Προς το περιεχόμενο

online καταστημα plaisio - ανοργανωσια στο επακρο


poihths

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
Προφανώς έτσι πρέπει να δουλεύει, αλλά επειδή μίλησες για <<λογικά πράγματα>>, λογικό είναι να σου κάτσει και η στραβή.

 

Λογικο να σου κατσει...

Λογικο δεν ειναι ομως και απο την αλλη να ζηταει κ ο πελατης αυτο που παραγγειλε,να του ερθει οταν το παραγγειλε και με την τιμη που παραγγειλε...?

 

Αυτονοητα πραγματα συζηταμε...

 

Και μην εχετε αυταπατες,τα μεγαλα καταστηματα πονταρουν περισσοτερο σε brand loyal πελατες παρα τον "ευκαιριακο" πελατη,κ για να το πετυχεις αυτο πρεπει να διαθετεις ολοκληρο το πακετο...

 

Και παρολο που το πλαισιο τεινει περισσοτερο απο τα αλλα στο ιδανικο συνεχιζει να απεχει αρκετα..Μεχρι τοτε υπαρχουν κ αλλοι...

Αλλος με χειροτερο after sales,αλλος με εταιρικη φιλοσοφια τον Φερεντινο και παει λεγοντας..

 

Σαν καταναλωτης παντα σταθμιζεις και επιλεγεις..

Δημοσ.

Μπορεί να το έχω πει ξανά.

Όταν παρήγγειλα το κουτί για το PC μου μαζί με κάποια άλλα πράγματα (σωλήνες, ρακόρ, έναν μαρκαδόρο κλπ) μέσα σε μία βδομάδα ήρθαν δύο φορές και μου έφεραν από ότι είχα παραγγείλει μόνο τον μαρκαδόρο.

Τη πρώτη φορά απλά νευρίασα, τη δεύτερη έγινε χαμός. Πήρα τηλέφωνο και ήμουν εξοργισμένος πολύ! Τελικά το λύσαμε το θέμα και μου έδωσαν το κουτί σε τιμή κόστους από μόνοι τους μόνο και μόνο για τη ταλαιπωρία που τράβιξα.

Εγώ απλά ήθελα να παίξω και να στήσω το μηχανάκι μου που και αυτό είναι σεβαστό. Άλλος όμως μπορεί να δουλεύει για ιδιώτη και να θέλει να πράγματα επειδή είναι η δουλειά του. Αν λοιπόν εγώ έπρεπε να έχω έτοιμο το σύστημα μέσα σε μία βδομάδα και το έκανα σε 2-3, ο πελάτης μου θα ήταν ευχαριστημένος? Φυσικά και όχι και θα έφταιγε το Πλαίσιο.

 

Είμαι πολύ ευχαριστημένος από το Πλαίσιο σε γενικές γραμμές.

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...