρολο στην ταινια.Αντιθετως αποτελει,σε συμβολικο επιπεδο,εναν απο τους πυρηνες μηνυματων που περιεχει η ταινια.Θα πρεπει ομως πρωτα να περιγραψουμε τοσο την φυσικη εμφανιση των Ναβι,οσο και των ανθρωπων,για να κατανοησουμε καλυτερα τον συμβολισμο τους.

 

Οι Ναβι ειναι πανεμορφα πλασματα με ζωωδη χαρακτηριστικα,γατισιο προσωπο με μεγαλα,εντυπωσιακα ματια,με μεγαλα,τεντωμενα μυτερα αυτια και μια μακρια ουρα.Ειναι μπλε και πανύψηλοι,με ευλύγιστο,σφιχτο και δυνατο σωμα,σμιλευμενο με τελειες καμπυλες και με λεπτιλεπτα χαρακτηριστικα .Ειναι μεγαλοπρεπεις γιγαντες με χαρη και αποπνεουν δεος.Επισης εχουν μια νευρικη αποληξη με την οποια μπορουν να συνδεθουν πνευματικα και νοητικα με την φλωριδα και την πανιδα του φυσικου τους χωρου.

Ειναι λιτοι στο ντυσιμο τους με μονο τα απαραιτητα ενω τα πρωτογονα οπλα τα χρησιμοποιουν μονο για την επιβιωση τους.Για κυνηγι και προστασια.Και ολα αυτα τους τα παρεχει η Φυση.

 

Οι ανθρωποι ομως,συκριτικα ως προς τους Ναβι,εχουν διαφορετικη φυσικη εμφανιση.Ειναι κοντοπιθαροι,μικροσωμοι και κακομουτσωνοι.Σωματικα ειναι ατελεις,ευθραυστοι και ανερπακεις.Δεν εχουν νευρικη αποληξη αλλα ειναι σχεδον μονιμα με μια μασκα φιλτρων στο προσωπο τους,για να μην πεθανουν.Ντυμενοι στο χακι,και οπλισμενοι οχι για να επιβιωσουν,αλλα για να υπηρετησουν τα συμφεροντα των αφενταδων τους.

 

Αυτη η εικαστικη διαφοροποιης συμβολιζει μια πολιτισμικη αντιπαραθεση:

 

Οι Ναβι συμβολιζουν τις παγανιστικες και σαμανικες ριζες της ανθρωποτητας,μιας ανθρωποτητας που στο παναρχαιο,αλλα δυστυχως,ξεχασμενο παρελθον της οχι μονο γνωριζε,αλλα ηταν αναποσπαστο κομματι στον τροπο ζωης και κοσμοθεωριας της,η αλληλενδητη και απαραιτητηη σχεση της αλλα και θεση της μεσα στην Φυση.

 

Οι Ναβι οχι μονο προσωποιουν τον ιθαγενη της ανθρωπινης ιστοριας,αλλα τον μετουσιωνουν μεσα απο την εξωτικη,μυθικη διασταση της εμφανισης τους,σε κατι ανωτερο:

Γιγαντας ο ιθαγενης,αθλητικος και πνευματικος,με σοφια και αισθηματα,σε αρμονια με το περιβαλλον και συμφιλιωμενος με ολα τα πλασματα,συνδεμενος,τοσο σε πνευματικο οσο και βιολογικο επιπεδο,με την Φυση,ειναι ενα με αυτην κσι ολα τα πλασματα της.

 

 

Στον αντιποδα,νανοι οι ανθρωποι πολεμοχαρεις,βαρβαροι,αδυναμοι πνευματικα και ηθικα.Ορθολογιστες αλλα οχι σοφοι.Δουλοι του Συστηματος και εγκλωβισμενοι στην τεχνολογια τους.Αποκομενοι απο την Φυση,απο τον αληθινο κοσμο,ειναι μονοι τους.

 

Δηλαδη εδω εχουμε την ειρωνια,οτι ενω μεσα στην ιστορια της ταινιας,οι χαρακτηρες των ανθρωπων περιγραφουν τους Ναβι ως μπλε πιθηκους που τους αρεσει η λασπη,η πραγματικοτηα μεσα απο τους εικαστικους συμβολισμους ειναι αλλη: Οι πολιτισμενοι ειναι οι πραγματικοι πρωτογονοι,οι απολιτιστοι,οι υπανθρωποι.Οι ιθαγενεις ειναι οι πραγματικοι σοφοι,οι πολιτισμενοι,οι υπερανθρωποι.

 

Οπως βλεπεις η σωματικη εμφανιση των Ναβι εχει ενα πραγματικο συμβολικο χαρακτηρα,ο οποιος παιζει μειζονα ρολο στην εκφραση μηνυματων της ταινιας.Και αυτο ενισχυει , κατι που πολυ ευστοχα ειπε ο Βασιλιας σε μια προσφατη συνεντευξη του.Πως η επιστημονικη φαντασια ειναι το μοναδικο ειδος μυθοπλασιας το οποιο σου δινει την δυνατοτηα να βαλεις το κοινο να κοιταξει τον εαυτο του μεσα απο ενα καθρευτη και να κανει την αυτοκριτικη του.Αλλα δεν θελω να επεκταθω πανω σε αυτο,δεν ειναι επι του παροντος.

 

Να προσθεσω και δυο τελευταιες λεπτομερειες:

Απο τα παραπανω ειναι φαντερο πως ο Jake Sully,κατα την διαρκεια της ταινιας,δεν αλλαζει απλως στρατοπεδο,αλλα υφισταται και μια εικαστικη μεταμορφωση που ειναι συμβολικη:

Απο το κατωτερο πνευματικο και πολιτισμικο επιπεδο των ανθρωπων,περναει στο ανωτερο πνευματικο και πολιτισμικο επιπεδο των Ναβι,απο υπανθρωπος γινεται υπερανθρωπος

 

Η δευτερη λεπτομερεια ειναι φυσικα το μπλε χρωμα των Ναβι,που περα απο το γεγονος ειναι το αγαπημενο χρωμα του Βασιλια καθοτι λατρης του ωκεανειου κοσμου,αποτελει και reference στην εννοια Αβαταρ του Ινδουισμου,που οπως και εκει,ετσι και εδω συμβολιζει την φυσικη ενσαρκωση της ψυχης στον υλικο κοσμο.Που φυσικα ειναι και αυτο ενα απο τα κυρια θεματα της ταινιας.

 

Οπως βλεπεις εχω πραματα να πω και πολλα μαλιστα.Αλλα οπως προειπα,ειναι χασιμο χρονου να τα γραφεις απευθυνομενος σε haters.τεσπα.

 

---------- Προσθήκη στις 23:00 ---------- Προηγούμενο μήνυμα στις 22:50 ----------

 

Δύο 24ωρα πριν τη μεγάλη βραδιά των Όσκαρ, το μεγάλο φαβορί για εννέα βραβεία, «Avatar» και ο σκηνοθέτης του, Τζέιμς Κάμερον, φαίνεται πως έχουν βρει κακό μπελά από έναν …Κινέζο! Ο συγγραφέας Ζου Σαομού κατηγορεί τον Καναδό σκηνοθέτη ότι έκλεψε το σενάριο της ταινίας από ένα δικό του βιβλίο που δημοσιεύτηκε το 1997 και απειλεί να τον μηνύσει, διεκδικώντας 155 εκατ. δολάρια!

 

Το μυθιστόρημα του κ. Σαομού, με τίτλο «Tale of the Blue Crows», δημοσιεύτηκε πριν από 13 χρόνια στο διαδίκτυο και όπως δήλωσε ο συγγραφέας του στη «China Daily»: «Το ογδόντα τοις εκατό της ταινίας και τα βασικά στοιχεία του ''Avatar'' είναι παρόμοια με το μυθιστόρημά μου επιστημονικής φαντασίας, το οποίο δημοσιεύτηκε το 1997.

 

Αντιλαμβάνομαι ότι είναι δύσκολο να καταλάβουν στην Κίνα το πρόβλημα, αλλά θα επιμείνω για την καταπολέμηση των πνευματικών μου δικαιωμάτων. Πάνω από 10 εκατομμύρια άνθρωποι έχουν διαβάσει το βιβλίο μου μέσω του διαδικτύου. Κανείς δεν μπορεί να καταλάβει γιατί κάποιος τόσο γνωστός, όπως ο Κάμερον, αντέγραψε έναν ελάχιστα γνωστό συγγραφέα».

 

Το σίγουρο είναι ότι όλη αυτή ιστορία αγχώνει ακόμα περισσότερο τον Τζέιμς Κάμερον, ενόψει και των Όσκαρ.

 

Πηγη: http://www.sport-fm.gr/article/220220

 

Μπα βδελα ειναι που προσπαθει να εκμεταλλευτεί την επιτυχια του Αβαταρ.

 

Και στην Ρωσια υπαρχει ρωσος scifi writer που απειλει με τις ιδιες μηνυσεις τον Βασιλια.

 

Και παλιοτερα ενα ζευγαρι ελληνων-αυστραλων ειχε κανει μηνυση στον Βασιλια οτι το σεναριο του Τ2 ηταν κλεμενο απο δικο τους σεναριο.

 

Ακομα και στην περιπτωση του Ελισον,ο συμβιβασμος εγινε με τους παραγωγους του Τ1 χωρις την συγκαταθεση του Βασιλια,του οποιο το σεναριο μονο στα 3 πρωτα λεπτα ηταν αδιαμφισβητο plagiarism του Soldier του Ελισον.Το υπολοιπο σεναριο ομως ηταν αποκλειστικο,πρωτοτυπο δημιουργημα του Βασιλια.

Δημοσ.
ενταξει θα σου εξηγησω,αν και πιστευω οτι ειναι χασιμο χρονου,δεν το λεω για εσενα προσωπικα αλλα για τον ανωριμο τροπο με τον οποιο θα αντιδρασουν οι haters,πανω σε αυτα που θα πω.τεσπα θα εχει την πλακα του παντως.

 

Λοιπον καταρχας κανεις λαθος οταν λες πως η φυσικη εμφανιση των Ναβι δεν επαιζε κανενα ρολο στην ταινια.Αντιθετως αποτελει,σε συμβολικο επιπεδο,εναν απο τους πυρηνες μηνυματων που περιεχει η ταινια.Θα πρεπει ομως πρωτα να περιγραψουμε τοσο την φυσικη εμφανιση των Ναβι,οσο και των ανθρωπων,για να κατανοησουμε καλυτερα τον συμβολισμο τους.

 

Οι Ναβι ειναι πανεμορφα πλασματα με ζωωδη χαρακτηριστικα,γατισιο προσωπο με μεγαλα,εντυπωσιακα ματια,με μεγαλα,τεντωμενα μυτερα αυτια και μια μακρια ουρα.Ειναι μπλε και πανύψηλοι,με ευλύγιστο,σφιχτο και δυνατο σωμα,σμιλευμενο με τελειες καμπυλες και με λεπτιλεπτα χαρακτηριστικα .Ειναι μεγαλοπρεπεις γιγαντες με χαρη και αποπνεουν δεος.Επισης εχουν μια νευρικη αποληξη με την οποια μπορουν να συνδεθουν πνευματικα και νοητικα με την φλωριδα και την πανιδα του φυσικου τους χωρου.

Ειναι λιτοι στο ντυσιμο τους με μονο τα απαραιτητα ενω τα πρωτογονα οπλα τα χρησιμοποιουν μονο για την επιβιωση τους.Για κυνηγι και προστασια.Και ολα αυτα τους τα παρεχει η Φυση.

 

Οι ανθρωποι ομως,συκριτικα ως προς τους Ναβι,εχουν διαφορετικη φυσικη εμφανιση.Ειναι κοντοπιθαροι,μικροσωμοι και κακομουτσωνοι.Σωματικα ειναι ατελεις,ευθραυστοι και ανερπακεις.Δεν εχουν νευρικη αποληξη αλλα ειναι σχεδον μονιμα με μια μασκα φιλτρων στο προσωπο τους,για να μην πεθανουν.Ντυμενοι στο χακι,και οπλισμενοι οχι για να επιβιωσουν,αλλα για να υπηρετησουν τα συμφεροντα των αφενταδων τους.

 

Αυτη η εικαστικη διαφοροποιης συμβολιζει μια πολιτισμικη αντιπαραθεση:

 

Οι Ναβι συμβολιζουν τις παγανιστικες και σαμανικες ριζες της ανθρωποτητας,μιας ανθρωποτητας που στο παναρχαιο,αλλα δυστυχως,ξεχασμενο παρελθον της οχι μονο γνωριζε,αλλα ηταν αναποσπαστο κομματι στον τροπο ζωης και κοσμοθεωριας της,η αλληλενδητη και απαραιτητηη σχεση της αλλα και θεση της μεσα στην Φυση.

 

Οι Ναβι οχι μονο προσωποιουν τον ιθαγενη της ανθρωπινης ιστοριας,αλλα τον μετουσιωνουν μεσα απο την εξωτικη,μυθικη διασταση της εμφανισης τους,σε κατι ανωτερο:

Γιγαντας ο ιθαγενης,αθλητικος και πνευματικος,με σοφια και αισθηματα,σε αρμονια με το περιβαλλον και συμφιλιωμενος με ολα τα πλασματα,συνδεμενος,τοσο σε πνευματικο οσο και βιολογικο επιπεδο,με την Φυση,ειναι ενα με αυτην κσι ολα τα πλασματα της.

 

 

Στον αντιποδα,νανοι οι ανθρωποι πολεμοχαρεις,βαρβαροι,αδυναμοι πνευματικα και ηθικα.Ορθολογιστες αλλα οχι σοφοι.Δουλοι του Συστηματος και εγκλωβισμενοι στην τεχνολογια τους.Αποκομενοι απο την Φυση,απο τον αληθινο κοσμο,ειναι μονοι τους.

 

Δηλαδη εδω εχουμε την ειρωνια,οτι ενω μεσα στην ιστορια της ταινιας,οι χαρακτηρες των ανθρωπων περιγραφουν τους Ναβι ως μπλε πιθηκους που τους αρεσει η λασπη,η πραγματικοτηα μεσα απο τους εικαστικους συμβολισμους ειναι αλλη: Οι πολιτισμενοι ειναι οι πραγματικοι πρωτογονοι,οι απολιτιστοι,οι υπανθρωποι.Οι ιθαγενεις ειναι οι πραγματικοι σοφοι,οι πολιτισμενοι,οι υπερανθρωποι.

Οπως βλεπεις η σωματικη εμφανιση των Ναβι εχει ενα πραγματικο συμβολικο χαρακτηρα,ο οποιος παιζει μειζονα ρολο στην εκφραση μηνυματων της ταινιας.Και αυτο ενισχυει , κατι που πολυ ευστοχα ειπε ο Βασιλιας σε μια προσφατη συνεντευξη του.Πως η επιστημονικη φαντασια ειναι το μοναδικο ειδος μυθοπλασιας το οποιο σου δινει την δυνατοτηα να βαλεις το κοινο να κοιταξει τον εαυτο του μεσα απο ενα καθρευτη και να κανει την αυτοκριτικη του.Αλλα δεν θελω να επεκταθω πανω σε αυτο,δεν ειναι επι του παροντος.

 

Να προσθεσω και δυο τελευταιες λεπτομερειες:

Απο τα παραπανω ειναι φαντερο πως ο Jake Sully,κατα την διαρκεια της ταινιας,δεν αλλαζει απλως στρατοπεδο,αλλα υφισταται και μια εικαστικη μεταμορφωση που ειναι συμβολικη:

Απο το κατωτερο πνευματικο και πολιτισμικο επιπεδο των ανθρωπων,περναει στο ανωτερο πνευματικο και πολιτισμικο επιπεδο των Ναβι,απο υπανθρωπος γινεται υπερανθρωπος

 

Η δευτερη λεπτομερεια ειναι φυσικα το μπλε χρωμα των Ναβι,που περα απο το γεγονος ειναι το αγαπημενο χρωμα του Βασιλια καθοτι λατρης του ωκεανειου κοσμου,αποτελει και reference στην εννοια Αβαταρ του Ινδουισμου,που οπως και εκει,ετσι και εδω συμβολιζει την φυσικη ενσαρκωση της ψυχης στον υλικο κοσμο.Που φυσικα ειναι και αυτο ενα απο τα κυρια θεματα της ταινιας.

 

Οπως βλεπεις εχω πραματα να πω και πολλα μαλιστα.Αλλα οπως προειπα,ειναι χασιμο χρονου να τα γραφεις απευθυνομενος σε haters.τεσπα.

 

 

 

ναι:rolleyes:.....κοινως οτι ειμαστε βαρβαροι και νομιζουμε οτι ειμαστε προηγμενοι,ενω οι αλλοι που μας φαινονται ζωα,ειναι οι υπερανθρωποι και οι πραγματικα πολιτισμενοι....

 

αυτο νομιζω,το καταλαβαινεις και απο το τρεηλερ(το λεει ο Ριμπισι ξεκαθαρα)...

 

Και ρωταω εγω τωρα....και?αυτο ηταν?ενα κατεβατο για να μαθουμε κατι,που υπαρχει σε καθε ταινια με ινδιανους και καουμποηδες,στη ποκαχοντας και γενικοτερα,το ''ψυλιαζομαστε'' απο το δημοτικο οτι ισχυει?

 

Κοιτα μαν,ή μαλλον φιλε(γτ ειλικρινα,χωρις να θελω να φανω προσβλητικος ή κατι,δεν πρεπει να εχεις κλεισει τα 18-και πολυ λεω-),αν γιαυτο χτυπιεσαι επι τοσες σελιδες,οκ....αμα το καταλαβες αυτο,απο αυτη τη ταινια και σου αλλαξε τη ζωη,οκ,πασο...μαζι σου...

 

Ακομα και το παραπανω παντως,απλοικο και ψιλοαστειο(αν σκεφτεις οτι μιλαμε για ταινια εκατομμυριων η οποια διεκδικει και ''σοβαρα''(τεσπα,μν μιλησω για το ποσο σοβαρα ειναι τα οσκαρ αλλα οκ) βραβεια) μυνημα, καποιος σοβαρος σκηνοθετης θα μπορουσε καλλιστα να το παρουσιασει στη πληρη φιλοσοφικη-ανθρωποκεντρικη του διασταση(οπως εκανε πχ ο Χερζογκ στο Αγγιρε,που το αγγιξε και αυτο το θεμα-και αμφιβαλλω αν εχεις ιδεα γτ μιλαω βσκ),αλλα εδω,αυτο στο δινουν απο το τρεηλερ ολοτελα,και χρησιμοποιητε ως προφαση για απλα μια ταινια με εντυπωσιακα εφε και μπαμ μπουμ...ουτε δικαιολογει την πληθωρα χτυπητων κλισε και το flat των χαρακτηρων..ουτε καν δλδ...ακομα και ολο το κατεβατο σου-που ομολογουμενος ειναι μια ομορφη κοινωνιολογικη αναλυση των εννοιων αυτων- ειναι 100 φορες πιο ουσιαστικο,απο αυτο που ειδα εγω...

 

τεσπα,οκ,γκοτ ιτ,αντε και με την νικη του ''Βασιλια'' τωρα....

Δημοσ.
τεσπα θα εχει την πλακα του παντως.

με την φλωριδα και την πανιδα του φυσικου τους χωρου.

 

 

qft........

Δημοσ.

Δεν υπάρχει υπάνθρωπος και υπεράνθρωπος,υπάρχει ο άνθρωπος και οι φασίστες που κάνουν χρήση των 2 πρώτων όρων.

Δημοσ.

πρέπει να έχετε πολύ γερά νεύρα πάντως για να συνεχίζετε στο θέμα αυτο..χαρά στο κουράγιο σας!

Δημοσ.

Και που, τώρα που είναι και τα Oscars αύριο βάλε άλλες τόσες σελίδες στο θέμα για το αν ήταν δίκαιο/άδικο που κέρδισε/δεν κέρδισε καλύτερη ταινία/σκηνοθεσία κτλ κτλ.

Δημοσ.
Αν ήμουν μόντ θα το είχα κλειδώσει. Φασισμός και ξερό ψωμί.

 

+1, δεν καταλήγει πουθενά αυτό το "νήμα"...

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...